Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Auto-onderdelen software

Software voor carrosseriebedrijven biedt de schade-industrie tools zoals opdrachtkosten, bestellen, factureren, schatten, regelitems, boekhouding, planning en werkplaatsbeheer. Alle onderdelen van carrosseriebeheer zijn beschikbaar in één interface. Zie ook: auto-reparatie software, vliegtuigonderhoud software, fleet management software en garagesoftware.

23 resultaten

Selfservice afsprakenplanning met een zeer gebruiksvriendelijke planningstool, zodat jij tijd overhoudt voor de rest van je takenlijst. Meer informatie over Acuity Scheduling
Bespaar tijd en laat je klanten en monteurs doorstromen met het self-service boekingsgemak van Acuity. Vanaf het moment dat ze bij je boeken, staat Acuity klaar om klantintakes uit te voeren, monteurs toe te wijzen, automatisch aangepaste bevestigingen naar je klanten, jou en je personeel te sturen, sms-herinneringen te sturen en betalingen te verwerken. Met Acuity verlopen de dagelijkse werkzaamheden van je carrosseriebedrijf soepeler. Je hoeft alleen maar op het juiste moment aanwezig te zijn. Meer informatie over Acuity Scheduling

Functies

  • Arbeidsloon
  • Klantendatabase
  • VIN-decoder
  • Beheer van onderdelen
  • Factureren
  • Offertes
RemOnline is een alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement die is ontworpen voor reparatiewerkplaatsen. Meer informatie over RemOnline
RemOnline is software voor mkb's die hun activiteiten willen stroomlijnen. Of je nu activiteiten in de winkel of op locatie beheert, RemOnline heeft alles wat je nodig hebt om je bedrijf efficiënter te runnen. Automatiseer belangrijke bedrijfsfuncties, waaronder verkoop, taakverwerking, voorraadbeheer, loonadministratie en analyse. Met de app voor werkorders kunnen externe teams mobiel verkoop-/werkorders verwerken en betalingen accepteren. Managers kunnen de mobiele app gebruiken om KPI's bij te houden en de activiteiten van werknemers te volgen. Meer informatie over RemOnline

Functies

  • Arbeidsloon
  • Klantendatabase
  • VIN-decoder
  • Beheer van onderdelen
  • Factureren
  • Offertes
NetSuite is een top cloud-ERP en biedt de zichtbaarheid en controle om slimme beslissingen te nemen en vol vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één bedrijfsbeheersoftware voor de cloud, waarmee ruim 37.000 organisaties hun bedrijf effectiever kunnen runnen. NetSuite automatiseert kernprocessen en biedt realtime inzicht in operationele en financiële prestaties. Met één geïntegreerd pakket aan applicaties voor o.a. boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain geeft NetSuite bedrijven duidelijk inzicht in hun data en de volledige controle over hun bedrijf. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Arbeidsloon
  • Klantendatabase
  • VIN-decoder
  • Beheer van onderdelen
  • Factureren
  • Offertes
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
De missie van Marketing 360 is om het MKB het beste marketingplatform ter wereld te bieden door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te bieden via één enkel, krachtig, betaalbaar platform. Meer informatie over Marketing 360

Functies

  • Arbeidsloon
  • Klantendatabase
  • VIN-decoder
  • Beheer van onderdelen
  • Factureren
  • Offertes
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • Arbeidsloon
  • Klantendatabase
  • VIN-decoder
  • Beheer van onderdelen
  • Factureren
  • Offertes
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem en integreert de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem.
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem dat de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem integreert. Als een cloudgebaseerd platform dat een reeks apparaten ondersteunt maakt Clover het eenvoudiger en sneller dan ooit om je bedrijf te runnen. Dankzij de ingebouwde capaciteiten kun je de dagelijkse taken vereenvoudigen, transacties versnellen, klanten betrekken en moeiteloos de nieuwste betalingen accepteren. Clover biedt ook een robuuste app-markt met meer dan 300 beschikbare apps en dat aantal blijft nog toenemen. Meer informatie over Clover

Functies

  • Arbeidsloon
  • Klantendatabase
  • VIN-decoder
  • Beheer van onderdelen
  • Factureren
  • Offertes
Alles wat je nodig hebt om je autoreparatiebedrijf te beheren, van voorraadregistratie en facturering tot VIN-decoder en kentekenlezer.
De ARI-app is bedoeld voor autoreparatiewerkplaatsen en voor onafhankelijke monteurs. Het doel van de app is om monteurs en bedrijfseigenaren te helpen bij het maken en verzenden van elektronische facturen naar hun klanten. Het is een elegante oplossing voor een nogal omslachtige taak. Als het eenmaal goed is ingesteld, kan ARI je helpen tijd en kosten te besparen die je normaal gesproken besteedt aan het triviale proces van het schrijven van autoreparatiefacturen en -offertes. Meer informatie over ARI

Functies

  • Arbeidsloon
  • Klantendatabase
  • VIN-decoder
  • Beheer van onderdelen
  • Factureren
  • Offertes
Met AppointmentPlus-software voor automatische planning kunnen groeiende bedrijven tijd en geld besparen door klanten online te laten boeken.
Met AppointmentPlus-software voor het plannen van afspraken voor autoreparaties kun je meerdere afdelingen van je werkplaats beheren, dagelijkse servicerapporten uitvoeren en je klanten de vrijheid en het gemak geven om online te boeken. Geautomatiseerde afspraakherinneringen beperken de no-shows, verminderen de wachttijden en verhogen de klanttevredenheid. Met deze software kan je winkel de omzet verhogen, tijd besparen en het klantenbehoud verbeteren. Sinds 2001 heeft AppointmentPlus zijn klanten geholpen meer dan 300 miljoen afspraken in te plannen en dat aantal blijft groeien. Meer informatie over DaySmart Appointments

Functies

  • Arbeidsloon
  • Klantendatabase
  • VIN-decoder
  • Beheer van onderdelen
  • Factureren
  • Offertes
Een uniforme oplossing voor handel (ERP + POS) voor detailhandel en horeca die is gebouwd op Microsoft Dynamics-technologie.
LS Central is een alles-in-één softwareoplossing die Microsoft Dynamics 365 Business Central uitbreidt en daarom POS- en ERP-functionaliteit biedt in één uniform systeem. Dit betekent dat je maar één volledige software hoeft te gebruiken om je financiën (de Microsoft ERP), POS, winkelactiviteiten, supply chain management, voorraad, e-commerce en klantloyaliteit te beheren. Meer informatie over LS Retail

Functies

  • Arbeidsloon
  • Klantendatabase
  • VIN-decoder
  • Beheer van onderdelen
  • Factureren
  • Offertes
Beheer je merkeigen klantloyaliteitsprogramma. Geef erkenning bij aankopen en bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty

Functies

  • Arbeidsloon
  • Klantendatabase
  • VIN-decoder
  • Beheer van onderdelen
  • Factureren
  • Offertes
Fullbay helpt je bij het beheren van je winkel met vrachtwagens voor intensief gebruik. Het factureert, brengt onderdelen in rekening, rapporteert efficiëntie van monteurs, stelt klanten tevreden.
Fullbay is voor winkels voor intensief gebruik. Het helpt winkels sneller te factureren, technici efficiënter te maken, elk onderdeel te factureren, klanten daadwerkelijk tevreden te stellen met een klantenportaal en je weekenden terug te krijgen. Het is cloudgebaseerd en werkt op elk apparaat dat is verbonden met het internet, wordt geleverd met gratis upgrades en onbeperkte ondersteuning. Met Fullbay zie je realtime statistieken, bevrijd je jezelf uit de winkel, lig je nooit meer achter met de facturatie. Fullbay slaat een volledige factuurgeschiedenis op voor elk apparaat. Fullbay-voor een efficiëntere winkel. Meer informatie over Fullbay

Functies

  • Arbeidsloon
  • Klantendatabase
  • VIN-decoder
  • Beheer van onderdelen
  • Factureren
  • Offertes
R.O. Writer Shop Management Software helpt autogarages en bandenwinkels slimmer en sneller te werken.
R.O. Writer Shop Management Software helpt autogarages en bandenwinkels slimmer en sneller te werken. Kenmerken zijn onder andere Smart eCat, die de prijs en beschikbaarheid van onderdelen voor 10 leveranciers in 10 seconden tegelijkertijd controleert. Andere functies: Planning, debiteuren, crediteuren, voorraadbeheer, marketing, multi-store oplossingen en meer. Plus: de R.O. Touch mobiele app die eigenaren, serviceschrijvers en technici verbindt via mobiele technologie, waaronder sms'en en digitale inspecties. Meer informatie over R.O.Writer

Functies

  • Arbeidsloon
  • Klantendatabase
  • VIN-decoder
  • Beheer van onderdelen
  • Factureren
  • Offertes
Tool voor autoreparatie die een desktopoplossing biedt door middel van snellere navigatie en beter zoeken.
Tool voor autoreparatie die een desktopoplossing biedt door middel van snellere navigatie en beter zoeken. Meer informatie over ALLDATA

Functies

  • Arbeidsloon
  • Klantendatabase
  • VIN-decoder
  • Beheer van onderdelen
  • Factureren
  • Offertes
Verminder het aantal no-shows, maak indruk op je klanten met eenvoudige sms- en e-mailherinneringen voor afspraken en meer. Meld je zonder risico aan.
GoReminders is je alles-in-één oplossing voor het plannen en herinneren van auto-onderhoud. Stuur automatisch herinneringen naar je klanten en personeel via sms of e-mail. Berichten zijn volledig aanpasbaar en werken voor eenmalige afspraken of herinnering aan de jaarlijkse onderhoudsbeurt. Inclusief geïntegreerde groepsberichten, bulk-sms-berichten en diensten voor het boeken van afspraken. GoReminders betaalt zichzelf terug met slechts één gemiste afspraak per maand. Begin vandaag nog met de gratis proefversie – geen creditcard vereist. Meer informatie over GoReminders

Functies

  • Arbeidsloon
  • Klantendatabase
  • VIN-decoder
  • Beheer van onderdelen
  • Factureren
  • Offertes
Reparatiebedrijven kunnen gemiddelde reparatieorders stimuleren met de tool voor digitale voertuiginspectie van Autoserve1 waarmee rapporten met afbeeldingen kunnen worden gemaakt.
Software voor digitale voertuiginspectie voor dealers en aftermarket reparatiebedrijven. Autoserve1 biedt gedetailleerde rapporten die via sms worden verzonden, inclusief foto-/video-implementatie en lijsten met 50 inspectiepunten. De software om de gemiddelde reparatieorders te verhogen, de workflow te verbeteren en aangepaste inspectiechecklists voor je services te bouwen. Het belangrijkste is dat je vertrouwen opbouwt met klanten terwijl ze precies zien wat monteurs zien met intuïtieve afbeeldingen en video's die uitleggen waarom onderhoud nodig is. Meer informatie over AutoServe1

Functies

  • Arbeidsloon
  • Klantendatabase
  • VIN-decoder
  • Beheer van onderdelen
  • Factureren
  • Offertes
Fattmerchant is een op abonnementen gebaseerd technologiebedrijf dat tegen directe kosten onbeperkte creditcardverwerking aanbiedt.
Fattmerchant is de revolutionaire betalingsverwerker die een daadwerkelijk uniforme ervaring biedt. Met het geavanceerde omniplatform kunnen verkopers betalingen accepteren zoals ze willen: creditcards, betaalpassen, ACH en meer. Met de technologie kun je al je oplossingen vanaf één platform beheren, inclusief online betalingen, toonbankterminals, factureringstools en mobiele apps. De transparante prijzen besparen verkopers doorgaans 40% zonder opslagen, contracten, verborgen kosten en met onbeperkte verwerking. Meer informatie over Stax

Functies

  • Arbeidsloon
  • Klantendatabase
  • VIN-decoder
  • Beheer van onderdelen
  • Factureren
  • Offertes
AutoRepair Cloud is een cloudgebaseerd kosteneffectief alles-in-één platform voor monteurs en autoreparatiebedrijven.
AutoRepair Cloud is bedoeld om elk aspect van je bedrijf te verbeteren door je workflow te centraliseren en te optimaliseren. Het biedt tools zoals reparatieschattingen, facturering, sjablonen, ingebouwde VIN-scanner/decoder, volgen van voertuigen/klanten, voorraadbeheer en onderhoud, 5 oplossingen voor je klanten, zodat ze de voortgang en geschiedenis van de reparatie kunnen volgen, het onderhoudsschema kunnen bijhouden en afspraken met je kunnen boeken. Meer informatie over AutoRepair Cloud

Functies

  • Arbeidsloon
  • Klantendatabase
  • VIN-decoder
  • Beheer van onderdelen
  • Factureren
  • Offertes
Orderry voor autoreparatiewerkplaatsen - sneller inchecken, slimmer analyseren, betere ramingen, run je autogarage feilloos.
Orderry is een SaaS-oplossing voor autoreparatiewerkplaatsen en autogarages. Bedrijfsautomatisering, één database voor klanten, bestellingen, taken, werkopdrachten, voorraad en verkoop, van in- en uitchecken tot analytics, rapportage, eenvoudige interne communicatie, geplande meldingen bij elke gelegenheid, onderweg-berichten, tijdige updates en andere aangepaste waarschuwingen, zowel voor klanten als je personeel. Volg onderdelen, materialen en winkelverkopen bij je autoreparatiewerkplaats met een volledig geautomatiseerde voorraadmodule. Meer informatie over Orderry

Functies

  • Arbeidsloon
  • Klantendatabase
  • VIN-decoder
  • Beheer van onderdelen
  • Factureren
  • Offertes
Service-ervaringoplossing die dealers de tools geeft om de klantloyaliteit en winkelefficiëntie te vergroten.
Service-ervaringoplossing die dealers de tools geeft om de klantloyaliteit en winkelefficiëntie te vergroten. Meer informatie over Xtime

Functies

  • Arbeidsloon
  • Klantendatabase
  • VIN-decoder
  • Beheer van onderdelen
  • Factureren
  • Offertes
Software voor garagebeheer en platform voor klantenbinding voor garages. Stroomlijn activiteiten en verbeter de klantervaring.
Autorox is software voor garagebeheer die is ontworpen voor garages wereldwijd. De oplossing bevat een CEP (Customer Engagement Platform) voor diensten zoals afsprakenplanning, het bijhouden van service en exclusieve aanbiedingen om de klantervaringen te verbeteren. Blijf verbonden met optionele sms- en WhatsApp-updates. Multi-outletnetwerken kunnen de prestaties volgen met behulp van het dashboard voor bedrijfsrapportage. Het platform biedt ook whitelabeling voor aangepaste branding en diensten voor professionele website-ontwikkeling. Meer informatie over Autorox

Functies

  • Arbeidsloon
  • Klantendatabase
  • VIN-decoder
  • Beheer van onderdelen
  • Factureren
  • Offertes
Cloudgebaseerde tool die autobedrijven helpt met facturering, werkorderbeheer, schattingen, onderhoudstracking en meer.
Cloudgebaseerde tool die autobedrijven helpt met facturering, werkorderbeheer, schattingen, onderhoudstracking en meer. Meer informatie over ActionRev

Functies

  • Arbeidsloon
  • Klantendatabase
  • VIN-decoder
  • Beheer van onderdelen
  • Factureren
  • Offertes
Je kunt moeiteloos alle aspecten van schadeherstel beheren, van het bijhouden van de omzet en productie tot kostprijsberekening, facturering en meer.
Met iAutoFocus kun je eenvoudig alle aspecten van schadeherstel beheren, van het bijhouden van de omzet en productie tot kostprijsberekening, facturering, reparatienotities, cyclustijden, efficiëntie van werknemers, winstmarges en claimverwerking. Met AutoFocus krijg je een allesomvattend, kosteneffectief softwaresysteem voor werkplaatsen van elke omvang, en zelfs voor de meest veeleisende onderneming die maatwerk nodig heeft. Meer informatie over iAutoFocus

Functies

  • Arbeidsloon
  • Klantendatabase
  • VIN-decoder
  • Beheer van onderdelen
  • Factureren
  • Offertes
Planning op basis van slepen en neerzetten, uren- en aanwezigheidsregistratie, synchronisatie met populaire offertesoftware en volledig personeelsbeheer.
Planning op basis van slepen en neerzetten, uren- en aanwezigheidsregistratie, synchronisatie met populaire offertesoftware en volledig personeelsbeheer. Meer informatie over Planning Plus

Functies

  • Arbeidsloon
  • Klantendatabase
  • VIN-decoder
  • Beheer van onderdelen
  • Factureren
  • Offertes