177 resultaten
Waarom Capterra gratis is
monday.com is het gemakkelijkste werkplatform waarmee je elk team en elk project kunt beheren: Kies een van de verschillende sjablonen of maak je eigen workflow om aan de slag te gaan. Synchroniseer, plan, organiseer en volg de projecten van je team vanaf een overzicht op hoog niveau tot in de kleinste details. Meer dan 90.000 teams gebruiken monday.com om zich via één samenwerkingsprogramma te concentreren op wat belangrijk is, te zien wie er de leiding heeft over wat, en van alles op de hoogte te blijven. Meer informatie over monday.com monday.com is een visuele projectmanagementtool die jou en je team zal helpen samen te werken en samen meer te bereiken. Meer informatie over monday.com
Replicon PSA helpt professionele serviceteams om hun volledige workflow in overeenstemming te brengen op één uniform platform, van verkoop tot projectmanagement en financiering. Gebruikers krijgen direct inzicht in alle bedrijfskritieke meetgegevens met betrekking tot budgetten, begrotingen, kosten, vaardigheden, factureringscontracten en gebruik. Dit helpt hen om op de hoogte te blijven van projectlevering, middelenbeheer, factureerbaarheid en winstgevendheid, waardoor ze volledige controle krijgen over de groei van hun diensten. Meer informatie over Replicon Stroomlijn je professionele serviceactiviteiten met behulp van dit platform en beheer projecten, resources, facturering, opbrengsterkenning en planning met gemak. Meer informatie over Replicon
Scoro is een end-to-end oplossing voor Professional Services Automation (PSA) waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Scoro biedt alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bedrijf volledig te beheren: projectmanagement, het plannen en bijhouden van werk en taken, taakborden en -lijsten, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage en realtime dashboards. Je hoeft niet langer over te schakelen tussen verschillende tools met elk één functie! Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor Professional Services Automation (PSA) voor professionele en creatieve diensten. Meer informatie over Scoro
Atera is een cloudgebaseerd platform voor IT-management met een alles-in-één oplossing voor MSP's. PSA van Atera is een naadloos onderdeel van het alomvattende platform waarmee je klanten kunt ondersteunen en een succesvolle MSP-onderneming kunt leiden. Het innovatieve platform van Atera is eenvoudig te gebruiken, waardoor MSP's het snel onder de knie krijgen. Het disruptieve prijsmodel stelt MSP's in staat om per technicus te betalen met een onbeperkt aantal agents, en zo transparante prijzen te bieden. Atera biedt een gratis proefperiode van 30 dagen, dus meld je nu aan en begin meteen! Meer informatie over Atera Remote Monitoring Management (RMM), Professional Services Automation (PSA) en bediening op afstand: klanttevredenheid op één plek. Meer informatie over Atera
Met een geïntegreerde PSA-oplossing die is gestroomlijnd voor IT-professionals biedt SolarWinds® RMM je de tools die je nodig hebt om je IT-bedrijf of -afdeling te runnen zonder je in de dagelijkse beslommeringen te begraven. Vereenvoudig je ticketworkflow door automatisch tickets te genereren voor problemen die jij als kritisch beschouwt. Maak procesbeheer een fluitje van een cent met snelle ticketing, eenvoudige planning en uitgebreide facturering. Verminder het papierwerk en de tijd die je eraan besteedt, zodat je je kunt concentreren op het leveren van uitstekende service. Meer informatie over SolarWinds RMM SolarWinds® RMM helpt om tickets te creëren, facturering te vereenvoudigen en je IT-bedrijf effectief te beheren. Meer informatie over SolarWinds RMM
Productive is de automatiseringsoplossing om winstgevend zaken te doen, van verkoop tot facturering. Creëer een dealflow, organiseer de verkoop met een overzicht van de verkooppijplijn. Werk samen aan taken en hou de tijd bij met eenvoudige tijdregistratie. Zoek knelpunten die geld kosten en je tijd verdoen. Voorkom aanvaringen, burnouts en overboekingen met de functies voor resourceplanning. Volg de winstgevendheid voor projecten met een vast tarief en op uurbasis. Voer alle facturering uit voor terugkerende of eenmalige projecten. Meer informatie over Productive Productive is de automatiseringsoplossing om winstgevend zaken te doen, van verkoop tot facturering. Meer informatie over Productive
Professional Services Automation (PSA) speciaal ontworpen voor managed services providers (MSP's) en IT-professionals. Naverisk is volledig uitgerust met een ingebouwde helpdesk en ticketing. Bovendien kun je tickets handmatig of automatisch aanmaken en standaardovereenkomsten en factureringsparameters instellen. Meerdere technici kunnen tijd en informatie bijhouden tegen één ticket. Bovendien profiteren partners van uitzonderlijke 24/7 wereldwijde ondersteuning voor het platform zonder extra kosten. Begin vandaag nog met je gratis proefversie! Meer informatie over Naverisk RMM & PSA Oplossing voor ondersteuning op afstand, ticketing en PSA ingebouwd in het volledige monitoring- en beheerplatform van Naverisk voor MSP's en IT-afdelingen. Meer informatie over Naverisk RMM & PSA
Overtref klantenverwachtingen, een betere manier om klantenvereisten, projecten en samenwerking te beheren. Stroomlijn projectbeheer en klantrapportage met gedeelde dashboards en rapporten. Je kunt binnenkomende aanvragen automatiseren en werk toewijzen aan je team voor snellere levering aan je klanten. Werk samen met klanten en hun partners voor ideeën, feedback en goedkeuringen. Met Wrike-software automatiseer je de toewijzing van inkomende verzoeken aan je team voor een snellere levering. Meer informatie over Wrike Overtref de verwachtingen van klanten met Wrike, een betere manier om klantenvereisten, projecten en samenwerking te beheren. Meer informatie over Wrike
Bitrix24 is het enige gratis softwarepakket voor PSA (professional services automation) dat alle aspecten van een typisch bedrijf kan beheren: van klantbeheer en facturering tot documentbeheer, taken en projecten, HR, tijdbeheer, kennisbeheer, samenwerking, interne communicatie en zelfs callcenter. Belangrijk is dat Bitrix24 zowel in de cloud en als zelfgehoste software beschikbaar is die op je server kan worden geïnstalleerd (als je voor deze optie kiest, krijg je toegang tot de open source-code). Meer informatie over Bitrix24 Populairste gratis platform voor PSA (professional services automation) dat wereldwijd door meer dan 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerd, mobiel en met open source-code. Meer informatie over Bitrix24
De PSA-software van Conrep biedt een end-to-end oplossing voor organisaties op het gebied van consulting, uitzenddiensten, wervingsdiensten en professionele dienstverlening. Conrep verbetert alle aspecten van je bedrijf: werkprocessen, tracering en controle. De eenvoudig te implementeren, webbeheerde oplossing verhoogt de efficiëntie van de organisatie, maximaliseert het gebruik van middelen, faciliteert samenwerking binnen teams, en bevordert de individuele verantwoordelijkheid en productiviteit. Meer informatie over Conrep Aanpasbare end-to-end oplossing voor talentwerving voor organisaties op het gebied van consulting, uitzenddiensten, wervingsdiensten en professionele dienstverlening. Meer informatie over Conrep
Smartsheet maakt flexibiliteit mogelijk via automatisering - geen codering vereist! Creëer krachtige geautomatiseerde workflows met eenvoudige regels die elke zakelijke gebruiker kan maken, zonder een enkele coderegel, complexe formules of hulp van IT. Smartsheet is de beste manier om het werk te plannen, bij te houden, te automatiseren en te rapporteren. Meer informatie over Smartsheet Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren. Meer informatie over Smartsheet
Easy Projects is een cloudgebaseerd platform voor projectmanagement, ideaal voor snel evoluerende teams binnen middelgrote organisaties en bedrijven die hun huidige project- of taakbeheertools zijn ontgroeid. Easy Projects biedt: Robuust projectmanagement ter ondersteuning van een onbeperkt aantal taken, meerdere afhankelijkheden, beheer van kritieke paden en portfoliobeheer; Aangepaste formulieren; Diepgaande rapportering; Beheer van hulpbronnen; Tracering van facturatie en projectfinanciering; Databeveiliging; Meer dan 1000 integraties. Meer informatie over Easy Projects Easy Projects is een cloudgebaseerd PPM-platform voor snel evoluerende teams binnen middelgrote organisaties en grote ondernemingen. Meer informatie over Easy Projects
Software voor PSA (Professional Services Automation) in grote ondernemingen voor implementatieteams en consultingbedrijven. KeyedIn Projects is ideaal voor teams met meer dan 20 gebruikers en combineert een verfrissend eenvoudige interface met uitgebreide PSA-functionaliteit om het gebruik, de winstgevendheid en de prestaties van je dienstverlening te verbeteren. Dankzij KeyedIn Projects kun je je aanpak voor het plannen, beheren en uitvoeren van je projectenportfolio moeiteloos standaardiseren. Meer informatie over KeyedIn Projects Software voor PSA (Professional Services Automation) in grote ondernemingen voor implementatieteams en consultingbedrijven met meer dan 20 gebruikers. Meer informatie over KeyedIn Projects
Asana is een tool voor PSA (professional services automation) die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 75.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 195 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 7000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Workflows automatiseren de e-mailmeldingen, taaktoewijzingen en veldupdates wanneer er een bepaalde regel wordt geactiveerd. Aan de andere kant vereist een blauwdruk een hele reeks acties, waarbij tickets van de ene staat naar de andere staat worden gebracht totdat ze zijn opgelost. In tegenstelling tot een workflow definieert een blauwdruk alle acties die voor een ticket worden uitgevoerd totdat het is opgelost. Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden.
Nexonia Timesheets en Nexonia Expense bieden mobiele en webgebaseerde oplossingen voor tijdregistratie en onkosten, geïntegreerd in je ERP- of boekhoudsysteem en klaar voor gebruik. De gebruiksvriendelijke, volledig configureerbare interfaces zorgen ervoor dat gebruikers en beheerders minder tijd hoeven te besteden aan uitgaven en tijdregistratie en meer tijd hebben om aan het werk te gaan. Tijd is geld. Met deze oplossing kun je op beide besparen. Volledig geautomatiseerde onkosten en urenstaten worden eenvoudig met Nexonia: duurzaam, onderhoudbaar. Tijd is geld. Met deze oplossing kun je op beide besparen.
De meest geavanceerde, schaalbare, uitbreidbare en duurzame oplossing voor servicebedrijven om alle processen en bronnen op één plek te automatiseren, in te plannen en te beheren. Met deze veelzijdige automatiseringssoftware kun je je eigen werkstromen visueel ontwerpen, zonder scripting of codering. UiPath werkt met vrijwel elke toepassing en elk systeem, ongeacht de bron of geografie, en biedt bovendien volledige auditmogelijkheden en geavanceerde analytische rapportering met kant-en-klare aanpasbare dashboards. UiPath is de leider op het gebied van gerobotiseerde procesautomatisering, met oplossingen voor de grootste internationale bedrijven, BPO's en Shared Services-organisaties.
**uitstekend beoordeelde PSA-software volgens G2** Adviesbureaus hebben meer nodig dan alleen een urenstaat. Je hebt een systeem nodig dat budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturering en projectfinanciën verenigt. BigTime biedt hele team de tools die ze nodig hebben om factureerbaar werk tijdig en binnen het budget op te leveren, waardoor hun klanten profiteren van een gemiddelde toename van de brutomarges van 25% en een substantiële toename van de omzet en verwijzingsinkomsten. BigTime is de software waarmee grote adviesbureaus kunnen budgetteren en hun belangrijkste bedrijfsmiddel kunnen bijhouden en factureren: tijd.
Ga met Mavenlink verder dan PSA door middelenbeheer, projectmanagement, samenwerking, projectfinanciën en business intelligence samen te brengen in één oplossing. Gebruikers ervaren een betere operationele uitvoering, grotere bedrijfsflexibiliteit, verbeterde financiële prestaties en een hogere acceptatiegraad. Met Mavenlink krijgt je team de inzichten die ze nodig hebben om projecten voorspelbaarder en winstgevender te leveren. "Mavenlink is niet alleen de PSA-leverancier – ze overtreffen de verwachtingen bij bijna elke stap." "Mavenlink is niet alleen de PSA-leverancier – ze overtreffen de verwachtingen bij bijna elke stap."
Avaza is een reeks cloudgebaseerde softwareoplossingen voor klantgerichte bedrijven. Het bevat modules voor projectmanagement en samenwerking, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Je kunt kiezen of je je taken in een lijst wil bekijken, of als Kanbanborden. Avaza biedt ook krachtige rapportagefuncties. Sleep en plaats bestandsbijlagen naar taken. Gebruik Avaza in de cloud en krijg toegang vanaf elk apparaat, of dit nu je desktop, tablet of mobiel is. Geïntegreerde software voor kleine, professionele dienstverleners met modules voor projectmanagement, urenstaten, uitgaven en facturering.
Met de bureauoplossingen van WordStream kun je meer gedaan krijgen in minder tijd en betere resultaten behalen voor je klanten en je bedrijf. Met WordStream Advisor voor bureaus kun je door je klanten betaalde zoekresultaten en sociale advertentiecampagnes in slechts 20 minuten per week optimaliseren. Slimme tools en wekelijkse meldingen besparen tijd en geld, en visueel indrukwekkende rapportage maakt het gemakkelijk om je klanten te laten zien hoeveel je voor ze doet. WordStream is een online advertentieplatform gebouwd voor bureaus om de productiviteit en prestaties voor hun klanten te verhogen.
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen. Webgebaseerde app voor personeelsplanning met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking.
BQE Core is een uniform platform voor projectmanagement dat je, van projecten tot mensen, volledig inzicht geeft in en controle geeft over elk element van je bedrijf. Meet en beheer moeiteloos projectprestaties en personeelsgebruik met intuïtieve business intelligence-dashboards, vereenvoudigde uren- en kostenregistratie, krachtige tools voor projectmanagement en geautomatiseerde facturering en rapportage. Met het cloudgebaseerde platform van Core en native mobiele apps kunnen jij en je team het werk vanaf elke plek beheren. Geef de efficiëntie, productiviteit en winstgevendheid een boost met intuïtief projectmanagement, toewijzing van middelen en tools voor bedrijfsinformatie.
ConnectWise Manage is gemaakt voor bedrijven die technologie verkopen, onderhouden en ondersteunen. Het is het ideale platform voor bedrijfsvoering wereldwijd. Tegenwoordig vertrouwen meer dan 100.000 gebruikers op ConnectWise Manage om een grotere verantwoordelijkheid, operationele efficiëntie en winstgevendheid te bereiken. Het platform biedt een volledige integratie van automatisering van bedrijfsprocessen, helpdesk en klantenservice, verkoop, marketing, projectmanagement, cloudservices en bedrijfsanalyses die de bedrijfsactiviteiten op een ingrijpende manier stroomlijnen. Het ideale platform voor bedrijfsvoering wereldwijd voor bedrijven die technologie verkopen, onderhouden en ondersteunen.
Projectimplementatie voor de onderneming (50+ werknemers): Clarizen is gebouwd op een veilig, schaalbaar platform en brengt projectmanagement, configureerbare werkstroomautomatisering en samenwerking in context samen vanuit een intuïtieve interface waarmee iedereen op zijn eigen manier te werk kan gaan. Alle betrokkenen kunnen taken volgen, moeiteloos communiceren en deelnemen op hun eigen manier. Verbind je personeel, elimineer isolatie en lever nieuwe niveaus van zichtbaarheid en vooruitgang. Clarizen brengt projectmanagement, werkstroomautomatisering en samenwerking in context samen om voortgang en betrokkenheid te versnellen.
Accelo stroomlijnt je servicebedrijf en automatiseert herhaalbare processen. Bespaar tijd en geld door je bedrijf te draaien op één enkel, geïntegreerd systeem. Met Accelo worden klantenaccounts, projecten, urenstaten, contracten en meer voor je bijgehouden, zodat je minder tijd kwijt bent aan vergaderingen en administratieve taken, en meer tijd kunt besteden aan je klanten. Richt je opnieuw op het werk wat je graag doet met Accelo’s platform voor automatisering van servicewerkzaamheden. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je servicebedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen.
SAP S/4HANA fungeert als de digitale kern voor een organisatie. Het is volledig ontworpen voor het meest geavanceerde in-memory platform, SAP HANA, en is gebouwd met behulp van de nieuwste ontwerpprincipes met de gebruikerservaring van SAP Fiori om een persoonlijk en eenvoudig gevoel te creëren op het voorkeursapparaat van de gebruiker. SAP S/4HANA streeft ernaar om het systeemlandschap van een organisatie te vereenvoudigen en de totale eigendomskosten te verlagen door de data-voetafdruk te verkleinen en tegelijkertijd de productiviteit te verbeteren in de vorm van een hogere doorvoer. SAP S/4HANA, de reeks bedrijfsoplossingen van de volgende generatie, ontworpen om ultieme verfijning te bieden op de meest eenvoudige manier.
Autotask Pro is een compleet bedrijfsmanagementplatform dat specifiek is ontworpen voor IT-oplossingsproviders en bevat functies zoals CRM (customer relationship management), servicedesk, contracten, projecten, facturering, rapportage en meer die op meerdere locaties en op elk gewenst moment toegankelijk zijn. Webgebaseerde oplossing met projectmanagement, CRM en servicedesk met tijd en facturering.
Clearview InFocus is een krachtige projectgebaseerde ERP-oplossing die gebouwd is voor architecten en ingenieurs om hun bedrijf met meer gemak rendabeler te laten draaien. Beheer de gehele projectlevenscyclus van je bedrijf, van verkoopkans tot voltooiing van het project met realtime boekhouding, facturering en tijd en uitgaven. Deze functies, gecombineerd met de analytische dashboards van InFocus, API-managementlaag en database-analyse, geïntegreerd in realtime, onderscheiden het van alle andere ERP-oplossingen op de markt. Clearview InFocus is een projectgebaseerde ERP-oplossing die is ontworpen voor architecten en ingenieurs om hun bedrijven rendabeler te laten draaien.
Intervals is het ideale platform voor PSA (professional services automation) voor kleine bedrijven die een betere manier nodig hebben om hun projecten, mensen en tijd te beheren. De unieke set hulpmiddelen registreert en rapporteert tot in het kleinste detail, zodat bedrijven beter weten waar hun inspanningen naartoe gaan en het gebruik, de factureerbare tijd en de winstmarges kunnen verhogen. Ontworpen door en voor kleine bedrijven en wereldwijd vertrouwd sinds 2006. Alle pakketten bieden onbeperkte gebruikers. Intervals is volledig functioneel en kan worden aangepast aan jouw workflow. Intervals is het ideale platform voor PSA (professional services automation) voor kleine bedrijven. Ontdek een betere manier om je werk te beheren.
SherpaDesk is een cloudgebaseerde PSA (professional service automation, professionele serviceautomatisering)-oplossing die kernprocessen in één oplossing integreert. Organisaties kunnen problemen met de klantenservice volgen, factureerbare en niet-factureerbare tijd vastleggen en de winstgevendheid van hun project volgen. De mobiele applicatie van SherpaDesk is de perfecte oplossing voor organisaties die technici in het veld hebben en hun tijd en kosten moeten bijhouden. Eindelijk een oplossing voor klantenondersteuning die zich richt op wat er echt toe doet: tijd.
WinAutomation is het krachtigste en meest intuïtieve platform voor Windows-automatisering waarmee gebruikers zonder enige moeite elke taak op de desktop of online kunnen automatiseren. De intelligente softwarerobots van WinAutomation kunnen worden aangeleerd om elke taak moeiteloos uit te voeren, waardoor organisaties grotere efficiënties kunnen bereiken met behulp van automatisering. WinAutomation is het krachtigste en meest intuïtieve platform voor Windows-automatisering dat moeiteloze desktop- en webautomatisering mogelijk maakt.
Of je proces nu past in HR, operationele zaken, verkoop of is aangepast aan je specifieke bedrijfsbehoefte en niche, de software werkt met je samen. Of je proces nu past in HR, operationele zaken, verkoop of is aangepast aan je specifieke bedrijfsbehoefte en niche, de software werkt met je samen.
De unieke, alles-in-één-oplossing combineert de beste functies van een PSA-tooloplossing (professional service automation, professionele serviceautomatisering), een robuuste CRM-oplossing en een BPM-softwareoplossing (business process management, bedrijfsprocesbeheer) in een platform dat volledige zichtbaarheid, coördinatie en controle van alle aspecten van je bedrijf biedt. Met Tigerpaw One beschikt elke medewerker - van de CEO tot de buitendienstmedewerker en van het hoofd verkoop en marketing tot de medewerker van de klantenservice - over de tools en middelen die hij of zij nodig heeft om productiever te zijn. Automatiseer je bedrijf. Maak je leven eenvoudiger. Tigerpaw is een complete end-to-end-oplossing voor bedrijfsautomatisering.
Unanet software helpt projectgestuurde professionele dienstverleners bij het beheren van projecten, mensen en financiën in één geïntegreerd systeem. Unanet biedt resourceaanvragen, resource management, projectmanagement, urenstaten, onkostenrapporten, samenwerking met werknemers, projectfacturering en inkomstenherkenning en financiën (GL, AR, AP, kostenpools). Unanet is beschikbaar als lokale, bij de klant geïnstalleerde oplossing of on-demand en helpt je hightechbedrijf om je projecten, producten en diensten beter te beheren. Webgebaseerde software voor professional services automation en financiën helpt organisaties bij het optimaliseren van hun personeelsbestand.
Deze mobiele, op de cloud gebaseerde software is vanaf het begin ontworpen om gebruiksgemak te bieden met ongelooflijke flexibiliteit – een combinatie waarmee serviceorganisaties hun klanten kunnen verbazen en de concurrentie kunnen verrassen. De software is ontworpen als een mobiel platform, zonder bestaande technologieën om te wijzigen of van te migreren. De software wordt gecombineerd met de beste implementatie-, on-boarding- en ondersteunende diensten uit de sector. Stroomlijn de serviceplanning, verhoog de productiviteit van de werknemers, verbeter de klanttevredenheid en genereer meer opdrachten.
Ontworpen voor SALESFORCE KLANTEN met meer dan 100 MEDEWERKERS - beheer je professionele serviceteam, klanten, projecten en financiële rapportage allemaal in één app. Krijg inzicht in de verkooppijplijn en de vraag naar middelen voordat het nodig is. Beheer projecten om omzet te laten groeien, marges te verbeteren en resultaten te leveren voor je klanten. Creëer projecten rechtstreeks vanuit kansen met alle informatie inbegrepen. Start het project slim en snel en met een naadloze overgang vanuit de verkoopafdeling. De beste cloudgebaseerde toepassing voor PSA (professional services automation) die is ontwikkeld voor SALESFORCE KLANTEN met meer dan 100 werknemers.
Forecast is de ultieme kern van PSA (professional services automation) voor projectgestuurde organisaties. Forecast is aangedreven door AI-gegevensoplossingen en gebruikt je projectgeschiedenis om je een beter inzicht in je huidige werk en financiën te geven. Perfect om teams van meer dan 50 personen op elkaar af te stemmen. Ontwikkeld voor bedrijven waarvoor het belangrijk is om projecten op tijd, binnen bereik en binnen het budget te leveren. Door AI aangedreven professional services automation. Koppel je mensen, projecten en winst aan elkaar.
Are you looking for a solution that elevates your business processes from contract to invoice? TimeLog is the leading PSA software for consulting-oriented businesses. Combining the most user-friendly time & expense tracking with state of the art project management, invoicing, resource management, bulletproof reporting and more. TimeLog is the most potent solution for consulting businesses going for the best-of-breed software with integrations to leading salary and financial systems State of the art Professional Services Automation - Project management, invoicing, reporting built on excellent time&expense tracking.
Suite of products and services designed by accountants for accountants to manage workflow processes in professional accounting firms. Suite of products and services designed by accountants for accountants to manage workflow processes in professional accounting firms.
BlueFolder is a web-based PSA solution that offers a unique blend of ease-of-use and breadth of functionality. Along with features such as robust work order management, scheduling/dispatch, and billing, BlueFolder stands apart with features like a powerful customer portal, asset/equipment tracking, and customer notifications. Try it free for 15 days (no credit card required) and find out how easy and powerful it is to use! Software built for service business professionals; centralizing work order & customer management, billing, team scheduling and more.
NetSuite's OpenAir is the world's #1 PSA solution. As a full life cycle solution that supports 1,500+ organizations, OpenAir manages all IT Service and project-based needs from resource to project management, complex time and expense tracking, and project accounting-- empowering your entire professional services business with real-time results, decision making, and visibility from a single, cloud-based platform. NetSuite OpenAir runs all your service delivery and project management processes on a single, real-time platform in the cloud.
A fully integrated CRM/PSA/HelpDesk & workflow solution. Promys is ideal for companies from 10-2000 employees who sell equipment, implement, & support IT, Security, Telcom, Conferencing or Building Mgnt Systems (BMS). All business-critical modules (CRM, quoting, project mgmt, resource scheduling, client inventory, Invoice, helpdesk, KPI reporting) are included. See the difference our integrated platform can make to your bottom line. A fully integrated CRM/PSA/HelpDesk & workflow solution, Promys is ideal for IT VARs, Security, Telecom & MSP solution providers.
Automate your business and manage tasks with SwiftCase. SwiftCase is a scalable, cloud-based, platform for organising and automating your business. Boost your business productivity through enhanced collaboration & communication tools, and integration of your existing systems. Join 100,000s of users who transformed their business and delighted their customers with SwiftCase loved by businesses in the Insurance, Finance, Legal, Service & Contractor sectors. SwiftCase is a cloud-based business process management platform, with broad functionality for professional services teams.
Metatask is een eenvoudig te gebruiken app voor workflowbeheer en -automatisering. ~~~ Je kunt binnen enkele minuten elk bedrijfsproces creëren: administratie, HR, verkoop, on-boarding van werknemers of klanten, uitgaven en vakanties en zowat elk ander proces dat de kern vormt van je dagelijkse bedrijfsactiviteiten. ~~~ Metatask heeft ingebouwde workflowfuncties voor goedkeuringen, alternatieve en parallelle vertakkingen, en geneste taken. Het is eenvoudig om zelfs complexe workflowsituaties te creëren. Gemakkelijk te gebruiken app voor workflowbeheer en -automatisering.
TimeHero is a smart Work Management app that makes it easy to automatically plan the best time to work on daily tasks and projects. Add to-dos, events or entire projects and TimeHero will find the time in your calendar to complete them. As new tasks or meetings come up, TimeHero reorganizes your plan to meet your deadlines and notifies you if anything is going off track. It's that simple! Perfect for small and medium-sized businesses, consultants or enterprise, start your FREE trial today. TimeHero is smart work manager that helps teams plan and manage daily tasks, recurring work, and team projects - automatically.
Our AE solution is created specifically for Architects and Engineers. It includes, Job Tracking, Project Management, Time Slips, Invoicing, Correspondence, Notes Diary, and other practice management modules. Our FC solution is designed for facility managers who need to track CIP projects and related them to Facilities and/or Campuses. This tools also tracks your funding sources. Solution for job tracking, project management, practice management for architect and engineering firms and facilities managers.
Web-based application that allows you and your employees access your timesheets and expenses from anywhere in the world through an intuitive, easy-to-use interface. All you need is an Internet connection to track time and expenses, monitor projects in real-time, and manage and approve timesheets and expense reports. Monitor your costs, budgets, view project profitability, and bill your customers with ease. There is no software to install and no server to manage - saving you time and money. Web-based application that allows you to access timesheets and expenses, generate reports, and monitor projects in real-time.
Alles wat je nodig hebt om je IT-bedrijf te runnen – tegen één scherpe prijs. Kaseya BMS is de meest functionele bedrijfsmanagementoplossing op de markt, ontwikkeld om alle back-endvereisten van je IT-bedrijf te ondersteunen: servicedesk, CRM, financiën, projectmanagement, facturering, tijd- en onkostenregistratie, voorraadbeheer en meer. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode. Met Kaseya BMS krijg je een moderne PSA die alle tools biedt die je nodig hebt om je bedrijf zonder zorgen te runnen.
Het VOGSY Professional Services Automation Platform biedt alles wat een professionele dienstenorganisatie (PSO) nodig heeft om zijn activiteiten te runnen, hetgeen de gehele quote-to-cash-levenscyclus beslaat. VOGSY, speciaal gebouwd voor het Google Platform, biedt bedrijven de mogelijkheid om alle tools, mogelijkheden, schaalbaarheid en beveiliging die Google biedt te benutten met een end-to-end, eenvoudige en geavanceerde PSA-oplossing. Professional Services Automation-oplossing gebouwd op het Google Cloud Platform
Een nieuwe manier om projecten en teams te beheren. Eenvoudig en visueel, waarbij iedereen in het team een plek heeft. Er is geen installatie of training nodig, daarom is het perfect voor het hele bedrijf en voor projecten van elke omvang. Mosaic combineert al je essentiële projectmanagementfuncties, aangedreven door een automatiseringsmotor. Transformeer de manier waarop je het werk en het team beheert. Eindelijk kun je plannen, volgen en beheren – allemaal op één plaats. Je essentiële projectmanagementfuncties aangedreven door automatisering. Zo intuïtief dat teams er direct mee aan de slag kunnen.
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven.
Vorex Professional Services Automation (PSA) is the most comprehensive cloud-based solution in the market- natively integrating Project Management, Time/Expense Tracking, CRM, Invoicing, and HR in a single solution that is very easy to learn and use. You decide if you want a single, some, or all of the modules mentioned above. You get the solutions your business needs today, knowing it can expand as your business grows. Try our zero obligation 14 day Free Trial Automates the entire lifecycle of client management, projects, resource & time utilization, budgeting and invoicing, and your workflow.
Ravetree is an award-winning work management solution for professional services organizations. Our platform includes: Project Management, Resource Planning, Time & Expense Tracking, Billing, Digital Asset Management, CRM, and more. Easily see the big picture by having all of your information organized in one place! Ravetree is an award-winning work management solution for professional services organizations
Kimble is the only leading software vendor that focuses exclusively on professional services automation (PSA), innovating a best-in-class SaaS platform that works seamlessly with CRM. Kimbles Intelligent PSA drives a forward-looking focus and more timely decision making. Recommended by global leaders in consulting, software and hi-tech, Kimble helps professional services organizations run their businesses better, optimizing resource utilization, profitability and business scalability. Kimbles Intelligent Professional Services Automation (PSA) software helps professional services organizations run their project-based.
Upland PSA helps build a predictable and profitable services business. You get an easy-to-use platform that helps automate business operations, increase team productivity, and improve customer experiences. - Share proposal details with the delivery team - Find and allocate the best person for the project - Keep track of time on tasks & projects - Collaborate and share knowledge among the delivery team - Survey customers to improve project outcomes - Visualize services profitability Upland PSA is a complete solution to streamline operations, increase team and customer collaboration, and improve project outcomes.
Your cloud-based, all-in-one business PSA solution. Designed for service professionals, Striven helps you manage projects, increase profitability, and run all operations more efficiently. With built-in accounting, HR, and portals, you have everything you need to be faster, smarter, and more competitive. Comprehensive cloud-based management solution for businesses. Includes Accounting, CRM, Projects, HR, etc on any device.
Changepoint Services Automation (SA) is an end-to-end Professional, Managed, and Embedded services application designed for cost-based projects that mix billing methods and for global engagements that mix a variety of resources. It simplifies the managing of complex engagements. From identifying opportunities to contract and project management to invoicing and revenue recognition, Changepoint SA provides real-time actionable analytics into every stage of the engagement. Improve resource utilization, financial control and analysis, and increase customer satisfaction with our SA solution.
HaloPSA is een enkele, allesomvattende oplossing, ontworpen voor MSP's. HaloPSA geeft je de mogelijkheid om je uitgebreide service desk te beheren met krachtige, ITIL-afgestemde out-of-the-box functionaliteit. Met een geïntegreerd PSA (Professional Services Automation)-platform ervaar je functies zoals urenregistratie en facturering, geavanceerde rapportage, activabeheer, externe toegang, naadloze integraties, automatiseringstools en meer. Op jouw eisen afgestemd met een intuïtieve UI, om problemen met je klanten op te lossen via een onbegrensde PSA-oplossing. HaloPSA combineert alles wat een Managed Service Provider nodig heeft op één centrale locatie.
Projector is the best-of-breed Professional Services Automation tool for today's fast-paced services firms with 25+ employees. Designed with a focus on improving profit margins and resource utilization rates, Projector helps services firms manage projects, schedule resources, track time and expenses, and invoice for their work. Projector scales with the needs of your services firm while integrating openly with your existing business systems. Professional services automation for resource management, scheduling, time and expense management, and analytical reporting.
Practice management systems for "Helping Professionals"-Coaches, Nutritionists, Wellness Providers, Consultants. Our systems help people build, manage and organize their practice/business. Practice management systems for "Helping Professionals". Our systems help people build, manage and organize their practice/business.
iBE.net provides end to end cloud and mobile support for professional services firms. Our suite eliminates the cost of managing many systems. Users benefit from a customized and industry tailored solution, with just the features they want. Complete with time, expenses, project financials, billing, HR, CRM, resource planning, workflow, Quickbooks integration and powerful reporting - iBE.net drives significant improvements in productivity for services firms with 10 or more employees worldwide An integrated and highly customizable web & mobile solution that enables services businesses to efficiently management their operations
AI management software for ad agencies that drives profitability by measuring and predicting earnings, utilization and productivity. AI management software for ad agencies that drives profitability by measuring and predicting earnings, utilization and productivity.
An end-to-end business administration solution, from funnel to cash: from the first contact with lead till sending the invoice. The solution is built on Dynamics 365 and offers full contract & project managament, incl project and budget planning. Resource Management with utilization and availability overview. Project accounting and a full accounting module, incl. forecasting. Invoicing & HR/HCM Management. A full funnel to cash business administration solution, from lead till invoice, fully integrated with Dynamics 365.
Say hello to Merlin Project 5! The next generation of Merlin Project app is here. With kanban boards, groupings, resource pool, mind maps & much more we define with this version again the standard for project management software on the Mac. Merlin Project is the professional tool for project managers for the Mac. Try out the new version absolutely free for 30 days!
Oracle NetSuite is the #1 global cloud provider of ERP and Financial Management suite. NetSuite Service Resource Planning (SRP) helps you complete projects more quickly, generate invoices accurately and efficiently, and decrease accounts receivable cycles, so you improve cash flow and eliminate revenue leakage. with NetSuite, you gain complete visibility in real-time, from the moment a new opportunity is identified through to project delivery, invoicing and revenue recognition. A Complete Bid-to-Bill Solution with NetSuite #1 Cloud ERP Software Suite. Ideal for employee size: 50+.
Oracle NetSuite is the #1 global cloud provider of ERP and Financial Management suite. NetSuite Service Resource Planning (SRP) helps you complete projects more quickly, generate invoices accurately and efficiently, and decrease accounts receivable cycles, so you improve cash flow and eliminate revenue leakage. with NetSuite, you gain complete visibility in real-time, from the moment a new opportunity is identified through to project delivery, invoicing and revenue recognition. A Complete Bid-to-Bill Solution with NetSuite #1 Cloud ERP Software Suite. Ideal for employee size: 50+.
awork is automatic project management for teams. It bundles your to-dos into lists, kanban boards, and Gantt charts. Coordinate tasks and track times - also via app and voice command. Stay updated through smart notifications - even fully automated: on autopilot. Connect awork to Slack, calendars, billing-tools or use Zapier to integrate 1.000+ other apps. As the first GDPR-compliant alternative from Germany, awork keeps up with providers from Silicon Valley, while also setting new benchmarks. awork is automatic project management for teams. It bundles your todos into lists, kanban boards and Gantt charts, incl. time tracking
Airbox uma Plataforma de Gesto de Servios que tem como propsito impulsionar servios consultivos B2B. Geramos operaes de servios geis, organizadas e fludas de ponta-a-ponta. Com a Airbox as empresas alcanam alta performance em toda a jornada do trabalho que envolve oportunidades de negcios, gesto de projetos, de processos, chamados de clientes e reviews de satisfao (C-SATs). Plataforma Ágil de Professional Services que integra: CRM, Project and Process Management, Service Desk e Customer Satisfaction.
Cloud software for professional services organization that improves collaboration, productivity and projects reporting. Automate all your processes such as timesheet, staffing and project management, expense management, project business intelligence and absence management. Very well designed for a simple and customized user-experience. Pricing is aligned with software usage: you only pay for the features that you use. Cloud-based software for professional services firms that improves employee productivity and project financial performance.
Web-based application that helps web freelancers and web agencies automate their whole workflow, from task management to budgeting. Web-based application that helps web freelancers and web agencies automate their whole workflow, from task management to budgeting.
PlanStreet project management and collaboration software is a perfect fit for Professional Services Automation. Smart Project Management. applications help organizations easily manage projects, optimize resource use, and drive stronger margins. PlanStreet offers a range of plans for services delivery providers, from basic project management plans to advanced Professional service automation. PlanStreet project management and collaboration software is a perfect fit for Professional Services Automation.
Beyond Software is a publisher of powerful, easy-to-use professional services automation software, designed specifically for project centric businesses.We use the latest technologies to develop high-quality software that facilitates your organizations ability to manage and execute around your projects, making your company more profitable by increasing visibility into projects, creating accountability within the projects, and improving cash flow through faster and more accurate invoicing. Cloud based professional services automation software with excellent reporting for small to mid-sized project-focused organizations.
Schedullo helps you and your team take better control of your most valuable resource: time. Prioritise, organise and manage tasks to timeframes using Schedullos smart Calendar, Kanban and Timer. Invoice your time and projects to customers in a flash. Schedullo helps you and your team take better control of your most valuable resource: time.
Computicate is the Professional Service Automation platform for ambitious Managed Service Providers (MSPs), that aim to grow and deliver world class services. In achieving that goal, PSA is much more than just another module or software tool used along the way. Configured properly, PSA makes your Managed Services operation dependable, efficient and ready to scale. Getting this done, the easy way, is exactly where Computicate makes the difference. Scaling your IT Service MSP business can be hard. Computicate PSA makes is easy - PSA software simplified
Deltek for Professional Services is an integrated, project-based PSA solution for consulting firms firms that combines CRM, project management, resource planning and dashboards/reporting. Deltek for Professional Services is an integrated, project-based PSA solution for consulting firms.
]project-open[ is an enterprise project and portfolio management system and PSA. It includes modules for resource management, time sheet management, HR, CRM, ITSM, collaboration and financials. ]po[ is built on top of OpenACS.org, an open-source Web platform featuring role-base permissions, workflows, dynamically extensible objects and full-text search. Open-source, web-based PSA helping consulting firms management projects, web collaboration, travel costs and timesheets.
WiseTeam is a flexible CRM and project management software. The system combines all tools necessary to manage your business in one place. Track and manage your clients' entire life-cycle, from sales opportunities to projects and tasks and eventually to customer service and invoicing. Cloud-Based CRM and project management software that helps you manage all of your work in one place.
Servicejoy is an online invoicing, billing, accounting and project management tool for small businesses owners. Try it Free for 45 Days. You can use the Free account with up to 5 clients forever. Paid packages start at only $20/month. Online invoicing, billing, accounting and project management tool for small businesses owners.
Peopleware is a tool suite built to track, measure and improve the ASSETS of consulting firms. Along with the usual Project, Task management and timesheets, the tool provides integrated skill and deliverable tracking. It allows you to see what skills your people have and how they change over time. Who produces what output and how that compares to others. And allows you to use people's output for sales and marketing (integrated content marketing) to generate more leads. An affordable PSA tool that combines task management, timesheets, skills and marketing management.
Whizible is a product which can help you with enterprise resource planning, project management, IT service management, resource management and timesheet management. It is an EMS platform where you can get all the benefits of a business process management software. for more details visit - www.whizible.com Enterprise Project Management Software
Main Features: Invoices, Estimates, Client management (CRM), Scheduling, Email notifications, Custom fields, Asset management system, Multi-location support, Landord/tenant support. Businesses and industries that we deliver the most power to: Appliance Repair, Heating & Air Conditioning/HVAC, Plumbing, Home Cleaning, Landscaping, Electricians, Handyman, Movers, Garage Door Services, Home Inspectors, and many others. Our smart business technology is more than just a scheduling tool. Scheduling Suite makes your business powerful!
PSA software designed specifically for HubSpot users. PSA software designed specifically for HubSpot users.
Web-based advertising agency software designed to unite people, projects and finances across the business enterprise. The platform seamlessly blends work management, media and accounting into ONE system for firm-wide insights into projects, resources and profitability in real time. e·silentpartner is ONE web-based business management software for ad agencies and other professional services firms.
Hydra is the only resource centric PSA solution designed to cope with the problems real people in real organisations face. Hydra enables you to deliver more projects on time and budget with your existing resources. You can expect a 10% increase in efficiency within 12 months of using Hydra. Easy to use and quick to install, you will start receiving benefit after 1 week. - What-if scenario and Capacity Planning - Track all your projects, portfolio and resources - Comprehensive reporting Hydra is designed for professional services, IT/software or high-tech manufacturers running projects
We make Synergy - business and project management software for architecture, engineering and construction design people (AEC). Our goal is to give AEC people #moretimefordesign. Synergy is like a wingman to your business - someone who's got your back in the business of designing the built environment. It's pure cloud software that works on any web-enabled device. All you need is an internet connection, web browser and your smartphone, tablet, laptop or desktop computer. Synergy is business and project management software for architects, engineers and construction design people (AEC). #moretimefordesign
- Urenstaten en verlof. WorkPoint houdt de werktijd bij met urenstaten en verlofverzoeken. Takenlijsten op bedrijfsniveau kunnen eenvoudig worden aangepast aan de specifieke behoeften van je bedrijf. - Klanten, programma's en projecten WorkPoint maakt beheer van KPI mogelijk door analytische informatie te verzamelen. Door het gebruik van resources te plannen kan hun benuttingsniveau worden verhoogd. - Facturatie en factuurbeheer WorkPoint volgt elk betaald werkuur nauwkeurig. PSA-oplossing met functies zoals urenstaten, stopwatches, projectmanagement, resourceplanning en klantfacturering.
ServiceDesk Plus MSP is webgebaseerde, voor ITIL geschikte helpdesksoftware die speciaal is ontworpen voor managed service providers. Deze alles-in-één ITSM-oplossing biedt een uitgebreide servicedesk met een gestroomlijnd ticketingsysteem; gecentraliseerde functies voor accountbeheer; ingebouwde modules voor het beheer van IT-middelen, problemen en veranderingen; besturing op afstand; geavanceerde rapportage en analyse; naadloze integraties met native en externe toepassingen; en nog veel meer. ServiceDesk Plus MSP is een voor ITIL geschikte servicedesk voor managed service providers met functies die zijn ontworpen op basis van best practices van ITSM.
CrossConcept Continuum provides service organizations with an all-in-one, modern professional services SaaS solution that is easy to implement, simple to use and can be customized to scale with a customers needs today and in the future. CrossConcept Continuum goes beyond traditional PSA solutions available today by incorporating cutting-edge UI technology making the solution more user-friendly, resulting in fewer clicks within the solution and time spent logging data. CrossConcept Continuum provides service organizations with an all-in-one, modern professional services SaaS solution that is easy to im
Business analytics built specifically for agencies. It consolidates the data across your tools to measure and forecast the metrics you need: finances and effective rates, sales projections and resource availability, project and development metrics, hours and utilization, and headcount and turnover for any time range, with data segmentation, granular access control, and the ability to set goals and notifications. Next generation business analytics for project driven companies.
Integrated practice and financial management systems for professional services firms. Integrated practice and financial management systems for professional services firms.
A cloud base Professional Services Automation (PSA) tool for small and mid-size MSPs and IT services companies. IT Pro Dashboard has all the features you need to effectively manage your IT business. Designed by an IT company for IT companies, IT Pro Dashboard provides all the tools necessary to achieve maximum profitability and efficiency. Review all of your company's activities in real time, you can stay fully informed of staff productivity, service tickets and billing. Total operation management tool for IT companies.
Cloud-based business automation solution that allows professionals to streamline accounting operations and HR processes. Cloud-based business automation solution that allows professionals to streamline accounting operations and HR processes.
Brighter PSA is cloud-based software for organisations selling advice, creativity or support with 1-1000 people, who need a powerful platform to build the business, and for whom spreadsheets and ad hoc tools just wont do it. It brings together sales pipeline management, job profitability control, resource planning, timesheet and expenses capture and time-off management into a single, beautifully designed and simple product that the whole team will want to use. Brighter PSA gives you real-time insight for more effective decision-making. Spend more time doing business and less time tracking it.
Your trusted serverless platform for agile and scalable iPaaS ecommerce integration. See why top global multichannel merchants trust VL OMNI to move data seamlessly through their infrastructure as they grow, expand, and accelerate their business. VL OMNI: One integration platform for all your business needs
Ruum is a powerful, intuitive, lightweight project management and collaboration tool. It's the only productivity software fully integrated with the SAP C/4HANA suite. Use Ruum to manage teams, projects, and keep track of your and your team's progress. With Ada, Ruum's AI-powered virtual assistant, losing track of milestones and tasks is a thing of the past. You can monitor progress, generate reports, and collaborate all in one place. Collaboration and project management software at its best. Ruum is a powerful, intuitive, lightweight, AI-driven project management and collaboration tool with native SAP C/4HANA integrations.
Perpetua is AI-powered optimization software for Sponsored Product and Sponsored Brand Ads on Amazon. We help the worlds smartest Brands, Media Agencies and Sellers increase sales, minimize advertising costs, and dramatically save time on the minutiae of managing Amazon ads. With features like keyword and ASIN harvesting, algorithmic bidding, smart targets (brand, category, competitor), advanced analytics and best-in-class mobile apps, Perpetua gives superpowers to anyone who sells on Amazon. Perpetua is AI-powered optimization software for Sponsored Product and Sponsored Brand Ads on Amazon.
The secure platform for smart service delivery - Virtual Data Rooms - Legal Extranets - Secure File Sharing - Litigation Support - Electronic Bundling - Process Automation - Collaboration The secure platform for smart service delivery for legal, financial & professional services.
Empire SUITE is a project financial software suite in the Software as a Service model providing the ability to manage the project life cycle. Empire SUITE allows subscription users the ability to manage prospective clients all the way to billing clients. Empire SUITE is a great solution for any organization that would like easy web-based access to world class project accounting software, including: 'Least Hated' time sheet, Resource scheduling, Project planning and forecasting, and Billing Control resource management and planning, tracking, accounting and billing of your projects.
Business management solution that helps streamline all operations like customer relations, billing, invoicing, generating quotes & more Business management solution that helps streamline all operations like customer relations, billing, invoicing, generating quotes & more