Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Food management software
Food management software maakt voorraadbeheer, inkoop, ontvangst en receptbeheer mogelijk voor zowel openbare als private activiteiten in de voedingssector. Organisaties gebruiken deze toepassingen om hun backoffice-functies, klantrelaties en boekhoudbehoeften te beheren. Food management software helpt de kosten te beheersen, de inventaris te bewaken en arbeidsintensieve taken te automatiseren. Zie ook: catering software, distributie software voor de voedingssector en restaurant management software. Meer informatie Minder informatie
Filterresultaten (46)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
België
Prijsopties
Producttype
46 resultaten
Voorraadbeheer voor restaurants eenvoudig gemaakt. Krijg je kosten onder controle en stroomlijn de activiteiten.
Meer informatie over Marketman
Cloudgebaseerde software en app voor foodservice- en restaurantvoorraadbeheer. MarketMan biedt je de tools die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukostenraming voor foodservice en restaurants te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Stel waarschuwingen in wanneer menu-items minder winstgevend worden, en ontvang meldingen wanneer leveranciersprijzen fluctueren. Het resultaat is een betere controle en meer winst. Marketman heeft geavanceerde functies voor bedrijven met meerdere locaties.
Meer informatie over Marketman
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Een compleet restaurantsysteem voor levensmiddelen en dranken met krachtige tools om klanten efficiënt te werven, te bedienen en opnieuw te activeren.
Meer informatie over Fimble
Fimble biedt innovatieve mogelijkheden voor online bestellen, mobiel bestellen, leveringsbeheer en andere oplossingen voor je bedrijf in de levensmiddelen- en drankenindustrie, met compleet inzicht in je klanten en gegevens en zonder commissie per transactie. Fimble beschikt ook over een breed scala aan marketingtools om nieuwe klanten te bereiken, de verkoop te verhogen en inactieve klanten opnieuw te activeren. Bovendien biedt de software geavanceerde tools om al je locaties en/of merken te beheren vanaf een uniform cloudbeheerplatform en realtime inzicht te krijgen in je dagelijkse workflow.
Meer informatie over Fimble
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
7shifts is een robuuste tool voor personeelsplanning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontwikkeld voor restaurants. Begin vandaag nog gratis.
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om de arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan alle arbeidsvoorschriften met robuuste tools voor planning, communicatie, naleving en betrokkenheid. 7shifts helpt managers 5 uur per week te besparen op de planning, de chaos van telefoontjes en sms'jes te minimaliseren via gestroomlijnde communicatie, personeel onderweg te beheren met gratis mobiele apps en de arbeidskosten tot wel 3% te verlagen door hun POS te integreren. Gebruik net als de meer dan 250.000 restaurantprofessionals 7shifts om je leven te vereenvoudigen. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
Meer informatie over 7shifts
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
When I Work is een gemakkelijke manier voor foodservicebedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct beschikbaar voor elke medewerker met gratis iOS- en Android-apps. Hou met slechts een paar klikken de vrije tijd en de beschikbaarheid van werknemers bij en beheer ploegenwisselingen. Integreer met je loonadministratieprovider om het proces te stroomlijnen en menselijke fouten te voorkomen. Ga nu aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen.
Meer informatie over When I Work
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Betaalbare, cloudgebaseerde, software voor casemanagement in human services - gemakkelijk te gebruiken en HIPAA-conform. Vanaf $ 20/gebruiker/maand. Gratis demo.
Betaalbare, cloudgebaseerde software voor casemanagement binnen human services - neem afscheid van je spreadsheets en zelfgecreëerde databases en bewijs je impact met rapporten die je verandering in de loop van de tijd tonen en resultaten laten zien die je financiers tevredener dan ooit zullen maken. Gebruiksvriendelijke en HIPAA-conforme cloudgebaseerde casemanagementsoftware ontworpen voor non-profitorganisaties om interacties met klanten en dossiernotities te registreren en te rapporteren, doelen te stellen en de resultaten te meten, beoordelingen uit te voeren, verwijzingen te doen en meer. Tarieven zijn vanaf slechts $ 20/gebruiker/maand.
Meer informatie over CharityTracker
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
HotSchedules vermindert de voedsel- en arbeidskosten, tijd besteed aan administratieve taken en operationele complexiteit.
HotSchedules biedt een cloudgebaseerd besturingssysteem, evenals ondersteunende oplossingen en diensten voor de restaurant-, detailhandel- en horecasector. Met het HotSchedules-productassortiment kunnen eigenaars en exploitanten werknemers plannen op verschillende locaties, tijd en aanwezigheid bijhouden, bedrijfsprestaties bewaken en de dagelijkse activiteiten beheren. Met de systeemeigen mobiele app van HotSchedules kunnen werknemers hun roosters bekijken, ploegendiensten aannemen of annuleren en vrije tijd aanvragen, allemaal vanaf hun mobiele telefoon.
Meer informatie over HotSchedules
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar.
Meer informatie over Epos Now
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers.
Meer informatie over Connecteam
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Jolt is een app die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren, en realtime feedback te geven aan foodservice-eigenaren en -managers.
Jolt is tabletgebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, McDonald's en Buffalo Wild Wings. Eigenaren en managers krijgen realtime inzicht in de dagelijkse activiteiten vanaf hun telefoon, en tablets in de winkel houden medewerkers verantwoordelijk en gericht op de taak. Jolt omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, meldingen via sms, een tijdklok en meer. De software wordt ingezet op duizenden internationale locaties voor foodservice en heeft werknemers geholpen meer dan 700 miljoen taken uit te voeren.
Meer informatie over Jolt
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Cloudgebaseerde oplossing voor personeelsbeheer waarmee bedrijven personeelsdiensten kunnen plannen, werkuren kunnen bijhouden, salarisadministratie kunnen verwerken en meer.
Het is tijd om de stress uit het beheren van uurloonpersoneel te halen. Nowsta is een uitgebreid platform voor personeelsbeheer dat planning, urenregistratie en salarisadministratie onder één dak brengt. Creëer je planning binnen enkele minuten, stuur open ploegendiensten rechtstreeks naar het personeel via mobiele app, en kijk hoe ze sneller reageren dan ooit tevoren. Hou tijd en aanwezigheid met uiterste nauwkeurigheid bij, ontvang een melding van laattijdigheid of afwezigheid en importeer de gegevens met slechts een paar klikken naar je salarisadministratiebeheerder. Meld je vandaag nog aan voor een gratis demo.
Meer informatie over Nowsta
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Dit kassasysteem voorziet restaurants van efficiëntie! Houd overzicht over je verkopen, train werknemers en neem mobiel bestellingen op
Bereid je onderneming voor op de toekomst met het Lightspeed kassasysteem dat beschikt over mogelijkheden als maaltijdbezorging, contactloos betalen en flexibele vloerplannen om social distancing te respecteren. Met het Lightspeed restaurant kassasysteem hoef je minder te focussen op de operationele taken en kun je in plaats daarvan letten op je service om zo de klanttevredenheid verhogen.
Meer informatie over Lightspeed Restaurant
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Schaal het beheer van je foodservice op met web- en tabletgebaseerde cloud POS. Geniet van snellere facturering, gedetailleerde rapporten, eenvoudig orderbeheer.
Software voor het beheer van foodservice van GOFRUGAL is een volledig uitgeruste software om voedingsbedrijven te voorzien van de kracht van technologie. Met buffetbeheer, vooraf bestellen en leveringsbeheer biedt de software een complete oplossing. Onderhoud de verse voorraad, beheer activiteiten van de centrale keuken en bereid kenmerkende gerechten effectief met receptcontrole. Houd nauwkeurige rekeningen van de dagelijkse verkoop bij en doe snel belastingaangifte. Sluit je aan bij meer dan 1000 digitaal aangedreven voedingsbedrijven. Probeer vandaag nog een gratis proefperiode van 30 dagen.
Meer informatie over GoFrugal
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Online bestelwebsites en -apps voor ketens en franchises met één of meerdere winkels.
Biedt een toonaangevend, gebruiksvriendelijk online bestelsysteem voor individuele restaurants, winkelketens, afhaalrestaurants, delicatessenzaken, cafés, gemakswinkels en franchises.
Meer informatie over Flipdish
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
MakeShift is een complete oplossing voor het eenvoudig plannen, bijhouden en communiceren met je medewerkers.
MakeShift is een complete mobiele en webgebaseerde oplossing die bedrijven helpt effectievere roosters op te stellen, tijd en aanwezigheid nauwkeurig bij te houden en efficiënter met werknemers te communiceren. Het resultaat is minder onvervulde diensten, een betere balans tussen werk en privé en gezondere bedrijfsresultaten.
Meer informatie over MakeShift
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Het eerste POS dat is gemaakt voor quick-service restaurants, afhaalrestaurants en klanten die onderweg zijn, en om je activiteiten te stroomlijnen.
Het eerste POS dat is gemaakt voor quick-service en afhaalrestaurants die de kloof overbrugt tussen online en standaard bestellingen. Koomi stopt klantverlies tijdens je piekuren en beschikt over een volledig geïntegreerde bestel-app voor afhaal- en bezorgmaaltijden, en integreert rechtstreeks met de mobiele bestel-app van Uber Eats.
Meer informatie over MYR POS
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Cloudgebaseerd platform waarmee restaurants operationele processen kunnen verbeteren met taakbeheer, voedselverspillinglogboeken en meer.
Vereenvoudig de dagelijkse werkzaamheden. Bespaar tijd en geld met voedselverspillinglogboeken, temperatuurlogboeken voor voedselveiligheid, checklists en nog veel meer. Een cloudgebaseerde toepassing voor restaurants en alle andere foodservice-bedrijven. Betaalbaar genoeg voor onafhankelijke restaurants en robuust genoeg voor grote bedrijfsmerken. Verbeter de werkstroom en verantwoording van werknemers. Geen dure hardware. Direct bruikbare dashboardrapportage op alle niveaus van de organisatie vanaf elke computer of slim apparaat.
Meer informatie over FreshCheq
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Cloudgebaseerde software voor verkooppunten, met toegang tot krachtige tools voor bedrijfsvoering en analyse. Eenvoudig te gebruiken, eenvoudig te installeren.
Poster is een tablet- en browsergebaseerde software voor verkooppunten, zoals cafés, restaurants en winkels. Dankzij de veelzijdige POS (Point of Sale)-app van Posters kan de klantenservice worden gestroomlijnd: bestellingen worden rechtstreeks naar de keuken gestuurd, obers kunnen rechtstreeks aanbiedingen en kortingen toepassen en alle gegevens worden onmiddellijk verwerkt. Voor alle bestellingen toegang tot statistieken en rapportages via de beheerconsole of de Poster Boss-app. Installeer het binnen 15 minuten en begin meteen met geld en tijd te besparen.
Meer informatie over Poster POS
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Servicegebaseerde online softwareoplossingen om restauranteigenaren en chef-koks te helpen de gehele inkooplevenscyclus te beheren.
ChefMod, dat de regio's New York, DC en Miami bedient, is speciaal ontwikkeld voor het onafhankelijke restaurant en is de enige full-process restaurantgroep-inkooporganisatie in de Verenigde Staten. Gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde software wordt gecombineerd met superieure accountmanagementservices en ongeëvenaarde programma's om een aangepaste, professionele oplossing voor je bedrijf te creëren.
Meer informatie over ChefMod
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Restaurant365 is een cloudgebaseerde boekhoud- en backoffice-oplossing voor restaurants met meerdere locaties.
De software voor restaurantbeheer van Restaurant365 wordt gebruikt om belangrijke restaurantactiviteiten efficiënt te beheren. Ervaar meer controle over en zichtbaarheid van voedsel- en arbeidskosten, automatiseer moeizame boekhoudtaken en krijg toegang tot robuuste rapportage. Gegevens zijn in realtime toegankelijk op elk apparaat via de krachtige POS-integraties en uitstekende ondersteuning. Restaurant365 is cloudgebaseerd zodat je informatie altijd binnen handbereik is, waardoor de boekhouding, voorraad, planning en maandelijkse boekhouding moeiteloos verlopen.
Meer informatie over Restaurant365
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer

Safefood 360°
4,2
(51)
Lokaal product
Beheeroplossing voor voedselveiligheid en -naleving waarmee bedrijven in de voedsel- en dranksector kwaliteit, ongediertebestrijding, leveranciers en meer kunnen beheren.
Beheeroplossing voor voedselveiligheid en -naleving waarmee bedrijven in de voedsel- en dranksector kwaliteit, ongediertebestrijding, leveranciers en meer kunnen beheren.
Meer informatie over Safefood 360°
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Software voor restaurants. Een platform om te plannen, tijd bij te houden, de salarisadministratie te verwerken, werknemers in dienst te nemen en arbeidskosten te voorspellen.
Push Operations is een cloudgebaseerd systeem voor personeelsbeheer gemaakt voor restaurants. Salarisadministratie, planning, tijd en aanwezigheid, HR-management en onboarding. Bekijk realtime arbeidsprognoses en integreer met je POS.
Kies de onderdelen van het platform die je bedrijf nodig heeft om je personeelsbeheersysteem op je af te stemmen.
Meer informatie over Push Operations
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Beheer je restaurant zoals je het altijd al hebt gewild (sneller) met Square for Restaurants. Het is ontworpen voor zowel de klantgerichte kant van je bedrijf als achter de schermen.
Square for Restaurants is gearriveerd: het volledig nieuwe platform met software, hardware en betalingen dat je hele restaurant- of barbedrijf stroomlijnt. Blijf op de hoogte van je tafels door je plattegrond aan te passen met alle gedeeltes die je nodig hebt. Van ontbijt tot lunch en seizoensgebonden specialiteiten, maak alle menu's die je nodig hebt en wissel ze om met één tik. Vrijwel alles kan aangepast worden. Gemakkelijke en versnelde rapporten voor elk kleinste dingetje. Probeer het 30 dagen gratis!
Meer informatie over Square for Restaurants
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Jestor is een tool zonder code voor foodservicebedrijven met complexe activiteiten.
Jestor is een tool zonder code voor bedrijven met complexe activiteiten. Het platform is de ruggengraat van dark kitchen-bedrijven en helpt niet-technische teams hun activiteiten op te schalen.
Je kunt complete interne systemen voor je bedrijf bouwen, waarbij ERP's, samenwerkingstools en spreadsheets worden vervangen.
Neem contact met het bedrijf op om een oplossing op maat te krijgen voor foodservicebedrijven.
Meer informatie over Jestor
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Garandeer naleving, automatiseer CAPA's en maak continue verbeteringen met behulp van het mobiele auditplatform van Form.com.
Garandeer naleving, automatiseer CAPA's en maak continue verbeteringen met behulp van het mobiele auditplatform van Form.com. Creëer snel mobiele apps die specifiek zijn afgestemd op jouw bedrijfsbehoeften. Voldoe aan procedurele en operationele normen met de volgende functies op bedrijfsniveau: aangepaste mobiele formulieren creëren, geavanceerde logica gebruiken, afbeeldingen toevoegen en bewerken, online en offline werken, taken automatiseren, herinneringen inplannen, rechten en machtigingen beheren, via API met elk IT-systeem integreren. Bezoek de site voor meer informatie!
Meer informatie over FORM OpX
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Stroomlijn back-of-house restaurantactiviteiten met cloudgebaseerde apps en tools voor rapportage, voorraad, planning, receptbeheer
PeachWorks, voorheen WhenToManage, is een leider in oplossingen voor het beheer van back-of-house restaurantactiviteiten. Het volgende generatie restaurantbesturingssysteem beschikt over een groot aantal apps (applicaties) en tools, en vereenvoudigt alles, van rapportage, voorraadbeheer, personeelsplanning en POS Intelligence (point of sale, verkooppunt) tot receptbeheer. Toegang op basis van de cloud en vanaf elk apparaat maakt dagelijkse taken eenvoudiger en sneller voor iedereen, van kleine zelfstandigen tot grote franchiserestaurantgroepen.
Meer informatie over PeachWorks
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Chef-koks gebruiken BlueCart om al hun bestellingen met één klik te plaatsen. Leveranciers gebruiken BlueCart om deze bestellingen automatisch te regelen.
BlueCart stroomlijnt en moderniseert het hele inkoopproces van begin tot eind, waardoor fouten worden verminderd en de bedrijfsresultaten voor restaurants en leveranciers worden verbeterd. Chef-koks gebruiken BlueCart om hun hele back-of-house te beheren vanuit één webplatform en mobiel platform met functies zoals bestellen, voorraadbeheer, budgettering en inchecken voor bestellingen. Leveranciers gebruiken BlueCart om hun inkomende bestellingen automatisch te regelen, hun klanten te beheren en hun leveringen te regelen.
Meer informatie over BlueCart
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer

Apicbase Restaurant Management
4,8
(28)
Lokaal product
Creëer stap voor stap recepten, toon menu's op schermen in je keuken, importeer ingrediënten voor het volgen van allergenen, voedselkosten en nog veel meer.
Beheer de backoffice-activiteiten van je foodservicebedrijf op efficiënte wijze.
Houd de voedselkosten bij en verbeter je marges dankzij realtime voorraadbeheer, slimme inkoop, gedetailleerde verkoopanalyse en productieplanning.
Beheer en automatiseer je voorraad en bestellingen. Of je nu één of meerdere verkooppunten hebt, Apicbase biedt de tools om je foodservicebedrijf te beheren.
Het platform ondersteunt tevreden klanten over de hele wereld.
Meer informatie over Apicbase Restaurant Management
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Oracle Simphony POS stroomlijnt het foodservicebeheer voor restaurants. Upgrade je POS-hardware voor $ 1.
Oracle Simphony POS stroomlijnt het foodservicebeheer voor restaurants. De cloudgebaseerde POS verbindt elk aspect van je activiteiten, zodat je moeiteloos je voorraad, online bestellingen, keukenactiviteiten, menu's, levering, loyaliteitsprogramma's en meer kunt beheren. Realtime analyses zijn inbegrepen, zodat je altijd een overzicht hebt van de kosten, van de verkoop en de prestaties van je personeel. De open API en uitgebreide cloudmarktplaats van Simphony bieden je onbeperkte flexibiliteit en schaalbaarheid.
Meer informatie over Simphony POS
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Plan en communiceer eenvoudig via berichten en e-mail met je evenementenpersoneel. Bespaar tijd bij het plannen en zorg dat iedereen veilig is.
Event Staff App is mobielvriendelijke software voor personeelsplanning voor bedrijven in de evenementensector. Het automatiseert het grootste deel van het werk, van het uitzoeken van de beschikbaarheid van het personeel tot de communicatie met het personeel via sms en e-mail. De belangrijkste functies zijn onder meer snelle personeelsbezetting, effectieve communicatie, gedetailleerde evenementpagina's en gedelegeerd beheer. Een nieuwe functionaliteit, die is ontwikkeld als reactie op de huidige pandemie, is vragen over de ploegendienst rond gezondheidsscreening voor COVID-19-regelgeving.
Meer informatie over Event Staff App
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Beheer receptkosten, voldoe aan de wetgeving inzake voedseletikettering, stel standaardwerkwijzen op en verstrek informatie aan klanten over allergenen en voeding.
Nutritics Foodservice - Gebruikt door hotels, cateraars, restaurants en voedselproducenten om receptkosten te beheren, te voldoen aan de wetgeving inzake voedseletikettering, standaardwerkwijzen op te stellen en klanten informatie over allergenen en voeding te verstrekken.
Meer informatie over Nutritics
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Cloudgebaseerde POS-software voor de iPad die detailhandelaren in de voedsel- en dranksector helpt hun bedrijfsefficiëntie en klantervaring te verbeteren.
Slurp is cloudgebaseerde POS-software voor iPads die geschikt is voor kleine tot middelgrote restaurants en cafés. Gemakkelijke en intuïtieve POS om je bedrijf in de voedsel- en dranksector naar een hoger niveau te tillen. Sneller bestellingen aannemen, sneller verkopen, personeel gemakkelijker trainen en nauwkeurige verkoopgegevens bijhouden. Klanten zijn dol op de gemakkelijk te begrijpen verkoopgegevens van Slurp. Handelaren kunnen aanpassingen maken en hun klanten beter van dienst zijn door hen te serveren wat ze het lekkerst vinden. Meld je vandaag aan voor een gratis demo!
Meer informatie over Slurp!
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Onze totaaloplossing voor keuken en personeel is dé tool om het beste te halen uit jouw horeca zaak
Onze totaaloplossing voor keuken en personeel is dé tool om het beste te halen uit jouw zaak. Kostprijs berekenen en HACCP registratie. Urenregistratie en planning. Online en eenvoud.
Horeko Kitchen Manager
Verbeter je marge. Krijg grip op je rendement. Betrek je hele team. Met onze Kitchen Manager optimaliseer je jouw keuken.
Horeko Employee Manager
Maak snel jouw optimale rooster. Krijg inzicht in uren en productiviteit. Communiceer direct met de gratis mobiele app.
Meer informatie over Horeko
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Intuïtieve audit- en inspectie-app voor alle kwaliteits- en veiligheidsworkflows.
Lumiform is een zeer intuïtieve en extreem krachtige app voor alle kwaliteits- en veiligheidsinspecties en -audits. Het vervangt je op papier gebaseerde systemen en stelt je in staat je kwaliteit en veiligheid te verbeteren en ook tijd en geld te besparen.
Meer informatie over Lumiform
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Web-app voor personeelsbeheer en ploegendienstplanning in realtime.
TeamUltim is een web-app voor personeelsbeheer en ploegendienstplanning, die perfect aansluit op de behoeften van kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel, catering, sport, horeca en professionele diensten. Plan diensten, beheer betaalde vrije dagen en afwezigheid, laat je team diensten ruilen en ontvang uitgebreide rapportage hierover met TeamUltim.
Meer informatie over TeamUltim
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Laat je klanten rechtstreeks bestellen via je website.
Laat je klanten rechtstreeks bestellen via je website: met je merkeigen online bestelplatform kunnen je klanten bestellingen rechtstreeks op je website plaatsen in plaats van via externe aggregators, en hoef je niet voor elke bestelling commissie te betalen.
Ace ondersteunt ook naadloze integraties met je CRM-systemen en loyaliteitsbeheer, waardoor je een beter beheer van je gegevens en klanten kunt realiseren.
Meer informatie over LimeTray
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Een moderne, intuïtieve, mobiele webapp voor chef-koks, die de saaie taken doet die normaal gesproken worden gedaan met spreadsheets, pen en papier.
Parsley is een moderne, intuïtieve, mobiele webapp die de kostprijsberekening en het schalen van recepten afhandelt, voedingsfeiten verstrekt, voorbereidingslijsten genereert, par-niveaus berekent, bestellingen plaatst en bijhoudt, en de voorraad beheert, waardoor chef-koks zich kunnen concentreren op eten en klanttevredenheid. Parsley bespaart chef-koks 5-10 uur per week, verlaagt de voedselkosten met 5-18% en verbetert de klanttevredenheid en het restaurantinkomen.
Meer informatie over Parsley
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer

Deliverect
2,6
(8)
Lokaal product
Verbindt de kassa van restaurants met leveringsplatformen zoals Uber Eats en Deliveroo, waardoor online orderbeheer eenvoudig wordt.
Deliverect verbindt Uber Eats, Deliveroo, Takeaway.com en meer bezorgingsplatformen rechtstreeks met het kassasysteem van restaurants, waardoor het online bestelproces wordt geautomatiseerd. Menu's worden centraal beheerd en bestellingen worden direct naar uw kassasysteem gestuurd en in de keuken geprint met een gestandaardiseerde lay-out. Beheer van online bestellingen was nog nooit zo eenvoudig!
Meer informatie over Deliverect
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Gstock is zeer complete inkoopbeheersoftware voor restaurants en hotels.
Gstock is zeer complete inkoopbeheersoftware voor restaurants en hotels.
Meer informatie over Gstock
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Met ons platform kunt u in een paar klikken bestellingen plaatsen en de kosten van uw eten beheren, en uw leveringen registreren.
Met ons platform kunt u in een paar klikken bestellingen plaatsen en de kosten van uw eten beheren, en uw leveringen registreren. Meer controle - meer tijd - duidelijke inzichten - en een hoop geld bespaard. Growzer maakt het runnen van uw bedrijf eenvoudig.
Meer informatie over Growzer
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
AI-ondersteunde oplossing voor fraudebescherming waarmee bedrijven online fraude kunnen controleren, detecteren en voorkomen met behulp van aangepaste workflows.
AI-ondersteunde oplossing voor fraudebescherming waarmee bedrijven online fraude kunnen controleren, detecteren en voorkomen met behulp van aangepaste workflows.
Stimuleer je team om gegevensgestuurde beslissingen te nemen en tegelijkertijd miljoenen gevallen met frauderisico te analyseren. Door verschillende gegevensbronnen te analyseren en ze allemaal in realtime samen te verwerken, kun je je klanten beschermen, terugboekingen verminderen en de klanttevredenheid verhogen.
Profiteer van op AI gebaseerde fraudepreventie in realtime met een transparante white-box benadering van regels en machinaal leren.
Meer informatie over Formica Fraud
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
DinnerBooking is een boekingssysteem voor restaurants dat in 2004 is opgericht en gericht is op de horeca.
DinnerBooking is een eersteklas reserveringssysteem voor restaurants met meer dan 16 jaar goede klantenervaring. Een volledig aangepast systeem voor alle soorten restaurants en cafés. Verminder je no-shows met inzichtelijke klantgegevens en verhoog de omzet met een gestroomlijnd werkplatform. Laat je restaurant aan duizenden potentiële klanten zien. Krijg de toolkit die je nodig hebt om je restaurant en evenementen te presenteren. Maak en verkoop tickets voor speciale evenementen zoals wijnproeverijen, Valentijnsdag en meer.
Meer informatie over DinnerBooking
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Het platform helpt bedrijven op het gebied van eten en drinken commissiekosten te vermijden via een merkeigen app, webshop en succesadvies om klanten aan te trekken en te behouden.
EasyOrder biedt digitale transformatiediensten voor bedrijven op het gebied van eten en drinken door het leveren van een merkeigen app, een webpagina voor direct bestellen en optionele bestelkiosken. Met het EasyOrder-ecosysteem kunnen eindgebruikers vooraf bestellen en online betalen en profiteren van een eersteklas gebruikerservaring. Voordelen zoals speciale aanbiedingen voor apps, loyaliteitssystemen, promoties, couponcodes of exclusieve aankondigingen stellen bedrijven in staat om met hun klanten in contact te komen via relevante content en op maat gemaakte aanbiedingen.
Meer informatie over EasyOrder
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Op Windows gebaseerde oplossing ontworpen voor voedsel- en drankbedrijven die helpt bij het beheren van inventaris, kosten, menu, winst en meer.
Op Windows gebaseerde oplossing ontworpen voor voedsel- en drankbedrijven die helpt bij het beheren van inventaris, kosten, menu, winst en meer.
Meer informatie over IPro Restaurant Inventory
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
Beheer inventaris, diëten, menu's, personeel en meer met deze software voor voedingsbeheer ten behoeve van ziekenhuizen, verpleeghuizen en begeleid wonen.
Beheer inventaris, diëten, menu's, personeel en meer met deze software voor voedingsbeheer ten behoeve van ziekenhuizen, verpleeghuizen en begeleid wonen.
Meer informatie over Dietary Manager
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer

Qcard
Cloudoplossing voor het maken van digitale menu's die toegankelijk zijn met QR-codes, met optionele functie voor contactopsporing.
Cloudoplossing voor het maken van digitale menu's die toegankelijk zijn met QR-codes, met optionele functie voor contactopsporing.
Meer informatie over Qcard
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer
De software die goed is voor de planeet en die de financiële prestaties verhoogt.
WiseFins is milieu- en financiële software die de impact op het milieu vermindert en de kosten optimaliseert.
Functies:
Bereken en verminder de ecologische voetafdruk van recepten.
Meet, beheer en optimaliseer de financiële prestaties van voedsel- en drankoutlets.
Word een pionier op het gebied van ecologische transitie en communiceer de vermindering van de milieu-impact naar klanten en partners.
Meer informatie over WiseFins
...
Meer informatie
Functies
- Voorraadbeheer
- Kostenbeheer
- Receptenbeheer