241 resultaten
Waarom Capterra gratis is
SaaS-oplossing waarmee bedrijven verplichtingen en risico's kunnen volgen in de contractovereenkomst met klanten of leveranciers. Meer informatie over Hyperlex
Hyperlex is cloudgebaseerde software voor contractbeheer, mogelijk gemaakt door kunstmatige intelligentie. De oplossing lost moeilijke contractbeheerproblemen op een zeer gebruiksvriendelijk platform op. Het helpt je om de hele contractlevenscyclus te stroomlijnen dankzij automatisering, inzichten te ontdekken in je overeenkomsten en proactief te zijn bij juridische en economische gebeurtenissen. Met Hyperlex kun je je bedrijfsproces versnellen, je verplichtingen volgen, je risico's beheersen en nieuwe kansen creëren. Meer informatie over Hyperlex
Hyperlex is cloudgebaseerde software voor contractbeheer, mogelijk gemaakt door kunstmatige intelligentie. De oplossing lost moeilijke contractbeheerproblemen op een zeer gebruiksvriendelijk platform o...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Een modulair platform dat drie oplossingen voor juridische zaken combineert in één gebruiksvriendelijke toepassing: beheer van materie, documenten en kennis. Meer informatie over Knowliah
Knowliah is een modulair platform dat in één gebruiksvriendelijke toepassing de drie oplossingen combineert waarnaar juridische teams op zoek zijn: Beheer van juridische zaken (materie) Document-/e-mailbeheer Kennisbeheer/zoeken Volg automatisch de ontwikkelingen van zaken. Bewaar documenten en e-mails veilig binnen slechts 2 tot 15 seconden en laat het geautomatiseerde contextualisatiesysteem vervolgens op de achtergrond werken, zodat de informatie later kan worden gevonden wanneer nodig, en uitgesloten wanneer het niet is vereist. Meer informatie over Knowliah
Knowliah is een modulair platform dat in één gebruiksvriendelijke toepassing de drie oplossingen combineert waarnaar juridische teams op zoek zijn: Beheer van juridische zaken (materie) Document-/e-ma...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Precisely is een platform voor contractautomatisering en -beheer. Creëer, werk samen, onderteken en analyseer alle contracten op één plek. Meer informatie over Precisely
Precisely is een cloudgebaseerd platform voor contractautomatisering en contractbeheer. Geautomatiseerde contractcreatie, goedkeuringswerkstromen, e-ondertekening, digitale archivering en slimme monitoring allemaal op één plek. Meer informatie over Precisely
Precisely is een cloudgebaseerd platform voor contractautomatisering en contractbeheer. Geautomatiseerde contractcreatie, goedkeuringswerkstromen, e-ondertekening, digitale archivering en slimme monito...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Corporify is a Legal Entity Management & Corporate Housekeeping Platform Meer informatie over Corporify
Corporify is a European based cloud-based platform to run corporate housekeeping and legal entity management. The Platform and Portal provide users with a market-leading solution for communicating with investors, board members and Meer informatie over Corporify
Corporify is a European based cloud-based platform to run corporate housekeeping and legal entity management. The Platform and Portal provide users with a market-leading solution for communicating wit...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen en standaardprocedures van je team te beheren. Meer informatie over Process Street
Process Street biedt bedrijven een gestroomlijnde, niet-technische manier om het beheer van terugkerende workflows snel, leuk en gemakkelijk te maken voor teams overal ter wereld. Sterke bedrijfsprocessen zijn de ruggengraat van elk succesvol bedrijf. Zonder die processen zal een bedrijf het zeker moeilijk vinden om op te schalen. Je kunt checklists moeiteloos creëren en aanpassen met tekst, afbeeldingen, video en meer. Stroomlijn het goedkeuringsproces met voorwaardelijke logica, automatisering en integraties. Meer informatie over Process Street
Process Street biedt bedrijven een gestroomlijnde, niet-technische manier om het beheer van terugkerende workflows snel, leuk en gemakkelijk te maken voor teams overal ter wereld. Sterke bedrijfsproce...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
App4Legal is een intuïtieve oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken. Het is een volledig geïntegreerde oplossing met een gebruiksvriendelijke interface. Meer informatie over App4Legal
App4Legal is een intuïtieve oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken waarmee jij je kunt concentreren op de creatieve, probleemoplossende aspecten van je werk. Het is ontworpen door advocaten voor advocaten en heeft een gebruiksvriendelijke interface met een gegarandeerd snelle leercurve in de markt! App4Legal is een online oplossing die op de server of in de cloud beschikbaar is en wordt ondersteund met een mobiele toepassing voor iOS en Android. Of je nu in een solopraktijk werkt, in een advocatenkantoor of op een interne juridische afdeling, App4Legal is geschikt voor jou! Meer informatie over App4Legal
App4Legal is een intuïtieve oplossing voor het beheer van advocatenpraktijken waarmee jij je kunt concentreren op de creatieve, probleemoplossende aspecten van je werk. Het is ontworpen door advocaten ...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Corporate governance-cloud die je kritieke entiteitsgegevens beheert en secretariële documenten perfect automatiseert. Meer informatie over Athennian
Corporate governance-cloud die je kritieke entiteitsgegevens beheert en secretariële documenten perfect automatiseert. Meer informatie over Athennian
Corporate governance-cloud die je kritieke entiteitsgegevens beheert en secretariële documenten perfect automatiseert....
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Beheer, volg, organiseer en krijg toegang tot je belangrijke entiteitsdocumenten in één veilige oplossing, met EntityKeeper. Meer informatie over EntityKeeper
EntityKeeper helpt je bij het beheren van entiteiten, het bijhouden van indieningsdatums en het organiseren van bedrijfsgegevens in één veilige oplossing. Mis nooit meer een indieningstermijn door aangepaste meldingen van belangrijke datums. Maak en bekijk de organisatiestructuur van al je entiteiten in één eenvoudig te navigeren diagram. Stroomlijn compliance-activiteiten in je hele organisatie vanuit één centraal punt. Het klantenondersteuningsteam is er om je bij elke stap te helpen. Het onboarding-proces is snel en eenvoudig. Meer informatie over EntityKeeper
EntityKeeper helpt je bij het beheren van entiteiten, het bijhouden van indieningsdatums en het organiseren van bedrijfsgegevens in één veilige oplossing. Mis nooit meer een indieningstermijn door aan...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Knackly's document automation software boasts a powerful feature set, with an intuitive interface that gets you productive right away. Meer informatie over Knackly
Knackly is document automation software for law groups of any size or structure. Their platform boasts the most powerful features in automation today, yet, thanks to its intuitive interface, new users become productive right away. Knackly's customers are former users of other document automation platforms, frustrated with confusing interfaces, steep learning curves, and lack of needed features or law groups choosing their very first document solution. PC and MAC compatible Meer informatie over Knackly
Knackly is document automation software for law groups of any size or structure. Their platform boasts the most powerful features in automation today, yet, thanks to its intuitive interface, new users ...
SDK voegt scanfuncties zoals scannen van documenten, scannen van streepjescodes en QR-codes, scannen van ID-kaarten en paspoorten toe aan elke app en web-app. Meer informatie over Scanbot SDK
Met de Scanbot Scanner SDK kunnen je werknemers en klanten documenten, streepjescodes, QR-codes, ID-kaarten, paspoorten, EHIC-kaarten en andere gegevens rechtstreeks vanaf hun smartphone scannen. Met de herkenning van tekst en gegevens bespaar je veel tijd bij het verwerken van documenten. De Scanner SDK is gebaseerd op de jarenlange ontwikkeling van de Scanbot-app, die verschillende prijzen heeft ontvangen en door miljoenen klanten wordt gebruikt. Daarom kan dit platform optimale resultaten, gebruiksgemak en tal van functies bieden. Meer informatie over Scanbot SDK
Met de Scanbot Scanner SDK kunnen je werknemers en klanten documenten, streepjescodes, QR-codes, ID-kaarten, paspoorten, EHIC-kaarten en andere gegevens rechtstreeks vanaf hun smartphone scannen. Met d...
Clio biedt een krachtige reeks tools om moderne juridische professionals te helpen bij het runnen, uitbreiden en beheren van hun bedrijven, van intake tot factuur.
Clio vergemakkelijkt de dagelijkse activiteiten van juridische professionals van over de hele wereld met intuïtieve tijdregistratie, facturering, matter-management, mobiele apps en meer, voor het stroomlijnen van elke taak, van intake tot factuur. Met Clio Manage, de populairste juridische praktijkbeheersoftware ter wereld, en Clio Grow, een juridisch CRM-platform om je te helpen je klantenrelaties beter te beheren, biedt de Clio Suite alles wat je nodig hebt om je advocatenkantoor te runnen, uit te breiden en te beheren.
Clio vergemakkelijkt de dagelijkse activiteiten van juridische professionals van over de hele wereld met intuïtieve tijdregistratie, facturering, matter-management, mobiele apps en meer, voor het stroo...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
New realities call for new solutions. We are the #1 work from home time billing and invoicing software for law firms. Try for FREE now.
At HALF THE COST of other solutions, TimeSolv provides the robust time and billing needs law firms demand, without the extra features you never use. Store payment information and run hundreds of payments in seconds on YOUR timeline, achieving ZERO AR! For over 20 years, our web-based solution has helped lawyers increase their billable time and get paid faster, whether at home or in the office. Integrate with LexCharge, LawPay, QuickBooks, Office 365, and more. Try for FREE for 30 days!
At HALF THE COST of other solutions, TimeSolv provides the robust time and billing needs law firms demand, without the extra features you never use. Store payment information and run hundreds of paymen...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Mobielvriendelijke en veilige juridische software die verrassend eenvoudig is om te gebruiken. Bespaar tijd. Laat je bedrijf groeien. Werk papierloos. Werk vanaf elke plek.
Maak gebruik van deze juridische software, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer gedaan te krijgen in minder tijd. Mis nooit deadlines, word sneller betaald met facturering met één klik, en hou factureerbare tijd en uitgaven bij. Met de mobiele apps werk je vanaf elke plek, op elk apparaat. Het is gemakkelijk, gebruiksvriendelijk en intuïtief. Je kunt nu minder tijd besteden aan het beheren van je bedrijf en meer tijd aan het verdienen van geld. Probeer het gratis, geen creditcard vereist.
Maak gebruik van deze juridische software, uitstekend beoordeeld op Capterra. Tienduizenden advocatenkantoren in meer dan 170 landen gebruiken PracticePanther om hun kantoren te automatiseren en meer g...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
MyCase is een complete oplossing voor casusbeheer - beheer documenten, contactpersonen, agenda's, e-mails, taken en facturen op een centrale locatie.
MyCase is een complete oplossing voor casusbeheer voor je advocatenkantoor dat de tools biedt die je nodig hebt om de organisatie te verbeteren, de efficiëntie te vergroten en je bedrijfsactiviteiten te schalen. Met MyCase zijn al je belangrijke casusdetails - documenten, contacten, agenda's, e-mails, taken, facturen - beschikbaar op één georganiseerde locatie. Probeer een gratis proefversie (geen creditcard vereist) op de website.
MyCase is een complete oplossing voor casusbeheer voor je advocatenkantoor dat de tools biedt die je nodig hebt om de organisatie te verbeteren, de efficiëntie te vergroten en je bedrijfsactiviteiten t...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
AbacusLaw is een kant-en-klare, volledig geïntegreerde oplossing voor zaakbeheer voor bedrijven van elke omvang, in alle praktijk- en rechtsgebieden.
AbacusLaw is de leider in casemanagementsoftware. AbacusLaw is opgericht in 1983 en bevat alles wat je nodig hebt om een geweldige praktijk te leiden. Kenmerken omvatten op regels gebaseerde agenda's, automatisering van documenten en formulieren, zaakbeheer, conflictcontrole, contactbeheer, document- en e-mailbeheer, urenregistratie, facturering, balansopmaak, boekhouding, trust accounting en meer. AbacusLaw is ook beschikbaar in een eigen cloud voor een complete rampbestendige oplossing.
AbacusLaw is de leider in casemanagementsoftware. AbacusLaw is opgericht in 1983 en bevat alles wat je nodig hebt om een geweldige praktijk te leiden. Kenmerken omvatten op regels gebaseerde agenda's, ...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Populairste alternatief voor Adobe® Acrobat®: PDFelement is een alles-in-één pdf-oplossing. Creëer, bewerk, converteer en onderteken pdf-bestanden op een betere manier.
PDFelement is de eenvoudigste manier om pdf-documenten te creëren, bewerken, converteren en ondertekenen op Windows en Mac. Dit alternatief voor Adobe Acrobat biedt pdf-functionaliteiten op ondernemingsniveau en permanente licenties. PDFelement wordt wereldwijd verkocht in 9 verschillende talen en is de alles-in-één pdf-oplossing voor alle soorten gebruikers, en de enige complete pdf-oplossing naast Adobe Acrobat die beschikbaar is op Windows, Mac, iOS, en Android.
PDFelement is de eenvoudigste manier om pdf-documenten te creëren, bewerken, converteren en ondertekenen op Windows en Mac. Dit alternatief voor Adobe Acrobat biedt pdf-functionaliteiten op onderneming...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
CosmoLex is het enige cloudgebaseerde, facturerings- en boekhoudsysteem voor volledig praktijkbeheer (geen QuickBooks® vereist).
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex - de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks nodig). CosmoLex elimineert het probleem van het bijhouden van afzonderlijke systemen voor het beheer, de facturering en de boekhouding van advocatenkantoren. LawPay-creditcardverwerking is ook ingebouwd zonder vaste maandelijkse kosten. Log altijd en overal in bij CosmoLex Cloud om alles te krijgen wat je nodig hebt om je advocatenkantoor volledig te runnen. Probeer het vandaag nog gratis.
Duizenden advocatenkantoren zijn overgestapt op CosmoLex - de enige cloudgebaseerde managementsoftware voor advocatenpraktijken met ingebouwde, conforme juridische boekhouding (geen QuickBooks nodig). ...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Logikcull.com is een kant-en-klare vondst voor moderne juridische teams.
Logikcull.com is een kant-en-klare vondst voor moderne juridische teams. De beveiligde, cloudgebaseerde oplossing helpt advocatenkantoren en organisaties van elke omvang om de dure, complexe en risicovolle uitdagingen op het gebied van eDiscovery, interne onderzoeken en open archiveringsreacties op te lossen. Met Logikcull kun je binnen vijf seconden een ontdekkingsproject starten, overal en altijd en op elk apparaat. Het beoordelen van gegevens is zo eenvoudig als het uitvoeren van een Google-zoekopdracht. En in Logikcull zijn je gegevens altijd veilig.
Logikcull.com is een kant-en-klare vondst voor moderne juridische teams. De beveiligde, cloudgebaseerde oplossing helpt advocatenkantoren en organisaties van elke omvang om de dure, complexe en risicov...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Biedt moderne juridische teams de mogelijkheid om eDiscovery en zaakvoorbereiding vanaf elke locatie efficiënt, betaalbaar, veilig en zonder gegevenskosten te beheren.
Nextpoint is slimme software die eDiscovery-projecten automatiseert voor juridische teams van elke omvang. Met deze beveiligde, cloudgebaseerde oplossing kan je team binnen enkele minuten beginnen met het beoordelen van documenten met behulp van krachtige tools voor gegevensanalyse, een gebruiksvriendelijke interface en gezamenlijke toegang vanaf elke gewenste locatie. De innovatieve functionaliteiten voor zaakvoorbereiding van Nextpoint zullen je verwachtingen overtreffen van wat slimme eDiscovery-software kan doen. Je hoeft niet te betalen voor gegevens: gratis, onbeperkt aantal gegevensuploads, verwerking, hosting, OCR, beeldvorming en producties.
Nextpoint is slimme software die eDiscovery-projecten automatiseert voor juridische teams van elke omvang. Met deze beveiligde, cloudgebaseerde oplossing kan je team binnen enkele minuten beginnen met ...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Amicus, de toonaangevende software voor praktijkbeheer, integreert je informatie in een enkel systeem voor het verbeteren van de efficiëntie en het rendement.
Amicus Attorney, de toonaangevende oplossing voor praktijkbeheer, integreert al je bedrijfsinformatie in één geautomatiseerd systeem zodat je je efficiëntie en rendement kunt verbeteren. Amicus-softwareoplossingen zijn beschikbaar als desktop-, cloud- of gecombineerde desktop/cloudoplossing en bieden klant-/materiebeheer, juridische agenda's en taken, contacten en bedrijfsontwikkeling, documentbeheer, documentautomatisering, tijd- en onkostenregistratie, conflictcontrole en meer.
Amicus Attorney, de toonaangevende oplossing voor praktijkbeheer, integreert al je bedrijfsinformatie in één geautomatiseerd systeem zodat je je efficiëntie en rendement kunt verbeteren. Amicus-softwa...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Smokeball biedt complete cloudgebaseerde productiviteitssoftware voor juristen, gebouwd voor pc's. Beheer je personeel en je hele bedrijf op één plek.
De cloudgebaseerde productiviteitssoftware van Smokeball is bedoeld voor juristen, ontwikkeld voor pc's en houdt automatisch tijd en activiteiten voor je bij. Smokeball biedt volledige factureringsmogelijkheden, een toonaangevende bibliotheek voor documentautomatisering met meer dan 14.000 juridische formulieren, Daily Digest, gedeelde agenda's, krachtige integraties en een robuuste mobiele app. Of je nu per uur factureert, op basis van een vast tarief of met een voorwaardelijk percentage, Smokeball biedt de inzichten die je nodig hebt voor een succesvol advocatenbureau.
De cloudgebaseerde productiviteitssoftware van Smokeball is bedoeld voor juristen, ontwikkeld voor pc's en houdt automatisch tijd en activiteiten voor je bij. Smokeball biedt volledige factureringsmoge...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Complete softwareoplossing voor het beheer van het betekenen van dagvaardingen, ontworpen voor advocatenkantoren en gerechtsdeurwaarders.
Een veelgebruikte software voor het betekenen van dagvaardingen. ServeManger is een complete softwareoplossing voor het beheer van het betekenen van dagvaardingen, en is ontworpen voor advocatenkantoren en gerechtsdeurwaarders. Genereer beëdigde verklaringen, beheer facturering, betalingen aan deurwaarders, werk taken bij vanuit het veld, klantportaal en nog veel meer.
Een veelgebruikte software voor het betekenen van dagvaardingen. ServeManger is een complete softwareoplossing voor het beheer van het betekenen van dagvaardingen, en is ontworpen voor advocatenkantore...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Rocket Matter is toonaangevende cloudgebaseerde software voor praktijkbeheer en uren- en factureringssoftware voor advocatenkantoren, toegankelijk op alle apparaten.
Rocket Matter helpt advocatenkantoren betere klantenservice te bieden en de omzet met meer dan 20% te verhogen. Rocket Matter, in 2008 opgericht als het eerste cloudgebaseerde product op de markt, biedt een alles-in-één praktijkbeheerplatform met de krachtigste uren- en factureringssoftware in de sector. Wanneer advocatenkantoren meer geld willen verdienen of papierloos willen gaan, helpt Rocket Matter hen om die doelen te bereiken. Rocket Matter heeft duizenden firma's als klant en een in de VS gevestigde bekroonde klantenservice.
Rocket Matter helpt advocatenkantoren betere klantenservice te bieden en de omzet met meer dan 20% te verhogen. Rocket Matter, in 2008 opgericht als het eerste cloudgebaseerde product op de markt, bied...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Tabs3 Software is a reliable, easy-to-use, seamlessly integrated suite of products for legal professionals.
Tabs3 Software is a reliable, easy-to-use, seamlessly integrated suite of products for legal professionals, and consists of Tabs3 Billing, PracticeMaster and Tabs3 Financials. Developed with law firms in mind, Tabs3 Software simplifies managing matters, calendars, contacts, and documents. Our Platinum version provides your firm with increased speed, enhanced data reliability, and premium features like Tabs3 Connect, for mobile access. Sign up for a personal demo to see Tabs3 in action.
Tabs3 Software is a reliable, easy-to-use, seamlessly integrated suite of products for legal professionals, and consists of Tabs3 Billing, PracticeMaster and Tabs3 Financials. Developed with law firm...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Integreert met LawPay, Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules, WordPerfect en Google.
Online toegankelijk - bewaar je gegevens lokaal of in de cloud. Biedt beheer van materie, contactpersonen, e-mail en documenten. Omvat documentsamenstelling, workflowautomatisering, facturering en trustrekeningen, taakplanning, groepsagenda, met één klik een pdf genereren, document- en e-mailsjablonen, zoeken in volledige tekst inclusief documenten, e-mail en e-mailbijlagen, samenwerkingstools, formulieren met aanpasbare velden en lijsten. Integreert met Word, Excel, Outlook, Evernote, QuickBooks, Acrobat, Calendar/Court Rules en Google.
Online toegankelijk - bewaar je gegevens lokaal of in de cloud. Biedt beheer van materie, contactpersonen, e-mail en documenten. Omvat documentsamenstelling, workflowautomatisering, facturering en trus...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Dossiersmanagement en projectmanagement speciaal ontworpen voor advocaten. Gebruiksgemak maakt Filevine perfect voor agile bedrijven.
Software voor juridisch dossierbeheer en projectmanagement, speciaal ontworpen voor advocaten en juridische professionals. Bewaar al je notities, activiteiten, bestanden, feedback, facturering en tijdregistraties op één plek. Houd je team gesynchroniseerd en je cases op schema. Met baanbrekende functies zoals integratie van sms-berichten, ingebouwde afrekeningsberekeningen, agenda's voor dossiers, robuuste analyses, rapporten, volledig aanpasbare bestanden en faxen. Filevine loopt lichtjaren voor op de concurrentie.
Software voor juridisch dossierbeheer en projectmanagement, speciaal ontworpen voor advocaten en juridische professionals. Bewaar al je notities, activiteiten, bestanden, feedback, facturering en tijdr...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Helpt advocaten juridische transacties te beheren door het verzamelen van handtekeningen en het maken van afsluitende boeken te automatiseren.
Helpt advocaten juridische transacties te beheren door het verzamelen van handtekeningen en het maken van afsluitende boeken te automatiseren. Bekijk onderstaande video voor meer informatie.
Helpt advocaten juridische transacties te beheren door het verzamelen van handtekeningen en het maken van afsluitende boeken te automatiseren. Bekijk onderstaande video voor meer informatie....
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Actionstep is een hooggewaardeerd beheersysteem voor juridische praktijken waarmee advocaten elke dag de ruimte krijgen om het verschil te kunnen maken voor hun cliënten.
Actionstep is een compleet, cloudgebaseerd beheersysteem voor juridische praktijken dat is gebaseerd op automatisering. Actionstep gebruikt de workflow om de administratieve rompslomp van advocatenkantoren overbodig te maken en je werkwijze te vereenvoudigen. Actionstep heeft 3 productplannen om bedrijven van alle soorten en maten de beste ervaring en waarde te bieden. Het geeft advocaten elke dag de ruimte om te luisteren, betrokken te zijn en een verschil te maken voor hun cliënten.
Actionstep is een compleet, cloudgebaseerd beheersysteem voor juridische praktijken dat is gebaseerd op automatisering. Actionstep gebruikt de workflow om de administratieve rompslomp van advocatenkant...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Tailored cloud environments with data storage, application hosting, cyber security protection, and live support are purpose-built to me
Abacus Private Cloud provides anywhere, anytime access to your business with a purpose-built, secure, and compliant workspace, dramatically reducing IT management burdens and costs, while increasing your organization's teamwork and productivity.
Abacus Private Cloud provides anywhere, anytime access to your business with a purpose-built, secure, and compliant workspace, dramatically reducing IT management burdens and costs, while increasing yo...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Software voor documentbeheer in de cloud en op locatie. Veilig documenten opslaan en doorzoeken. Geen licenties van derden vereist.
EisenVault digitaal documentbeheersysteem is ontworpen met behulp van moderne, open architectuur. Webgebaseerde gebruikersinterface is modern en gebruiksvriendelijk, waardoor de leercurve wordt verkort. Beschikbaar als een mobiele app voor zowel iOS- als Android-gebruikers, waardoor toegang wordt ondersteund vanaf elke locatie. Functionaliteiten omvatten workflows op meerdere niveaus, optische tekenherkenning, aangepaste metagegevens, zoeken in volledige tekst en meer. Integreert met Microsoft Office (inclusief Outlook) en met Gmail.
EisenVault digitaal documentbeheersysteem is ontworpen met behulp van moderne, open architectuur. Webgebaseerde gebruikersinterface is modern en gebruiksvriendelijk, waardoor de leercurve wordt verkort...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
SmartVault makes it easy to collect, manage, & share documents with a single, integrated document management & client portal solution.
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant, secure file sharing. Plus get features built for business, including selective sharing, group security management, custom templates, & audit reporting. With the SmartVault Toolbar, you can attach, view and manage documents right from apps like QuickBooks Online, Xero, and FreshBooks.
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant, secu...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
ContractSafe helpt bedrijven om ondertekende contracten beter te organiseren en te voorkomen dat ze belangrijke datums missen zonder veel tijd of geld te spenderen.
Organiseer je contracten eenvoudig en betaalbaar. Ongelofelijk eenvoudig in gebruik en te beheren. Zoek en vind elk document (zelfs scans) in seconden. AI haalt belangrijke informatie op voor installatie. E-mailherinneringen zodat jij nooit vergeet om een belangrijk contract te verlengen (of te annuleren). Werk samen met je hele team – met onbeperkte gebruikers. Geen implementatie of configuratie, dus je kunt meteen aan de slag. Ontdek waarom klanten een vijfsterrenbeoordeling geven.
Organiseer je contracten eenvoudig en betaalbaar. Ongelofelijk eenvoudig in gebruik en te beheren. Zoek en vind elk document (zelfs scans) in seconden. AI haalt belangrijke informatie op voor instal...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
TrialWorks organiseert je bedrijf en houdt je casusinformatie op één plaats - met eenvoudig te gebruiken web-intake en documentbeheer.
TrialWorks juridisch casemanagement biedt naadloze web-intake, uitgebreid documentbeheer, gecentraliseerde agenda's en nog veel meer. TrialWorks, met meer dan 42.000 gebruikers en ruim 2600 advocatenkantoren, is samengegaan met Needles om het nieuw gevormde Assembly Software te vormen, om uitzonderlijke ondersteuning te bieden aan de juridische sector. TrialWorks is beschikbaar via een privé-cloud of je netwerk en is een waardevolle partner voor een praktijk voor rechtszaken - het biedt een gebruiksvriendelijke interface, een mobiele app, wereldwijd zoeken via OCR en nog veel meer.
TrialWorks juridisch casemanagement biedt naadloze web-intake, uitgebreid documentbeheer, gecentraliseerde agenda's en nog veel meer. TrialWorks, met meer dan 42.000 gebruikers en ruim 2600 advocatenka...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Cloudgebaseerde software voor juridische urenregistratie, facturering, trustfondsbeheer, casemanagement, klantenbeheer, betalingen, enz.
CaseFox.com biedt cloudgebaseerde, eenvoudig te gebruiken software voor meerdere gebruikers die is ontworpen voor advocaten, CPA's en andere professionals voor hun praktijkbeheer, facturering, trustfondsbeheer, dossierbeheer, klantbeheer, registratie factureerbare uren, onkosten, betalingen, enz.
CaseFox.com biedt cloudgebaseerde, eenvoudig te gebruiken software voor meerdere gebruikers die is ontworpen voor advocaten, CPA's en andere professionals voor hun praktijkbeheer, facturering, trustfon...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Platform voor plagiaatdetectie aangedreven door kunstmatige intelligentie en machine learning
Detecteer plagiaat, geparafraseerde content en niet-letterlijke tekst in meer dan 100 talen. Doe meer dan alleen controleren op woord-voor-woord plagiaat en stel vast of de betekenis van de tekst wordt geplagieerd met behulp van kunstmatige intelligentie en machine learning-technologie. Kenmerken: Open-source API, integraties met LMS's, MS-Word en Google Docs, cloudcomputing en opslag, 256-bit versleuteling van militaire kwaliteit voor gegevensveiligheid, diepgaande zoektechnologie, dubbele bestandszoeker, mobiele app met OCR-technologie
Detecteer plagiaat, geparafraseerde content en niet-letterlijke tekst in meer dan 100 talen. Doe meer dan alleen controleren op woord-voor-woord plagiaat en stel vast of de betekenis van de tekst wordt...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Juridische casemanagement-software voor bedrijven van elke omvang en in alle praktijkgebieden. Met Prevail kun je meer zaken afhandelen in minder tijd.
Beheer al je zaken in één database met geautomatiseerde intake, documentgeneratie, QuickBooks-integratie, medicatie- en bewijsbewaking, Outlook-integratie, schadevergoeding/specials-tracking, schikkingsberekening, procesvoering, scannen en meer. Prevail wordt in de VS sinds 1993 vertrouwd door kleine en grote advocatenkantoren in alle praktijkgebieden. Klantenservice heeft prioriteit omdat jouw succes het doel is. Kies voor aanschaf of een maandelijks abonnement met uitkoopoptie.
Beheer al je zaken in één database met geautomatiseerde intake, documentgeneratie, QuickBooks-integratie, medicatie- en bewijsbewaking, Outlook-integratie, schadevergoeding/specials-tracking, schikking...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Docsketch is een uitgebreide tool voor elektronische handtekeningen die zich richt op het halveren van de doorlooptijd.
Docsketch is de manier om documenten te laten ondertekenen en de doorlooptijd van je documenten te versnellen. Elimineer fouten door Docsketch en de begeleide ondertekenervaring te gebruiken, waarmee ontvangers alle delen van je documenten kunnen invullen en ondertekenen. Eenvoudige automatisering van je elektronische handtekeningen is mogelijk met behulp van Template Links. Docsketch voldoet volledig aan alle Amerikaanse en internationale wetten voor elektronische handtekeningen.
Docsketch is de manier om documenten te laten ondertekenen en de doorlooptijd van je documenten te versnellen. Elimineer fouten door Docsketch en de begeleide ondertekenervaring te gebruiken, waarmee o...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Aangepaste cloudgebaseerde beheersoftware voor juridische praktijken met veelzijdige documentautomatisering en bedrijfsbrede synchronisatie van e-mail/agenda.
MerusCase heeft legale software voor altijd veranderd door een unieke, begeleide ervaring per type wetgeving aan te bieden, verpakt in de snelste cloudgebaseerde technologie die beschikbaar is. Bovendien is het het enige cloudgebaseerde systeem dat je totale HIPAA-compliance biedt, evenals volledig geïntegreerde documentautomatisering, urenregistratie, facturering, agenda, e-mail en casemanagement. Met MerusCase kun je je praktijk wereldwijd vanaf elke computer of elk mobiel apparaat runnen en in feite perfectie ervaren met een uptime van 99,9%.
MerusCase heeft legale software voor altijd veranderd door een unieke, begeleide ervaring per type wetgeving aan te bieden, verpakt in de snelste cloudgebaseerde technologie die beschikbaar is. Bovendi...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
De enige oplossing voor het opstellen van documenten op de markt die is gemaakt om te werken met Microsoft en naadloos te integreren met Outlook en Microsoft Word.
Met Lexis voor Microsoft Office kunnen juridische professionals handmatige werkzaamheden verminderen die inherent zijn aan het opstellen en reviseren van juridische documenten. Het integreert krachtige juridische bronnen en content en maakt deze toegankelijk vanuit Microsoft Outlook en Word. Het biedt klanten de mogelijkheid om hun kostbare tijd opnieuw toe te wijzen aan andere kansen die inkomsten genereren.
Met Lexis voor Microsoft Office kunnen juridische professionals handmatige werkzaamheden verminderen die inherent zijn aan het opstellen en reviseren van juridische documenten. Het integreert krachtige...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Cloudgebaseerde praktijkbeheertool voor kleine advocatenkantoren die een end-to-end oplossing biedt voor het beheren van je advocatuur en bedrijf.
Het cloudgebaseerd praktijkbeheer van Firm Central biedt een intuïtieve end-to-end oplossing om vanaf elke locatie alle aspecten van je praktijk te beheren, inclusief contacten, agenda, taken, documenten, tijd en facturering, boekhouding en financiën, rapportage en meer. Exclusieve functies zijn onder meer automatische opmaak van documenten, KeyCite-vlaggen en -koppelingen toevoegen – wat een goede juridische status garandeert – met volledige tekstzoekfunctie, om snel en nauwkeurig te vinden wat je nodig hebt. Intelligent geïntegreerd met Westlaw-tools.
Het cloudgebaseerd praktijkbeheer van Firm Central biedt een intuïtieve end-to-end oplossing om vanaf elke locatie alle aspecten van je praktijk te beheren, inclusief contacten, agenda, taken, document...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Toepassing voor juridisch casusmanagement ontworpen voor advocaten en juridische medewerkers.
SmartAdvocate is een GEAVANCEERDE toepassing voor juridisch casemanagement. SmartAdvocate is de enige toepassing op de markt die is ontworpen en geprogrammeerd door ZEER actieve praktiserende advocaten en juridische medewerkers om hun kantoor efficiënter te maken op een manier die de andere toepassingen op de markt niet kunnen bieden.
SmartAdvocate is een GEAVANCEERDE toepassing voor juridisch casemanagement. SmartAdvocate is de enige toepassing op de markt die is ontworpen en geprogrammeerd door ZEER actieve praktiserende advocaten...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
HotDocs is toonaangevende software die de productie van documenten voor duizenden organisaties over de hele wereld automatiseert.
HotDocs is de wereldwijde marktleider in software voor documentautomatisering, met meer dan een miljoen eindgebruikers in 11.500 organisaties over de hele wereld. Het automatiseren van de productie van documenten zorgt voor een strikte controle van documentcontent en stelt gebruikers in staat om de tijd die nodig is voor het maken van bedrijfskritieke documentatie aanzienlijk te verkorten, van dagen en uren tot minuten en seconden.
HotDocs is de wereldwijde marktleider in software voor documentautomatisering, met meer dan een miljoen eindgebruikers in 11.500 organisaties over de hele wereld. Het automatiseren van de productie van...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Relativity is een e-discovery-platform dat wordt gebruikt om grote hoeveelheden gegevens te beheren en belangrijke problemen snel te identificeren.
Relativity is een e-discovery-platform dat door meer dan 12.000 organisaties wordt gebruikt om grote hoeveelheden gegevens te beheren en snel belangrijke problemen te identificeren tijdens rechtszaken, interne onderzoeken en nalevingsprojecten. Het heeft meer dan 150.000 actieve gebruikers in meer dan 40 landen van organisaties zoals het Amerikaanse ministerie van Justitie, meer dan 70 bedrijven uit de Fortune 100, en meer dan 195 bedrijven uit de Am Law 200.
Relativity is een e-discovery-platform dat door meer dan 12.000 organisaties wordt gebruikt om grote hoeveelheden gegevens te beheren en snel belangrijke problemen te identificeren tijdens rechtszaken,...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Gebruiksvriendelijke contractsoftware met aangepaste velden en flexibele rapportages. Prijzen vanaf $ 59/maand/gebruiker. Duizenden gebruikers wereldwijd
Software voor contractbeheer van CobbleStone is een systeem voor CLM (Contract Lifecycle Management) voor grote ondernemingen. Het is gekozen door duizenden professionals. Het biedt gebruiksvriendelijke contracttracering, contractopmaak, e-mailwaarschuwingen, taken, documentbeheer, werkstromen, elektronische handtekeningen, dashboards, configureerbare velden, flexibele machtigingen, zoeken naar documenten, in-/uitchecken, rapportage, prijsstelling/kostenberekening, budgetwaarschuwingen, automatisch uitpakken (Word, PDF) en meer. Gehost/SaaS en geïmplementeerde opties. Vanaf $ 59/maand/gebruiker, klik voor meer informatie.
Software voor contractbeheer van CobbleStone is een systeem voor CLM (Contract Lifecycle Management) voor grote ondernemingen. Het is gekozen door duizenden professionals. Het biedt gebruiksvriendelijk...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Law practice management solution that helps law firms manage legal documents, billing, matters, reporting, and more.
For Attorneys who need ultimate power and flexibility, Time Matters is tailor practice management software that helps you and your staff bill more, get more done, and take better care of your clients.
For Attorneys who need ultimate power and flexibility, Time Matters is tailor practice management software that helps you and your staff bill more, get more done, and take better care of your clients....
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Upload, verwerk en controleer EDiscovery-gegevens, en filter en doorzoek eenvoudig documenten om relevante gegevens te vinden. On-premises of cloudgebaseerd
Vereenvoudig je e-Discovery met deze gebruiksvriendelijke verwerkings- en beoordelingstools. Upload, verwerk en controleer eenvoudig eDiscovery-gegevens. Verwerk je gegevens met de on-premises en cloudgebaseerde software van CloudNine om de totale kosten van eDiscovery-verwerking drastisch te verlagen. Gratis on-premises of cloudgebaseerde proefversie voor 30 dagen.
Vereenvoudig je e-Discovery met deze gebruiksvriendelijke verwerkings- en beoordelingstools. Upload, verwerk en controleer eenvoudig eDiscovery-gegevens. Verwerk je gegevens met de on-premises en cloud...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
LEAP is geïntegreerde software voor juridische praktijken en beheer van juridische dossiers voor individuele en kleine advocatenkantoren die efficiënter, flexibeler en winstgevender willen worden. Het stelt iedereen in een klein advocatenkantoor in staat om samen te werken met behulp van één geïntegreerd systeem waarmee je meer kunt doen met hetzelfde aantal mensen. Tools zijn onder andere, maar zijn niet beperkt tot geautomatiseerde documentproductie, tijdregistratie, facturering en juridische en trustboekhouding.
LEAP is geïntegreerde software voor juridische praktijken en beheer van juridische dossiers voor individuele en kleine advocatenkantoren die efficiënter, flexibeler en winstgevender willen worden. Het ...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Litify is een eersteklas oplossing die je advocatenkantoor transformeert naar een modern en goed presterend bedrijf.
Litify is een eersteklas oplossing die je advocatenkantoor transformeert naar een modern en goed presterend bedrijf. De toepassing van Litify is gebouwd op een zeer veilig en flexibel platform en stelt je in staat om marketing, CRM, intake, zaken, documenten, verwijzingen, rapportage, en financiering uit te voeren en te automatiseren.
Litify is een eersteklas oplossing die je advocatenkantoor transformeert naar een modern en goed presterend bedrijf. De toepassing van Litify is gebouwd op een zeer veilig en flexibel platform en stel...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Een vertrouwde oplossing voor casusbeheer die je casus van intake tot oplossing beheert met behulp van een aanpasbare checklist en uitgebreide functies.
Needles, een vertrouwde naam in casusbeheer, biedt nu een geheel nieuwe webgebaseerde oplossing. De meer dan 35.000 gebruikers en meer dan 2600 advocatenkantoren bieden decennia aan juridische informatie, gecombineerd en opnieuw ontworpen in de cloud. Needles biedt de meest robuuste werkstroomautomatisering, documentbeheer- en configuratieopties die op de markt zijn. Klanten krijgen eersteklas oplossingen tegen betaalbare prijzen en eersteklas klantenondersteuning.
Needles, een vertrouwde naam in casusbeheer, biedt nu een geheel nieuwe webgebaseerde oplossing. De meer dan 35.000 gebruikers en meer dan 2600 advocatenkantoren bieden decennia aan juridische informat...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst
Oplossing voor documentbeheer waarmee bedrijven bestanden en foto's in de hele organisatie kunnen opslaan, organiseren, converteren en delen.
Kofax PaperPort Professional stelt je organisatie in staat om de controle te krijgen over documentbeheer buiten de desktop. Met PaperPort Professional kunnen kantoormedewerkers of particuliere professionals tijd en geld besparen met directe toegang tot alle documenten, altijd en overal.
Kofax PaperPort Professional stelt je organisatie in staat om de controle te krijgen over documentbeheer buiten de desktop. Met PaperPort Professional kunnen kantoormedewerkers of particuliere professi...
  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Documentenclassificatie
  • Contract- en licentiebeheer
  • Zoeken in gehele tekst