Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Voorstel management software

Voorstel management software helpt bedrijven het voorstel- en RFP-proces te beheren. Bieders kunnen snel sterke zakelijke voorstellen doen en reacties op RFP's geven die zijn afgestemd op de behoeften van elk voorstel. Deze software is nuttig bij het automatiseren van de meer omslachtige aspecten van het schrijven van voorstellen met behoud van een gedetailleerd en professioneel ogend document. Sommige voorstel management software is ook geschikt voor bedrijven die om voorstellen vragen. In dit geval helpt de software verschillende aspecten van meerdere voorstellen tegelijk te organiseren en beoordelen. Zie ook: besteksoftware, contract management software en PSA-software (Professional services automation).

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Voorstel management software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

81 resultaten

PandaDoc is een alles-in-ééntool om snel en gemakkelijk voorstellen en andere zakelijke documenten te maken, te bewerken, te verzenden, te volgen en elektronisch te ondertekenen. Meer informatie over PandaDoc
PandaDoc is een alles-in-ééntool om snel en gemakkelijk voorstellen te maken, te bewerken, te volgen en elektronisch te ondertekenen. Ontdek een betere manier om professioneel ogende voorstellen te genereren. Sluit meer deals met een onbeperkt aantal elektronische handtekeningen, herbruikbare sjablonen, in-appbewerking, CRM-integratie, API's en 24/7 live ondersteuning door mensen. Onze gemiddelde gebruiker maakt een voorstel in minder dan 4 minuten en meldt een stijging van 20% in het aantal gesloten deals. Voeg je bij 50.000 bedrijven die voorstellen automatiseren, de pijplijn versnellen en meer deals binnenhalen! Meer informatie over PandaDoc

Functies

  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Audittrail
  • Elektronische handtekening
  • Workflowbeheer
  • Versiebheer
  • Kennisbankbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Automatische indeling
Automatisering van offertes en facturen, altijd en overal, ontworpen voor leveranciers van IT-oplossingen Meer informatie over ConnectWise CPQ
ConnectWise Sell biedt aanbieders van IT-oplossingen van elke omvang een cloudgebaseerde offerte-oplossing waarmee het quote-to-cash-proces soepel verloopt. De belangrijkste functies helpen technologiebedrijven snel offertes te genereren, op te volgen en gemakkelijk omzet te genereren. Strakke integraties met toonaangevende CRM's zoals NetSuite, Salesforce en ConnectWise Manage, bieden end-to-end inzicht in de verkooppipeline van het maken van offertes en voorstellen tot bestellen, nakomen en factureren. Meer informatie over ConnectWise CPQ

Functies

  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Audittrail
  • Elektronische handtekening
  • Workflowbeheer
  • Versiebheer
  • Kennisbankbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Automatische indeling
Markeer RFP's voor bieden/niet bieden, opdrachten, enz. rechtstreeks vanuit MS Word. Werk in realtime samen met aangepaste rapporten en automatische meldingen. Meer informatie over Expedience Proposal Software
Met Expedience blijven voorstelmanagers binnen MS Word wanneer ze vereisten, verduidelijkingen, bieden/niet bieden, opdrachten en winnende thema's vastleggen en nog veel meer. Werk in realtime samen binnen Office 365. Maak gebruik van moderne MS Word-opmerkingen om aangepaste rapporten te produceren en breng het MKB automatisch op de hoogte. Garandeer volledige zichtbaarheid met eenvoudige rapporten die rechtstreeks naar Excel worden gepusht. Beantwoord Word-, Excel- en web-RFP's met een eenvoudige en intuïtieve op Word gebaseerde inhoudsbibliotheek die consistente opmaak, branding en berichten afdwingt. Meer informatie over Expedience Proposal Software

Functies

  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Audittrail
  • Elektronische handtekening
  • Workflowbeheer
  • Versiebheer
  • Kennisbankbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Automatische indeling
Een compleet systeem om bedrijfsregels vast te leggen en offertes en andere productgerelateerde documenten te genereren en verspreiden. Meer informatie over Merkato
Merkato is zeer gebruiksvriendelijk en verrassend eenvoudig in gebruik. De software zit boordevol slimme, gebruikersgerichte functies. De gebruikersinterface is strak en adaptief. De gebruiker ziet op elk moment wat hij nodig heeft. Vanwege deze en vele andere moderne opties, zijn implementatietijden zeer kort. Wijzigingen aanbrengen in regels of layout is geen probleem. Het gebruik van slepen en neerzetten en kopiëren en plakken vanuit Excel en vele andere slimme functies, wijzigingen en verbeteringen zijn leuk om te implementeren. Meer informatie over Merkato

Functies

  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Audittrail
  • Elektronische handtekening
  • Workflowbeheer
  • Versiebheer
  • Kennisbankbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Automatische indeling
CV Partner wordt gebruikt door toonaangevende professionele dienstverleners om hun cv's en casestudy's te beheren en meer offertes en voorstellen te winnen. Meer informatie over CV Partner
CV Partner is een SaaS-tool om te automatiseren hoe je cv's en casestudy's beheert voor biedingen en voorstellen. Met CV Partner kun je de cv's en referenties van je bedrijf aanpassen voor aanbestedingen, biedingen of RFP's. De tool maakt het ook mogelijk om moeiteloos cv's en casestudy's naar Word, PowerPoint en pdf te exporteren, inclusief klant- en biedingsspecifieke sjablonen. Bedrijven die CV Partner gebruiken, besteden 50% minder tijd aan het bijwerken van cv's en casestudy's en worden gebruikt door toonaangevende merken in de professionele dienstensector. Meer informatie over CV Partner

Functies

  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Audittrail
  • Elektronische handtekening
  • Workflowbeheer
  • Versiebheer
  • Kennisbankbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Automatische indeling
De X-factor voor het winnen van offertes en voorstellen. XaitPorter is de oplossing voor co-auteurschap en voorstellen van benchmarkteams. Meer informatie over XaitPorter
XaitPorter is de softwareoplossing voor co-auteurschap en automatisering van benchmarkteams voor voorstellen, offertes en andere bedrijfskritische documenten. Laat je co-auteurs zich concentreren op het creëren van offerte-winnende content, terwijl teams efficiënter worden om de productietijd en -kosten te verminderen. Stroomlijn en optimaliseer je documentproductie om je omzet te maximaliseren. Lever documenten van hoge kwaliteit tot 70% sneller. Ontdek vandaag nog de X-factor voor offertes en voorstellen. Meer informatie over XaitPorter

Functies

  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Audittrail
  • Elektronische handtekening
  • Workflowbeheer
  • Versiebheer
  • Kennisbankbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Automatische indeling
XaitProposal maakt het eenvoudig om je zakelijke documenten op te bouwen met relevante, actuele content en een automatisch opgemaakt document. Meer informatie over XaitProposal
XaitProposal is een gebruiksvriendelijke oplossing voor het beheren van commerciële documenten. Gebruikers kunnen er op een efficiënte en relevante manier commerciële offertes en reacties op aanbestedingen mee maken, individueel of in teamverband. Klanten schatten een tijdsbesparing tot 70% in bij de opbouw van hun documenten. De voordelen voor jou? Een gedeelde contentbasis, controle over je merkimago en consistentie van formulier en content. De voordelen voor de schrijvers? Actuele content, automatische lay-out, tijdbesparende en relevantere offertes. Meer informatie over XaitProposal

Functies

  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Audittrail
  • Elektronische handtekening
  • Workflowbeheer
  • Versiebheer
  • Kennisbankbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Automatische indeling
XaitWebProposal is een oplossing die is ontworpen voor het creëren van interactieve en aangepaste mini-websites zonder dat er een webontwikkelaar nodig is. Meer informatie over XaitWebProposal
XaitWebProposal is een oplossing die is ontworpen voor het creëren van interactieve en aangepaste mini-websites zonder dat er een webontwikkelaar nodig is. Meer informatie over XaitWebProposal

Functies

  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Audittrail
  • Elektronische handtekening
  • Workflowbeheer
  • Versiebheer
  • Kennisbankbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Automatische indeling
DocuSign verandert de manier van zakendoen door iedereen in staat te stellen om altijd, overal en op elk apparaat met vertrouwen en zekerheid transacties uit te voeren.
DocuSign verandert de manier van zakendoen doordat het meer dan 250.000 bedrijven en meer dan 100 miljoen gebruikers in 188 landen in staat stelt om overeenkomsten altijd, overal en op elk apparaat met vertrouwen en zekerheid te verzenden, ondertekenen en beheren. DocuSign vervangt afdrukken, faxen, scannen en het versturen van papieren documenten om zaken af te handelen. De technologie stelt organisaties van elke omvang, sector en geografie in staat om elke overeenkomst volledig digitaal te maken, om het bedrijf vooruit te helpen. Meer informatie over DocuSign

Functies

  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Audittrail
  • Elektronische handtekening
  • Workflowbeheer
  • Versiebheer
  • Kennisbankbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Automatische indeling
End-to-end geautomatiseerd voorstellenbeheer, eenvoudig gemaakt met Jotform Enterprise
End-to-end voorstellenbeheer, allemaal op één platform. Geef je voorstellenprocessen een boost met Jotform Enterprise. Kies uit honderden sjablonen en maak en implementeer binnen enkele minuten voorstellen. Zet Jotform Sign and Approvals in voor het verzamelen van e-handtekeningen en routeer voorstellen automatisch naar relevante partijen, waarbij je de voortgang bij elke stap eenvoudig kunt volgen. Houd je team op de hoogte met de werkruimtes van Jotform Teams, waar je teammiddelen zoals voorsteldocumenten, pdf's en formulieren kunt organiseren. Meer informatie over Jotform

Functies

  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Audittrail
  • Elektronische handtekening
  • Workflowbeheer
  • Versiebheer
  • Kennisbankbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Automatische indeling
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Audittrail
  • Elektronische handtekening
  • Workflowbeheer
  • Versiebheer
  • Kennisbankbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Automatische indeling
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Meer informatie over Deltek Vision

Functies

  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Audittrail
  • Elektronische handtekening
  • Workflowbeheer
  • Versiebheer
  • Kennisbankbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Automatische indeling
Qwilr helpt je om aantrekkelijke, intuïtieve verkoop- en marketingdocumenten te creëren die er indrukwekkend uitzien en kunnen worden geïntegreerd met je bedrijf.
Qwilr biedt een geheel nieuw perspectief voor de manier waarop je met je klanten communiceert. Het product helpt je om aantrekkelijke, intuïtieve verkoop- en marketingdocumenten te creëren die er indrukwekkend uitzien en naadloos kunnen worden geïntegreerd met je bedrijf. Profiteer van de volgende functies om voorstellen, offertes, rapporten en nog veel meer te creëren: interactieve tools voor prijsstelling, teamsamenwerking, merkregels, ingebouwde acceptatie, e-handtekeningen en e-betalingen, uitgebreide analyses, geavanceerde beveiliging, krachtige integraties en API's voor het massaal automatiseren van offertes. Meer informatie over Qwilr

Functies

  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Audittrail
  • Elektronische handtekening
  • Workflowbeheer
  • Versiebheer
  • Kennisbankbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Automatische indeling
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement.
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement. Meer informatie over Agiled

Functies

  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Audittrail
  • Elektronische handtekening
  • Workflowbeheer
  • Versiebheer
  • Kennisbankbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Automatische indeling
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing. Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen. Meer informatie over Sage 100

Functies

  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Audittrail
  • Elektronische handtekening
  • Workflowbeheer
  • Versiebheer
  • Kennisbankbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Automatische indeling
RFP360 benut de best beschikbare innovatieve technologieën om het RFP-proces te vereenvoudigen.
RFP360 benut de best beschikbare innovatieve technologieën om het RFP-proces te vereenvoudigen. Misschien geef je RFP's uit en zoek je naar een betere manier om de antwoorden te vergelijken. Of misschien reageer je op RFP's en wil je eerder gebruikte content sneller kunnen vinden en hergebruiken. Hoe dan ook, dit platform kan je helpen. Deze toonaangevende RFP-software stelt mensen zoals jij in staat meer tijd en energie te besteden aan wat er echt belangrijk is: je kernactiviteiten. Meer informatie over RFP360

Functies

  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Audittrail
  • Elektronische handtekening
  • Workflowbeheer
  • Versiebheer
  • Kennisbankbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Automatische indeling
Stroomlijn je verkoopproces met aantrekkelijk ontworpen voorstellen waarmee je sneller deals kunt sluiten. Gratis proefperiode van 14 dagen.
Proposify is een eenvoudige manier om winnende voorstellen te leveren. Bespaar meer dan 2 uur in vergelijking met Word, InDesign of Google Docs. Onbeperkte toegang tot een galerij van aantrekkelijke sjablonen met vooraf geschreven tekst voor een verscheidenheid aan diensten. Alle sjablonen kunnen worden aangepast aan jouw bedrijf en merkeigen taalgebruik. Dit product is de favoriete tool voor verkopers en ondernemers, omdat het begrijpt hoe de verkoop werkt. Dit product begrijpt de uitdagingen van bedrijfsgroei. Elke functie is ontworpen om je een stap dichter bij de definitieve klantondertekening te brengen. Meer informatie over Proposify

Functies

  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Audittrail
  • Elektronische handtekening
  • Workflowbeheer
  • Versiebheer
  • Kennisbankbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Automatische indeling
QuoteWerks is een gebruiksvriendelijke oplossing voor offertes en voorstellen waarmee bedrijven van elke omvang hun verkoopproces kunnen stroomlijnen.
QuoteWerks is een betaalbare kant-en-klare oplossing voor offertes en voorstellen met meer dan 86.000 gebruikers in 101 landen. Wat QuoteWerks onderscheidt, zijn de meer dan 55 integraties met CRM (zoals ACT!, Autotask, ConnectWise, Salesforce, MS CRM, Outlook en meer), accounting (QuickBooks en Sage 50), distributeurs (Ingram Micro, Tech Data, Synnex en meer), FedEx/UPS, leasing, omzetbelasting, Dell, Cisco, HP, CDW en meer. Meer informatie over QuoteWerks

Functies

  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Audittrail
  • Elektronische handtekening
  • Workflowbeheer
  • Versiebheer
  • Kennisbankbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Automatische indeling
Webgebaseerde software die je het werk van voorstellen maken uit handen neemt en je helpt om sneller opdrachten binnen te halen.
Met Better Proposals maak je een uitstekende eerste indruk op je klanten met voorstellen van hoge kwaliteit die er op elk apparaat geweldig uitzien. Pas een van de meer dan 100 professioneel ontworpen sjablonen aan of maak je eigen sjabloon in enkele minuten dankzij de intuïtieve editor. En zodra je voorstellen zijn verzonden, weet je precies wanneer ze ontvangen, geopend, gelezen, afgedrukt, doorgestuurd en ondertekend zijn. Meer informatie over Better Proposals

Functies

  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Audittrail
  • Elektronische handtekening
  • Workflowbeheer
  • Versiebheer
  • Kennisbankbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Automatische indeling
ClientPoint voorheen Paperless Proposal. Profiteer van hogere succespercentages, kortere verkoopcycli en de bliksemsnelle creatie van voorstellen.
ClientPoint voorheen Paperless Proposal. Deze software helpt je aan meer omzet. Profiteer van hogere succespercentages, kortere verkoopcycli en bliksemsnelle creatie van voorstellen met deze positief beoordeelde oplossing voor verkoopbevordering. Creëer, verzend, beheer en volg snel boeiende multimedia e-brochures, voorstellen, prijs- en productoffertes, contracten, presentaties en meer. Integreert met Salesforce, Microsoft Dynamics, NetSuite, Hubspot, Zoho, Base, DocuSign, Sertifi en Right Signature. Meer informatie over ClientPoint

Functies

  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Audittrail
  • Elektronische handtekening
  • Workflowbeheer
  • Versiebheer
  • Kennisbankbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Automatische indeling
Practice Ignition is een krachtige manier om je klantgerichte bedrijf te runnen. Voorstellen, contracten, facturering, business intelligence +
Practice Ignition is een krachtige manier om je klantgerichte bedrijf te runnen. Maak en volg voorstellen met ingebouwde contracten en opdrachtbevestigingen, stuur je klanten een factuur met variabele betalingsopties (terugkerend, eenmalig, enz.) en krijg belangrijke zakelijke inzichten allemaal op één plaats. Vervolgens kan je je boekhoud- en workflowtaken automatiseren door middel van integraties. Practice Ignition helpt je meer klanten binnen te halen, de cashflow te verbeteren, on-boarding van klanten te stroomlijnen en het succes van je bedrijf te voorspellen. Meer informatie over Ignition

Functies

  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Audittrail
  • Elektronische handtekening
  • Workflowbeheer
  • Versiebheer
  • Kennisbankbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Automatische indeling
Software voor offerteaanvragen die het responsproces verbetert door samenwerking, gecentraliseerde content en rapportage.
De cloudgebaseerde software van RFPIO helpt bij het stroomlijnen van het offertebeheer in het responsproces voor offerteaanvragen. De oplossing automatiseert import- en exportfuncties, centraliseert content en vergemakkelijkt de samenwerking tussen stakeholders. Een dynamische antwoordbibliotheek ondersteund door een intelligent aanbevelingssysteem biedt gecentraliseerde content en een centraal punt voor samenwerking. Dankzij integraties met technologie kunnen teams onmiddellijk verbinding maken met mensen en content, en rapporten en dashboards geven duidelijk inzicht in de voortgang van de offerte. Meer informatie over Responsive (formerly RFPIO)

Functies

  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Audittrail
  • Elektronische handtekening
  • Workflowbeheer
  • Versiebheer
  • Kennisbankbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Automatische indeling
"Een perfecte zakelijke tool voor zelfstandige ondernemers." - INC Magazine
17hats biedt één enkel knooppunt voor klantcommunicatie, voorstellen, contracten, online betalingen, projectmanagement, boekhouding, klantenbeheer en meer. 17hats is ontworpen om administratieve rompslomp te elimineren en vereenvoudigt repetitieve taken met sjablonen en geautomatiseerde workflows. Meer dan 40.000 ondernemers gebruiken 17hats thuis of onderweg om zich te organiseren, te systematiseren, sneller betaald te krijgen, hun bedrijf te laten groeien en meer klanten binnen te halen. Meer informatie over 17hats

Functies

  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Audittrail
  • Elektronische handtekening
  • Workflowbeheer
  • Versiebheer
  • Kennisbankbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Automatische indeling
Proposable stelt je bedrijf in staat om al je voorstellen te creëren, bij te houden en te ondertekenen zonder het gebruikelijke gedoe.
Proposable stelt je bedrijf in staat om al je voorstellen te creëren, bij te houden en te ondertekenen zonder het gebruikelijke gedoe. Proposable automatiseert het hele voorstelproces, van het creëren en verzenden van traceerbare webgebaseerde voorstellen tot het afsluiten van de deal met geïntegreerde e-handtekeningen. Meer informatie over Proposable

Functies

  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Audittrail
  • Elektronische handtekening
  • Workflowbeheer
  • Versiebheer
  • Kennisbankbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Automatische indeling
Online tool voor offertes en voorstellen waarmee offertes en voorstellen onmiddellijk kunnen worden geaccepteerd en die is geïntegreerd met Xero en QuickBooks Online.
Quotient is zeer intuïtieve online software voor offertes en voorstellen waarmee je je offertes en voorstellen kunt creëren, verzenden en beheren. Met Quotient bespaar je tijd en verdien je meer geld. Overal 100% veilig beschikbaar op de Mac, Windows en iPhone/iPad. Quotient integreert naadloos met Zapier, Xero, QuickBooks Online, Insightly, Capsule, Highrise en MailChimp. Meer informatie over Quotient

Functies

  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Audittrail
  • Elektronische handtekening
  • Workflowbeheer
  • Versiebheer
  • Kennisbankbeheer
  • Voorstellen genereren
  • Controle van goedkeuringsbeheer
  • Automatische indeling