Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Franchise management software

Franchise management software helpt bij het stroomlijnen van het beheer en de communicatie binnen een franchisebedrijf. Gebruikers kunnen hiermee de boekhouding beheren, de productiviteit van franchisers bijhouden, zorgen voor consistente branding en communicatie binnen het hele franchisebedrijf, nieuwe franchisenemers werven en verkooprapporten, marketing en productdistributie beheren.

België Lokale producten weergeven

37 resultaten

Franchise On Cloud is franchisebeheersoftware waarmee franchisegevers hun netwerk kunnen ontwikkelen en tot leven kunnen brengen. Meer informatie over Cerca
Dankzij meer dan 250 functies besparen franchisegevers met Franchise On Cloud-beheersoftware dagelijks tijd bij de ontwikkeling en het tot leven brengen van hun netwerk. De aanpasbare SaaS-oplossing in de kleuren van elk merk is verkrijgbaar via een all-inclusive abonnement. Met dit abonnement profiteer je van toegewijde assistentie, een gratis update en nieuwe functies. De software wordt voortdurend verbeterd op basis van de wensen van klanten. Meer informatie over Cerca

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Franchise-intranet
  • CRM
  • Beheer van salesactiviteit
  • Taakplanning
  • Factureren
  • Websitebeheer
  • Auditbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
België Lokaal product
FLYX is Europa's leverancier van orderbeheer- en omnichannel loyaliteitssystemen. Meer informatie over Flyx
FLYX: Europa's leverancier van orderbeheer- en omnichannel loyaliteitssystemen Deze geavanceerde loyaliteitsoplossing biedt de flexibiliteit die nodig is om klanten te betrekken via verschillende verkoopkanalen. Denk hierbij aan coupons, punten, beloningen, spaarkaarten, gamification en nog veel meer. Personalisatie en activering zijn de belangrijkste focusgebieden. Het orderbeheersysteem is de middleware die verbinding maakt met je huidige POS en je producten, prijzen en inventaris in kaart brengt. Het platform voorziet in twee verschillende maar aanvullende behoeften: het opbouwen van klantgegevens via loyaliteitsprogramma's voor gepersonaliseerde promotionele communicatie en het verbeteren en beheren van digitale bestelkanalen via het OMS van het platform. De combinatie van deze oplossingen biedt een ultraflexibele omnichannel klantervaring die is ontworpen om de klantenbinding te maximaliseren. Meer informatie over Flyx

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Franchise-intranet
  • CRM
  • Beheer van salesactiviteit
  • Taakplanning
  • Factureren
  • Websitebeheer
  • Auditbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Populairste marketingplatform voor franchises. Krachtige marketingsoftware voor het beheer van meerdere locaties via een alles-in-één marketingplatform.
Marketing 360 is het populairste marketingplatform voor franchises. Maak gebruik van franchisemarketingsoftware en -diensten van wereldklasse en de beste franchise-websites voor het genereren van verkoop via één enkel, krachtig en intelligent platform. Meer informatie over Marketing 360

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Franchise-intranet
  • CRM
  • Beheer van salesactiviteit
  • Taakplanning
  • Factureren
  • Websitebeheer
  • Auditbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor servicebeheer om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
De toonaangevende buitendienstbeheersoftware om je franchise-activiteiten op te schalen. Maak je franchisebedrijf efficiënter en op maat gemaakt met mHelpDesk. De automatiseringssoftware is gebaseerd op feedback van buitendienstklanten en helpt zowel franchisegevers als franchisenemers tijd te besparen, zich beter te organiseren en te groeien. Meld je aan voor een van de gratis, op maat gemaakte consulten voor meer informatie over dit exclusieve programma voor franchisepartners. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Franchise-intranet
  • CRM
  • Beheer van salesactiviteit
  • Taakplanning
  • Factureren
  • Websitebeheer
  • Auditbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Franchise-intranet
  • CRM
  • Beheer van salesactiviteit
  • Taakplanning
  • Factureren
  • Websitebeheer
  • Auditbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Franchise-intranet
  • CRM
  • Beheer van salesactiviteit
  • Taakplanning
  • Factureren
  • Websitebeheer
  • Auditbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
Maak kennis met Thryv, de alles-in-één managementsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert essentiële zakelijke functionaliteiten zoals offertes en facturering, afsprakenplanning, betalingsverwerking, sms- en e-mailcampagnes, het beheren van klantenlijsten, sociale media en meer. Meer informatie over Thryv

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Franchise-intranet
  • CRM
  • Beheer van salesactiviteit
  • Taakplanning
  • Factureren
  • Websitebeheer
  • Auditbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Jolt is tabletgebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren, en realtime feedback te geven aan eigenaren en managers.
Jolt is tabletgebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, McDonald's en Buffalo Wild Wings. Jolt is vooral handig voor eigenaren van meerdere winkels en geeft realtime feedback over elke locatie rechtstreeks op je telefoon. Tablets in de winkel houden medewerkers verantwoordelijk en gericht op de taak, en managers krijgen toegang tot de volledige reeks tools, waaronder een schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, een trainingsbibliotheek en feilloze aankondigingen en berichten. Meer informatie over Jolt

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Franchise-intranet
  • CRM
  • Beheer van salesactiviteit
  • Taakplanning
  • Factureren
  • Websitebeheer
  • Auditbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Beheer je franchise en laat het groeien met één app die alles doet. Vaarwel eindeloze telefoontjes, vaarwel papierwerk, hallo klantenbinding.
Beheer je franchise en laat het groeien. Reken af met je factureringstaken, zodat je tijd kunt besparen en je kunt concentreren op het bevorderen van je bedrijf. Maak moeiteloos aantrekkelijke facturen vanaf je desktop of mobiel en versnel betalingen met automatische klantherinneringen. Meer informatie over vcita

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Franchise-intranet
  • CRM
  • Beheer van salesactiviteit
  • Taakplanning
  • Factureren
  • Websitebeheer
  • Auditbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
ServiceTitan wordt vertrouwd door meer dan 100.000 aannemers en is de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële service- en vervangingsbedrijven.
VOOR AANNEMERS MET 2+ TECHNICI. Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële onderhouds- en vervangingsbedrijven met meer dan 2 technici. Klanten van ServiceTitan ervaren een omzetstijging van 24% in 9 maanden. ServiceTitan is het enige systeem dat je nodig hebt om je bedrijf te runnen: planning, dispatch, service, verkoop, marketing, inventaris, loonadministratie, overeenkomsten, boekhouding en meer. Ontvang nu een gratis demo en zie hoe krachtig en gebruiksvriendelijk ServiceTitan is! Meer informatie over ServiceTitan

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Franchise-intranet
  • CRM
  • Beheer van salesactiviteit
  • Taakplanning
  • Factureren
  • Websitebeheer
  • Auditbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over Gofrugal

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Franchise-intranet
  • CRM
  • Beheer van salesactiviteit
  • Taakplanning
  • Factureren
  • Websitebeheer
  • Auditbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Betaalbare oplossing voor franchisebeheer voor op klassen gebaseerde bedrijven die de bedrijfsactiviteiten voor franchisenemers en franchisenemers vereenvoudigt.
ClassJuggler is een betaalbare oplossing voor franchisebeheer voor op klassen gebaseerde bedrijven die de activiteiten voor franchisegevers en franchisenemers vereenvoudigt. Je krijgt robuuste, gebruiksvriendelijke tools om lesplanning, registratie, leerlinggegevens, rapportage, facturering, royaltybeheer en online betaling van rekeningen en zelfbediening voor de klant te beheren. Geef je franchisenemers een steuntje in de rug met een schat aan zakelijke tools en zonder het gedoe/de kosten van het zelf bouwen of hosten ervan. Ongeëvenaarde ondersteuning. Maatwerkoplossingen beschikbaar. Meer informatie over ClassJuggler

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Franchise-intranet
  • CRM
  • Beheer van salesactiviteit
  • Taakplanning
  • Factureren
  • Websitebeheer
  • Auditbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse.
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse. Meer informatie over MeazureUp

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Franchise-intranet
  • CRM
  • Beheer van salesactiviteit
  • Taakplanning
  • Factureren
  • Websitebeheer
  • Auditbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Gecentraliseerde softwareoplossingen voor het hoofdkantoor voor bedrijven met meerdere vestigingen en franchises.
Shortcuts is een gecentraliseerd softwaresysteem voor het hoofdkantoor en is ontworpen zodat jij slimmer kunt werken en je bedrijf op meerdere locaties met maximale efficiëntie kunt runnen. Feedback over klantbeheer, business intelligence, geautomatiseerde marketing, voorraadbeheer, werknemersbeheer en meer. Meer informatie over Shortcuts

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Franchise-intranet
  • CRM
  • Beheer van salesactiviteit
  • Taakplanning
  • Factureren
  • Websitebeheer
  • Auditbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
MyTime is de toonaangevende cloudgebaseerde oplossing voor meerdere locaties waarmee je je retailbedrijf kunt ontwikkelen en beheren.
MyTime is zeer krachtige en innovatieve cloudgebaseerde software. MyTime is ontworpen om te schalen voor ondernemingen, franchises, bedrijven met meerdere locaties en andere drukke bedrijven, en gebruikers groeien gemiddeld 30% nadat ze overschakelen naar dit revolutionaire platform. Verras je medewerkers en klanten met deze geavanceerde technologie die de communicatie met je klanten verbetert, je back-office administratie vereenvoudigt en je online aanwezigheid en reputatie verbetert. Meer informatie over MyTime

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Franchise-intranet
  • CRM
  • Beheer van salesactiviteit
  • Taakplanning
  • Factureren
  • Websitebeheer
  • Auditbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
De innovatieve sport- en fitnesssoftware levert ervaringen van wereldklasse door middel van technologie en ontwerp.
Upper Hand is innovatieve software voor sport- en fitnessbedrijven. Upper Hand wordt aangedreven door een reeks cloudgebaseerde tools en stroomlijnt de frontdesk- en backofficeactiviteiten, waardoor eigenaren en beheerders kunnen ontsnappen aan de administratieve maalstroom en meer tijd aan hun bedrijf kunnen besteden. Tot de belangrijkste functies van Upper Hand behoren lidmaatschappen, lessen en tegoedpassen, planning en registratie, automatisering van loonadministratie, detailhandelbeheer, geïntegreerde betalingen en meer - plus een eersteklas gebruikerservaring voor klanten. Meer informatie over Upper Hand

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Franchise-intranet
  • CRM
  • Beheer van salesactiviteit
  • Taakplanning
  • Factureren
  • Websitebeheer
  • Auditbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Configio is een bekroond platform voor evenementenbeheer met alles wat je nodig hebt om je evenementen effectief te beheren.
Maak kennis met Configio: één robuust platform met alles wat je nodig hebt om je evenementen effectief te beheren. Met dit bekroonde platform kun je individuele en groepsregistratieregels, je registratiewebsite, geautomatiseerde marketingcampagnes, enquêtes, documenten, analytics en leermiddelen maken, beheren en aanpassen. Configio geeft je alle controle door je de mogelijkheid te geven om elk aspect van de digitale ervaring van bezoekers te configureren via het veelzijdige dashboard van Configio. Meer informatie over Configio

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Franchise-intranet
  • CRM
  • Beheer van salesactiviteit
  • Taakplanning
  • Factureren
  • Websitebeheer
  • Auditbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
MarcomCentral is ontworpen om franchisegevers te helpen bij het organiseren, aanpassen en leveren van marketingmiddelen aan franchisenemers over de hele wereld.
MarcomCentral is een cloudgebaseerd marketingportal dat is ontworpen om franchisegevers te helpen bij het organiseren, aanpassen en leveren van actuele marketingmiddelen aan franchisenemers over de hele wereld. Met dynamische marketingsjablonen, geavanceerde zoekfuncties, diepgaande analyses en gebruikersrechten fungeert de portal als een totaaloplossing voor je team, waardoor je zakelijke berichten op elk niveau van je organisatie consistent en merkeigen blijven. Vraag meer informatie aan over MarcomCentral. Meer informatie over Marcom Portal

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Franchise-intranet
  • CRM
  • Beheer van salesactiviteit
  • Taakplanning
  • Factureren
  • Websitebeheer
  • Auditbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Lever franchisegevers hoogwaardige technologie en uitzonderlijke klantenservice, zodat hun franchisenemers uitmuntendheid kunnen bereiken.
De software van Better biedt een basis die de franchisegever met hun franchisenemers verbindt, door een alles-in-één oplossing voor beide te configureren terwijl in het hele netwerk groei en consistentie wordt ontwikkeld. De tools bieden je uitmuntende hulp bij het genereren en onderhouden van nieuwe klanten, het leveren van uitzonderlijke klantenservice zodat je eerdere klanten blijven terugkomen en orderprocessen die je helpen upsellen en je gemiddelde omzet te verhogen. Meer informatie over Better

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Franchise-intranet
  • CRM
  • Beheer van salesactiviteit
  • Taakplanning
  • Factureren
  • Websitebeheer
  • Auditbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Cloudgebaseerd platform waarmee restaurants operationele processen kunnen verbeteren met taakbeheer, voedselverspillinglogboeken en meer.
Vereenvoudig de dagelijkse werkzaamheden. Bespaar tijd en geld met voedselverspillinglogboeken, temperatuurlogboeken voor voedselveiligheid, checklists en nog veel meer. Een cloudgebaseerde toepassing voor restaurants en alle andere foodservice-bedrijven. Betaalbaar genoeg voor onafhankelijke restaurants en robuust genoeg voor grote bedrijfsmerken. Verbeter de werkstroom en verantwoording van werknemers. Geen dure hardware. Direct bruikbare dashboardrapportage op alle niveaus van de organisatie vanaf elke computer of slim apparaat. Meer informatie over FreshCheq

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Franchise-intranet
  • CRM
  • Beheer van salesactiviteit
  • Taakplanning
  • Factureren
  • Websitebeheer
  • Auditbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Vonigo is geschikt voor mobiele servicefranchises die hun activiteiten willen stroomlijnen en de omzet willen verhogen.
Vonigo helpt de activiteiten te stroomlijnen en de omzet van mobiele servicefranchises met meerdere locaties en/of merken te verhogen. Het uniforme pakket aan configureerbare cloudgebaseerde modules bevat CRM, planning, online boeken, werkorderbeheer, ramingen, verzending, routing, GPS, facturering, betalingen, innen van royalty's, rapportage en meer, allemaal toegankelijk via internet vanaf elke desktop of elk mobiel apparaat. Vonigo heeft miljoenen banen geboekt en beheerd. Meld je vandaag nog aan voor een gratis demo. Meer informatie over Vonigo

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Franchise-intranet
  • CRM
  • Beheer van salesactiviteit
  • Taakplanning
  • Factureren
  • Websitebeheer
  • Auditbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Een franchisemarketingplatform dat franchisenemers helpt met consistente merkpositionering en tegelijkertijd gelokaliseerde content op schaal creëert.
Marvia is een franchisemarketingplatform dat franchisenemers ondersteunt met behoud van de bedrijfscontrole. Het platform biedt franchises zoals Domino's, KidsStrong en Clean Eatz-tools om hun franchisepartners te helpen effectiever te verkopen. Meer informatie over Marvia

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Franchise-intranet
  • CRM
  • Beheer van salesactiviteit
  • Taakplanning
  • Factureren
  • Websitebeheer
  • Auditbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Restaurants, detailhandelszaken en andere exploitanten met meerdere vestigingen gebruiken Zenput om de teamprestaties in elke winkel te verbeteren.
Zenput is de manier waarop topoperators de teamprestaties in elke winkel verhogen. Restaurants, detailhandelszaken en andere exploitanten met meerdere vestigingen, zoals Chipotle, Domino's en 7-Eleven gebruiken het platform om te automatiseren hoe operationele procedures en belangrijke initiatieven worden uitgerold en gehandhaafd. Zenput ondersteunt 40.000 locaties in meer dan 35 landen en maakt elk buitendienst- en winkelmedewerker productiever en beter uitgerust om hun werk goed te doen. Meer informatie over Zenput

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Franchise-intranet
  • CRM
  • Beheer van salesactiviteit
  • Taakplanning
  • Factureren
  • Websitebeheer
  • Auditbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
OnPrintShop IT-partner voor je printbedrijf. Het begrijpt de uitdagingen van PSP's en automatiseert afdrukprocessen, waardoor de omzet toeneemt.
Dit platform biedt end-to-end oplossingen met print-e-commerce, veelzijdige ontwerpstudio's, orderbeheer om de verkoop te verhogen en de kosten te verlagen. Omdat dit platform samenwerkt met PSP's (MKB tot wereldwijd de grootste drukkerijen), begrijpt het hoe complex het is om meerdere producten en verkoopkanalen te beheren. Het platform heeft oplossingen ontworpen, met name voor commerciële, handels-, fotoboek-, promotionele en grootformaatdrukkerijen. Zowel het platform als je IT-partners zijn op de hoogte van de nieuwste technologieën en bieden gepersonaliseerde ondersteuning, belangrijke redenen voor het succes van de klant. Meer informatie over OnPrintShop

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Franchise-intranet
  • CRM
  • Beheer van salesactiviteit
  • Taakplanning
  • Factureren
  • Websitebeheer
  • Auditbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer
Erply is een cloudgebaseerd detailhandels- en POS-platform dat perfect is voor zowel kleine bedrijven als ondernemingen.
Erply is een cloudgebaseerd POS-systeem voor detailhandelaren van elke omvang. Het biedt uitgebreid voorraadbeheer, een reeks gedetailleerde rapporten en functionaliteit voor meerdere winkels. Erply is snel en flexibel, en al jarenlang partner van verschillende zeer succesvolle merken zoals Sony, Disney, Garmin GPS, Elizabeth Arden, Athlete's Foot, Carat, Rapid Refill, Viasat, UNICEF, de Verenigde Naties en het Olympisch Comité van de Verenigde Staten. Meer informatie over ERPLY

Functies

  • Personeelsbeheer
  • Financieel beheer
  • Franchise-intranet
  • CRM
  • Beheer van salesactiviteit
  • Taakplanning
  • Factureren
  • Websitebeheer
  • Auditbeheer
  • Verkooppunt
  • Voorraadbeheer