Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Software voor afvalbeheer

Software voor afvalbeheer helpt afvalbedrijven om afvalvoorraad, apparaten, facturering, verkoop- en veiligheidsnormen te beheren. Dit soort software kan worden gebruikt door bedrijven die zich bezighouden met afvaltransport, medisch afval, recycling, afvalproductie en stortplaatsen. Zie ook: HSE-software, facility management software, fleet management software, software voor openbare werken, software voor buitendienstbeheer en transport software.

België Lokale producten weergeven
21 resultaten
denxpert biedt je een gebruiksvriendelijke oplossing voor afvalbeheer, van het genereren tot de verwijdering, met precisie als resultaat. Meer informatie over denxpert
Het is een echte uitdaging om te voldoen aan de steeds veranderende regelgeving, wetgeving en het hebben van actuele afvalinventaris. Er wordt steeds meer papierwerk gecreëerd voor de nodige naleving, en het is gemakkelijk om te falen voor een audit als je iets kleins mist. Onzorgvuldig beheerde inventaris en onjuiste verklaringen kunnen leiden tot inspecties ter plaatse en hoge boetes. Vertrouw jezelf en een groot deel van je werk toe aan actuele software die je als expert op het gebied van milieu, gezondheid en veiligheid veel tijd en energie kan besparen. Meer informatie over denxpert

Functies

  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Routering
  • Volgen van afval
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
Stroomlijn de inspectie- en onderhoudsprocessen van je wagenpark. Verbind je voertuigen, chauffeurs, managers en monteurs op eenvoudige wijze.
Gebruiksvriendelijke software voor wagenparkbeheerders. Beheer bestuurdersinspectierapporten (DVIR) voor naleving, volg schade met foto's en leg nauwkeurige kilometers vast met de mobiele app. Pas digitale formulieren aan voor elk activum, creëer, plan en volg op gebruik gebaseerde onderhoudstaken en geautomatiseerde waarschuwingen voor chauffeurs of monteurs. Maak en beheer werkorders voor interne of externe monteurs, met rapportage, analyse en onderhoudsgeschiedenis van activa voor meer veiligheid, efficiëntie en wederverkoopwaarde. Meer informatie over Whip Around

Functies

  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Routering
  • Volgen van afval
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
ServiceTitan wordt vertrouwd door meer dan 100.000 aannemers en is de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële service- en vervangingsbedrijven.
VOOR AANNEMERS MET 2+ TECHNICI. Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële onderhouds- en vervangingsbedrijven met meer dan 2 technici. Klanten van ServiceTitan ervaren een omzetstijging van 24% in 9 maanden. ServiceTitan is het enige systeem dat je nodig hebt om je bedrijf te runnen: planning, dispatch, service, verkoop, marketing, inventaris, loonadministratie, overeenkomsten, boekhouding en meer. Ontvang nu een gratis demo en zie hoe krachtig en gebruiksvriendelijk ServiceTitan is! Meer informatie over ServiceTitan

Functies

  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Routering
  • Volgen van afval
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
Stroomlijn de serviceplanning, verhoog de productiviteit van de werknemers, verbeter de klanttevredenheid en genereer meer leads in het veld.
Deze mobiele, op de cloud gebaseerde software is vanaf het begin ontworpen om gebruikersgemak te bieden met ongelooflijke flexibiliteit – een combinatie waarmee organisaties voor afvalbeheer hun workflow kunnen verbeteren. De software is gebouwd als een mobiel platform, zonder bestaande technologieën om te wijzigen of van te migreren. De software wordt gecombineerd met de beste implementatie-, on-boarding- en ondersteunende diensten uit de sector. Meer informatie over FieldAware

Functies

  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Routering
  • Volgen van afval
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
Oplossing voor dispatch, routing, volgen van bedrijfsmiddelen, automatische facturering voor de sectoren voor afval, recycling, afvalcontainers en gerelateerde dienstverlening.
CRO Software Solutions is efficiëntiesoftware voor het beheer van je bedrijfsmiddelen (bakken, containers, draagbare toiletten enz) bestuurders (gps-tracking, routebepaling, EDL enz), dispatchers, accountants (automatische facturering, naadloze integratie met alle QuickBook-versies) en je klanten. De enige software die je nodig hebt voor de sectoren voor metaalrecycling, afvalbeheer, draagbare toiletten en gerelateerde dienstverlening. Meer informatie over Cro Software Solutions

Functies

  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Routering
  • Volgen van afval
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
Quentic: Digitaliseer je afval- en milieubeheer in overeenstemming met ISO 14001 en ISO 50001. Start vandaag nog je gratis demo.
Quentic is de perfecte oplossing voor uw milieu- en afvalbeheer. Structuren zoals locaties, fabrieken en bedrijfsterreinen kunnen volledig en naadloos worden opgenomen, waardoor een allesomvattend overzicht van grondstofverbruik en afvalproductie wordt gegarandeerd. Verhoog de veiligheid en efficiëntie via risicobeoordelingen en duidelijke regels voor het gebruik van gevaarlijke chemicaliën. De holistische SaaS-oplossing stelt gebruikers in staat om afvalprocessen efficiënt en in overeenstemming met ISO 14001 en ISO 50001 te beheren. Meer informatie over Quentic Netherlands B.V.

Functies

  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Routering
  • Volgen van afval
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
Bedrijfssoftware die is ontworpen om de productiviteit en efficiëntie van buitendienstmedewerkers te maximaliseren door je kantoor papierloos te maken.
Fieldmotion biedt een cloudgebaseerd digitaal platform voor buitendienstmedewerkers, met ondersteuning voor het in realtime vastleggen van gegevens, instellen van afspraken, effectieve communicatie, realtime beslissingen, verantwoording en toezicht op het tijdbeheer. Het Fieldmotion-platform is intuïtief en gebruiksvriendelijk, wat betekent dat het meteen klaar is voor gebruik en aantrekkelijk is voor veel van die bedrijven die geen toegang hebben tot geavanceerde technologie of voldoende opgeleid personeel. Meer informatie over FIELDMOTION

Functies

  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Routering
  • Volgen van afval
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
Centraliseer en vereenvoudig nalevingscontrole om risico's te beheersen, efficiëntie te vergroten en een veranderend regelgevingslandschap voor te blijven.
Meer mensen vertrouwen op VelocityEHS dan de vijf grootste concurrenten samen. Deze CAPA-software geeft je de vrijheid om acties voor al je EHS-activiteiten op één plek te beheren en daarover te rapporteren. Je kunt snel taken toewijzen, automatisch escalerende e-mailmeldingen instellen en zorgen voor vervolgacties. Stel je voor dat je controles, inspecties, incidenten, verandermanagement en training allemaal vanuit één dashboard worden uitgevoerd. De bekroonde software voor een geweldige prijs. Binnen twee tot vier weken volledig functioneel. Meer informatie over VelocityEHS

Functies

  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Routering
  • Volgen van afval
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
Sinds 1979 de meest gebruikte, eenvoudig te gebruiken en best ondersteunde onderhoudssoftware voor wagenparken die continu willen verbeteren.
Dossier, de software voor wagenparkonderhoud die door meer dan 4000 particuliere, huur- en openbare wagenparken is gekozen, verlaagt de kosten en stilstand door het automatiseren van het beheer van de gegevens van jouw wagenpark, planning van preventief onderhoud, reparatieorders en -geschiedenissen, brandstofkosten en kilometers per liter, kostenbeheersing met kosten per km/uur, controle van de onderdelenvoorraad met automatisch opnieuw bestellen, werk in afwachting en campagnebeheer, budgetbeheer, garantiebeheer, bandenbeheer, leveranciers- en arbeidsbeheer, vernieuwing van licenties/vergunningen, chauffeursbeheer, benchmarking van het wagenpark, onderhoudscodes en meer. Meer informatie over Dossier Fleet Maintenance

Functies

  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Routering
  • Volgen van afval
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen.
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen. Vobe Custom biedt een reeks producten en sjablonen zoals: - Vobe CRM; - Vobe Workflow; - Vobe Service; - Vobe Unity; - Vobe Prototyping. - Vobe AVG; - Vobe Planning. - Vobe Automotive; - Vobe Archiving; - Vobe Asset Management; - Vobe Medical en Portal; - Vobe en nog veel meer. Meer informatie over VobeSoft

Functies

  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Routering
  • Volgen van afval
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
Multi-functional software solution for service businesses. Includes job scheduling, CRM, accounting, mapping, mobile app, SMS, more.
Multi-functional, easy-to-use software solution for service businesses to streamline the all-important business tasks: Job scheduling, CRM (Customer relationship management), Invoicing, statements, payment management, payroll, timekeeping, mapping, work orders and more. Take advantage of a variety of business intelligence tools to help increase profitability and increase operational efficiency. Software developed over 30 years, represents the accumulated wisdom of users over that time. Meer informatie over Scheduling Manager

Functies

  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Routering
  • Volgen van afval
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
Connect Fleet biedt innovatieve GPS-oplossingen voor wagenparkbeheer voor afvalbeheerbedrijven die hun activiteiten willen stroomlijnen.
Met de intuïtieve GPS-oplossingen voor wagenparkbeheer en -activiteiten van Connect Fleet kun je eenvoudig de algehele wagenparkcomponent van je afvalbeheerbedrijf beheren. Het cloudgebaseerde softwareplatform en de mobiele apps geven je in realtime volledig inzicht in je voertuigen. Verhoog de efficiëntie van het wagenpark en de productiviteit van werknemers met behulp van de tools voor routebeheer, functietaken, wagenparkonderhoud en beheer. Optimaliseer je activiteiten en krijg volledige controle over de bewegingen van je voertuigen. Meer informatie over ConnectTrak

Functies

  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Routering
  • Volgen van afval
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
Wereldwijde technologieleider voor de afval-, recycling- en resource-sector.
AMCS is de wereldleider op het gebied van geïntegreerde software en voertuigtechnologie voor de afval-, recycling- en middelensector. Dit platform helpt meer dan 4000 klanten om hun bedrijfskosten te verlagen, het gebruik van bedrijfsmiddelen te verhogen, marges te optimaliseren en de klantenservice te verbeteren. De bedrijfssoftware en SaaS-oplossingen leveren digitale innovatie aan de opkomende circulaire economie over de hele wereld. Meer informatie over AMCS

Functies

  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Routering
  • Volgen van afval
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
cieTrade® levert business management software voor afvaldienstmakelaars en commerciële recyclingbedrijven.
cieTrade® is een wereldwijde leverancier van software voor recycling- en afvalmakelaars. Het platform heeft meer dan 20 jaar ervaring in de recyclingsector en biedt bedrijfsmanagement- en voorraadoplossingen speciaal voor makelaars in afvaldiensten en commerciële recyclingfabrieken. De volledige end-to-end-oplossing helpt het bedrijfspotentieel te ontsluiten en stimuleert groei door de productiviteit te maximaliseren, controle te bieden over de gegevensvolumes en servicevereisten en meer inzicht te bieden voor zelfverzekerde besluitvorming. Meer informatie over cieTrade

Functies

  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Routering
  • Volgen van afval
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
Het zakelijke pakket van DOP is de enige alles-in-één softwareoplossing voor afvalbeheer en routing op de markt.
Revitaliseer en vereenvoudig je afvalbedrijf met de meest up-to-date beschikbare software: DOP Software. Het gebruik van DOP zal kantoorwerk stroomlijnen, debiteuren versnellen, routes optimaliseren, het aantal klanten vergroten en meer. Een gebruiksvriendelijke interface met een allesomvattend programma dat elektronische updates met online betaling van rekeningen, veilige cloudservers en een krachtige routeringsoplossing omvat, maakt van DOP Software de nieuwste en toonaangevende software voor afvalbedrijven. Bel vandaag nog. Meer informatie over DOP Software

Functies

  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Routering
  • Volgen van afval
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
België Lokaal product
Wij verhogen je efficiëntie in supply chain en logistieke activiteiten.
Gebruik onze buitengewoon zuinige tracking technologie om assets te tracken die hiervoor onzichtbaar waren. Het tracken van non-powered assets zoals palletten, containers, trailers of productie-onderdelen in je supply chain en logistiek zullen visibiliteit en transparantie creëren. Het geeft jou de mogelijkheid processen te verbeteren en kosten terug te dringen. De toegevoegde waarde vloeit voort uit op maat gemaakte dashboards en sector-specifieke rapportering. Meer informatie over Sensolus

Functies

  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Routering
  • Volgen van afval
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
Het is een afvalbeheeroplossing die bedrijven helpt bij het beheren van routes, onderaannemers, klantportals en meer.
Het is een afvalbeheeroplossing die bedrijven helpt bij het beheren van routes, onderaannemers, klantportals en meer. Meer informatie over Wastedge

Functies

  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Routering
  • Volgen van afval
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
Enablon biedt complete software voor HSE-, risico- en duurzaamheidsbeheer op de markt, ontworpen voor Fortune 500-bedrijven.
De oplossing voor afvalbeheer van Enablon stelt bedrijven in staat hun afval van aanmaak tot verwijdering te beheren en biedt consistente rapportage voor al het afval dat in de hele organisatie wordt aangemaakt. Door het afvalbeheerproces voor de hele onderneming te stroomlijnen en te vereenvoudigen via één centraal systeem, kun je effectief voldoen aan de voorschriften voor gevaarlijk afval die van toepassing zijn op het aanmaken, verwerken, vervoeren en verwijderen ervan. Laat Enablon je afvalbeheer vereenvoudigen en vraag nu een gratis demo aan. Meer informatie over Enablon Waste Management

Functies

  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Routering
  • Volgen van afval
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
Enablon biedt complete software voor HSE-, risico- en duurzaamheidsbeheer op de markt, ontworpen voor Fortune 500-bedrijven.
De oplossingen voor milieubeheer van Enablon bieden grote en complexe organisaties de mogelijkheid om handmatige invoer en validatie van omgevingsgegevens te verminderen of, in sommige gevallen, volledig te elimineren, wat resulteert in aanzienlijke kostenbesparingen en risicovermindering. Met een geïntegreerde benadering van milieugegevensbeheer is het bewaken van de milieuprestaties en het waarborgen van naleving van de regelgeving (bijv. ISO 14001) nog nooit zo eenvoudig geweest. Laat Enablon je visie als leider op het gebied van milieu ondersteunen en uitvoeren. Meer informatie over Environmental Management Software

Functies

  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Routering
  • Volgen van afval
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
Oplossing voor aannemers met betrekking tot afvalinzameling en -verwijdering, milieudiensten, contractbeheer.
Oplossing voor aannemers met betrekking tot afvalinzameling en -verwijdering, milieudiensten, contractbeheer. Meer informatie over WhiteSpace

Functies

  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Routering
  • Volgen van afval
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
Intelex stelt je in staat om de stadia van afvalbeheer en -verwijdering moeiteloos bij te houden en erover te rapporteren, zodat je makkelijker aan de voorschriften kunt voldoen.
Met de software voor afvalbeheer van Intelex kun je moeiteloos de verschillende fasen van afvalbeheer en -verwijdering bijhouden en erover rapporteren, zodat je makkelijker aan de voorschriften kunt voldoen. Afvalbeheer is een complexe uitdaging op het gebied van regelgeving voor organisaties. Zorg voor volledige naleving. Verlaag de transportkosten van afval om bedrijfswaarde te creëren. Vergroot je inzicht in afvalgerelateerde prestaties. Probeer het gratis! Meer informatie over Intelex Waste Management Software

Functies

  • Factureren
  • Klantendatabase
  • Verzendbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Plannen
  • Routering
  • Volgen van afval
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS