Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Distributie software voor de voedingssector

Distributie software voor de voedingssector automatiseert resourceplanning, distributie en orderafhandeling voor voedseldistributeurs en groothandelaren. Deze toepassingen verlagen de bedrijfskosten en verhogen de efficiëntie door de prestaties van een breed scala aan voedingssectorspecifieke en algemene bedrijfsprocessen te integreren, automatiseren en volgen, waaronder orderinvoer, facturering, voorraadbeheer, crediteuren, vorderingen en verkoopanalyse. Zie ook: catering software, food management software en restaurant management software.

België Lokale producten weergeven

29 resultaten

Dit product is ontworpen voor distributeurs van levensmiddelen op grote schaal, evenals voor distributeurs van vlees, zeevruchten, groenten en fruit, gevogelte, kaas, dranken en nog veel meer. Meer informatie over Entree
Het basisproduct van NECS is een softwaretoepassing voor voedseldistributie voor Windows die zowel enorme kracht als gebruiksgemak biedt en ongeëvenaard is in andere voedseldistributiesystemen. Met 1500 distributeurs die hun foodservicebedrijf op NECS draaien is het bedrijf de grootste softwareleverancier voor voedseldistributie in deze categorie. Het NECS-voedseldistributiesysteem is zowel ideaal voor de groothandel in volledige voedingsdistributie, als voor de distributie van vlees, zeevruchten, groente en fruit en kaas. Meer informatie over Entree

Functies

  • Import- en exportbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Magazijnbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Klantenbeheer
  • Offertes
Distributie van foodservice: online bestellen, voorraadbeheer, traceerbaarheid van de toeleveringsketen, receptenbeheer. Praten met QuickBooks en Xero. Meer informatie over Mountain Stream Bakery Software
Distributie van foodservice: online bestellen en factureren; aangepaste prijzen per klant per artikel; doorlopende bestellingen; debiteurenrapporten en rapporten van de brutowinst; praten met QuickBooks en Xero; recepten, traceerbaarheid van de toeleveringsketen, inkooporders en voorraadbeheer. Distributie: route-optimalisatie, pakbonnen, chauffeursrapporten; live gps-tracking; onmiddellijke ePoD (electronic Proof of Delivery); CRM. Strakke, simpele interfaces. Je gegevens worden ingesteld en je krijgt onbeperkte training via telefoon en e-mail. Uitstekende klantenservice. Meer informatie over Mountain Stream Bakery Software

Functies

  • Import- en exportbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Magazijnbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Klantenbeheer
  • Offertes
Betaalbare, cloudgebaseerde, software voor casemanagement in human services - gemakkelijk te gebruiken en HIPAA-conform. Vanaf $ 20/gebruiker/maand. Gratis demo.
Betaalbare, cloudgebaseerde software voor casemanagement binnen human services - neem afscheid van je spreadsheets en zelfgecreëerde databases en bewijs je impact met rapporten die je verandering in de loop van de tijd tonen en resultaten laten zien die je financiers tevredener dan ooit zullen maken. Gebruiksvriendelijke en HIPAA-conforme cloudgebaseerde casemanagementsoftware ontworpen voor non-profitorganisaties om interacties met klanten en dossiernotities te registreren en te rapporteren, doelen te stellen en de resultaten te meten, beoordelingen uit te voeren, verwijzingen te doen en meer. Tarieven zijn vanaf slechts $ 20/gebruiker/maand. Meer informatie over CharityTracker

Functies

  • Import- en exportbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Magazijnbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Klantenbeheer
  • Offertes
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • Import- en exportbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Magazijnbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Klantenbeheer
  • Offertes
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • Import- en exportbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Magazijnbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Klantenbeheer
  • Offertes
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat.
ERPAG is een ERP-cloudservice die alle bedrijfsprocessen voor kleine of middelgrote bedrijven omvat. Voorraad- en orderbeheer in realtime. KENMERKEN: Opnieuw bestellen.Orderverwerking.Cloudlabels afdrukken.Voorraad volgen (streepjescode, series, partij).Meerdere UOM's. Meerdere magazijnen.Meerdere valuta's.Meertalige interface.Samengestelde producten(stuklijsten, kits, variabele items). Beheer op gebruikersniveau.Geïntegreerde facturatie- en inkoopmodule.Ondersteunt productie. Meer informatie over ERPAG

Functies

  • Import- en exportbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Magazijnbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Klantenbeheer
  • Offertes
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over Gofrugal

Functies

  • Import- en exportbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Magazijnbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Klantenbeheer
  • Offertes
OptimoRoute krijgt de klus geklaard. De gebruiksvriendelijke software plant en optimaliseert binnen enkele seconden routes voor maaltijdbezorgers.
OptimoRoute helpt foodservice distributiebedrijven om een uitstekende service te bieden. Met behulp van geavanceerde algoritmen plant en optimaliseert OptimoRoute routes binnen enkele seconden. Er is een eenvoudige interface en daaronder vind je een eindeloze voorraad handigheidjes, functies en snelkoppelingen. Het is eenvoudig te gebruiken, past zich aan je behoeften aan en krijgt de klus geklaard. OptimoRoute-klanten verlagen de brandstof- en rijkosten met 20% en maken tijd vrij voor belangrijkere dingen, zoals de groei van het bedrijf. Meer informatie over OptimoRoute

Functies

  • Import- en exportbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Magazijnbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Klantenbeheer
  • Offertes
Eenvoudige webgebaseerde klantenintake- en rapportagedatabase voor voedselprogramma's en -banken. Volg moeiteloos de distributie van voedselvoorraden en ontvang voedselrapporten.
Eenvoudige webgebaseerde klantenintake- en rapportagedatabase voor voedselprogramma's en -banken. Volg moeiteloos de distributie van voedselvoorraden, ontvang voedselrapporten en klantroosters. Vrijwilligersvriendelijk. Voor zowel kleine voedselbanken (1-5 gebruikers) als grote vrijwilligersgestuurde activiteiten (5-100+ gebruikers). Medewerkers van de voedselbank en partnerbureaus werken samen om de klantenintake te beheren, voedselrapporten te verzamelen en voedselprogramma's zoals SNAP, CSFP, TEFAP, EFAP en meer te beheren. Gratis proefperiode van 14 dagen. Online demo. Makkelijk aan de slag. Bel nu. Meer informatie over Oasis Insight

Functies

  • Import- en exportbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Magazijnbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Klantenbeheer
  • Offertes
Voorraadbeheer voor foodservice en restaurants eenvoudig gemaakt. Krijg je kosten onder controle en stroomlijn de activiteiten.
Cloudgebaseerde software en app voor foodservice-distributie en restaurantvoorraadbeheer. MarketMan biedt je de tools die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukostenraming voor foodservice en restaurants te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Stel waarschuwingen in wanneer menu-items minder winstgevend worden, en ontvang meldingen wanneer leveranciersprijzen fluctueren. Het resultaat is een betere controle en meer winst. Meer informatie over Marketman

Functies

  • Import- en exportbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Magazijnbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Klantenbeheer
  • Offertes
Met Detrack kunnen bedrijven hun leveringsschema's en routes bijhouden en hun leveringsactiviteiten optimaliseren.
Detrack is software voor leveringsbeheer waarmee bedrijven hun leveringen gemakkelijk kunnen bijhouden. De software kan worden gebruikt om leveringsschema's te maken, de voortgang van de levering bij te houden en klantinformatie te beheren. Detrack biedt ook realtime trackingfuncties, zodat bedrijven altijd kunnen zien waar hun leveringen zijn. Bovendien biedt de software een aantal handige functies voor bedrijven, zoals de mogelijkheid om leveringszones in te stellen en specifiek aangepaste rapporten op te stellen. Meer informatie over Detrack

Functies

  • Import- en exportbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Magazijnbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Klantenbeheer
  • Offertes
Tookan is toekomstbestendige en kant-en-klare leveringssoftware die ondernemingen helpt hun leveringsactiviteiten te stroomlijnen.
Tookan is een volledig aangepaste end-to-end oplossing voor buitendienstbeheer voor het beheren van bedrijfsbronnen. Ondernemingen kunnen hun bezorgservice verbeteren met geoptimaliseerde routes en realtime tracking. Het stroomlijnt niet alleen al je bedrijfsactiviteiten, maar bespaart ook tijd en kosten dankzij het intelligente dispatchsysteem. Tookan biedt een medewerkers-app en beheerdersdashboard met functies zoals meldingen en waarschuwingen, scannen van streepjescodes, rapporten op basis van geo-analytics en nog veel meer. Meer informatie over Tookan

Functies

  • Import- en exportbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Magazijnbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Klantenbeheer
  • Offertes
Servicegebaseerde online softwareoplossingen om restauranteigenaren en chef-koks te helpen de gehele inkooplevenscyclus te beheren.
ChefMod, dat de regio's New York, DC en Miami bedient, is speciaal ontwikkeld voor het onafhankelijke restaurant en is de enige full-process restaurantgroep-inkooporganisatie in de Verenigde Staten. Gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde software wordt gecombineerd met superieure accountmanagementservices en ongeëvenaarde programma's om een aangepaste, professionele oplossing voor je bedrijf te creëren. Meer informatie over ChefMod

Functies

  • Import- en exportbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Magazijnbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Klantenbeheer
  • Offertes
Complete ERP-oplossing speciaal geschreven en ontwikkeld voor de procesproductiesector en chemische distributie.
Datacor ERP (voorheen Chempax) is een complete ERP-oplossing die speciaal is geschreven en ontwikkeld voor de procesproductiesector en chemische distributie. Het integreert je volledige bedrijfsomgeving door mensen, procedures en afdelingen binnen je gehele bedrijf met elkaar te verbinden. Datacor ERP verbetert de informatiestroom tussen je verkoopteam, klantenservice, management, magazijn, verzending, boekhouding, planning, kwaliteitscontrole, inkoop, naleving van regelgeving en productie. Meer informatie over Datacor ERP

Functies

  • Import- en exportbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Magazijnbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Klantenbeheer
  • Offertes
Plan optimale routes voor meerdere voertuigen en adressen. Inclusief chauffeursapp en track-and-trace. Bespaar tijd en geld!
De Nederlandstalige routeplanner die in seconden jouw optimale routes berekent. Met RouteLogic plan je optimale routes, weten je chauffeurs wat er gedaan moet worden en zijn jouw klanten op de hoogte van het tijdstip waarop bestellingen worden afgeleverd. Importeer via API/XML of handmatig al je opdrachten. Wij rekenen uit hoeveel voertuigen er op de desbetreffende dag ingezet moeten worden en houden rekening met eventuele tijdvakken en de beschikbare capaciteit (werktijden en volume). Meer informatie over RouteLogic

Functies

  • Import- en exportbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Magazijnbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Klantenbeheer
  • Offertes
Infor M3 is een krachtige Cloud ERP-software die is ontworpen voor middelgrote tot grote wereldwijde fabrikanten en distributeurs.
Leg een basis voor digitale transformatie met Infor M3 - een krachtige Cloud ERP-softwareoplossing die de nieuwste technologieën gebruikt om een ​​uitzonderlijke gebruikerservaring en krachtige analyse te bieden in een multi-company, multi-country en multi-site ERP cloud-oplossingsplatform. Infor M3 en gerelateerde branchespecifieke CloudSuite-oplossingen worden geleverd met toonaangevende functionaliteit voor chemicaliën, distributie, apparatuur, mode, eten en drinken en meer. Meer informatie over Infor M3

Functies

  • Import- en exportbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Magazijnbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Klantenbeheer
  • Offertes
Online bestellen door klanten, backoffice-orderbeheer, productieplanning, leveringsplanning, facturering, rapportage en e-marketing.
Spoonfed is ontworpen om je bedrijf voor catering op locatie beter te laten werken en je leven gemakkelijker te maken. Door processen te automatiseren en informatie over te dragen, helpt Spoonfed je om de verwachtingen van je klanten te overtreffen en je meer tijd te geven om je te concentreren op de groei van je bedrijf. Met modules voor online bestellen door klanten, backoffice-orderbeheer, productielijsten, leveringsplanning, facturering, menucreatie, rapportage en e-marketing, maakt Spoonfed de catering op locatie eenvoudig en efficiënt. Meer informatie over Spoonfed

Functies

  • Import- en exportbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Magazijnbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Klantenbeheer
  • Offertes
Chef-koks gebruiken BlueCart om al hun bestellingen met één klik te plaatsen. Leveranciers gebruiken BlueCart om deze bestellingen automatisch te regelen.
Chef-koks gebruiken BlueCart om al hun bestellingen met één klik te plaatsen. Leveranciers gebruiken BlueCart om deze bestellingen automatisch te regelen. Meer informatie over BlueCart

Functies

  • Import- en exportbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Magazijnbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Klantenbeheer
  • Offertes
Oracle Simphony POS past bij elk soort en grootte restaurant: casual, quick service, onafhankelijk, franchise, pubs, stadions en meer.
Oracle Simphony POS is ontworpen voor ambitieuze restaurants. De cloudgebaseerde POS verbindt elk aspect van je activiteiten, zodat je moeiteloos je voorraad, online bestellingen, keukenactiviteiten, menu's, levering, loyaliteit en meer kunt beheren. Realtime analyses zijn inbegrepen, zodat je altijd een overzicht hebt van de kosten, van de verkoop en de prestaties van je personeel. De open API en uitgebreide cloudmarktplaats van Simphony bieden je onbeperkte flexibiliteit en schaalbaarheid. Meer informatie over Simphony POS

Functies

  • Import- en exportbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Magazijnbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Klantenbeheer
  • Offertes
Sinds 1979 de meest gebruikte, eenvoudig te gebruiken en best ondersteunde onderhoudssoftware voor wagenparken die continu willen verbeteren.
AMCS Fleet Maintenance (voormalig Dossier), de software voor wagenparkonderhoud die door meer dan 4000 particuliere, huur- en openbare wagenparken is gekozen, verlaagt de kosten en stilstand door het automatiseren van het beheer van de gegevens van jouw wagenpark, planning van preventief onderhoud, reparatieorders en -geschiedenissen, brandstofkosten en kilometers per liter, kostenbeheersing met kosten per km/uur, controle van de onderdelenvoorraad met automatisch opnieuw bestellen, werk in afwachting en campagnebeheer, budgetbeheer, garantiebeheer, bandenbeheer, leveranciers- en arbeidsbeheer, vernieuwing van licenties/vergunningen, chauffeursbeheer, benchmarking van het wagenpark, onderhoudscodes en meer. Meer informatie over AMCS Fleet Maintenance

Functies

  • Import- en exportbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Magazijnbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Klantenbeheer
  • Offertes
Cloudgebaseerde, schaalbare oplossing waarmee bedrijven de leveringsplanning, routing, tracking en meer kunnen beheren.
RoutiGo is op missie om te zorgen voor het wow-moment aan de deur. Wij bieden de beste Track & Trace die er bestaat met meer focus op de beleving van de eindgebruiker. We streven naar een bezorgoperatie voor onze klanten die het percentage first time right leveringen drastisch verbetert. Alle softwareontwikkeling wordt gedaan door ons eigen team in Nederland. Onze superheroes werken elke dag hard om RoutiGo verder te ontwikkelen en te zorgen voor blije klanten. Ben jij klaar om de perfecte customer journey te verlengen tot aan de deur? Meer informatie over RoutiGo

Functies

  • Import- en exportbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Magazijnbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Klantenbeheer
  • Offertes
Cloudgebaseerde software voor boekhouding, verkoop, inkoop, voorraad, magazijn en e-commerce voor distributeurs. Goed alternatief voor NetSuite.
ADS Solutions Accolent ERP, met name geschikt voor distributeurs met 5-50 gebruikers, is volledig geïntegreerde, end-to-end business management software voor distributeurs en fabrikanten van lichte producten. Cloudgebaseerde, webgebaseerde boekhouding, verkoop, inkoop, voorraadbeheer, magazijnbeheer en capaciteiten voor e-commerce, gebaseerd op meer dan 30 jaar ervaring. SaaS-prijsstelling maakt het gemakkelijk om gebruikers toe te voegen terwijl je groeit. Intuïtieve, moderne interface helpt bedrijven om het in een mum van tijd te implementeren. Meer informatie over Accolent ERP

Functies

  • Import- en exportbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Magazijnbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Klantenbeheer
  • Offertes
België Lokaal product
Met ons platform kunt u in een paar klikken bestellingen plaatsen en de kosten van uw eten beheren, en uw leveringen registreren.
Met ons platform kunt u in een paar klikken bestellingen plaatsen en de kosten van uw eten beheren, en uw leveringen registreren. Meer controle - meer tijd - duidelijke inzichten - en een hoop geld bespaard. Growzer maakt het runnen van uw bedrijf eenvoudig. Meer informatie over Growzer

Functies

  • Import- en exportbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Magazijnbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Klantenbeheer
  • Offertes
Activeer je algehele onderneming en maximaliseer tegelijkertijd je bedrijfspotentieel met AFS ERP.
De AFS-oplossing voor ERP is een bedrijfssysteem dat specifiek is ontworpen voor de complexiteit die uniek is voor distributeurs en verwerkers van voedingsmiddelen en dranken. Verlaag de kosten en verhoog flinterdunne marges, maximaliseer de productiviteit van je personeel, beheer je voorraad effectief, voldoe aan voedselveiligheidsvoorschriften en werk samen met partners. De ERP van AFS past goed bij bedrijven met groeiplannen van elke omvang. Meer informatie over Ignition ERP

Functies

  • Import- en exportbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Magazijnbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Klantenbeheer
  • Offertes
Corenio revolutioneert MKB-operaties met gestroomlijnd orderbeheer, voorraadcontrole en efficiënte logistiek, verbetert efficiëntie en tevredenheid.
Corenio, de all-in bedrijfssoftware voor mkb'ers die operaties revolutioneert met naadloze orderbeheer, dynamische voorraadcontrole, en geautomatiseerde communicatie. Wij integreren realtime inzichten met meer dan 70 vervoerders in Europa voor optimale verzendtarieven. De inkoopmodule optimaliseert voorraad, terwijl de verkoop- & ordermodule en het unieke PIM-systeem processen stroomlijnen en producten synchroniseren over marktplaatsen door heel Europa. Corenio's WMS en verzendmodules bieden volledige controle over logistiek, verbeteren efficiëntie en klanttevredenheid. Al met al alle facetten voor uw bedrijf allemaaal in 1 software pakket. Meer informatie over Corenio

Functies

  • Import- en exportbeheer
  • Traceerbaarheid
  • Magazijnbeheer
  • Leveranciersbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Klantenbeheer
  • Offertes