169 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Unily helpt ondernemingen in alle sectoren te verenigen door hun personeel te betrekken via geweldige en bekroonde werknemerservaringen. Meer informatie over Unily
Unily is het bekroonde platform voor werknemerservaring, in het hart van je digitale werkplek, dat voor iedereen beter werk mogelijk maakt. Overal in de onderneming, waar mensen ook zijn en wat ze ook doen, verbindt en verenigt de software hen, hun productiviteitstoepassingen en de kennis die ze nodig hebben en willen, in een centrale, zinvolle, digitale ervaring. Meer informatie over Unily
Unily is het bekroonde platform voor werknemerservaring, in het hart van je digitale werkplek, dat voor iedereen beter werk mogelijk maakt. Overal in de onderneming, waar mensen ook zijn en wat ze ook ...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
De toonaangevende webportal-oplossing voor Dynamics CRM en Dynamics 365. Toonaangevend in flexibiliteit, aanpasbaarheid en bruikbaarheid. Meer informatie over The Portal Connector
Dankzij naadloze tweerichtingsintegratie tussen de gegevens van je bestaande Microsoft Dynamics CRM en Dynamics 365 en een veilig en aanpasbaar online portal, krijg je sneller effectievere, nauwkeurigere en winstgevendere klantenservice-ervaringen. Met sleep-en-neerzettools kun je je portal beheren zonder codeervaardigheden, en een volledig Content Management System(CMS) geeft je de mogelijkheid om je webactiva en zakelijke merk te beheren. Deze geweldige tools worden geleverd met de Portal Connector! Meer informatie over The Portal Connector
Dankzij naadloze tweerichtingsintegratie tussen de gegevens van je bestaande Microsoft Dynamics CRM en Dynamics 365 en een veilig en aanpasbaar online portal, krijg je sneller effectievere, nauwkeurige...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Portalsoftware voor bestuur en commissies, ontworpen voor non-profitorganisaties door non-profitoprichters. En ja! Boardable is betaalbaar! Meer informatie over Boardable
Boardable is beschikbaar vanaf slechts $ 49 per maand en biedt een betaalbare, gebruiksvriendelijke portal voor het bestuur en commissies. Ontdek Boardable met een gratis proefversie (geen creditcard nodig) of een live demonstratie. Boardable werd opgericht door non-profitoprichters om non-profitorganisaties, hun besturen en hun vrijwilligers te ondersteunen. Boardable integreert met je bestaande tools, automatiseert routinetaken en centraliseert alle bestuursactiviteiten op één plek. Meer informatie over Boardable
Boardable is beschikbaar vanaf slechts $ 49 per maand en biedt een betaalbare, gebruiksvriendelijke portal voor het bestuur en commissies. Ontdek Boardable met een gratis proefversie (geen creditcard n...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Bitrix24 is een gratis intranetportaal met 8 miljoen bedrijven die het wereldwijd gebruiken. Beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis intranetportaal met 8 miljoen bedrijven die het wereldwijd gebruiken. Zeer veilige, kant-en-klare intranetportal voor kleine en middelgrote bedrijven die is ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis intranetportaal met 8 miljoen bedrijven die het wereldwijd gebruiken. Zeer veilige, kant-en-klare intranetportal voor kleine en middelgrote bedrijven die is ontworpen voor effect...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
OnBoard is een portal voor het beheer van virtuele bestuurs- en managementvergaderingen. Bestuur overal met vertrouwen. Start nu een gratis proefversie/ontvang een demo. Meer informatie over OnBoard
OnBoard is een portal voor bestuur en management dat de voorbereiding van vergaderingen stroomlijnt en je management meer nauwkeurige en tijdige informatie biedt op alle apparaten. Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagement. Het biedt een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere beslissingen te nemen. Nu meer dan ooit heb je vergaderbeheer nodig dat uitgebreid, veilig en gebruiksvriendelijk is. Geschikt voor op afstand zodat je overal met vertrouwen kunt besturen. Start een gratis proefversie van 30 dagen of ontvang een demo. Meer informatie over OnBoard
OnBoard is een portal voor bestuur en management dat de voorbereiding van vergaderingen stroomlijnt en je management meer nauwkeurige en tijdige informatie biedt op alle apparaten. Onboard van Capterra...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Laat klanten online plannen, betalen en actie ondernemen vanuit een vriendelijk self-service portal. Start je gratis proefversie. Meer informatie over vcita
Meer gemak voor je klanten. Meer zaken voor jou. Met een online self-service portal binnen handbereik kunnen je klanten op elk moment elke actie ondernemen. Maak het leven van je klanten eenvoudiger door hen de mogelijkheid te geven afspraken te boeken, te betalen voor diensten, documenten te delen en nog veel meer. En ze hoeven geen techneuten te zijn, het is supereenvoudig en vriendelijk. Meer informatie over vcita
Meer gemak voor je klanten. Meer zaken voor jou. Met een online self-service portal binnen handbereik kunnen je klanten op elk moment elke actie ondernemen. Maak het leven van je klanten eenvoudiger do...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
De beste mobile-first portaloplossing om elk individu in een organisatie te bereiken en te verbinden. Meer informatie over Beekeeper
Bereik je volledige personeelsbestand met de beste medewerkersportaloplossing. Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal en krachtige analytics. Beekeeper brengt frontlijnmedewerkers en plaatselijke collega's op verschillende afdelingen virtueel en in realtime samen via mobiele of desktop-apparaten. Meer informatie over Beekeeper
Bereik je volledige personeelsbestand met de beste medewerkersportaloplossing. Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en inte...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Portal aangestuurd door jouw gegevens. Verbind Airtable of Google Spreadsheets voor een directe portal om contact te leggen met je klanten en team. Meer informatie over Stacker
Portal aangestuurd door jouw gegevens. Verbind Airtable of Google Spreadsheets voor een directe portal om contact te leggen met je klanten, met je partners te communiceren en je team te ondersteunen. Meer informatie over Stacker
Portal aangestuurd door jouw gegevens. Verbind Airtable of Google Spreadsheets voor een directe portal om contact te leggen met je klanten, met je partners te communiceren en je team te ondersteunen....
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Gebruik je OneStop-klantenportal onder je eigen merk om de continue verbindingen die van cruciaal belang zijn voor je bedrijf aan te sturen en te beheren. Meer informatie over Moxtra
Houd je klanten betrokken door een OneStop digitale ervaring te bieden. Moxtra gebruikt een one-stop klantenportal en biedt een eigen communicatiecentrum voor al je externe en interne gebruikers - onder jouw merk. Het levert een continu verbonden ervaring met een alles-in-één pakket van samenwerkingsdiensten. Het Moxtra-platform kan je merkeigen OneStop-portal aansturen als een zelfstandige web- en mobiele app, of als een soepele uitbreiding van je bestaande website, web of mobiele app. Meer informatie over Moxtra
Houd je klanten betrokken door een OneStop digitale ervaring te bieden. Moxtra gebruikt een one-stop klantenportal en biedt een eigen communicatiecentrum voor al je externe en interne gebruikers - onde...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Ontdek zeer kosteneffectieve portaalsoftware. Snelle installatie binnen 48 uur. Gehost in Google Cloud. Gratis upgrades. Meer informatie over Hub
Ontdek een zeer kosteneffectieve portaaloplossing. Snelle installatie binnen 48 uur. Je krijgt toegang tot elke functie tegen één tarief en je profiteert van gratis upgrades. De Hub wordt wereldwijd gebruikt door grote merken om middelen te beheren, nieuws te delen en boeiende interne communicatie te leveren die teams met elkaar in contact houdt. Bied een gepersonaliseerde ervaring voor elke gebruiker met aanpasbare branding, navigatie en inhoud. Maak inloggen moeiteloos via eenmalige aanmelding en maak standaard verbinding met GDrive- en Sharepoint-mappen. Meer informatie over Hub
Ontdek een zeer kosteneffectieve portaaloplossing. Snelle installatie binnen 48 uur. Je krijgt toegang tot elke functie tegen één tarief en je profiteert van gratis upgrades. De Hub wordt wereldwijd ge...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Intranet- en portalsoftware gebouwd om teams te helpen bestanden te delen, taken te beheren, samen te werken aan content, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen.
Samepage biedt bekroonde software voor intranet en medewerkersportals die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bewerken van spreadsheets, en meer. Dankzij veilig delen kun je samenwerken met collega's, aannemers, klanten enz. Met ingebouwde groepchat en videogesprekken kun je je team en de gesprekken binnen het team zien naast de content waar je samen aan werkt. Het kan ook worden geïntegreerd met honderden apps om je te helpen werkstromen te consolideren en een teveel aan e-mails te voorkomen.
Samepage biedt bekroonde software voor intranet en medewerkersportals die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, teke...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk.
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk. Maak contact met mensen in je organisatie om sneller betere beslissingen te nemen. Laat alle werknemers weten wat er van dag tot dag gebeurt en bouw voort op het werk van anderen. Medewerkers kunnen groepen aanmaken die relevant zijn voor het werk en andere interesses, en documenten of foto's in context houden terwijl ze de zaken nog steeds online bespreken.
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk. Maak contact met mensen in je organisatie om snelle...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Diligent Boards is 's werelds toonaangevende oplossing voor het veilig creëren en distribueren van en samenwerken aan materialen voor bestuursvergaderingen.
Diligent Boards is 's werelds toonaangevende oplossing voor het veilig creëren en distribueren van en samenwerken aan documenten en materialen voor bestuursvergaderingen. Meer dan 450.000 bestuursleden en leidinggevenden vertrouwen op de Diligent-software voor bestuursportals om effectievere bestuursvergaderingen te houden. Diligent heeft het Boards-product ontworpen met volledige beveiliging en ongeëvenaarde eenvoud en ondersteunt dit product 24/7/365 met bekroonde ondersteuning op conciërgeniveau.
Diligent Boards is 's werelds toonaangevende oplossing voor het veilig creëren en distribueren van en samenwerken aan documenten en materialen voor bestuursvergaderingen. Meer dan 450.000 bestuursleden...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Je gecentraliseerde portal voor kennisbeheer, samenwerking, medewerkersbetrokkenheid en meer.
Is het moeilijk om kennis te vinden in je huidige portaloplossing? Honderden teams en organisaties, zowel kleine als grote, vertrouwen op Bloomfire voor hun veilige interne portalbehoeften. Door een hub te creëren van alle gegevens van je bedrijf helpt Bloomfire je om de medewerkersbetrokkenheid en de samenwerking tussen teams te vergroten. De SaaS-webportaloplossing van Bloomfire is zo eenvoudig te gebruiken dat er geen uitvaltijd is wanneer je overschakelt – je hoeft de IT-afdeling er niet bij te halen. Ontvang vandaag een gratis demo en zie Bloomfire in actie.
Is het moeilijk om kennis te vinden in je huidige portaloplossing? Honderden teams en organisaties, zowel kleine als grote, vertrouwen op Bloomfire voor hun veilige interne portalbehoeften. Door een hu...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Het beste alternatief voor een intranet of extranet. Breng iedereen samen in een online werkruimte. Goedkoop en snel te implementeren.
Glasscubes vereenvoudigt de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Creëer snel veilige online werkplekken die het gemakkelijk maken om met iedereen samen te werken, waar dan ook. Ontdek hoe slimme teams online werkplekken gebruiken om beter samen te werken en de klus te klaren. Vertrouwd door de Britse overheid en hoogpresterende bedrijven - groot en klein.
Glasscubes vereenvoudigt de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Creëer snel veilige online werkplekken die het gemakkelijk maken om met iedereen samen ...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Je kunt het werk van je team centraliseren en organiseren, documenten creëren en delen, projecten beheren en bij elke stap onderling in contact blijven.
Je kunt het werk van je team centraliseren en organiseren, documenten creëren en delen, projecten beheren en bij elke stap onderling in contact blijven. Quip combineert documenten, spreadsheets, taken en een chatfunctie in één naadloze ervaring. Gebruikt door duizenden innovatieve bedrijven over de hele wereld, waaronder Facebook, NewRelic, Quora en Pinterest. Beschikbaar op het web, Mac, Windows, Android, en iOS. Ga gratis aan de slag met Quip.
Je kunt het werk van je team centraliseren en organiseren, documenten creëren en delen, projecten beheren en bij elke stap onderling in contact blijven. Quip combineert documenten, spreadsheets, taken ...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
MangoApps combineert medewerkersintranet, samenwerking, berichtenuitwisseling en leren in één naadloos systeem voor betere bedrijfsprestaties.
MangoApps is dé hub van elke digitale werkplek. Het is de centrale locatie waar medewerkers naartoe gaan voor een naadloze toegang tot alle tools die ze nodig hebben om te delen, te communiceren, samen te werken, te vinden en te leren. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector.
MangoApps is dé hub van elke digitale werkplek. Het is de centrale locatie waar medewerkers naartoe gaan voor een naadloze toegang tot alle tools die ze nodig hebben om te delen, te communiceren, samen...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Open-source portalsoftware die je helpt een geweldige klantervaring te ontwikkelen en je bedrijfsactiviteiten te moderniseren
eXo Platform is een projectsamenwerkingsplatform dat een veilige en efficiënte omgeving biedt voor elke vorm van samenwerking: cross-functionele, cross-geografische, externe teams, intradepartementale doorlopende samenwerking, ad-hocprojecten en belangengemeenschappen. eXo Platform biedt een speciale hub voor je klanten om hun supportaanvragen en hun bijdragen aan een kennisbank of community te beheren. Het eXo Platform maakt ook simultane bewerking, versiebeheer en taakbeheer mogelijk.
eXo Platform is een projectsamenwerkingsplatform dat een veilige en efficiënte omgeving biedt voor elke vorm van samenwerking: cross-functionele, cross-geografische, externe teams, intradepartementale ...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Meer dan een intranetportaal. Een medewerkersplatform voor samenwerking, betrokkenheid en documenten waarmee je kunt bouwen zonder te programmeren.
OnSemble is meer dan een intranetportaal. Een medewerkersplatform voor samenwerking, betrokkenheid en documentbeheer waarmee je een intranet kunt bouwen zonder te programmeren. Een intranet dat werknemers geweldig zullen vinden en ook daadwerkelijk zullen gebruiken. OnSemble geeft meer dan 55.000 mensen en organisaties mogelijkheden met een verhoogde productiviteit en sociale gemeenschap. OnSemble heeft alle apps en functionaliteit die je vandaag nodig zult hebben en vele waar je naartoe kunt groeien. Integreert ook met SharePoint, Microsoft Office en nog veel meer.
OnSemble is meer dan een intranetportaal. Een medewerkersplatform voor samenwerking, betrokkenheid en documentbeheer waarmee je een intranet kunt bouwen zonder te programmeren. Een intranet dat werknem...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
SmartVault makes it easy to collect, manage, & share documents with a single, integrated document management & client portal solution.
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant, secure file sharing. Plus get features built for business, including selective sharing, group security management, custom templates, & audit reporting. With the SmartVault Toolbar, you can attach, view and manage documents right from apps like QuickBooks Online, Xero, and FreshBooks.
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant, secu...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Automatiseer het proces van het verzamelen van informatie en documenten van je klanten met de eenvoudige en veilige interface.
FileInvite automatiseert het proces voor het verzamelen van informatie en documenten van je klanten. Het proces is eenvoudig gemaakt dankzij de beveiligde interface. Het enige wat je hoeft te doen is een FileInvite aan te maken en verzenden met de informatie die je nodig hebt. De klant uploadt de bestanden vervolgens naar een beveiligd portal waar je de ingediende informatie kunt goedkeuren of afwijzen. Met FileInvite kun je herinneringen en sjablonen instellen en synchroniseren met je favoriete cloudopslag zoals Google Drive. Stuur vandaag nog een FileInvite!
FileInvite automatiseert het proces voor het verzamelen van informatie en documenten van je klanten. Het proces is eenvoudig gemaakt dankzij de beveiligde interface. Het enige wat je hoeft te doen is e...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Hiermee kan iedereen eenvoudige web-apps en online databases bouwen.
Knack helpt niet-programmeurs om eenvoudig prachtige, datagestuurde web-apps te bouwen. Gegevens kunnen uit spreadsheets worden geïmporteerd en geconverteerd naar een online database. Tools zoals zoeken, formulieren en tabellen worden gebruikt om web-apps te bouwen die met de gegevens werken. Apps kunnen op elke site worden gepubliceerd en worden aangepast aan het omliggende ontwerp. Meerdere versies kunnen op verschillende sites en voor verschillende doelgroepen worden gepubliceerd. Ontwikkelaars kunnen deze apps uitbreiden met een RESTful API, aangepaste CSS en JS-eventhandlers.
Knack helpt niet-programmeurs om eenvoudig prachtige, datagestuurde web-apps te bouwen. Gegevens kunnen uit spreadsheets worden geïmporteerd en geconverteerd naar een online database. Tools zoals zoeke...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Online community-software waarmee bedrijven hun klanten, partners en werknemers kunnen verbinden om vanaf elke locatie te kunnen werken.
Het communityplatform voor ondernemingen van Salesforce Community Cloud verbindt klanten, partners en werknemers rechtstreeks met de informatie, apps en experts die ze nodig hebben om actie te ondernemen: -Versnel de kanaalverkoop -Lever uitmuntende service -Verbind klanten -Transformeer de werkplek -Bouw de community die jij wilt Kenmerken: -Bedrijfsintegratie -Personalisatie -Maatwerk en branding -Betrokkenheid -Mobiel -Opbouwen van community en sjablonen -Onderwerpen -Salesforce-bestanden -Acties -Groepen -Vertrouwen
Het communityplatform voor ondernemingen van Salesforce Community Cloud verbindt klanten, partners en werknemers rechtstreeks met de informatie, apps en experts die ze nodig hebben om actie te ondernem...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Voor mensen die op zoek zijn naar een slim online portal om online inzendingen en aanvragen te ontvangen (van klanten, huurders, nieuwe medewerkers, partners, enz).
Clust is alles-in-één onboardingsoftware voor moderne bedrijven. Het stelt professionals en teams in staat om zonder moeite online inzendingen te verzamelen, te beoordelen, goed te keuren en te delen. Clust wordt vertrouwd door duizenden bedrijfseigenaren vanwege zijn unieke reeks functies die variëren van slimme documentverzameling, een online formulierontwerpfunctie en geautomatiseerde herinneringen of juridisch bindende e-handtekeningen, en is een zeer eenvoudige tool voor een betere onboarding. Probeer het 15 dagen gratis, geen creditcard vereist, geen verplichting.
Clust is alles-in-één onboardingsoftware voor moderne bedrijven. Het stelt professionals en teams in staat om zonder moeite online inzendingen te verzamelen, te beoordelen, goed te keuren en te delen. ...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Nasdaq Boardvantage is the leading provider of governance and collaboration solutions for boards, committees, and senior leadership.
As a leading platform for managing board operations, Nasdaq Boardvantage provides governance and collaboration solutions for boards, committees, and leadership. It's purpose-built to meet the critical needs of today's leaders, equipped with powerful security features, ease-of-use and mobility. Public, private, and non-profit companies worldwide, including ~50% of the Fortune 500, rely on Nasdaq Boardvantage to streamline meeting processes, accelerate decision-making, and strengthen governance.
As a leading platform for managing board operations, Nasdaq Boardvantage provides governance and collaboration solutions for boards, committees, and leadership. It's purpose-built to meet the critical ...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Jostle is het enige intranet dat is ontworpen om het leven te vereenvoudigen en het simpel te houden terwijl je groeit, zodat je mensen en je organisatie kunnen gedijen.
Jostle is het enige intranetportal dat is ontworpen om het leven te vereenvoudigen en het simpel te houden terwijl je groeit, zodat je mensen en je organisatie kunnen gedijen. Waarom? Omdat de werkplekken van vandaag gefragmenteerder zijn dan ooit: mensen zijn verspreid, er is meer informatie en er zijn meer manieren dan ooit om te communiceren. Veel tools beloven dit op te lossen, maar uiteindelijk slagen ze daar niet in. Ze zijn gebaseerd op een verouderd ontwerp, waardoor ze te lawaaierig worden en het vinden van informatie lastig wordt. Dit platform heeft besloten dit probleem op te lossen.
Jostle is het enige intranetportal dat is ontworpen om het leven te vereenvoudigen en het simpel te houden terwijl je groeit, zodat je mensen en je organisatie kunnen gedijen. Waarom? Omdat de werkplek...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Stuur een samenwerkingsvoorstel dat prospects door het kopersproces leidt. Wijs de volgende stappen toe, deel inhoud en chat in realtime.
Werk in realtime samen met prospects via dynamische voorstellen. Wijs de volgende stappen toe aan potentiële klanten (met deadlines), breng meerdere beslissers samen, deel verkoopinhoud en chat in realtime. Tijdens elke stap. Elimineer onnauwkeurige prognoses door precies te weten wie je inhoud heeft bekeken, met wie ze deze hebben gedeeld en de vereiste volgende stappen.
Werk in realtime samen met prospects via dynamische voorstellen. Wijs de volgende stappen toe aan potentiële klanten (met deadlines), breng meerdere beslissers samen, deel verkoopinhoud en chat in rea...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Een beveiligde klantportaaloplossing voor heldere en transparante documentsamenwerking, zowel intern als extern.
In professionele dienstverlening is het vertrouwen van de klant cruciaal en er is geen betere manier om dit snel te bereiken dan door duidelijke interne en externe communicatie. Daarom kiezen bedrijven voor het beveiligde klantenportaal van Huddle. Elk bedrijf moet over grenzen van organisaties en jurisdicties heen werken en omgaan met veel gevoelige en vertrouwelijke informatie. Met de toename van cybercriminaliteit hebben bedrijven een oplossing nodig die zowel hun gegevens als hun klanten beschermt.
In professionele dienstverlening is het vertrouwen van de klant cruciaal en er is geen betere manier om dit snel te bereiken dan door duidelijke interne en externe communicatie. Daarom kiezen bedrijve...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Clinked biedt aanpasbare klantportalen voor bedrijven. Deel bestanden op veilige wijze, communiceer met klanten en houd je taken bij.
Clinked stroomlijnt klant- en teaminteracties in een whitelabel, veilig en mobiel portal. Clinked wordt gebruikt door bedrijven in verschillende sectoren en biedt functierijke portals die een high-touch merkervaring bieden aan je klanten en tegelijkertijd de communicatie, beveiliging en processen voor je klantgerichte teams verbeteren. Belangrijke portalfuncties zijn het delen van bestanden, geïntegreerde groepschat, taakbeheer, discussieforums, teamagenda's, mobiele app met logo en meer. Meld je vandaag nog aan voor een gratis proefperiode van 10 dagen.
Clinked stroomlijnt klant- en teaminteracties in een whitelabel, veilig en mobiel portal. Clinked wordt gebruikt door bedrijven in verschillende sectoren en biedt functierijke portals die een high-touc...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Met dit bekroonde en beveiligde platform ervaar je 30% meer uitwisseling onder je niet-bureaugebonden werknemers. Maak slimmer verbinding met Speakap.
Een bekroond, beveiligd en privé portal die betrokkenheid mogelijk maakt met de medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het platform wordt gebruikt door meer dan 350 merken in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth en Bosch. Met aangepaste integraties kun je jouw merk een boost geven met je eigen whitelabel app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap.
Een bekroond, beveiligd en privé portal die betrokkenheid mogelijk maakt met de medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillen...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en appmeldingen.
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's te bereiken waar ze ook zijn, met relevant nieuws, video's, berichten, peilingen en zelfs toepassingsmeldingen, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren. Blink is de ultieme medewerker-app.
Moderne medewerker-app en portal-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
ThoughtFarmer is een moderne intranetoplossing die medewerkersbetrokkenheid stimuleert en de productiviteit verhoogt.
ThoughtFarmer is een modern intranet dat medewerkersbetrokkenheid stimuleert en de productiviteit verhoogt. ThoughtFarmer is ontworpen als centrale locatie voor medewerkers om informatie te delen en te vinden; de functies zijn ontwikkeld om werknemers te helpen hun werk gedaan te krijgen, ongeacht waar het werk feitelijk gebeurt.
ThoughtFarmer is een modern intranet dat medewerkersbetrokkenheid stimuleert en de productiviteit verhoogt. ThoughtFarmer is ontworpen als centrale locatie voor medewerkers om informatie te delen en te...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
The low-code development platform for the digitization of your complete business processes.
Low-code allows you to create a comprehensive, integrative solution that makes your work processes agile and adaptable at any time in the future. As a result, you save time and energy without having to do without tailored, coherent and seamless solutions. Therefore, low-code really is the best of both worlds because it harmonizes simple development and individuality. Your path to a successful digital future with low-code development.
Low-code allows you to create a comprehensive, integrative solution that makes your work processes agile and adaptable at any time in the future. As a result, you save time and energy without having to...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Replace your outdated portal software with Communifire. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 6 million people.
Portal Software that unifies teams and accelerates growth. Centralize all of your company documents, people, and conversations in one easy-to-use hub that employees can access anywhere, anytime. Increase productivity, unite employees, and improve culture with tools that connects & engages. Axero is trusted by some of the world's most thriving companies, 99% of which are still actively using the platform after 5 years. We make implementation easy - join 6,000,000+ happy users today!
Portal Software that unifies teams and accelerates growth. Centralize all of your company documents, people, and conversations in one easy-to-use hub that employees can access anywhere, anytime. Increa...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Intranetsoftware met eenmalige aanmelding met beheer voor documenten, gegevens en content, beschikbaar als cloudgebaseerd of lokaal product.
Je zoektocht naar een intranet is voorbij! Noodle is het alles-in-één, gebruiksvriendelijke intranet voor grote ondernemingen. Noodle biedt een breed scala aan functionaliteiten. Lokale implementatie of cloudimplementatie, op rollen gebaseerde machtigingen, 14 geïntegreerde toepassingen, formulieren en workflows, allemaal met gebruikersbeheer voor eenmalige aanmelding. Bovendien werk je met een ondersteuningsteam dat bedrijven al meer dan een decennium helpt bij het creëren van intranetten. Het is tijd voor Noodle! Bezoek de website voor een GRATIS demo.
Je zoektocht naar een intranet is voorbij! Noodle is het alles-in-één, gebruiksvriendelijke intranet voor grote ondernemingen. Noodle biedt een breed scala aan functionaliteiten. Lokale implementatie o...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Source Intranet helpt je om eenvoudig toegang te krijgen tot bedrijfsbestanden en deze te delen, verbetert de interne communicatie, productiviteit en de moreel van medewerkers.
Verbind je werknemers met de juiste informatie op het juiste moment en zie de productiviteit, het moreel van de werknemers en de samenwerking omhoogschieten met Source intranetsoftware. Met 20 jaar ervaring in het bouwen van bloeiende werkplekken voor honderden organisaties zoals NASA, de Chicago White Sox, University of Washington en het District of West Vancouver, ondersteunt Source teams door op te treden als de "enige bron van waarheid". Vraag een demo aan om te zien hoe Source je kan helpen bij het behalen van je organisatiedoelen.
Verbind je werknemers met de juiste informatie op het juiste moment en zie de productiviteit, het moreel van de werknemers en de samenwerking omhoogschieten met Source intranetsoftware. Met 20 jaar erv...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Beheer, deel en werk samen aan zakelijke bestanden. Biedt gedetailleerd machtigingsbeheer, roltoewijzingen en mobiele toegang.
Met klantportals van Onehub kan je veilig informatie delen in een aangepaste werkruimte met je logo en merkkleuren om je klanten een meer gepolijste en professionele uitstraling te geven. Met Onehub kan je je inhoud veilig online opslaan, delen en openen. Versleuteling op bankniveau van je gegevens en de gedetailleerde, op rollen gebaseerde toestemmingsstructuur betekenen dat je kunt bepalen wie toegang heeft tot je inhoud en dat je cruciale zakelijke bestanden met vertrouwen kunt delen.
Met klantportals van Onehub kan je veilig informatie delen in een aangepaste werkruimte met je logo en merkkleuren om je klanten een meer gepolijste en professionele uitstraling te geven. Met Onehub k...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Creëer snel en eenvoudig je perfecte intranet met het goedkope, cloudgebaseerde intranet van MyHub, compleet met krachtige bedrijfstools.
Bouw snel en moeiteloos je perfecte intranet met de cloudgebaseerde intranetsoftware van MyHub. Krijg toegang tot een reeks krachtige zakelijke tools die de manier waarop je medewerkers samenwerken, communiceren en kennis delen zullen transformeren. Met MyHub profiteer je van moderne intranetfuncties zoals chatfunctie, nieuwsfeed, forums en blogs, plus functionele functies zoals agenda's, documentopslag, workflowautomatisering en personeelsgidsen. MyHub - je voordelige, aantrekkelijk ontworpen, schaalbare intranet.
Bouw snel en moeiteloos je perfecte intranet met de cloudgebaseerde intranetsoftware van MyHub. Krijg toegang tot een reeks krachtige zakelijke tools die de manier waarop je medewerkers samenwerken, co...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Het ontwerp van LiveTiles helpt je om je intranet volledig aan te passen. Creëer boeiende en moderne digitale werkplekken op SharePoint en Office 365.
Deze intelligente intranetsoftware stelt je in staat om klantervaringen voor je werknemers te creëren met een responsief UI-ontwerp, sitebrede analyses, intelligente personeelsgids en persoonlijke, team-, HR- en bedrijfsbotassistenten. Met de tools van LiveTiles kun je je digitale werkplek tegen minimale kosten aanpassen aan de veranderende gebruiksgewoonten van je medewerkers. Het ontwerp van LiveTiles helpt ook de samenwerking binnen je hele organisatie te bevorderen.
Deze intelligente intranetsoftware stelt je in staat om klantervaringen voor je werknemers te creëren met een responsief UI-ontwerp, sitebrede analyses, intelligente personeelsgids en persoonlijke, tea...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
The smart way to collect information & documents from clients
Easily gather information, files and documents from your clients and stakeholders. Content Snare's customers include digital agencies, higher education, internal marketing teams, event planners, law firms, mortgage, accounting and more. The secret sauce is an interface that makes things extremely easy for your clients, so that they send you what you need in record time. Ditch those endless email trails and hacked together systems to get what you need. Collect everything in one place.
Easily gather information, files and documents from your clients and stakeholders. Content Snare's customers include digital agencies, higher education, internal marketing teams, event planners, law ...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Ontwerp een volledig gehoste portal met Malcolm! Configureer en beheer al je gebruikersinteracties via het handige configuratiescherm.
Ontwerp een volledig gehoste portal met Malcolm! Configureer en beheer al je gebruikersinteracties. Zet terugkerende taken en procedures om in workflows. Creëer moeiteloos formulieren, enquêtes, wizards en vragenlijsten. Met de kennisbank van veelgestelde vragen kunnen je gebruikers hun eigen antwoorden vinden via zoeken in natuurlijke taal of browsen. Malcolm! kan volledig door dit platform worden gehost of op je huidige site worden geplaatst via insluitingen, widgets, invoegtoepassingen, pop-ups enz. Dit platform kunnen ook worden aangesloten op meer dan 1500 andere apps.
Ontwerp een volledig gehoste portal met Malcolm! Configureer en beheer al je gebruikersinteracties. Zet terugkerende taken en procedures om in workflows. Creëer moeiteloos formulieren, enquêtes, wizar...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Dit platform is afkomstig van portalexperts die gespecialiseerd zijn in partnerportals en klantportals. Naadloos geïntegreerd met je CRM.
De partnerportals van Magentrix bieden aanpassingsopties via de geavanceerde API-integratie. Configuratie met slepen en neerzetten om verschillende ervaringen te creëren. Geen duplicatie van gegevens. Bekijk de co-branded video met het AppExchange-team. Lees de succesverhalen van klanten of lees de geweldige beoordelingen die ze achterlaten (beoordeling van 5 sterren op AppExchange van Salesforce en uitstekend beoordeelde app in partnerbeheer). TomTom gebruikt dit platform om zijn partners een boost te geven – probeer het ook.
De partnerportals van Magentrix bieden aanpassingsopties via de geavanceerde API-integratie. Configuratie met slepen en neerzetten om verschillende ervaringen te creëren. Geen duplicatie van gegevens. ...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Besteed je te veel tijd aan het voorbereiden van bestuursvergaderingen? Aprio helpt je om je bestuur efficiënter en veiliger te laten werken. Probeer vandaag nog een demo.
Als reactie op COVID-19 wordt Aprio gratis aangeboden tot 31 juli voor nieuwe klanten. Besteed je te veel tijd aan het voorbereiden van bestuursvergaderingen? Ontdek waarom bedrijfsbeheerders, directeuren en leidinggevenden vertrouwen op Aprio-software voor bestuursbeheer om bestuursmateriaal voor te bereiden en te beoordelen, betere vergaderingen te houden en alles veilig te houden. Er worden betaalbare prijzen per gebruiker geboden met premiumfuncties voor iedereen, onbeperkte commissies zonder extra kosten, doorlopende training, 24/7/365 ondersteuning en een kant-en-klare installatie.
Als reactie op COVID-19 wordt Aprio gratis aangeboden tot 31 juli voor nieuwe klanten. Besteed je te veel tijd aan het voorbereiden van bestuursvergaderingen? Ontdek waarom bedrijfsbeheerders, directe...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Geef personeel een werkplek waar ze zich thuis voelen. Krijg toegang tot elke app, deel informatie en werk samen in één centraal intranet.
Geef medewerkers een werkplek waar ze zich thuis voelen met de functierijke, prachtig ontworpen intranetsoftware. Dit is een intranetsoftwareoplossing met een verschil. Het biedt je organisatie een one-stop-shop voor het delen van informatie, het verhogen van de productiviteit, het verbinden van personeel en samenwerking. Profiteer van 20 jaar ervaring met intranet: dit platform heeft intranetten gebouwd, ontworpen en ingezet voor wereldwijde organisaties, zowel grote als kleine, en bedrijven in elke denkbare sector ondersteund.
Geef medewerkers een werkplek waar ze zich thuis voelen met de functierijke, prachtig ontworpen intranetsoftware. Dit is een intranetsoftwareoplossing met een verschil. Het biedt je organisatie een one...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Simplify and digitize your entire partner lifecycle with Allbound's PRM Software - from partner onboarding to enablement.
Allbound is a SaaS Partner Relationship Management (PRM) platform that gives organizations real-time access to sales enablement, marketing tools, and resources on one platform. The platform provides customers the ability to create partner programs that work through the entire life cycle from onboarding, training, enablement to pipeline management. The Allbound platform is fully configurable to provide unique experiences for different segments of partners through dynamic groups.
Allbound is a SaaS Partner Relationship Management (PRM) platform that gives organizations real-time access to sales enablement, marketing tools, and resources on one platform. The platform provides ...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Suite of productivity applications; access files and applications from any Internet-connected computer.
Suite of productivity applications; access files and applications from any Internet-connected computer.
Suite of productivity applications; access files and applications from any Internet-connected computer....
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Platform focused on talent management and corporate knowledge through collaborative work and learning tools.
Platform focused on talent management and corporate knowledge responding to the needs of professionals who are in different jobs and schedules. It integrates in a single software functionalities of management of equipment and collaboration, system of videoconference, functionalities of digitalization of contents and formation. A new concept of learning and collaboration based on the permanent acquisition of new skills and abilities.
Platform focused on talent management and corporate knowledge responding to the needs of professionals who are in different jobs and schedules. It integrates in a single software functionalities of ma...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Webgebaseerde en lokale oplossing die bedrijven helpt websites te bouwen met geïntegreerde messaging, SEO-beheer en inhoudcuratie.
Een schaalbare en volledig aanpasbare oplossing voor forums en gemeenschappen voor alle middelgrote tot grote sites.
Een schaalbare en volledig aanpasbare oplossing voor forums en gemeenschappen voor alle middelgrote tot grote sites....
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken
Provide customers with the 24/7 access they demand with self-service web portals that integrate with your current utility systems.
The SilverBlaze Customer Portal enables Utilities to engage with their customers through self-service web portals that connect customers with utility providers on any device. Intuitive and feature-rich, The SilverBlaze Customer Portal integrates with ANY Billing, CIS, and Smart Meter platform. Completely functional directly out of the box, The SilverBlaze Customer Portal streamlines your utility processes, reduces costs, extends your service to a 24/7 model, and increases customer satisfaction.
The SilverBlaze Customer Portal enables Utilities to engage with their customers through self-service web portals that connect customers with utility providers on any device. Intuitive and feature-rich...
  • Contentbeheer
  • Documentbeheer
  • Bestanden delen
  • Samenwerking
  • Zoeken