België Lokale producten weergeven
1204 resultaten
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams. Meer informatie over Slack
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Meer informatie over Slack

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
monday.com is een krachtig, collaboratief platform voor werkmanagement dat de communicatie verbetert en de productiviteit verhoogt voor teams van elke omvang. Meer informatie over monday.com
monday.com is flexibele software voor samenwerking en bevordert effectief teamwerk, verbetert de communicatie en verhoogt de productiviteit in één centrale hub. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen. Deel bestanden, feedback en ideeën, mention teamgenoten, wijs eigenaren toe, geef voortgangsupdates in realtime en zie wie wat doet en wanneer. Sluit je aan bij meer dan 100.000 teams die samenwerken op monday.com. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
ClickUp is een samenwerkingstool met volledig aanpasbare en bedrijfseigen functies die het onmisbaar maken voor elk team. Meer informatie over ClickUp
Met functies zoals toegewezen opmerkingen, chat, inbox, meldingen, opmerkingen-threads, herinneringen, taakprioriteiten, urenregistratie, doelen, afhankelijkheden en aangepaste statussen, heeft ClickUp alles wat je nodig hebt om de samenwerking te stroomlijnen voor elk project of team. ClickUp wordt gebruikt door meer dan 100.000 teams in bedrijven zoals Airbnb, Google en Uber en is de perfecte tool voor samenwerking die al je teamwerk samenbrengt in één app. Ontworpen voor teams van elke omvang en uit elke sector. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Maak je website direct collaboratief, net als Figma, Miro of Google Docs, met videochat, scherm delen, co-browsen en het delen van bestanden. Meer informatie over Surfly
Maak digitale trajecten op je web-app direct collaboratief, waardoor meerdere gebruikers met elkaar kunnen communiceren op elke website of platform, net als Miro, Figma of Google Docs. Surfly maakt op elk gewenst moment en zonder installatie of instelling samenwerkingsfuncties mogelijk, zoals co-browsing, videochat, scherm delen, e-ondertekening en documentbewerking. Geen downloads en codewijzigingen in de onderliggende toepassing vereist. Gewoon plug-and-play. Meer informatie over Surfly

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
België Lokaal product
Het product biedt een kennisuitwisselingsplatform dat organisaties helpt bij het omzetten van ruis naar kennis. Meer informatie over Elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt mensen en kennis zodat kennis over de bedrijfssilo's heen tot bloei kan komen. Het platform maakt naadloze samenwerking mogelijk, waarbij dubbel werk wordt voorkomen en de gemeenschappen worden betrokken, waardoor kennisuitwisseling en collectief leren wordt gestimuleerd. Talent- en kennisstromen overstijgen bedrijfs- en geografische grenzen. Meer informatie over Elium

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Confluence helpt je team op één lijn te blijven door het over je hele organisatie gemakkelijker te maken om samen te werken. Meer informatie over Confluence
Confluence is de ideale samenwerkingstool. Met Confluence kun je in realtime met je teams samenwerken, belanghebbenden taggen waar en wanneer hun aandacht nodig is, informatie delen met teams en nog veel meer. Confluence helpt je team op één lijn te blijven door alle informatie op één plek te bewaren. Meer informatie over Confluence

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Toolkit voor digitale werknemerscommunicatie, flexibel werk, kwaliteits- en kennisbeheer, missieverklaring en leiderschap. Meer informatie over HUMANSTARSapp
Als marktleider in samenwerkingstools ondersteunt Humanstarsapp bestaande technologieën en mensen om verbinding te maken. De toolbox van Humanstarsapp dient als toolkit voor digitale communicatie en informatie voor werknemers, flexibel werk, kwaliteit en kennisbeheer, visie en leiderschap in het bedrijf. Meer informatie over HUMANSTARSapp

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Atolia is een alles-in-één werkplek voor teamorganisatie en -communicatie. Meer informatie over Atolia
Atolia is een alles-in-één werkplek voor teamorganisatie en -communicatie. Teams werken in Atolia samen via berichten, het delen van bestanden, videogesprekken, agenda's en taken. Ze kunnen het werk organiseren op projecten, afdelingen, kantoren of iets anders. Dit maakt het voor gebruikers eenvoudiger om de onderwerpen te volgen die voor hen belangrijk zijn. Openbare groepen zijn open voor iedereen in het team, terwijl privégroepen een uitnodiging vereisen. Met Atolia wordt je werk sneller en efficiënter gedaan. Meer informatie over Atolia

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Een veilige, gedecentraliseerde app voor berichten en samenwerking. Het levert digitale soevereiniteit op een open netwerk met end-to-end versleuteling. Meer informatie over Element
Element is een op Matrix gebaseerde end-to-end versleutelde messenger- en samenwerkingsapp. Het gedecentraliseerde ontwerp levert digitale soevereiniteit, waardoor implementatie op locatie of via elke cloudprovider mogelijk is. EMS (Element Matrix Services) is een populaire gehoste oplossing voor zakelijk gebruik. EMS biedt snelle prestaties en invoegtoepassingen op ondernemingsniveau. Omdat het matrix-gebaseerd is, biedt Element interoperabiliteit tussen geïsoleerde apps en maakt het eenvoudige verbindingen tussen verschillende organisaties mogelijk. Meer informatie over Element

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Lively is een sociaal en collaboratief softwarepakket dat bedrijfscommunicatie, documentbeheer en samenwerking stimuleert. Meer informatie over Lively
Lively is een 100% aanpasbaar softwarepakket dat samenwerking bevordert en je interne communicatie stimuleert. Met slechts een paar klikken hebben je werknemers toegang tot alle informatie, documenten en tools die ze nodig hebben om in volledige sereniteit samen te werken. Dankzij het delen van documenten, de gedeelde agenda, de instant messaging en de evenementmanager werken gebruikers als een team op één platform. Met Lively kun je samenwerking binnen je bedrijf stimuleren en vergemakkelijken. Meer informatie over Lively

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Alles-in-één samenwerkingsplatform met alle benodigde toepassingen om jouw teams op een efficiënte manier dagelijks te stimuleren. Meer informatie over Jamespot
Jamespot is een gemakkelijk te configureren digitale werkplek om je communicatie te vereenvoudigen. Deze zeer configureerbare digitale werkplek zal jouw potentieel voor samenwerking en communicatie optimaliseren. Geef je teamgenoten gemakkelijk toegang tot alle bedrijfstoepassingen die je gebruikt, alle informatie en kennis om hun projecten gemakkelijk te beheren, en nog veel meer. Eenvoudig, aantrekkelijk, efficiënt. Meer informatie over Jamespot

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
web-samenwerkingsplatform voor teamwerk: coördinatie, informatie-uitwisseling, communicatie, project, management,... Meer informatie over Acollab
Het samenwerkingsplatform Acollab verzamelt alle samenwerkingstools van je teams in een unieke webruimte: gedeelde agenda, EDM (Electronic Document Management, elektronisch bestandsbeheer), projectmanagement, collaboratieve berichten, collaboratieve teksten, forum, peilingen en enquêtes, bijhouden van tijd en onkosten, Meer informatie over Acollab

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Cerri is samenwerkingssoftware voor zakelijke projecten waar teams van houden en waarop IT-managers vertrouwen. Cerri: samenwerken, communiceren, creëren. Meer informatie over Cerri
Cerri, ontwikkeld in het hart van Montreal en geïnspireerd door Zwitserse precisie en ontwerp, is projectmanagementsoftware voor ondernemingen en biedt teamsamenwerkings- en projectmanagementoplossingen om de workflow te verbeteren en teams op elkaar af te stemmen. Het assortiment productiviteits-apps geeft prioriteit aan een intuïtieve, plezierige gebruikerservaring zonder in te boeten op beveiliging. Implementeer Cerri in de cloud of lokaal. Cerri is beschikbaar in het Engels, Frans, Duits, Russisch en Spaans. Meer informatie over Cerri

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Populair visueel platform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen. Meer informatie over Miro
Miro is een populair visueel samenwerkingsplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang en wordt vertrouwd door meer dan 25 miljoen gebruikers wereldwijd. Miro is goed voor brainstormen, ideeën bedenken, teamvergaderingen en interactieve workshops, kaarten en diagrammen. Met meer dan 250 kant-en-klare sjablonen kan je team in een mum van tijd gaan samenwerken. Gebruik de meer dan 80 krachtige integraties zoals Jira, Asana, Monday.com, MS Teams en Google Workspace om van Miro je centrale samenwerkingshub en je enige bron van waarheid te maken. Meer informatie over Miro

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Tool voor het bijhouden van problemen en agile projectmanagement van JetBrains. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack
Agile projectmanagementtool van JetBrains. YouTrack fungeert als één plek om je projecten te beheren, werk te plannen voor toekomstige releases, sprints en iteraties, en je dagelijkse taken, fouten en verzoeken van klanten bij te houden. Het spreekt jouw taal en is flexibel genoeg om jouw proces precies te volgen. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
JetBrains Space is een geïntegreerd platform voor de volledige pijplijn voor softwareontwikkeling, teamsamenwerking en communicatie. Meer informatie over Space
JetBrains Space is een uniform platform dat de volledige pijplijn voor softwareontwikkeling en teamsamenwerking omvat. Werk samen aan documenten, praat privé of in groepen met je teamgenoten, houd je team op de hoogte met kanaalmeldingen, stel persoonlijke meldingsfeeds in, bekijk code, problemen en artikelen in chats. Space verwijdert organisatorische silo's om individuen en teams te helpen productiever te zijn en tegelijkertijd softwareontwikkeling en samenwerking aangenamer te maken. Meer informatie over Space

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Front is de populairste samenwerkingssoftware voor teams die al je communicatie, workflows, apps en teamgenoten op één plek samenbrengt. Meer informatie over Front
Front is de populairste samenwerkingssoftware voor productieve teams die al je e-mail, agenda, CRM, taakbeheer, klantcommunicatiekanalen en apps combineert in één enkel samenwerkingsplatform. Beheer e-mailadressen voor [email protected] en [email protected], Facebook, Twitter, chat en sms, met meer transparantie en verantwoordelijkheid. Delegeer berichten, wijs ze toe, deel ze met teamgenoten en werk samen via interne opmerkingen en concepten voordat je reageert op klantgesprekken. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Wrike is software voor samenwerking op ondernemingsniveau met kant-en-klare sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden en meer. Meer informatie over Wrike
Wrike is bekroonde software voor teamsamenwerking die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
ActiveCollab is een gecentraliseerde werkplek voor al je communicatie, taken en bestanden. Al je werk op één plek! Meer informatie over ActiveCollab
Hier kunt je van start gaan met het runnen van een winnend team! Deel en bespreek je ideeën, geef en krijg feedback, werk samen met je team en je klanten, hou iedereen op de hoogte, verhoog de verantwoordelijkheid, volg je budget en vooruitgang, genereer rapporten. Automatiseer je alledaagse taken en focus op je echte werk! Meer informatie over ActiveCollab

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Maak altijd en overal verbinding met je contacten. Hou één uniform bedrijfsadresboek bij dat gemakkelijk toegankelijk en klaar is om te delen met collega's. Meer informatie over Pobuca Connect
Pobuca Connect | Maak verbinding met je contacten. Pobuca Connect is een cloud-app (voor desktop en mobiel) dat jouw meerdere, elkaar overlappende en niet-verbonden bedrijfscontactlijsten omzet in één uniform bedrijfsadresboek dat overal gemakkelijk toegankelijk is en klaar is om gedeeld te worden met collega's of zakenrelaties. Maak kennis met de ingebouwde Pobuca-bot, je eigen virtuele assistent, die je helpt je zakelijke contacten up-to-date en binnen handbereik te houden. Meer informatie over Pobuca Connect

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Een geavanceerde tool voor co-auteurschap en documentautomatisering, die aanzienlijke voordelen biedt ten opzichte van traditionele tekstverwerkingsprogramma's. Meer informatie over XaitPorter
XaitPorter is cloudgebaseerde samenwerkingssoftware voor documenten, waarmee verschillende bijdragers tegelijkertijd aan hetzelfde document kunnen werken. Bedrijven gebruiken XaitPorter voor biedingen, voorstellen en licentieaanvragen voor de olie- en gasbranche, documenten voor klinische proeven, rapporten, procedures en nog veel meer. Deze software voor teamsamenwerking regelt de opmaak, lay-out en paginanummering en heeft een ingebouwde werkstroom die je de volledige controle geeft over het proces voor het creëren van documenten. Xait bezit de ISO 27001-certificering. Meer informatie over XaitPorter

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Plek is een community- en samenwerkingsplatform: eenvoudig te gebruiken, snel, slim en veilig. Meer informatie over Plek
Plek is een community- en samenwerkingsplatform: eenvoudig te gebruiken, snel, slim en veilig. Een sociaal intranet, community portal en platform voor kennisuitwisseling, met alle essentiële functionaliteiten: nieuws, profielen, groepen, berichten, kalenders, documenten en berichtenuitwisseling. Plek helpt je om silo's te doorbreken, samenwerking te stimuleren en kennis te delen. Hou je mensen betrokken met Plek, intern of over organisatorische grenzen heen: medewerkers, partners, freelancers, vrijwilligers, belanghebbenden, consumenten … Meer informatie over Plek

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Een geïntegreerd ALM-systeem dat teams helpt de vereisten, releases, tests en problemen te beheren. Meer informatie over SpiraTeam
SpiraTeam is een ALM-platform met een geïntegreerd webgebaseerd documentbeheersysteem met maporganisatie, documentatietaxonomieën en metatagging, evenals ingebouwd versiebeheer. De krachtige e-mailintegratiemogelijkheden van SpiraTeam informeren gebruikers over veranderingen in het systeem en stellen gebruikers in staat om incidenten rechtstreeks vanuit hun e-mail te melden. SpiraTeam wordt geleverd met een ingebouwde mogelijkheid voor instant messaging. Meer informatie over SpiraTeam

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Verenig je teams met een aantrekkelijk intranet. Meer informatie over Inside
Verenig je teams met een aantrekkelijk intranet. Inside is in 2014 opgericht om het bedrijfsintranet te herzien. Hun filosofie: de gebruiker centraal in het project stellen voor een levend intranet dat daadwerkelijk door de teams wordt gebruikt. Momenteel gebruiken al meer dan honderd bedrijven, verenigingen en gemeenschappen een Inside-intranet en profiteren ze van de vloeiende ergonomie, de oneindige aanpassingsmogelijkheden en de open source-technologieën. Meer informatie over Inside

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Bitrix24 is een toonaangevend platform voor samenwerking, communicatie, sociale netwerken, workflow- en kennisbeheer met 8 miljoen klanten. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een toonaangevend gratis platform voor samenwerking dat door meer dan 8 miljoen organisaties wereldwijd wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie, en biedt communicatietools, taak- en projectmanagement, tools voor sociale samenwerking, werknemersbetrokkenheid, groepschat, gedeelde agenda's en meer. Bitrix24 is volledig gratis voor teams tot 12 werknemers en je kunt een onbeperkt aantal gebruikers kopen voor slechts $ 199 per maand. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer en samenwerking op het web. Meer informatie over MeisterTask
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer op het web. De flexibele projectborden passen zich perfect aan op de werkstroom van je team, of je nu een programmeur bent die met sprints werkt, een marketingteam dat het Kanban-systeem gebruikt of een evenementmanager die op zoek is naar een aantal eenvoudige maar krachtige takenlijsten. Via integraties met al je favoriete tools zoals Slack, GitHub en Zendesk kun je een naadloze workflow creëren, terwijl slimme automatiseringen ervoor zorgen dat je zowel consistent als efficiënt werkt. Meer informatie over MeisterTask

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 8000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is een samenwerkingstool die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 75.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 195 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren. Meer informatie over Smartsheet
Smartsheet, een online platform voor het uitvoeren van werkzaamheden, maakt online samenwerking mogelijk die de manier waarop teams werken herdefinieert. Door de vertrouwde en eenvoudig te gebruiken interface, in combinatie met bestandsdeling, Gantt-diagrammen en functies voor werkautomatisering, is Smartsheet snel uitgegroeid tot een favoriete zakelijke toepassing voor productiviteit. **Beste productiviteits-app van 2013 - Tech Impact Awards **Beste zakelijke app van 2014 - Evernote Platform Awards Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
OnBoard is software voor het beheer van virtuele bestuurs- en managementvergaderingen. Bestuur overal met vertrouwen. Start nu een gratis proefversie/ontvang een demo. Meer informatie over OnBoard
Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagementsoftware. Het is virtueel vergaderbeheer met een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere beslissingen te nemen. Meer dan ooit heb je software voor het beheer van bestuurs- en managementvergaderingen nodig die uitgebreid, veilig en gebruiksvriendelijk is. Stroomlijn de voorbereiding van vergaderingen en bied je leiders nauwkeurige en tijdige informatie op alle apparaten. Geschikt voor op afstand zodat je overal met vertrouwen kunt besturen. Ontvang een demo of start een gratis proefversie. Meer informatie over OnBoard

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen en standaardprocedures van je team te beheren. Meer informatie over Process Street
Process Street biedt bedrijven een gestroomlijnde, niet-technische manier om het beheer van terugkerende workflows snel, leuk en gemakkelijk te maken voor teams overal ter wereld. Sterke bedrijfsprocessen zijn de ruggengraat van elk succesvol bedrijf. Zonder die processen zal een bedrijf het zeker moeilijk vinden om op te schalen. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica, automatisering en integraties. Meer informatie over Process Street

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Bedrijfsklare online proefdrukken voor bureaus en merken, waarmee creatieve projecten 56% sneller worden opgeleverd dan via e-mail of projectmanagement. Meer informatie over Ziflow
Ziflow is het enige bedrijf dat zich uitsluitend richt op het leveren van bedrijfsklare online proefdrukken voor 's werelds meest veeleisende bureaus en merken. Met meer dan 1200 ondersteunde bestandstypen, SOC2-conformiteit en mogelijkheden zoals geautomatiseerde workflow, versiebeheer en integratie met toonaangevende projectmanagementoplossingen, is dit de beste keuze voor organisaties die op zoek zijn naar de beste oplossing voor online proefdrukken om samen te werken met of naast hun bestaande programma's en MarTech-systeem. Meer informatie over Ziflow

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Geef je content extra kracht met een bekroonde DAM-oplossing en ongeëvenaarde service. Vanaf $ 29.900 per jaar. Meer informatie over Widen Collective
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoegen voor zijn klanten. De cloudgebaseerde oplossingen van Widen voor enterprise-DAM, creatieve workflow en merkbeheer ondersteunen voornamelijk middelgrote tot grote organisaties van meer dan 1000 werknemers en leveren een complete ervaring van hoogwaardige software met een ongeëvenaarde service. Meer informatie over Widen Collective

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers. Meer informatie over Zoho Projects
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd geweldig werk af te leveren. Je kunt je projecten plannen, taken toewijzen, effectief communiceren, nooit een belangrijke update mislopen en gedetailleerde rapporten over de voortgang bekijken. Meer informatie over Zoho Projects

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Easy Projects is een cloudgebaseerd PPM-platform voor snel evoluerende teams binnen middelgrote organisaties en grote ondernemingen. Meer informatie over Easy Projects
De bekroonde software van Easy Projects is ontworpen om je te helpen slagen door middel van samenwerking. Verzend en ontvang eenvoudig berichten op taak- en projectniveau, vraag goedkeuringen aan, voeg afbeeldingsaantekeningen toe, deel bestanden en ontvang berichtmeldingen, en dit alles in realtime. Of je team nu op afstand of ter plaatse is, dit platform zorgt ervoor dat er geen communicatie verloren gaat. Vanwege de toegenomen samenwerking door het gebruik van Easy Projects melden teams een daling van de projectduur met 30% en een voltooiingspercentage van 98%. Meer informatie over Easy Projects

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Zoho Sprints is een flexibele projectmanagementtool die Scrum-teams helpt bij het plannen en volgen en altijd klaar te zijn voor verandering. Meer informatie over Zoho Sprints
Zoho Sprints is een gratis online flexibele projectmanagementtool voor Scrum-teams. Voeg gebruikersverhalen toe aan je backlog, schat en prioriteer werkitems, blijf op schema met gepersonaliseerde scrumboards en swimlanes, krijg bruikbare inzichten uit snelheids-, burn-up- en burn-down-grafieken, werk samen met je team aan een sociale feed en plan je beoordeling en retrospectieve vergaderingen vanaf één plek. Meer informatie over Zoho Sprints

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
De gebruiksvriendelijke tool voor sociale media voor een effectief samenwerkings- en goedkeuringsproces tussen bureaus en hun klanten. Meer informatie over Kontentino
Planning van sociale media en creatieve teamsamenwerking in Kontentino verloopt zeer soepel. Alle teamleden kunnen samenwerken om het perfecte bericht te creëren. Je kunt taken toewijzen aan ontwerpers, copywriters en managers binnen sociale media. Ook worden de feedback en inbreng van de klant altijd direct naast het bericht weergegeven in het opmerkingengedeelte van de klant. Je team hoeft niet te zoeken naar ontbrekende gegevens in verwarrende e-maildiscussies. Meer informatie over Kontentino

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Wimi is ontworpen om teamwerk en teamsamenwerking te stimuleren: instant messaging, het delen van bestanden en stations, taken, kalenders en nog veel meer ... Meer informatie over Wimi
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, kalenders en videoconferenties. Met Wimi kan je hele team moeiteloos en slimmer samenwerken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen. Meer informatie over Wimi

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Quire is een samenwerkingsprogramma voor projectmanagement waarmee je taken en subtaken in een unieke boomachtige structuur kunt organiseren. Meer informatie over Quire
Quire is een samenwerkingsprogramma voor projectmanagement waarmee gebruikers gemakkelijk taken kunnen plannen en organiseren in een boomachtige structuur, waarbij doelen worden bereikt door ideeën op te splitsen in uitvoerbare taken die zijn genesteld in een hiërarchische lijst. Meer informatie over Quire

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Pumble is a free chat and collaboration app for teams with unlimited everything. Meer informatie over Pumble
Overcome common challenges in the collaborative process with Pumble - a free team collaboration software. Create channels for different topics, keep up with all conversations via threads, and mention a specific person or a user group to notify all members instantly. Send and save all files within your workspace - access them whenever you need them. Make a quick voice or video call for effective discussions. Meer informatie over Pumble

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van functies op het gebied van tijdregistratie, taakbeheer, contactbeheer en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Door samen te werken aan projecten en klantervaring zien klanten met meer dan 250 gebruikers 30% meer uitwisseling tussen management en werknemers die niet aan een bureau werken. Meer informatie over Speakap
Bekroond, beveiligd en gedeeld platform voor samenwerking tussen management en 250+ werknemers die niet aan een bureau werken. Door het afstemmen van de implementatie van projecten en klantenervaringen zien klanten met meer dan 250 gebruikers 30% meer uitwisseling en feedback tussen werknemers. Met volledige integraties kun je jouw merk versterken met je eigen app. Het product wordt gebruikt door 350+ klanten in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply en Mars. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer samenwerken via Speakap. Meer informatie over Speakap

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie. Meer informatie over Missive
Teaminbox en chattool waarmee teams echt kunnen samenwerken rond e-mail, sms, WhatsApp, Twitter en andere communicatiekanalen. De inbox is opnieuw ontworpen met een zakelijke samenwerkingservaring in gedachten. Met Missive zijn teams gericht op het laten groeien van hun bedrijf. Meer informatie over Missive

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Samenwerkingsplatform voor proofing met een intuïtieve interface om projecten met video's, afbeeldingen, pdf's en webcontent te markeren en goed te keuren. Meer informatie over ReviewStudio
ReviewStudio is een samenwerkingsplatform voor proofing, ontworpen om jou sneller van "te doen" naar "gedaan" te krijgen. Verzamel al je creatieve feedback in één gecentraliseerde en collaboratieve ruimte. Markeer en reageer vanaf elk apparaat op afbeeldingen, video's, pdf's en HTML. Gebruik de vergelijkingsmodus om herzieningen te bekijken met vergelijkingen naast elkaar. Beoordeel je projecten onafhankelijk of gezamenlijk in live beoordelingssessies. Volg de status, taken en goedkeuringen van al je beoordelingen in individuele dashboards. Meer informatie over ReviewStudio

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Digitaal samenwerkingsplatform voor productontwikkeling dat de verbinding tussen ontwerpers, ontwikkelaars, QA en product managers automatiseert. Meer informatie over Sympli
Digitaal samenwerkingsplatform voor productontwikkeling dat de verbinding tussen ontwerpers, ontwikkelaars, QA en product managers automatiseert. Sympli levert alle ontwerpcomponenten en -middelen aan je teamleden op de plek waar ze werken, wat snelle opmerkingen, implementatie en testen mogelijk maakt. Sluit je aan bij de bedrijven van wereldklasse die op deze oplossing vertrouwen. Sympli ondersteunt je team door elk teamlid te verbinden met de samenwerkings- en automatiseringstools die ze nodig hebben om efficiënter te werken. Meer informatie over Sympli

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Beveiligingsplatform om gegevens te uploaden, te creëren, te delen en eraan te werken, speciaal ontworpen voor organisaties die gevoelige bestanden moeten beschermen. Meer informatie over BooleBox
BooleBox is een platform voor inhoudbeveiliging dat de gegevensintegriteit en vertrouwelijkheid van klanten handhaaft tegen ongeoorloofde toegang en tegelijkertijd zorgt voor het hoogste niveau van versleuteling om gevoelige gegevens te beschermen tegen aanvallen. Dankzij een geavanceerd versleutelingssysteem en verschillende beveiligingsinstellingen kunnen gebruikers eindelijk bestanden en mappen creëren, bewerken, delen en classificeren, zonder de bruikbaarheid in gevaar te brengen. Ga voor meer informatie naar de website van boolebox. Meer informatie over BooleBox

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Samenwerkingssoftware die taakbeheer en communicatiefuncties combineert. Upgrade je teamcommunicatie naar het volgende niveau. Meer informatie over HeySpace
HeySpace is een taakbeheertool met chat. Dit is de plek waar je het werk uitvoert. Je kunt alles op één plek doen: chatten met collega's, rich text-documenten schrijven, taggen, voortgang markeren, start- en einddatums instellen en andere nuttige dingen. Stuur een bericht en kijk of ze het lezen, maak taken van berichten - als iemand iets belangrijks zegt, maak je er een kaart van die naar de kaartenlijst wordt verplaatst. Zo eenvoudig is het. Maak je tema-epos met HeySpace. Meer informatie over HeySpace

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Robuuste en gebruiksvriendelijke visuele planningsoftware om alle soorten middelen te volgen. Meer informatie over Visual Planning
Visual Planning is een krachtige softwarebeheeroplossing, geoptimaliseerd voor diegenen die gespecialiseerd zijn in projectsamenwerking, met vlaggenschip- en organisatietools voor het verhogen van de productiviteit van het bedrijf. Met full-stacked capaciteiten kunnen gebruikers in één enkel platform in realtime projecten, opdrachten, taken, klanten, werkorders, werknemers, apparatuur en meer volgen. Werk overal samen via de mobiele toepassing of stuur e-mails en sms-waarschuwingen naar teamleden en verbind planningen met persoonlijke agenda's. Meer informatie over Visual Planning

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Veiligheidsaudits zijn eenvoudige taken met geautomatiseerde informatieverzameling en produceren met één klik op de knop een uitgebreid dossier. Meer informatie over Sofvie
Gezondheids- en veiligheidsaudits en -rapportage zijn een teaminspanning waarbij Sofvie betrokken is. Met ingebouwde processen die het verzamelen van informatie automatiseren en met één klik op de knop een uitgebreid dossier produceren, heeft elk lid van de organisatie toegang tot de tools om te communiceren en toekomstige incidenten te voorkomen. Van de medewerker tot de CEO, Sofvie helpt alles samen te brengen. Bespaar uren op je auditproces voor gezondheid en veiligheid en focus op kwaliteit. Meer informatie over Sofvie

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer
Met Aster kun je per sessie gemiddeld 3 keer zoveel beslissingen nemen, waardoor vergaderingen minder tijd in beslag nemen. Meer informatie over Aster
Aster is de app voor je vergaderingen: Met Aster kun je per sessie gemiddeld 3 keer zoveel beslissingen nemen, waardoor vergaderingen minder belastend worden. In een alles-in-één ruimte vind je je notities, je ondersteunende documentatie en je vooraf ingevulde rapport, zodat je goed opgestelde actieplannen kunt bereiken. Beschikbare integraties: Office 365, Google Suite, Google Chrome en Trello Meer informatie over Aster

Functies

  • Contactenbeheer
  • Documentbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Projectbeheer
  • Realtime bewerken
  • Videovergaderen
  • Taakbeheer

Kopersgids voor Collaboration software

Wat is samenwerkingssoftware?

Samenwerkingssoftware is een tool voor agile teams die zich in verschillende regio's bevinden of op afstand werken. Het wordt gebruikt in de reclame, het bankwezen, de overheid, de gezondheidszorg, de marketing en de IT. De primaire functies omvatten het delen van documenten, versiebeheer, rolgebaseerde toegangs- en toestemmingscontrole, voortgangsbewaking, multi-channel communicatietools en een documentenopslagplaats.

De software helpt medewerkers om gemakkelijk samen te werken, snel te communiceren en middelen te delen. Door te werken in een collaboratieve omgeving kunnen meerdere gebruikers tegelijkertijd taken, projecten en updates in real time beheren en delen.

De voordelen van samenwerkingssoftware

Samenwerkingssoftware biedt veel voordelen voor een organisatie die resulteert in een gestroomlijnde workflow en effectieve voltooiing van taken en doelen. Het helpt bedrijven het volgende te doen:

  • Verbeteren van productiviteit: het op tijd uitvoeren van projecten vereist live communicatie en samenwerking. De software stelt medewerkers in staat om ideeën, middelen en taakupdates te delen met iedereen, waar dan ook in realtime. In tegenstelling tot e-mails, begraaft deze software de kritische informatie niet in een warboel van ongerelateerde berichten. Gebruikers kunnen voor elke workflow kanalen aanmaken, evenals waarschuwingen om hun opdrachten en projectvoortgang bij te houden.
  • Efficiënt beheren van projecten: met het enkele, gecombineerde dashboard kunnen meerdere gebruikers projecten en taken organiseren, deze toewijzen aan verschillende medewerkers, workflows bijhouden en op de hoogte worden gehouden van de voortgang. Gebruikers kunnen hun collega's informeren over de toegewezen taken, hun workflows bijhouden en in realtime communiceren met collega's.
  • Efficiënt samenwerken met medewerkers op afstand: de software stelt bedrijven in staat om hun workflows uit te breiden en om werknemers op afstand of collega's uit verschillende regio's te betrekken. Op deze manier kunnen bedrijven lokaal talent in dienst nemen in plaats van te betalen voor het overplaatsen van medewerkers. De medewerkers op afstand hebben toegang tot de nodige projectdossiers, wat zorgt voor een blijvende productiviteit tegen lage kosten.

Algemene functies van samenwerkingssoftware

  • Communicatietools: het gebruiken van de instrumenten en middelen om de communicatie met de belanghebbenden over verschillende taken en projecten te vereenvoudigen.
  • Bestanden delen: het delen van bestanden met andere gebruikers en het verlenen van het recht om de bestanden te openen, bewerken of wijzigen.
  • Documentbeheer: het op een georganiseerde manier aanmaken, opslaan, volgen en beheren van alle documenten.
  • Taakbeheer: het aanmaken en toewijzen van taken aan individuen. Het bijhouden van de workflow en het bewaken van de algehele voortgang totdat de taak is voltooid.
  • Contentbeheer: het vereenvoudigen van realtime samenwerking tussen meerdere belanghebbenden om documenten in realtime aan te maken en te bewerken. Het verzamelen, delen, opvragen en beheren van content in verschillende formaten die zijn opgeslagen in meerdere databases.
  • Brainstormen: het faciliteren van digitale groepsdiscussies om nieuwe ideeën te produceren en op te slaan.

Overwegingen bij de aankoop van samenwerkingssoftware

Met honderden samenwerkingstools op de markt kan het moeilijk zijn om er één te kiezen. In het kader van de beraadslaging adviseren wij de volgende overwegingen in acht te nemen:

  • Begrijp de werkstijl: verkrijg voorafgaand aan het stellen van de verwachtingen van de software eerst inzicht in de workflows en hoe de teams aan projecten werken. Bekijk vervolgens de functies en functionaliteiten grondig en stem deze af op de verwachtingen. Startups geven bijvoorbeeld de voorkeur aan het delen van documenten en gelijktijdige toegang voor meerdere gebruikers, terwijl middelgrote bedrijven een op de boodschap gerichte samenwerkingsoplossing willen.
  • Opties voor implementatie: de keuze tussen cloud of on-premise implementatie hangt af van vele factoren, zoals het initiële investeringsbudget, de implementatie- en onboardingtijd, de controle en beveiliging van de gegevens en de interne IT-capaciteiten. Over het algemeen hebben cloudgebaseerde oplossingen lage initiële kosten en kunnen ze in een paar dagen worden geïmplementeerd. Kies voor on-premise oplossingen om de toegang tot gegevens te beperken en deze op eigen servers op te slaan.
  • Gratis proefversies voor een betere evaluatie: de meeste leveranciers bieden gratis proefversies aan voor een beperkte periode, wat een beeld geeft van de software, de interface en de functies. Als er eenmaal een paar producten op de shortlist staan die passen binnen prijsklasse, kies dan een paar medewerkers om deze oplossingen te evalueren. Verzamel de feedback van iedereen, en ga dan over tot de uiteindelijke aankoop.
  • UCC-oplossingen om in de mainstream te zijn: aangezien samenwerkingssoftware een aantal functies van communicatietools biedt, zijn de diensten geïntegreerd in een nieuw aanbod, de oplossing voor Unified Communication and Collaboration (Geïntegreerde communicatie en samenwerking). Leveranciers die stand-alone samenwerkingssoftware aanbieden, zullen API's (Application Programming Interface, interface voor toepassingsprogrammering) aanbieden, of bieden deze nu al aan, om hun software te integreren met bedrijfstoepassingen zoals klantenservice, communicatie en projectmanagement.
  • Samenwerking met AI-bots: chatbots en AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) maken snellere interne communicatie en betere klantinteracties mogelijk. Gartner heeft voorspeld dat in 2020 de gemiddelde persoon meer gesprekken met bots zal voeren dan zijn eigen echtgenoten. AI-geschikte chatbots verwerken front-end activiteiten, zoals het beantwoorden van vragen van klanten. De bots kunnen gegevens efficiënter beheren, alledaagse taken stroomlijnen en de teamcommunicatie verbeteren. De volgende keer dat er een PTO (Paid Time Off, betaald verlof) wordt gepland, kan het simpelweg aan de bot worden gezegd, zodat deze automatisch de manager en het team op de hoogte brengt.