Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Boekhoudprogramma's voor de bouw

Boekhoudprogramma's voor de bouw automatiseren functies voor boekhouding, projectkosten en kredietverstrekking voor de bouw, architectuur en engineering. Boekhoudprogramma's voor de bouw bieden uitgebreide beheer- en rapportagetools voor bouwdefecten, budgetten, uitgaven, wijzigingsopdrachten, kostenoverschrijdingen en voortgang van de voltooiing, alsook standaard maandelijkse boekhouding die beschikbaar is via je traditionele boekhoudsysteem voor de bouw. Zie ook: bouwcalculatie software, CRM voor de bouw en bouwsoftware.

België Lokale producten weergeven

68 resultaten

België Lokaal product
Verspil geen tijd meer aan facturatie. Billit automatiseert jouw facturatieproces van offerte tot herinnering. Verstuur je facturen veilig via Peppol. Meer informatie over Billit
Billit is een digitale facturatieoplossing die je helpt je facturen snel en veilig te maken en te versturen via Peppol. Met Billit bespaar je tijd en geld, vermijd je fouten, en houd je je financiën in de gaten. Billit heeft veel functies om je facturatie te vereenvoudigen, zoals: - Documenten maken en versturen met een paar klikken - Bonnetjes scannen en uploaden met de app - Uitgaven automatisch verwerken - Bank koppelen en cashflow en betalingen volgen - Automatische herinneringen - 70+ Integraties op maat - Connecteer je accountant - Helppagina’s en ondersteuning Probeer Billit 15 dagen gratis uit en maak meer tijd voor je bedrijf. Meer informatie over Billit

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Productiekosten
  • Grootboek
  • Meerdere projecten
  • Mobiele toegang
  • Projecten bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Payrollbeheer
  • Documentbeheer
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Enterprise

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Productiekosten
  • Grootboek
  • Meerdere projecten
  • Mobiele toegang
  • Projecten bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Payrollbeheer
  • Documentbeheer
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren.
QuickBooks Online biedt boekhoudsoftware en een app voor kleine bedrijven waarmee je je bedrijf altijd en overal kunt beheren. QuickBooks Online wordt door meer dan 3,3 miljoen klanten gebruikt en biedt slimme tools voor je bedrijf, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boeken ordenen, uitgaven beheren, facturen verzenden, inventaris bijhouden en zelfs salarisadministratie uitvoeren. Met QuickBooks Online kun je je zaken op orde stellen, tijd besparen en zelfs sneller betaald worden door betalingsfuncties toe te voegen. Het beste van alles is dat je het 30 dagen gratis kunt proberen. Meer informatie over QuickBooks Online

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Productiekosten
  • Grootboek
  • Meerdere projecten
  • Mobiele toegang
  • Projecten bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Payrollbeheer
  • Documentbeheer
Eenvoudig te gebruiken oplossing voor online facturering en tijdregistratie vanaf $ 15 per maand. Sluit je aan bij de 24 miljoen mensen die FreshBooks nu al gebruiken.
Sluit je aan bij duizenden vakmensen en dienstverleners en verstuur moeiteloos facturen, registreer je uitgaven en hou je uren bij met FreshBooks. Besteed minder tijd aan boekhouding en meer tijd aan het werk waar je van houdt. Probeer het 30 dagen gratis, geen creditcard vereist. Meer informatie over FreshBooks

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Productiekosten
  • Grootboek
  • Meerdere projecten
  • Mobiele toegang
  • Projecten bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Payrollbeheer
  • Documentbeheer
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Meer informatie over Xero

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Productiekosten
  • Grootboek
  • Meerdere projecten
  • Mobiele toegang
  • Projecten bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Payrollbeheer
  • Documentbeheer
Door accounting te verbinden met projectmanagement stelt Procore veldteams in staat om nauwkeurige voorspellingen te doen en tijdgevoelige beslissingen te nemen.
Het is tijd voor een nieuwe kijk op software voor boekhouding en projectmanagement in de bouw. Met Procore Connect, een open API, kan de projectbeheeroplossing van Procore naadloos integreren en gegevens uitwisselen met Sage 300 CRE, Quickbooks, Foundation of de meeste andere accountingoplossingen. Met het uitgebreide projectbeheerplatform van Procore en Procore Connect kunnen de behoeften van alle afdelingen worden bevredigd om projecten sneller en efficiënter af te leveren. Meer informatie over Procore

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Productiekosten
  • Grootboek
  • Meerdere projecten
  • Mobiele toegang
  • Projecten bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Payrollbeheer
  • Documentbeheer
BIM 360 is de perfecte tool voor project-, veld- en BIM-managers om de levering te versnellen, geld te besparen en risico's te verminderen.

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Productiekosten
  • Grootboek
  • Meerdere projecten
  • Mobiele toegang
  • Projecten bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Payrollbeheer
  • Documentbeheer
Online planning en agenda's, online delen van documenten en foto's, online wijzigen van bestellingen en selectiegoedkeuringen.
Buildertrend biedt geavanceerde, cloudgebaseerde software voor projectmanagement. Met bijna 1 miljoen gebruikers over de hele wereld geeft Buildertrend de bouwsector een betere manier om te bouwen. De software van Buildertrend helpt bouwprofessionals bij het bouwen van meer projecten en vermindert vertragingen, elimineert communicatiefouten en verhoogt de klanttevredenheid. De reeks functies staat klaar om je te helpen, van functies voor het begroten, plannen en wijzigen van bestellingen tot klantcommunicatie en documentbeheer. Meer informatie over Buildertrend

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Productiekosten
  • Grootboek
  • Meerdere projecten
  • Mobiele toegang
  • Projecten bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Payrollbeheer
  • Documentbeheer
Biedt kleine tot middelgrote aannemers toegang tot end-to-end bedrijfs- en projectinformatie.
Sage 100 Contractor, voorheen bekend als Sage Master Builder, biedt kleine tot middelgrote aannemers toegang tot kritieke, end-to-end bedrijfs- en projectinformatie, of ze nu hoofdaannemer, service- of specialistische aannemer of een woningbouwer zijn. Het pakket met toepassingen is geschikt voor bedrijven die generieke boekhoudsoftware zijn ontgroeid en omvat de gehele bouwcyclus, waaronder boekhouding, schattingen, projectplanning en -management, kostprijsberekening en servicebeheer. Meer informatie over Sage Construction Suite

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Productiekosten
  • Grootboek
  • Meerdere projecten
  • Mobiele toegang
  • Projecten bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Payrollbeheer
  • Documentbeheer
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Online Advanced

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Productiekosten
  • Grootboek
  • Meerdere projecten
  • Mobiele toegang
  • Projecten bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Payrollbeheer
  • Documentbeheer
Webgebaseerde software voor woningbouwbeheer om projectplanningen, wijzigingsorders, selecties, schattingen en meer te verwerken.
Bouw je meer dan $ 1 miljoen aan projecten per jaar? CoConstruct is de hoogst gewaardeerde aangepaste software voor bouwers en verbouwers. De enige alles-in-één tool met inschatting op basis van eenmalige invoer, waarmee je je gegevens maar één keer hoeft in te voeren en die informatie kunt gebruiken voor de schatting, specificaties, selecties, biedingen, voorstellen, wijzigingsorders en budgetten, inclusief van en naar QuickBooks. Dat is in aanvulling op de planning en prijswinnende communicatie van de software. Meer informatie over CoConstruct

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Productiekosten
  • Grootboek
  • Meerdere projecten
  • Mobiele toegang
  • Projecten bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Payrollbeheer
  • Documentbeheer
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Productiekosten
  • Grootboek
  • Meerdere projecten
  • Mobiele toegang
  • Projecten bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Payrollbeheer
  • Documentbeheer
De toonaangevende cloudgebaseerde software-oplossing voor bouwprogrammabeheer voor eigenaren van kapitaalprojecten.
In tegenstelling tot op contractanten gerichte oplossingen, is e-Builder een oplossing voor het beheer van bouwprogramma's voor eigenaren die kapitaalprogrammakosten, planning en documenten beheert via een optimale workflow en bedrijfsinformatie. e-Builder is een complete oplossing die is ontworpen om controle te bieden en verrassingen voor eigenaren van kapitaalprogramma's te reduceren. Eigenaren profiteren van de kortere cyclustijden, hoge kostenbesparingen, gematigde risico's en uitzonderlijke productiviteit van deze cloudgebaseerde oplossing voor programmabeheer. Meer informatie over Trimble e-Builder

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Productiekosten
  • Grootboek
  • Meerdere projecten
  • Mobiele toegang
  • Projecten bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Payrollbeheer
  • Documentbeheer
Spectrum is een complete, webgebaseerde ERP-oplossing voor de bouw met geavanceerde tools voor de boekhouding, projectmanagement en meer.
Spectrum is een complete, webgebaseerde ERP-oplossing voor de bouw met geavanceerde tools voor de boekhouding, projectmanagement, apparatuur- en materiaalbeheer, servicebeheer, documentbeheer, HR en loonadministratie, inventaris, rapportage en nog veel meer. Met Spectrum kunnen aannemers in realtime werken, ongeacht waar het werk hen brengt. Meer informatie over Viewpoint Spectrum

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Productiekosten
  • Grootboek
  • Meerdere projecten
  • Mobiele toegang
  • Projecten bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Payrollbeheer
  • Documentbeheer
Sage | Accounting is een eenvoudige maar krachtige online boekhoudoplossing die is ontworpen voor eigenaren van kleine bedrijven.
Sage | Accounting (voorheen Sage One) online boekhoudsoftware geeft je altijd en overal toegang tot de belangrijkste benodigdheden voor kleine bedrijven. Toegang tot dagelijkse taken zoals facturering, urenregistratie en uitgaven - via de cloud of via de mobiele app. Sage | Accounting is meertalig en biedt ondersteuning voor meerdere valuta, bekijk voor jezelf waarom succesvolle ondernemers kiezen voor dit platform. Bezoek de website voor een complete lijst met functionaliteiten. Compatibel met Mac/pc, Apple/Android. Begin vandaag nog met de gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Sage Accounting

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Productiekosten
  • Grootboek
  • Meerdere projecten
  • Mobiele toegang
  • Projecten bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Payrollbeheer
  • Documentbeheer
Webgebaseerde oplossing voor het volgen van werkorders, preventief onderhoud, voorspellend onderhoud, activabeheer en voorraadbeheer.
Maintenance Connection is een browsergebaseerde SaaS-toepassing die is gebouwd voor realtime onderhoud en beheer van bedrijfsmiddelen. Met zijn configureerbare interface, flexibele bedrijfsautomatisering, mobiele/veld-app en RESTful API biedt Maintenance Connection een unieke hybride van een computerized maintenance management system (CMMS) en Enterprise Asset Management (EAM) dat is gebouwd om te communiceren met de software toolchain terwijl organisatiebrede samenwerking wordt bevorderd. Meer informatie over Maintenance Connection

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Productiekosten
  • Grootboek
  • Meerdere projecten
  • Mobiele toegang
  • Projecten bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Payrollbeheer
  • Documentbeheer
Premier is alles-in-één cloudgebaseerde software voor boekhouding, taakkosten, project/document/tekeningbeheer die door Gartner verkozen is tot meest gewaardeerde software.
Stelt bouwbedrijven in staat om slimmer te werken. Premier is alles-in-één software voor boekhouding, taakkosten, project- en documentbeheer die door Gartner verkozen is tot meest gewaardeerde software. Ontwikkeld voor hoofdaannemers, bouwmanagement, ontwerpbouw, grondontwikkelaars, woningbouwers en specialistische aannemers. Vertrouwd door duizenden bedrijven en beoordeeld als de topleider in 2019 en 2018. Gericht op het leveren van moderne en krachtige software die eenvoudig te gebruiken is voor eindgebruikers en gemakkelijk vanaf elke plek toegankelijk is. Meer informatie over Premier Construction Software

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Productiekosten
  • Grootboek
  • Meerdere projecten
  • Mobiele toegang
  • Projecten bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Payrollbeheer
  • Documentbeheer
Maak professionele facturen, schattingen, paklijsten, kredietmemo's, inkooporders en meer.
Stuur eenvoudige facturen met behulp van professionele sjablonen, factuurgenerator, PDF-facturen en offertes, online betalingen, factuurorganisator, ontvangst- en onkostentracking, urenregistratie, tijdbeheer en bedrijfsrapportage, allemaal verzameld in één gebruiksvriendelijke app. Maak een bouwfactuur of -schatting, bedrijfsontvangst voor je nevenproject of volg bonnetjes voor je kleine bedrijf, allemaal met Invoice2go. Start vandaag nog je 14-daagse proefperiode en krijg 50% korting op je eerste jaar. Meer informatie over Invoice2go

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Productiekosten
  • Grootboek
  • Meerdere projecten
  • Mobiele toegang
  • Projecten bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Payrollbeheer
  • Documentbeheer
ERP-tool die bedrijfsgroei mogelijk maakt door middel van correctiemogelijkheden en foutopsporing.
ERP-tool die bedrijfsgroei mogelijk maakt door middel van correctiemogelijkheden en foutopsporing. Meer informatie over TallyPrime

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Productiekosten
  • Grootboek
  • Meerdere projecten
  • Mobiele toegang
  • Projecten bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Payrollbeheer
  • Documentbeheer
Uitgebreide cloudgebaseerde oplossing voor projectmanagement, documentbeheer en financiën in de bouw.
RedTeam is een robuuste beheeroplossing voor commerciële bouwprojecten. De cloudtoepassing is ontwikkeld door aannemers om alles, van voorbereiding tot het afsluiten van projecten, effectief te beheren, en het legt verbinding tussen teamleden met behulp van elk willekeurig apparaat. Naast sterke veldrapportage biedt RedTeam oplossingen voor alle stappen van het projectmanagementproces, van het genereren van nieuwe contracten tot voorbereiding, aanbesteding, prestatiebeheer en financiële controles. Meer informatie over RedTeam Flex

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Productiekosten
  • Grootboek
  • Meerdere projecten
  • Mobiele toegang
  • Projecten bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Payrollbeheer
  • Documentbeheer
Geïntegreerde bedrijfsbrede software voor financiën en projectbeheer voor de bouw, techniek en architectuur.
CMiC Enterprise: bewaar en wissel financiële analyses in realtime uit om de ROI te maximaliseren. Behoud de controle over je financiële gegevens terwijl ze veranderen, met actuele rapporten uit het veld. Evalueer werkzaamheden terwijl ze plaatsvinden voor maximale controle over de voltooiing van het project, budgettering en ROI. Met CMiC Financials kun je de verantwoording op elk niveau verbeteren voor meer efficiëntie en een lager risico waar je dat het meest nodig hebt. Meer informatie over CMiC

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Productiekosten
  • Grootboek
  • Meerdere projecten
  • Mobiele toegang
  • Projecten bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Payrollbeheer
  • Documentbeheer
Rhumbix is de enige bron van waarheid voor veldgegevens.
Rhumbix helpt payrollteams om de salarisadministratie sneller en nauwkeuriger te verwerken. Met een mobiele toepassing die beschikbaar is voor Android en iOS hoeven salarisadministratieteams geen late of ontbrekende tijdkaarten meer op te sporen. Deze webtoepassing maakt het voor het kantoor gemakkelijk om de wekelijkse loonlijstactiviteiten te verifiëren en goed te keuren. Dankzij integraties met een aantal verschillende ERP's worden de naleving en nauwkeurigheid verzekerd. Meer informatie over Rhumbix

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Productiekosten
  • Grootboek
  • Meerdere projecten
  • Mobiele toegang
  • Projecten bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Payrollbeheer
  • Documentbeheer
Volledig geïntegreerde software die voldoet aan alle aspecten van de boekhouding en integratie met HVAC, aannemers- en servicebedrijven.
Jonas-software voor de bouwsector levert al 25 jaar toonaangevende software voor bouwbeheer en boekhouding. Deze volledig geïntegreerde oplossing biedt alle tools die je nodig hebt om de productiviteit te verhogen en je bedrijfsresultaten te verbeteren. Met behulp van de robuuste financiële en rapportagetools, kun je in realtime toegang krijgen tot gegevens en deze analyseren, gestandaardiseerde processen creëren door meerdere spreadsheets te elimineren, en de boeken sneller afsluiten met minder handmatige fouten. Meer informatie over Jonas Construction Software

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Productiekosten
  • Grootboek
  • Meerdere projecten
  • Mobiele toegang
  • Projecten bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Payrollbeheer
  • Documentbeheer
Acumatica is een toonaangevende leverancier van cloud-ERP en cloud-boekhoudsoftware voor kleine en middelgrote bedrijven en non-profitorganisaties.
Technologisch leiderschap, gebouwd op een aanpasbaar, toekomstbestendig cloudplatform met open API's voor eenvoudige integraties. Alle bedrijfsprocessen delen dezelfde gegevens, informatie is altijd en overal beschikbaar, evenals flexibele implementatie-opties en volledige gegevenstransparantie. Acumatica biedt uitstekende zakelijke en industriële functionaliteit voor kleine en middelgrote groeibedrijven om hun hele bedrijf onder een enkel glaspaneel te runnen. Het licentiemodel, gegevensbeleid en de ondersteuning zijn ongeëvenaard. Meer informatie over Acumatica Cloud ERP

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Productiekosten
  • Grootboek
  • Meerdere projecten
  • Mobiele toegang
  • Projecten bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Payrollbeheer
  • Documentbeheer
Cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven om de salarisadministratie, het klantenbeheer, belastingen en al je boekhoudbehoeften te automatiseren.
MYOB Essentials is de snelle en gemakkelijke manier om je cashflow en ATO-compliancevereisten te beheren. Bevat tijdbesparende functies voor het dagelijkse boekingswerk. Zeg vaarwel tegen cashflow-zorgen. Accepteer creditcard- of BPAY-betalingen van klanten rechtstreeks vanuit een e-mailfactuur. Snelle en eenvoudige belastingupdates zorgen ervoor dat je altijd actueel bent. Super betalen en de vereisten van ATO Single Touch Payroll de baas blijven is een fluitje van een cent. Meer informatie over MYOB Business

Functies

  • Inkooporderbeheer
  • Productiekosten
  • Grootboek
  • Meerdere projecten
  • Mobiele toegang
  • Projecten bijhouden
  • Tijd en onkosten bijhouden
  • Factureren
  • Payrollbeheer
  • Documentbeheer