Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Medische thuiszorgsoftware

Medische thuiszorgsoftware helpt bij facturering, planning en financiële, klinische, en medische gegevens en zorg die bij thuiszorg komt kijken. Dit soort software biedt ook medische notities, facturering, verzekeringsclaims, inventaris en medicatiebeheertools. Zie ook: software voor zorginstellingen, medische facturatiesoftware, medische planningssoftware, EPD-software en praktijksoftware.

34 resultaten

Focus 100% van je tijd op patiënten met de door Hubstaff ontwikkelde gebruiksvriendelijke, nauwkeurige software voor tijdregistratie in de gezondheidszorg. Haal het meeste uit je tijd en verbeter de zorg.
Eenvoudige app voor tijdregistratie in Android of iOS, waarmee zorgverleners via één dashboard betalingen kunnen factureren of verzenden, rapportages kunnen ontvangen en nog veel meer. Stel wekelijkse limieten in voor personeel of zorglocaties. Ontvang meldingen over gemiste ploegendiensten, uurlimieten en meer. Controleer en geef goedkeuring voor de wekelijkse urenregistratie van elke medewerker. Bestrijd inefficiëntie en werk beter met gestroomlijnde tijdregistratie van Hubstaff. Meer informatie over Hubstaff

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Factureren
  • Tijd bijhouden per klant
  • Elektronische handtekening
  • Beheer van claims
  • Payrollbeheer
  • Compliancebeheer
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Webgebaseerd systeem ontworpen met het oog op de workflow van instellingen. Inclusief marketing, planning, integratie van facturering/loonlijst en meer.
Het webgebaseerde systeem van AxisCare is ontworpen voor niet-medische instellingen voor particulier gebruik en Medicaid, en is een zeer aanpasbare oplossing. Instellingen verschillen altijd van elkaar, dus waarom zou je je activiteiten aanpassen aan onbuigzame software? Met volledige planning, een mobiele GPS-app, automatische facturering, integratie van facturering/loonlijst, aangepaste formulieren en rapportage, is AxisCare zeer flexibele en gebruiksvriendelijke planningssoftware in de thuiszorg. Meer informatie over AxisCare

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Factureren
  • Tijd bijhouden per klant
  • Elektronische handtekening
  • Beheer van claims
  • Payrollbeheer
  • Compliancebeheer
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Factureren
  • Tijd bijhouden per klant
  • Elektronische handtekening
  • Beheer van claims
  • Payrollbeheer
  • Compliancebeheer
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Een snelgroeiend bedrijf op het gebied van gezondheidstechnologie voor thuis, dat de gezondheidszorg ondersteunt met cloudgebaseerde softwareoplossingen om het leven aangenamer te maken.
Axxess is een snelgroeiend bedrijf op het gebied van gezondheidstechnologie voor thuis en biedt een gebruiksvriendelijk, compleet pakket met innovatieve cloudgebaseerde software en services voor medische dossiers, planning, patiëntbetrokkenheid, inkomstencyclusbeheer en nog veel meer, waardoor zorgverleners de beschikking hebben over oplossingen die hun leven aangenamer zullen maken. Meer informatie over Axxess Home Health

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Factureren
  • Tijd bijhouden per klant
  • Elektronische handtekening
  • Beheer van claims
  • Payrollbeheer
  • Compliancebeheer
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Software voor thuiszorg- en hospiceorganisaties van Brightree is ontworpen om de nauwkeurigheid, efficiëntie en naleving van documentatie te maximaliseren.
Brightree Home Health and Hospice is een uitgebreide EMD-oplossing die de ideale combinatie biedt van een cloudgebaseerd backofficesysteem en een point-of-care-app voor de iPad. Het is ontworpen voor artsen door artsen, is eenvoudig, intuïtief en efficiënt voor artsen, maar toch compleet met krachtige functies die de nauwkeurigheid van de documentatie en de naleving maximaliseren. Brightree streeft naar innovatie en patiëntgerichte interoperabiliteit in de postacute sector. Meer informatie over MatrixCare Home Health & Hospice

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Factureren
  • Tijd bijhouden per klant
  • Elektronische handtekening
  • Beheer van claims
  • Payrollbeheer
  • Compliancebeheer
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
ClearCare biedt niet-medische thuiszorginstellingen intuïtieve, web-based software voor het beheren van planningen, marketing en nog veel meer.
ClearCare biedt niet-medische thuiszorginstellingen gebruiksvriendelijke, web-based software. Het omvat eenvoudige planning, geïntegreerde telefonie, tweerichtingscommunicatie met zorgverleners en marketingtools voor de mobiele marketeer. Honderden particuliere thuiszorgklanten melden dat dit een efficiëntere bedrijfsvoering en bedrijfsgroei mogelijk heeft gemaakt. Meer informatie over WellSky Personal Care

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Factureren
  • Tijd bijhouden per klant
  • Elektronische handtekening
  • Beheer van claims
  • Payrollbeheer
  • Compliancebeheer
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
ReDoc aangedreven door xfit is cloudgebaseerde software voor documentatie, planning en praktijkbeheer in revalidatietherapiepraktijken.
ReDoc aangedreven door xfit is cloudgebaseerde software voor documentatie, planning en praktijkbeheer in revalidatietherapiepraktijken van elke omvang. ReDoc is een volledig geïntegreerde oplossing van Net Health en stimuleert PT-, OT- en SLP-workflow die de dagelijkse activiteiten van praktijken snel regelt, waardoor de naleving wordt gegarandeerd, de efficiëntie wordt verhoogd en de tools worden aangeboden om de omzet te verhogen. Naast software zijn er ook diensten beschikbaar voor facturering en incasso's, alsook consulting over workflowoptimalisatie. Meer informatie over Net Health

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Factureren
  • Tijd bijhouden per klant
  • Elektronische handtekening
  • Beheer van claims
  • Payrollbeheer
  • Compliancebeheer
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Alora is een alles-in-één, volledig mobiele, uitgebreide cloudgebaseerde software-oplossing voor zowel geschoolde als niet-geschoolde thuiszorg.
Alora-software vereenvoudigt hoe je je workflow in de thuiszorg levert en beheert. Alora biedt een complete bedrijfsoplossing die is geoptimaliseerd voor alle apparaten, inclusief smartphones, en biedt eenvoudige klinische documentatie voor alle disciplines. - Verwerkt alle betalers en Medicare, Medicaid in elke staat, - Ideaal voor geschoolde en niet-geschoolde zorg -Regelt meerdere kantoren of bedrijfsonderdelen Meer informatie over Alora Home Health

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Factureren
  • Tijd bijhouden per klant
  • Elektronische handtekening
  • Beheer van claims
  • Payrollbeheer
  • Compliancebeheer
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Een cloudgebaseerd, klinisch documentatiesysteem voor hospice, thuiszorg, therapiegroepen en andere aanbieders van thuiszorg.
myUnity thuiszorg en hospice van Netsmart (voorheen DeVero) is een op formulieren gebaseerd systeem voor klinische zorgpunten dat intuïtief, compatibel en gebruiksvriendelijk is. Het maakt gebruik van de meest strategische onderdelen van bestaande Netsmart-oplossingen in één bedrijfsplatform. Profiteer met dit innovatieve platform van een persoonsgeoriënteerd EDP in je instellingen voor thuiszorg, hospice, kindergeneeskunde en particuliere zorg. Door de unieke vereisten van elke zorgomgeving te combineren. Meer informatie over myUnity Home Care & Hospice

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Factureren
  • Tijd bijhouden per klant
  • Elektronische handtekening
  • Beheer van claims
  • Payrollbeheer
  • Compliancebeheer
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Als favoriet end-to-end softwareplatform voor thuiszorg biedt AlayaCare innovatieve productlijnen om de resultaten van cliënten te helpen verbeteren.
AlayaCare is een end-to-end, resultaatgericht thuiszorgplatform voor thuiszorginstellingen en -aanbieders op middelgroot of ondernemingsniveau. Functies zijn onder andere klinische documentatie, backofficefunctie, patiëntbewaking op afstand, klant- en familieportalen en functionaliteit voor mobiele zorgverleners. De oplossing ondersteunt niet-medische assistenten, therapieassistenten, verpleegkundige en persoonlijke assistenten voor bedrijven in Canada, de Verenigde Staten en wereldwijd. Meer informatie over AlayaCare

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Factureren
  • Tijd bijhouden per klant
  • Elektronische handtekening
  • Beheer van claims
  • Payrollbeheer
  • Compliancebeheer
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Oplossing voor thuiszorgbeheer die thuiszorgbureaus helpt met elektronische bezoekverificatie, klantenbeheer, facturering, verwerking van de loonadministratie en nog veel meer.
Met meer dan 30 jaar ervaring in het bedienen van de thuiszorgsector biedt dit platform een van de meest effectieve en bewezen softwareplatforms voor thuiszorg die momenteel beschikbaar zijn. De mobiele gps-app biedt een directe link tussen zorgverleners en het thuiskantoor en de elektronische bezoekverificatie-opties zorgen voor naleving van de CURES Act. Het systeem is aan te passen aan de behoeften van thuiszorgbureaus en wordt aangeboden tegen een betaalbare prijs. Bovendien zeggen gebruikers dat het klantenservice- en ondersteuningsteam toonaangevend is in de sector. Meer informatie over Rosemark

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Factureren
  • Tijd bijhouden per klant
  • Elektronische handtekening
  • Beheer van claims
  • Payrollbeheer
  • Compliancebeheer
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
De geavanceerde technologie stelt organisaties van elke omvang in staat om de productiviteit en patiëntresultaten te verhogen en tegelijkertijd tijd en geld te besparen.
De geavanceerde technologie stelt organisaties van elke omvang in staat om de productiviteit en patiëntresultaten te verhogen en tegelijkertijd tijd en geld te besparen. Het pakket aan oplossingen biedt onder andere elektronische bezoekersverificatie, dagelijkse verzekeringsgeschiktheidscontroles, directe verzekeringsfacturering, een gebruiksvriendelijke mobiele app, aanpasbare aantekeningen en nog veel meer. Deze functies worden aangeboden tegen één vaste prijs op basis van tellingen van elke klant. Klik op de link om enkele video's te bekijken en jezelf te overtuigen. Meer informatie over Perfect

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Factureren
  • Tijd bijhouden per klant
  • Elektronische handtekening
  • Beheer van claims
  • Payrollbeheer
  • Compliancebeheer
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Celayix biedt uitstekende personeelsplanning en urenregistratie om te voldoen aan de behoeften en complexiteit van het hedendaagse, dynamische personeelsbestand.
Celayix levert een krachtige oplossing voor uitstekende personeelsplanning, tijd- en aanwezigheid en communicatie voor het hedendaagse personeelsbestand. Met Celayix verlaag je de kosten, heb je minder moeite met het beheer van je personeelsbestand en zie je meteen de voordelen van minder overuren, minder retouren en verbeterde klanttevredenheid. Meer informatie over Celayix

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Factureren
  • Tijd bijhouden per klant
  • Elektronische handtekening
  • Beheer van claims
  • Payrollbeheer
  • Compliancebeheer
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Webgebaseerde oplossing die fysiotherapie biedt via planning, boekhouding, documentatie, rapportage en meer.
Webgebaseerde oplossing die fysiotherapie biedt via planning, boekhouding, documentatie, rapportage en meer. Meer informatie over TherapySync

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Factureren
  • Tijd bijhouden per klant
  • Elektronische handtekening
  • Beheer van claims
  • Payrollbeheer
  • Compliancebeheer
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Stroomlijn de planning van thuiszorg, verhoog de productiviteit, verbeter de tevredenheid van de patiënt en beheer een efficiënter kantoor.
Deze mobiele, op de cloud gebaseerde software is vanaf het begin ontworpen om gebruikersgemak te bieden met ongelooflijke flexibiliteit. Met FieldAware kunnen thuiszorgpraktijken afspraken efficiënt plannen en beheren en de best mogelijke zorg aan patiënten leveren. Webgebaseerde apps voor op kantoor en mobiele apps voor zorgverleners houden je praktijk productief, nauwkeurig en winstgevend. De software wordt gecombineerd met de beste implementatie-, on-boarding- en ondersteunende diensten uit de sector. Meer informatie over FieldAware

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Factureren
  • Tijd bijhouden per klant
  • Elektronische handtekening
  • Beheer van claims
  • Payrollbeheer
  • Compliancebeheer
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Platform voor personeelsbeheer. Het is net een CRM voor het operationele team, samenwerking/productiviteit. Start/stop op elk gewenst moment - GEEN contracten. $ 5/licentie/maand.
Platform voor het intelligent beheer van bedrijfsactiviteiten met gps en vertaling van berichten (>100 talen). Geen contract (start/stop op elk gewenst moment). Start vanaf $ 5/licentie/maand. Deze platformonafhankelijke apps kunnen worden gebruikt op een laptop, tablet of mobiel en kunnen gemakkelijk worden geschaald van 1 naar 10.000 werknemers. Voorkom dubbele boekingen met het systeem voor de beschikbaarheid van werknemers. Deel documenten en foto's in realtime, wereldwijd. ==> Twijfel je wie de beste medewerker is voor de klus? Vraag het aan je "digitale Sherpa": die weet het op basis van je aangepaste criteria. Meer informatie over AI Field Management

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Factureren
  • Tijd bijhouden per klant
  • Elektronische handtekening
  • Beheer van claims
  • Payrollbeheer
  • Compliancebeheer
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Slim planningsproduct dat synchroniseert met je agenda en waarmee je vergaderingen, afspraken en boekingen kunt inplannen.
Maak een boekingspagina die je kunt integreren in je website, social media of een link ernaar delen in je e-mailhandtekening. Voeg je eigen logo en kleuren toe om je boekingspagina helemaal eigen te maken. Vertaal het en pas de tekst van je pagina aan zoals jij dat wilt. Voeg aangepaste vragen toe en verzamel op een veilige manier gegevens van je klanten voor afspraken. Verbind het platform met je Google- of Outlook-agenda's voor synchronisatie in beide richtingen, zodat klanten je alleen maar kunnen boeken wanneer je beschikbaar bent. Meer informatie over Upvio

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Factureren
  • Tijd bijhouden per klant
  • Elektronische handtekening
  • Beheer van claims
  • Payrollbeheer
  • Compliancebeheer
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
HCHB biedt een zeer uitgebreid en innovatief platform met diensten voor de thuiszorg.
HCHB is opgericht door een groep thuiszorgexperts om praktische, realistische oplossingen te bieden voor verpleegkundigen in de frontlinies van de thuiszorg. Het bedrijf bevat voormalige verpleegkundigen, waardoor het de unieke uitdagingen van de thuiszorg kent en begrijpt. Dit platform weet dat het door obstakels weg te nemen, de nauwkeurigheid te verbeteren en snelle, gemakkelijke toegang tot realtime gegevens te leveren, veel meer bereikt dan jou alleen maar tijd, moeite en geld te besparen. Het geeft je de kans om een grotere, betere impact te hebben op alle levens waarmee je in aanraking komt. Meer informatie over Homecare Homebase

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Factureren
  • Tijd bijhouden per klant
  • Elektronische handtekening
  • Beheer van claims
  • Payrollbeheer
  • Compliancebeheer
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Cloudgebaseerde oplossing speciaal ontworpen voor particuliere verpleging met complexe plannings-, klinische, facturerings-, en rapportagevereisten.
Cloudgebaseerde oplossing speciaal ontworpen voor particuliere verpleging, bureaus voor niet-geschoolde medewerkers onder één database en één patiëntendossier; planningsfuncties voor uurroosters: gesplitste dienst, dienstdifferentieel, dienstaanbod, overwerk; zorgflowsheet; eMAR; eTAR; klinisch/assistent zorgplan; CV mobiel voor EVV en documentatie voor assistenten, roostercontrole; verwerkt factureringsvereisten voor Medicaid en verzekering; kan ook Medicare-diensten ondersteunen; PR-, GL-integratie; standaard/aanpasbare waarschuwingen, rapporten en dashboards. Meer informatie over CareVoyant

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Factureren
  • Tijd bijhouden per klant
  • Elektronische handtekening
  • Beheer van claims
  • Payrollbeheer
  • Compliancebeheer
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Elektronische documentatie, casusbeheer en cliëntenvolgsoftware voor zorgverleners die zijn gericht op verstandelijke en ontwikkelingsbeperkingen en gedragsgezondheid.
Software voor elektronische documentatie voor zorgverleners op het gebied van verstandelijke en ontwikkelingsbeperkingen en gedragsmatige gezondheidszorg. Deze software biedt casusbeheer, het volgen van cliënten en een elektronisch medisch dossier allemaal onder één dak - met specifieke functionaliteit voor de behoeften van bureaus die zijn gericht op verstandelijke en ontwikkelingsbeperkingen. AWARDS voldoet aan HIPAA, is federaal gecertificeerd als een EMD voor zinvol gebruik en biedt volledige interoperabiliteit terwijl je door het nieuwe landschap van zorgcoördinatie en op waarden gebaseerde zorg navigeert. Meer informatie over Foothold

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Factureren
  • Tijd bijhouden per klant
  • Elektronische handtekening
  • Beheer van claims
  • Payrollbeheer
  • Compliancebeheer
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Stelt thuiszorgbureaus in staat om patiënttaken efficiënt te beheren, afspraken te plannen, diensten te factureren en bestellingen te plaatsen.
Stelt thuiszorgbureaus in staat om patiënttaken efficiënt te beheren, afspraken te plannen, diensten te factureren, bestellingen te plaatsen en zorg te documenteren vanuit het huis van de patiënt. Meer informatie over MEDITECH Expanse

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Factureren
  • Tijd bijhouden per klant
  • Elektronische handtekening
  • Beheer van claims
  • Payrollbeheer
  • Compliancebeheer
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Software voor medische en niet-medische thuiszorgbureaus omvat intake, planning, zorgverleners, elektronische bezoekverificatie (EVV), beveiligde sms, e-facturering, payroll en rapportage.
Carecenta, een platform voor het beheer van medische en niet-medische thuiszorgbureaus, biedt de volgende generatie van krachtige oplossingen voor workflow- en financiële software voor thuiszorgbureaus van elke omvang. Vanaf $ 99 per maand biedt dit supersnelle systeem intakebeheer voor patiënten, planning, verwijzingen, zorgverleners, en biedt het elektronische bezoekverificatie (EVV), een meertalig gratis telefoonnummer en gps; beveiligde sms, elektronische facturering en betalingen, payroll en rapportage. Meer informatie over Carecenta

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Factureren
  • Tijd bijhouden per klant
  • Elektronische handtekening
  • Beheer van claims
  • Payrollbeheer
  • Compliancebeheer
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Wecounsel, een online oplossing voor counseling en betrokkenheid voor aanbieders van geestelijke gezondheidszorg en aanbieders van gedragsgerichte diensten.
Wecounsel biedt online software voor videoconferenties en ondersteunt tools voor klantbeheer/-betrokkenheid voor aanbieders van geestelijke gezondheidszorg, klanten en zorgorganisaties. Deze cloudgebaseerde, HIPAA-conforme oplossing dient als een totaalkantoor voor zorgverleners in de geestelijke gezondheidszorg. Alle gebruikers hebben toegang tot klantbeheer, berichten, planning, documentbeheer, video en een e-commerce-oplossing. Alleen gratis video en directory-abonnement beschikbaar. Private labels en ontwikkeling voor aangepaste workflow beschikbaar. Meer informatie over WeCounsel

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Factureren
  • Tijd bijhouden per klant
  • Elektronische handtekening
  • Beheer van claims
  • Payrollbeheer
  • Compliancebeheer
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Gebruiksvriendelijke software voor de thuiszorg met echte klantenservice. EVV, planning, facturering, loonadministratie, documentatie, autorisaties, berichten.
Hoe bepaal je, met al deze vermeldingen van Homecare Software, wie de beste keuze is voor jouw bureau? Wie bespaart jou geld, helpt je bij het runnen van je bedrijf, vergroot het aantal incasso's, biedt werkelijke klantenservice? Als je houdt van 1. Makkelijk te gebruiken en 2. Minder duur, dan zit je hier goed. EVV (Economic Value Validation), planning, analyse-dashboard, mobiele app, facturering, loonadministratie, overurenbeheer, autorisaties, elektronische claims, berichten en meer Meer informatie over Caretime

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Factureren
  • Tijd bijhouden per klant
  • Elektronische handtekening
  • Beheer van claims
  • Payrollbeheer
  • Compliancebeheer
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer
Bekroonde software voor routebepalings- en planningsoptimalisatie die door het mkb in verschillende sectoren wordt gebruikt.
TourSolver optimaliseert de dagelijkse bewegingen van meer dan 150.000 mobiele medewerkers over de hele wereld: technici, verkopers en bezorgers. Al 30 jaar biedt Nomadia Group een uitgebreid scala aan software voor routebepalings- en planningsoptimalisatie om de productiviteit van veldmedewerkers met maximaal 30% te verbeteren. Het vlaggenschip van hun software voor routebepaling en planning is TourSolver. Het platform biedt maandelijkse abonnementsprijzen. Er zijn mobiele apps beschikbaar voor iOS- en Android-apparaten. Meer informatie over TourSolver

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Factureren
  • Tijd bijhouden per klant
  • Elektronische handtekening
  • Beheer van claims
  • Payrollbeheer
  • Compliancebeheer
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Taakbeheer