Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Distributie software voor de voedingssector

Distributie software voor de voedingssector automatiseert resourceplanning, distributie en orderafhandeling voor voedseldistributeurs en groothandelaren. Deze toepassingen verlagen de bedrijfskosten en verhogen de efficiëntie door de prestaties van een breed scala aan voedingssectorspecifieke en algemene bedrijfsprocessen te integreren, automatiseren en volgen, waaronder orderinvoer, facturering, voorraadbeheer, crediteuren, vorderingen en verkoopanalyse. Zie ook: catering software, food management software en restaurant management software.

België Lokale producten weergeven

24 resultaten

Dit product is ontworpen voor distributeurs van levensmiddelen op grote schaal, evenals voor distributeurs van vlees, zeevruchten, groenten en fruit, gevogelte, kaas, dranken en nog veel meer. Meer informatie over Entree
Het basisproduct van NECS is een softwaretoepassing voor voedseldistributie voor Windows die zowel enorme kracht als gebruiksgemak biedt en ongeëvenaard is in andere voedseldistributiesystemen. Met 1500 distributeurs die hun foodservicebedrijf op NECS draaien is het bedrijf de grootste softwareleverancier voor voedseldistributie in deze categorie. Het NECS-voedseldistributiesysteem is zowel ideaal voor de groothandel in volledige voedingsdistributie, als voor de distributie van vlees, zeevruchten, groente en fruit en kaas. Meer informatie over Entree

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Offertes
  • Import- en exportbeheer
  • Klantenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Rapportage en statistieken
Betaalbare, cloudgebaseerde, software voor casemanagement in human services - gemakkelijk te gebruiken en HIPAA-conform. Vanaf $ 20/gebruiker/maand. Gratis demo.
Betaalbare, cloudgebaseerde software voor casemanagement binnen human services - neem afscheid van je spreadsheets en zelfgecreëerde databases en bewijs je impact met rapporten die je verandering in de loop van de tijd tonen en resultaten laten zien die je financiers tevredener dan ooit zullen maken. Gebruiksvriendelijke en HIPAA-conforme cloudgebaseerde casemanagementsoftware ontworpen voor non-profitorganisaties om interacties met klanten en dossiernotities te registreren en te rapporteren, doelen te stellen en de resultaten te meten, beoordelingen uit te voeren, verwijzingen te doen en meer. Tarieven zijn vanaf slechts $ 20/gebruiker/maand. Meer informatie over CharityTracker

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Offertes
  • Import- en exportbeheer
  • Klantenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Rapportage en statistieken
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Offertes
  • Import- en exportbeheer
  • Klantenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Rapportage en statistieken
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Offertes
  • Import- en exportbeheer
  • Klantenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Rapportage en statistieken
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdrukken.Voorraad volgen (streepjescode, series, partij).Meerdere UOM's. Meerdere magazijnen.Meerdere valuta's.Meertalige interface.Samengestelde producten(stuklijsten, kits, variabele items). Beheer op gebruikersniveau.Geïntegreerde facturatie- en inkoopmodule.Ondersteunt productie. Meer informatie over ERPAG

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Offertes
  • Import- en exportbeheer
  • Klantenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Rapportage en statistieken
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Offertes
  • Import- en exportbeheer
  • Klantenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Rapportage en statistieken
OptimoRoute krijgt de klus geklaard. De gebruiksvriendelijke software plant en optimaliseert binnen enkele seconden routes voor maaltijdbezorgers.
OptimoRoute helpt foodservice distributiebedrijven om een uitstekende service te bieden. Met behulp van geavanceerde algoritmen plant en optimaliseert OptimoRoute routes binnen enkele seconden. Er is een eenvoudige interface en daaronder vind je een eindeloze voorraad handigheidjes, functies en snelkoppelingen. Het is eenvoudig te gebruiken, past zich aan je behoeften aan en krijgt de klus geklaard. OptimoRoute-klanten verlagen de brandstof- en rijkosten met 20% en maken tijd vrij voor belangrijkere dingen, zoals de groei van het bedrijf. Meer informatie over OptimoRoute

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Offertes
  • Import- en exportbeheer
  • Klantenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Rapportage en statistieken
Eenvoudige webgebaseerde klantenintake- en rapportagedatabase voor voedselprogramma's en -banken. Volg moeiteloos de distributie van voedselvoorraden en ontvang voedselrapporten.
Eenvoudige webgebaseerde klantenintake- en rapportagedatabase voor voedselprogramma's en -banken. Volg moeiteloos de distributie van voedselvoorraden, ontvang voedselrapporten en klantroosters. Vrijwilligersvriendelijk. Voor zowel kleine voedselbanken (1-5 gebruikers) als grote vrijwilligersgestuurde activiteiten (5-100+ gebruikers). Medewerkers van de voedselbank en partnerbureaus werken samen om de klantenintake te beheren, voedselrapporten te verzamelen en voedselprogramma's zoals SNAP, CSFP, TEFAP, EFAP en meer te beheren. Gratis proefperiode van 14 dagen. Online demo. Makkelijk aan de slag. Bel nu. Meer informatie over Oasis Insight

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Offertes
  • Import- en exportbeheer
  • Klantenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Rapportage en statistieken
Voorraadbeheer voor foodservice en restaurants eenvoudig gemaakt. Krijg je kosten onder controle en stroomlijn de activiteiten.
Cloudgebaseerde software en app voor foodservice-distributie en restaurantvoorraadbeheer. MarketMan biedt je de tools die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukostenraming voor foodservice en restaurants te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Stel waarschuwingen in wanneer menu-items minder winstgevend worden, en ontvang meldingen wanneer leveranciersprijzen fluctueren. Het resultaat is een betere controle en meer winst. Meer informatie over Marketman

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Offertes
  • Import- en exportbeheer
  • Klantenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Rapportage en statistieken
Servicegebaseerde online softwareoplossingen om restauranteigenaren en chef-koks te helpen de gehele inkooplevenscyclus te beheren.
ChefMod, dat de regio's New York, DC en Miami bedient, is speciaal ontwikkeld voor het onafhankelijke restaurant en is de enige full-process restaurantgroep-inkooporganisatie in de Verenigde Staten. Gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde software wordt gecombineerd met superieure accountmanagementservices en ongeëvenaarde programma's om een aangepaste, professionele oplossing voor je bedrijf te creëren. Meer informatie over ChefMod

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Offertes
  • Import- en exportbeheer
  • Klantenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Rapportage en statistieken
Distributie van foodservice: online bestellen, voorraadbeheer, traceerbaarheid van de toeleveringsketen, receptenbeheer. Praten met QuickBooks en Xero.
Distributie van foodservice: online bestellen en factureren; aangepaste prijzen per klant per artikel; doorlopende bestellingen; debiteurenrapporten en rapporten van de brutowinst; praten met QuickBooks en Xero; recepten, traceerbaarheid van de toeleveringsketen, inkooporders en voorraadbeheer. Distributie: route-optimalisatie, pakbonnen, chauffeursrapporten; live gps-tracking; onmiddellijke ePoD (electronic Proof of Delivery); CRM. Strakke, simpele interfaces. Je gegevens worden ingesteld en je krijgt onbeperkte training via telefoon en e-mail. Uitstekende klantenservice. Meer informatie over Mountain Stream Bakery Software

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Offertes
  • Import- en exportbeheer
  • Klantenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Rapportage en statistieken
Online bestellen door klanten, backoffice-orderbeheer, productieplanning, leveringsplanning, facturering, rapportage en e-marketing.
Spoonfed is ontworpen om je bedrijf voor catering op locatie beter te laten werken en je leven gemakkelijker te maken. Door processen te automatiseren en informatie over te dragen, helpt Spoonfed je om de verwachtingen van je klanten te overtreffen en je meer tijd te geven om je te concentreren op de groei van je bedrijf. Met modules voor online bestellen door klanten, backoffice-orderbeheer, productielijsten, leveringsplanning, facturering, menucreatie, rapportage en e-marketing, maakt Spoonfed de catering op locatie eenvoudig en efficiënt. Meer informatie over Spoonfed

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Offertes
  • Import- en exportbeheer
  • Klantenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Rapportage en statistieken
Infor M3 is een krachtige Cloud ERP-software die is ontworpen voor middelgrote tot grote wereldwijde fabrikanten en distributeurs.
Leg een basis voor digitale transformatie met Infor M3 - een krachtige Cloud ERP-softwareoplossing die de nieuwste technologieën gebruikt om een ​​uitzonderlijke gebruikerservaring en krachtige analyse te bieden in een multi-company, multi-country en multi-site ERP cloud-oplossingsplatform. Infor M3 en gerelateerde branchespecifieke CloudSuite-oplossingen worden geleverd met toonaangevende functionaliteit voor chemicaliën, distributie, apparatuur, mode, eten en drinken en meer. Meer informatie over Infor M3

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Offertes
  • Import- en exportbeheer
  • Klantenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Rapportage en statistieken
Met Detrack kunnen bedrijven hun leveringsschema's en routes bijhouden en hun leveringsactiviteiten optimaliseren.
Detrack is software voor leveringsbeheer waarmee bedrijven hun leveringen gemakkelijk kunnen bijhouden. De software kan worden gebruikt om leveringsschema's te maken, de voortgang van de levering bij te houden en klantinformatie te beheren. Detrack biedt ook realtime trackingfuncties, zodat bedrijven altijd kunnen zien waar hun leveringen zijn. Bovendien biedt de software een aantal handige functies voor bedrijven, zoals de mogelijkheid om leveringszones in te stellen en specifiek aangepaste rapporten op te stellen. Meer informatie over Detrack

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Offertes
  • Import- en exportbeheer
  • Klantenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Rapportage en statistieken
Chef-koks gebruiken BlueCart om al hun bestellingen met één klik te plaatsen. Leveranciers gebruiken BlueCart om deze bestellingen automatisch te regelen.
Chef-koks gebruiken BlueCart om al hun bestellingen met één klik te plaatsen. Leveranciers gebruiken BlueCart om deze bestellingen automatisch te regelen. Meer informatie over BlueCart

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Offertes
  • Import- en exportbeheer
  • Klantenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Rapportage en statistieken
Plan optimale routes voor meerdere voertuigen en adressen. Inclusief chauffeursapp en track-and-trace. Bespaar tijd en geld!
De Nederlandstalige routeplanner die in seconden jouw optimale routes berekent. Met RouteLogic plan je optimale routes, weten je chauffeurs wat er gedaan moet worden en zijn jouw klanten op de hoogte van het tijdstip waarop bestellingen worden afgeleverd. Importeer via API/XML of handmatig al je opdrachten. Wij rekenen uit hoeveel voertuigen er op de desbetreffende dag ingezet moeten worden en houden rekening met eventuele tijdvakken en de beschikbare capaciteit (werktijden en volume). Meer informatie over RouteLogic

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Offertes
  • Import- en exportbeheer
  • Klantenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Rapportage en statistieken
Oracle Simphony POS past bij elk soort en grootte restaurant: casual, quick service, onafhankelijk, franchise, pubs, stadions en meer.
Oracle Simphony POS is ontworpen voor ambitieuze restaurants. De cloudgebaseerde POS verbindt elk aspect van je activiteiten, zodat je moeiteloos je voorraad, online bestellingen, keukenactiviteiten, menu's, levering, loyaliteit en meer kunt beheren. Realtime analyses zijn inbegrepen, zodat je altijd een overzicht hebt van de kosten, van de verkoop en de prestaties van je personeel. De open API en uitgebreide cloudmarktplaats van Simphony bieden je onbeperkte flexibiliteit en schaalbaarheid. Meer informatie over Simphony POS

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Offertes
  • Import- en exportbeheer
  • Klantenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Rapportage en statistieken
Sinds 1979 de meest gebruikte, eenvoudig te gebruiken en best ondersteunde onderhoudssoftware voor wagenparken die continu willen verbeteren.
Dossier, de software voor wagenparkonderhoud die door meer dan 4000 particuliere, huur- en openbare wagenparken is gekozen, verlaagt de kosten en stilstand door het automatiseren van het beheer van de gegevens van jouw wagenpark, planning van preventief onderhoud, reparatieorders en -geschiedenissen, brandstofkosten en kilometers per liter, kostenbeheersing met kosten per km/uur, controle van de onderdelenvoorraad met automatisch opnieuw bestellen, werk in afwachting en campagnebeheer, budgetbeheer, garantiebeheer, bandenbeheer, leveranciers- en arbeidsbeheer, vernieuwing van licenties/vergunningen, chauffeursbeheer, benchmarking van het wagenpark, onderhoudscodes en meer. Meer informatie over AMCS Fleet Maintenance

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Offertes
  • Import- en exportbeheer
  • Klantenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Rapportage en statistieken
Cloudgebaseerde software voor boekhouding, verkoop, inkoop, voorraad, magazijn en e-commerce voor distributeurs. Goed alternatief voor NetSuite.
ADS Solutions Accolent ERP, met name geschikt voor distributeurs met 5-50 gebruikers, is volledig geïntegreerde, end-to-end business management software voor distributeurs en fabrikanten van lichte producten. Cloudgebaseerde, webgebaseerde boekhouding, verkoop, inkoop, voorraadbeheer, magazijnbeheer en capaciteiten voor e-commerce, gebaseerd op meer dan 30 jaar ervaring. SaaS-prijsstelling maakt het gemakkelijk om gebruikers toe te voegen terwijl je groeit. Intuïtieve, moderne interface helpt bedrijven om het in een mum van tijd te implementeren. Meer informatie over Accolent ERP

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Offertes
  • Import- en exportbeheer
  • Klantenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Rapportage en statistieken
België Lokaal product
Met ons platform kunt u in een paar klikken bestellingen plaatsen en de kosten van uw eten beheren, en uw leveringen registreren.
Met ons platform kunt u in een paar klikken bestellingen plaatsen en de kosten van uw eten beheren, en uw leveringen registreren. Meer controle - meer tijd - duidelijke inzichten - en een hoop geld bespaard. Growzer maakt het runnen van uw bedrijf eenvoudig. Meer informatie over Growzer

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Offertes
  • Import- en exportbeheer
  • Klantenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Rapportage en statistieken
Activeer je algehele onderneming en maximaliseer tegelijkertijd je bedrijfspotentieel met AFS ERP.
De AFS-oplossing voor ERP is een bedrijfssysteem dat specifiek is ontworpen voor de complexiteit die uniek is voor distributeurs en verwerkers van voedingsmiddelen en dranken. Verlaag de kosten en verhoog flinterdunne marges, maximaliseer de productiviteit van je personeel, beheer je voorraad effectief, voldoe aan voedselveiligheidsvoorschriften en werk samen met partners. De ERP van AFS past goed bij bedrijven met groeiplannen van elke omvang. Meer informatie over Ignition ERP

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Offertes
  • Import- en exportbeheer
  • Klantenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Rapportage en statistieken
Beheer uw hele bedrijf via één krachtige bedrijfssoftware. Creëer en bewerk producten en activeer ze op meerdere marktplaatsen.
Met Corenio kunt u de controle over uw bedrijfs overnemen en krijgt u volledig inzicht in uw prestaties. Creëer, bewerk en activeer eenvoudig producten op meerdere marktplaatsen. Ontvang bestellingen in Corenio en houd je voorraad, verkoopkanalen en financiën bij. Automatiseer klantcommunicatie zodat je niet elke bestelling handmatig hoeft in te voeren of gegevensinvoertaken hoeft te beheren. Bespaar tijd en geld door uw activiteiten te stroomlijnen met de alles-in-één business software oplossing van Corenio! Meer informatie over Corenio

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Offertes
  • Import- en exportbeheer
  • Klantenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Rapportage en statistieken
Verkooppuntoplossing voor bedrijven in de bezorging van etenswaren die automatisch online bestellingen in het systeem importeert.
Verkooppuntoplossing voor bedrijven in de bezorging van etenswaren die automatisch online bestellingen in het systeem importeert. Meer informatie over CashDesk

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Offertes
  • Import- en exportbeheer
  • Klantenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Rapportage en statistieken
Software voor het leveren en online bestellen van voedsel.
Software voor het leveren en online bestellen van voedsel. Je eigen aangepaste software voor bezorging van etenswaren in een paar eenvoudige stappen. Meer informatie over TagMyOrder

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Offertes
  • Import- en exportbeheer
  • Klantenbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Magazijnbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Rapportage en statistieken