Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

Software voor begeleid wonen

Software voor begeleid wonen helpt bij het efficiënt beheren van faciliteiten voor begeleid wonen, waarbij alle processen worden behandeld, van de opname van bewoners tot de planning van medewerkers. Met dit soort software kunnen woningen voor begeleid wonen medicijnen beheren en volgen, potentiële bewoners werven, onderhoud van gebouwen beheren, informatie over bewoners en personeel bijhouden, problemen met de naleving van regelgeving aanpakken en medische dossiers bijhouden. Gestroomlijnde toegang tot deze eigenschappen zorgt voor een sterke klantenservice en vermindert administratieve knelpunten. Zie ook: software voor zorginstellingen, medische thuiszorgsoftware, EPD-software, software voor het beheer van gezondheidszorg en medische facturatiesoftware.

België Lokale producten weergeven

21 resultaten

Oplossing voor beleids-, procedure- en contractbeheer die helpt bij het benutten van belangrijke documenten via de cloud. Meer informatie over DocTract
DocTract is de moderne, intuïtieve keuze voor je cloudgebaseerde beleidsbeheer- en trainingsbehoeften die snel kunnen worden geïmplementeerd in alle soorten en maten en organisaties. Al je workflowbehoeften zijn ingebouwd, van samenwerking tot goedkeuringen tot publiceren tot periodieke beoordelingen. Medewerkers kunnen zich met één klik vanaf hun mobiele apparaat of werkstation afmelden voor documenten. Voltooi tests, bekijk video's en vind elk gepubliceerd document met zoekopdrachten in volledige tekst. Gemakkelijk. Snel. Toegankelijk. Meer informatie over DocTract

Functies

  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Point-of-care-systeem
  • Plannen
  • Beoordelingsbeheer
  • Medicatiegeschiedenis
  • Compliancebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Point-of-care-systeem
  • Plannen
  • Beoordelingsbeheer
  • Medicatiegeschiedenis
  • Compliancebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
Tabula Pro is de ongeëvenaarde softwareprovider die AAN JOUW BEHOEFTEN VOLDOET. Uitgebreide en op elk land aangepaste EDP/eMAR
Tabula Pro en SMART (Simple MAR Technology) is uitgebreide EDP- en eMAR-software die wordt aangepast op basis van jouw behoeften. Beheer van inwoners, medicatie en facilitaire voorzieningen zijn allemaal binnen handbereik. Heb je ooit een programma gebruikt dat niet precies is wat je nodig hebt voor jouw faciliteit of voor jouw locatie? Dat is nu voorbij. Tabula Pro wordt AANGEPAST aan de voorschriften, formulieren en vereisten van jouw land. Neem geen genoegen met een gestandaardiseerd programma. Tabula Pro is het programma voor jou. De beoordelingen zeggen alles. Meer informatie over Tabula Pro

Functies

  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Point-of-care-systeem
  • Plannen
  • Beoordelingsbeheer
  • Medicatiegeschiedenis
  • Compliancebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
TheWorxHub van Dude Solutions is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontworpen voor zowel de gezondheidszorg als seniorenhuisvesting.
TheWorxHub van Dude Solutions is een cloudgebaseerde, mobiele oplossing die je helpt bij het prioriteren, beheren en garanderen van de voltooiing van nalevingsgerelateerd onderhoud en meer. Met TheWorxHub kun je je verschillende bedrijfsactiviteiten efficiënter beheren, inclusief werkorders, bedrijfsmiddelen, nalevingstaken, preventief onderhoud, inventaris en huishoudelijke taken. Het bekroonde CMMS stelt meer dan 1600 organisaties in de gezondheidszorg en seniorenhuisvesting in staat om de naleving, communicatie en veiligheid te verbeteren, allemaal in één gebruiksvriendelijk systeem. Meer informatie over TheWorxHub

Functies

  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Point-of-care-systeem
  • Plannen
  • Beoordelingsbeheer
  • Medicatiegeschiedenis
  • Compliancebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
ReDoc aangedreven door xfit is cloudgebaseerde software voor documentatie, planning en praktijkbeheer in revalidatietherapiepraktijken.
ReDoc aangedreven door xfit is cloudgebaseerde software voor documentatie, planning en praktijkbeheer in revalidatietherapiepraktijken van elke omvang. ReDoc is een volledig geïntegreerde oplossing van Net Health en stimuleert PT-, OT- en SLP-workflow die de dagelijkse activiteiten van praktijken snel regelt, waardoor de naleving wordt gegarandeerd, de efficiëntie wordt verhoogd en de tools worden aangeboden om de omzet te verhogen. Naast software zijn er ook diensten beschikbaar voor facturering en incasso's, alsook consulting over workflowoptimalisatie. Meer informatie over Net Health

Functies

  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Point-of-care-systeem
  • Plannen
  • Beoordelingsbeheer
  • Medicatiegeschiedenis
  • Compliancebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
Datascan bedient al bijna 40 jaar zelfstandige apotheken. Neem contact op voordat je een beslissing neemt.
Datascan is al bijna 40 jaar de pionier van de sector voor apotheeksoftware. Deze software is ontworpen om de werkstroom van apotheken te stroomlijnen en tegelijkertijd winst, efficiëntie en patiëntentrouw te vergroten. Deze dienst in boetiekstijl geeft klanten een stem en helpt om elke dag weer een beter product te bouwen. Veel van de functies zijn gratis inbegrepen. Waarom? Omdat jouw succes de eerste prioriteit is. Laat je 15 minuten vertellen waarom Datascan een goede keuze is voor jouw apotheek. Meer informatie over Winpharm

Functies

  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Point-of-care-systeem
  • Plannen
  • Beoordelingsbeheer
  • Medicatiegeschiedenis
  • Compliancebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
Een cloudgebaseerd, klinisch documentatiesysteem voor hospice, thuiszorg, therapiegroepen en andere aanbieders van thuiszorg.
myUnity thuiszorg en hospice van Netsmart (voorheen DeVero) is een op formulieren gebaseerd systeem voor klinische zorgpunten dat intuïtief, compatibel en gebruiksvriendelijk is. Het maakt gebruik van de meest strategische onderdelen van bestaande Netsmart-oplossingen in één bedrijfsplatform. Profiteer met dit innovatieve platform van een persoonsgeoriënteerd EDP in je instellingen voor thuiszorg, hospice, kindergeneeskunde en particuliere zorg. Door de unieke vereisten van elke zorgomgeving te combineren. Meer informatie over myUnity Home Care & Hospice

Functies

  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Point-of-care-systeem
  • Plannen
  • Beoordelingsbeheer
  • Medicatiegeschiedenis
  • Compliancebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
De Best of Breed software voor ouderenzorg krijgt de voorkeur van zorgverleners, en is bovendien ontworpen en wordt ondersteund door ervaren zorgverleners.
AL Advantage is cloudgebaseerde beheersoftware voor ouderenzorg, ontworpen door ervaren ouderenzorgaanbieders, voor eenvoud van gebruik en succes van zorgverleners. De eenvoudige, eenmalige gegevensinvoer bespaart tijd en papierwerk door sleutelvelden en rapportages direct voor het hele platform bij te werken. Aanpasbare zorgniveaus en onmiddellijke meldingen aan de boekhouding bij zorgwijzigingen zorgen ervoor dat de software zich ruimschoots terugbetaalt. Geen configuratie- of trainingskosten, geen langetermijncontracten en je wordt alleen gefactureerd voor actieve bewoners. Meer informatie over AL Advantage

Functies

  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Point-of-care-systeem
  • Plannen
  • Beoordelingsbeheer
  • Medicatiegeschiedenis
  • Compliancebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
ALIS biedt uitnodigende en intuïtieve softwaretools voor begeleid wonen, geleverd door een betrouwbaar, creatief en goed geïnformeerd team.
ALIS (uitgesproken als Alice) is een holistische, op bewoners gerichte oplossing die is ontworpen om te helpen bij de unieke praktische uitdagingen van hedendaagse seniorenwoongemeenschappen. ALIS is uitnodigend, eenduidig en eenvoudig te navigeren, voor ultiem gemak in training, implementatie en dagelijks gebruik. De ALIS-modules zijn vanaf de grond opgebouwd als een uitgebreid pakket specifiek voor begeleid wonen. Ze communiceren constant met elkaar, waardoor bedrijfsbrede nauwkeurige en consistente informatie wordt gewaarborgd. Meer informatie over ALIS

Functies

  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Point-of-care-systeem
  • Plannen
  • Beoordelingsbeheer
  • Medicatiegeschiedenis
  • Compliancebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
Maak personeelsplanningen, zorg voor dekking van de ploegendienst en beheer verlofaanvragen met online software voor personeelsplanning. Gratis proefversie van 30 dagen.
De software voor personeelsplanning van ScheduleAnywhere verkort de planningstijd met wel 75% en zorgt ervoor dat je bedrijf 24/7 over voldoende personeel beschikt. Met de betaalbare, gebruiksvriendelijke software kun je binnen enkele seconden ploegendiensten plannen, direct communiceren met het personeel en planningsverzoeken moeiteloos beheren. Binnen enkele minuten klaar voor gebruik. Zorg dat je werk eenvoudiger wordt, je medewerkers meer tevreden zijn en voldoe aan de behoeften van je organisatie. Meld je vandaag nog aan voor een gratis proefversie van 30 dagen van ScheduleAnywhere. Meer informatie over ScheduleAnywhere

Functies

  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Point-of-care-systeem
  • Plannen
  • Beoordelingsbeheer
  • Medicatiegeschiedenis
  • Compliancebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
Moderne, cloud-gebaseerde software voor centra voor dagverzorging voor volwassenen, aanbieders van begeleid wonen en zorginstellingen. Verbeter vandaag nog de kwaliteit van uw zorg
StoriiCare is een softwareplatform voor centra voor dagverzorging voor volwassenen, aanbieders van begeleid wonen/woonzorg en thuiszorgorganisaties. Gebruikt als een hulpmiddel om de kwaliteit van zorg te instrueren, registreren en verbeteren, stelt het zorgpersoneel in staat om hun zorg digitaal vast te leggen, waardoor het management toezicht heeft en veelvoorkomende inefficiënties in de sector worden verminderd. StoriiCare verbindt ook families met hun dierbaren, waardoor ze kunnen bijdragen aan de zorg en op de hoogte worden gehouden van gebeurtenissen in hun leven. Meer informatie over StoriiCare

Functies

  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Point-of-care-systeem
  • Plannen
  • Beoordelingsbeheer
  • Medicatiegeschiedenis
  • Compliancebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
Caremerge biedt aanbieders van ouderenzorg EMD- en engagementoplossingen die welzijn bevorderen en samenwerking stimuleren.
Caremerge biedt EMD- en engagementoplossingen aan aanbieders van seniorenzorg die welzijn bevorderen en samenwerking tussen bewoners, personeel en gezinnen stimuleren. Deze eenvoudige, gebruiksvriendelijke oplossingen verbeteren de kwaliteit van de zorg en verbeteren tegelijkertijd de kwaliteit van de tijd die wordt besteed aan bewoners en gezinnen. Het doel is een moeiteloos cliëntzorgmodel dat langdurige partnerschappen met succesvolle resultaten creëert. Meer informatie over Caremerge

Functies

  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Point-of-care-systeem
  • Plannen
  • Beoordelingsbeheer
  • Medicatiegeschiedenis
  • Compliancebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
Betaalbare webgebaseerde software voor het in kaart brengen van bewoners en facturering die is ontworpen voor volledig beheer van faciliteiten voor begeleid wonen.
Betaalbare SaaS-webtoepassing voor begeleid wonen en zorginstellingen. Ontworpen voor volledig zorgbeheer met eMAR (Electronic Medication Administration Record), elektronische dossiers, zorgplannen, beoordelingen en notities, serviceplanning, marketing en facturering. Realtime informatie die je kunt openen op laptops, desktops, tablet of smartphone. Het programma omvat regelmatig geplande upgrades en ondersteuning. Geen installatie vereist. Onderhoudsvrij. Meer informatie over eResidentCare

Functies

  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Point-of-care-systeem
  • Plannen
  • Beoordelingsbeheer
  • Medicatiegeschiedenis
  • Compliancebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
Enquire CRM is specifiek ontworpen voor seniorenhuisvesting en post-acute zorg en kan worden aangepast aan de behoeften van elke klant.
Enquire is het snelst groeiende CRM specifiek voor seniorenhuisvesting en post-acute zorg. Enquire CRM integreert naadloos met je bedrijfssystemen en -processen om het aantal bezoekers te verhogen, inzicht te krijgen in de prestaties van je gemeenschappen via aangepaste rapportage- en business intelligence-tools en een uitzonderlijke ervaring voor je klanten te creëren. Pas je terminologie, workflows en verkoopproces aan om tijd te besparen en de productiviteit te verhogen. Verkoop meer en verkoop slimmer met Enquire CRM. Meer informatie over Aline

Functies

  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Point-of-care-systeem
  • Plannen
  • Beoordelingsbeheer
  • Medicatiegeschiedenis
  • Compliancebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
België Lokaal product
Geïntegreerd platform voor seniorengemeenschappen die personeel, bewoners en familie met elkaar verbinden.
Cubigo is een volledig aanpasbaar geïntegreerd gemeenschapsplatform dat personeel, bewoners en familieleden binnen seniorenwoningen verbindt. Het platform digitaliseert de dagelijkse diensten in deze gemeenschappen, waaronder activiteiten, dineren, onderhoud en transport. Het platform verhoogt de efficiëntie van het personeel, verbetert de workflows, bevordert de empowerment van bewoners en ondersteunt familiebetrokkenheid. Cubigo biedt rapportage en analyse, rollen- en rechtenbeheer, gezondheidstracking en slimme integraties met softwarepartners. Meer informatie over Cubigo

Functies

  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Point-of-care-systeem
  • Plannen
  • Beoordelingsbeheer
  • Medicatiegeschiedenis
  • Compliancebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
TMP: gebruiksvriendelijke IDD-software voor praktijkbeheer die dynamische resultaten levert.
TMP is gebruiksvriendelijke IDD-beheersoftware die dynamische resultaten voor dienstverleners levert en die is gebouwd door dienstverleners voor dienstverleners. Ontdek TMP: waar eenvoud en efficiëntie samenkomen in IDD-casemanagement. TMP staat bekend om zijn gebruiksgemak en wordt geprezen door zorgpersoneel en management, omdat de oplossing de documentatie vereenvoudigt, risico's beperkt en de communicatie verbetert voor naadloos taakbeheer. Ervaar intuïtieve workflows die uitvoerig zijn getest op functionaliteit in de praktijk en die continuïteit van zorg en hoogwaardige dienstverlening bevorderen. Met flexibele bedrijfsrapportage en geautomatiseerde facturering optimaliseer je de inkomstenstromen en verhoog je moeiteloos de zorglevering. Ervaar de toekomst van IDD-beheer met TMP. Neem vandaag nog contact op om te ontdekken waarom zoveel dienstverleners vertrouwen op het voortdurende leiderschap en de innovatie van TMP in de IDD-servicegemeenschap. Meer informatie over TaskMaster Pro

Functies

  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Point-of-care-systeem
  • Plannen
  • Beoordelingsbeheer
  • Medicatiegeschiedenis
  • Compliancebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
Apotheekbeheertool die helpt bij het automatisch aanvullen, verwerken van recepten, het volgen van bestellingen en meer.
De technologie van ALMSA is nu opgenomen in Yardi EMD en Yardi eMAR, een full-service oplossing voor elektronische medische dossiers die speciaal is ontworpen voor zorgverleners van senioren die belast zijn met het toezicht op klinische activiteiten. Deze mobiele, realtime software voor het bijhouden van gegevens is ingebouwd in een toonaangevend platform voor financieel en vastgoedbeheer, en vereenvoudigt en stroomlijnt de verwerking van klinische evaluaties, medicatiebeheer en serviceplanning met zowel standaard- als aangepaste rapportagetools. Meer informatie over eMAR

Functies

  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Point-of-care-systeem
  • Plannen
  • Beoordelingsbeheer
  • Medicatiegeschiedenis
  • Compliancebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
Daycenta is de ultieme beheersoftware voor zowel medische als niet-medische dagbestedingscentra voor volwassenen.
Daycenta is de ultieme geavanceerde software voor het beheer van dagbesteding voor volwassenen. Het is een cloudgebaseerd platform met de volgende generatie van robuust workflowbeheer en financiële softwareoplossingen voor zowel medische als niet-medische dagbestedingscentra voor volwassenen. Daycenta biedt beheer van de intake van patiënten, planning, verwijzingen, algemene dagelijkse levensverrichtingen (ADL's), VS, medische dossiers, medewerkers en biedt elektronische facturering en betalingen, payroll en rapportage. Meer informatie over Daycenta

Functies

  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Point-of-care-systeem
  • Plannen
  • Beoordelingsbeheer
  • Medicatiegeschiedenis
  • Compliancebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
Download ElderSuite nu en profiteer van de proefperiode van 30 dagen: geen risico, geen verplichting, geen creditcard vereist en helemaal gratis.
ElderSuite is de toonaangevende oplossing voor dagopvang voor volwassenen, en de enige volledige oplossing die specifiek is ontworpen voor aanbieders van Texas Day Activity Health Service en formulieren bevat die zijn goedgekeurd door de staat. Hoewel ElderSuite aanvankelijk werd ontworpen voor in Texas gevestigde zorgaanbieders, helpt deze oplossing tegenwoordig meer dan 3500 gebruikers in verscheidene staten van Amerika. ElderSuite helpt jouw organisatie bij het elimineren van dubbele gegevensinvoer en verhoogt de efficiëntie, productiviteit en omzet. Meer informatie over ElderSuite

Functies

  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Point-of-care-systeem
  • Plannen
  • Beoordelingsbeheer
  • Medicatiegeschiedenis
  • Compliancebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
CareWork is software voor seniorenwoningen en langdurige zorg die systemen centraliseert om analytische workflows te automatiseren.
CareWork is een softwareoplossing voor seniorenwoningen en langdurige zorg die gegevens over alle activiteiten integreert om zorgverleners direct inzicht te geven. De software consolideert volkstellings-, HR-, arbeids-, inkoop-, financiële, klinische en analysesystemen in een gecentraliseerd platform. Dit levert bruikbare dashboards, waarschuwingen en rapporten voor zorginstellingen, seniorengemeenschappen en woonzorgcentra. Meer informatie over CareWork

Functies

  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Point-of-care-systeem
  • Plannen
  • Beoordelingsbeheer
  • Medicatiegeschiedenis
  • Compliancebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer
Cloudgebaseerde oplossing voor begeleid wonen die zorgverleners helpt bij incidentbeheer, medicatietracking en gegevensbeheer.
Cloudgebaseerde oplossing voor begeleid wonen die zorgverleners helpt bij incidentbeheer, medicatietracking en gegevensbeheer. Meer informatie over ePlan

Functies

  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Point-of-care-systeem
  • Plannen
  • Beoordelingsbeheer
  • Medicatiegeschiedenis
  • Compliancebeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Maaltijden- en voedingsbeheer
  • Personeelsbeheer
  • Incidentenbeheer
  • Documentbeheer