Beste keuzes

Gesponsord

Software met goede beoordelingen

België Lokale producten weergeven
198 resultaten
België Lokaal product
Het platform helpt bedrijven op het gebied van eten en drinken commissiekosten te vermijden via een merkeigen app, webshop en succesadvies om klanten aan te trekken en te behouden. Meer informatie over EasyOrder
EasyOrder biedt digitale transformatiediensten voor bedrijven op het gebied van eten en drinken door het leveren van een merkeigen app, een webpagina voor direct bestellen en optionele bestelkiosken. Met het EasyOrder-ecosysteem kunnen eindgebruikers vooraf bestellen en online betalen en profiteren van een eersteklas gebruikerservaring. Voordelen zoals speciale aanbiedingen voor apps, loyaliteitssystemen, promoties, couponcodes of exclusieve aankondigingen stellen bedrijven in staat om met hun klanten in contact te komen via relevante content en op maat gemaakte aanbiedingen. Meer informatie over EasyOrder

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
België Lokaal product
Creëer stap voor stap recepten, toon menu's op schermen in je keuken, importeer ingrediënten voor het volgen van allergenen, voedselkosten en nog veel meer. Meer informatie over APICBASE Food Management
Beheer de backoffice-activiteiten van je foodservicebedrijf op efficiënte wijze. Houd de voedselkosten bij en verbeter je marges dankzij realtime voorraadbeheer, slimme inkoop, gedetailleerde verkoopanalyse en productieplanning. Beheer en automatiseer je voorraad en bestellingen. Of je nu één of meerdere verkooppunten hebt, Apicbase biedt de tools om je foodservicebedrijf te beheren. Het platform ondersteunt tevreden klanten over de hele wereld. Meer informatie over APICBASE Food Management

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Web-app voor personeelsbeheer en ploegendienstplanning in realtime. Meer informatie over TeamUltim
TeamUltim is een web-app voor personeelsbeheer en ploegendienstplanning, die perfect aansluit op de behoeften van kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel, catering, sport, horeca en professionele diensten. Plan diensten, beheer betaalde vrije dagen en afwezigheid, laat je team diensten ruilen en ontvang uitgebreide rapportage hierover met TeamUltim. Meer informatie over TeamUltim

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
België Lokaal product
Verbindt de kassa van restaurants met leveringsplatformen zoals Uber Eats en Deliveroo, waardoor online orderbeheer eenvoudig wordt. Meer informatie over Deliverect
Deliverect verbindt Uber Eats, Deliveroo, Takeaway.com en meer bezorgingsplatformen rechtstreeks met het kassasysteem van restaurants, waardoor het online bestelproces wordt geautomatiseerd. Menu's worden centraal beheerd en bestellingen worden direct naar uw kassasysteem gestuurd en in de keuken geprint met een gestandaardiseerde lay-out. Beheer van online bestellingen was nog nooit zo eenvoudig! Meer informatie over Deliverect

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Betaalbare, cloudgebaseerde, software voor casemanagement in human services - gemakkelijk te gebruiken en HIPAA-conform. Vanaf $ 20/gebruiker/maand. Gratis demo.
Betaalbare, cloudgebaseerde software voor casemanagement binnen human services - neem afscheid van je spreadsheets en zelfgecreëerde databases en bewijs je impact met rapporten die je verandering in de loop van de tijd tonen en resultaten laten zien die je financiers tevredener dan ooit zullen maken. Gebruiksvriendelijke en HIPAA-conforme cloudgebaseerde casemanagementsoftware ontworpen voor non-profitorganisaties om interacties met klanten en dossiernotities te registreren en te rapporteren, doelen te stellen en de resultaten te meten, beoordelingen uit te voeren, verwijzingen te doen en meer. Tarieven zijn vanaf slechts $ 20/gebruiker/maand. Meer informatie over CharityTracker

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
When I Work is een gemakkelijke manier voor foodservicebedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct beschikbaar voor elke medewerker met gratis iOS- en Android-apps. Hou met slechts een paar klikken de vrije tijd en de beschikbaarheid van werknemers bij en beheer ploegenwisselingen. Integreer met je loonadministratieprovider om het proces te stroomlijnen en menselijke fouten te voorkomen. Ga nu aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over When I Work

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
7shifts is een robuuste tool voor personeelsplanning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontwikkeld voor restaurants. Begin vandaag nog gratis.
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om de arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan alle arbeidsvoorschriften met robuuste tools voor planning, communicatie, naleving en betrokkenheid. 7shifts helpt managers 5 uur per week te besparen op de planning, de chaos van telefoontjes en sms'jes te minimaliseren via gestroomlijnde communicatie, personeel onderweg te beheren met gratis mobiele apps en de arbeidskosten tot wel 3% te verlagen door hun POS te integreren. Gebruik net als de meer dan 250.000 restaurantprofessionals 7shifts om je leven te vereenvoudigen. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over 7shifts

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
HotSchedules vermindert de voedsel- en arbeidskosten, tijd besteed aan administratieve taken en operationele complexiteit.
HotSchedules biedt een cloudgebaseerd besturingssysteem, evenals ondersteunende oplossingen en diensten voor de restaurant-, detailhandel- en horecasector. Met het HotSchedules-productassortiment kunnen eigenaars en exploitanten werknemers plannen op verschillende locaties, tijd en aanwezigheid bijhouden, bedrijfsprestaties bewaken en de dagelijkse activiteiten beheren. Met de systeemeigen mobiele app van HotSchedules kunnen werknemers hun roosters bekijken, ploegendiensten aannemen of annuleren en vrije tijd aanvragen, allemaal vanaf hun mobiele telefoon. Meer informatie over HotSchedules

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
POS voor restaurants, bars en cafés. Compleet systeem voor restaurant- en barbeheer.
Upserve POS is een toonaangevende POS die door duizenden restaurants wordt gebruikt om een uitzonderlijke horeca-ervaring te creëren. Upserve is speciaal ontworpen door restaurantmensen en combineert een gebruiksvriendelijke interface met krachtige POS-functies om je restaurantactiviteiten te moderniseren en stroomlijnen. In combinatie met Upserve HQ en Upserve Payments biedt Upserve POS een zeer geavanceerde POS- en restaurantbeheeroplossing in de sector, speciaal gebouwd om de gastenervaringen te verbeteren. Meer informatie over Upserve

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Jolt is een app die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren, en realtime feedback te geven aan foodservice-eigenaren en -managers.
Jolt is tabletgebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, McDonald's en Buffalo Wild Wings. Eigenaren en managers krijgen realtime inzicht in de dagelijkse activiteiten vanaf hun telefoon, en tablets in de winkel houden medewerkers verantwoordelijk en gericht op de taak. Jolt omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, meldingen via sms, een tijdklok en meer. De software wordt ingezet op duizenden internationale locaties voor foodservice en heeft werknemers geholpen meer dan 700 miljoen taken uit te voeren. Meer informatie over Jolt

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Schaal het beheer van je foodservice op met web- en tabletgebaseerde cloud POS. Geniet van snellere facturering, gedetailleerde rapporten, eenvoudig orderbeheer.
Software voor het beheer van foodservice van GOFRUGAL is een volledig uitgeruste software om voedingsbedrijven te voorzien van de kracht van technologie. Met buffetbeheer, vooraf bestellen en leveringsbeheer biedt de software een complete oplossing. Onderhoud de verse voorraad, beheer activiteiten van de centrale keuken en bereid kenmerkende gerechten effectief met receptcontrole. Houd nauwkeurige rekeningen van de dagelijkse verkoop bij en doe snel belastingaangifte. Sluit je aan bij meer dan 1000 digitaal aangedreven voedingsbedrijven. Probeer vandaag nog een gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Cloudgebaseerde oplossing voor personeelsbeheer waarmee bedrijven personeelsdiensten kunnen plannen, werkuren kunnen bijhouden, salarisadministratie kunnen verwerken en meer.
Het is tijd om de stress uit het beheren van uurloonpersoneel te halen. Nowsta is een uitgebreid platform voor personeelsbeheer dat planning, urenregistratie en salarisadministratie onder één dak brengt. Creëer je planning binnen enkele minuten, stuur open ploegendiensten rechtstreeks naar het personeel via mobiele app, en kijk hoe ze sneller reageren dan ooit tevoren. Hou tijd en aanwezigheid met uiterste nauwkeurigheid bij, ontvang een melding van laattijdigheid of afwezigheid en importeer de gegevens met slechts een paar klikken naar je salarisadministratiebeheerder. Meld je vandaag nog aan voor een gratis demo. Meer informatie over Nowsta

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Cloudgebaseerde software-oplossing voor verkooppunten, kan veilig worden gebruikt op elk apparaat, zowel online als offline. Maakt naadloos verbinding met invoegtoepassingen.
Kounta POS is speciaal ontworpen voor de horeca en doet geen concessies voor de gewone detailhandel. Het is flexibel voor bedrijven van alle soorten en maten. Achter de schermen bevindt zich een beveiligde database met al je meest waardevolle gegevens. Je krijgt voor al jouw winkels hetzelfde soort rapportage- en analysehulpmiddelen voor grote bedrijven, op hetzelfde moment dat alles gebeurt. En het werkt op alles: iPad, Android, Mac, pc of zelfs oude POS-hardware: een volledig functionele, altijd beschikbare, mobiele POS. Meer informatie over Lightspeed POS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Online bestelwebsites en -apps voor ketens en franchises met één of meerdere winkels.
Biedt een toonaangevend, gebruiksvriendelijk online bestelsysteem voor individuele restaurants, winkelketens, afhaalrestaurants, delicatessenzaken, cafés, gemakswinkels en franchises. Meer informatie over Flipdish

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
MakeShift is een complete oplossing voor het eenvoudig plannen, bijhouden en communiceren met je medewerkers.
MakeShift is een complete mobiele en webgebaseerde oplossing die bedrijven helpt effectievere roosters op te stellen, tijd en aanwezigheid nauwkeurig bij te houden en efficiënter met werknemers te communiceren. Het resultaat is minder onvervulde diensten, een betere balans tussen werk en privé en gezondere bedrijfsresultaten. Meer informatie over MakeShift

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Het eerste POS dat is gemaakt voor quick-service restaurants, afhaalrestaurants en klanten die onderweg zijn, en om je activiteiten te stroomlijnen.
Het eerste POS dat is gemaakt voor quick-service en afhaalrestaurants die de kloof overbrugt tussen online en standaard bestellingen. Koomi stopt klantverlies tijdens je piekuren en beschikt over een volledig geïntegreerde bestel-app voor afhaal- en bezorgmaaltijden, en integreert rechtstreeks met de mobiele bestel-app van Uber Eats. Meer informatie over MYR POS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Voorraadbeheer voor restaurants eenvoudig gemaakt. Krijg je kosten onder controle en stroomlijn de activiteiten.
Cloudgebaseerde software en app voor foodservice- en restaurantvoorraadbeheer. MarketMan biedt je de tools die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukostenraming voor foodservice en restaurants te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Stel waarschuwingen in wanneer menu-items minder winstgevend worden, en ontvang meldingen wanneer leveranciersprijzen fluctueren. Het resultaat is een betere controle en meer winst. Marketman heeft geavanceerde functies voor bedrijven met meerdere locaties. Meer informatie over Marketman

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Cloudgebaseerd platform waarmee restaurants operationele processen kunnen verbeteren met taakbeheer, voedselverspillinglogboeken en meer.
Vereenvoudig de dagelijkse werkzaamheden. Bespaar tijd en geld met voedselverspillinglogboeken, temperatuurlogboeken voor voedselveiligheid, checklists en nog veel meer. Een cloudgebaseerde toepassing voor restaurants en alle andere foodservice-bedrijven. Betaalbaar genoeg voor onafhankelijke restaurants en robuust genoeg voor grote bedrijfsmerken. Verbeter de werkstroom en verantwoording van werknemers. Geen dure hardware. Direct bruikbare dashboardrapportage op alle niveaus van de organisatie vanaf elke computer of slim apparaat. Meer informatie over FreshCheq

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Servicegebaseerde online softwareoplossingen om restauranteigenaren en chef-koks te helpen de gehele inkooplevenscyclus te beheren.
ChefMod, dat de regio's New York, DC en Miami bedient, is speciaal ontwikkeld voor het onafhankelijke restaurant en is de enige full-process restaurantgroep-inkooporganisatie in de Verenigde Staten. Gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde software wordt gecombineerd met superieure accountmanagementservices en ongeëvenaarde programma's om een aangepaste, professionele oplossing voor je bedrijf te creëren. Meer informatie over ChefMod

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Join our 60 day program. We prove to you we do what we say. No one else in the market has our confidence. Just check our reviews.
Restaurant Systems Pro will give you your life back. We have a 60 Day program where we give you everything. Software systems for the whole restaurant. Connects to your POS system. Our 60 Day program gives you over $5k of consulting and services for no cost. We put our money where our mouth is and prove we can get massively increase profits and kill the 80hr workweek. All integrations and free, automatic invoicing included in the 60 days. On average our clients have been with us 11 years. Meer informatie over Restaurant Systems Pro

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
België Lokaal product
Beheeroplossing voor voedselveiligheid en -naleving waarmee bedrijven in de voedsel- en dranksector kwaliteit, ongediertebestrijding, leveranciers en meer kunnen beheren.
Beheeroplossing voor voedselveiligheid en -naleving waarmee bedrijven in de voedsel- en dranksector kwaliteit, ongediertebestrijding, leveranciers en meer kunnen beheren. Meer informatie over Safefood 360°

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Software voor restaurants. Een platform om te plannen, tijd bij te houden, de salarisadministratie te verwerken, werknemers in dienst te nemen en arbeidskosten te voorspellen.
Push Operations is een cloudgebaseerd systeem voor personeelsbeheer gemaakt voor restaurants. Salarisadministratie, planning, tijd en aanwezigheid, HR-management en onboarding. Bekijk realtime arbeidsprognoses en integreer met je POS. Kies de onderdelen van het platform die je bedrijf nodig heeft om je personeelsbeheersysteem op je af te stemmen. Meer informatie over Push Operations

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
The professional's recipe tool.
meez is the recipe tool for culinary professionals centralizing the development process, making menus easier to execute, and offering a universally accessible and editable recipe format. Created for chefs by chefs, meez has laser-accurate food costing, intuitive scaling, built-in conversions and yields, docs for training materials, and photo and video prep steps. Meer informatie over meez

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Jestor is een tool zonder code voor foodservicebedrijven met complexe activiteiten.
Jestor is een tool zonder code voor bedrijven met complexe activiteiten. Het platform is de ruggengraat van dark kitchen-bedrijven en helpt niet-technische teams hun activiteiten op te schalen. Je kunt complete interne systemen voor je bedrijf bouwen, waarbij ERP's, samenwerkingstools en spreadsheets worden vervangen. Neem contact met het bedrijf op om een oplossing op maat te krijgen voor foodservicebedrijven. Meer informatie over Jestor

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Restaurant365 is een cloudgebaseerde boekhoud- en backoffice-oplossing voor restaurants met meerdere locaties.
De software voor restaurantbeheer van Restaurant365 wordt gebruikt om belangrijke restaurantactiviteiten efficiënt te beheren. Ervaar meer controle over en zichtbaarheid van voedsel- en arbeidskosten, automatiseer moeizame boekhoudtaken en krijg toegang tot robuuste rapportage. Gegevens zijn in realtime toegankelijk op elk apparaat via de krachtige POS-integraties en uitstekende ondersteuning. Restaurant365 is cloudgebaseerd zodat je informatie altijd binnen handbereik is, waardoor de boekhouding, voorraad, planning en maandelijkse boekhouding moeiteloos verlopen. Meer informatie over Restaurant365

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Beheer je restaurant zoals je het altijd al hebt gewild (sneller) met Square for Restaurants. Het is ontworpen voor zowel de klantgerichte kant van je bedrijf als achter de schermen.
Square for Restaurants is gearriveerd: het volledig nieuwe platform met software, hardware en betalingen dat je hele restaurant- of barbedrijf stroomlijnt. Blijf op de hoogte van je tafels door je plattegrond aan te passen met alle gedeeltes die je nodig hebt. Van ontbijt tot lunch en seizoensgebonden specialiteiten, maak alle menu's die je nodig hebt en wissel ze om met één tik. Vrijwel alles kan aangepast worden. Gemakkelijke en versnelde rapporten voor elk kleinste dingetje. Probeer het 30 dagen gratis! Meer informatie over Square for Restaurants

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Stroomlijn back-of-house restaurantactiviteiten met cloudgebaseerde apps en tools voor rapportage, voorraad, planning, receptbeheer
PeachWorks, voorheen WhenToManage, is een leider in oplossingen voor het beheer van back-of-house restaurantactiviteiten. Het volgende generatie restaurantbesturingssysteem beschikt over een groot aantal apps (applicaties) en tools, en vereenvoudigt alles, van rapportage, voorraadbeheer, personeelsplanning en POS Intelligence (point of sale, verkooppunt) tot receptbeheer. Toegang op basis van de cloud en vanaf elk apparaat maakt dagelijkse taken eenvoudiger en sneller voor iedereen, van kleine zelfstandigen tot grote franchiserestaurantgroepen. Meer informatie over PeachWorks

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Chef-koks gebruiken BlueCart om al hun bestellingen met één klik te plaatsen. Leveranciers gebruiken BlueCart om deze bestellingen automatisch te regelen.
BlueCart stroomlijnt en moderniseert het hele inkoopproces van begin tot eind, waardoor fouten worden verminderd en de bedrijfsresultaten voor restaurants en leveranciers worden verbeterd. Chef-koks gebruiken BlueCart om hun hele back-of-house te beheren vanuit één webplatform en mobiel platform met functies zoals bestellen, voorraadbeheer, budgettering en inchecken voor bestellingen. Leveranciers gebruiken BlueCart om hun inkomende bestellingen automatisch te regelen, hun klanten te beheren en hun leveringen te regelen. Meer informatie over BlueCart

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Maximise your Margins with the No. 1 Inventory Platform for SME's. We make managing your stock simple, by using one software.
Maximise your Margins with the No. 1 Inventory Platform for SME's. We're a company that helps small and medium-sized businesses (SME's) maximise their margins by making selling your products easy with our easy-to-use, powerful, cloud platform, that helps you manage your Stock, Customers and Suppliers. Stop running your business with basic accounting and excel spreadsheets. Bring it all together in a simple to use, powerful cloud solution to streamline your business activities. Meer informatie over Enterpryze

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Digital FSMS that helps to create, monitor and complete any kind of food safety tasks easily. Switch to digital in 15 minutes.
AI-powered food safety management system for serving and selling safe food. Maintain your food safety with minimum effort. The automated setup helps you switch to digital food safety only in 15 minutes. The digital food safety system saves 1 working day each week. Get access to pre-filled monitoring checks and help your team to remember all daily tasks with real-time dashboards and notifications. The built-in HACCP builder creates a HACCP plan for you in 1 hour that is customizable any time. Meer informatie over FoodDocs

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Plan en communiceer eenvoudig via berichten en e-mail met je evenementenpersoneel. Bespaar tijd bij het plannen en zorg dat iedereen veilig is.
Event Staff App is mobielvriendelijke software voor personeelsplanning voor bedrijven in de evenementensector. Het automatiseert het grootste deel van het werk, van het uitzoeken van de beschikbaarhei d van het personeel tot de communicatie met het personeel via sms en e-mail. De belangrijkste functies zijn onder meer snelle personeelsbezetting, effectieve communicatie, gedetailleerde evenementpagina's en gedelegeerd beheer. Een nieuwe functionaliteit, die is ontwikkeld als reactie op de huidige pandemie, is vragen over de ploegendienst rond gezondheidsscreening voor COVID-19-regelgeving. Meer informatie over Event Staff App

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Beheer receptkosten, voldoe aan de wetgeving inzake voedseletikettering, stel standaardwerkwijzen op en verstrek informatie aan klanten over allergenen en voeding.
Nutritics Foodservice - Gebruikt door hotels, cateraars, restaurants en voedselproducenten om receptkosten te beheren, te voldoen aan de wetgeving inzake voedseletikettering, standaardwerkwijzen op te stellen en klanten informatie over allergenen en voeding te verstrekken. Meer informatie over Nutritics

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Ordyx POS for restaurant and bars features inventory management, loyalty programs, and is compatible with iOS, Windows, and Android.
Ordyx POS is a state of the art hybrid point of sale system for restaurants of all sizes. With Ordyx, you can manage your restaurant from anywhere in the world with an internet connection. As manager, you can know exactly what is happening in the restaurant in terms of everything from open orders to current inventory levels. You can even approve voids or comps via your smartphone and/or receive alert text messages to you phone when selected events occur at the stores. Meer informatie over Ordyx

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Oracle Simphony POS stroomlijnt het foodservicebeheer voor restaurants. Upgrade je POS-hardware voor $ 1.
Oracle Simphony POS stroomlijnt het foodservicebeheer voor restaurants. De cloudgebaseerde POS verbindt elk aspect van je activiteiten, zodat je moeiteloos je voorraad, online bestellingen, keukenacti viteiten, menu's, levering, loyaliteitsprogramma's en meer kunt beheren. Realtime analyses zijn inbegrepen, zodat je altijd een overzicht hebt van de kosten, van de verkoop en de prestaties van je personeel. De open API en uitgebreide cloudmarktplaats van Simphony bieden je onbeperkte flexibiliteit en schaalbaarheid. Meer informatie over Simphony POS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
MEINbusiness is a food service and restaurant management solution offering automated accounting, reporting, f&B management & more.
The SaaS solution MEINbusiness creates automated live reporting with little effort. The productivity report becomes standard and each week or month becomes transparent. All invoices come directly into MEINbusiness, form the basis of the reports and go directly to accounting, saving a lot of time. In this way, not only are automatisms and full transparrency achieved, but in combination with the service of the F&B management also better cost of goods and savings in purchasing. Meer informatie over MEINbusiness

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Cloudgebaseerde POS-software voor de iPad die detailhandelaren in de voedsel- en dranksector helpt hun bedrijfsefficiëntie en klantervaring te verbeteren.
Slurp is cloudgebaseerde POS-software voor iPads die geschikt is voor kleine tot middelgrote restaurants en cafés. Gemakkelijke en intuïtieve POS om je bedrijf in de voedsel- en dranksector naar een hoger niveau te tillen. Sneller bestellingen aannemen, sneller verkopen, personeel gemakkelijker trainen en nauwkeurige verkoopgegevens bijhouden. Klanten zijn dol op de gemakkelijk te begrijpen verkoopgegevens van Slurp. Handelaren kunnen aanpassingen maken en hun klanten beter van dienst zijn door hen te serveren wat ze het lekkerst vinden. Meld je vandaag aan voor een gratis demo! Meer informatie over Slurp!

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
MarginEdge is a restaurant management software that uses POS integration and invoice data to show you your food costs in real-time.
MarginEdge is a restaurant management software that uses POS integration and invoice data to show you your food and labor costs in real-time. For both multi-unit operators and independent operators, MarginEdge radically streamlines key activities, like invoice entry and vendor bill payment, while providing powerful tools for live budget and cost-tracking, inventory and recipe management, and online ordering. We're currently integrated with 59 POS Systems and 14 Accounting Systems. Meer informatie over MarginEdge

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
EGS CALCMENU is our smart culinary management solution for commercial kitchens designed to help you focus on whats important - the food
Work better, faster and smarter with EGS CALCMENU, your recipe for success. Our intelligent culinary management software is designed to simplify recipe management, allowing you to encode and store all your recipes in one place and choose to share them with other sites and locations. It also makes it easy for you to accurately analyze nutritional information and allergens for all your dishes and instantly calculate and track your costs when creating recipes and track your profit margins. Meer informatie over CALCMENU

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Recipe/Formula costing and nutrition analysis solution for restaurants, bakeries and food manufacturers.
nutraCoster performs nutrition analysis and product and menu costing. It creates fully compliant Nutrition Facts labels for US, Canada and Mexico. nutraCoster includes unlimited free support and provides frequent automatic free updates. nutraCoster desktop version pricing is pay once. There are no recurring charges or additional fees of any kind. nutraCoster cloud version is a subscription service starting from $39 per month. nutraCoster desktop and nutraCoster cloud version are identical so Meer informatie over nutraCoster

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Pxier Event is an all-in-one platform to manage Events, Catering as well as Inventory, POS Integration and Digital signage.
Pxier Services provides cloud-based application software and services for businesses looking to efficiently manage their system to increase sales. Our software products are fully designed to efficiently manage banquet halls, catering services, online take-out and delivery services. In addition to include an event scheduler, a management system to keep track of your customer, contracts & invoices in one place, we also provide you with advanced marketing tools to boost your sales. Meer informatie over Pxier Sales and Catering

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Petpooja is a comprehensive restaurant management platform that works both online and offline, for all your restaurant functionalities.
Petpooja is a comprehensive restaurant management platform that works both online and offline. We have developed a single point software for all your restaurant functionalities. Currently, we are operating with 45,000 + restaurants in Pan India, UAE and South Africa. Besides this, Petpooja offers 150+ integrations, from payment gateways, loyalty programs, and food delivery integrations along with a wonderful 24*7 customer support service in your local languages! Meer informatie over Petpooja

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Full-featured software package created especially for Food Distribution and Processing businesses.
Food Connex is cloud-based software for food distributors and processors looking to improve productivity and profitability. Food Connex streamlines workflow, improves customer service, and reduces costly mistakes. Its easy QuickBooks integration, order processing and inventory management tools improve order entry, fulfillment, pricing, invoicing, purchasing, scale, bar code and label generation, lot tracking and costing, and traceability with recall. Meer informatie over Food Connex

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Onze totaaloplossing voor keuken en personeel is dé tool om het beste te halen uit jouw horeca zaak
Onze totaaloplossing voor keuken en personeel is dé tool om het beste te halen uit jouw zaak. Kostprijs berekenen en HACCP registratie. Urenregistratie en planning. Online en eenvoud. Horeko Kitchen Manager Verbeter je marge. Krijg grip op je rendement. Betrek je hele team. Met onze Kitchen Manager optimaliseer je jouw keuken. Horeko Employee Manager Maak snel jouw optimale rooster. Krijg inzicht in uren en productiviteit. Communiceer direct met de gratis mobiele app. Meer informatie over Horeko

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
ERP software for companies of all sizes and types that provides a complete solution to handle all of your business operations.
Traverse was developed by a company with more than 40 years of experience designing ERP solutions for businesses of all sizes and types - offering adaptable, scalable, and personalized software that grows with you as your business expands. Open Systems is continuously improving its services with new technologies to provide robust functionality to handle all your business operations - providing a total business solution. Meer informatie over Aptean Industrial Manufacturing ERP Traverse Edition

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
CrunchTime is the leading restaurant management platform for multi-unit operators.
CrunchTime is the leading restaurant management platform for multi-unit operators. For over 25 years, CrunchTime has enabled restaurant chains of all sizes to make timely, fact-based decisions to reduce food costs, drive labor efficiencies, develop talent, and better manage the quality and consistency of their foodservice operations. Meer informatie over CrunchTime

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Provides a comprehensive Lot Traceability module to support the regulatory and compliance requirements.
Aptean Food & Beverage ERP JustFood Edition (formerly JustFood ERP) is a complete software solution for food processors and distributors powered by Microsoft Dynamics Business Central. Our solution is an ideal fit for companies that require functionality such as demand planning, sales forecasts, EDI, capacity planning, MRP, vendor performance management, warehouse management, logistics management, and quality auditing. Meer informatie over Aptean Food & Beverage ERP JustFood Edition

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Kafoodle enables complete transparency of cost, nutrition, allergens and an oversight of ordering.
Kafoodle is an award-winning food technology company on a mission to digitise commercial kitchens within hospitals, care homes, schools, corporate catering, restaurants, high street and retail. Helpi ng the foodservice industry manage and communicate their food allergens, calculate nutrition and control costs. This leads to a safer and more transparent food environment that benefits both the business and their end customer. Meer informatie over Kafoodle

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer
Intuïtieve audit- en inspectie-app voor alle kwaliteits- en veiligheidsworkflows.
Lumiform is een zeer intuïtieve en extreem krachtige app voor alle kwaliteits- en veiligheidsinspecties en -audits. Het vervangt je op papier gebaseerde systemen en stelt je in staat je kwaliteit en veiligheid te verbeteren en ook tijd en geld te besparen. Meer informatie over Lumiform

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Kostenbeheer
  • Receptenbeheer