117 resultaten
Boek meer opdrachten, word sneller betaald en beheer je hele bedrijf vanuit je broekzak met de alles-in-één app van vcita voor buitendienstprofessionals. Meer informatie over vcita
vcita, speciaal ontworpen voor buitendienstverleners, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent: >> Laat je klanten vacatures ontdekken, boeken en betalen terwijl jij aan het werk bent. >> Incasseer moeiteloos betalingen vanaf elk mobiel apparaat, geen luxe hardware vereist. >> Creëer en verkoop servicebundels, sluit deals voor de langere termijn en terugkerende projecten. >> Vergroot je bereik door je tevreden klanten hun vrienden en familie te laten doorverwijzen. Meer informatie over vcita

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Zet binnen 1 minuut je gratis proefversie op. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op een efficiënte manier, stroomlijn en optimaliseer de kosten voor schoonmaakservicebedrijven dankzij de software voor buitendienstbeheer van Synchroteam. Synchroteam biedt mogelijkheden voor tracering, planning, verzending, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en mobiele betalingen. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks. Zet binnen 1 minuut je gratis proefversie op en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Voor meer dan 10 gebruikers. Een web-mobiel platform dat operationele uitwisselingen tussen teams centraliseert via op maat gemaakte mobiele apps. Meer informatie over Daxium-Air
Meer dan 10 gebruikers. Met Daxium-Air organiseer en optimaliseer je het werk van je operationele teams (enkele of meerdere locaties). Je profiteert van echte zichtbaarheid op de traceerbaarheid van diensten (intern en klant). Daxium-Air past zich aan de eisen van je klanten aan en is volledig configureerbaar op basis van je behoeften en beperkingen. Bevorder de tevredenheid van je klanten door de frequentie van bezoeken en de kwaliteit van diensten te garanderen dankzij geautomatiseerde rapporten. Meer informatie over Daxium-Air

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Cleaning business management software. Automate, sell more, get job reviews, send loyalty coupons, real-time customer update and more. Meer informatie over Houseservice365
Software for micro to middle-sized businesses offering cleaning services: Maid Service, Home Cleaning, Carpet Cleaning, House Cleaning Companies, Property Management Service Providers, Residential Cleaning Companies, and others. HouseService365 allows cleaning companies to automate, sell more, get job reviews, send loyalty coupons, build long-term relationships with your customers, streamline job execution, and nevertheless, look and work like a Pro. Meer informatie over Houseservice365

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer! Meer informatie over Housecall Pro

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Hubstaff doet alles wat je moet doen: tijdregistratie van de schoonmaakdienst, facturering, betalingen, projecten en nog veel meer met de alles-in-één tool.
Werk beter met gestroomlijnde tijdregistratie van Hubstaff. Hubstaff is uitgerust met nauwkeurige tijdregistratie, teambetalingen, gps-volgsysteem, eenvoudige urenregistratie, herinneringen aan gemiste diensten en meer. Hierdoor wordt het beheren van een huishoudelijk of commercieel schoonmaakbedrijf veel eenvoudiger. Je kunt alles beheren en vastleggen via één gebruiksvriendelijke app. Volg je ploeg en verbeter de algehele efficiëntie van je bedrijf doordat je je nu vooral kunt richten op klanten en groei. Meer informatie over Hubstaff

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor schoonmaakservice om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je schoonmaakservicebedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen brandstof- en bedrijfskosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren. Meer informatie over Verizon Connect

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt schoonmaakbedrijven om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor schoonmaakbedrijven van Jobber. Jobber helpt duizenden schoonmaakservices hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; synchroniseer automatisch met je accountingsoftware; dit alles vanaf kantoor of in het veld. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Gebruiksvriendelijke en makkelijk te implementeren software die je mobiele personeel automatiseert. Beheer leads, schattingen, projecten en facturen. Synchroniseert met QB of Xero.
Kickserv, het platform voor huishoudelijke diensten, is opgericht door een eigenaar van een servicebedrijf en gebouwd met het oog op jouw servicebedrijf. Beginnend vanaf $ 59/mnd voor een volledig functioneel account zit je altijd goed. Je website kan worden gebouwd met het leadformulier om leads direct in Kickserv op te nemen, e-mails naar al je leads te automatiseren, promotiecampagnes naar je klanten te sturen, schattingen te geven, herhalingsafspraken te plannen, werk te factureren en in je boekhoudplatform naar keuze, Xero of Quickbooks, te integreren. Meer informatie over Kickserv

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
De app voor kleine bedrijven. Met dit platform kun je taken inplannen, offertes en facturen creëren, formulieren voor gezondheid en veiligheid op het werk voltooien en zelfs creditcardbetalingen accepteren.
ServiceM8 is bedoeld voor kleine dienstverlenende bedrijven met minder dan 30 medewerkers. Krachtig beheer van offertes, planning, facturering, onderhoudsschema's, veiligheidsrapporten, klanten en nog veel meer. Verlaag de administratietijd aanzienlijk door facturen rechtstreeks naar Quickbooks Online of Xero te verzenden. ServiceM8 is eenvoudig te gebruiken, je kunt er snel mee aan de slag en het biedt een gratis proefversie, dus probeer het vandaag nog uit! Meer informatie over ServiceM8

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
BookedIN helpt je tijd te besparen, stress te verminderen en het plannen van afspraken te vereenvoudigen voor zowel jou als je klanten.
BookedIN helpt je tijd te besparen, stress te verminderen, je klantenservice te verbeteren en het plannen van afspraken te vereenvoudigen voor zowel jou als je klanten. Klanten kunnen online boeken en je kunt je drukke agenda overal beheren met de iOS/Android-app. Klanten kunnen hun afspraken bevestigen via e-mail of sms, en je kunt zelfs een vereiste aanbetaling innen voor iedereen die online boekt. Gratis proefversie van 30 dagen, en abonnementen beginnen vanaf $ 24/maand. Geen verborgen kosten of creditcard vereist om je aan te melden. Meer informatie over Bookedin

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Launch27 luistert aandachtig naar gebruikers en is voortdurend bezig met updates op basis van je feedback.
Launch27 is een krachtig online boekingssysteem waarmee potentiële klanten je schoonmaakdiensten via je website kunnen kopen. De boekingsmodule kan worden aangepast aan je bestaande schoonmaakwebsite en kan in slechts enkele seconden worden geïntegreerd, waardoor je klanten een naadloze koopervaring ontvangen. Launch27 heeft ook een eigen ingebouwde kalender om je nieuwe taken en afspraaktijden te tonen, met analyse-integratie waarmee je je schoonmaakdiensten tot in de details kunt regelen met tal van add-ons voor hoge conversiepercentages. Meer informatie over Launch27

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
ServiceTitan wordt vertrouwd door meer dan 100.000 aannemers en is de nummer 1 meest gebruikte software voor servicebedrijven.
Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor servicebedrijven. Klanten van ServiceTitan ervaren een omzetstijging van 24% in 9 maanden. ServiceTitan is het enige systeem dat je nodig hebt om je bedrijf te runnen: planning, dispatch, service, verkoop, marketing, inventaris, loonadministratie, overeenkomsten, boekhouding en meer. Ontvang nu een gratis demo en zie hoe krachtig en gebruiksvriendelijk ServiceTitan is! Meer informatie over ServiceTitan

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Service Fusion helpt schoonmaakdiensten om zonder enorme uitgaven hun bedrijf te beheren, het gedoe voor werknemers te verminderen en sneller betaald te krijgen.
Service Fusion helpt schoonmaakdiensten om zonder enorme uitgaven hun bedrijf te beheren, klanten te helpen, het gedoe voor werknemers te verminderen en sneller betaald te krijgen. Deze complete oplossing voor servicebeheer is eenvoudig te gebruiken en bevat volgens de klanten een "fantastische klantenservice". Het Service Fusion-platform biedt razendsnelle invoer van werkorders, intelligente planning en dispatch, realtime communicatie met buitendienstmedewerkers, uitgebreid bijhouden van klantgeschiedenis, naadloze integratie met de boekhouding en meer. Meer informatie over Service Fusion

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Een bedrijf runnen is moeilijk genoeg, vooral als je met meerdere tools moet jongleren om verschillende dingen te doen. Square Appointments is een totaaloplossing die je helpt tijd te besparen en georganiseerd te blijven omdat het is afgestemd op bedrijven die op afspraakbasis werken. Het is een geïntegreerde POS die wordt geleverd met online planning en betalingsverwerking, zodat je je hele bedrijf vanaf één plek kunt runnen. Square Afspraken is nu gratis voor individuele personen en echt betaalbaar voor teams. Meer informatie over Square Appointments

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Beheerprogramma dat helpt bij het organiseren en uitvoeren van schoonmaakdiensten met vereenvoudigde planningen en afspraakherinneringen.
ZenMaid is in 2013 ontwikkeld door voormalige eigenaren van een schoonmaakservice die hun bedrijf in minder dan een uur per dag konden beheren en runnen met behulp van op maat gemaakte technologie. Het doel van deze oplossing is niet alleen om je te helpen met het organiseren van je agenda en bedrijf, maar ook om je schoonmaakservice uit te breiden zonder extra werk. Klanten die deze service gebruiken geven aan dat ze al snel minder no-shows ervaren, beter geïnformeerde medewerkers hebben en tevreden klanten krijgen die sneller geneigd zijn om nieuwe zaken door te verwijzen. Meer informatie over ZenMaid

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Tradify biedt buitendienstbeheersoftware ontwikkeld voor vakbedrijven en dienstverleners. Offerte opstellen, inplannen, bijhouden en factureren, allemaal onderweg.
Tradify is een alles-in-één-app voor buitendienstbeheer, speciaal ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administratie. Offertes, facturen, urenstaten, buitendienstbeheer, inkooporders, planning en taakrapportage. Tradify verwerkt het allemaal met gemak. Meer dan 15.000 elektriciens, loodgieters, HVAC, bouwers en andere vakmannen van over de hele wereld gebruiken Tradify graag. Klanten kiezen voor Tradify omdat het gemakkelijk te gebruiken is. Meer informatie over Tradify

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Service Autopilot is een volledig bedrijfssysteem met een focus op planning, urenregistratie en werknemersbeheer.
Zet je schoonmaakbedrijf/-dienst op Autopilot. Eén systeem beheert je hele bedrijf, zonder dubbele gegevensinvoer. Neem de controle over je tijd, planning, uitgaven, werknemers, marketing, winst en je leven met software voor gazonverzorging die is ontworpen voor jouw bedrijf. Probeer Service Autopilot gedurende 30 dagen: als deze software je niet bevalt, krijg je 100% van je geld terug. Functionaliteiten: volledige wederzijdse synchronisatie met QuickBooks, kostprijsberekening van taken, CRM, registratie van uren en bedrijfsmiddelen, urenstaten, mobiele telefoons, planning, routebepaling. Meer informatie over Service Autopilot

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
De kant-en-klare app van StreetSmart bevat taken en formulieren, urenstaten, kilometerstand, GPS en klantenbinding voor 50-5000 mobiele medewerkers.
StreetSmart biedt kant-en-klare oplossingen voor mobiel personeelsbeheer voor 50-5000 mobiele werknemers. De complete prijzen zijn inclusief een onbeperkt aantal administratieve gebruikers en een veelzijdige app voor taakbeheer, mobiele formulieren, urenstaten, reiskostenvergoedingen, GPS-diensten en capaciteiten voor klantenbinding. Dit platform begrijpt hoe veldactiviteiten werken, omdat 10.000 bedrijven elke dag op deze oplossing vertrouwen om de productiviteit te verhogen, de operationele kosten te verlagen, de servicerisico's te verminderen en de klanttevredenheid te verbeteren. Meer informatie over StreetSmart

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
VRScheduler werkt samen met AirBnb, VRBO en andere boekingssoftware (zoals Escapia) door boekingen en automatische werkschema's te importeren.
Beheer van uitstekende gewaardeerde activiteiten en huishouding voor 10 tot meer dan 100 vakantiewoningen, kortetermijn- en langetermijnaccommodaties. VRScheduler is het toonaangevende softwareplatfo rm voor het plannen en bijhouden van schoonmakers, inspecteurs en onderhoudspersoneel. VRScheduler werkt met je boekingssoftware om de workflow te verbeteren. Bespaar tijd, optimaliseer arbeid en minimaliseer kostbare fouten. Gratis proefversie. Bekijk vandaag nog een demo. Meer informatie over Operto Teams

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Empowering janitorial contractors to achieve greater profits with unprecedented levels of visibility into their business.
Aspire is a comprehensive janitorial business management system used to help cleaning companies operate more effectively. By centralizing all your data (estimates, schedules, site audits, invoices, etc.) in one place, Aspire allows you to take control of your business operations. No more juggling spreadsheets or disconnected software solutions. With Aspire, you’ll gain the real-time visibility you need to make informed, proactive decisions that enable your janitorial business to grow and thrive. Meer informatie over Aspire

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Eenvoudig als sms maar krachtig genoeg om je teamcommunicatie te stimuleren.
Hub verbindt, motiveert en verbetert de productiviteit van je teams. Je hoeft niet meer honderden e-mails en sms-berichten te sturen of telefoontjes te plegen. Gebruik ingebouwde sjablonen om het juiste bericht naar de betrokken teamleden te sturen. Volg de reacties, verminder follow-ups en krijg meer sneller gedaan. Verhoog de leesbaarheid door berichten naar de juiste teamleden te sturen met behulp van aangepaste tags. Alle communicatie gebeurt binnen het domein van je bedrijf zonder zakelijke en persoonlijke berichten te vermengen. Begin effectief te communiceren met Meer informatie over DoTimely

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Verbeter je bedrijf door je mensen in staat te stellen informatie in het veld vast te leggen die je zal helpen om te groeien en waarmee je tijd kunt besparen.
De oplossing bestaat uit een mobiele app voor mensen in het veld en een dashboard voor leadbeheer (webgebaseerde CRM) dat toegankelijk is voor mensen die op kantoor zijn. Nu kun je de verkoop stimuleren en tijd besparen door de ogen en oren van iedereen om je heen maximaal in te zetten. Wingmate motiveert gebruikers om leads binnen enkele seconden vast te leggen (nieuw bedrijf, up-selling, servicegebreken, enz). Informatie komt warm binnen en wordt meteen georganiseerd, zodat je team binnen enkele seconden aan het werk kan. Uiteindelijk leidt dit tot meer inkomsten en een hechter team. Meer informatie over Wingmate

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Vonigo is geschikt voor schoonmaakbedrijven die hun activiteiten willen stroomlijnen en de omzet willen verhogen via online boekingen.
Vonigo is een bedrijfsmanagement- en online boekingsplatform dat helpt de omzet te verhogen en de bedrijfsactiviteiten van schoonmaakbedrijven te stroomlijnen. Vonigo biedt een uniform pakket van configureerbare cloudgebaseerde modules, inclusief CRM, planning, online boeken, werkorderbeheer, ramingen, verzenden, routing, GPS, facturering, betalingen, rapportage en meer, allemaal toegankelijk via internet vanaf elke desktop of elk mobiel apparaat. Vonigo heeft miljoenen banen geboekt en beheerd. Meld je vandaag nog aan voor een gratis demo. Meer informatie over Vonigo

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Beheer je hele bedrijf met slechts één platform: medewerkers, aannemers, klanten, opdrachten, apparatuur, inventaris voor meerdere locaties, en ook QuickBooks.
Op maat gemaakt platform voor schoonmaakbeheer 1) Bekroonde technologie + 2) Eerlijke prijs + 3) 5-sterrenbeoordelingen AI-FM heeft zeven 2019/20/21 Awards van Gartner gewonnen. De prijs begint bij slechts $ 7,99/gebruiker/mnd. Bekijk zelf de beoordelingen; AI-FM is een ware partner voor leden. Beheer je organisatie volledig via één intelligent platform: Medewerkers, aannemers, klanten, opdrachten, apparatuur, inventaris en QuickBooks- en Zapier-integraties. Gebruik bovendien verbale opdrachten via Siri of Google Assistant in elke taal. Meer informatie over AI Field Management

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
WorkWave Service is een cloudgebaseerde, mobiele, gebruiksvriendelijke end-to-end softwareoplossing voor de buitendienst.
WorkWave Service is een cloudgebaseerde, mobiele, gebruiksvriendelijke end-to-end softwareoplossing voor de buitendienst. Met WorkWave Service kun je je schoonmaakbedrijf beter runnen met een robuust pakket van intuïtieve tools. Het verbindt iedereen met één enkele interface die klantinformatie deelt en alle aspecten van je activiteiten beheert, inclusief planning, verzending, routering, monitoring, facturering, betalingsverwerking en meer. Meer informatie over WorkWave Service

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
QuickBooks add-on servicesoftware met verzenden, routeren, werkorders, onderhoudsschema's, GPS, mobiele en klantenservicetools.
Het serviceprogramma is QuickBooks-add-on servicesoftware. Verzenden, routeren, het bijhouden van werkorders, onderhoudsschema's, klantoproepen, trackingapparatuur, GPS, mobiele oplossing en klantenserviceportal - compatibel met elke iPhone-, Android-telefoon of -tablet of -laptop met realtime synchronisatie, vastleggen van handtekeningen, velden afdrukken, afbeeldingen toevoegen, facturen, verhuur, streepjescodes en facturering, en nog veel meer. Inclusief wekelijkse training, technische ondersteuning en software-upgrades. Eenvoudig. Meer informatie over The Service Program

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
De technologie van UniFocus biedt een eersteklas tool voor personeelsbeheer, zodat managers slimmere en snellere beslissingen kunnen nemen.
UniFocus is een leider op het gebied van personele optimalisatie en combineert oplossingen voor arbeidsbeheer en systemen voor tijd en aanwezigheid met inzichten in de betrokkenheid van klanten en werknemers. De tools van UniFocus maken gebruik van een diepgewortelde expertise in de sector om arbeidsvoorspellingen, budgettering, planning en naleving in een handomdraai te realiseren. Dankzij de cloudgebaseerde tools kan de software integreren met je bestaande systemen en op elk moment vanaf elk apparaat krachtige bedrijfsinzichten bieden. Meer informatie over UniFocus

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Payzerware, de alles-in-één beheertool, stelt aannemers in staat om hun backoffice-activiteiten te beheren en te optimaliseren en omzet te genereren.
Krijg meer opdrachten en behaal meer omzet: planning | afspraken | onderhoudsplannen | facturering | verkoopoffertes | rapportage over technische prestaties | synchronisering met Quickbooks | optioneel vast tarief voor Callahan Roach | eenvoudige onboarding | betaalbare prijzen Meer informatie over Payzerware

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Marketingsoftware voor schoonmaakbedrijven die helpt bij het laten groeien van beoordelingen, verwijzingen en herhaalde aankopen via sms, e-mail, voicemail en handgeschreven brieven.
Schoonmaakbedrijven die Revetize gebruiken voor hun marketing genereren meer inkomsten dan bedrijven die dat niet doen. Dat was toch een vrij bondige speech? Meer informatie over Revetize

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Alles-in-één platform ontworpen voor de servicesector. Van marketing en verkoop tot beheer en gemak.
Online boekingssysteem voor de servicesector. Functies omvatten boekingsformulieren, een beheerdersdashboard, dienstverlenersdashboard, slimme planning, klantendashboard, verwijzingen, couponbeheer, thema's, beoordelingssysteem, systeemlogboeken, mobiele apps en nog veel meer. Meer informatie over BookingKoala

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
A quoting and automation tool for home cleaning companies to give great quotes from your website, over the phone or in person.
ResponsiBid automates your proposal building process, all customer follow-up (email, sms, and more), as well as allows your customers to get accurate pricing and intelligently schedule themselves on your website! You can connect ResponsiBid to CRMs like Jobber, The Customer Factor, Housecall Pro, Markate and Service Monster as well as using Zapier or Google Calendar. ResponsiBid is the selling software that connects to what you're already using. Meer informatie over ResponsiBid

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
The All-in-1 E-commerce Real Time Pricing and Booking Pages solution for Maid Service Businesses.
Grow and simplify your maid service business with PodiumIO home service software! PodiumIO is the All-In-1 E-commerce solution with real-time pricing & booking pages. We allow you to integrate our optimized business software into your already established website, or choose us to design your website from scratch. You can acquire new customers, increase revenue per customer, grow your customer base, enhance your social presence, maximize your sales channel presence, and much more! Meer informatie over PodiumIO

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Smart, flexible paperless forms, Job Scheduling, CRM and Smart Automation all included in one powerful but super simple to use solution
Super flexible Mobile Forms, Job Management & Tracking with full Scheduling and Customer CRM all in one powerful, yet simple to use solution! Formitize is ready to get you paperless working across more than two hundred industries from the smallest of businesses right through to government agencies and many of the world's largest corporations. Smart automation built in for Job Status Updates, Future Job Reminders, Leads & Quote Followups, Overdue Invoice Chasing and so much more. Great Free Trial Meer informatie over Formitize

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Automate admin work, engage employees with Crew App, and increase lead conversion through online booking and Customer App.
With Brilion you can automate admin work, engage employees with Crew App, and increase lead conversion through online booking and Customer App. Starts from $30 and as low as $4 per additional crew member. Our easy to use software and 24 hours chat support will ensure convenient transition to Brilion and allow you to start automating your operations immediately. Integrate our online booking and customer login to your website within two minutes and keep your business open 24/7. Meer informatie over Brilion

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Gratis personal trainer software. Ontworpen voor fitness-, gezondheids- en wellnessprofessionals. Planning, betalingen, berichtenuitwisseling in één app.
Een geïntegreerde en mobiele oplossing voor fitness- en gezondheidsprofessionals. PocketSuite biedt bedrijfseigenaren één tool om arrangementen te verkopen, lessen online in te plannen, ontheffingen voor e-handtekeningen te verzenden, creditcardbetalingen te innen en meer. Tegelijkertijd biedt het je klanten een ongelooflijk handige klantervaring via sms. Meer informatie over PocketSuite

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Cloud-based cleaning business software. Reports & automation will help increase revenue and professionalize your house cleaning company
Maid Service Software to manage a successful and profitable residential cleaning business. Manage all of your cleaning business activities in one powerful software. Scheduling + Dispatch. Sales and Marketing. Automations + Drip Marketing. Employee Scheduling + Time and Attendance. Payroll. Unified Customer Communications through text and email. Reporting and tools to create more efficiency and productivity for every employee and every job. Robust reporting. One unified system. Meer informatie over MaidCentral

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Simplified and complete solution for your estimate and jobs, dispatch, inventory, point of sale, accounting, real time tracking.
BOOST YOUR CLEANING SERVICE OPERATIONS WITH US. We offer end to end business solutions for everything you need including Schedule, Dispatch, Billing, Invoice, Route Optimization, GPS Tracking, CRM, Recurring jobs, Online Booking, Task management. With ALL the features you get excellent customer service for FREE. The onboarding to the site is made EASY and PAINLESS as we import all your customer and price list data. Meer informatie over ServiceWorks

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
CRM software for residential maid/cleaning service businesses. Invoicing, scheduling, automated client messaging, & website bookings.
Maidily is a simple and effective online scheduling software for maid service/cleaning businesses across the nation. Our online integrations will give your customers the ability to purchase services through your website in seconds. Maidily also offers complete job automation (online bookings, reminders, analytics, customer portal + MORE) functionality that works seamlessly with our dynamic calendar system to completely automate your business while increasing conversion rates. Meer informatie over Maidily

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Multi-functional software solution for maid service businesses. Includes job scheduling, CRM, accounting, mapping, mobile app, more.
Easy-to-use multi-functional software solution for maid service businesses Streamlines the all-important business tasks: Job scheduling, CRM (Customer relationship management), Invoicing, statements, payment management, payroll, timekeeping, mapping, work orders and more. Take advantage of a variety of business intelligence tools to help increase profitability and increase operational efficiency. Software developed over 30 years, represents the accumulated wisdom of users over that time. Meer informatie over Scheduling Manager

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Creates custom-built field service management, maid service, work order management and scheduling systems for maid service businesses.
Less Paper Co. creates custom-built field service management, maid service, work order management and scheduling systems to help field service businesses become more efficient in the office and the field. Because we custom build every system to each specific clients needs we can offer all of the features that you want and need in a work order system that some of our competitors can't. Meer informatie over Less Paper

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
What's holding back your business? Manage your customers, jobs, and accounting better with BizScheduler.
BizScheduler makes it easier for you to organize and manage your service business. Our job scheduling calendar is easy to use yet powerful enough to handle the most demanding scheduling needs. Our CRM provides unlimited custom fields, bulk emailing, photo/file uploads, and much more. Automated invoice creation and card payments are a snap with integration to QuickBooks (Online and Desktop). Meer informatie over BizScheduler

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Client, quality, work order, employee, and inventory management for janitorial companies.
Janitorial Manager Software is specifically designed for the cleaning industry. JM is built by Janitors for Janitors. With JM, you can track performance and provide increased efficiency and cost control through Client, Quality, Work Order, Employee, and Inventory Management. Janitorial Manager is committed to developing software that is effective, easy to use and affordable for small to medium sized cleaning service companies. Meer informatie over Janitorial Manager

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Easy to use software solution that streamlines your company's mobile staff schedule and customer data management.
Call of Service provides the latest Field Service workforce scheduling software. Specifically designed for ease of use, our cloud-based service will shave hours off your valuable supervisor's schedules, optimize labor costs, and keep your client's information a few clicks away. Our easy to use scheduling dashboard was built specifically with the needs of field service companies in mind. They're all we work with -- which is why we fit like a glove. Get up and running in less than 10 minutes. Meer informatie over Call of Service

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Plannit puts all of the tools you need to manage your customers and your home services business in one place.
Plannit is a cloud-based home services business management application. Key features include client communication management, customer and lead management (CRM), scheduling and dispatching, routing and GPS, quoting and invoicing, job tracking, team management, payment processing, QuickBooks integration and reporting. Plannit puts your customer relations front and center. You can respond to any client request and manage your operations all from a single application on PCs or mobile devices. Meer informatie over Plannit

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Amidship is the all-in-one management and appointment scheduling software for your small business.
Amidship is a small business platform that makes it easy to run your service business online. Offer your clients the convenience of booking your services online 24/7 through your booking system. Save even more time by setting up automated reminders, payments, and recurring appointments. Establish your brand online through your custom business website. Manage your business on-the-go using any computer, tablet, or mobile device. Streamline your business; Delight your customers! Meer informatie over Amidship

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Drive Service costs down with CRM, Dispatching, Scheduling , Recurring Service Orders, Mobile App and SaaS Low Startup Costs Free Trial
Husky Intelligence is a web based solution for field service companies. Sales and client management. Manage and dispatch work to field service personnel. Mobile workforce has real time access to personal tasks. Paperless billing. Time and expense management. Customizable reports. Your fleet on a map in real time. Free Trial! Meer informatie over Husky Intelligence

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken
Gepland onderhoud, activabeheer, pech- en reparatietaken, compliance-controlelijsten en een krachtige mobiele app voor iOS/Android.
Fieldmagic is de toonaangevende software voor het beheer van de buitendienst en activa die op locatie gebaseerd activabeheer, gepland onderhoud, pech- en reparatietaken, rapportage- en compliance-cont rolelijsten combineert met krachtige apps voor iOS en Android voor een complete oplossing voor je bedrijf. De uitstekende compliance-controlelijsten vereenvoudigen het proces van naleving van relevante normen en stimuleren het onderhoud van best practices in je hele bedrijf, en ze besparen je tijd en geld. Meer informatie over Fieldmagic

Functies

  • Plannen
  • Taakbeheer
  • Klantendatabase
  • Offertes
  • Werkorderbeheer
  • Terugkerende afspraken