78 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Apicbase biedt de tools voor het beheer van bedrijfscatering, detailhandelscatering en grootschalige voedselproductie. Meer informatie over Apicbase F&B Management
Beheer de backoffice-activiteiten van je cateringbedrijf op efficiënte wijze. Houd de voedselkosten in de gaten, bestrijd voedselverspilling en verbeter je marges dankzij realtime inventaris en het bestellen van stuklijsten. Apicbase biedt de tools om je cateringbedrijf efficiënter te beheren. Het platform ondersteunt tevreden klanten over de hele wereld. Meer informatie over Apicbase F&B Management
Beheer de backoffice-activiteiten van je cateringbedrijf op efficiënte wijze. Houd de voedselkosten in de gaten, bestrijd voedselverspilling en verbeter je marges dankzij realtime inventaris en het b...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Event Temple is het meest geavanceerde softwareplatform voor catering ter wereld. Dit product is naadloos geïntegreerd met honderden web-apps! Meer informatie over Event Temple
Event Temple heeft het meest geavanceerde softwareplatform voor catering ter wereld gecreëerd. Voor het eerst kunnen restaurants, wijnhuizen, hotels en brouwerijen deze software gebruiken om naadloos te integreren met een enorm ecosysteem van andere moderne softwaretoepassingen. Deze softwaresuite bevat krachtige menu's, facturering, online betalingen, e-contracten, CRM-functies, een agenda voor evenementenbeheer met de mogelijkheid voor meerdere ruimtes, BEO's en nog veel meer. Dit product werkt ook naadloos samen met Gmail en Outlook! Meer informatie over Event Temple
Event Temple heeft het meest geavanceerde softwareplatform voor catering ter wereld gecreëerd. Voor het eerst kunnen restaurants, wijnhuizen, hotels en brouwerijen deze software gebruiken om naadloos t...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Voorraadbeheer voor restaurants eenvoudig gemaakt. Meer informatie over MarketMan
Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor restaurants. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Stel waarschuwingen in wanneer menu-items minder winstgevend worden, en ontvang meldingen wanneer leveranciersprijzen fluctueren. Het resultaat is een betere controle en meer winst. Meer informatie over MarketMan
Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor restaurants. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang nauwkeu...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar tijd en verbeter de verantwoording. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
When I Work is voor altijd gratis en is de gemakkelijkste manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen en met hen te communiceren. Plaats het rooster, de tijdregistratie en de werklocaties in ieders zak. Plan terwijl je onderweg bent, met gratis apps voor iPhone en Android. Bespaar jezelf tijd en geld met gratis en eenvoudige tools voor personeelsplanning. When I Work helpt met het inplannen van meer dan 700.000 medewerkers over de hele wereld. Elke week melden zich duizenden bedrijven aan om When I Work te gaan gebruiken.
When I Work is voor altijd gratis en is de gemakkelijkste manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen en met hen te communiceren. Plaats het rooster, de tijdregistratie en de werkloca...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die de omzet van evenementen verhoogt en het planningsproces stroomlijnt.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde systeem gecreëerd door evenementenmanagers in de horeca voor evenementenmanagers in de horeca. Sinds 2008 heeft Tripleseat het restaurantbedrijf veroverd door oplossingen te bieden en het evenementenproces van begin tot eind te vereenvoudigen. Meer dan 2500 locaties en meer dan 18.000 experts uit de evenementensector vertrouwen op Tripleseat.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde ...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Catering software program for calendar, create events and menus, track event & client history, invoicing, A/R reporting, and more.
Catering software Designed from a Caterers perspective. At Total Party Planner, catering is in our blood. What started as a time-saver for the family catering business has grown into a robust catering and banquet management program beloved by thousands of industry professionals around the world. Because it's designed from a caterer's perspective, Total Party Planner thinks and moves the way you do.
Catering software Designed from a Caterers perspective. At Total Party Planner, catering is in our blood. What started as a time-saver for the family catering business has grown into a robust catering ...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
De webgebaseerde software van CaterTrax stroomlijnt niet-commerciële horecadiensten met mobielvriendelijke websites en tools voor productiebeheer.
Meer dan 20.000 niet-commerciële horecaleveranciers in sectoren zoals het hoger onderwijs, bedrijven en de gezondheidszorg kiezen voor de webgebaseerde oplossingen van CaterTrax om hun catering, voorraad en afhaalbestellingen te stroomlijnen. CaterTrax helpt interne operationele afdelingen en grote ondernemingen hun unieke horecamerk te ondersteunen met mobielvriendelijke websites en krachtig productiebeheer. Het bedrijf ondersteunt hun klanten en partners met configureerbare oplossingen, 24/7 ondersteuning, menudiensten en toegankelijke doorlopende training.
Meer dan 20.000 niet-commerciële horecaleveranciers in sectoren zoals het hoger onderwijs, bedrijven en de gezondheidszorg kiezen voor de webgebaseerde oplossingen van CaterTrax om hun catering, voorra...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Curate is het platform voor full-service cateringbedrijven dat tijd bespaart op het voorstelproces en helpt het aantal boekingen te verhogen.
Curate is het platform voor full-service cateringbedrijven dat tijd bespaart op het voorstelproces en helpt het aantal boekingen te verhogen. In tegenstelling tot Word-documenten en pdf-facturen verbetert Curate de klantervaring met moderne technologie en interactieve voorstellen.
Curate is het platform voor full-service cateringbedrijven dat tijd bespaart op het voorstelproces en helpt het aantal boekingen te verhogen. In tegenstelling tot Word-documenten en pdf-facturen verbet...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Jouw volgende generatie cloudgebaseerde, veilig gehoste verkoop- en cateringsoftware-als-service.
Zijn de kosten van je verkoop- en cateringsysteem een last voor je budget? Maak kennis met STS. Al meer dan 30 jaar biedt STS hotels en vergaderlocaties met een budgetvriendelijk verkoopsysteem. Maak nu kennis met STS Cloud. Een cloudgebaseerde oplossing met: CRM, GRC, functie-agenda, BEO's, documenten samenvoegen, voorstelintegratie, e-handtekeningen en nog veel meer. Geniet van alle voordelen van probleemloze, onderhoudsarme, voortdurend evoluerende software tegen een betaalbare en budgetbewuste prijs.
Zijn de kosten van je verkoop- en cateringsysteem een last voor je budget? Maak kennis met STS. Al meer dan 30 jaar biedt STS hotels en vergaderlocaties met een budgetvriendelijk verkoopsysteem. Maa...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Catering- en evenementenplanningssoftware met meer dan 50.000 gebruikers. De oplossing voor je bedrijf.
Caterease biedt catering- en evenementenplanningssoftware. Caterease is ontworpen in samenwerking met evenementenplanners van elke omvang en biedt alle functies die je nodig hebt om je drukke werkdag te vereenvoudigen. Dit krachtige programma verhoogt de productiviteit, voorkomt dure fouten en bespaart waardevolle tijd en geld terwijl het intuïtief en gemakkelijk te gebruiken blijft. Caterease is niet voor niets toonaangevend in de sector. Vertrouw je bedrijf aan niets minder toe dan Caterease.
Caterease biedt catering- en evenementenplanningssoftware. Caterease is ontworpen in samenwerking met evenementenplanners van elke omvang en biedt alle functies die je nodig hebt om je drukke werkdag ...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Cloudgebaseerde oplossing voor personeelsbeheer waarmee bedrijven personeelsdiensten kunnen plannen, werkuren kunnen bijhouden, salarisadministratie kunnen verwerken en meer.
Het is tijd om de stress uit het beheren van uurloonpersoneel te halen. Nowsta is een uitgebreid platform voor personeelsbeheer dat planning, urenregistratie en salarisadministratie onder één dak brengt. Creëer je planning binnen enkele minuten, stuur open ploegendiensten rechtstreeks naar het personeel via mobiele app, en kijk hoe ze sneller reageren dan ooit tevoren. Hou tijd en aanwezigheid met uiterste nauwkeurigheid bij, ontvang een melding van laattijdigheid of afwezigheid en importeer de gegevens met slechts een paar klikken naar je salarisadministratiebeheerder. Meld je vandaag nog aan voor een gratis demo.
Het is tijd om de stress uit het beheren van uurloonpersoneel te halen. Nowsta is een uitgebreid platform voor personeelsbeheer dat planning, urenregistratie en salarisadministratie onder één dak breng...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
De gepatenteerde toepassing voor personeelsplanning die het proces van het vinden en inroosteren van personeel voor je evenementen volledig automatiseert.
Schedulehead kan de onderdelen van de planning uitvoeren die jij niet wilt doen. Denk aan een zelfrijdende auto: hij kan 100% of 0% rijden of ergens daar tussenin. Schedulehead neemt feedback van elke dienst die is gewerkt om de prestaties van werknemers te meten, te registreren of ze te laat waren, en nog veel meer. Gewapend met deze gegevens kan Schedulehead intelligente beslissingen nemen over je planning om jou te ondersteunen. De meeste klanten ervaren een tijdsbesparing van 90% met Schedulehead.
Schedulehead kan de onderdelen van de planning uitvoeren die jij niet wilt doen. Denk aan een zelfrijdende auto: hij kan 100% of 0% rijden of ergens daar tussenin. Schedulehead neemt feedback van elke ...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Cloud-based Catering and Event Management Software for booking and managing private events from inquiry to the final invoice.
Catering and Event Management software for booking and managing private events. Quickly receive and respond to leads. Proficiently generate proposals, contracts and event orders including e-signature and online payment processing. Efficiently manage tasks and automated workflows using unique Event Lifecycle Technology. Intelligently manage and analyze business with comprehensive reporting tools. Over 20,000 users enjoy the ReServe Cloud® web-based version.
Catering and Event Management software for booking and managing private events. Quickly receive and respond to leads. Proficiently generate proposals, contracts and event orders including e-signature a...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Servicegebaseerde online softwareoplossingen om restauranteigenaren en chef-koks te helpen de gehele inkooplevenscyclus te beheren.
ChefMod, dat de regio's New York, DC en Miami bedient, is speciaal ontwikkeld voor het onafhankelijke restaurant en is de enige full-process restaurantgroep-inkooporganisatie in de Verenigde Staten. Gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde software wordt gecombineerd met superieure accountmanagementservices en ongeëvenaarde programma's om een aangepaste, professionele oplossing voor je bedrijf te creëren.
ChefMod, dat de regio's New York, DC en Miami bedient, is speciaal ontwikkeld voor het onafhankelijke restaurant en is de enige full-process restaurantgroep-inkooporganisatie in de Verenigde Staten. Ge...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Cateringsoftware die is ontworpen voor de behoeften van cateraars op locatie en bezorging: activiteiten, verkoop en marketing. Eenvoudig maar robuust.
Ontworpen voor de behoeften van cateraars op locatie en bezorging: activiteiten, verkoop en marketing. Onbeperkt aantal gebruikers/evenementen/bestellingen. Maak voorstellen met ingebouwde elektronische handtekeningcontracten, evenementen, BEO's, bied online bestelmogelijkheden en meer. Rapid Order Interface maakt het eenvoudig om evenementen en voorstellen te maken. Met Kitchen Production Reports (met slepen en neerzetten-functionaliteit) kun je rapporten maken die daadwerkelijk worden gebruikt. Met Delivery Manager en de Uber-achtige app kun je snel leveringen verzenden en klanten verblijden.
Ontworpen voor de behoeften van cateraars op locatie en bezorging: activiteiten, verkoop en marketing. Onbeperkt aantal gebruikers/evenementen/bestellingen. Maak voorstellen met ingebouwde elektronisch...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Stroomlijn back-of-house restaurantactiviteiten met cloudgebaseerde apps en tools voor rapportage, voorraad, planning, receptbeheer
PeachWorks, voorheen WhenToManage, is een leider in oplossingen voor het beheer van back-of-house restaurantactiviteiten. Het volgende generatie restaurantbesturingssysteem beschikt over een groot aantal apps (applicaties) en tools, en vereenvoudigt alles, van rapportage, voorraadbeheer, personeelsplanning en POS Intelligence (point of sale, verkooppunt) tot receptbeheer. Toegang op basis van de cloud en vanaf elk apparaat maakt dagelijkse taken eenvoudiger en sneller voor iedereen, van kleine zelfstandigen tot grote franchiserestaurantgroepen.
PeachWorks, voorheen WhenToManage, is een leider in oplossingen voor het beheer van back-of-house restaurantactiviteiten. Het volgende generatie restaurantbesturingssysteem beschikt over een groot aant...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Cateringsoftware biedt recept- en menukosten, een gecentraliseerde evenementenkalender, en bereidt aangepaste offertes en facturen voor.
Hoog beoordeeld door cateringteams. Je hebt het nu al zo druk. Je hebt geen tijd om ingewikkelde software te leren. Je hebt iets nodig dat gemakkelijk te gebruiken is, je helpt bij het beheren van je cateringbedrijf en dat niet in de weg staat. En daarom is er Better Cater. Het heeft alles wat je nodig hebt, zonder alle extra toeters en bellen. Ongelooflijk eenvoudig en voor een onverslaanbare prijs. Probeer 30 dagen lang de gratis proefversie.
Hoog beoordeeld door cateringteams. Je hebt het nu al zo druk. Je hebt geen tijd om ingewikkelde software te leren. Je hebt iets nodig dat gemakkelijk te gebruiken is, je helpt bij het beheren van je c...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Catering management tool that offers online ordering, production planning, delivery scheduling, invoicing, reporting, and marketing.
Spoonfed is designed to make your drop-off catering business work better, while making your life easier. By automating processes and the transfer of information, Spoonfed will help you exceed customers' expectations and give you more time to focus on growing your business. With modules covering customer online ordering, back office order management, production lists, delivery planning, invoicing, menu creation, reporting and e-marketing, Spoonfed makes drop-off catering simple and efficient.
Spoonfed is designed to make your drop-off catering business work better, while making your life easier. By automating processes and the transfer of information, Spoonfed will help you exceed custome...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Sapaad is een toonaangevend cloudgebaseerd point-of-sale (POS) dat door duizenden restaurants wereldwijd wordt vertrouwd.
Sapaad is een cloudgebaseerd systeem voor POS- en restaurantmanagement. Het is ideaal voor zowel kleine cafés als restaurants met meerdere ketens, en ondersteunt inloop, afhaalmaaltijden, dineren, thuisbezorging en online bestellingen. Sapaad is gebruiksvriendelijk en apparaatonafhankelijk. De betaalbare pay-as-you-go-prijzen passen bij elk budget. Voor restaurants geoptimaliseerd voorraadbeheer, receptbeheer, menucreatie, callcenterbeheer, live bedrijfsdashboard, keukenweergavesysteem en nog veel meer. Probeer Sapaad vandaag nog GRATIS.
Sapaad is een cloudgebaseerd systeem voor POS- en restaurantmanagement. Het is ideaal voor zowel kleine cafés als restaurants met meerdere ketens, en ondersteunt inloop, afhaalmaaltijden, dineren, thui...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Met Ungerboeck Catering kun je de levering van foodservices naadloos beheren, van menuplanning en aankoop tot levering.
Ungerboeck kan je bedrijf transformeren tot één holistisch, geïntegreerd end-to-end systeem. Wanneer je te maken hebt met een grotere bestelling en niet met maar één product, moet je ervoor zorgen dat je systeem is geïntegreerd. Beheer je bedrijf door grip te houden op het boeken van bestellingen, het verwerken van bestellingen, menubeheer en leveringsbeheer. Met een volledig geïntegreerde levenscyclus die op zichzelf staat, kun je er zeker van zijn dat alles loopt zoals het hoort.
Ungerboeck kan je bedrijf transformeren tot één holistisch, geïntegreerd end-to-end systeem. Wanneer je te maken hebt met een grotere bestelling en niet met maar één product, moet je ervoor zorgen dat ...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Learn how caterers save 62+ hours per month & boost revenues with Planning Pod's online catering software - call 877-266-3885.
Learn how caterers save 62+ hours per month & boost revenues with our online catering software - call 877-266-3885. Planning Pod's all-in-one solution streamlines how you manage your group bookings, catering sales clients, billings & room setups. Perfect for catering companies as well as restaurants, bars, hotels, reception/wedding halls, golf clubs & wineries. Includes 20+ tools for managing calendars, leads, proposals, contracts, BEOs, food-&-beverage orders, invoices & payments. Free trial.
Learn how caterers save 62+ hours per month & boost revenues with our online catering software - call 877-266-3885. Planning Pod's all-in-one solution streamlines how you manage your group bookings, ca...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Online Banquet & Event software, Easy to use, Includes features from CRM, contract & invoice management through payments and much more.
Pxier offers one of the best online banquet software available 24x7. Intuitive design makes it easy to use and most users can start with little or no training. Simple yet powerful web based banquet management software features include event scheduler with option to book recurring events, customer, contract & invoice management, catering solution, event & task management, tax configuration, online payment, marketing tools, reports and more. Pxier software is designed for businesses of all sizes.
Pxier offers one of the best online banquet software available 24x7. Intuitive design makes it easy to use and most users can start with little or no training. Simple yet powerful web based banquet man...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Priava is a cloud-based venue and event management solution aimed at venues of all sizes - from meeting rooms through to large stadia.
Priava is a cloud-based catering & event management system with detailed functionality specific to caterers, multi-venue restaurants and bars. Priava's easy-to-use web interface, minimal configuration and training time means catering organisations enjoy a swift return on investment, so that you can focus on your customers. Priava assists your team with the management of catering orders, CRM, sales & marketing, quoting, equipment hire and tracking, resource requirements and business intelligence.
Priava is a cloud-based catering & event management system with detailed functionality specific to caterers, multi-venue restaurants and bars. Priava's easy-to-use web interface, minimal configuration ...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Plan en communiceer eenvoudig via berichten en e-mail met je evenementenpersoneel. Bespaar tijd bij het plannen en zorg dat iedereen veilig is.
Event Staff App is mobielvriendelijke software voor personeelsplanning voor bedrijven in de evenementensector. Het automatiseert het grootste deel van het werk, van het uitzoeken van de beschikbaarheid van het personeel tot de communicatie met het personeel via sms en e-mail. De belangrijkste functies zijn onder meer snelle personeelsbezetting, effectieve communicatie, gedetailleerde evenementpagina's en gedelegeerd beheer. Een nieuwe functionaliteit, die is ontwikkeld als reactie op de huidige pandemie, is vragen over de ploegendienst rond gezondheidsscreening voor COVID-19-regelgeving.
Event Staff App is mobielvriendelijke software voor personeelsplanning voor bedrijven in de evenementensector. Het automatiseert het grootste deel van het werk, van het uitzoeken van de beschikbaarheid...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
FoodStorm's is the world's leading Catering Software. An all in one catering software solution for More Catering. Less Work.
FoodStorm Catering Software assists caterers with all their catering and event management needs. Our catering software delivers the best experiences in online shopping carts, order tracking & communication, production reporting, payment processing, integration and customer relationship management. Our 12+ years of experience means your catering business, Retail, Corporate, On-site or Event will benefit from our catering software solution and deliver More Catering. Less Work.
FoodStorm Catering Software assists caterers with all their catering and event management needs. Our catering software delivers the best experiences in online shopping carts, order tracking & communica...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
This OPTIMO product is very versatile and offers you the scope to enhance your customer¿s sales and event experience.
If your business derives its revenue from planning weddings, dinners, private dining and the like or you would like to introduce hospitality as a new revenue producing opportunity, then OPTIMO Hospitality & Catering management product is a great tool to have in your armory. Optimo is trusted by Silverstone F1 Circuit, Sodexo, DWTC, Wimbledon, Sepang F1 Circuit, MasterCard, Cricket World Cup, FIFA World Cup 2006 & the London Olympics 2012.
If your business derives its revenue from planning weddings, dinners, private dining and the like or you would like to introduce hospitality as a new revenue producing opportunity, then OPTIMO Hospital...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Enterprise cloud based scheduling and company management solution designed for companies of 5 or more in the events industry.
During these trying times, Oz App wants to help you improve your business by offering a FREE THREE MONTH TRIAL of Oz. With Oz, you can manage sales, create contracts, send for digital signatures, store documents, and send invoices all within the application. Ideally suited for companies of 5-50 users. Scheduling staff and resources are easy with calendar integration. Other features include: eMail Integration * Quick Books integration * Task Management * Event Planning & Ticketing.
During these trying times, Oz App wants to help you improve your business by offering a FREE THREE MONTH TRIAL of Oz. With Oz, you can manage sales, create contracts, send for digital signatures, store...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Event Booking and Online Payment solution for Venues, Restaurants, Caterers and Hospitality Groups.
Event Booking Engines is a cloud based Event Booking solution for Venues, Restaurants, Caterers and Hospitality Groups. We provide event based CRM, online payments, proposal and contract management, online contract signatures, BEO's, calendar, multi-location and room scheduling, staff scheduling, documents, ticket sales and lead tracking. We offer many product integrations as well. We help you to easily and centrally manage your business, save time, increase revenue and improve cash flow.
Event Booking Engines is a cloud based Event Booking solution for Venues, Restaurants, Caterers and Hospitality Groups. We provide event based CRM, online payments, proposal and contract management, on...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Cloud-based sales and catering solution that enables businesses of all sizes to manage customer relationship, employee training & more.
Web-based sales and catering solution which is used at over 3,000 hotels, convention centers, banquet halls, catering facilities and golf clubs across North America. The cloud-based solution features automated BEOs, banquet checks, a digital function diary, CRM, a full suite of reports and more.
Web-based sales and catering solution which is used at over 3,000 hotels, convention centers, banquet halls, catering facilities and golf clubs across North America. The cloud-based solution features a...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
The easiest way to create a table seating plan for your event from a small wedding reception to a 4000+ seat banquet.
The easiest way to create a table seating plan for your event from a small wedding reception to a 4000+ seat gala dinner. Import guest lists. Manage guest details, RSVPs and meal choices. Layout tables. Automatically assign guests to seats based on their preferences. Print plans, charts, place cards and badges. Handle inevitable last minute changes without stress. Save time and reduce mistakes. Try before you buy. Money back guarantee. Thousands of happy customers.
The easiest way to create a table seating plan for your event from a small wedding reception to a 4000+ seat gala dinner. Import guest lists. Manage guest details, RSVPs and meal choices. Layout tables...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Flex Catering is a catering management software. It is a complete solution for events and corporate catering.
Flex Catering is a catering management software. It is a complete solution for events and corporate catering, covering from taking orders online to integration with accounting software. It was built for efficiency so you can easily manage your events, orders, kitchen production, customers and more. In addition, it also has the most advanced online ordering module in the industry and a KDS (kitchen display screen) module.
Flex Catering is a catering management software. It is a complete solution for events and corporate catering, covering from taking orders online to integration with accounting software. It was built fo...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
The #1 cloud platform for takeout, delivery & catering.
MONKEY is the #1 cloud platform for takeout, delivery, & catering. Complete back office operations management of online, mobile & phone-in (call center) ordering, CRM, case management, sales team & lead/prospect management, integrated accounting features (ex managing house accounts, A/R, deposits, tax exempt accounts, refunds), production management, & delivery management. Interface to POS platforms, loyalty & payment platforms, as well as other 3rd party systems.
MONKEY is the #1 cloud platform for takeout, delivery, & catering. Complete back office operations management of online, mobile & phone-in (call center) ordering, CRM, case management, sales team & lea...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Group & event sales automation for restaurants & bars.
Group & event sales automation for restaurants & bars.
Group & event sales automation for restaurants & bars....
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Ideal for foodservice operations, it is a cloud-based tool that helps businesses manage costs, track inventory, monitor sales & more.
Ideal for foodservice operations, it is a cloud-based tool that helps businesses manage costs, track inventory, monitor sales & more.
Ideal for foodservice operations, it is a cloud-based tool that helps businesses manage costs, track inventory, monitor sales & more....
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Event planning and catering software for banquet halls, convention, and conference and meeting centres.
An Oracle-based Sales & Catering solution that easily manages every aspect of your operation from sales quotations and contracts to banquet orders and invoicing. ResortSuite CATERING effectively manages event details for single banquets to multi-day, multi-venue group bookings. ResortSuite CATERING also easily integrates with other ResortSuite modules including: PMS, SPA, F&B, GOLF, SKI, RETAIL, CONCIERGE, WEB, DASHBOARD, CONNECT, MOBILE and SOCIAL.
An Oracle-based Sales & Catering solution that easily manages every aspect of your operation from sales quotations and contracts to banquet orders and invoicing. ResortSuite CATERING effectively manag...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Radically improves the way catering businesses sell, schedule, and manage all customer event details.
Radically improves the way catering businesses sell, schedule, and manage all customer event details.
Radically improves the way catering businesses sell, schedule, and manage all customer event details....
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
An online system with color coded booking dairy and built-in task system. Includes bespoke menus functionality.
An online system with color coded booking dairy and built-in task system. Includes bespoke menus functionality.
An online system with color coded booking dairy and built-in task system. Includes bespoke menus functionality....
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Leading web based solution for the inflight catering industry to manage menus, inventory, operations, and more.
Leading web based solution for the inflight catering industry to manage menus, inventory, operations, and more.
Leading web based solution for the inflight catering industry to manage menus, inventory, operations, and more....
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Een online roosterprogramma voor het maken van roosters, rapporteren van werktijden, loon- en factuurdocumenten
Timezynk is een flexibel cloud-gebaseerd roosterprogramma. Door de unieke aanpasbare functies kan het systeem aan uw bedrijf perfect worden aangepast! Het bevat functies zoals personeelsplanning, tijdrapportage, salarisadministratie, facturering, werkorders, beschikbaarheid, klantenregistratie en boekingsaanvragen.
Timezynk is een flexibel cloud-gebaseerd roosterprogramma. Door de unieke aanpasbare functies kan het systeem aan uw bedrijf perfect worden aangepast! Het bevat functies zoals personeelsplanning, tijdr...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Online event planning & automated quoting. For hotels, venues and all providers of meetings, seminars and events.
Eventmachine provides cloud software for online event planning and automated quoting. Hotels, venues and providers of MICE events can 1. save time, 2. prevent errors, and 3. maximize revenue. Eventmachine is embedded seamlessly into the provider's website. Prospects and sales teams configure individual events online, customized PDF quotes are generated instantly and sent out via email. With eventmachine's integrated MICE revenue management system, prices are calculated dynamically.
Eventmachine provides cloud software for online event planning and automated quoting. Hotels, venues and providers of MICE events can 1. save time, 2. prevent errors, and 3. maximize revenue. Eventma...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Smart Food Production, Dynamic POS, Cashless Transactions, and Nutritional Accounting for Healthcare, Higher Education, and Industry
CBORD's Foodservice Suite(R) is a complete back-of-the-house management system for menu planning, production management, inventory control, purchasing, nutritional analysis, and more. Designed to streamline your operations by simplifying and automating everyday tasks, Foodservice Suite helps you control costs, eliminate waste, and improve department P&L.
CBORD's Foodservice Suite(R) is a complete back-of-the-house management system for menu planning, production management, inventory control, purchasing, nutritional analysis, and more. Designed to strea...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
3-in-1 system: 1. Online ordering, 2. Wireless in-store ordering (self-service or waiter-led), 3. Table booking with pre-ordering
A 3-in-1 system: 1. Online ordering, 2. Wireless in-store ordering (self-service or waiter-led), 3. Table booking with pre-ordering For a variety of hospitality businesses including: Stadiums, Arenas, Conferences, Racecourses, Live Events, Restaurants and Takeaways, Theatres and Performing Arts Venues, Corporate Caterers, Franchise Owners, Local Aggregators, Festivals, Bakeries, sandwich shops and cafes, Convenience stores and petrol stations. See https://www.food-ordering.co.uk
A 3-in-1 system: 1. Online ordering, 2. Wireless in-store ordering (self-service or waiter-led), 3. Table booking with pre-ordering For a variety of hospitality businesses including: Stadiums, Aren...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Event and catering information management system with contracts, invoices, quotations, room book management for various businesses.
Event and catering information management system with contracts, invoices, quotations, room book management for various businesses.
Event and catering information management system with contracts, invoices, quotations, room book management for various businesses....
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
eMenus is an innovative digital menu software that allows you to easily showcase your food and beverage offerings online.
eMenus is innovative digital menu software that allows you to easily showcase your food and beverage offerings online. eMenus enhances your F&B revenue potential by allowing catering sales and banquet managers, event professionals, or private dining guests to instantly access dynamic, visually appealing menus complete with mouthwatering photography and meal descriptions.
eMenus is innovative digital menu software that allows you to easily showcase your food and beverage offerings online. eMenus enhances your F&B revenue potential by allowing catering sales and banquet ...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Online Business solution for Catering Suppliers who deliver Food to Catering Outlets.
Online Business solution for Catering Suppliers who deliver Food to Catering Outlets. Companies who care about their customers and want to give very good service without the hassle of on site servers.
Online Business solution for Catering Suppliers who deliver Food to Catering Outlets. Companies who care about their customers and want to give very good service without the hassle of on site servers....
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Catering Management Software that is easy to use & is feature packed. Get up and running quickly and manage your business the easy way!
Function Tracker for Caterers is a complete catering planning software tool. Completely cloud based, you can be set up managing your business better today. Calendar based, Catering Tracker helps you manage your bookings and events, menus and equipment, create contracts, invoices and running sheets, print reports, as well as staff & customer management...
Function Tracker for Caterers is a complete catering planning software tool. Completely cloud based, you can be set up managing your business better today. Calendar based, Catering Tracker helps you ma...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Catering software system for Inflight Caterers and Flight Kitchens covering purchase, sales, production, accounting, and more.
AeroChef - Inflight Catering Management System is a comprehensive, fully integrated solution that covers various modules like Control room -Operations Management, Order Management, Menu Management, Service & Equipment Scheduling, Production Management-Kitchen, Inventory / Multi-Store Management (General, Equipment, Consumables) Purchase Management, Invoicing and Payment, Dispatch, Offloading / Retrievals.
AeroChef - Inflight Catering Management System is a comprehensive, fully integrated solution that covers various modules like Control room -Operations Management, Order Management, Menu Management, Ser...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Hotels and Resorts managing group business and/or dedicated function space and catering management for events & conference centers.
Agilysys Sales & Catering solution is an end-to-end event management system that helps sales, conference and banquet teams work more efficiently by consolidating essential meeting data and automating even the most mundane tasks. With an easy-to-use, drag & drop Interface, screens are laid out in a logical, user-friendly format with drill-down capabilities, simplifying folio management and room blocking. The product supports intuitive meeting room scheduling, multi-day events, real-time insights.
Agilysys Sales & Catering solution is an end-to-end event management system that helps sales, conference and banquet teams work more efficiently by consolidating essential meeting data and automating e...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Fusion

Fusion

(0 reviews)
Manage your food service accounts, special event productions, off premise major sports events, stadiums, restaurants, etc.
Have Fusion manage your party rental equipment, catering, food services, special event productions, off premise major sports events, stadiums, restaurants, etc. Functionality includes: proposal and contract creations, sales prospects and contact management, recipe management and purchase orders, inventory tracking and reservation, invoicing and A/R, custom report writer, dispatching and delivery scheduling, event labor scheduling and management, Microsoft Office & accounting integrations.
Have Fusion manage your party rental equipment, catering, food services, special event productions, off premise major sports events, stadiums, restaurants, etc. Functionality includes: proposal and c...
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer
Catering Software Program. Account Management, Event Management, List Management, Room Reservations, and more.
Catering Software Program. Account Management, Event Management, List Management, Room Reservations, and more.
Catering Software Program. Account Management, Event Management, List Management, Room Reservations, and more....
  • Reserveringsbeheer
  • Banketbeheer
  • Factureren
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Offertebeheer