België Lokale producten weergeven
136 resultaten
Dit product is ontworpen voor distributeurs van levensmiddelen op grote schaal, evenals voor distributeurs van vlees, zeevruchten, groenten en fruit, gevogelte, kaas, dranken en nog veel meer. Meer informatie over Entree
Het basisproduct van NECS is een softwaretoepassing voor voedseldistributie voor Windows die zowel enorme kracht als gebruiksgemak biedt en ongeëvenaard is in andere voedseldistributiesystemen. Met 1500 distributeurs die hun foodservicebedrijf op NECS draaien is het bedrijf de grootste softwareleverancier voor voedseldistributie in deze categorie. Het NECS-voedseldistributiesysteem is zowel ideaal voor de groothandel in volledige voedingsdistributie, als voor de distributie van vlees, zeevruchten, groente en fruit en kaas. Meer informatie over Entree

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
OptimoRoute krijgt de klus geklaard. De gebruiksvriendelijke software plant en optimaliseert binnen enkele seconden routes voor maaltijdbezorgers. Meer informatie over OptimoRoute
OptimoRoute helpt foodservice distributiebedrijven om een uitstekende service te bieden. Met behulp van geavanceerde algoritmen plant en optimaliseert OptimoRoute routes binnen enkele seconden. Er is een eenvoudige interface en daaronder vind je een eindeloze voorraad handigheidjes, functies en snelkoppelingen. Het is eenvoudig te gebruiken, past zich aan je behoeften aan en krijgt de klus geklaard. OptimoRoute-klanten verlagen de brandstof- en rijkosten met 20% en maken tijd vrij voor belangrijkere dingen, zoals de groei van het bedrijf. Meer informatie over OptimoRoute

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Een gratis maar krachtige realtime oplossing voor het volgen van leveringen en elektronisch bewijs van levering die overal ter wereld werkt. Meer informatie over Detrack
Detrack is krachtige leveringsbeheersoftware waarmee je je voertuigen live op een kaart kunt volgen en realtime E-POD (Electronic Proof Of Delivery) kunt vastleggen met behulp van alleen de iOS-/Andro id-app. Je eerste koerier is gratis - voor altijd. De apps zijn vertaald in 26 talen en worden dagelijks over de hele wereld gebruikt om miljoenen leveringen te voltooien. Meer informatie over Detrack

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Betaalbare, cloudgebaseerde, software voor casemanagement in human services - gemakkelijk te gebruiken en HIPAA-conform. Vanaf $ 20/gebruiker/maand. Gratis demo.
Betaalbare, cloudgebaseerde software voor casemanagement binnen human services - neem afscheid van je spreadsheets en zelfgecreëerde databases en bewijs je impact met rapporten die je verandering in de loop van de tijd tonen en resultaten laten zien die je financiers tevredener dan ooit zullen maken. Gebruiksvriendelijke en HIPAA-conforme cloudgebaseerde casemanagementsoftware ontworpen voor non-profitorganisaties om interacties met klanten en dossiernotities te registreren en te rapporteren, doelen te stellen en de resultaten te meten, beoordelingen uit te voeren, verwijzingen te doen en meer. Tarieven zijn vanaf slechts $ 20/gebruiker/maand. Meer informatie over CharityTracker

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdrukken.Voorraad volgen (streepjescode, series, partij).Meerdere UOM's. Meerdere magazijnen.Meerdere valuta's.Meertalige interface.Samengestelde producten(stuklijsten, kits, variabele items). Beheer op gebruikersniveau.Geïntegreerde facturatie- en inkoopmodule.Ondersteunt productie. Meer informatie over ERPAG

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
POS voor restaurants, bars en cafés. Compleet systeem voor restaurant- en barbeheer.
Upserve POS is een toonaangevende POS die door duizenden restaurants wordt gebruikt om een uitzonderlijke horeca-ervaring te creëren. Upserve is speciaal ontworpen door restaurantmensen en combineert een gebruiksvriendelijke interface met krachtige POS-functies om je restaurantactiviteiten te moderniseren en stroomlijnen. In combinatie met Upserve HQ en Upserve Payments biedt Upserve POS een zeer geavanceerde POS- en restaurantbeheeroplossing in de sector, speciaal gebouwd om de gastenervaringen te verbeteren. Meer informatie over Upserve

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Eenvoudige webgebaseerde klantenintake- en rapportagedatabase voor voedselprogramma's en -banken. Volg moeiteloos de distributie van voedselvoorraden en ontvang voedselrapporten.
Eenvoudige webgebaseerde klantenintake- en rapportagedatabase voor voedselprogramma's en -banken. Volg moeiteloos de distributie van voedselvoorraden, ontvang voedselrapporten en klantroosters. Vrijwilligersvriendelijk. Voor zowel kleine voedselbanken (1-5 gebruikers) als grote vrijwilligersgestuurde activiteiten (5-100+ gebruikers). Medewerkers van de voedselbank en partnerbureaus werken samen om de klantenintake te beheren, voedselrapporten te verzamelen en voedselprogramma's zoals SNAP, CSFP, TEFAP, EFAP en meer te beheren. Gratis proefperiode van 14 dagen. Online demo. Makkelijk aan de slag. Bel nu. Meer informatie over Oasis Insight

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Voorraadbeheer voor foodservice en restaurants eenvoudig gemaakt. Krijg je kosten onder controle en stroomlijn de activiteiten.
Cloudgebaseerde software en app voor foodservice-distributie en restaurantvoorraadbeheer. MarketMan biedt je de tools die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukostenraming voor foodservice en restaurants te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Stel waarschuwingen in wanneer menu-items minder winstgevend worden, en ontvang meldingen wanneer leveranciersprijzen fluctueren. Het resultaat is een betere controle en meer winst. Meer informatie over Marketman

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Servicegebaseerde online softwareoplossingen om restauranteigenaren en chef-koks te helpen de gehele inkooplevenscyclus te beheren.
ChefMod, dat de regio's New York, DC en Miami bedient, is speciaal ontwikkeld voor het onafhankelijke restaurant en is de enige full-process restaurantgroep-inkooporganisatie in de Verenigde Staten. Gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde software wordt gecombineerd met superieure accountmanagementservices en ongeëvenaarde programma's om een aangepaste, professionele oplossing voor je bedrijf te creëren. Meer informatie over ChefMod

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Online bestellen door klanten, backoffice-orderbeheer, productieplanning, leveringsplanning, facturering, rapportage en e-marketing.
Spoonfed is ontworpen om je bedrijf voor catering op locatie beter te laten werken en je leven gemakkelijker te maken. Door processen te automatiseren en informatie over te dragen, helpt Spoonfed je om de verwachtingen van je klanten te overtreffen en je meer tijd te geven om je te concentreren op de groei van je bedrijf. Met modules voor online bestellen door klanten, backoffice-orderbeheer, productielijsten, leveringsplanning, facturering, menucreatie, rapportage en e-marketing, maakt Spoonfed de catering op locatie eenvoudig en efficiënt. Meer informatie over Spoonfed

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Comprehensive cloud-based inventory control, customer and order management software solution. Enterprise features at an SMB price!
Try out Order Time Inventory for free! Get inventory control and order management features beyond just calculating your inventory in QuickBooks. You'll be able to better maintain sufficient stock levels, forecast your purchasing needs and make the most of your business. Order Time makes it simple to manage your inventory and connect to the marketplaces you want to sell on, from one central hub with tons of seamless features. Meer informatie over Order Time Inventory

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
The #1 Plant Management Platform that improves yield, maximizes productivity, and ensures compliance for process manufacturers.
SafetyChain is the #1 Plant Management Platform that improves yield, maximizes productivity, and ensures compliance for process manufacturers. Trusted by over 1,500 facilities, SafetyChain is the only enterprise solution uniting production, quality, safety, and supplier management. Meer informatie over SafetyChain

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Groothandelsbakkerijen: Online bestellen, voorraadbeheer, traceerbaarheid van de toeleveringsketen. AR, GP per item en per klant. GPS-leveringen. CRM.
GROOTHANDELSBAKKERIJ: Klanten: Online permanente bestellingen. Online facturering. Gepersonaliseerde itemcatalogus. Financiën: Debiteuren, brutowinst per klant en per item. Integreert met Quickbooks en Xero. Productie: Receptkaarten, traceerbaarheid van ingrediënten, geautomatiseerde inkooporders. Voorraadbeheer. Distributie: Routebeheerder en -optimalisator. Pakbonnen, chauffeursrapporten. Live leveringstracering via gps. Direct leveringsbewijs per e-mail. CRM. Strakke, simpele interfaces. Gegevens instellen en training Meer informatie over Mountain Stream Bakery Software

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Chef-koks gebruiken BlueCart om al hun bestellingen met één klik te plaatsen. Leveranciers gebruiken BlueCart om deze bestellingen automatisch te regelen.
Chef-koks gebruiken BlueCart om al hun bestellingen met één klik te plaatsen. Leveranciers gebruiken BlueCart om deze bestellingen automatisch te regelen. Meer informatie over BlueCart

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Make your Reps and B2B Customers enter their own orders! B2B Ordering Portal syncs with your QuickBooks. Fast and free phone setup.
If you use QuickBooks and you are a Food & Beverage Distributor or Manufacturer please click the orange button "Visit Website" to go to our real website (no email address required). Our easy B2B Ordering Portals allow your Reps and Wholesale Customers to safely do their own order entry, so you don't have to! Meer informatie over Now Commerce

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Sinds 1979 de meest gebruikte, eenvoudig te gebruiken en best ondersteunde onderhoudssoftware voor wagenparken die continu willen verbeteren.
Dossier, de software voor wagenparkonderhoud die door meer dan 4000 particuliere, huur- en openbare wagenparken is gekozen, verlaagt de kosten en stilstand door het automatiseren van het beheer van de gegevens van jouw wagenpark, planning van preventief onderhoud, reparatieorders en -geschiedenissen, brandstofkosten en kilometers per liter, kostenbeheersing met kosten per km/uur, controle van de onderdelenvoorraad met automatisch opnieuw bestellen, werk in afwachting en campagnebeheer, budgetbeheer, garantiebeheer, bandenbeheer, leveranciers- en arbeidsbeheer, vernieuwing van licenties/vergunningen, chauffeursbeheer, benchmarking van het wagenpark, onderhoudscodes en meer. Meer informatie over Dossier Fleet Maintenance

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Handle Demand for Lower Production and Delivery Cost, Reduce food waste, tap into our distribution network to increase profit margin.
GROW YOUR FOOD SERVICE WITH SERVICE WORKS. Manage your entire Food business under one scalable platform. Based on your orders you can create a custom cookbook to see how much cooking you have to do on a certain day. We integrate with shopify and Square to get your orders into ServiceWorks so that you never have to leave this platform. Meer informatie over ServiceWorks

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
A unique software for any organization that has employees for distribution of their bulk documents, such as telephone bills.
Courier Management System is the best reviewed software, Sagar Informatics Pvt. Ltd. who developed a Web based courier software for domestic, International, logistics and TMS for small, medium and established businesses. A unique software for any organization that has employees for distribution of their bulk documents, such as telephone bills. Meer informatie over Courier Management Software

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Oracle Simphony POS past bij elk soort en grootte restaurant: casual, quick service, onafhankelijk, franchise, pubs, stadions en meer.
Oracle Simphony POS is ontworpen voor ambitieuze restaurants. De cloudgebaseerde POS verbindt elk aspect van je activiteiten, zodat je moeiteloos je voorraad, online bestellingen, keukenactiviteiten, menu's, levering, loyaliteit en meer kunt beheren. Realtime analyses zijn inbegrepen, zodat je altijd een overzicht hebt van de kosten, van de verkoop en de prestaties van je personeel. De open API en uitgebreide cloudmarktplaats van Simphony bieden je onbeperkte flexibiliteit en schaalbaarheid. Meer informatie over Simphony POS

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Xentral is a lean ERP cloud software that bundles all your business processes in one place. Easy, intuitive and flexible.
Xentral is a lean ERP cloud software that bundles all your business processes in one place - from e-commerce, warehouse and production to fulfillment and accounting. Easy, intuitive and flexible: With more than 1,000 functions and interfaces to all common tech tools, every business can digitize and automate its individual processes step-by-step with Xentral ERP. We take away the hurdle of day-to-day repetitive tasks and provide an environment in which businesses can grow safely and sustainably. Meer informatie over Xentral Software

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Full-featured software package created especially for Food Distribution and Processing businesses.
Food Connex is cloud-based software for food distributors and processors looking to improve productivity and profitability. Food Connex streamlines workflow, improves customer service, and reduces costly mistakes. Its easy QuickBooks integration, order processing and inventory management tools improve order entry, fulfillment, pricing, invoicing, purchasing, scale, bar code and label generation, lot tracking and costing, and traceability with recall. Meer informatie over Food Connex

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
ERP software for companies of all sizes and types that provides a complete solution to handle all of your business operations.
Traverse was developed by a company with more than 40 years of experience designing ERP solutions for businesses of all sizes and types - offering adaptable, scalable, and personalized software that grows with you as your business expands. Open Systems is continuously improving its services with new technologies to provide robust functionality to handle all your business operations - providing a total business solution. Meer informatie over Aptean Industrial Manufacturing ERP Traverse Edition

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
An enterprise solution for distributors that helps improve operations, customer service, visibility, and profitability.
Built specifically for the needs of the evolving wholesale distribution industry, Distribution SX.e is a comprehensive enterprise solution that weaves innovation into core competencies to better serve customers, outpace the competition, and expand profitability. With SX.e, or our multi-tenant option CloudSuite Distribution, companies can optimize every facet of their operations—from sales, omnichannel engagement, inventory, and warehouse management, to financials, value-add services, and more. Meer informatie over Infor Distribution SX.e

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Provides a comprehensive Lot Traceability module to support the regulatory and compliance requirements.
Aptean Food & Beverage ERP JustFood Edition (formerly JustFood ERP) is a complete software solution for food processors and distributors powered by Microsoft Dynamics Business Central. Our solution is an ideal fit for companies that require functionality such as demand planning, sales forecasts, EDI, capacity planning, MRP, vendor performance management, warehouse management, logistics management, and quality auditing. Meer informatie over Aptean Food & Beverage ERP JustFood Edition

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Scurri is a technology partner for online sellers & senders that knits together all the different parts of the delivery process.
Scurri is a technology partner for online sellers & senders that knits together all the different parts of the delivery process making it more efficient, effective, safe and reliable. Scurri has a wide range of carrier integrations across the UK and Europe and also all the leading eCommerce and warehouse platforms. Meer informatie over Scurri

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Making your growth easier with office, plant & warehouse ERP software for food and meat processors with sales of $3M-$100M, 5+ users.
Built for food processors and distributors with 5+ users ($3M-$80M in sales), Minotaur offers an ERP system combining accounting (GL, AP, AR) with operations including order entry/invoicing, EDI, manufacturing, prod development, QC, inventory control, barcode labels, WMS. For small to mid-sized manufacturers who require lot traceability such as food, meat, beverage and ingredient processors, Minotaur helps you connect your office, plant, warehouse and mobile workers. Make your growth easier. Meer informatie over Minotaur Business System

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Document management for food production quality assurance. Manage documents online, Email alerts, Supplier ratings, Complaint handling.
Introducing, Food Safety Plus Audit Software Suite, a revolutionary and vastly superior alternative to current Q.A. documentation and approved supplier management practices. Paper? Who needs paper? All of your reports will be saved on our cloud servers so you can access them without running to the filing cabinet or going down to the basement and digging through archives! Our mobile app will save you time, make you more productive and save you money! Meer informatie over Gorriladox

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Distribution and route accounting solution designed to help businesses streamline direct store delivery (DSD) operations.
Distribution and route accounting solution designed to help businesses streamline direct store delivery (DSD) operations. Meer informatie over CIS-Companion Route

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Inventory control, costing and accounting software designed for the wholesale distribution industry.
FreshByte Software is a Customer Service Organization that specializes in software for the Wholesale Distribution industry. Regardless of what products your company imports, manufactures, processes and/or distributes, with FreshByte Software, you can streamline your operations and internal controls, ensure 100% product traceability, and get 100%-accurate profitability and accounting in real time, every time. We offer 24/7 Support, Weekly Online Webinars, and Training. Meer informatie over FreshByte Software

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Easily set up and manage your own online ordering and reservation system for your food business.
Generate a stunning website where you can accept online orders, QR orders, and reservations from any device. Manage everything online in real-time through our admin portal. We also have numerous in-depth features, including payment integrations and receipt printer integrations. Everything is carefully considered and designed to integrate and work easily for food businesses. There are regular updates to our system based on user feedback. Meer informatie over CloudWaitress

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Sales, Warehousing, and Accounting application for food distributors.
Sales, Warehousing, and Accounting application for food distributors. Meer informatie over EIC Software

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Software Integrated with QuickBooks that brings complete functionality to all small and medium food wholesalers and distributors.
With SR2Food, you will stay at the forefront of the food industry and ahead of your competitors. We deliver the latest, cutting-edge food distribution software technology priced well below other food software providers. Our food software product was designed specifically for food distribution businesses just like yours. We guarantee that you will receive a profit-enhancing product backed by a company that puts customer service above everything else. Meer informatie over SR2Food

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
FlexiBake ERP bakery software is the best bakery software, designed by and built for the bakers that use it.
FlexiBake provides easy to use ERP bakery software for bakeries. With the FlexiBake bakery software, you can easily perform lot tracking, production planning, online order management and nutritional analysis. Our enterprise resource planning system is available anywhere through the Cloud and scales perfectly for large and small bakeries. Contact us for a demonstration or free trial of our bakery software to see how it can help your bakery grow! Meer informatie over FlexiBake

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Troly is the simplest tool to connect your sales and open new channels. Sell in-person, online, subscriptions, and at wholesale, today.
Troly helps small producers of food and beverages improve sales and distribution. From e-Commerce to markets, subscriptions to wholesales. The platform enables producers to run effortless day-to-day operations and remain in full control of their stock and brand. Troly connects to existing and new channels and opportunities. Troly improves customer communications, product placement, and segmentation. Troly manages warehouse inventory to reduce costs and optimize fulfillment. Meer informatie over Troly

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Routeique® offers distribution and delivery solutions to optimize your supply chain.
The Routeique® suite of end-to-end distribution tools can help save your food service operation money and time. With advanced route optimization and cold chain compliance technology, Routeique ensures your products get where they need to be, on time and in their ideal condition. Our cold chain software combines with Routeique sensor nodes to track the real-time temperature and humidity of all your refrigerated vehicles, saving you the hefty costs of product loss. Meer informatie over Routeique

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
B2B Order Management Solution for Wholesalers and Venues
Designed to benefit both the wholesale supplier and the venues they serve; - Deliver a seamless and simple ordering experience for your customers - Easily manage, and improve your payments and cash flow - Improve business relationships and performance through insights Our system is easy to implement and use, reliable, and backed by our support team. Meer informatie over Ordermentum

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Ready to use Billing software with complete inventory and accounts modules
Horizon ERP is a ready to use off the shelf product for small businesses. It handles billing , accounting and inventory management with ease. Making it a complete solution for your business. A Simple User interface aids in a faster learning curve. Its a robust platform that can handle many hundred thousand invoices per financial year. Upto twenty five thousand SKU's , customers and ledgers can be maintained and tracked simultaneously. Meer informatie over Horizon ERP

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Cloudgebaseerde software voor boekhouding, verkoop, inkoop, voorraad, magazijn en e-commerce voor distributeurs. Goed alternatief voor NetSuite.
ADS Solutions Accolent ERP, met name geschikt voor distributeurs met 5-50 gebruikers, is volledig geïntegreerde, end-to-end business management software voor distributeurs en fabrikanten van lichte producten. Cloudgebaseerde, webgebaseerde boekhouding, verkoop, inkoop, voorraadbeheer, magazijnbeheer en capaciteiten voor e-commerce, gebaseerd op meer dan 30 jaar ervaring. SaaS-prijsstelling maakt het gemakkelijk om gebruikers toe te voegen terwijl je groeit. Intuïtieve, moderne interface helpt bedrijven om het in een mum van tijd te implementeren. Meer informatie over Accolent ERP

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Produce Pro Software is an all-in-one ERP software providing innovative business and technology solutions for the perishables industry.
Produce Pro Software is an all-in-one ERP software providing innovative business and technology solutions for the produce and perishables industry. Since 1990, Produce Pro has been serving wholesalers , distributors, growers, packers, shippers, processors, foodservice, and terminal markets; leveraging cutting edge of traceability, powerful software solutions, and perishable food industry expertise and business consulting services. We specialize in companies needing 10+ users for the software. Meer informatie over Produce Pro Software

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
The cloud-based, traceability, inventory, and account management ERP software built for food & beverage manufacturers and processors.
Cashmere Systems is a simple yet powerful ERP solution purpose built for the food and beverage industry. Our system provides seamless internal solutions for tracking, traceability, inventory management, purchasing and production for all ingredients in the supply chain. Cashmere boasts an intuitive, user-friendly, and robust platform. Implementation with Cashmere will also assure your full compliance with the FDA's continued expansion of FSMA regulations. Meer informatie over Cashmere Systems

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
België Lokaal product
Met ons platform kunt u in een paar klikken bestellingen plaatsen en de kosten van uw eten beheren, en uw leveringen registreren.
Met ons platform kunt u in een paar klikken bestellingen plaatsen en de kosten van uw eten beheren, en uw leveringen registreren. Meer controle - meer tijd - duidelijke inzichten - en een hoop geld bespaard. Growzer maakt het runnen van uw bedrijf eenvoudig. Meer informatie over Growzer

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Fully integrated software solution for food processors and distributors.
Since 1988, Aspen Systems has been dedicated to serving the specialized needs of the Food Processing and Distribution Industry. Developer of ERP Canopy software designed specifically for the Food Industry, including Financial Management, Production Management, Data Capture / RF Scanning, Lot Control and Traceability, eCommerce (EDI & Web Based Customer Order Entry), Scaling and Bar Code Printing. Available only through Aspen direct sales. 100% Made and Supported in the USA. Meer informatie over Canopy Enterprise Solution

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Streamlines all the fundamental elements a business requires such as accounts receivable, human resources, and quality management.
Streamlines the fundamental business processes including the often tricky tasks of inventory tracking, production control, vendor management, supply chain management, achieving regulatory compliance, quality management, and recalls. Based on Microsoft Dynamics NAV. eSoftware Professionals has over 20 years experience in accounting and business management software which is why they stand out as a Gold Certified Microsoft Partner. Meer informatie over eFood

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
A cloud ERP solution that is affordable & easy to use. We focus on field service, distribution, and professional services.
Averiware is a cloud-based solution that helps you run your business better and more efficiently. With Averiware, you can manage all the key aspects of your business in one location, including sales, inventory, accounting, HR, projects, field service teams and equipment, delivery routes, catalogs, sales force automation, CRM, supply chain management, financial accounting (AR, AP, GL), customer & vendor portals, project management, forms and POS. Meer informatie over Averiware

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
bcFood by Beck Consulting is a full ERP system that addresses the business needs of food manufacturers, processors, and distributors.
The result of more than 30 years of experience serving food manufacturers, processors, and distributors, bcFood is a fully-integrated solution designed specifically to support the unique needs of the food industry. Built on Microsoft Dynamics NAV, the best-selling ERP application in the world, bcFood offers quality control features, advanced notifications, workflow capabilities, recipe definition, grower accounting, trade management, license plating, mobile warehousing, and more. Meer informatie over Aptean Food & Beverage ERP bcFood Edition

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
The ASCTrac software suite manages complex supply chain operations of nearly any size in Food/Bev Distributor, Manufacturer, or 3PL.
ASCTrac software is a customizable suite of apps that allows you to implement an off-the-shelf Supply Chain solution designed for Food & Beverage operations. We offer solutions for Distribution, Manufacturing & Third-Party Logistics environments. The system supports full Lot traceability of raw materials and finished goods, expiration date management, random catch weights, multi-zone rules (i.e. dry goods, refrigerator, freezer, allergens, etc.) and more. Meer informatie over ASCTrac WMS

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer
Client-tracking platform that provides address standardization through digital reporting and staff support.
Client-tracking platform that provides address standardization through digital reporting and staff support. Meer informatie over FoodBank Manager

Functies

  • Kostenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Orderbeheer
  • Inkoop en ontvangst
  • Selecteren en routeren
  • Klantenbeheer
  • Magazijnbeheer