Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Hoveniers software

Hoveniers software biedt verschillende algemene tools voor bedrijfsbeheer voor hoveniers, kwekerijen en gazonverzorgers, alsook sectorspecifieke functies, zoals landschapsplanning en ontwerptools. Deze toepassingen helpen bij het beheren van serviceverzoeken, afsprakenplanning en verzending en bieden communicatietools voor personeel in het veld. Ze bieden ook functies zoals klant-/locatieservicegeschiedenis, tools voor het in kaart brengen van baanlocaties en algemene traditionele zakelijke functies zoals boekhouding, contractbeheer, facturering en klantrelatiebeheer. Zie ook: field service software en software voor buitendienstbeheer.

België Lokale producten weergeven

47 resultaten

Bekroonde software voor routebepalings- en planningsoptimalisatie die door het mkb in verschillende sectoren wordt gebruikt. Meer informatie over TourSolver
TourSolver optimaliseert de dagelijkse bewegingen van meer dan 150.000 mobiele medewerkers over de hele wereld: technici, verkopers en bezorgers. Al 30 jaar biedt Nomadia Group een uitgebreid scala aan software voor routebepalings- en planningsoptimalisatie om de productiviteit van veldmedewerkers met maximaal 30% te verbeteren. Het vlaggenschip van hun software voor routebepaling en planning is TourSolver. Het platform biedt maandelijkse abonnementsprijzen. Er zijn mobiele apps beschikbaar voor iOS- en Android-apparaten. Meer informatie over TourSolver

Functies

  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van groendiensten
  • Landschapsontwerp
  • Payrollbeheer
  • Afspraakplanning
  • Verzendbeheer
  • Routering
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Onderhoudsplanning
AutoCAD 2D en 3D CAD-software biedt innovatieve tools voor ontwerp en documentatie. Bel (855) 223-9694 om met de afdeling Verkoop te spreken.
Abonneer je op Autodesk AutoCAD inclusief gespecialiseerde toolsets, en je krijgt toegang tot sectorspecifieke functionaliteit, grotere mobiliteit met de nieuwe web- en mobiele apps, en de nieuwste functie-updates. Versnel je werk met gespecialiseerde functies en bibliotheken terwijl je werkt in een vertrouwde AutoCAD-interface. Alleen AutoCAD, met de nieuwe web- en mobiele apps, geeft je de vrijheid en flexibiliteit om overal en altijd aan alles te werken. Meer informatie over AutoCAD

Functies

  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van groendiensten
  • Landschapsontwerp
  • Payrollbeheer
  • Afspraakplanning
  • Verzendbeheer
  • Routering
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Onderhoudsplanning
Online planning en agenda's, online delen van documenten en foto's, online wijzigen van bestellingen en selectiegoedkeuringen.
Buildertrend biedt geavanceerde, cloudgebaseerde software voor projectmanagement. Met bijna 1 miljoen gebruikers over de hele wereld geeft Buildertrend de bouwsector een betere manier om te bouwen. De software van Buildertrend helpt bouwprofessionals bij het bouwen van meer projecten en vermindert vertragingen, elimineert communicatiefouten en verhoogt de klanttevredenheid. De reeks functies staat klaar om je te helpen, van functies voor het begroten, plannen en wijzigen van bestellingen tot klantcommunicatie en documentbeheer. Meer informatie over Buildertrend

Functies

  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van groendiensten
  • Landschapsontwerp
  • Payrollbeheer
  • Afspraakplanning
  • Verzendbeheer
  • Routering
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Onderhoudsplanning
Flexibele, snelle en nauwkeurige schatting voor aannemers voor landschapsarchitectuur. Bied op en win meer werk in minder tijd met STACK! Maak vandaag nog je gratis account aan.
Flexibele, snelle en nauwkeurige schatting voor aannemers voor landschapsarchitectuur. Bied op en win meer winstgevend werk in minder tijd met STACK! STACK stelt je team in staat om snel en nauwkeurig digitale plannen te meten, materialen te kwantificeren en samen te werken met cruciale belanghebbenden van het project. Deze gebruiksvriendelijke, cloudgebaseerde software helpt je om de nauwkeurigheid vanaf de start te garanderen, dure biedingsfouten te elimineren en winstgevender werk te winnen. Maak vandaag nog je gratis account aan. Meer informatie over STACK

Functies

  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van groendiensten
  • Landschapsontwerp
  • Payrollbeheer
  • Afspraakplanning
  • Verzendbeheer
  • Routering
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Onderhoudsplanning
Beheer je tuinarchitectuurpersoneel op een efficiëntere manier. Neem de controle over je planningen, facturen en offertes door ze naar de cloud te verplaatsen.
Verizon Connect Work helpt je je tuinarchitectuurpersoneel efficiënter te beheren. Deze oplossing geeft je de controle over je planningen, facturen en offertes door ze naar de cloud te verplaatsen. Verzamel relevante informatie zoals locatiegegevens, foto's en handtekeningen van klanten, terwijl je je technici voorziet van software die compatibel is met hun smartphones en tablets. Taken kunnen worden aangepast aan de behoeften van elke werkorder en kunnen worden toegevoegd, bijgewerkt, opnieuw toegewezen en gesynchroniseerd met je back-office. Meer informatie over Verizon Connect

Functies

  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van groendiensten
  • Landschapsontwerp
  • Payrollbeheer
  • Afspraakplanning
  • Verzendbeheer
  • Routering
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Onderhoudsplanning
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle hovenierssoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je hoveniersbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van groendiensten
  • Landschapsontwerp
  • Payrollbeheer
  • Afspraakplanning
  • Verzendbeheer
  • Routering
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Onderhoudsplanning
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt hoveniers om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor hoveniersbedrijven van Jobber. Jobber helpt duizenden hoveniers hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; synchroniseer automatisch met je accountingsoftware; dit alles vanaf kantoor of in het veld. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van groendiensten
  • Landschapsontwerp
  • Payrollbeheer
  • Afspraakplanning
  • Verzendbeheer
  • Routering
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Onderhoudsplanning
Cloudgebaseerd projectmanagementplatform dat bouwbedrijven helpt bij het bijhouden van kosten, contractbeheer en orderbeheer.
Cloudgebaseerd projectmanagementplatform dat bouwbedrijven helpt bij het bijhouden van kosten, contractbeheer en orderbeheer. Meer informatie over ConstructionOnline

Functies

  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van groendiensten
  • Landschapsontwerp
  • Payrollbeheer
  • Afspraakplanning
  • Verzendbeheer
  • Routering
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Onderhoudsplanning
Krachtige en effectieve tools voor taakbeheer, contactbeheer en projectmanagement verpakt in een eenvoudig te leren en gebruiksvriendelijke interface.
JobNimbus is perfect voor dakdekkers, verbouwers, restaurateurs en meer, en bespaart je tijd en geld met tools voor project-, contact- en taakbeheer verpakt in een gebruiksvriendelijke interface. Met JobNimbus kun je moeiteloos je verkoop- en opdrachtpijplijnen volgen. Creëer ramingen en facturen, maak werkfoto's, wijs werkorders toe, creëer en deel documenten, plan taken, bekijk gedeelde agenda's, verzend materiaalbestellingen, volg betalingen en meer. Genereer krachtige live rapporten om alles inzichtelijk te maken. Web, iOS, Android. Meer informatie over JobNimbus

Functies

  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van groendiensten
  • Landschapsontwerp
  • Payrollbeheer
  • Afspraakplanning
  • Verzendbeheer
  • Routering
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Onderhoudsplanning
Gebruiksvriendelijke software voor de buitendienst. Beheer leads, schattingen, projecten, klanten, facturen en meer.
Gebouwd met het oog op jouw landschapsarchitectuurbedrijf en vanaf slechts $ 59/mnd voor een volledig functioneel account, zit je altijd goed. Plan en volg moeiteloos alle projecten. Maak en verzend biedingen en facturen. Voer complete projecten vanuit het veld uit, inclusief het accepteren van betalingen. Werk zonder papier, bespaar tijd en blijf georganiseerd. Bevat ook je complete klantendatabase, rapporten over je bedrijf en meer. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over Kickserv

Functies

  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van groendiensten
  • Landschapsontwerp
  • Payrollbeheer
  • Afspraakplanning
  • Verzendbeheer
  • Routering
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Onderhoudsplanning
De app voor kleine bedrijven. Met dit platform kun je taken inplannen, offertes en facturen creëren, formulieren voor gezondheid en veiligheid op het werk voltooien en zelfs creditcardbetalingen accepteren.
ServiceM8 is bedoeld voor kleine dienstverlenende bedrijven met minder dan 30 medewerkers. Krachtig beheer van offertes, planning, facturering, onderhoudsschema's, veiligheidsrapporten, klanten en nog veel meer. Verlaag de administratietijd aanzienlijk door facturen rechtstreeks naar Quickbooks Online of Xero te verzenden. ServiceM8 is eenvoudig te gebruiken, je kunt er snel mee aan de slag en het biedt een gratis proefversie, dus probeer het vandaag nog uit! Meer informatie over ServiceM8

Functies

  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van groendiensten
  • Landschapsontwerp
  • Payrollbeheer
  • Afspraakplanning
  • Verzendbeheer
  • Routering
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Onderhoudsplanning
Heb je behoefte aan software voor ongediertebestrijding? Probeer GorillaDesk gratis. Ontvang alle uitstekende functies en eersteklas ondersteuning, geen creditcard vereist.
Het runnen van een ongediertebestrijdingsbedrijf betekent het dispatchen van teamleden, het beheren van de dagelijkse activiteiten, het binnenhalen van nieuwe klanten en het verzenden van facturen. Er is veel gaande en nog veel meer om te onthouden. Je kunt vertrouwen op de ongediertebestrijdingssoftware van GorillaDesk om te voorkomen dat die belangrijke details over het hoofd worden gezien. Dus klik op de bovenstaande oranje knop "Website bezoeken" om GorillaDesk gratis te proberen. Je ontvangt gedurende 14 dagen alle uitstekende functies en eersteklas ondersteuning, geen creditcard vereist. Meer informatie over GorillaDesk

Functies

  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van groendiensten
  • Landschapsontwerp
  • Payrollbeheer
  • Afspraakplanning
  • Verzendbeheer
  • Routering
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Onderhoudsplanning
Boek meer opdrachten, word sneller betaald en beheer je hele bedrijf vanuit je broekzak met de alles-in-één app van vcita voor de buitendienst.
vcita, speciaal ontworpen voor buitendienstverleners, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent: >> Laat je klanten vacatures ontdekken, boeken en betalen terwijl jij aan het werk bent. >> Incasseer moeiteloos betalingen vanaf elk mobiel apparaat, geen luxe hardware vereist. >> Creëer en verkoop servicebundels, sluit deals voor de langere termijn en terugkerende projecten. >> Vergroot je bereik door je tevreden klanten hun vrienden en familie te laten doorverwijzen. Meer informatie over vcita

Functies

  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van groendiensten
  • Landschapsontwerp
  • Payrollbeheer
  • Afspraakplanning
  • Verzendbeheer
  • Routering
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Onderhoudsplanning
ServiceTitan wordt vertrouwd door meer dan 100.000 aannemers en is de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële service- en vervangingsbedrijven.
VOOR AANNEMERS MET 2+ TECHNICI. Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële onderhouds- en vervangingsbedrijven met meer dan 2 technici. Klanten van ServiceTitan ervaren een omzetstijging van 24% in 9 maanden. ServiceTitan is het enige systeem dat je nodig hebt om je bedrijf te runnen: planning, dispatch, service, verkoop, marketing, inventaris, loonadministratie, overeenkomsten, boekhouding en meer. Ontvang nu een gratis demo en zie hoe krachtig en gebruiksvriendelijk ServiceTitan is! Meer informatie over ServiceTitan

Functies

  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van groendiensten
  • Landschapsontwerp
  • Payrollbeheer
  • Afspraakplanning
  • Verzendbeheer
  • Routering
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Onderhoudsplanning
DynaScape is gespecialiseerd in ontwerpsoftware en bedrijfsmanagementoplossingen voor de professionele landschapsarchitectuur.
DynaScape is gespecialiseerd in ontwerpsoftware en bedrijfsmanagementoplossingen voor de professionele landschapsarchitectuur. Produceer snel buitengewone ontwerpen met de op CAD gebaseerde software, exporteer naar DynaScape Color om je tekeningen tot leven te brengen met volledige kleurenweergave, of breng je ontwerpen naar een hoger niveau met Sketch3D, de uitgebreide bibliotheek met 3D-componenten. Met Manage360 kun je elk aspect van je bedrijfsactiviteiten volgen, van de eerste offerte tot de uiteindelijke factuur. Meer informatie over DynaSCAPE

Functies

  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van groendiensten
  • Landschapsontwerp
  • Payrollbeheer
  • Afspraakplanning
  • Verzendbeheer
  • Routering
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Onderhoudsplanning
Gemakkelijk. Krachtig. Mobiel. Beheer van schattingen en taken, dispatch, facturering, elektronische en mobiele betalingen. Vanaf $ 99/maand, geen gebruikerskosten.
Service Fusion helpt aanbieders van landschapsdiensten om zonder enorme uitgaven indruk op klanten te maken, het gedoe voor werknemers te verminderen en sneller betaald te krijgen. Deze complete oplossing voor servicebeheer is eenvoudig te gebruiken en bevat volgens de klanten een "fantastische klantenservice". Het Service Fusion-platform biedt razendsnelle invoer van werkorders, intelligente planning en dispatch, realtime communicatie met buitendienstmedewerkers, uitgebreid bijhouden van klantgeschiedenis, naadloze integratie met de boekhouding en meer. Meer informatie over Service Fusion

Functies

  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van groendiensten
  • Landschapsontwerp
  • Payrollbeheer
  • Afspraakplanning
  • Verzendbeheer
  • Routering
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Onderhoudsplanning
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je bij het beheren van je CRM, offertes, werkorders, planningen voor technici, middelenbeheer, inventaris, PPM, SLA's, checklists en facturering, en het kan worden geïntegreerd met populaire tools zoals MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks en Google-agenda. Het is toegankelijk op je pc, Mac, iPhone, iPad, Android-telefoon of Android-tablet. Meer informatie over Commusoft

Functies

  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van groendiensten
  • Landschapsontwerp
  • Payrollbeheer
  • Afspraakplanning
  • Verzendbeheer
  • Routering
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Onderhoudsplanning
Cloudgebaseerde oplossing die software voor gazononderhoud biedt voor het uitvoeren van schattingen, facturering, planning, geautomatiseerde sms-berichten en meer.
LawnPro, met meer dan 20.000 gebruikers en sinds 2003 actief in het bedrijfsleven, is cloudgebaseerde software voor gazononderhoudsprofessionals om hun bedrijfsprocessen en workflows te automatiseren. LawnPro regelt taakplanning, verzenden, automatische facturering, automatische sms-meldingen voor klanten, automatische betalingsverwerking, automatisering van herinneringen over betalingsachterstanden, online boekings-/klantenportal, herinneringen over follow-up van potentiële klanten en nog veel meer. Meer informatie over LawnPro

Functies

  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van groendiensten
  • Landschapsontwerp
  • Payrollbeheer
  • Afspraakplanning
  • Verzendbeheer
  • Routering
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Onderhoudsplanning
Goed gewaardeerde alles-in-één oplossing ontworpen voor vakbedrijven. Beheer al je projecten moeiteloos vanaf het moment dat ze binnenkomen totdat ze worden betaald.
Of het nu gaat om huisbezoeken of grote commerciële klussen, de Fergus full-service projectbeheersoftware voor vakbedrijven biedt je alle tools die je nodig hebt om een succesvol vakbedrijf te runnen. Fergus is ontworpen door een vakman en zorgt voor alle details, van offertes, planning en facturering tot het beheer van je team en gezondheid en veiligheid. Er zijn al meer dan 1,3 miljoen projecten geboekt via Fergus en deze visuele workflow kan je helpen om honderden jobs te beheren vanaf elke gewenste locatie. Meer informatie over Fergus

Functies

  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van groendiensten
  • Landschapsontwerp
  • Payrollbeheer
  • Afspraakplanning
  • Verzendbeheer
  • Routering
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Onderhoudsplanning
Tradify is een taakbeheersoftware ontwikkeld voor vakbedrijven en dienstverleners. Offerte opstellen, inplannen, bijhouden en factureren, allemaal onderweg.
Tradify is alles-in-één-software voor taakbeheer die is ontworpen om vakbedrijven met 1-20 werknemers te helpen bij het beheren van de bedrijfsadministratie. Offertes, schattingen, facturen, urenstaten, buitendienstbeheer, inkooporders, planning en taakrapportage. Tradify verwerkt het allemaal met gemak. Duizenden landschapsarchitecten, elektriciens, loodgieters, HVAC, bouwers en andere vaklui van over de hele wereld gebruiken Tradify graag. Klanten en hun teams waarderen Tradify omdat je het snel instelt en gebruiksvriendelijk is. Meer informatie over Tradify

Functies

  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van groendiensten
  • Landschapsontwerp
  • Payrollbeheer
  • Afspraakplanning
  • Verzendbeheer
  • Routering
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Onderhoudsplanning
"Stop met hard werken. Begin met hard groeien". Service Autopilot is ontworpen om je dienstverlenend bedrijf te automatiseren, zodat jij je kunt concentreren op het sneller groeien.
Bereik ware bedrijfsgroei met een complete software-oplossing voor de dienstverlenende sector. Service Autopilot is speciaal ontworpen voor ondernemers in gazononderhoud, landschapsarchitectuur, residentiële en commerciële reiniging, sneeuwruimen, ongediertebestrijding en vrijwel elke denkbare buitendienst. Dit alles-in-één platform automatiseert je tijdrovende kantoortaken, zodat jij je kunt concentreren op het sneller groeien. Met Service Autopilot kun je meer werk verkopen, je planningen optimaliseren, snel betaald krijgen en je droombedrijf opbouwen. Meer informatie over Service Autopilot

Functies

  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van groendiensten
  • Landschapsontwerp
  • Payrollbeheer
  • Afspraakplanning
  • Verzendbeheer
  • Routering
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Onderhoudsplanning
Eenvoudige landschapsarchitectuursoftware met honderden ingebouwde sjablonen, tools en symbolen. Tekenen en afdrukken op elke schaal.
Diagramsoftware voor automatisch formatteren, honderden sjablonen en moeiteloos delen van diagrammen. Maak alle soorten diagrammen, waaronder: stroomdiagrammen en proceskaarten, organogrammen, CAD en plattegronden, projectgrafieken en schema's, netwerkdiagrammen, wireframes en modellen, grafieken en nog veel meer. SmartDraw werkt op elk apparaat met internetverbinding en omvat een pc-download voor Windows. Importeer, wijzig en exporteer Visio. Volledige integraties met MS Office, Box en GSuite. Moeiteloos bestanden delen en samenwerken. Meer informatie over SmartDraw

Functies

  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van groendiensten
  • Landschapsontwerp
  • Payrollbeheer
  • Afspraakplanning
  • Verzendbeheer
  • Routering
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Onderhoudsplanning
Je hoeft niet langer klantinformatie kwijt te raken, uren door te brengen met plannen of nooit zeker te weten welke taken geld opleveren. Dit platform zet zich in voor jouw succes.
CLIPitc omvat taakkosten, planning, routering, offertes, facturering en een mobiele app. Dat betekent dat je veel minder tijd kwijt bent met door papierwerk heen te waden en meer tijd kunt doorbrengen met datgene wat je echt wilt doen. Dit platform is al meer dan 30 jaar actief in de branche en heeft een eigen gazonverzorgingsbedrijf opgericht om de software te kunnen testen. Dit platform kan jou helpen succesvoller te worden. Dankzij de naadloze integratie met QuickBooks en Google Maps kun je jouw tools beter dan ooit benutten. Dit platform heeft een gratis proefperiode van 30 dagen zonder risico. Meer informatie over CLIPitc

Functies

  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van groendiensten
  • Landschapsontwerp
  • Payrollbeheer
  • Afspraakplanning
  • Verzendbeheer
  • Routering
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Onderhoudsplanning
AroFlo is gebouwd door experts uit de branche en is de meest vertrouwde buitendienstsoftware op de markt. Het automatiseert bedrijven en verandert levens.
AroFlo is gebouwd door een voormalige handelaar en helpt sinds 2001 buitendienstbedrijven. Het systeem is vanaf het begin voor de cloud gecreëerd, dus het is snel, betrouwbaar en ongelooflijk krachtig. Alles wat je nodig hebt is toegankelijk en te verwerken met vrijwel elk mobiel apparaat, op elke locatie. Planning, urenstaten, job tracking, offertes, inventaris, veiligheid op de werkplek, GPS tracking, documentopslag, facturen, klantbetalingen, boekhoudkundige integratie en meer. Vraag vandaag nog een demo aan. Meer informatie over AroFlo

Functies

  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van groendiensten
  • Landschapsontwerp
  • Payrollbeheer
  • Afspraakplanning
  • Verzendbeheer
  • Routering
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Onderhoudsplanning
Organiseer en beheer je hoveniersbedrijf eenvoudig met een gebruiksvriendelijke en complete app die je met plezier thuis of in het veld zult gebruiken.
FieldPulse is een frisse nieuwe manier voor eigenaren en managers van hoveniers- en gazonverzorgingsbedrijven om gemakkelijk hun bedrijf te runnen. Met de nadruk op gebruiksgemak zowel in het veld als op kantoor, zorgt FieldPulse ervoor dat je de controle hebt over een professioneel, snel, voorbereid en winstgevend bedrijf. Beheer het werkschema, blijf in contact met je teams en klanten. Een georganiseerd bedrijf maakt indruk op klanten en trekt nieuwe klanten aan. Meer informatie over FieldPulse

Functies

  • Contract- en licentiebeheer
  • Beheer van groendiensten
  • Landschapsontwerp
  • Payrollbeheer
  • Afspraakplanning
  • Verzendbeheer
  • Routering
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Onderhoudsplanning