Uitgelichte software
Software met meeste reviews
Bekijk de producten in de categorie CRM-software met de meeste reviews van onze gebruikers
Lokale producten voor België
Filterresultaten (320)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
België
Prijsopties
Producttype
320 resultaten
Franstalige ERP-tool. Het helpt IT-servicebedrijven, adviesbureaus en technische bedrijven met de verkoop, HR en administratie.
Meer informatie over BoondManager
Franstalige ERP-tool. Het helpt IT-servicebedrijven, adviesbureaus en technische bedrijven met de verkoop, HR en administratie.
Meer informatie over BoondManager
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Perfect voor eigenaren van kleine bedrijven, verkoopmanagers en teams in alle sectoren wereldwijd. Het werkt goed samen met account- en klantbeheer.
Meer informatie over monday sales CRM
monday sales CRM is een volledig aanpasbare CRM zonder code, perfect voor kleine tot middelgrote bedrijven, gebouwd bovenop Work OS van monday.com. Het wordt de CRM zonder de frustratie genoemd en verwerkt alle verkoopprocessen en klantcommunicatie op één plek. Van het vastleggen van leads, het beheren van contactgegevens, het volgen van deals of het samenwerken tussen afdelingen, met monday sales CRM kun je het allemaal beheren. Je kunt ingebouwde automatiseringen gebruiken of eenvoudig je eigen automatisering creëren om elk handmatig werk te stroomlijnen, zodat je meer tijd kunt besteden aan de verkoop.
Meer informatie over monday sales CRM
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Alles-in-één eenvoudige tool voor je bedrijf: bevat CRM, offerte, facturering, projecten, HR...
Meer informatie over Axonaut
Alles-in-één eenvoudige tool voor je bedrijf: bevat CRM, offerte, facturering, projecten, HR...
Meer informatie over Axonaut
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Automatisch kiezen, spraakuitzending, cloud PBX, CRM, DID's, videoconferentie.
Samenwerken met je klanten en teams wordt eenvoudiger.
Meer informatie over Kavkom
Gehoste zakelijke VoIP-telefoondiensten en meer
In de bedrijfscloud gehoste KAVKOM-oplossingen helpen ondernemingen hun klanten beter van dienst te zijn en de omzet te verhogen via mobiele en flexibele oplossingen waarmee je sneller, overal en altijd zaken kunt doen.
Van gehoste VoIP zakelijke telefoondiensten en cloudgebaseerde software voor callcenters tot unified communications: de diensten zijn gebruiksvriendelijk, geavanceerd, betrouwbaar en op maat gemaakt.
Samenwerken met je klanten en je teams wordt eenvoudiger.
Meer informatie over Kavkom
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
HubSpot CRM heeft alles wat je nodig hebt om betere relaties met leads en klanten te organiseren, bij te houden en op te bouwen.
Meer informatie over HubSpot CRM
HubSpot-software voor klantrelatiebeheer (CRM) is ontwikkeld voor bedrijven die minder tijd willen besteden aan het registreren van gegevens. Het bewaart al je contactgegevens in één gecentraliseerde, aanpasbare database. Het beheert je pijplijn, zodat jij deals kunt blijven ontwikkelen. En je kunt alles over een lead op één plek zien: je hoeft niet meer door inboxen te bladeren om informatie te vinden. Begin vandaag nog de gratis HubSpot CRM te gebruiken. Het is eenvoudig in te stellen en intuïtief in het gebruik, zodat jij je weer kunt richten op het ontwikkelen van je bedrijf.
Meer informatie over HubSpot CRM
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Stroomlijn je verkoop-, marketing- en serviceprocessen en beheer een compleet klantentraject op één Creatio-platform.
Meer informatie over Creatio CRM
Bpm'online CRM is een unieke synergie van een geïntegreerd CRM en intelligent BPM-platform, dat de onderlinge lijnen tussen marketing, verkoop en klantenservice verbindt. Middelgrote en grote organisaties kunnen nu op een efficiënte manier het volledige klantentraject beheren, van lead naar bestelling tot het doorlopend onderhoud van accounts. Bpm'online is alom erkend door belangrijke industrieanalisten, waaronder Gartner, Forrester, Nucleus Research, Ovum, ISM en heeft meerdere prestigieuze prijzen ontvangen.
Meer informatie over Creatio CRM
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden

Efficy CRM
4,0
(88)
Lokaal product
Efficy staat bekend als het meest flexibele CRM van Europa, en biedt CRM-oplossingen die volledig aan te passen is waardoor uw medewerkers zich blijven ontwikkelen.
Meer informatie over Efficy CRM
Eindelijk, een CRM-oplossing die zich aan uw behoeften aanpast.
Efficy is een belangrijke speler op de Europese markt voor CRM-systemen. Met een assortiment aan CRM-oplossingen, aanpasbaar aan de individuele behoeften, vertrouwen al meer dan 13.500 klanten in 60 landen op ons.
De CRM-oplossingen van Efficy zijn eenvoudig te gebruiken en worden aan iedere organisatie aangepast op basis van de grootte en specifieke behoeften. Hiermee hebt u de mogelijkheid om uw bedrijf te laten groeien en ontwikkelen. Verlies geen tijd met het organiseren van data en leidt uw medewerkers op zodat uw bedrijf kan groeien met de CRM van Efficy.
Meer informatie over Efficy CRM
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail.
Meer informatie over Freshsales
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer.
Meer informatie over Freshsales
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Met Bigin kunnen kleine bedrijven afstappen van spreadsheets en aan de slag gaan met een CRM-oplossing die echt is ontworpen voor hun behoeften.
Meer informatie over Bigin by Zoho CRM
Met Bigin kunnen kleine bedrijven afstappen van spreadsheets en aan de slag gaan met een CRM-oplossing die echt is ontworpen voor hun behoeften.
Meer informatie over Bigin by Zoho CRM
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden

SmartSales
SmartSales is een alles-in-één app voor de buitendienst die papierwerk elimineert en vertegenwoordigers in het veld in staat stelt om meer en beter te verkopen.
Meer informatie over SmartSales
SmartSales is een alles-in-één CRM voor de buitendienst die papierwerk overbodig maakt, vertegenwoordigers onderweg in staat stelt om meer en beter te verkopen, en hen tot 90 minuten per dag bespaart.
- Territoriumbeheer: Prospects en klanten krijgen een geografische locatie en kunnen worden gesegmenteerd.
- Consistente nauwkeurigheid: voorraden, prijzen en documenten zijn altijd up-to-date.
- Blijf op de hoogte van alles: je kunt diepgaande bezoekrapporten aanpassen en genereren, maar ook beknopte notities.
- Actiegericht: plaats bestellingen meteen in de app. Geen overbodige wachttijd meer.
Meer informatie over SmartSales
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
De betrouwbare CRM van VeryConnect bespaart doorgaans 80% van je beheertijd. Vraag vandaag nog een demo aan.
Meer informatie over VeryConnect
De intuïtieve en betrouwbare lidmaatschap-CRM van VeryConnect bespaart doorgaans 80% van je beheertijd. Hierdoor heb je de ruimte om waardevolle relaties op te bouwen met je leden en potentiële leden, zowel individuele personen als organisaties. De aanpasbare CRM omvat een veilige AVG-conforme database, een krachtige zoekfunctie en geïntegreerde e-mailmarketing, statistieken en rapporten. Vraag vandaag nog een demo aan bij het behulpzame Britse team.
Meer informatie over VeryConnect
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Zoho CRM biedt het MKB en ondernemingen een 360-graden oplossing voor het beheer van de levenscyclus van klantrelaties die is gebouwd op een omnichannel-platform.
Meer informatie over Zoho CRM
Zoho CRM biedt het MKB en ondernemingen een 360-graden oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Belangrijke functies omvatten contactbeheer, verkooptrechters, pijplijnbeheer, workflowautomatisering, AI-aangedreven gespreksassistent, taakbeheer, beheer van marketingcampagnes, verkoopprognoses, klantenservice, voorraadbeheer, rapportage en analyse, en het is naadloos te integreren met meer dan 500 populaire zakelijke apps in één bedrijfssysteem.
Meer informatie over Zoho CRM
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Bitrix24 is snelgroeiende gratis online CRM-software die wereldwijd door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. E-mailmarketing, offertes en ook facturering.
Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is de toonaangevende gratis online CRM-software die door meer dan 12 miljoen bedrijven wereldwijd wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Geavanceerde versies hebben verkoop- en marketing automation, bulk-sms, campagnebeheer en ondersteuning voor meerdere pijplijnen. Beschikbaar in 18 verschillende talen.
Meer informatie over Bitrix24
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Met Odoo CRM kunnen verkoopteams hun topleads en kansen bijhouden. Odoo CRM is volledig te integreren met andere Odoo-apps.
Meer informatie over Odoo
Met Odoo CRM kunnen verkoopteams hun topleads en kansen bijhouden. Gebruikers kunnen hun verkoopcyclus personaliseren, de controle over hun statistieken en prognoses nemen en automatisering van marketingcampagnes creëren om hun verkoopprestaties te verbeteren.
Met Odoo CRM krijgen gebruikers meer leads en kunnen ze telefoongesprekken en vergaderingen opvolgen. Verkoopteams kunnen de kwaliteit van hun leads analyseren, snellere beslissingen nemen en tijd besparen door e-mails van alle contacten rechtstreeks in de toepassing te integreren.
Meer informatie over Odoo
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Capsule is een eenvoudig te gebruiken CRM die bedrijven helpt georganiseerd te blijven, meer te weten te komen over hun klanten en betere relaties op te bouwen.
Meer informatie over Capsule
De ideale CRM-tool voor bedrijven met 10 tot 1000 werknemers. Meer dan 15.000 klanten over de hele wereld gebruiken Capsule om hun klantgerichte werkzaamheden en verkoopactiviteiten beter te organiseren. Capsule is eenvoudig in gebruik maar toch krachtig en aanpasbaar, zodat je het kunt afstemmen op jouw bedrijf. Het kan worden geïntegreerd met andere populaire apps zoals Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp en Zapier voor geavanceerde verkoopautomatisering. Vanaf slechts $ 18 per gebruiker kun je binnen enkele minuten aan de slag met de gratis proefversie.
Meer informatie over Capsule
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden

Salesflare
4,7
(136)
Lokaal product
Salesflare is een intelligente CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven en startups die meer willen verkopen met minder werk.
Meer informatie over Salesflare
Salesflare is een intelligente CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven en startups die meer willen verkopen met minder werk.
Salesflare vult automatisch je adresboek in en houdt alle interacties bij met de mensen met wie je contact hebt. Salesflare verzamelt gegevens uit e-mail, sociale media, bedrijfsdatabases, je telefoon en je agenda en verstrekt het aan jou in geautomatiseerde klanttijdlijnen die je alles vertellen wat je moet weten.
Jij hoeft alleen nog maar de e-mails te schrijven, de telefoontjes te plegen en koffie te drinken.
Meer informatie over Salesflare
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
CRM's lijken tegenwoordig allemaal op elkaar, maar ze zijn nooit echt Sellsy. Kies je modules en focus op de activiteiten die rendement opleveren.
Meer informatie over Sellsy
Alomvattend, aanpasbaar, betaalbaar. De CRM is de perfect functionerende verkoopmachine die je nodig hebt. Pijplijnen, lead scoring, het volgen van de betrokkenheid van prospects, het eenvoudig maken en delen van documenten zijn slechts enkele van de kernfuncties; maar de meeste klanten vinden het geweldig om samen te groeien.
Elke nieuwe module van Sellsy vertegenwoordigt een andere activiteit met toegevoegde waarde voor je bedrijf. Stop met het opsplitsen van je collega's over verschillende tools en je gegevens over verschillende platforms - log gewoon in op Sellsy.
Meer informatie over Sellsy
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Portal aangestuurd door jouw gegevens. Verbind Airtable of Google Spreadsheets voor een directe portal om contact te leggen met je klanten en team.
Meer informatie over Stacker
Portal aangestuurd door jouw gegevens. Verbind Airtable of Google Spreadsheets voor een directe portal om contact te leggen met je klanten, met je partners te communiceren en je team te ondersteunen.
Meer informatie over Stacker
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden

Teamleader
4,4
(40)
Lokaal product
Facturen, offertes, crm en planning. Run je zaak makkelijk op één plek. Meer dan 15.000 ondernemers en hun teams geven het papierwerk uit handen met Teamleaders bedrijfsoftware.
Meer informatie over Teamleader
Als ondernemer heb je je handen vol aan je zaak en alles wat daarbij komt kijken. Daarom maakt Teamleader je werk makkelijker en je handen vrij. Met onze business software kun je offertes maken, je klantrelaties managen, factureren en werk plannen. En dat alles op één plek. Zo zorg je ervoor dat alle relevante informatie niet langer versnipperd is over verschillende inboxen, Excel sheets en software. Resultaat: een perfect overzicht van je verkoopkansen, projecten en betalingen; en misschien nog crucialer: een haarscherp beeld van hoe je bedrijf presteert.
Meer informatie over Teamleader
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Collaboratieve visuele plannings- en afsprakensoftware om alle soorten bronnen te volgen, robuust en gebruiksvriendelijk.
Meer informatie over Visual Planning
Visual Planning is gezamenlijke plannings- en afsprakensoftware die wordt gebruikt om alle soorten bronnen te beheren. Dankzij de unieke flexibiliteit kan je projecten, functies, taken, klanten, werkorders, werknemers, apparatuur en meer volgen in één tool, zodat je je kunt concentreren op wat er echt toe doet. Door gegevens te centraliseren worden teams efficiënter. Gebruikers kunnen overal samenwerken en hebben toegang op mobiele apparaten. Stuur e-mail-/sms-waarschuwingen naar teamleden en verbind planningen met persoonlijke agenda's.
Meer informatie over Visual Planning
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Alles-in-één automatiseringstool met mogelijkheden voor sourcing, outreach, gegevensverrijking, kandidaatvolgsysteem/CRM, databasebeheer en synchronisatie.
Meer informatie over Jobin.cloud
Jobin.cloud is een alles-in-één automatiseringstool om mensen te vinden en te betrekken die belangrijk zijn voor je bedrijf.
Importeer profielen in bulk, filter, volg en beheer ze in automatisch bijgewerkte opslagplaatsen. Kies eenvoudig de beste contactpersonen en neem in bulk contact op met automatisch samenstellende slimme velden. Wijs hen toe aan workflows en houd al je gesprekken bij met tijdlijnen, tags en notities. Laat je netwerk snel groeien met onbeperkte LinkedIn-verbindingsverzoeken en beheer je multichannel outreach-campagnes.
Meer informatie over Jobin.cloud
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
webCRM is een betaalbaar en bewezen online CRM-systeem.
Meer informatie over webCRM
Wat je CRM-problemen ook zijn, of je nu een verouderd systeem wilt vervangen of net begint, het toegewijde Britse team van webCRM kan je advies geven.
Alle services en ondersteuning zijn gevestigd in het VK, zodat je, als je webCRM kiest, toegang hebt tot een CRM-systeem dat het verwachte rendement op verkoopbeheer, prognoses, marketing en klantenondersteuning biedt.
webCRM is een bekroonde cloudgebaseerde CRM-oplossing met integraties met Office 365, Google, website en vele boekhoudsystemen.
Meer informatie over webCRM
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Franchise On Cloud is franchisebeheersoftware waarmee franchisegevers hun netwerk kunnen ontwikkelen en tot leven kunnen brengen.
Meer informatie over Franchise On Cloud
Dankzij meer dan 250 functies besparen franchisegevers met Franchise On Cloud-beheersoftware dagelijks tijd bij de ontwikkeling en het tot leven brengen van hun netwerk. De aanpasbare SaaS-oplossing in de kleuren van elk merk is verkrijgbaar via een all-inclusive abonnement. Met dit abonnement profiteer je van toegewijde assistentie, een gratis update en nieuwe functies. De software wordt voortdurend verbeterd op basis van de wensen van klanten.
Meer informatie over Franchise On Cloud
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Gripp is bedrijfssoftware voor bureaus en zakelijke dienstverleners. Gripp bevat o.a. uren, planning, CRM, projecten, rapportages, offertes, facturatie en meer!
Meer informatie over Gripp
Gripp is een softwarebedrijf dat zich met name richt op bureaus en zakelijke dienstverleners. Met ruim 1800 klanten en zo'n 10.000 dagelijkse gebruikers helpen we onze klanten iedere dag opnieuw met het stroomlijnen van processen door middel van onze alles-in-1 software. Bij deze processen kun je o.a. denken aan planning, uren, het opmaken van offertes, het uitsturen van facturen en het maken van rapportages. Dankzij onze focus op bureaus en zakelijke dienstverleners en onze ervaring met soortgelijke bedrijven zijn we in staat om gericht mee te denken op het gebied van specifieke implementaties, inrichtingen en andere dienstverleningen.
Meer informatie over Gripp
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Karanext is een ERP, CRM en HR-oplossing met name geschikt voor dienstverleningsbedrijven zoals advies- of ingenieursbureaus.
Meer informatie over Karanext
Karanext is een compleet pakket in SaaS-modus - ERP, CRM en HR - ontworpen voor het mkb en met name geschikt voor servicebedrijven zoals adviesbureaus of engineering.
Het platform heeft een zeer hoog niveau van automatisering in de oplossing geïntegreerd waarmee je je administratieve werktijd door 7 kunt delen.
- projectfacturering zonder informatie opnieuw in te voeren;
- automatisch genereren van contracten en elektronische handtekeningen;
- automatisering van betalingen;
- automatische aanmaak van betaalbewijzen;
- automatisering van boekhoudgegevens.
Meer informatie over Karanext
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Effectieve Sales CRM om je pijplijn te beheren. Integreert met je e-mail en agenda! Ideaal voor verkoopteams en online leadgeneratie.
Meer informatie over Onpipeline
Sales CRM om je verkooppipeline visueel te beheren, leads van derden te verkrijgen en te organiseren via webformulieren en API, en nog veel meer.
Gericht op het je helpen volgen van aanbiedingen zonder urenlang formulieren in te vullen. Je kunt de controle over je verkoopproces overnemen, evenementen instellen voor je volgende acties die worden gesynchroniseerd met je Gmail of Outlook-agenda, enz. Onpipeline elimineert de noodzaak voor trainingssessies die vereist zijn door andere CRM-systemen.
Meer informatie over Onpipeline
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
incwo is een volledig aanpasbaar CRM-systeem dat alles biedt wat je nodig hebt om betere relaties met leads en klanten op te bouwen.
Meer informatie over incwo
Incwo is een volledig aanpasbare CRM die perfect is voor kleine tot middelgrote bedrijven.
De CRM is ontworpen voor bedrijven die hun bedrijf vanaf één platform willen beheren.
Verwerk alle verkoopprocessen en klantcommunicatie allemaal op één plek.
Met incwo krijg je een perfect overzicht van de lopende verkoopkansen en betalingen.
Houd diepgaand inzicht in hoe je bedrijf echt presteert.
Neem gegevensgestuurde beslissingen om je bedrijf te laten groeien door kosten en omzet in realtime bij te houden.
Meer informatie over incwo
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
De op maat gemaakte Mautic CRM- en marketing automation-software van HEM helpt scholen hun marketing- en toelatingsbeheer te stroomlijnen.
Meer informatie over Mautic
De op maat gemaakte Mautic CRM- en marketing automation-software van HEM is ontworpen door ervaren toelatingsprofessionals en helpt scholen om hun follow-up met potentiële leerlingen of studenten te beheren, hun digitale marketinginspanningen te schalen en te automatiseren, en aangepaste rapportage te gebruiken om hun resultaten bij te houden. Tot de functies behoren een geïntegreerde agenda, gedetailleerde contact- en gebruikersprofielen, workflowcreatie, functionaliteit voor e-mail, sms en web-bellen, aanpasbare rapportages en dashboards en nog veel meer.
Meer informatie over Mautic
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
HaloCRM is een op de cloud gebaseerde CRM-oplossing voor bedrijven van elke omvang.
Meer informatie over HaloCRM
HaloCRM is een krachtige CRM-oplossing, ontworpen voor groeiende teams die behoefte hebben aan een allesomvattende tool die onbeperkt kan worden geschaald. Het omnichannel-platform van HaloCRM heeft geen verborgen kosten of vergrendelde functionaliteiten en biedt contactbeheer, lead- en verkoopbeheer, automatisering, website-integratie, virtuele medewerkers en nog veel meer. HaloCRM is snel te lanceren, te beheersen en te schalen en kan je klantcommunicatie flexibel centraliseren met krachtige, maar intuïtieve functionaliteit om uitzonderlijke klanttevredenheid te stimuleren.
Meer informatie over HaloCRM
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
In Mind Cloud is een schaalbaar digitaal verkoopplatform gemaakt voor de productie dat CRM combineert met CPQ en handel.
Meer informatie over In Mind Cloud
Stimuleer succesvolle verkoopresultaten met een slim, verbonden platform en beheer je klanten en hun behoeften via alle kanalen. Dit is jouw kans om de verkoopefficiëntie van lead-tot-bestelling te verhogen via één platform.
Pijplijnbeheer, prognose en rapportage; klant 360: e-mail, gesprekken, aankoopgeschiedenis; verkoopcockpit; tools voor volledig verkoopnetwerk- en kanaalsamenwerking
In Mind Cloud is een schaalbaar digitaal verkoopplatform gemaakt voor fabrikanten.
Meer informatie over In Mind Cloud
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Cloudgebaseerde tool voor enterprise resource planning die bedrijven helpt bij het beheren van warehousing, online facturen, leveranciersbestellingen en meer.
Meer informatie over Ekkotime
Cloudgebaseerde tool voor enterprise resource planning die bedrijven helpt bij het beheren van warehousing, online facturen, leveranciersbestellingen en meer.
Meer informatie over Ekkotime
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Stimuleer groei met Sales Cloud 360, de toonaangevende verkoopoplossing die de productiviteit van vertegenwoordigers stimuleert op dit populaire CRM-platform.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling.
Meer informatie over Salesforce Sales Cloud
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien. De oplossing vormt de ruggengraat voor je klantrelaties en biedt AI-gestuurde, gebruiksvriendelijke tools die iedereen kan gebruiken om succesvol te zijn. Mailchimp stelt je doelgroep centraal, zodat je marketingmails en geautomatiseerde berichten kunt verzenden, gerichte advertentiecampagnes kunt maken, bestemmingspagina's kunt bouwen, kaarten kunt verzenden, rapportage en analyse kunt vereenvoudigen en online kunt verkopen.
Meer informatie over Mailchimp
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes.
Meer informatie over Dynamics 365
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking.
Meer informatie over ClickUp
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Zendesk Sell is een CRM-systeem waarmee je meer deals kunt sluiten.
Zendesk Sell is een CRM-systeem waarmee je meer deals kunt sluiten. Het verkoopplatform volgt al je klantinteracties in één uniforme interface. Het is snel te implementeren en gebruiksvriendelijk: 70% van de bedrijven kan binnen 7 dagen of minder met Sell aan de slag. Je teams kunnen zich concentreren op verkopen en niet op administratief werk en besteden minder tijd aan gegevensinvoer. 80% van de klanten is het erover eens dat Zendesk hun teams efficiënter heeft gemaakt.
Meer informatie over Zendesk Suite
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL.
Meer informatie over Freshdesk
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering.
*Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research.
Meer informatie over Smartsheet
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten.
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met meer dan 95.000 betalende klanten verspreid over 179 landen, worden verkoopteams aangetrokken door het eenvoudige en toch krachtige ontwerp van dit CRM waarbij de bruikbaarheid boven alles staat. Door Pipedrive te gebruiken valt er niets tussen wal en schip, waardoor je team minder tijd kwijt is aan archiveren en meer tijd kan besteden aan verkopen met een CRM die zowel flexibel als krachtig is.
Meer informatie over Pipedrive
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
ActiveCampaign CRM helpt je meer te verkopen in minder tijd door geautomatiseerde leadprioritering, taakcreatie en contactbeheer te combineren.
ActiveCampaign helpt kleine en middelgrote bedrijven de groei te versnellen door de kracht van e-mailmarketing, marketing automation en automatisering van verkoop en CRM te combineren. Hiermee kun je krachtige geautomatiseerde marketing- en verkoopprocessen creëren die zich aanpassen om te zorgen voor blijere, loyalere klanten.
Stuur nieuwsbrieven, ontwerp prachtige e-mails en onderhoud het contact met je klanten.
Automatiseer je marketing met behulp van klantgegevens.
Sluit sneller deals met deze verfrissende nieuwe kijk op klantrelaties.
Meer informatie over ActiveCampaign
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die voor jou werkt – waar je ook werkt.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de SaaS-bedrijfstoepassing en sociale media-verbindingen (waaronder Linkedin, Twitter, Facebook) in één verenigde teamrelatiemanager.
Meer informatie over Nimble
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage.
Meer informatie over Airtable
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Krijg alle tools die je nodig hebt onder één dak om online betere klantrelaties op te bouwen.
Sendinblue biedt bedrijven de mogelijkheid om relaties op te bouwen en te laten groeien door middel van marketing automation, e-mailcampagnes, transactionele e-mails en sms-berichten. Waarom is dit product anders dan andere? Sendinblue wordt aangedreven door een klanttevredenheidsteam van wereldklasse en biedt tariefplannen die een lach op je gezicht toveren. Het platform combineert een robuuste reeks diensten binnen een enkele gebruiksvriendelijke oplossing. Veel plezier!
Meer informatie over Brevo
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
NetSuite CRM biedt je bedrijf krachtige frontoffice-capaciteiten in één cloudgebaseerde CRM-oplossing.
Het eerste en laatste bedrijfssysteem dat je ooit nodig zult hebben. NetSuite biedt een naadloze stroom van informatie gedurende de hele levenscyclus van de klant - van lead tot kans, verkooporder, uitvoering, verlenging, upselling, cross-selling en ondersteuning. Het integreert belangrijke klantstatistieken met financiële gegevens in één uniform systeem om je end-to-end zichtbaarheid in het bedrijf te geven, zodat je complexe uitdagingen kunt omzetten in slimme oplossingen.
Meer informatie over NetSuite
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Infusionsoft van Keap wordt vertrouwd door meer dan 200.000 gebruikers en biedt eenvoudige, krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoopautomatisering om je bedrijf te laten groeien. Integreer met de apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren, gepersonaliseerde service te leveren en meer deals te sluiten. Prijzen vanaf $ 23 per maand.
Meer informatie over Keap
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Populairste CRM-software voor kleine bedrijven. Praat vandaag nog met een CRM-specialist om gratis aan de slag te gaan. Geen creditcard, onbeperkt aantal gebruikers.
Populairste CRM-software - voor altijd 100% gratis. Marketing 360 CRM geeft je de mogelijkheid om al je leads en klanten op één plek te beheren. Voeg zoveel teamleden toe als je nodig hebt, creëer aangepaste velden om contactgegevens op te slaan, taken toe te wijzen, deals en verkooppijplijnen bij te houden en nog veel meer. Heb je hulp nodig bij het importeren van contacten en wil je live ondersteuning? Dat is ook inbegrepen.
Meer informatie over Marketing 360
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor servicebeheer om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je buitendienstbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen.
Meer informatie over mHelpDesk
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
SharpSpring biedt krachtige, flexibele marketing automation met volledig geïntegreerd CRM en management binnen social media voor bureaus en het MKB.
SharpSpring is een uitgebreid platform voor omzetgroei, met functies voor verkoop- en marketing automation. Het is een zeer flexibel platform en biedt krachtige, op gedrag gebaseerde e-mailmarketing, native of externe CRM-integratie, tools voor social management, bestemmingspagina- en blogbouwers, universele CMS-compatibiliteit en integratie met honderden apps. SharpSpring kost doorgaans minder dan 1/3 van de kosten van andere platforms en biedt marketingbureaus een speciaal partnerprogramma.
Meer informatie over Lead Gen & CRM (formerly SharpSpring)
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Act! omvat dynamisch verkooppijplijnbeheer en krachtige marketing automation, waardoor Act! wordt getransformeerd in de ultieme toolset voor het MKB.
Act! maakt het gemakkelijk voor bedrijven om te groeien, met bewezen CRM en krachtige marketing automation voor de ultieme toolset. De Act! portfolio bevat ook Act! 365, speciaal ontworpen voor Microsoft Office 365-gebruikers die op zoek zijn naar een eenvoudige CRM met geïntegreerde e-mailmarketing. Act! is al meer dan 30 jaar een pionier in de kleine en middelgrote zakelijke softwaremarkt en biedt tegenwoordig de rijke functionaliteit, ongeëvenaarde flexibiliteit en uitzonderlijke waarde die een perfecte match voor elke klant mogelijk maakt.
Meer informatie over Act!
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Meer dan 80.000 e-commercewinkels gebruiken de alles-in-één e-mailmarketingtool van Omnisend voor een eenvoudige ontwikkeling van leads en moeiteloze toegang tot alle relevante klantgegevens.
Het complete platform voor marketing automation van Omnisend heeft alles om je online bedrijf op te schalen. Dit omvat een krachtige CRM-oplossing die je klantgegevens automatisch verzamelt, analyseert en gebruikt om zeer gepersonaliseerde campagnes te maken. Krijg volledig inzicht in elk klantentraject en gebruik speciale e-commerce-tools die leads ontwikkelen en loyaliteit opbouwen. Combineer e-mail, sms en push voor een pakkende ervaring. Integreert moeiteloos in één klik met Shopify, BigCommerce, WooCommerce, Wix en meer.
Meer informatie over Omnisend
...
Meer informatie
Functies
- Contactenbeheer
- Interne chatintegratie
- E-mailmarketing
- Leads beheren
- Workflowbeheer
- Beheer van verkooppipeline
- Territoriumbeheer
- Taakbeheer
- Marketingautomatisering
- Kalender-/herinneringssysteem
- Interactie bijhouden
Kopersgids voor CRM-software
Inhoudsopgave
Wat is een CRM-systeem?
Met CRM-systemen kunnen bedrijven hun interacties en relaties met klanten beter beheren en ondersteunen door middel van betrouwbare systemen en processen. Daarnaast kan een CRM-systeem naadloos worden geïntegreerd met organisatorische processen in marketing, verkoop en klantenservice.
De voordelen van een CRM-systeem
- Eenvoudige toegang tot klantgegevens: CRM-systemen bevatten een database waarin gebruikers tijdens vergaderingen of afspraken gemakkelijk klant- en prospectgegevens kunnen opzoeken. Met sommige oplossingen kunnen gebruikers ook informatie synchroniseren op meerdere apparaten, waardoor ze overal toegang hebben tot de meest actuele informatie over klanten.
- Gestroomlijnde processen door automatisering: met CRM-software kunnen gebruikers verschillende workflows en processen met betrekking tot verkoop, marketing en klantenondersteuning standaardiseren en zo de coördinatie tussen deze teams verbeteren.
- Bruikbare inzichten over bedrijfsprestaties en klantgedrag: leveranciers van sommige tools voor customer relationship management bieden een analysefunctionaliteit waarmee gebruikers aanpasbare dashboards en rapporten kunnen creëren op basis van klantgegevens. Deze rapporten helpen bij het segmenteren van klanten, het bijhouden van de inkomsten en het beheren van gepersonaliseerde campagnes.
Algemene functies van een CRM-systeem
- Contactbeheer: het opbouwen van een doorzoekbare database met klanten- en prospectgegevens.
- Het bijhouden van interacties: het vastleggen van gesprekken met klanten en prospects via verschillende kanalen zoals telefoon, e-mail, live chat of persoonlijk contact.
- Leadbeheer: het bijhouden en beheren van leads gedurende de gehele levenscyclus van de klant. Dit bestaat uit het vastleggen, opslaan, distribueren, ontwikkelen, verdelen en segmenteren van leads en het beheren van de pijplijn.
- Agenda/herinneringssysteem: het aanmaken van herinneringen over gesprekken of vergaderingen en deze synchroniseren met de agenda van de gebruiker. Een gebruiker kan ook herinneringen instellen via bureaubladmeldingen, agendameldingen, e-mails of sms-berichten.
- Het opslaan van documenten: het opslaan, delen en beheren van documentatie en papierwerk.
- Segmentatie: het opsplitsen van het klantenbestand in groepen op basis van kenmerken zoals leeftijd, geslacht, locatie en voorkeuren, om daarmee gerichte verkoop- en marketingcampagnes te creëren.
Overwegingen bij de aankoop van een CRM-systeem
- Soorten tools voor customer relationship management: een CRM-systeem valt in minstens één van de drie categorieën op basis van de functionaliteiten: verkoopautomatisering, marketing automation en klantenservice en -ondersteuning. Oplossingen voor verkoopautomatisering helpen gebruikers bij het beheer van voorraden, orderverwerking en verkooprapportage. Oplossingen voor marketing automation helpen gebruikers bij het creëren en beheren van marketingcampagnes. Klantenservice software helpt bij het bijhouden en beheren van vragen van klanten. Gebruikers dienen hun behoeftes met betrekking tot CRM-systeem te evalueren en de producten die aan hun eisen voldoen op een shortlist te zetten.
- Totale eigendomskosten: de markt wordt overspoeld door oplossingen met verschillende prijsmodellen, afhankelijk van onder andere de breedte van het functionaliteitenaanbod en de implementatiemogelijkheden. Maar deze opties verschillen ook in de totale eigendomskosten, afhankelijk van meerdere criteria zoals de implementatievorm (cloudgebaseerd versus lokaal geïnstalleerd), trainingstijd en -kosten, implementatietijd en kosten voor technische ondersteuning.
- Opslagcapaciteit voor data: klantgegevens vormen de kern van CRM-systemen. Maar de software slaat ook andere gegevens op, zoals klantinteracties, agenda's, en statistieken over de campagneprestaties. Daarom is voldoende gegevensopslag een cruciale factor bij de aankoop van een systeem. Kopers dienen niet alleen hun huidige gegevensbehoeften te analyseren, maar ook hun toekomstige behoeften in te schatten.
Belangrijke trends op het gebied van CRM-systemen
- Het gebruik van sociale CRM-systemen neemt toe: het gebruik van sociale media groeit sneller dan ooit. Volgens het Wereldwijd digitaal rapport 2019 zijn er momenteel ongeveer 3,5 miljard actieve gebruikers van sociale media, wat een groei van 9% op jaarbasis betekent ten opzichte van 2018. Om een strategie voor sociale media op te bouwen, kunnen kleine bedrijven sociale CRM-systemen gebruiken waarmee ze hun sociale mediakanalen kunnen beheren, marketingcampagnes kunnen uitvoeren en campagneprestaties in real time kunnen bijhouden. Met behulp van Capterra's gids voor CRM-systemen kun je naar software zoeken op basis van de gewenste functie, waaronder de integratie met sociale media.
- AI is de toekomst van tools voor customer relationship management voor kleine bedrijven: kleine bedrijven zijn zich bewust van de rol die AI (artificial intelligence, kunstmatige intelligentie) kan spelen bij het verbeteren van de prestaties van CRM-systemen. Volgens een Salesforce-enquête is de kans dat snelgroeiende bedrijven uit het MKB AI gebruiken twee keer zo groot als langzaam groeiende MKB-bedrijven. Een belangrijke toepassing van AI in een CRM-systeem bestaat uit chatbots: volgens een Engelstalig rapport van Capterra over technologietrends is 68% van de kleine en middelgrote bedrijven momenteel van plan chatbots te implementeren of gebruikt deze al.