Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Uitgeverij software

Uitgeverij software maakt elektronisch gegevensbeheer en -distributie mogelijk door bedrijfsprocessen voor de uitgeversindustrie te automatiseren. Deze toepassingen integreren titelinformatie, productontwikkeling, planning en andere informatie tussen redactie-, marketing-, catalogus- en productieafdelingen, waardoor organisaties een hogere productiviteit, geoptimaliseerde omzet en betere klantenservice krijgen. Publicatie en abonnement software automatiseert het beheer van abonnementsverkopen en -behoud. Deze oplossingen helpen ook bij het automatiseren van de verkoop van digitale goederen, inclusief Digital Rights Management (DRM).

België Lokale producten weergeven

62 resultaten

De beste online publicatietool als je moeiteloos catalogi, brochures, tijdschriften, portefeuilles en meer wilt creëren en publiceren. Meer informatie over Flipsnack
Flipsnack is een online, browsergebaseerd publicatieprogramma dat door mensen van over de hele wereld wordt gebruikt om digitale catalogi, tijdschriften, brochures, portfolio's, rapporten, fotoalbums, kranten en vele andere soorten publicaties te creëren en te publiceren. Hoe werkt het? Je hoeft alleen maar een pdf te uploaden en het wordt automatisch een prachtig online magazine, met effecten voor het omslaan van pagina's. Als alternatief kun je de online Design Studio gebruiken om je eigen online publicatie helemaal vanaf de grond te creëren. Meer informatie over Flipsnack

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
's Werelds meest populaire software voor het creëren van blogs en websites. Het is open source-software die gratis te gebruiken is.
Open source-software die gratis kan worden gebruikt voor het creëren van blogs en websites. Meer informatie over WordPress

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Cloudgebaseerde oplossing die grafische vormgeving biedt door middel van video- en filmbewerking, online delen, audio-opnames en meer.
Uniforme ontwerpomgeving voor publicaties in print, op het web en op mobiele apparaten. Meer informatie over Adobe Creative Cloud

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Squarespace is het alles-in-één platform om een aantrekkelijke website, online store of portfolio te creëren.
Squarespace is het alles-in-één platform waarmee je een aantrekkelijke online aanwezigheid kunt opbouwen. Kom vanaf het begin over als een expert, met bekroonde sjablonen voor je website, online store of portfolio. Pas het ontwerp aan op je persoonlijke stijl en professionele behoeften. Word in zoekopdrachten door meer mensen gevonden met krachtige SEO-tools. Ontdek waar je websiteverkeer vandaan komt, waar je bezoekers naar op zoek zijn en hoe ze omgaan met je content of producten met diepgaande analysetools. Meer informatie over Squarespace

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Pakket voor social media management en CRM
AgoraPulse is een platform voor social media management en CRM waarmee bureaus, bedrijven en marketeers al hun social media-berichten over sociale media kunnen beheren, content kunnen plannen en publiceren, belangrijke influencers kunnen identificeren, sociale kanalen kunnen volgen en prachtige rapporten kunnen ontvangen in één eenvoudig te gebruiken dashboard. AgoraPulse ondersteunt momenteel Facebook, Twitter, Instagram, YouTube en LinkedIn. En ja, het biedt ook videopublicatie op Instagram! Meer informatie over AgoraPulse

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Sprout Social biedt oplossingen voor betrokkenheid, publicatie, analyse, luisteren en rapportage op sociale media voor toonaangevende bureaus en merken.
Sprout Social biedt oplossingen voor betrokkenheid, publicatie, analyse, luisteren en rapportage op sociale media voor toonaangevende bureaus en merken, waaronder Loews Hotel, NBC Universal, Macys, Chipotle en Sony. Sprout is beschikbaar via webbrowser, iOS en Android en stelt merken in staat sociaal beheer te vereenvoudigen, samen te werken tussen teams en een uitzonderlijke klantervaring te bieden. Sprout Social ondersteunt Facebook, Twitter, Instagram, LinkedIn en Pinterest. Meer informatie over Sprout Social

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Krijg grip op je post-click ervaringen en maximaliseer je conversiepercentages met Instapage, het krachtigste platform voor bestemmingspagina's.
Instapage is toonaangevend op het gebied van post-click optimalisatie en maximaliseert conversies voor adverteerders en marketeers door hen in staat te stellen om op schaal post-click ervaringen te creëren, personaliseren en optimaliseren. Met meer dan een miljoen bestemmingspagina's met een gemiddelde conversieratio van meer dan 22%, helpt Instapage 15.000 klanten in 100 landen om meer waarde uit hun campagnes te halen. Meer informatie over Instapage

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Beheer al je belangrijke sociale media-accounts op één plek met geautomatiseerde planning van berichten en contentdetectie.
Beheer al je belangrijke sociale media-accounts en verbeter je sociale media-efficiëntie op één platform met geautomatiseerde planning van berichten en vele andere unieke functies. SocialPilot is een planning- en marketingtool voor sociale media, bestemd voor professionals in de sociale media en digitale marketeers. Plan je berichten op sociale medianetwerken zoals Facebook, Twitter, LinkedIn, Google Mijn Bedrijf, Pinterest, Instagram, Vk, Tumblr en Xing. Meer informatie over SocialPilot

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
The Magazine Manager is software voor uitgevers en biedt verkoop, productie en facturering in één uniform platform.
The Magazine Manager biedt wereldwijd oplossingen voor het publiceren van tijdschriften en bedient meer dan 15.000 publicaties. Het was de eerste webgebaseerde CRM die specifiek voor uitgevers is ontworpen. In één uniform platform biedt The Magazine Manager uitgevers functies zoals verkoop CRM, een gecentraliseerd invoersysteem voor advertenties, productie, facturering, digitale paginering en een krachtig rapportagepakket voor managers om de winstgevendheid en prestaties te bewaken. Meer informatie over The Magazine Manager

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Een ontwerp- en merksjabloonplatform met vergrendelbare sjablonen waarmee teams inhoud kunnen creëren en distribueren zonder af te wijken van het merk.
Lucidpress is een ontwerp- en merksjabloonplatform dat de niet-ontwerpers in je bedrijf in staat stelt om zelf marketingmateriaal te creëren en te distribueren (zonder af te wijken van het merk). Vergrendelbare sjablonen beschermen je merk, en collega's kunnen kleine ontwerpaanpassingen en bewerkingen maken, waardoor de werklast van je creatieve team wordt verlicht. Zeg ongepaste branding voor altijd vaarwel met Lucidpress – het merksjabloonplatform dat door meer dan 7 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Meer informatie over Marq

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Met Designrr kunnen bedrijven automatische transcripties van audio- en videobestanden maken die vervolgens in eBooks kunnen worden omgezet.
Met Designrr kunnen bedrijven automatische transcripties van audio- en videobestanden maken die vervolgens in eBooks kunnen worden omgezet. Meer informatie over Designrr

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Cloudgebaseerde oplossing voor ondernemers om abonnementsactiviteiten te starten met functies zoals orderbeheersysteem, exporteren en meer.
Cloudgebaseerde oplossing voor ondernemers om abonnementsactiviteiten te starten met functies zoals orderbeheersysteem, exporteren en meer. Meer informatie over Subbly

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Cloudgebaseerd prijzenbeheersysteem voor toonaangevende prijsorganisatoren voor het online beheer van inschrijvingen en beoordelingen. Snelle, veilige en geweldige UX.
Award Force is bekroonde cloud-software voor toonaangevende wedstrijdorganisatoren, voor het online beheren en beoordelen van prijzen. Het is ontworpen voor prestaties en functie en is snel, veilig en een geweldige ervaring voor nieuwkomers, juryleden en wedstrijdmanagers. Upgrade naar Award Force om je prijzen te ontwikkelen, juryleden gelukkig te maken, tijd en geld te besparen met minder administratieve inspanningen, stress te elimineren, zichtbaarheid en controle te verkrijgen, je wedstrijd te onderscheiden met een goed ontwerp, en je prijzen zo goed mogelijk te maken. Meer informatie over Award Force

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Online tool voor het maken van diagrammen om je ideeën gemakkelijk te kunnen visualiseren. Teken stroomdiagrammen, organogrammen, processtromen, mindmaps en vele andere diagrammen.
Een tool voor het maken van diagrammen die is ontworpen met het oog op samenwerking en eenvoud. Dit platform heeft het maken van diagrammen eenvoudig gemaakt, zodat je je gedachten eenvoudig kunt omzetten naar beelden. Het platform ondersteunt verschillende diagramtypen, van stroomdiagrammen tot geavanceerde infographics. Dit platform zet zich in om je ervaring met het maken van diagrammen zo productief mogelijk te maken. Meld je gratis aan en begin meteen met tekenen via de professioneel ontworpen sjablonen. Geniet van voordelen zoals realtime samenwerking en de overal aanwezige toegankelijkheid van webgebaseerde diagramsoftware. Meer informatie over Creately

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Een winkelwagentjesoplossing met een aanpasbare editor, pop-ups met formulieren voor afrekenen, een bouwer voor verkooptrechters en nog veel meer.
Een winkelwagentjesoplossing met een aanpasbare editor, pop-ups met formulieren voor afrekenen, een bouwer voor verkooptrechters en nog veel meer. Meer informatie over PayKickstart

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
De industriestandaard voor het publiceren van inzendingsbeheer maakt het gemakkelijk om digitale content te accepteren, te beoordelen en besluiten te nemen.
Submittable is gemaakt met uitgeverijen in gedachten. Het cloudgebaseerde platform maakt het doodsimpel om digitale content te accepteren, te beoordelen en besluiten te nemen vanaf één centrale, veilige locatie. Je team kan inzendingen beoordelen en goedkeuren zonder een bestand te downloaden of een e-mailbijlage op te slaan. Verkoop abonnementen of merchandise rechtstreeks vanuit je inzendingsformulier om je inkomsten te verhogen. Ook wordt je geholpen je oproep te promoten, zodat jij je kunt concentreren op het samenstellen van de beste content. Meer informatie over Submittable

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Creëer, herschik en optimaliseer inhoud in integreerbare digitale bladerboeken, creatieve middelen voor sociale media en e-mail, mobiele verhalen en meer.
Issuu helpt verhalenvertellers om platte bestanden onmiddellijk om te zetten in interactieve inhoud voor elk online distributiekanaal. Integreer een digitale versie van prachtig ontworpen gedrukte tijdschriften of kranten in je online media-eigendommen. Ontdek nieuwe doelgroepen via de populaire inhoudscatalogus van Issuu en verkoop je publicatie (abonnement of enkele kopie) met de commissievrije digitale verkoopfunctie. Meer informatie over Issuu

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Paperturn is software voor digitale publicatie waarmee bedrijven hun content digitaal kunnen creëren, delen, analyseren en er inkomsten mee kunnen genereren.
Paperturn is hooggewaardeerde online publicatiesoftware die pdf- en afdrukmateriaal omzet in aantrekkelijke, interactieve online flipbooks, zoals catalogi, brochures, tijdschriften, rapporten en meer. Upload simpelweg je pdf en dit platform verandert het in een 3D-flipbook dat altijd en op elk apparaat toegankelijk is. Met de gebruiksvriendelijke editor kun je meer dan 40 interactieve functies invoegen, zoals pop-ups, video's, formulieren en links, rechtstreeks in het flipbook. Breng je documenten tot leven met Paperturn. Meer informatie over Paperturn

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Volledig geïntegreerde CRM ontworpen voor advertentieverkoop voor: uitgevers, producenten van evenementen, exploitanten van billboards, digitale advertenties en meer.
Ad Sales Genius is gebouwd voor bedrijven die advertenties en sponsoring verkopen. Ad Sales Genius beheert alle aspecten van de verkoop van advertenties en evenementen. Klanten zijn onder meer publishers, DooH, Ooh, expo's, digitale publishers en nog veel meer. Deze opmerkelijke software is een volledig geïntegreerde oplossing die marketingtools, CRM, productiebeheer, boekhouding en rapportage omvat. Volledig te integreren met: Adobe InDesign, QuickBooks, Twilio, DocuSign en nog tientallen andere. Meer informatie over MediaOS

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Web.com levert een gebruiksvriendelijke website-ontwerpfunctie die biedt wat je nodig hebt voor een prijs die aan je budget voldoet.
Met Web.com krijg je een gebruiksvriendelijke website-ontwerpfunctie die biedt wat je nodig hebt voor een prijs die aan je budget voldoet. Geen verborgen kosten, geen advertenties of agressieve verkooptechnieken, alleen kwaliteitstools om je op weg te helpen. Of je nu een aspirant klein bedrijf bent of alleen maar je idee voor het eerst op het internet wilt brengen, de bewerkingservaring op basis van slepen en neerzetten maakt het eenvoudig om je website te creëren en deze te personaliseren om aan je specifieke behoeften te voldoen. Meer informatie over Web.com

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Platform voor socialmediamarketing ontworpen voor de unieke behoeften van B2B. Verspreid inhoud op grote schaal en meet de ROI van sociale media.
Oktopost biedt een enkel platform om content op grote schaal te verspreiden met behulp van meerdere sociale netwerken en profielen. Het platform stelt B2B-marketeers in staat om de werkelijke ROI van sociale media te zien, door leads terug te volgen naar het exacte sociale bericht waar ze vandaan kwamen. Met deze toonaangevende integratie kun je je leads in bestaande marketing automation-platforms (Marketo, Act-On, Eloqua enz.) verrijken met een hele nieuwe laag sociale gegevens. Meer informatie over Oktopost

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
MagHub is de ideale CRM/ERP-software voor mediapublicatie om je te helpen bij het beheren van advertentieverkoop, abonnementen, platte planning en meer.
MagHub is een innovatieve, adaptieve workflowtool voor CRM/ERP en publicatie die je helpt je mediabedrijf, ongeacht of het gedrukt of digitaal is, te verbeteren. MagHub is cloudgebaseerd en eenvoudig te implementeren, gebruiken en beheren. MagHub is de enige CRM/ERP- en publicatietool voor mediapublicaties die elke uitgever nodig heeft om een succesvol bedrijf te runnen. MagHub biedt een portfolio van integraties, waaronder QuickBooks Online, Adobe InDesign, Twilio, Dwolla, Gmail, Outlook, MediaRadar, WooCommerce, Google Ad Manager en Zapier. Meer informatie over Ad Orbit

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Tool voor het maken van e-boeken voor digitale catalogi, online tijdschriften en digitale brochures. Helpt bij het converteren van pdf-bestanden naar online publicaties.
Flip PDF is een krachtige flipboekmaker voor e-catalogi, online tijdschriften, digitale brochures en e-boeken. Met deze digitale publicatiesoftware is het eenvoudig voor ontwerpers, uitgevers, adverteerders, ondernemers en trainers om verbluffende, boeiende publicaties te creëren en te verspreiden via websites, e-mail, iPad, smartphones en sociale netwerken. Met Flip PDF Professional kunnen gebruikers hun publicaties eenvoudig verrijken met YouTube/Vimeo-video, animaties en fotogalerijen. Meer informatie over Flip PDF Plus

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Een app die met één druk op de knop blogberichten overbrengt van Google Documenten naar WordPress.
Wordable.io is een app die met één klik blogberichten overbrengt van Google Documenten naar WordPress. Hiermee kun je documenten opstellen en samenwerken in Google-documenten zoals je normaal zou doen, en vervolgens je berichten naadloos importeren in een WordPress-account - alle opmaak komt mee met schone code en afbeeldingen worden toegevoegd aan je mediabibliotheek. Je kunt ook berichten exporteren naar meerdere WordPress-sites. Voor contentmarketeers, blog-editors en solo-bloggers is het een enorme tijdsbesparing. Meer informatie over Wordable

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Sprinklr is een softwareplatform voor grote ondernemingen dat is ontworpen om klantervaringen op schaal te beheren.
De missie van Sprinklr is om de favoriete merken ter wereld te helpen tevreden klanten te creëren. Dit wordt gedaan door middel van een uniek platform voor het beheer van de klantervaring (CXM), dat één-op-één, menselijke verbindingen op schaal mogelijk maakt over meer dan 25 verschillende communicatiekanalen zoals Twitter, Facebook en Instagram. Sprinklr heeft zijn hoofdkantoor in New York City met 1400 medewerkers in 22 kantoren en werkt met meer dan 1200 van zeer waardevolle merken wereldwijd, waaronder: McDonalds, Nike en Microsoft. Meer informatie over Sprinklr

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
De eerste AI-gestuurde oplossing voor sociale media die vanaf de grond is ontworpen voor uitgevers. Maximaliseer het verkeer en de inkomsten uit sociale media.
Echobox is exclusief ontworpen voor uitgevers en is de krachtigste publicatiesoftware voor sociale media. 'De geavanceerde AI-technologieën van Echobox helpen uitgevers verkeer, inkomsten en betrokkenheid van Facebook, Twitter, Instagram en LinkedIn te maximaliseren, terwijl ze tijd en geld besparen. Meer dan 800 toonaangevende uitgevers wereldwijd gebruiken Echobox, waaronder Newsweek, The Times, The Telegraph, Handelsblatt, Le Monde en Conde Nast. De Echobox AI kan aan elke uitgever aangepast worden met behulp van de speciale service. Meer informatie over Echobox

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Omnichannel platform voor klantenbinding: livechat, sms-tekstintegratie, supportticketbeheer, kennisbank, Facebook en meer.
Leider en innovator in helpdeskruimte. Acht jaar op rij door Business.com bekroonde livechat-software. LiveHelpNow is een berichten- en betrokkenheidsplatform voor klanten met een grote verscheidenheid aan functies: livechat met sms-tekstintegratie, supportticket e-mailbeheer, kennisbank, gespreksbeheer en Facebook Messenger-integratie om je bedrijf in realtime met klanten te verbinden. Meer informatie over LiveHelpNow

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
De abonnementssoftware van QuickFill regelt elk aspect van traditionele en online abonnementsmarketing en -verwerking.
QuickFill software voor het verwerken van abonnementen regelt elk aspect van traditionele en online marketing en circulatie van tijdschriften en nieuwsbrieven. Met QuickFill kun je je omloop vergroten, de kwaliteit van je klantenservice verbeteren, je afhandelingskosten verlagen, je marketing kosteneffectiever maken, online inhoud omzetten in inkomsten, de betalings- en verlengingspercentages verbeteren en meer controle over je financiën uitoefenen. Meer informatie over QuickFill

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Upload simpelweg je pdf en creëer direct aantrekkelijke en boeiende inhoud zonder dat je één enkele regel code hoeft te schrijven.
DCatalog is sinds 2008 toonaangevend in de digitale uitgeverssector. Het platform stelt uitgevers, makers van inhoud, marketing- en e-commerceprofessionals in staat om moeiteloos aantrekkelijke digitale ervaringen te creëren en te publiceren. Met de geavanceerde HTML5-technologie voor bladerboeken is je inhoud zichtbaar op elk apparaat. Converteer je pdf naar een HTML5-bladerboek en verhoog je merkbekendheid, online verkoop en bereik. Meer informatie over DCatalog

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Yokoy automatiseert bedrijfsuitgaven en creditcardprocessen volledig. Controleer alleen speciale gevallen, de rest doet de AI.
Met behulp van kunstmatige intelligentie automatiseert Yokoy het uitgavenbeheer voor middelgrote en grote ondernemingen. Onkostenbeheer, factuurverwerking en slimme bedrijfskaarten worden gecombineerd in één intuïtief platform. Yokoy is een alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die biedt wat je nodig hebt. Meer informatie over Yokoy

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Publitas combineert een krachtig platform met een strategisch partnerschap om dynamische, bestelbare publicaties te leveren voor het huidige retaillandschap.
Publitas is een zeer eenvoudige manier voor detailhandelaren om van een gedrukte catalogus of tijdschrift een interactieve, bestelbare publicatie voor web en mobiel te maken. Verander je productfeed moeiteloos in een digitale publicatie. Merken kunnen een digitale publicatie koppelen aan hun e-commercesite om meer mensen te bereiken, verkeer te genereren en meer te verkopen. Meer dan 2000 toonaangevende detailhandelaren zoals Staples, Aldi, Carrefour en IKEA gebruiken Publitas om digitale publicaties te creëren. Meer informatie over Publitas

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Percolate stelt marketeers in staat om gecoördineerde, efficiënte en intelligente campagnes en inhoud op schaal te leveren.
Percolate stelt marketingteams in staat om inzicht te krijgen in het marketingproces, de coördinatie van het werk te verbeteren en effectief marketingcampagnes en inhoud te creëren met analyses om de impact te meten. De grootste ondernemingen ter wereld, waaronder Mars, UPS, American Express, Eaton, VMware en Rockwell Automation, gebruiken Percolate om een gecoördineerde koperservaring te creëren, productiekosten te verlagen en de marketingimpact te verbeteren. Meer informatie over Percolate

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Kaltura Video Experience Cloud biedt live, realtime en on-demand videoproducten aan duizenden organisaties over de hele wereld.
De missie van Kaltura is om elke video-ervaring voor elke organisatie aan te sturen. De Video Experience Cloud biedt live, realtime en on-demand videoproducten, evenals gespecialiseerde sectoroplossingen voor onderwijs en media en telecom. Andere cloudplatforms en bedrijven gebruiken de mediadiensten ook om video-ervaringen en workflows voor hun eigen producten te stimuleren. Toonaangevende merken vertrouwen op de Video Experience Cloud van Kaltura om miljoenen gebruikers te bereiken, waar ze ook zijn met elke video-ervaring. Meer informatie over Kaltura Video Platform

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Scoop.it is de wereldleider op het gebied van online beheer van inhoud voor professionals en maakt het mogelijk om een zinvolle web- en sociale aanwezigheid te creëren.
Scoop.it Enterprise wordt door duizenden bedrijven gebruikt om het beheer en de monitoring van inhoud veel tijdbesparender te maken en invloed te hebben op marketing en het delen van kennis. De beheerservice van Scoop.it helpt ook miljoenen individuen om hun online thought leadership te ontwikkelen. Meer informatie over Scoop.it

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Gebruikt voor het beheren van abonnementen, betalingsverwerking, rapportages en facturering.
SubscriptionFlow is een ultieme leverancier van oplossingen voor bedrijven die worstelen met het beheren van abonnementen. Het is uitgerust met robuuste automatisering en krachtige functies voor het afhandelen van abonnementen, zoals het beheren van meerdere abonnementen, proratie-afhandeling, beheer van aanmaningen en facturering, btw-beheer, een zelfbedieningsportaal voor klanten, een module voor prijsbepaling, betalingsverwerking en efficiënte analyse en rapportages. Meer informatie over SubscriptionFlow

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Signavio stelt zakenmensen in staat om hun bedrijfsprocessen vast te leggen, te ontwerpen en continu te verbeteren.
Signavio is een intuïtieve oplossing voor professionele proces- en besluitvormingsmodellering. Of je nu documentatie over de huidige stand van zaken of doelconcepten wilt creëren, het is je beste keuze om transparantie binnen je organisatie te realiseren en de wijsheid van de menigte te benutten. Met ondersteuning voor modellering voor processen, besluiten, de organisatie, de waardeketen en trajecten, deze uitgebreide tool ondersteunt volledig de behoeften van zowel je bedrijf als de IT-gemeenschap. Meer informatie over SAP Signavio

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
De meest flexibele oplossing voor catalogusbeheer en publicatie. Afbeeldingen, hyperlinks, logicaregels, tabellen, streepjescodes, QR-codes...
CatBase zet je gegevens snel om in een perfect opgemaakte catalogus, directory of prijslijst. Beheer en bewerk gegevens handmatig of importeer vanuit spreadsheets, CSV, tekstbestanden, XML of via ODBC en publiceer naar Word, InDesign, QuarkXPress, XML, ODBC, CSV, tekstbestanden met scheidingstekens, RTF en Excel. Druk etiketten af. Voeg afbeeldingen toe en maak QR-codes en streepjescodes. Maak aangepaste hyperlinks en kruisverwijzingen. Maak regels om te bepalen wat je publiceert en/of hoe je het opmaakt. Maak labels, brieven, e-mails. Meer informatie over CatBase

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
CIPHR, een van de grootste HR SaaS-providers van het Verenigd Koninkrijk. Het helpt HR-professionals om werknemers efficiënter aan te trekken, te binden en te behouden.
CIPHR, een van de grootste HR SaaS-providers van het Verenigd Koninkrijk. Het stelt werknemers in staat om hun eigen gegevens te beheren en meer tijd te besteden aan strategisch werken om waarde toe te voegen aan hun organisatie. De HR-oplossingen van CIPHR helpen HR-professionals om werknemers effectiever aan te trekken, te binden en te behouden: zeer configureerbare, schaalbare, krachtige rapportage en analytics, AVG-dashboard, een suite van integraties via de API, veilig gehost in VK-gebaseerde datacenters, geaccrediteerd volgens ISO 27001, VK-ondersteuning. Meer informatie over Ciphr

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Dit is een AVG-conform platform voor het verzenden van automatische webpushmeldingen op desktop en mobiel.
PushPushGo is een platform voor het verzenden van automatische webpushmeldingen op desktop en mobiel. Deze software ondersteunt segmentatietargeting, marketing automation en het volgen van analyses. Het geeft je de mogelijkheid om delen van je webpushcampagnes te automatiseren en je kunt alle informatie die je verzamelt volgen en deze vervolgens gebruiken om de componenten van verschillende scenario's voor marketing automation te creëren. Dit platform biedt uitgebreide oplossingen voor startups en het MKB, en ook voor grote bedrijven. Meer informatie over PushPushGo

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Geautomatiseerd installatieprogramma voor cPanel en DirectAdmin dat helpt bij het direct installeren van open source en commerciële applicaties op een website.
Geautomatiseerd installatieprogramma voor webapplicaties om bedieningspanelen te hosten. Meer informatie over AMPPS

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Uniek digitaal publicatiesysteem en Content Management System (CMS) voor pixel-perfecte digitale media. Ontdek de toonaangevende technologieën!
Uniek digitaal publicatiesysteem en Content Management System (CMS) voor pixel-perfecte digitale media. Ontdek de toonaangevende technologieën! Meer informatie over Rakuten DX

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Alles-in-één productpakket voor uitgevers om inkomsten uit hun site te genereren met display-advertenties en video via ultramoderne AI-technologie.
Ezoic is een productpakket waarmee uitgevers content op hun website kunnen creëren en er inkomsten mee kunnen genereren. Het platform kan uitgevers helpen bij het ontdekken van contentmogelijkheden, het omzetten van bestaande content in een video, het genereren van inkomsten voor hun video zonder YouTube en het optimaliseren van advertentie-inkomsten en de gebruikerservaring door middel van geavanceerde AI-technologie. Met meer dan een miljard bezoekers per maand is Ezoic een grote advertentieservice voor uitgevers en heeft het platform unieke gegevens over het optimaliseren van de prestaties van gebruikersgedrag. Meer informatie over Ezoic

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
België Lokaal product
Twixl is een creatief platform waarmee je native apps kunt maken en direct alle content in de app kunt beheren.
Twixl is een creatief platform waarmee je je eigen native apps kunt maken en direct alle content in de app kunt beheren. Met Twixl creëer je je content met behulp van jouw gewenste creatietools, definieer je de interface van je app en de navigatie, integreer je de diensten die je nodig hebt, creëer je een native app en krijg je een platform om je content wereldwijd te verspreiden, in de app-winkels of intern. Meer informatie over Twixl

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Purple DS is de centrale tool voor al je digitale publicatieworkflows. Publiceer met slechts één klik alle content op elk kanaal.
Purple DS is het centrale knooppunt voor al je digitale publicatieworkflows. Publiceer met slechts één klik alle content op elk kanaal. Uitgevers zoals Newscorp, TI Media, Bauer Media en nog veel meer vertrouwen dit bedrijf al 12 jaar. Productpakket: Multichannel contenthub: het slimste redactionele systeem voor uitgevers // Web: het intuïtieve CMS met een geïntegreerd redactioneel systeem. // Apps: je systeemeigen whitelabel-app // Informatie over content: profiteer van AI bij elke publicatiestap. Meer informatie over Purple DS

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Tijdschriftenuitgevers - advertentiebeheer, accounts, abonnement en gecontroleerde oplage, contactbeheer
De software stroomlijnt het advertentieverkoopproces en contactbeheer van tijdschriftuitgevers en maakt het abonnementsbeheer eenvoudiger. De software beschikt over een uitgebreide rapportagemogelijkheid die belangrijke managementrapporten levert met directe up-to-date informatie die duidelijk in een dashboard wordt weergegeven of in verschillende indelingen kan worden geëxporteerd. De software is lokaal of in de cloud beschikbaar, waardoor gebruikers volledige flexibiliteit hebben en overal ter wereld 24/7 toegang kunnen krijgen tot het systeem. Meer informatie over Back Office Suite

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Een eenvoudig te gebruiken, cloudgebaseerd advertentiesysteem voor de blogger-generatie. Advertenties plannen, roteren en volgen.
AdPlugg is een modern, cloudgebaseerd adserversysteem waarmee je moeiteloos advertenties op je website of blog kunt weergeven. Duizenden tijdschriften, kranten en andere sites gebruiken AdPlugg om hun online advertenties te beheren, weer te geven en te volgen. Plaats AdPlugg-tags eenvoudig overal op je site waar je advertenties wilt weergeven. Upload en beheer vervolgens je advertenties vanaf je dashboard op adplugg.com. Richt, roteer en plan moeiteloos advertenties uit elke bron. Bekijk hoogwaardige grafieken en rapporten over weergaves, klikken en CTR. Meer informatie over AdPlugg

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Alles-in-één CMS-platform voor het oplossen van complexe publicatiebehoeften, waaronder video, mobiel internet en apps, en meer. Ontvang een gratis demo.
Quintype is een op SaaS gebaseerd, gegevensgestuurd publicatieplatform voor moderne digitale media-organisaties. Quintype ondersteunt digitale media-organisaties bij het maken van interactieve content door boeiende vertellingselementen, op analyses gebaseerde distributie van content om betrokkenheid te vergroten en naadloze eindgebruikerservaring op verschillende kanalen mogelijk te maken. Het biedt tools voor betrokkenheid van het publiek en het genereren van inkomsten. Neem contact op voor een gratis demo. Meer informatie over Bold

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Oplossing voor publicatie en abonnementen die is ontworpen om bedrijven te helpen tijdschriften, catalogi of brochures te publiceren op een interface op basis van slepen en neerzetten.
Oplossing voor publicatie en abonnementen die is ontworpen om bedrijven te helpen tijdschriften, catalogi of brochures te publiceren op een interface op basis van slepen en neerzetten. Meer informatie over Yumpu

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Labrador CMS is een compleet SaaS contentmanagementsysteem op maat gemaakt voor speciale behoeften in groeiende professionele online kranten.
Labrador CMS is een complete cloudoplossing voor professionele nieuwsruimtes die snel groeien. Het systeem is op maat gemaakt voor drukbezochte online kranten, tijdschriften en tv-stations. Integreer met je favoriete paywall (als je dat wilt) en zet al je bestaande content over, inclusief backlinks. Meer informatie over Labrador CMS

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding
Digitaal catalogusplatform dat je pdf omzet in een volledig interactieve ervaring. Verlaag dankzij automatisering de hoeveelheid tijd en moeite die nodig is om te publiceren.
iPaper is een platform voor digitale catalogi waarmee je je gedrukte folders en catalogi kunt omzetten in een volledig interactieve online ervaring. Zet je pdf's om in prachtige en inspirerende catalogi. Verlaag dankzij automatisering de hoeveelheid tijd en moeite die nodig is om je digitale catalogi te publiceren. Het iPaper-platform past zich aan je bedrijf aan en biedt geavanceerde functies om de uitvoer van je plannen volledig te automatiseren. Meer informatie over iPaper

Functies

  • Catalogiseren/categoriseren
  • Circulatiebeheer
  • Campagnebeheer
  • SEO-beheer
  • Abonnementsbeheer
  • Samenwerkingstools
  • Bewerken van afbeeldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Aanpasbare branding