Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Food management software

Food management software maakt voorraadbeheer, inkoop, ontvangst en receptbeheer mogelijk voor zowel openbare als private activiteiten in de voedingssector. Organisaties gebruiken deze toepassingen om hun backoffice-functies, klantrelaties en boekhoudbehoeften te beheren. Food management software helpt de kosten te beheersen, de inventaris te bewaken en arbeidsintensieve taken te automatiseren. Zie ook: catering software, distributie software voor de voedingssector en restaurant management software.

België Lokale producten weergeven

47 resultaten

België Lokaal product
Verhoog je marge, dankzij de simme tools die je foodcost helpen verlagen, zoals Voorraadbeheer, Inkoop & Analytics. Meer informatie over Apicbase Restaurant Management
Beheer de backoffice-activiteiten van je foodservicebedrijf op efficiënte wijze. Houd de voedselkosten bij en verbeter je marges dankzij realtime voorraadbeheer, slimme inkoop, gedetailleerde verkoopanalyse en productieplanning. Beheer en automatiseer je voorraad en bestellingen. Of je nu één of meerdere verkooppunten hebt, Apicbase biedt de tools om je foodservicebedrijf te beheren. Het platform ondersteunt tevreden klanten over de hele wereld. Meer informatie over Apicbase Restaurant Management

Functies

  • Voedingsanalyse
  • Verkooppunt
  • Menuplanning
  • Inkooporderbeheer
  • Multilocatie
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Factureren
  • Cateringbeheer
7shifts is een robuuste tool voor personeelsplanning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontwikkeld voor restaurants. Begin vandaag nog gratis.
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om de arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan alle arbeidsvoorschriften met robuuste tools voor planning, communicatie, naleving en betrokkenheid. 7shifts helpt managers 5 uur per week te besparen op de planning, de chaos van telefoontjes en sms'jes te minimaliseren via gestroomlijnde communicatie, personeel onderweg te beheren met gratis mobiele apps en de arbeidskosten tot wel 3% te verlagen door hun POS te integreren. Gebruik net als de meer dan 250.000 restaurantprofessionals 7shifts om je leven te vereenvoudigen. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over 7shifts

Functies

  • Voedingsanalyse
  • Verkooppunt
  • Menuplanning
  • Inkooporderbeheer
  • Multilocatie
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Factureren
  • Cateringbeheer
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
When I Work is een gemakkelijke manier voor foodservicebedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct beschikbaar voor elke medewerker met gratis iOS- en Android-apps. Hou met slechts een paar klikken de vrije tijd en de beschikbaarheid van werknemers bij en beheer ploegenwisselingen. Integreer met je loonadministratieprovider om het proces te stroomlijnen en menselijke fouten te voorkomen. Ga nu aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over When I Work

Functies

  • Voedingsanalyse
  • Verkooppunt
  • Menuplanning
  • Inkooporderbeheer
  • Multilocatie
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Factureren
  • Cateringbeheer
Betaalbare, cloudgebaseerde, software voor casemanagement in human services - gemakkelijk te gebruiken en HIPAA-conform. Vanaf $ 20/gebruiker/maand. Gratis demo.
Betaalbare, cloudgebaseerde software voor casemanagement binnen human services - neem afscheid van je spreadsheets en zelfgecreëerde databases en bewijs je impact met rapporten die je verandering in de loop van de tijd tonen en resultaten laten zien die je financiers tevredener dan ooit zullen maken. Gebruiksvriendelijke en HIPAA-conforme cloudgebaseerde casemanagementsoftware ontworpen voor non-profitorganisaties om interacties met klanten en dossiernotities te registreren en te rapporteren, doelen te stellen en de resultaten te meten, beoordelingen uit te voeren, verwijzingen te doen en meer. Tarieven zijn vanaf slechts $ 20/gebruiker/maand. Meer informatie over CharityTracker

Functies

  • Voedingsanalyse
  • Verkooppunt
  • Menuplanning
  • Inkooporderbeheer
  • Multilocatie
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Factureren
  • Cateringbeheer
HotSchedules vermindert de voedsel- en arbeidskosten, tijd besteed aan administratieve taken en operationele complexiteit.
HotSchedules biedt een cloudgebaseerd besturingssysteem, evenals ondersteunende oplossingen en diensten voor de restaurant-, detailhandel- en horecasector. Met het HotSchedules-productassortiment kunnen eigenaars en exploitanten werknemers plannen op verschillende locaties, tijd en aanwezigheid bijhouden, bedrijfsprestaties bewaken en de dagelijkse activiteiten beheren. Met de systeemeigen mobiele app van HotSchedules kunnen werknemers hun roosters bekijken, ploegendiensten aannemen of annuleren en vrije tijd aanvragen, allemaal vanaf hun mobiele telefoon. Meer informatie over HotSchedules

Functies

  • Voedingsanalyse
  • Verkooppunt
  • Menuplanning
  • Inkooporderbeheer
  • Multilocatie
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Factureren
  • Cateringbeheer
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • Voedingsanalyse
  • Verkooppunt
  • Menuplanning
  • Inkooporderbeheer
  • Multilocatie
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Factureren
  • Cateringbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Voedingsanalyse
  • Verkooppunt
  • Menuplanning
  • Inkooporderbeheer
  • Multilocatie
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Factureren
  • Cateringbeheer
Jolt is een app die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren, en realtime feedback te geven aan foodservice-eigenaren en -managers.
Jolt is tabletgebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, McDonald's en Buffalo Wild Wings. Eigenaren en managers krijgen realtime inzicht in de dagelijkse activiteiten vanaf hun telefoon, en tablets in de winkel houden medewerkers verantwoordelijk en gericht op de taak. Jolt omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, meldingen via sms, een tijdklok en meer. De software wordt ingezet op duizenden internationale locaties voor foodservice en heeft werknemers geholpen meer dan 700 miljoen taken uit te voeren. Meer informatie over Jolt

Functies

  • Voedingsanalyse
  • Verkooppunt
  • Menuplanning
  • Inkooporderbeheer
  • Multilocatie
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Factureren
  • Cateringbeheer
Cloudgebaseerde oplossing voor personeelsbeheer waarmee bedrijven personeelsdiensten kunnen plannen, werkuren kunnen bijhouden, salarisadministratie kunnen verwerken en meer.
Het is tijd om de stress uit het beheren van uurloonpersoneel te halen. Nowsta is een uitgebreid platform voor personeelsbeheer dat planning, urenregistratie en salarisadministratie onder één dak brengt. Creëer je planning binnen enkele minuten, stuur open ploegendiensten rechtstreeks naar het personeel via mobiele app, en kijk hoe ze sneller reageren dan ooit tevoren. Hou tijd en aanwezigheid met uiterste nauwkeurigheid bij, ontvang een melding van laattijdigheid of afwezigheid en importeer de gegevens met slechts een paar klikken naar je salarisadministratiebeheerder. Meld je vandaag nog aan voor een gratis demo. Meer informatie over Nowsta

Functies

  • Voedingsanalyse
  • Verkooppunt
  • Menuplanning
  • Inkooporderbeheer
  • Multilocatie
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Factureren
  • Cateringbeheer
Beheer al je horecazaken met Lightspeed. Verhoog je tafelrotatie, geef je inkomsten een boost en krijg meer inzicht met glasheldere data.
Snellere en betere service, met Lightspeed Restaurant Pas je kassasysteem aan jouw workflows aan, van menukaart tot interface en vloerplan. Verbeter de ervaring van je gasten met naadloze bestel- en betaalopties, datagedreven menu-aanbevelingen, en maak van elke gast een VIP. Haal inzicht uit elke transactie en zet bruikbare data in om je zaak te optimaliseren en je volgende stappen te bepalen. Meer informatie over Lightspeed Restaurant

Functies

  • Voedingsanalyse
  • Verkooppunt
  • Menuplanning
  • Inkooporderbeheer
  • Multilocatie
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Factureren
  • Cateringbeheer
Schaal het beheer van je foodservice op met web- en tabletgebaseerde cloud POS. Geniet van snellere facturering, gedetailleerde rapporten, eenvoudig orderbeheer.
Software voor het beheer van foodservice van GOFRUGAL is een volledig uitgeruste software om voedingsbedrijven te voorzien van de kracht van technologie. Met buffetbeheer, vooraf bestellen en leveringsbeheer biedt de software een complete oplossing. Onderhoud de verse voorraad, beheer activiteiten van de centrale keuken en bereid kenmerkende gerechten effectief met receptcontrole. Houd nauwkeurige rekeningen van de dagelijkse verkoop bij en doe snel belastingaangifte. Sluit je aan bij meer dan 1000 digitaal aangedreven voedingsbedrijven. Probeer vandaag nog een gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • Voedingsanalyse
  • Verkooppunt
  • Menuplanning
  • Inkooporderbeheer
  • Multilocatie
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Factureren
  • Cateringbeheer
Online bestelwebsites en -apps voor ketens en franchises met één of meerdere winkels.
Biedt een toonaangevend, gebruiksvriendelijk online bestelsysteem voor individuele restaurants, winkelketens, afhaalrestaurants, delicatessenzaken, cafés, gemakswinkels en franchises. Meer informatie over Flipdish

Functies

  • Voedingsanalyse
  • Verkooppunt
  • Menuplanning
  • Inkooporderbeheer
  • Multilocatie
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Factureren
  • Cateringbeheer
MakeShift is een complete oplossing voor het eenvoudig plannen, bijhouden en communiceren met je medewerkers.
MakeShift is een complete mobiele en webgebaseerde oplossing die bedrijven helpt effectievere roosters op te stellen, tijd en aanwezigheid nauwkeurig bij te houden en efficiënter met werknemers te communiceren. Het resultaat is minder onvervulde diensten, een betere balans tussen werk en privé en gezondere bedrijfsresultaten. Meer informatie over MakeShift

Functies

  • Voedingsanalyse
  • Verkooppunt
  • Menuplanning
  • Inkooporderbeheer
  • Multilocatie
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Factureren
  • Cateringbeheer
Voorraadbeheer voor restaurants eenvoudig gemaakt. Krijg je kosten onder controle en stroomlijn de activiteiten.
Cloudgebaseerde software en app voor foodservice- en restaurantvoorraadbeheer. MarketMan biedt je de tools die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukostenraming voor foodservice en restaurants te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Stel waarschuwingen in wanneer menu-items minder winstgevend worden, en ontvang meldingen wanneer leveranciersprijzen fluctueren. Het resultaat is een betere controle en meer winst. Marketman heeft geavanceerde functies voor bedrijven met meerdere locaties. Meer informatie over Marketman

Functies

  • Voedingsanalyse
  • Verkooppunt
  • Menuplanning
  • Inkooporderbeheer
  • Multilocatie
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Factureren
  • Cateringbeheer
Catering- en evenementenplanningssoftware met meer dan 50.000 gebruikers. De oplossing voor je bedrijf.
Caterease biedt catering- en evenementenplanningssoftware. Caterease is ontworpen in samenwerking met evenementenplanners van elke omvang en biedt alle functies die je nodig hebt om je drukke werkdag te vereenvoudigen. Dit krachtige programma verhoogt de productiviteit, voorkomt dure fouten en bespaart waardevolle tijd en geld terwijl het intuïtief en gemakkelijk te gebruiken blijft. Caterease is niet voor niets toonaangevend in de sector. Vertrouw je bedrijf aan niets minder toe dan Caterease. Meer informatie over Caterease

Functies

  • Voedingsanalyse
  • Verkooppunt
  • Menuplanning
  • Inkooporderbeheer
  • Multilocatie
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Factureren
  • Cateringbeheer
Het eerste POS dat is gemaakt voor quick-service restaurants, afhaalrestaurants en klanten die onderweg zijn, en om je activiteiten te stroomlijnen.
Het eerste POS dat is gemaakt voor quick-service en afhaalrestaurants die de kloof overbrugt tussen online en standaard bestellingen. Koomi stopt klantverlies tijdens je piekuren en beschikt over een volledig geïntegreerde bestel-app voor afhaal- en bezorgmaaltijden, en integreert rechtstreeks met de mobiele bestel-app van Uber Eats. Meer informatie over MYR POS

Functies

  • Voedingsanalyse
  • Verkooppunt
  • Menuplanning
  • Inkooporderbeheer
  • Multilocatie
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Factureren
  • Cateringbeheer
Cloudgebaseerd platform waarmee restaurants operationele processen kunnen verbeteren met taakbeheer, voedselverspillinglogboeken en meer.
Vereenvoudig de dagelijkse werkzaamheden. Bespaar tijd en geld met voedselverspillinglogboeken, temperatuurlogboeken voor voedselveiligheid, checklists en nog veel meer. Een cloudgebaseerde toepassing voor restaurants en alle andere foodservice-bedrijven. Betaalbaar genoeg voor onafhankelijke restaurants en robuust genoeg voor grote bedrijfsmerken. Verbeter de werkstroom en verantwoording van werknemers. Geen dure hardware. Direct bruikbare dashboardrapportage op alle niveaus van de organisatie vanaf elke computer of slim apparaat. Meer informatie over FreshCheq

Functies

  • Voedingsanalyse
  • Verkooppunt
  • Menuplanning
  • Inkooporderbeheer
  • Multilocatie
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Factureren
  • Cateringbeheer
Cloudgebaseerde software voor verkooppunten, met toegang tot krachtige tools voor bedrijfsvoering en analyse. Eenvoudig te gebruiken, eenvoudig te installeren.
Poster is een tablet- en browsergebaseerde software voor verkooppunten, zoals cafés, restaurants en winkels. Dankzij de veelzijdige POS (Point of Sale)-app van Posters kan de klantenservice worden gestroomlijnd: bestellingen worden rechtstreeks naar de keuken gestuurd, obers kunnen rechtstreeks aanbiedingen en kortingen toepassen en alle gegevens worden onmiddellijk verwerkt. Voor alle bestellingen toegang tot statistieken en rapportages via de beheerconsole of de Poster Boss-app. Installeer het binnen 15 minuten en begin meteen met geld en tijd te besparen. Meer informatie over Poster POS

Functies

  • Voedingsanalyse
  • Verkooppunt
  • Menuplanning
  • Inkooporderbeheer
  • Multilocatie
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Factureren
  • Cateringbeheer
Servicegebaseerde online softwareoplossingen om restauranteigenaren en chef-koks te helpen de gehele inkooplevenscyclus te beheren.
ChefMod, dat de regio's New York, DC en Miami bedient, is speciaal ontwikkeld voor het onafhankelijke restaurant en is de enige full-process restaurantgroep-inkooporganisatie in de Verenigde Staten. Gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde software wordt gecombineerd met superieure accountmanagementservices en ongeëvenaarde programma's om een aangepaste, professionele oplossing voor je bedrijf te creëren. Meer informatie over ChefMod

Functies

  • Voedingsanalyse
  • Verkooppunt
  • Menuplanning
  • Inkooporderbeheer
  • Multilocatie
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Factureren
  • Cateringbeheer
Restaurant365 is een cloudgebaseerde boekhoud- en backoffice-oplossing voor restaurants met meerdere locaties.
De software voor restaurantbeheer van Restaurant365 wordt gebruikt om belangrijke restaurantactiviteiten efficiënt te beheren. Ervaar meer controle over en zichtbaarheid van voedsel- en arbeidskosten, automatiseer moeizame boekhoudtaken en krijg toegang tot robuuste rapportage. Gegevens zijn in realtime toegankelijk op elk apparaat via de krachtige POS-integraties en uitstekende ondersteuning. Restaurant365 is cloudgebaseerd zodat je informatie altijd binnen handbereik is, waardoor de boekhouding, voorraad, planning en maandelijkse boekhouding moeiteloos verlopen. Meer informatie over Restaurant365

Functies

  • Voedingsanalyse
  • Verkooppunt
  • Menuplanning
  • Inkooporderbeheer
  • Multilocatie
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Factureren
  • Cateringbeheer
België Lokaal product
Beheeroplossing voor voedselveiligheid en -naleving waarmee bedrijven in de voedsel- en dranksector kwaliteit, ongediertebestrijding, leveranciers en meer kunnen beheren.
Beheeroplossing voor voedselveiligheid en -naleving waarmee bedrijven in de voedsel- en dranksector kwaliteit, ongediertebestrijding, leveranciers en meer kunnen beheren. Meer informatie over Safefood 360°

Functies

  • Voedingsanalyse
  • Verkooppunt
  • Menuplanning
  • Inkooporderbeheer
  • Multilocatie
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Factureren
  • Cateringbeheer
Software voor restaurants. Een platform om te plannen, tijd bij te houden, de salarisadministratie te verwerken, werknemers in dienst te nemen en arbeidskosten te voorspellen.
Push Operations is een cloudgebaseerd systeem voor personeelsbeheer gemaakt voor restaurants. Salarisadministratie, planning, tijd en aanwezigheid, HR-management en onboarding. Bekijk realtime arbeidsprognoses en integreer met je POS. Kies de onderdelen van het platform die je bedrijf nodig heeft om je personeelsbeheersysteem op je af te stemmen. Meer informatie over Push Operations

Functies

  • Voedingsanalyse
  • Verkooppunt
  • Menuplanning
  • Inkooporderbeheer
  • Multilocatie
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Factureren
  • Cateringbeheer
Beheer je restaurant zoals je het altijd al hebt gewild (sneller) met Square for Restaurants. Het is ontworpen voor zowel de klantgerichte kant van je bedrijf als achter de schermen.
Square for Restaurants is gearriveerd: het volledig nieuwe platform met software, hardware en betalingen dat je hele restaurant- of barbedrijf stroomlijnt. Blijf op de hoogte van je tafels door je plattegrond aan te passen met alle gedeeltes die je nodig hebt. Van ontbijt tot lunch en seizoensgebonden specialiteiten, maak alle menu's die je nodig hebt en wissel ze om met één tik. Vrijwel alles kan aangepast worden. Gemakkelijke en versnelde rapporten voor elk kleinste dingetje. Probeer het 30 dagen gratis! Meer informatie over Square for Restaurants

Functies

  • Voedingsanalyse
  • Verkooppunt
  • Menuplanning
  • Inkooporderbeheer
  • Multilocatie
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Factureren
  • Cateringbeheer
Jestor is een tool zonder code voor foodservicebedrijven met complexe activiteiten.
Jestor is een tool zonder code voor bedrijven met complexe activiteiten. Het platform is de ruggengraat van dark kitchen-bedrijven en helpt niet-technische teams hun activiteiten op te schalen. Je kunt complete interne systemen voor je bedrijf bouwen, waarbij ERP's, samenwerkingstools en spreadsheets worden vervangen. Neem contact met het bedrijf op om een oplossing op maat te krijgen voor foodservicebedrijven. Meer informatie over Jestor

Functies

  • Voedingsanalyse
  • Verkooppunt
  • Menuplanning
  • Inkooporderbeheer
  • Multilocatie
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Factureren
  • Cateringbeheer
Garandeer naleving, automatiseer CAPA's en maak continue verbeteringen met behulp van het mobiele auditplatform van Form.com.
Garandeer naleving, automatiseer CAPA's en maak continue verbeteringen met behulp van het mobiele auditplatform van Form.com. Creëer snel mobiele apps die specifiek zijn afgestemd op jouw bedrijfsbehoeften. Voldoe aan procedurele en operationele normen met de volgende functies op bedrijfsniveau: aangepaste mobiele formulieren creëren, geavanceerde logica gebruiken, afbeeldingen toevoegen en bewerken, online en offline werken, taken automatiseren, herinneringen inplannen, rechten en machtigingen beheren, via API met elk IT-systeem integreren. Bezoek de site voor meer informatie! Meer informatie over FORM OpX

Functies

  • Voedingsanalyse
  • Verkooppunt
  • Menuplanning
  • Inkooporderbeheer
  • Multilocatie
  • Kosten bijhouden
  • Voorraad bijhouden
  • Geautomatiseerde planning
  • Factureren
  • Cateringbeheer