17 resultaten
Ocuco-software bestrijkt het volledige patiëntentraject met volledige integratie van medicatieverstrekking, PoS, EMR, verzekeringsclaims ... Meer informatie over Acuitas activEHR 2.0
Ocuco-software bestrijkt het volledige patiëntentraject met volledige integratie van medicatieverstrekking, PoS, EMR, verzekeringsclaims, bestellingen, communicatie met de patiënt, marketing, diagnostische en digitale beeldvormingsapparatuur. Deze EMR-oplossing is ook Drummond Certified. Acuitas and Innovations zijn de vlaggenschipproducten van Ocucos en zijn geïnstalleerd in vele grote winkelketens en laboratoria over de hele wereld. Met een uitrolcapaciteit van 40 winkels per week levert Ocucos een bewezen, schaalbare softwareoplossing. Meer informatie over Acuitas activEHR 2.0

Functies

  • Afsprakenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Verzekeringenbeheer
  • Teruggehaalde producten bijhouden
Software die een uitgebreid maar compact pakket biedt waarmee je je praktijk kunt omzetten naar een papierloze omgeving. Meer informatie over Blink
Optometriesoftware die een uitgebreid maar compact pakket biedt waarmee je je opticienpraktijk kunt omzetten naar een papierloze omgeving. Intuïtieve webgebaseerde software betekent dat deze oplossing zeer eenvoudig te gebruiken is en vanaf overal toegankelijk is. Hoewel dit een Brits bedrijf is, betekenen recente wijzigingen in het Blink-systeem dat het nu ook de Amerikaanse markt ondersteunt en wereldwijd klanten is gaan aantrekken. Deze software biedt een gebruiksvriendelijke en kosteneffectieve oplossing. Meer informatie over Blink

Functies

  • Afsprakenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Verzekeringenbeheer
  • Teruggehaalde producten bijhouden
Selfservice afsprakenplanning met een zeer gebruiksvriendelijke planningstool, zodat jij tijd overhoudt voor de rest van je takenlijst.
Bespaar tijd en houd je optometriepraktijk georganiseerd met de HIPAA-conforme self-service planningsoplossing van Acuity. Vanaf het moment dat een patiënt een afspraak bij jou plant, voert Acuity klantintakes uit en het stuurt merkeigen en aangepaste bevestigingen, stuurt sms-herinneringen, bewaart persoonlijke gezondheidsgegevens, laat patiënten de afspraak verzetten op basis van je beschikbaarheid, verwerkt betalingen en stelt je in staat om patiënten als ingecheckt te markeren. Met Acuity verloopt je dagelijkse werk soepeler. Meer informatie over Acuity Scheduling

Functies

  • Afsprakenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Verzekeringenbeheer
  • Teruggehaalde producten bijhouden
DrChronos EDP is een cloudgebaseerde alles-in-één EDP die wordt geleverd met robuust voorraadbeheer, geweldig voor artsen in de optometrie.
De recente samenwerking van DrChronos met FlexScan maakt robuust voorraadbeheer mogelijk; dit is perfect voor optometrie voor het uitvoeren van recepten of het verstrekken van medische benodigdheden zoals contactlenzen aan hun patiënten. Je kunt sjablonen aanpassen zodat ze overeenkomen met je uitgebreide oogonderzoeken, waardoor het registreren van testresultaten eenvoudig wordt. Annoteer rechtstreeks op röntgenfoto's of diagrammen en voeg deze eenvoudig toe aan je dossier. Eenvoudige geïntegreerde diensten voor facturering/inkomstenbeheer en online planning/marketing maken van DrChrono een alles-in-één EDP. Meer informatie over DrChrono

Functies

  • Afsprakenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Verzekeringenbeheer
  • Teruggehaalde producten bijhouden
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen en behandelingen.
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen, behandelingsnotities, facturen, betalingen, marketing en nog veel meer. Het werkt geweldig voor teams van elke omvang, van eenmanspraktijken tot grote teams en alles daartussenin. Meer informatie over Pabau

Functies

  • Afsprakenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Verzekeringenbeheer
  • Teruggehaalde producten bijhouden
Solutionreach biedt de technologie, evenals de expertise over hoe het te gebruiken, om betere zorg te bieden en een meer winstgevende organisatie op te bouwen.
Solutionreach zorgt voor een revolutie in de relatie tussen de patiënt en zorgverlener. Waarom? Dit vanwege hun inzicht. Zorgverleners hebben behoefte aan zinvolle patiëntrelaties. Daarom is er dit toonaangevende platform voor patiëntrelatiebeheer. Weve heeft samengewerkt met 23.000 zorgorganisaties om zorgverleners de tools te geven die ze nodig hebben om patiëntrelaties te maximaliseren en loyaliteit te bevorderen. Meer informatie over Solutionreach

Functies

  • Afsprakenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Verzekeringenbeheer
  • Teruggehaalde producten bijhouden
RevolutionEHR is een toonaangevende leverancier van cloudgebaseerde EMD- en PM-oplossingen voor oogzorgprofessionals.
Als professional houd je je bezig met de zorg voor je patiënten. Dat is de reden waarom je in de oogzorg bent gegaan. RevolutionEHR is een toonaangevende, cloudgebaseerde totaaloplossing voor het EMD en praktijkbeheer. Het geeft jou en je personeel de ruimte om je te concentreren op de patiëntenzorg. Meer informatie over RevolutionEHR

Functies

  • Afsprakenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Verzekeringenbeheer
  • Teruggehaalde producten bijhouden
Volledige softwareoplossing voor oogartsen, optometristen en andere oogzorgprofessionals.
ManagementPlus, Inc. levert sinds 1995 best-in-class softwareoplossingen in oogheelkunde en optometrie-specifieke EMD (elektronische medische dossiers), EPD (elektronische patiëntendossiers) en praktijkbeheer aan oogzorgprofessionals. Meer informatie over ManagementPlus

Functies

  • Afsprakenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Verzekeringenbeheer
  • Teruggehaalde producten bijhouden
Oplossing voor het beheer van medische praktijken met functies voor online boeken, Stripe-betalingen, planning, taakbeheer, rapporten en herinneringen via sms/e-mail.
Het cloudgebaseerde platform is ideaal voor artsen en particuliere klinieken en stroomlijnt de workflow van je praktijk, waardoor je meer patiënten kunt aantrekken en behouden tegen lagere kosten. Medesk biedt videoconsulten, een ingebouwde EMD, een agenda geïntegreerd met Google Agenda en iCal, online boekings- en afspraakherinneringen, krachtige analyses en opties voor betalingen en aanbetalingen. Medesk heeft kant-en-klare oplossingen ontwikkeld voor huisartsen, geestelijke gezondheidszorg, paramedici en professionals op het gebied van haaruitval. Meer informatie over Medesk

Functies

  • Afsprakenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Verzekeringenbeheer
  • Teruggehaalde producten bijhouden
Een oplossing voor optometriepraktijken voor het beheer van patiënten, communicatie, voorraad, verzekeringen, facturering en POS.
Een oplossing voor optometriepraktijken voor het beheer van patiënten, communicatie, voorraad, verzekeringen, facturering en POS. Meer informatie over My Vision Express

Functies

  • Afsprakenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Verzekeringenbeheer
  • Teruggehaalde producten bijhouden
ArbiMed is software voor voorraadbeheer om praktijken in de gezondheidszorg te helpen hun winst te verhogen door gegevens uit voorraadtransacties te analyseren.
ArbiMed is cloudgebaseerde software voor voorraadbeheer die is ontworpen door artsen om praktijken in de gezondheidszorg te helpen hun totale winst te verhogen door zinvolle gegevens uit voorraadtrans acties te analyseren. Met Arbimed kun je inkooporders creëren, ontvangen en bijhouden, kritieke informatie labelen bij het verwijderen van benodigdheden en je rapporten interpreteren om zeer eenvoudig cruciale beslissingen over de praktijk te nemen. Neem contact op Arbimed voor een gratis demo of een proefaccount. Meer informatie over ArbiMed Inventory

Functies

  • Afsprakenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Verzekeringenbeheer
  • Teruggehaalde producten bijhouden
Tool voor elektronische medische dossiers die patiëntenzorg mogelijk maakt door middel van voorspellende analyse, ziektespecifieke sjablonen en meer.
MaximEyes, ontwikkeld door First Insight Corporation, is een uitgebreide EMD en praktijkbeheeroplossing die exclusief is ontworpen voor oogzorgpraktijken. De nieuwste versie is geschreven in HTML5 met een strakke, moderne gebruikersinterface. Het draait in de Chrome-browser op elk computerbesturingssysteem. Het is geconfigureerd voor de cloud, maar kan ook worden geïmplementeerd via een lokale server voor kantoren met slecht internet. Onderzoekssjablonen kunnen worden aangepast aan verschillende workflows en soorten bezoeken. Meer informatie over MaximEyes

Functies

  • Afsprakenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Verzekeringenbeheer
  • Teruggehaalde producten bijhouden
Beveiligde service voor e-mail, webformulieren en e-handtekeningen waarmee je versleutelde privé-e-mails, bijlagen en webformulieren kunt verzenden en ontvangen.
Heb je HIPAA-conforme e-mail- en webformulieren nodig die je patiënten digitaal kunnen ondertekenen? Met Hushmail kun je HIPAA-conforme, versleutelde e-mails, bijlagen en webformulieren naar iedereen verzenden en van iedereen ontvangen, ook van mensen die Hushmail niet gebruiken. Er is geen ingewikkelde installatie nodig dankzij de gebruiksvriendelijke webmail, een veilig berichtencentrum, iPhone-app, een formulierbouwer op basis van slepen en neerzetten en aanpasbare sjablonen. Ideaal voor intake, gezondheidsgeschiedenis, verwijzing en formulieren voor tariefovereenkomsten. Perfect voor kleine tot middelgrote praktijken. Meer informatie over Hushmail

Functies

  • Afsprakenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Verzekeringenbeheer
  • Teruggehaalde producten bijhouden
Er wordt een efficiënt en uiterst gebruiksvriendelijk systeem geboden dat je kunt gebruiken voor de afspraakplanning tot de postservice.
De missie is om de gezondheidszorg in Brazilië ongecompliceerd te maken en onafhankelijke artsen te ondersteunen voor een betere gezondheid. Uitgangspunt is dat zorgprofessionals zich geen zorgen zouden hoeven maken over technologische kwesties. Met dat in gedachten wordt een efficiënt en uiterst gebruiksvriendelijk systeem aangeboden waarmee gebruikers hun productiviteit kunnen verhogen, kosten kunnen verlagen, het gebrek aan patiënten kunnen verminderen en tijd kunnen besparen, zodat ze zich kunnen concentreren op wat ze het liefst doen: verzorgen van hun patiënten. Meer informatie over iClinic

Functies

  • Afsprakenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Verzekeringenbeheer
  • Teruggehaalde producten bijhouden
Zorgprofessionals kunnen nu gebruikmaken van verzekeringsvoordelen en tegelijkertijd de beperkingen van het in een netwerk zijn vermijden.
Anagram, voorheen Patch, is een online verzekeringsassistent die zorgverleners en patiënten helpt om binnen enkele minuten voordelen buiten het netwerk te begrijpen en online claims in te dienen. Nooit meer telefonisch contact opnemen met verzekeringsmaatschappijen of papieren claims indienen. Met behulp van Patch kunnen zorgaanbieders patiënten het exacte te verwachten vergoedingsbedrag laten weten en automatisch namens hen een geoptimaliseerde claim indienen. Meer informatie over Anagram

Functies

  • Afsprakenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Verzekeringenbeheer
  • Teruggehaalde producten bijhouden
Beheertool voor optometriepraktijken waarmee je je dagelijkse activiteiten eenvoudiger afhandelt en efficiënter maakt.
Doctoranytime biedt een beheertool voor medische praktijken waarmee je je optometriepraktijk zo efficiënt mogelijk kunt runnen. Het beheert je dagelijkse activiteiten, van het plannen of afzeggen van afspraken en het verwerken van betalingen van patiënten tot het registreren van patiëntinformatie, zoals demografische gegevens. Meer informatie over doctoranytime

Functies

  • Afsprakenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Verzekeringenbeheer
  • Teruggehaalde producten bijhouden
Elektronisch verbonden systeem voor medische dossiers voor professionals in de oogheelkunde, van algemene oogartsen tot oogchirurgen.
Elektronisch verbonden systeem voor medische dossiers voor professionals in de oogheelkunde, van algemene oogartsen tot oogchirurgen. Meer informatie over ifa EMR

Functies

  • Afsprakenbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van patiëntdossiers
  • Verzekeringenbeheer
  • Teruggehaalde producten bijhouden