950 resultaten
Waarom Capterra gratis is
HubSpot-software voor klantrelatiebeheer (CRM) is ontwikkeld voor bedrijven die minder tijd willen besteden aan het registreren van gegevens. Het bewaart al je contactgegevens in één gecentraliseerde, aanpasbare database. Het beheert je pijplijn, zodat jij deals kunt blijven ontwikkelen. En je kunt alles over een lead op één plek zien: je hoeft niet meer door inboxen te bladeren om informatie te vinden. Begin vandaag nog de gratis HubSpot CRM te gebruiken. Het is eenvoudig in te stellen en intuïtief in het gebruik, zodat jij je weer kunt richten op het ontwikkelen van je bedrijf. Meer informatie over HubSpot CRM HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
monday.com, een bekroonde tool, is een ideale oplossing voor klantrelatiebeheer met een uiterst veilige en betrouwbare omgeving voor je klantgegevens en privacy. Het gebruiksgemak betekent soepel instappen en een snelle acceptatie door je team. Beheer klantrelaties eenvoudig op je eigen manier met effectieve automatiseringen, integraties, dashboards, een aanpasbare workflow en meerdere gegevensweergaven. Bied je klanten de beste service en ervaring met een eenvoudige, maar krachtige tool waarop je kunt vertrouwen. Meer informatie over monday.com monday.com, een bekroonde tool, is ideaal voor klantrelatiebeheer met een uiterst veilige omgeving voor je klantgegevens. Meer informatie over monday.com
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer. Meer informatie over Freshsales Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail. Meer informatie over Freshsales
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met 90.000+ betalende klanten verspreid over 155 landen worden verkoopteams aangetrokken door het eenvoudige en toch krachtige ontwerp van dit CRM waarbij de bruikbaarheid boven alles staat. Door Pipedrive te gebruiken valt er niets tussen wal en schip, waardoor je team minder tijd kwijt is aan archiveren en meer tijd kan besteden aan verkopen met een CRM die zowel flexibel als krachtig is. Meer informatie over Pipedrive Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
De webgebaseerde oplossing ConSol CM/klantenservice maakt dat jouw medewerkers gemakkelijker werken en biedt jouw klanten optimale service. Meer informatie over ConSol CM/Customer Service De webgebaseerde oplossing ConSol CM/klantenservice maakt dat jouw medewerkers gemakkelijker werken en biedt jouw klanten optimale service. Meer informatie over ConSol CM/Customer Service
Teamleader helpt jou en je team slimmer te werken zodat je kleine onderneming kan opbloeien. Teamleader stelt je in staat om de leiding te nemen over de operationele hoofdzaken zodat je je kunt richten op projecten en relaties. Door online CRM, projectbeheer en facturering samen te brengen in een intuïtieve software-oplossing, stelt Teamleader je team in staat om samen te werken en je bedrijf te organiseren en uit te breiden. Meer informatie over Teamleader Teamleader verenigt CRM, projectplanning en facturering in een eenvoudige en intelligente tool en helpt bedrijven slimmer te werken. Meer informatie over Teamleader
Voldoet je eenvoudige CRM-tool niet langer? Wil je een volledig overzicht van je bedrijf hebben? Scoro is software voor CRM en bedrijfsvoering waarmee bedrijven vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Je krijgt alles wat je nodig hebt om je bedrijf te beheren: project-/werk-/taakbeheer, contactendatabase en CRM, klantenkaarten en activiteitenlogboeken, verkooppijplijn, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en meer. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor CRM en bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Meer informatie over Scoro
Accelo is een bekroonde CRM waarmee je klanten kunt winnen, winstgevende verkooppijplijnen kunt bevorderen en groei kunt voorspellen. Vereenvoudig de verkoop door automatisch e-mails, bijlagen, afspraken, notities en aangepaste velden van contactpersonen bij te houden en te delen, voor een uitgebreide context in één oogopslag, vanaf elk apparaat. Bespaar tijd door winnende voorstellen eenvoudig om te zetten in klantprojecten en servicecontracten, compleet met geautomatiseerde taaktoewijzing, urenregistratie en facturering. Beheer de verkoop en afhandeling - alles-in-één - met Accelo CRM. Meer informatie over Accelo Accelo is de bekroonde CRM die je nodig hebt. Je kunt de verkoop stimuleren, voorstellen maken en klantprojecten beheren - in de cloud, vanaf elk apparaat. Meer informatie over Accelo
Sales CRM om je verkooppipeline visueel te beheren, leads van derden te verkrijgen en te organiseren via webformulieren en API, en nog veel meer. Gericht op het je helpen volgen van aanbiedingen zonder urenlang formulieren in te vullen. Je kunt de controle over je verkoopproces overnemen, evenementen instellen voor je volgende acties die worden gesynchroniseerd met je Gmail of Outlook-agenda, enz. Onpipeline elimineert de noodzaak voor trainingssessies die vereist zijn door andere CRM-systemen. Meer informatie over Onpipeline Effectieve Sales CRM om je pijplijn te beheren. Integreert met je e-mail en agenda! Ideaal voor verkoopteams en online leadgeneratie. Meer informatie over Onpipeline
(0 reviews)
Bezoek website
Alles-in-één eenvoudige tool voor je bedrijf: bevat CRM, offerte, facturering, projecten, HR... Meer informatie over Axonaut Alles-in-één eenvoudige tool voor je bedrijf: bevat CRM, offerte, facturering, projecten, HR... Meer informatie over Axonaut
In SuiteCRM vind je een tool met een solide technische basis en een onverslaanbare prijs-prestatieverhouding. Dat komt doordat SuiteCRM licentievrij en open source is! SuiteCRM is geavanceerd en altijd innovatief dankzij continue updates en een groeiende community, en is het open source alternatief voor gevestigde (gepatenteerde) CRM-systemen. Met meer dan 4 miljoen gebruikers over de hele wereld, meer dan 900.000 downloads en een actieve community van 100.000 leden is SuiteCRM het toonaangevende open source systeem. Meer informatie over SuiteCRM SuiteCRM is het open source alternatief voor gevestigde (gepatenteerde) CRM-systemen. Meer informatie over SuiteCRM
Virtuagym biedt fitness-softwareoplossingen voor personal trainers, onafhankelijke studio's en sportschoolketens van elke omvang. Virtuagym is vanaf de grond ontworpen voor fitnessfanaten die alles uit elk werkuur willen halen, en het is het perfecte maatje om je bedrijf nieuw leven in te blazen. Virtuagym ondersteunt alles van automatische lidmaatschapsbetalingen tot individueel ledenbeheer, en het kan opschalen om te voldoen aan de vereisten van de kleinste onafhankelijke trainer of het grootste sportschoolconglomeraat. Meer informatie over Virtuagym Virtuagym is de leider in innovatieve, alles-in-één oplossingen voor fitness. Van de kleinste studio tot de grootste keten: dit product biedt wat je nodig hebt. Meer informatie over Virtuagym
Gratis CRM van Cogmento is een gratis cloudgebaseerde oplossing voor klantrelatiebeheer en verkoopautomatisering. Contactpersonen en bedrijven Dashboards voor deals en de pijplijn Verkoopprognoses Kalender voor meerdere gebruikers Taakbeheer Campagnes - spraak - sms - e-mail Documenten Quickbooks, Google, Facebook en Twitter Meer informatie over Cogmento CRM Gratis CRM van Cogmento is een gratis cloudgebaseerde oplossing voor klantrelatiebeheer en verkoopautomatisering. Meer informatie over Cogmento CRM
Bitrix24 is de toonaangevende gratis online CRM-software die door meer dan 3,5 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Het gratis plan wordt ook geleverd met e-mailmarketing en telefonie. Geavanceerde versies hebben verkoop- en marketing automation, bulk-sms, campagnebeheer en ondersteuning voor meerdere pijplijnen. Beschikbaar in 12 verschillende talen. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 is de snelstgroeiende gratis online CRM-software die wereldwijd door meer dan 3,5 miljoen bedrijven wordt gebruikt. E-mailmarketing, offertes en ook facturering. Meer informatie over Bitrix24
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van aangepaste CRM-toepassingen, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van aangepaste CRM-toepassingen, zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface. Meer informatie over Agile CRM Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Met Odoo CRM kunnen verkoopteams hun topleads en kansen bijhouden. Gebruikers kunnen hun verkoopcyclus personaliseren, de controle over hun statistieken en prognoses nemen en automatisering van marketingcampagnes creëren om hun verkoopprestaties te verbeteren. Met Odoo CRM krijgen gebruikers meer leads en kunnen ze telefoongesprekken en vergaderingen opvolgen. Verkoopteams kunnen de kwaliteit van hun leads analyseren, snellere beslissingen nemen en tijd besparen door e-mails van alle contacten rechtstreeks in de toepassing te integreren. Meer informatie over Odoo Met Odoo CRM kunnen verkoopteams hun topleads en kansen bijhouden. Odoo CRM is volledig te integreren met andere Odoo-apps. Meer informatie over Odoo
Salesflare is een intelligente CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven en startups die meer willen verkopen met minder werk. Salesflare vult automatisch je adresboek in en houdt alle interacties bij met de mensen waarmee je contact hebt. Het verzamelt gegevens uit e-mail, sociale media, bedrijfsdatabases, je telefoon en je agenda en verstrekt het aan jou in geautomatiseerde klanttijdlijnen die je alles vertellen wat je moet weten. Jij hoeft alleen nog maar de e-mails te schrijven, de telefoontjes te plegen en koffie te drinken. Meer informatie over Salesflare Salesflare is een intelligente CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven en startups die meer willen verkopen met minder werk. Meer informatie over Salesflare
De ideale CRM-tool voor bedrijven met 10 tot 1000 werknemers. Meer dan 15.000 klanten over de hele wereld gebruiken Capsule om hun klantgerichte werkzaamheden en verkoopactiviteiten beter te organiseren. Capsule is eenvoudig in gebruik maar toch krachtig en aanpasbaar, zodat je het kunt afstemmen op jouw bedrijf. Het kan worden geïntegreerd met andere populaire apps zoals Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp en Zapier voor geavanceerde verkoopautomatisering. Vanaf slechts $ 18 per gebruiker kun je binnen enkele minuten aan de slag met de gratis proefversie. Meer informatie over Capsule Capsule is een eenvoudig te gebruiken CRM die bedrijven helpt georganiseerd te blijven, meer te weten te komen over hun klanten en betere relaties op te bouwen. Meer informatie over Capsule
EngageBay CRM biedt een uitgebreide reeks functies waarmee je je klantrelaties beter kunt beheren. Het wordt ook geleverd met een volledig assortiment van functies voor de automatisering van marketing, verkoop en service om je bedrijf op te schalen. Met het uitgebreide pakket van functies kun je leads vastleggen, ontwikkelen en ze betrokken maken, ze omzetten naar tevreden klanten en een superieure klantervaring bieden met behulp van het geïntegreerde platform. Stop met het betalen voor functies die je niet nodig hebt en schakel vandaag nog over naar EngageBay. Meer informatie over EngageBay EngageBay is een alles-in-één CRM met automatisering van de verkoop, marketing en service geïntegreerd in één enkel platform. Meer informatie over EngageBay
User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken. Bereik klanten via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen, dynamische pagina-inhoud en nog veel meer - allemaal beschikbaar op één plek. Geïnteresseerd in marketing automation? Maak gebruik van een gratis proefperiode van 14 dagen zonder betaling vooraf. Meer informatie over User.com User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen. Meer informatie over User.com
De intuïtieve en betrouwbare lidmaatschap-CRM van VeryConnect bespaart doorgaans 80% van je beheertijd. Hierdoor heb je de ruimte om waardevolle relaties op te bouwen met je leden en potentiële leden, zowel individuele personen als organisaties. De aanpasbare CRM omvat een veilige AVG-conforme database, een krachtige zoekfunctie en geïntegreerde e-mailmarketing, statistieken en rapporten. Vraag vandaag nog een demo aan bij het behulpzame Britse team. Meer informatie over VeryConnect De betrouwbare CRM van VeryConnect bespaart doorgaans 80% van je beheertijd. Vraag vandaag nog een demo aan. Meer informatie over VeryConnect
Archipelia is een volledig webgebaseerde ERP (SaaS) die de meeste CRM-functionaliteiten omvat die nodig zijn voor bedrijven met 5 tot 500 gebruikers. De oplossing omvat de volgende functies: agenda-/herinneringssysteem, documentopslag, offertes/voorstellen voor mobiele e-mailmarketing, segmentatie en taakbeheer. Kosten- en tijdeffectiviteit, traceerbaarheid en betrouwbaarheid zijn de belangrijkste troeven van Archipelia. Meer informatie over Archipelia Archipelia is een volledig webgebaseerde ERP (SaaS) die de meeste CRM-functionaliteiten omvat die nodig zijn voor bedrijven met 5 tot 500 gebruikers. Meer informatie over Archipelia
(0 reviews)
Bezoek website
Emerald is een op maat gemaakte CRM-oplossing die specifiek is afgestemd op de behoeften van professionals in de toeristische sector. Het ondersteunt het hele proces van de waardeketen en dekt alle noodzakelijke klantgerelateerde activiteiten vanaf het eerste contactpunt. Het systeem is modulair en kan worden gecombineerd tot een individuele oplossing voor jouw behoeften. Het biedt centrale toegang tot alle relevante klantgegevens in één database en ondersteunt je dagelijkse activiteiten met begeleide workflows. Meer informatie over Emerald Klantrelatiebeheersysteem (CRM) voor toeristische bedrijven Meer informatie over Emerald
NeeyamoWorks ServiceDesk helps to transform low-level, "log and flog" functions of ticket handling into a business productivity system that provides value. The highly intuitive and user-friendly interface is built to enrich user experience by the use of smart bots that help bring knowledge and query administration to a single platform. Furthermore, NeeyamoWorks ServiceDesk provides adequate flexibility to support different geographic needs and business cultures. Meer informatie over NeeyamoWorks ServiceDesk A perfect ticketing system to manage, assign, track, and resolve all your queries and tasks, ServiceDesk is the software you need, Meer informatie over NeeyamoWorks ServiceDesk
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt. Maak kennis met 's werelds grootste CRM-platform. Beheer elke fase van je klantrelaties tussen afdelingen.
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien. De oplossing vormt de ruggengraat voor je klantrelaties en biedt AI-gestuurde, gebruiksvriendelijke tools die iedereen kan gebruiken om succesvol te zijn. Mailchimp stelt je doelgroep centraal, zodat je marketingmails en geautomatiseerde berichten kunt verzenden, gerichte advertentiecampagnes kunt maken, bestemmingspagina's kunt bouwen, kaarten kunt verzenden, rapportage en analyse kunt vereenvoudigen en online kunt verkopen. Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem. Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert. Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de SaaS-bedrijfstoepassing en sociale media-verbindingen (waaronder Linkedin, Twitter, Facebook) in één verenigde teamrelatiemanager. Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die voor jou werkt – waar je ook werkt.
Infusionsoft van Keap automatiseert je verkoop-, marketing- en bedrijfsprocessen op één plaats en geeft je de flexibiliteit en kracht die je nodig hebt om meer zaken met vertrouwen af te sluiten. Breng moeiteloos en automatisch de juiste boodschap over aan de juiste klant via aangepaste automatisering. Beheer je verkoopproces met aanpasbare fasen en workflows. Verbeter je omzet en marketingprestaties met inzichten en rapporten. Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage. Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
Populairste CRM-software - voor altijd 100% gratis. Marketing 360 CRM geeft je de mogelijkheid om al je leads en klanten op één plek te beheren. Voeg zoveel teamleden toe als je nodig hebt, creëer aangepaste velden om contactgegevens op te slaan, taken toe te wijzen, deals en verkooppijplijnen bij te houden en nog veel meer. Heb je hulp nodig bij het importeren van contacten en wil je live ondersteuning? Dat is ook inbegrepen. Populairste CRM-software voor kleine bedrijven. Praat vandaag nog met een CRM-specialist om gratis aan de slag te gaan. Geen creditcard, onbeperkt aantal gebruikers.
NetSuite is een toonaangevende cloudoplossing voor ERP die een uniform platform biedt voor het stroomlijnen van alle backoffice-processen, zoals boekhouding, CRM en e-commerce. Met ingebouwde business intelligence, rapportage en realtime zichtbaarheid in je hele organisatie, stelt NetSuite bedrijven in alle soorten en maten in staat om groei te ontketenen, IT-kosten te verlagen en operationele inefficiënties te elimineren - zodat je je kunt concentreren op belangrijke, inkomsten genererende beslissingen. Oracle NetSuite is een cloudgebaseerde bedrijfssoftwareprovider die ERP/financiën, CRM en e-commerce aan meer dan 20.000 organisaties levert.
ActiveCampaign helpt kleine en middelgrote bedrijven de groei te versnellen door de kracht van e-mailmarketing, marketing automation en automatisering van verkoop en CRM te combineren. Hiermee kun je krachtige geautomatiseerde marketing- en verkoopprocessen creëren die zich aanpassen om te zorgen voor blijere, loyalere klanten. Stuur nieuwsbrieven, ontwerp prachtige e-mails en onderhoud het contact met je klanten. Automatiseer je marketing met behulp van klantgegevens. Sluit sneller deals met deze verfrissende nieuwe kijk op klantrelaties. ActiveCampaign CRM helpt je meer te verkopen in minder tijd door geautomatiseerde leadprioritering, taakcreatie en contactbeheer te combineren.
Act! maakt het gemakkelijk voor bedrijven om te groeien, met bewezen CRM en krachtige marketing automation voor de ultieme toolset. De Act! portfolio bevat ook Act! 365, speciaal ontworpen voor Microsoft Office 365-gebruikers die op zoek zijn naar een eenvoudige CRM met geïntegreerde e-mailmarketing. Act! is al meer dan 30 jaar een pionier in de kleine en middelgrote zakelijke softwaremarkt en biedt tegenwoordig de rijke functionaliteit, ongeëvenaarde flexibiliteit en uitzonderlijke waarde die een perfecte match voor elke klant mogelijk maakt. Act! omvat dynamisch verkooppijplijnbeheer en krachtige marketing automation, waardoor Act! wordt getransformeerd in de ultieme toolset voor het MKB.
CRM and Marketing Automation together as one Act! provides users with everything they need to market like a pro, turn leads into sales, and win raving fans for life. For over 30 years, Act! has been a pioneer in the small & midsized business software market and today offers the rich functionality, unparalleled flexibility, and exceptional value that enables a perfect fit for every customer. Act! makes it easy for businesses to grow, delivering proven CRM and powerful Marketing Automation, the ultimate toolset.
PipelineDeals is de meest geadopteerde CRM voor kleine en middelgrote bedrijven en biedt verkoopteams in een breed scala aan sectoren de mogelijkheid om baanbrekende relaties te ontwikkelen. PipelineDeals is ontworpen rond een gebruiksvriendelijke en aanpasbare gebruikerservaring, verkoopgerichte functies en toonaangevende klantenservice en service. Momenteel gebruiken meer dan 18.000 gebruikers in 60 landen PipelineDeals om zicht te krijgen op hun verkooppijplijn, waardoor ze zakelijke kansen kunnen versnellen en meer deals kunnen sluiten. PipelineDeals is de meest geadopteerde CRM voor kleine en middelgrote bedrijven. 100% aanpasbaar. Beheer van de verkooppijplijn.
Insightly is krachtige, gebruiksvriendelijke CRM-software met native integraties met Gmail, Office 365, MailChimp en andere populaire toepassingen. Met meer dan 1,5 miljoen gebruikers in verschillende sectoren is Insightly toonaangevende CRM-software. Bedrijven gebruiken Insightly om contacten in elke fase van het verkoopproces te beheren, relaties met klanten bij te houden, hun verkooppijplijn te bewaken en meer. CRM-oplossing voor groeiende bedrijven om nieuwe klanten te werven, klantinteractie na de verkoop te volgen en projecten op te leveren.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers. Copper integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. Als je Gmail kunt gebruiken, dan weet je al hoe je Copper moet gebruiken. Sluit je aan bij de meer dan 12.000 klanten die Copper heel graag gebruiken en begin vandaag nog meer te verkopen met de CRM die teams graag gebruiken. Focus met Copper en Google op relaties en niet op dossiers. De enige CRM die is ontworpen voor, gebruikt door en wordt aanbevolen door Google.
Streak is de CRM die volledig in je Gmail-inbox is geïntegreerd en samenwerkt met al je andere G Suite-toepassingen. Het kan worden gebruikt om een groot aantal bedrijfsprocessen bij te houden, waaronder verkoop, partnerschappen, ondersteuning, in dienst nemen, dealflow en nog veel meer. Streak bevat ook een krachtige set e-mailtools, zoals e-mailtracering, waarmee je kunt bijhouden wanneer een e-mail wordt geopend. Streak is de CRM die volledig in je Gmail-inbox is geïntegreerd en samenwerkt met al je andere G Suite-toepassingen.
Nutshell is de essentiële CRM van het verkoopteam. Reageer sneller, werk slimmer en sluit meer deals met eersteklas tools, tijdbesparende integraties, verkoopautomatisering en live support van wereldklasse. Dit platform houdt van verkoopteams, en verkoopteams houden van Nutshell. Neem het niet zomaar aan van dit bedrijf, maar van de duizenden bedrijven die elke dag groeien met behulp van Nutshell. Dit bedrijf heeft gewoon een CRM nodig die goed werkt, en dat is Nutshell. - Kristen Hay, Bloomerang. Nutshell is geavanceerd genoeg voor elk bedrijf, eenvoudig genoeg voor elke gebruiker en is de onverwacht krachtige CRM waar verkoopteams dol op zijn.
Het online CRM-systeem van Apptivo is een krachtig hulpmiddel om je verkoop, marketing en nog veel meer te beheren. CRM vormt de kern van Apptivo's geïntegreerde pakket van zakelijke apps en biedt een complete reeks tools om zicht van 360 graden op je klant te krijgen. De CRM omvat leadbeheer, een kansenpijplijn met intuïtieve dashboards en flexibele workflowtools inclusief marketing automation. Alles is volledig toegankelijk vanaf je Android- of iOS-apparaat en geïntegreerd met Office365 en G Suite. Een krachtig online CRM-systeem om de verkoop- en marketingactiviteiten voor je bedrijf te beheren. Geïntegreerd, zeer configureerbaar, gemakkelijk te gebruiken.
Het wordt ingezet door 2 miljoen personen in meer dan 120 landen, is voor het vierde jaar op een rij bekroond met de PC Mag Business Choice-award voor uitstekende CRM-software en is CRM-software die lezers hun collega's sterk zouden aanbevelen. Sugar is voor de ontregelaars, de vernieuwers en de visionairs. Sugar biedt een toonaangevende klantervaring, een eenvoudige interface en een intuïtief maatwerkplatform. Sugar helpt verkoop-, marketing- en serviceteams om hun volledige potentieel te bereiken in alles wat ze doen.
MET NAME GESCHIKT VOOR 1-20 GEBRUIKERSACCOUNTS - Less Annoying CRM is een eenvoudige tool voor klantrelatiebeheer die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoudige web-app. Dit product is gebaseerd op drie kernprincipes: eenvoud, betaalbaarheid en uitstekende klantenservice. Alle gebruikers krijgen een onbeperkte gratis proefperiode van 30 dagen om elk aspect van de CRM uitgebreid te testen, en klantenservice is altijd gratis via de telefoon en e-mail. Software voor kleine bedrijven om leads, klanteninformatie, contactgeschiedenis, herinneringen en e-mails te beheren.
EXCLUSIEF voor Mac, iPhone en iPad. Daylite is een CRM. Beheer klanten, leads en projecten – allemaal in één app. Hou e-mails, follow-ups, oproepen en notities bij voor elke klant, zodat je een geschiedenis hebt van alle interacties. Deel klantinformatie als een team en delegeer taken aan elkaar. Rangschik leads en klanten voor gerichte e-mailcampagnes. Bespaar tijd met e-mailsjablonen en -blasts. Integreer met Apple Mail. Blijf waar je ook bent op de hoogte van klanten op iPhone en iPad. Voor kleine bedrijven op Mac en iOS. Blijf op de hoogte van communicatie, details en vervolgstappen voor klanten en projecten.
Vtiger is een gebruiksvriendelijke en aanpasbare CRM die wordt gebruikt door verkoopteams in meer dan 300.000 bedrijven om hun omzet en verkoopprestaties te verbeteren. Vtiger voegt waarde toe in alle stadia van het verkoopproces en helpt je bij het vastleggen en identificeren van topleads, het verzorgen van leads via geautomatiseerde e-mail en sms-campagnes, het samenwerken met teamgenoten, het analyseren en voorspellen van inkomsten, het stroomlijnen van vergaderingen, het detecteren van deals met risico's, het beheren van voorstellen en offertes, en uiteindelijk bij het winnen van meer deals. Gebruikt in flexibele verkoopteams om de verkoopproductiviteit te verhogen, knelpunten in processen te verwijderen en uiteindelijk om de omzetdoelstellingen te behalen.
Met kantoren in Canada, Engeland en Australië, evenals zakenpartners in de Verenigde Staten en over de hele wereld, heeft Maximizer meer dan 120.000 bedrijven geholpen hun omzet te verhogen, relaties op te bouwen en hun winstgevendheid te verbeteren. Maximizer CRM wordt geleverd met talloze functies, allemaal tegen één duidelijke prijs. Het omvat modules voor verkoop, marketing en klantenondersteuning, en ook must-haves zoals personalisering en mobiele toegang. Gratis proefperiode van 30 dagen en een geldteruggarantie! Maximizer is niet zomaar een CRM-softwareprovider. Het biedt bedrijven een concurrentievoordeel dat wereldwijd is bewezen!
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn. Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
De toonaangevende (en bedrijfseigen), gewaardeerde mobiele business-to-business verkoopoplossing waarmee je je producten overal mee naartoe kunt nemen, waar je ook bent, met of zonder internettoegang. Bekijk al je producten, klanten, voltooi bestelgeschiedenissen, voer inventarisaties uit en verkoop/deel je producten vanaf elke plek. Ook hebben verkopers toegang tot RepZio op elk aangesloten apparaat met de revolutionaire web-app. Met RepZio kun je je bedrijf overal, altijd en op elk apparaat beheren. Verkoopautomatisering, e-commerce, augmented reality, e-commerce marktplaats, werkt online en offline. De toonaangevende, bedrijfseigen mobiele oplossing.
Nextiva Service CRM is een software voor klantenondersteuning en klantervaring met meerdere kanalen waarmee medewerkers klanten via meerdere communicatiekanalen kunnen helpen en al hun interacties op één plek kunnen beheren. Met tools voor artificiële intelligentie, een intuïtief systeem van regels en een databasebouwer kunnen bedrijven workflows automatiseren om tijd te besparen en moeiteloos inzichten te krijgen uit gegevens. Uitgebreide ervaringsscores en gepatenteerde SmartTopic-technologie geven bedrijven een holistisch beeld van klanten. Nextiva Service CRM is een software voor klantenondersteuning met meerdere kanalen waarmee medewerkers alle interacties van klanten op één plek kunnen beheren.
Maak kennis met Thryv, de CRM-software (customer relationship management) die is ontworpen voor kleine bedrijven. De CRM van Thryv geeft je diepgaande inzichten in klantgegevens en gedetailleerde klantprofielen met contactgegevens, afsprakengeschiedenis, unieke voorkeuren en persoonlijke aantekeningen. Gebruik deze informatie om doelgerichte sms- en e-mailberichten te verzenden waardoor je klanten steeds weer terugkomen. Software voor customer relationship management, ontworpen voor kleine bedrijven
Met behulp van AI (artificial intelligence) laat Veloxy verkoopteams contact leggen via Salesforce, hun activiteiten registreren en ondertussen hun pijplijn bijwerken. Verkoopbeheer krijgt betere voorspellingen en inzicht in waardoor de verkoop wordt gestimuleerd (oproepen, e-mails, activiteiten, enz.). Je kunt je Salesforce en Outlook/Office365 of Gmail aan Veloxy koppelen en vervolgens e-mails (enkele of bulk), activiteiten, leads en contacten bijhouden, en dit allemaal op één plek. Terwijl jij focust op productieve verkoopactiviteiten, regelt een op AI gebaseerde virtuele assistent alles achter de schermen. Verbeter de betrokkenheid via Salesforce en blijf gefocust op wat de pijplijn aandrijft, terwijl een op AI gebaseerde virtuele assistent alles regelt.
Verbeter de verantwoordelijkheid en productiviteit van je team met flexibele CRM die precies aansluit op je verkoopproces. Volg taken, leads en kansen in realtime. Ingebouwde mobiele formulieren en workflows zorgen dat alles blijft lopen, trigger-gebaseerde acties maken je team productiever en geautomatiseerde rapportage houdt je stakeholders op de hoogte. Ontdek waarom meer dan 50 namen uit de Fortune 100 op Quick Base vertrouwen. Verbeter de verantwoordelijkheid en productiviteit van je team met flexibele CRM die precies aansluit op je verkoopproces.
De geweldige prijzen zijn de belangrijkste reden waarom tevreden klanten BigContacts verkiezen boven andere CRM's. Prijzen plus alle geweldige functies en tools. BigContacts is ook een uitstekende oplossing voor contactbeheer en e-mailmarketing op basis van eenvoudige implementatie. Upgrade deze maand en ontvang 20% korting voor de levensduur van het account plus ontvang teamtraining zonder extra kosten. Gebruik deze code: 20%LIFETIMEDISCOUNT Plannen beschikbaar vanaf slechts $ 5 per gebruiker - per maand. Aantrekkelijke CRM-prijzen plus hoogwaardige tools en functies. Contactbeheer-/e-mailmarketingoplossing voor kleine bedrijven.
NetSuites CRM+ is een complete frontoffice oplossing die een realtime, 360 graden beeld van je klanten ontgrendelt. CRM+ integreert je klantgerichte activiteiten naadloos met toepassingen voor boekhouding, e-commerce, magazijn en verzending om je volledige verkoopproces en klantlevenscyclus te ondersteunen, beginnend bij een lead, naar opportunity, verkooporder, uitvoering, vernieuwing, upsell, cross-sell en ondersteuning. NetSuite CRM+ biedt je bedrijf krachtige frontoffice-capaciteiten in één cloudgebaseerde CRM-oplossing.
NetSuites CRM+ is a complete, front-office solution that unlocks a real-time, 360-degree view of your customers. CRM+ seamlessly integrates your customer-focused activities with accounting, e-commerce, warehousing and shipping applications to support your entire sales process and customer life cycle starting from a lead, and progressing through opportunity, sales order, fulfillment, renewal, upsell, cross-sell and support. NetSuite CRM+ delivers your business with powerful front-office capabilities in a single, cloud-based CRM solution.
Franchise development requires a little bit of art, a little bit of science. Keep franchisee candidates engaged through the entire development process. With the right technology, you will attract the right candidates for your brand and vastly improve your efficiency and close ratio. FranConnect Sky Sales is that technology -- a comprehensive CRM built exclusively for you, the franchise development executive. Increase Franchise Growth with a Development CRM Built Exclusively for Franchising
Haal het beste uit relaties met klanten door te profiteren van klantinzicht, de front-line efficiëntie en effectiviteit te verbeteren, kritieke bedrijfsprocessen over verschillende klantcontactpunten te stroomlijnen en je snel aan te passen aan veranderende bedrijfs- en klantbehoeften. Profiteer van klantinzicht, verbeter de front-line efficiëntie en effectiviteit, stroomlijn kritieke bedrijfsprocessen.
Pipeliner CRM stimuleert via zijn verkoopvriendelijke interface een uitzonderlijke betrokkenheid van gebruikers. Dankzij de uniforme navigatie en visuele aanpak kunnen gebruikers het systeem snel leren, wat leidt tot een hoge acceptatiegraad en een sneller rendement. Gebruikers kunnen bovendien eenvoudig aanpassen wat ze zien, om het systeem af te stemmen op hun eigen situatie. Het administratieve backend van Pipeliner is ook visueel georiënteerd en gebruiksvriendelijk met slepen en neerzetten, regelspecifieke bewerking en andere niet-technische tools. Daarnaast bevat Pipeliner een toonaangevende mobiele CRM-app. Pipeliner CRM stimuleert uitzonderlijke betrokkenheid van gebruikers via zijn verkoopvriendelijke interface, wat leidt tot een hoge acceptatiegraad en een sneller rendement.
De eenvoudigste manier om prospects te ontwikkelen tot klanten. Registreer leads op je website. Stuur slimmere e-mails. Blijf prospects doorlopend koesteren. Lever geïnteresseerde leads rechtstreeks aan je verkoopteam via de ingebouwde CRM. Beheer je verkoop- en marketingcampagnes en -workflows op een efficiënte manier. Dure, robuuste tools zijn te veel van het goede voor kleinere bedrijven. Hatchbuck heeft de kerntools die je nodig hebt, zonder dure toeters en bellen die je alleen maar afleiden. Hatchbuck is software voor CRM en marketing automation waarmee je gemakkelijk prospects en klanten kunt ontwikkelen en meer omzet genereren.
Met name geschikt voor e-commercebedrijven van 10-1000 werknemers. Drip is de eerste e-commerce CRM ter wereld. Ontdek waarom duizenden marketeers afstappen van typische ESP's en meer verkopen met Drip. Baanbrekende functies zijn onder andere e-mailpersonalisering voor e-commerce, scores van aankoopintentie, geautomatiseerde werkstromen, sociale advertenties met de geïntegreerde aangepaste Facebook-doelgroepen van Drip, en nog veel meer. Kom meer te weten en ontvang vandaag nog een gratis demo. Drip is de eerste e-commerce CRM ter wereld. Ontdek waarom duizenden marketeers afstappen van typische ESP's en meer verkopen met Drip.
GreenRope Complete CRM en marketing automation levert een uitgebreide oplossing waardoor je team meer kan doen met minder. Met verkoop, marketing en operationele activiteiten allemaal ingebouwd in hetzelfde systeem word je een slanke, gegevensgestuurde organisatie. Verbeter de samenwerking, stimuleer de verkoop, bouw betere relaties op en lever geoptimaliseerde omnichannel klantervaringen. Verkoop- en marketingoplossing die een combinatie biedt van CRM, socialenetwerk-/e-mailmarketing, taak-/projectmanagement, ticketing en enquêtetools.
amoCRM is 's werelds eerste door berichten aangedreven CRM. Met multichannel-communicatie kun je vanuit één app communiceren via berichten, e-mails en oproepen. Nu kan elke interactie met je klanten een persoonlijke één-op-één dialoog zijn. Bovendien zijn managers dol op de krachtige tools voor analyse, rapportage en automatisering. Het is de perfecte op berichten gebaseerde verkoopoplossing voor ondernemers en het MKB. amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website.
Close is een platform voor verkoopproductiviteit dat is ontworpen om jou te helpen meer deals te sluiten. Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en en e-mailen kan je team op één plek met prospects en klanten communiceren. Het is een alles-in-één platform dat je zelfstandig kunt gebruiken, zonder andere e-mailtools voor de verkoop of belproducten nodig te hebben. Close is cloudgebaseerd, betaalbaar, gemakkelijk te leren en wordt geleverd met duidelijke tariefmodellen, waardoor het ideaal is voor kleine en middelgrote bedrijven. Tariefplannen beginnen vanaf $ 65 per gebruiker per maand. Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en, en e-mail in één platform, kan Close je helpen meer deals te sluiten. Probeer het gratis uit via de website.
Zendesk Sell, formerly Base CRM, is sales CRM software that helps you win more deals. With a powerful all-in-one sales platform that increases adoption and data capture among reps, Zendesk Sell provides sales leaders with the actionable, quantifiable insights they need to accelerate performance and grow revenue in a way that's measurable, repeatable and scalable. The Zendesk team will get you up and running immediately, with 70% of Zendesk Sell customers up and running in 7 days or less. Zendesk Sell is sales CRM software built to improve sales productivity, processes and predictability.
Sluit je aan bij tienduizenden kleine bedrijven die vervolgstappen beheren met een eenvoudige CRM die mensen al 10 jaar helpt om terug te keren naar datgene waar ze het meest van houden. Andere tools zijn vaak te omslachtig of vereisen te veel stappen. Highrise biedt de juiste, doordachte manier om leads te volgen, vervolgstappen te beheren en relaties op te bouwen. Begin met een gratis proefperiode van 30 dagen - voer vervolgstappen uit, sluit deals en breng de rest van de dag door met de dingen die alleen jij kunt doen. Eenvoudige cloudgebaseerde CRM waarmee je de leads, gesprekken, vervolgstappen en taken kunt bijhouden die de levensader van je bedrijf zijn.
SuperOffice CRM heeft één doel: om je te helpen meer klanten te vinden, te registreren en te behouden. De focus op het creëren van een eenvoudige en gebruiksvriendelijke CRM-oplossing helpt je productiever te worden. SuperOffice CRM kan worden geïntegreerd met alle Office-toepassingen en ondersteunt alle toonaangevende technologieplatforms. Beschikbaar op elk apparaat. Gebruikersvriendelijke CRM software die je verkoop, marketing- en service processen optimaliseert.
De Teamgate CRM voor de verkoop is veel meer dan alleen een database voor contactbeheer. Teamgate is complete software voor klantrelatiebeheer die is ontworpen om je door het volledige verkoopproces te begeleiden, van leadcapture tot het beheer van klantensucces. Met behulp van integraties met o.a. MailChimp, Freshdesk, Google Drive, OpenStreetMap en Intercom kun je elk segment van je verkooppijplijn op een tijdbesparende en methodische manier beheren. Bovendien kun je inzichtelijke analyses en rapporten gebruiken om verstandig voor de toekomst te plannen. Teamgate is de ideale, gebruiksvriendelijke software voor klantrelatiebeheer die is ontworpen om je verkoopproblemen rechtstreeks aan te pakken.
Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen. Robuust ticket- en factureringssysteem, CRM, POS en marketingplatform voor reparatiewerkplaatsen.
CRM-invoegtoepassing voor Outlook, nu beschikbaar op iOS/Android. Het helpt bij het beheren van klanten, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Met eWay-CRM kun je je Outlook delen met je team, de communicatiegeschiedenis volgen, vervolgacties plannen, bedrijfsprocessen automatiseren - en daardoor je bedrijf efficiënt runnen. De software is ook zeer aanpasbaar: je kunt gebruikersvelden creëren, formulierindelingen ontwerpen, en workflows en gebruikersrechten aanpassen. CRM-invoegtoepassing voor Outlook die helpt bij het beheren van contactpersonen, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Nu beschikbaar op iOS/Android.
De webgebaseerde CRM- en zakelijke oplossingen van Workbooks bieden je de tools die je nodig hebt om je groei te versnellen, bedrijfsprocessen te automatiseren, operationele kosten te verlagen en klantenondersteuning te verbeteren. Deze technologie omvat naast verkoop, marketing en klantenondersteuning ook orderbeheer, orderverwerking en facturering. Het is cloudgebaseerd, gebruiksvriendelijk en scherp geprijsd. Ontdek waarom dit platform is bekroond als top CRM-product van het jaar. Online, gebruiksvriendelijke software ter ondersteuning van de zakelijke levenscyclus, inclusief verkoop, marketing, klantenondersteuning en verwerking van verkooporders.
Contactually's software maakt het eenvoudig om betrokken te blijven bij elk deel van je netwerk. Je categoriseert eenvoudig je belangrijkste contactpersonen in Buckets (emmers) en je Contactually-account doet de rest. Dat betekent dat je je geen zorgen meer hoeft te maken over wie vandaag weer moet worden opgevolgd, hoe eerdere interacties zijn verlopen of wat je moet zeggen om het ijs te breken. Met een regelmatige follow-up als deze zul je je snel realiseren dat je minder koude, vergeten connecties en meer warme, betrokken relaties hebt die aan je denken. Contactually helpt je professionele relaties te onderhouden en te versterken.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor kleine bedrijven, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onderhouden. Dankzij Essentials ben je minder tijd kwijt aan spreadsheets en kun je meer tijd besteden aan je verkoop doordat je e-mails, oproepen en vergaderingen worden bijgehouden om klantenrecords automatisch up-to-date te houden, zonder saaie gegevensinvoer. Essentials bevat ook tal van productiviteitstools voor klantenservice om te zorgen dat elke nieuwe klant een loyale klant wordt. Ga aan de slag met de zeer populaire CRM met Salesforce Essentials, de alles-in-één-oplossing voor verkoop en service, voor slechts $ 25 per gebruiker, per maand.
CRM for SYSPRO provides key functionality for Sales, Marketing, & Service users that allow Manufacturing and Distribution companies to improve their efficiencies, better service their clients, and streamline business processes. CRM for SYSPRO is built for manufacturers and distributors who rely on loyal relationships, operational efficiency, and quality.
Avidian transforms Microsoft Outlook into a Customer Relationship Management solution that sales and business teams actually use. Redundant data-entry, time away from selling, and lack of user adoption all lead to CRM failure. Why not combine the familiarity and ubiquity of Microsoft Outlook with a CRM? Avidian enables businesses to stay focused and in control of their data entry, while capturing whats needed to manage customers and grow the business. Avidian transforms Microsoft Outlook into a Sales Pipeline Management and Customer Relationship Management tool for sales teams.
Met geïntegreerde CRM, projecten, facturering, helpdesk, rapportage en samenwerking is WORK[etc] de alles-in-één cloud-gebaseerde softwareoplossing om je groeiende bedrijf te beheren. WORK[etc] gaat verder dan wat de gemiddelde CRM kan doen door je alle aspecten van de volledige klantlevenscyclus te laten beheren en volgen. WORK[etc] is er bij elke stap - van de eerste verkoop tot offertes, projecten, productlevering, facturering, klantenondersteuning en die belangrijke vervolgverkoop. CRM, projecten, facturering, helpdesk en meer in één online platform. Integratie met Gmail, Outlook, Xero en Quickbooks.
Of je wilt coderen of niet: de keus is volledig aan jou. Word de held van jouw kantoor. Creëer op maat gemaakte bedrijfstoepassingen voor je team en stuur ze naar elk bureau en elke broekzak. Je kunt bijna alles automatiseren: begin vanaf het begin met slepen en neerzetten of maak een van de tientallen kant-en-klare apps op talloze manieren op maat voor jouw bedrijf. Werk samen met je team om de app te draaien, te testen en te verbeteren totdat je app helemaal perfect is en zeer indrukwekkend is zonder enige codering. (Dit platform zal jouw geheim niet verklappen). Breng je bedrijf de moderne tijd binnen door bedrijfsprocessen om te zetten in flexibele, gecentraliseerde cloud-apps. Geen codering vereist.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte zijn er honderden modules beschikbaar. Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsbeheer, van klanten en bestellingen tot facturering en voorraad.
Organiseer, prioriteer en automatiseer je bedrijf met PlanPlus Business Edition. De Online Business CRM maakt het gemakkelijk om klanten, contacten, verkoopkansen, leads, marketingcampagnes, projecten, documenten, individuele en groepsagenda's, taakbeheer, planning en doelen te beheren. Deze CRM heeft taakbeheersystemen met de A-B-C-1-2-3 Franklin-methode. CRM-software met het voordeel van persoonlijke productiviteit.
NetHunt is een slimme CRM voor gebruikers van Gmail en Google Apps. Het zet e-mails om in CRM-informatie zodat je je bedrijf kunt beheren, enkel met behulp van de Gmail-inbox. Deze slimme inbox kan worden gebruikt om verkoopmedewerkers te ondersteunen door hen relevante klant- en leadgegevens te bieden in elke e-mail, en stelt projectmanagers in staat Gmail te gebruiken als hun ultieme hulpmiddel voor het werk, klantenondersteuning te stroomlijnen, procedures voor personeelsbeheer te stroomlijnen en marketingcampagnes uit te voeren met bulkmailings en e-mail tracking. Slim CRM-systeem voor Gmail en Google Apps voor het beheren van bedrijfsprocessen en interacties zonder de inbox te verlaten.
Remarkety is een toonaangevend platform voor de automatisering van e-mailmarketing voor eCommerce. Een gegevensgestuurd e-mailmarketingsysteem dat vanaf de basis is ontworpen om met je eCommerce-website te integreren. Met Remarkety kun je je klantenlijst en prospects segmenteren op basis van realtime koopgedrag en aankoopgeschiedenis op je website. Remarkety is een toonaangevend platform voor e-commerce-marketing met segmentatie en personalisatie op basis van winkelgedrag.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc. Voer je eigen loyaliteits- en beloningsprogramma uit waarbij jij al je gegevens bezit. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc.
Software moet een eenmalige uitgave zijn. InfoFlo bevat levenslange gratis updates, geen maandelijkse kosten en kost eenmalig $ 99 per gebruiker. InfoFlo is een eenvoudig te gebruiken CRM die perfect is voor het beheren van klantrelaties en bevat de meest robuuste Outlook-synchronisatie op de markt. Het is een volledig geïntegreerde oplossing voor contacten, relaties, e-mail, agenda, documenten, verkoop, taakbeheer en VoIP. Het omvat Quick Books, Outlook en Google Sync. Meest betaalbare complete CRM op de markt. Eenmalig $ 99 per gebruiker. Eenvoudig te gebruiken met optionele add-ons voor een op maat gemaakt pakket.
Snov.io is een koud outreach-automatiseringsplatform met een uitgebreide toolset voor e-mailmarketeers, sales, recruiters en bedrijfseigenaren. Snov.io helpt bij het genereren van leads, e-mailverificatie, e-mailtracking, e-mailcampagneverzending en meer om je efficiëntie te optimaliseren, tijd te besparen en conversies te laten groeien. Koud outreach-automatiseringsplatform
----> Gebouwd voor dienstverlenende bedrijven (B2C), SaaS en agentschappen. NiceJob is de eenvoudigste manier om na de aankoop contact op te nemen met je klanten om er pleitbezorgers van te maken en meer reviews online te krijgen. Integreer NiceJob met je CRM om te zien wie je grootste fans zijn om kansen voor terugkerende klanten te ontdekken en te benutten. Of gebruik NiceJob als een kleine CRM om je leads en klanten te beheren. Geen contracten, 14 dagen gratis proberen, daarna slechts $ 75/maand. ----> Probeer het gratis <---- ----> NiceJob is de eenvoudigste manier om na de aankoop contact op te nemen met je klanten om er pleitbezorgers van te maken en meer reviews online te krijgen.
Claritysoft CRM's unieke combinatie van eenvoud, bruikbaarheid en flexibiliteit levert krachtige marketingautomatisering, verkoopautomatisering, klantenservicetools en nog veel meer in een intuïtieve, volledig aanpasbare interface. Claritysoft is ontworpen met een aanzienlijke focus op bruikbaarheid en gebouwd om de gebruikerservaring te verbeteren en de acceptatie door de gebruiker te maximaliseren. Claritysoft CRM geeft je kracht en functionaliteit voor een fractie van de kosten. Krachtig. Intuïtief. Aanpasbaar. Claritysoft CRM is ontworpen om eenvoudig te kunnen gebruiken zonder aan kracht en functionaliteit in te boeten.
SalesNOW is de mobiele en online CRM waar je verkoopteam enthousiast over zal zijn. De bekroonde CRM is ontworpen om jou en je verkoopteam aanzienlijk productiever te maken, of je nu een klein bedrijf runt of een verkoopteam bij een grote onderneming. Het SalesNOW Success Team werkt bovendien met je samen om SalesNOW zo te configureren dat hij aan je zakelijke behoeften voldoet. Hij importeert je gegevens, traint je team - alles kosteloos. Vervolgens krijg je 30 dagen de tijd om SalesNOW uit te proberen. Ondersteuning via telefoon en e-mail is altijd gratis. SalesNOW is de mobiele en online CRM waar je verkoopteam enthousiast over zal zijn. Het is ontworpen om je team te helpen meer, sneller en overal te verkopen.
LinkPoint Connect stroomlijnt gegevensinvoer en -toegang door gebruikers in staat te stellen CRM-gegevens direct te bekijken in Microsoft Outlook en IBM Notes. Registreer e-mails, maak nieuwe contacten aan en synchroniseer content naar de CRM vanuit de e-mailclient. Bekijk gegevens over contacten, leads en mogelijkheden of registreer binnenkomende/uitgaande e-mails naar de CRM. Synchroniseer contacten, agenda's en taken en werk met aangepaste objecten. Integratie beschikbaar voor Salesforce, Microsoft Dynamics CRM en een verscheidenheid aan op Salesforce gebouwde platforms. Stroomlijn CRM-productiviteit - bekijk, creëer en synchroniseer Salesforce- en Microsoft Dynamics CRM-gegevens met Outlook of IBM Notes.
Plan, promoot en voer een of honderden, grote en kleine evenementen efficiënt van begin tot eind uit. Sluit je aan bij bedrijven zoals Deloitte of Facebook en verhoog de omzet, bespaar tijd en verhoog de ROI met een volledige reeks krachtige tools die de bedrijfsvoering stroomlijnen en de betrokkenheid maximaliseren. Houd gegevens gesynchroniseerd op een centrale locatie en gebruik deze om duurzame relaties tot stand te brengen. Bovendien bevat software voor evenementbeheer twee mobiele apps: een voor jou en een voor je deelnemers. Plan, promoot en voer een of honderden evenementen van begin tot eind efficiënt uit met bekroonde software voor evenementbeheer.
De missie bij Gold-Vision is om bedrijven gebruiksvriendelijke, intuïtieve CRM-oplossingen te bieden die een echt verschil maken en waar voor je geld bieden. Verbeter de teamprestaties en verhoog de omzet met een systeem dat wordt ondersteund door een deskundig, intern team van CRM- en bedrijfsexperts. Laat Gold-Vision CRM je helpen om je middelgrote bedrijf beter zaken te laten doen. Gold-Vision CRM is een betaalbaar, geïntegreerd, volledig aanpasbaar verkoop- en marketingautomatiseringsplatform voor middelgrote bedrijven.
Rated #1 CRM on GetApp and highest overall score for CRM on Software Advice, VipeCloud's All-In-One Sales And Marketing CRM allows you to push your marketing and sales budget farther. With email marketing, marketing automation, and a sales CRM all in one easy to use app, you and your team will rapidly accelerate growth. Empower your sales team to prioritize the hottest leads with workflow automation and lead scoring. Our industry-leading support team has your back every step of the way. Your Customer Acquisition Solution. Consolidated Sales & Marketing Automation That Can Replace An Entire Stack For Half The Price.
De CRM speciaal ontworpen voor QuickBooks: de methode stroomlijnt je bedrijf van lead tot herhaling en alles daartussenin. Method is de toonaangevende CRM voor QuickBooks-gebruikers, en is er voor duizenden mkb's die hun processen zijn ontgroeid door hun activiteiten te stroomlijnen en hun omzet te verhogen. In tegenstelling tot andere CRM's, kunnen bedrijven hun optimale workflows realiseren dankzij de combinatie van Method's QuickBooks-synchronisatie- en aanpassingsmogelijkheden zonder kennis van code nodig te hebben. Method is de toonaangevende CRM voor QuickBooks-gebruikers en stroomlijnt je bedrijf van lead tot herhaling en alles daartussenin.
SalesNexus is CRM and Marketing Automation all in one easy to use solutions, designed by salespeople, for salespeople. SalesNexus is easy to tailor to your unique business processes and allows salespeople to manage more relationships by automating on-going engagement campaigns. Create automated processes for generating new leads, responding to website leads, managing prospects and upselling clients. Every time a customer engages with your emails, sales is alerted to respond instantly. CRM and Marketing Automation all in one easy to use solution. Automate and manage sales and marketing thru the entire funnel.
Salesmate helpt bedrijven meer deals sneller te sluiten. Met de gebruiksvriendelijke interface en geautomatiseerde workflows kan je verkoopteam zich op het juiste moment op de juiste deals concentreren. Mis nooit meer iets en sluit meer deals. Probeer het vandaag nog en het vriendelijke personeel staat voor je klaar. Een intelligente verkoop-CRM die verkopers helpt productiever te zijn, hun verkoop te verhogen en klanten aan te trekken.
Sectorspecifieke on-demand CRM die wordt geleverd met contextuele intelligentie, adaptieve bedrijfsplanning en analyse. Deze oplossing ondersteunt cloudintegratie met Outlook, mobiele apparaten, en met verkoop- en marketingtoepassingen. Kies tussen opties voor enkele of meerdere gebruikers. Geïntegreerde CRM-oplossing met een reeks toepassingen die je informatiegestuurde verkoop, service en marketing bieden.
Womply is een marketing- en CRM-softwarebedrijf dat kleine bedrijven helpt meer klanten aan te trekken en te behouden. Womply geeft ondernemers toegang tot gegevens en technologie die ze nergens anders kunnen krijgen, zodat ze waardevollere klantrelaties kunnen opbouwen en inkomsten kunnen laten groeien zonder tijd te besteden die ze niet hebben. Elke dag gebruiken meer dan 150.000 kleine bedrijven in meer dan 400 verticale markten de software, in alle uithoeken van Amerika. Womply is een marketing- en CRM-softwarebedrijf dat kleine bedrijven helpt meer klanten aan te trekken en te behouden.
Bpm'online CRM is een unieke synergie van een geïntegreerd CRM en intelligent BPM-platform, dat de onderlinge lijnen tussen marketing, verkoop en klantenservice verbindt. Middelgrote en grote organisaties kunnen nu op een efficiënte manier het volledige klantentraject beheren, van lead naar bestelling tot het doorlopend onderhoud van accounts. Bpm'online is alom erkend door belangrijke industrieanalisten, waaronder Gartner, Forrester, Nucleus Research, Ovum, ISM en heeft meerdere prestigieuze prijzen ontvangen. Unieke synergie van geïntegreerd CRM- en BPM-platform waarmee middelgrote en grote ondernemingen de verkoop, marketing, service en bedrijfsactiviteiten kunnen versnellen.

Kopersgids voor CRM-systemen

Wat is een CRM-systeem?

Met CRM-systemen kunnen bedrijven hun interacties en relaties met klanten beter beheren en ondersteunen door middel van betrouwbare systemen en processen. Daarnaast kan een CRM-systeem naadloos worden geïntegreerd met organisatorische processen in marketing, verkoop en klantenservice.

De voordelen van een CRM-systeem

  • Eenvoudige toegang tot klantgegevens: CRM-systemen bevatten een database waarin gebruikers tijdens vergaderingen of afspraken gemakkelijk klant- en prospectgegevens kunnen opzoeken. Met sommige oplossingen kunnen gebruikers ook informatie synchroniseren op meerdere apparaten, waardoor ze overal toegang hebben tot de meest actuele informatie over klanten.
  • Gestroomlijnde processen door automatisering: met CRM-software kunnen gebruikers verschillende workflows en processen met betrekking tot verkoop, marketing en klantenondersteuning standaardiseren en zo de coördinatie tussen deze teams verbeteren.
  • Bruikbare inzichten over bedrijfsprestaties en klantgedrag: leveranciers van sommige tools voor customer relationship management bieden een analysefunctionaliteit waarmee gebruikers aanpasbare dashboards en rapporten kunnen creëren op basis van klantgegevens. Deze rapporten helpen bij het segmenteren van klanten, het bijhouden van de inkomsten en het beheren van gepersonaliseerde campagnes.

Algemene functies van een CRM-systeem

  • Contactbeheer: het opbouwen van een doorzoekbare database met klanten- en prospectgegevens.
  • Het bijhouden van interacties: het vastleggen van gesprekken met klanten en prospects via verschillende kanalen zoals telefoon, e-mail, live chat of persoonlijk contact.
  • Leadbeheer: het bijhouden en beheren van leads gedurende de gehele levenscyclus van de klant. Dit bestaat uit het vastleggen, opslaan, distribueren, ontwikkelen, verdelen en segmenteren van leads en het beheren van de pijplijn.
  • Agenda/herinneringssysteem: het aanmaken van herinneringen over gesprekken of vergaderingen en deze synchroniseren met de agenda van de gebruiker. Een gebruiker kan ook herinneringen instellen via bureaubladmeldingen, agendameldingen, e-mails of sms-berichten.
  • Het opslaan van documenten: het opslaan, delen en beheren van documentatie en papierwerk.
  • Segmentatie: het opsplitsen van het klantenbestand in groepen op basis van kenmerken zoals leeftijd, geslacht, locatie en voorkeuren, om daarmee gerichte verkoop- en marketingcampagnes te creëren.

Overwegingen bij de aankoop van een CRM-systeem

  • Soorten tools voor customer relationship management: een CRM-systeem valt in minstens één van de drie categorieën op basis van de functionaliteiten: verkoopautomatisering, marketing automation en klantenservice en -ondersteuning. Oplossingen voor verkoopautomatisering helpen gebruikers bij het beheer van voorraden, orderverwerking en verkooprapportage. Oplossingen voor marketing automation helpen gebruikers bij het creëren en beheren van marketingcampagnes. Klantenservice software helpt bij het bijhouden en beheren van vragen van klanten. Gebruikers dienen hun behoeftes met betrekking tot CRM-systeem te evalueren en de producten die aan hun eisen voldoen op een shortlist te zetten.
  • Totale eigendomskosten: de markt wordt overspoeld door oplossingen met verschillende prijsmodellen, afhankelijk van onder andere de breedte van het functionaliteitenaanbod en de implementatiemogelijkheden. Maar deze opties verschillen ook in de totale eigendomskosten, afhankelijk van meerdere criteria zoals de implementatievorm (cloudgebaseerd versus lokaal geïnstalleerd), trainingstijd en -kosten, implementatietijd en kosten voor technische ondersteuning.
  • Opslagcapaciteit voor data: klantgegevens vormen de kern van CRM-systemen. Maar de software slaat ook andere gegevens op, zoals klantinteracties, agenda's, en statistieken over de campagneprestaties. Daarom is voldoende gegevensopslag een cruciale factor bij de aankoop van een systeem. Kopers dienen niet alleen hun huidige gegevensbehoeften te analyseren, maar ook hun toekomstige behoeften in te schatten.
  • Het gebruik van sociale CRM-systemen neemt toe: het gebruik van sociale media groeit sneller dan ooit. Volgens het Wereldwijd digitaal rapport 2019 zijn er momenteel ongeveer 3,5 miljard actieve gebruikers van sociale media, wat een groei van 9% op jaarbasis betekent ten opzichte van 2018. Om een strategie voor sociale media op te bouwen, kunnen kleine bedrijven sociale CRM-systemen gebruiken waarmee ze hun sociale mediakanalen kunnen beheren, marketingcampagnes kunnen uitvoeren en campagneprestaties in real time kunnen bijhouden. Met behulp van Capterra's gids voor CRM-systemen kun je naar software zoeken op basis van de gewenste functie, waaronder de integratie met sociale media.
  • AI is de toekomst van tools voor customer relationship management voor kleine bedrijven: kleine bedrijven zijn zich bewust van de rol die AI (artificial intelligence, kunstmatige intelligentie) kan spelen bij het verbeteren van de prestaties van CRM-systemen. Volgens een Salesforce-enquête is de kans dat snelgroeiende bedrijven uit het MKB AI gebruiken twee keer zo groot als langzaam groeiende MKB-bedrijven. Een belangrijke toepassing van AI in een CRM-systeem bestaat uit chatbots: volgens een Engelstalig rapport van Capterra over technologietrends is 68% van de kleine en middelgrote bedrijven momenteel van plan chatbots te implementeren of gebruikt deze al.