Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Software voor vrijwilligerswerk

Software voor vrijwilligerswerk helpt bij het zoeken, rekruteren, coördineren, prioriteren, plannen van en communiceren met vrijwilligers. Andere functies zijn onder andere het registreren van vrijwilligersuren, het koppelen van banen aan vaardigheden, mailfusies en vrijwilligersprofielen. Dit soort software wordt vaak gebruikt door non-profitorganisaties, scholen, musea en ziekenhuizen. Zie ook: software voor verenigingen, fondsenwerving software, event management software, politieke campagne software en ledenadministratie software.

50 resultaten

Een wereldwijd toonaangevend platform voor digitaal vrijwilligers- en personeelsbeheer voor het stroomlijnen van end-to-end personeelsbeheer. Meer informatie over Rosterfy
Ontvang een gratis demo van het populaire vrijwilligersbeheerplatform van Rosterfy. Rosterfy, gebruikt door meer dan 1 miljoen vrijwilligers en medewerkers, helpt je bij het automatiseren van je personeelsbeheer op het gebied van werving, screening, planning, communicatie en training om je vrijwilligers beter te betrekken en te behouden. De schaalbare technologie stroomlijnt het voorheen handmatige proces van personeelsbeheer voor organisaties in alle soorten en maten. Meer informatie over Rosterfy

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Aanmeldingstool voor beheerders van groepen en vrijwilligers. Plan vrijwilligers, organiseer evenementen en verzamel geld in één enkele aanmelding.
Aanmeldingstool voor beheerders van groepen en vrijwilligers. Plan vrijwilligers, organiseer evenementen en verzamel geld in één enkele aanmelding. Voorafgaand aan het evenement worden er automatisch herinneringen gestuurd naar vrijwilligers. Honderden beschikbare ontwerpsjablonen, evenals de mogelijkheid om aangepaste thema's te maken. Bulk e-mailuitnodigingen en eenvoudige beheertools. Door de beheerder bepaalde beveiligings- en privacyinstellingen. Ideaal voor scholen, bedrijven, non-profitorganisaties, sportorganisaties, geloofsgebaseerde groepen, hogescholen en persoonlijk gebruik. Meer informatie over SignUpGenius

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Software voor lidmaatschaps- en databasebeheer brengt alle tools samen die je nodig hebt om je organisatie efficiënt te runnen.
Wild Apricot helpt duizenden organisaties minder tijd te besteden aan administratieve taken, zoals het verwerken van betalingen en het bijwerken van Excel-bestanden, en meer tijd aan het uitbreiden van hun lidmaatschap. Het is ontworpen voor organisaties die worden beheerd door vrijwilligers of weinig personeel en biedt een gebruikersvriendelijke back-end, zodat je geen technisch genie hoeft te zijn om je organisatie naar het volgende niveau te brengen. Bovendien heb je toegang tot een community van collega's en experts die kennis en beste praktijken delen. Dit platform staat voor je klaar! Meer informatie over Wild Apricot

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
De complete front- en backoffice voor je club of vereniging: website, ledendatabase, evenementen, forums en nog veel meer.
ClubExpress is de voordelige internetgebaseerde oplossing voor kleinere professionele en brancheorganisaties (25-5000 leden). ClubExpress combineert je verenigingswebsite met de ledendatabase, online aanmeldingen/verlengingen/verlopen van lidmaatschappen, evenementenkalender en registratie, creditcardverwerking, ledengids, commissies, forums, documenten, belangen, arbeidsvoorwaarden, enz. Dit platform maakt gebruik van ultramoderne beveiliging, er is geen reclame en verenigingen houden hun gegevens te allen tijde in eigen bezit. Meer informatie over ClubExpress

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Gratis online oplossingen voor SignUps en vrijwilligersplanning voor non-profitorganisaties, scholen, kerken, teams, bedrijven, en wie dan ook.
Met de gratis online SignUps en coördinatieoplossingen van SignUp.com (voorheen VolunteerSpot) kan je in een handomdraai grote en kleine groepen coördineren, voor van alles. Maak met deze eenvoudige Planning Wizard in enkele minuten vrijwilligerskalenders en organiseer activiteiten en aangepaste thema's. Verzamel bijdragen, stuur waarschuwingen en updates, volg diensturen, post vrijstellingen en meer. Geweldig voor non-profitorganisaties, scholen, competities, geloofsgemeenschappen, bedrijven, universiteiten, en wie dan ook. Er zijn ook premium- en campusplannen beschikbaar. Meer informatie over SignUp.com

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Flipcause biedt optimale volledig geïntegreerde software voor fondsenwerving en betrokkenheid van de gemeenschap voor je non-profitorganisatie.
Flipcause is het eerste volledig geïntegreerde, alles-in-één platform voor fondsenwerving en betrokkenheid van de gemeenschap dat is ontworpen voor kleine non-profitorganisaties. Met een ingebouwde CRM, mobiele app en betalingsverwerking is Flipcause de enige tool die je nodig hebt om donaties, registraties, vrijwilligers, sponsors en peer-to-peer en crowdfunding-campagnes te beheren en te accepteren - allemaal vanuit één enkel cloudgebaseerd dashboard. Naast de lage prijzen voor deze sector wordt elk abonnement geleverd met een toegewijd succesteam en gratis conciërgediensten. Meer informatie over Flipcause

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Little Green Light is een flexibel, cloudgebaseerd platform voor donatiebeheer en fondsenwerving voor groeiende non-profitorganisaties.
Deze alles-in-één software voor donatiebeheer en platform voor fondsenwerving maakt het eenvoudiger om vermogen op te bouwen voor je non-profitorganisatie. Dankzij inzicht in het zware werk dat gemoeid is met donatiebeheer, fondsenwerving en het laten groeien van een non-profitorganisatie, wordt een volledig pakket aan tools geboden tegen een zeer betaalbare prijs. Meer informatie over Little Green Light

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Met de apps van MobileServe kunnen personen en organisaties hun servicewerkzaamheden en sociale impact volgen, verifiëren en nauwkeurig rapporteren.
Met de mobiele en web-apps van MobileServe kunnen individuele gebruikers hun servicewerkzaamheden eenvoudig volgen en verifiëren, terwijl instellingen de beschikking hebben over waardevolle gegevens van hun vrijwilligers. Beheerders hebben toegang tot een dashboard dat realtime geaggregeerde en individuele gegevens over vrijwilligers, hun serviceactiviteiten en economische impact toont. Het dashboard biedt robuuste rapportage, evenementenbeheer en het bijhouden van doelen. Meer informatie over MobileServe

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
VolunteerLocal is een website voor iedereen die vrijwilligers moet organiseren, beheren, plannen en met hen communiceren.
VolunteerLocal is de gemakkelijkste manier om vrijwilligers te organiseren, beheren, plannen en met hen te communiceren. Dit platform biedt zowel een volledig functionele gratis dienst (zonder advertenties) als betaalde versies met geavanceerde functionaliteiten. Ongeacht of je slechts een dozijn of enkele duizenden vrijwilligers nodig hebt, dit systeem maakt je werk eenvoudiger. Je vrijwilliger maakt op één enkele pagina een ploegenselectie en hoeft nooit een account aan te maken. Je vrijwilligers waarderen dat je het zo eenvoudig hebt gemaakt, daarom noemt dit platform het "tevreden vrijwilligers". Meer informatie over VolunteerLocal

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
YourMembership biedt betaalbare, alles-in-één software voor ledenbeheer, en is ontworpen voor kleine tot middelgrote verenigingen en non-profitorganisaties.
YourMembership helpt verenigingen, non-profitorganisaties en andere op leden gebaseerde organisaties om meer waarde aan hun leden te leveren en tegelijkertijd administratieve processen te stroomlijnen. De cloudgebaseerde lidmaatschapsbeheersoftware is ontworpen voor kleine tot middelgrote organisaties en biedt een uitgebreide oplossing, waaronder: lidmaatschapsbeheer, evenementenbeheer, e-commerce, betalingen, e-mailmarketing, online community, geavanceerde dashboards en meer! Meer informatie over YourMembership

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Je kunt je eigen aanmeldingslijsten samenstellen voor vrijwel elk denkbaar scenario waarin je mensen moet coördineren voor verschillende verplichtingen.
ClubRunner is een bekroond platform voor lidmaatschapsbeheer en communicatie dat wereldwijd al honderdduizenden mensen heeft ondersteund. Je kunt je club beter organiseren, je communicatie verbeteren en mensen in staat stellen om verbinding te maken, online te communiceren en samen te werken aan hogere doelen. ClubRunner heeft momenteel klanten in meer dan 30 landen wereldwijd en biedt zijn software aan in meerdere talen. Meer informatie over ClubRunner

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Cloudgebaseerd platform voor het beheren van inzendingen/toepassingen, en elke vorm van digitale content te accepteren en beoordelen. Intuïtief en aanpasbaar.
Stroomlijn je indienings- of aanvraagproces met cloudgebaseerde software van Submittable. Accepteer, beoordeel en beslis over elke vorm van digitale content met de alles-in-één oplossing voor inzendingen. De perfecte tool voor organisaties die subsidies verlenen, merk- en contentbeheerders, coördinatoren van studiebeursprogramma's, uitgevers en meer. Submittable kan moeiteloos worden aangepast aan de manier waarop JIJ wilt werken. Meer informatie over Submittable

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Beheer je volledige non-profitorganisatie met één enkele CRM. Je krijgt alle functionaliteit die je nodig hebt, plus webpagina's voor donaties en ingebouwde e-mailmarketing.
Beheer je volledige non-profitorganisatie met één enkele CRM. Kies de add-on-opties die je nodig hebt, inclusief lidmaatschappen, casusbeheer, subsidiebeheer en meer om een oplossing te creëren die precies is afgestemd op je behoeften. Sumac biedt ook webpagina's voor donaties, ingebouwde marketingtools voor e-mail en het kan worden geïntegreerd met je boekhoudsoftware. Als je unieke programma's en services beheert, heeft Sumac een aangepaste add-on die wordt geconfigureerd om precies aan je behoeften te voldoen, Meer informatie over Sumac

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Software die de bestuurservaring vereenvoudigt door vrijwilligers te verbinden en communicatie te automatiseren. En ja, Boardable is betaalbaar.
Boardable is beschikbaar vanaf slechts $ 49 per maand en biedt een betaalbare, gebruiksvriendelijke tool voor bestuursmanagement die is ontworpen om non-profitorganisaties over de hele wereld te ondersteunen. Ontdek Boardable met een gratis proefversie (geen creditcard nodig) of een live demonstratie. Boardable werd opgericht door non-profitoprichters om non-profitorganisaties, hun besturen en hun vrijwilligers te ondersteunen. Boardable integreert met je bestaande tools, automatiseert routinetaken en centraliseert alle bestuursactiviteiten op één plek. Meer informatie over Boardable

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
iMIS is een oplossing voor non-profit-, verenigings-, vakbonds- en lidmaatschapsbeheer in de cloud.
iMIS is een oplossing voor non-profit-, verenigings-, vakbonds- en lidmaatschapsbeheer in de cloud. iMIS Cloud biedt de allernieuwste technologie, waaronder een krachtige API met honderden bewezen integraties, een ingebouwde betrokkenheidsscoringsengine, dynamische dashboards, een optionele web-CMS (content management system, inhoudsbeheersysteem) en alle functies die je nodig hebt om je organisatie te beheren. Meer informatie over iMIS

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Bevorder vrijwilligerskansen, registreer vrijwilligers, houd hun uren bij, communiceer en rapporteer over hun activiteiten.
Get Connected is voor organisaties die een eenvoudige manier willen om de hun vrijwilligers te beheren, betrokken te maken en hun impact te vergroten. Sinds 2009 hebben ze duizenden organisaties geholpen zoals United Way, Habitat for Humanity en Humane Society om 8 miljoen uur aan vrijwilligerswerk te leveren en bijna $ 200 miljoen aan maatschappelijke impact. Lees meer over hun betrokkenheid bij lokale gemeenschappen en hoe zij je vrijwilligersprogramma kunnen helpen door hun website te bezoeken en een korte, gratis demo van Get Connected te krijgen. Meer informatie over Get Connected

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
MoneyMinder is ontworpen voor penningmeesters die als vrijwilliger werken en helpt je om ook zonder ervaring je boeken snel en eenvoudig te beheren.
Je kunt financiële transacties invoeren, bankrekeningen afstemmen en budgetten snel en nauwkeurig volgen. Gespecialiseerde rapporten zijn beschikbaar met één muisklik. Log altijd en overal in via een internetverbinding. Beheer mensen (wie/wat ze verschuldigd zijn of betaald hebben), vrijwilligerstijd en donaties. Draag verantwoordelijkheden moeiteloos over van de ene penningmeester naar de andere. Het is ideaal voor oudergroepen, sportteams, boosterclubs, verenigingen van huiseigenaren, servicegroepen, netwerkgroepen, kerken, en meer. Meer informatie over MoneyMinder

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Stroomlijnen van evenementenpersoneel en dagelijks vrijwilligerswerkbeheer.
De alles-in-één oplossing voor personeelsbeheer van evenementenpersoneel en dagelijks vrijwilligersbeheer van InitLive biedt toonaangevende efficiëntie. De oplossing van InitLive stroomlijnt werving, planning en detailhandel-tijdbeheer voor organisaties en non-profitorganisaties van elke omvang. Meer informatie over Bloomerang Volunteer

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Vrijwilligers verwachten niets in ruil voor hun inspanningen. Geef ze het onverwachte geschenk van het gemak van GovPilot.
Je gemeenschap zit vol met barmhartige Samaritanen die hun tijd en middelen willen doneren aan het teruggeven. Volg en beheer ze allemaal met GovPilot. Digitale vrijwilligerstoepassingen en geautomatiseerde workflows helpen je bij het verzamelen, verwerken en organiseren van informatie. Meer informatie over GovPilot

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Cloudgebaseerde oplossing die voortgang biedt door fondsenwerving, teambetrokkenheid en meer.
EverTrue is een toonaangevend voortgangssoftwareplatform dat fondsenwervingactiviteiten bij onderwijsinstellingen ondersteunt. EverTrue, dat wordt aangedreven door institutionele gegevens en inzichten van derden, biedt gestroomlijnde toegang tot donateursgegevens om voortgangsbureaus te helpen kiezers effectiever betrokken te maken en het giftpotentieel te maximaliseren. Het EverTrue-platform verbetert de resultaten voor het hele voortgangsteam via gerichte producten voor alumnirelaties, jaarlijkse giften, prospectonderzoek en giftmedewerkers. Meer informatie over EverTrue

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Managers: Maak een eerlijke vloerplanning en willig alle verzoeken binnen enkele minuten in. Niets te installeren. Pure cloud computing.
Makelaars en managers: Het is tijd om je vloer-/telefoonplanning te maken en iedereen heeft een andere voorkeur. Maak een eerlijke en evenwichtige planning in enkele minuten. Inclusief verlofaanvragen, feestdagen, vakanties, automatische en handmatige planning, bewerken, onbeperkte diensten, één of meer per dienst, meer dan 99 werknemers. Online bekijken, afdrukken, e-mails, rapporten, meerdere locaties, exporteren, aangepaste evenementen, volledige ondersteuning. Gratis uit te proberen. Geen creditcard vereist. $ 12/maand of $ 10/maand vooruitbetaald. Lees de beoordelingen over Realtor. Meer informatie over Floor Schedule

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Online registratietool die is ontworpen door planners voor planners - congresregistratie, vrijwilligersbeheer en nog veel meer.
Online registratietool die is ontworpen door planners voor planners - vrijwilligersmanagementsysteem, algemeen ticketingsysteem, congresregistratie, tourbeheer en nog veel meer. TRS is geïntegreerd met Salesforce, Verified Volunteer Background Checks, Queue It, ATS-scanners en andere. Gratis testaccount is beschikbaar. Meer informatie over TRS

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
POINT is een alles-in-één gratis platform voor vrijwilligersbeheer voor lokale non-profitorganisaties. Denk aan een combinatie van Eventbrite en Salesforce, maar dan voor vrijwilligers.
De app van POINT en het cloudgebaseerde dashboard voor vrijwilligersbeheer biedt een eenvoudig systeem waarmee je organisatie vrijwilligers kan beheren. Met POINT heb je slechts één systeem nodig, van aanmelding tot rapportage. Denk aan een combinatie van Eventbrite en Salesforce, maar dan voor vrijwilligersbeheer. 
 POINT is ontworpen met samenwerkingsfuncties, zodat je kunt coördineren met de organisaties die jou ondersteunen. Bedrijven, scholen en gemeenschapsorganisaties kunnen gebruik maken van hetzelfde volledige pakket moderne beheercapaciteiten. Meer informatie over POINT

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Giveffect is alles-in-één non-profitsoftware met uitgebreide tools voor het beheer van vrijwilligers die zijn geïntegreerd in de non-profit CRM van dit platform.
Giveffect, ideaal voor middelgrote tot grote non-profitorganisaties, is alles-in-één non-profitsoftware die robuuste functionaliteit voor vrijwilligersbeheer biedt. Vrijwilligersdiensten, uren en contactgegevens worden naadloos geïntegreerd in dit CRM-systeem en bieden een uitgebreid overzicht van je doelgroep. Dankzij functies voor het plannen en bijhouden van vrijwilligers, een mobiele incheckkiosk voor vrijwilligers en het bijhouden van conversies van vrijwilligers naar donateurs, consolideert Giveffect je non-profitactiviteiten en elimineert het de handmatige gegevensinvoer. Meer informatie over Giveffect

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Organisaties van elke omvang die op zoek zijn naar een cloudoplossing om hun missie te beheren.
Nonprofit Cloud verbindt alle functies van je organisatie op één geïntegreerd platform, waardoor je digitaalgericht wordt en het bereik en de impact van je organisatie vergroot. Verenig je teams voor fondsenwerving, programmabeheer, marketing en subsidies om ervaringen te leveren die de verwachtingen van de huidige digitale belanghebbenden overtreffen en veranderingen en impact van het volgende niveau stimuleren. Meer informatie over Salesforce.org Nonprofit Cloud

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Een oplossing waarmee vrijwilligers eindelijk hun eigen uren kunnen bijhouden. Dat is nou eenvoudig en intuïtief.
De betaalbare oplossing voor urenregistratie voor vrijwilligers voor non-profitorganisaties, scholen, universiteiten en andere soorten organisaties. Vrijwilligers hebben toegang tot hun eigen dashboard om hun uren te bekijken en te exporteren, inzicht te krijgen in hoeverre ze hun doel al hebben bereikt en zich aan te melden voor evenementen. Hierdoor kan de organisator zich concentreren op het belonen van degenen die hun vereiste hebben bereikt, anderen aanmaken/uitnodigen voor evenementen, rapporten genereren en ingediende uren verifiëren. Meer informatie over Volunteer Time Tracking

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Webgebaseerde, open-source CRM die voldoet aan de behoeften van non-profitorganisaties en andere maatschappelijke organisaties. Eenvoudig te gebruiken, aan te passen en uit te breiden.
Software voor CRM waarmee je je eigen CMS kunt bezitten en kunt integreren in Drupal, WordPress of Joomla. CiviCRM wordt ondersteund door duizenden mensen over de hele wereld en is volledig aanpasbaar en uitbreidbaar. Hoogwaardige, betrouwbare en gebruiksvriendelijke softwarefuncties die naadloos op verschillende platforms en apparaten werken. Meer informatie over CiviCRM

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Begin met het ontwikkelen van uw vrijwilligersrelaties en natuurlijk uw financiële middelen met de meest geavanceerde fondsenwerving en CRM-tools.
Fonzip biedt de fondsenwerving en CRM-functies die elke non-profitorganisatie nodig heeft in één allesomvattende applicatie. Je kunt het nu 1 maand gratis proberen. Gegevensbeveiliging, gebruiksgemak en een eerlijk en toegankelijk prijsmodel zijn onze prioriteiten. We ondersteunen dit allemaal met realtime en live ongeëvenaarde klantenondersteuning. Begin nu met het ontwikkelen van uw vrijwilligersrelaties en natuurlijk uw financiële middelen met Fozip. Meer informatie over Fonzip

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
VolunteerHub helpt organisaties sinds 1996 meer dan 5 miljard vrijwilligersuren te beheren.
Sinds 1996 helpt VolunteerHub non-profitorganisaties om meer uit hun vrijwilligers te halen. Sterker nog, de software is gebruikt om meer dan 5 miljard uren te beheren. Wanneer je stilstaat en bedenkt dat elk vrijwilligersuur meer dan $ 24 in waarde bijdraagt aan je organisatie, kan het gebruik van vrijwilligersbeheersoftware zoals VolunteerHub echt verschil maken. Meer informatie over VolunteerHub

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Cloudgebaseerde softwaretools voor communicatie, planning, rapportage en het bijhouden van vrijwilligersuren voor non-profitorganisaties.
VolunteerMark maximaliseert de vrijwilligerservaring met cloudgebaseerde softwaretools voor communicatie, planning en rapportage. Stuur gerichte groepsberichten en e-mails. Met VolunteerMark ontvangen vrijwilligers automatisch herinneringen voor hun vrijwilligersdiensten. Creëer eenmalige evenementen met een onbeperkt aantal ploegendiensten en herhalende posities. Beheer aanmeldingen met een agendaweergave en keur vrijwilligersverzoeken goed. Je kunt ook service-uren voor groepen en individuen volgen via programma's of afdelingen. Meer informatie over VolunteerMark

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Vrijwilligersbeheersoftware - rekruteren, erkennen en behouden van vrijwilligers Cloudgebaseerde software die is ontworpen voor vrijwilligersmanagers
Neem de volledige controle over je vrijwilligers met aanpasbare registratie, automatische goedkeuring en het delen van kansen naar Salesforce. E-mail en sms je vrijwilligers rechtstreeks vanuit je dashboard, zodat je direct met een of duizenden vrijwilligers kunt communiceren. Beloon en motiveer je vrijwilligers met onmiddellijke feedback. Meet je impact met realtime rapporten over alle aspecten van je vrijwilligersprogramma, inclusief vrijwilligersuren en veelvoorkomende belangrijkste prestatie-indicatoren (KPI's) en maak je eigen aangepaste rapporten. Meer informatie over TeamKinetic

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Alles-in-één website- en softwareplatform voor huisdieropvangcentra. Hond/kat-vermeldingen, apps, donaties, rapporten.
Huisdieropvangcentra gebruiken één dashboard ***** Functies omvatten > Hond/kat: openbaar profiel, interne huisdierenbeheerder (geschiedenis, routine, karakter, medisch, documenten, notities) | Apps: adoptie, opvang, vrijwilliger. Verbind huisdieren met mensen in 1 klik | Donaties: volledig pakket voor donateursbeheer | Rapporten: query voor meer dan 2000 velden | Website: professioneel ontwerp, weergave op telefoon | Integraties: Petfinder, Adopt-a-Pet, Found Animals, social media, PayPal, meer ***** Jij redt de dieren. Dit platform redt jou. Meer informatie over Buzz to the Rescues

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
De klantgerichte software voor het beheer van sponsoring die wordt vertrouwd door meer dan 230 organisaties wereldwijd.
De sponsoringsoftware van Optimy is ontwikkeld om de gebruikerservaring te verbeteren. Met de steun van het team kun je de software aanpassen aan je eigen behoeften en jouw proces. Het stelt je in staat om 50% van je tijd te besparen door de automatisering van terugkerende taken. Dit platform biedt je sponsoringsoftware waarmee je op een efficiënte manier tot 50.000 projecten per jaar kunt beheren, met een geweldige ondersteuningsservice en in een 100% beveiligde omgeving. Meer informatie over Optimy

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Benevity is de leider in software voor zakelijke doeleinden die programma's voor MVO en medewerkersbetrokkenheid ondersteunt.
Benevity is de wereldleider in software voor zakelijke doeleinden die programma's voor MVO (Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen) en medewerkersbetrokkenheid ondersteunt. Bouw de connectie tussen werknemers en de bedrijfscultuur op met vrijwilligerswerk. Benevity biedt urenregistratie, beloningen, geautomatiseerde agenda-uitnodigingen, gepersonaliseerde dashboards en meer voor vrijwilligers. De database, gecombineerd met de VolunteerMatch-integratie, biedt je toegang tot 7,5 miljoen vrijwilligersmogelijkheden, waaronder virtueel en gebaseerd op vaardigheden. Meer informatie over Benevity

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
HandsOn Connect is de flexibele, schaalbare oplossing voor vrijwilligersbetrokkenheid om meetbare impact te creëren in je gemeenschap.
Vrijwilligers zijn een cruciaal onderdeel van het succes van een organisatie, maar soms is het betrokken maken en inzetten van vrijwilligers een beetje alsof je een stel katten aan het hoeden bent. HandsOn Connect is gecreëerd in samenwerking met Points of Light en brengt vrijwilligersbeheer naar nieuwe hoogten met een volledig functionerende website die wordt ondersteund door een Salesforce-backend waarmee je vrijwilligers en teams kunt registreren en plannen, aanwezigheid kunt rapporteren en service-evenementen kunt organiseren met slechts een paar klikken. Probeer het uit en zie deze superkracht in actie. Meer informatie over HandsOn Connect

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Goed beoordeeld platform om je vrijwilligers te beheren en betrokken te maken.
Eenvoudig en goed. Goed beoordeeld platform om je vrijwilligers te beheren en betrokken te maken. Vrijwilligersportaal, aangepaste registratieformulieren, e-mail/sms, planning, herinneringen, check-ins en nog veel meer. Het SaaS-platform is gemakkelijk te gebruiken, mobielvriendelijk en veilig. Perfect voor organisaties die continu vrijwilligers plannen en beheren. Meer informatie over Duplie

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Open Social is een speciaal gebouwd platform voor gemeenschapsbetrokkenheid dat perfect is voor het beheer van vrijwilligers, organisaties en professionele leden.
Creëer digitale ruimtes waarmee je leden met elkaar kunnen delen. Met het platform voor gemeenschapsbetrokkenheid van Open Social kunnen organisaties hun leden in staat stellen om overal ter wereld samen te komen, te communiceren en samen te werken. Stimuleer echte veranderingen en creëer organisatorische waarde met een online platform en speciaal gebouwde extensies voor het beheren, mobiliseren en betrekken van nieuwe en bestaande leden. Meer informatie over Open Social

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Mobilize is het platform voor evenementenbeheer en vrijwilligerswerk dat missiegedreven organisaties en supporters met elkaar verbindt.
Vertrouwd door 2000 campagnes, non-profitorganisaties, vakbonden, belangengroepen en meer (waaronder 20 democratische presidentiële campagnes, mensenrechtencampagnes, NARAL, NextGen, NEA, SEIU, When We All Vote en nog veel meer). Dit platform maakt mobiliseren gemakkelijker. Het ondersteunt supporters. Het geeft je impact een boost via het netwerk (1,7 miljoen vrijwilligers en groeiende). Prijzen: Kleine organisaties beginnen bij $ 100/maand Middelgrote organisaties beginnen bij $ 500/maand Grote organisaties beginnen bij $ 2000/maand Meer informatie over Mobilize

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Een rapportagetool voor impactprojecten. Houd aanwezigheid (uren en vaardigheden), projectbudgetten en kosten bij op één plek met visualisaties.
Gegevensbeheer voor impactteams. Deze software helpt je team bij het beheren van je groeiende impactprogramma's waarbij mensen en fondsen betrokken zijn. Due diligence- en auditsporen voor je implementatiepartners en je gemeenschap zijn ingebouwd, waardoor je gemakkelijk een beeld kunt krijgen van hoe je sociale impact, training, donaties, vrijwilligersprogramma's voor personeel en projecten verlopen. Het platform is aanpasbaar en werkt voor verschillende sectoren, projecten en aangepaste rapportvereisten. Meer informatie over The Social Collective

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Deed is het moderne werkplekplatform voor goede doelen en biedt een vertrouwde alles-in-één oplossing voor medewerkersbetrokkenheid.
Het innovatieve platform van Deed brengt merken, mensen en goede doelen bij elkaar om de grootste problemen ter wereld op te lossen. De mobielgerichte technologie zorgt voor actie dankzij invloedrijke mogelijkheden voor vrijwilligers en giften, en campagnes voor goede doelen die aan de cultuur worden aangepast. Het aanbod en de gewaardeerde onderscheidende factoren omvatten: donaties en matching van werknemers, vrijwilligerswerk en vaardigheden delen door werknemers, rapportage en analyse, agile en veilige technologie en ERG's (Employee Resource Group) met begeleiding. Meer informatie over Deed

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Systeem beoordeeld als nummer 1. Geavanceerd, mobiel en geschikt voor sociale media. Ingebouwde LIVE criminele achtergrondcontrole. Meerdere prijs- en functionaliteitspakketten. Meer informatie over eCoordinator
Onafhankelijk beoordeeld als nummer 1 (zie link hieronder). Systeem voor beheer van vrijwilligerswerk, donors, klanten, partners en groepen met ingebouwde LIVE criminele achtergrondcontrole, referentiecontrole, ondersteuning voor e-campagnes, enquêtetools en nog veel meer. Met meervoudige prijspakketten kun JIJ het pakket bouwen dat het beste aansluit bij jouw behoeften en budget. Geen andere software kan op deze manier worden geïntegreerd met je website en externe systemen. Het systeem voldoet aan ADA, HIPAA en FISMA. Gebruikt door het Smithsonian en de staten VA, CA, TX, MD, NV. Meer informatie over eCoordinator

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Blerter is een eenvoudig, gebruiksvriendelijk platform dat je helpt je communicatie-, bedrijfs- en veiligheidsprocessen te centraliseren.
Blerter is een eenvoudig, gebruiksvriendelijk platform voor het leveren van evenementen dat je helpt je communicatie-, bedrijfs- en veiligheidsprocessen te centraliseren en je hele team op één plek met elkaar verbindt. Stroomlijn je levering, wees voorbereid op dingen die fout kunnen gaan en vergroot de betrokkenheid van het team bij je volgende evenement. Meer informatie over Blerter

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Het platform om je werknemers te activeren en impact te maken op de huidige uitdagingen voor maatschappij en milieu.
Het platform waarmee bedrijven een doelgerichte cultuur op kunnen bouwen en werknemers actief kunnen motiveren, zodat er stap voor stap een impact wordt gemaakt. Dit platform maakt ervaringen mogelijk die de menselijke kant van het werk naar voren brengen, zodat bedrijven en hun werknemers iets goeds kunnen doen en hun acties elke dag kunnen meten. Door vrijwilligerswerk te doen, geld te geven of eenvoudige acties te ondernemen, zoals fietsen naar het werk, energie besparen of zich inzetten voor een gezondere levensstijl, kunnen werknemers deelnemen aan de inspanningen van je organisatie om duurzame doelen te bereiken. Meer informatie over Alaya

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Teamsamenwerking voor vrijwilligersgroepen. Alle planning en communicatie op één plek. ViVil maakt het gemakkelijk voor iedereen om betrokken te blijven.
Vrijwilligers zijn wereldwijd een goede zaak, maar het organiseren van het werk is een echte uitdaging voor vrijwilligersleiders. En als vrijwilligers zich niet verbonden voelen met hun team, groepsleiders of de missie waarvoor ze zich hebben aangemeld, is het gemakkelijk om motivatie te verliezen. ViVil bewaart je planningen, informatie en communicatie met je team allemaal op één plek. Het helpt je tijd vrij te maken, zodat je je kunt concentreren op wat belangrijk is - je mensen en je missie. Meer informatie over ViVil

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Qoezion is ontworpen om bedrijven te helpen bij het werven, inplannen van en communiceren met vrijwilligers en personeel.
Qoezion is ontworpen om bedrijven te helpen bij het werven, inplannen van en communiceren met vrijwilligers en personeel. Het werven, plannen, aansturen en enthousiast maken van je vrijwilligers en medewerkers met Qoezion is eenvoudig. De toepassing helpt je met het beheer van vrijwilligers. Qoezion is de oplossing voor je sport- en culturele evenementen. Geen gedoe meer met Excel-schema's. Met Qoezion kun je snel je activiteiten en bijbehorende tijdvakken creëren. Geef jezelf meer tijd en beheer je budget. Meer informatie over Qoezion

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Schakel festiVOL in voor je evenement en maak van je fans de meest gemotiveerde ambassadeurmedewerkers. Maak gebruik van je community van fans.
Beheer van evenementvrijwilligers en ambassadeurmedewerkers - maak fans van het evenement de meest gemotiveerde werknemers van het evenement. Van de eenvoudige 1-2-aanvraagverwerking en het online ondertekenen van aansprakelijkheidsverklaringen tot de mogelijkheid om terugbetaalbare tickets te verkopen en het voltooien van een incentive-ploegendienst - het festiVOL-systeem voor het beheer van ambassadeurmedewerkers is een volledig geoptimaliseerd programma waar je evenement gebruik van kan maken, met honderden evenementen die worden onderhouden, gecreëerd door sectordeskundigen The Work Exchange Team. Meer informatie over FestiVOL

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Intelligente software voor medewerkersbetrokkenheid, ESG en beheer, meting en rapportage van sociale impact
Brightest biedt intelligente, veilige software voor medewerkersbetrokkenheid, vrijwilligersbeheer, ESG, maatschappelijk verantwoord ondernemen en beheer, meting en rapportage van sociale impact. Meer dan 300 organisaties over de hele wereld vertrouwen op Brightest om de medewerkersbetrokkenheid, de betrokkenheid van en samenwerking met belanghebbenden, gegevensverzameling en data governance en algehele ESG-prestaties te verbeteren. Meer informatie over Brightest

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Volunteer4work is gemaakt voor gemeenten en welzijnsorganisaties. Voor de registratie, coördinatie en rapportage van sociale vragen richting vrijwilligers.
Volunteer4work is gemaakt voor gemeenten en welzijnsorganisaties. Voor de registratie, coördinatie en rapportage van sociale vragen richting vrijwilligers. Meer informatie over V4work

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
RegiCare biedt verschillende eenvoudige ICT-oplossingen voor mensen die werkzaam zijn in het sociaal domein.
Met de verschillende ICT-oplossingen die RegiCare biedt, wordt ondersteuning gegeven aan professionals en vrijwilligers die werken in het sociaal domein. De ondersteuning is voornamelijk gericht op de primaire processen binnen de bedrijfsvoering. De kern wordt gevormd door een CRM-systeem waarin alle relaties verbonden aan de organisatie worden vastgelegd. Vanuit hier kunnen verschillende processen, zoals vervoersplanning en financieel beheer, worden aangestuurd. Meer informatie over RegiCare

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden
Izano is een online platform voor het beheren van gegevens van vrijwilligers, waar zij zelf hun gegevens kunnen inzien en onderhouden.
Op het online platform van Izano heb je alle gegevens van jouw vrijwilligers op één plek: naam, adres, telefoon, verjaardag enzovoorts. De vrijwilligers hebben via de mobiele app toegang tot hun eigen gegevens op het platform en kunnen deze aanpassen. Hierdoor wordt veel tijd bespaard. Vrijwilligers kunnen ook de mogelijkheid krijgen zelf hun planning of rooster in te voeren. Het is tevens mogelijk relevante documenten zoals een diploma aan een vrijwilliger te koppelen. Meer informatie over Izano

Functies

  • Lidmaatschapsbeheer
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Evenementenbeheer
  • Registratiebeheer
  • Ledenlijst
  • Herkenningsbeheer
  • Zelfserviceportal
  • Recruteren van vrijwilligers
  • Mobiele toegang
  • Tijd bijhouden