Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Voorstel management software
Voorstel management software helpt bedrijven het voorstel- en RFP-proces te beheren. Bieders kunnen snel sterke zakelijke voorstellen doen en reacties op RFP's geven die zijn afgestemd op de behoeften van elk voorstel. Deze software is nuttig bij het automatiseren van de meer omslachtige aspecten van het schrijven van voorstellen met behoud van een gedetailleerd en professioneel ogend document. Sommige voorstel management software is ook geschikt voor bedrijven die om voorstellen vragen. In dit geval helpt de software verschillende aspecten van meerdere voorstellen tegelijk te organiseren en beoordelen. Zie ook: besteksoftware, contract management software en PSA-software (Professional services automation). Meer informatie Minder informatie
Uitgelichte software
Software met meeste reviews
Bekijk de producten in de categorie Voorstel management software met de meeste reviews van onze gebruikers
Filterresultaten (76)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
België
Australië
Canada
Duitsland
Denemarken
Frankrijk
Verenigd Koninkrijk
Nederland
Nieuw-Zeeland
Verenigde Staten
Prijsopties
Producttype
76 resultaten
PandaDoc is een alles-in-ééntool om snel en gemakkelijk voorstellen en andere zakelijke documenten te maken, te bewerken, te verzenden, te volgen en elektronisch te ondertekenen.
Meer informatie over PandaDoc
PandaDoc is een alles-in-ééntool om snel en gemakkelijk voorstellen te maken, te bewerken, te volgen en elektronisch te ondertekenen. Ontdek een betere manier om professioneel ogende voorstellen te genereren. Sluit meer deals met een onbeperkt aantal elektronische handtekeningen, herbruikbare sjablonen, in-appbewerking, CRM-integratie, API's en 24/7 live ondersteuning door mensen. Onze gemiddelde gebruiker maakt een voorstel in minder dan 4 minuten en meldt een stijging van 20% in het aantal gesloten deals. Voeg je bij 50.000 bedrijven die voorstellen automatiseren, de pijplijn versnellen en meer deals binnenhalen!
Meer informatie over PandaDoc
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Markeer RFP's voor bieden/niet bieden, opdrachten, enz. rechtstreeks vanuit MS Word. Werk in realtime samen met aangepaste rapporten en automatische meldingen.
Meer informatie over Expedience Proposal Software
Met Expedience blijven voorstelmanagers binnen MS Word wanneer ze vereisten, verduidelijkingen, bieden/niet bieden, opdrachten en winnende thema's vastleggen en nog veel meer. Werk in realtime samen binnen Office 365. Maak gebruik van moderne MS Word-opmerkingen om aangepaste rapporten te produceren en breng het MKB automatisch op de hoogte. Garandeer volledige zichtbaarheid met eenvoudige rapporten die rechtstreeks naar Excel worden gepusht. Beantwoord Word-, Excel- en web-RFP's met een eenvoudige en intuïtieve op Word gebaseerde inhoudsbibliotheek die consistente opmaak, branding en berichten afdwingt.
Meer informatie over Expedience Proposal Software
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
CV Partner wordt gebruikt door toonaangevende professionele dienstverleners om hun cv's en casestudy's te beheren en meer offertes en voorstellen te winnen.
Meer informatie over CV Partner
CV Partner is een SaaS-tool om te automatiseren hoe je cv's en casestudy's beheert voor biedingen en voorstellen. Met CV Partner kun je de cv's en referenties van je bedrijf aanpassen voor aanbestedingen, biedingen of RFP's. De tool maakt het ook mogelijk om moeiteloos cv's en casestudy's naar Word, PowerPoint en pdf te exporteren, inclusief klant- en biedingsspecifieke sjablonen. Bedrijven die CV Partner gebruiken, besteden 50% minder tijd aan het bijwerken van cv's en casestudy's en worden gebruikt door toonaangevende merken in de professionele dienstensector.
Meer informatie over CV Partner
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Een compleet systeem om bedrijfsregels vast te leggen en offertes en andere productgerelateerde documenten te genereren en verspreiden.
Meer informatie over Merkato
Merkato is zeer gebruiksvriendelijk en verrassend eenvoudig in gebruik. De software zit boordevol slimme, gebruikersgerichte functies. De gebruikersinterface is strak en adaptief. De gebruiker ziet op elk moment wat hij nodig heeft. Vanwege deze en vele andere moderne opties, zijn implementatietijden zeer kort.
Wijzigingen aanbrengen in regels of layout is geen probleem. Het gebruik van slepen en neerzetten en kopiëren en plakken vanuit Excel en vele andere slimme functies, wijzigingen en verbeteringen zijn leuk om te implementeren.
Meer informatie over Merkato
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Automatisering van offertes en facturen, altijd en overal, ontworpen voor leveranciers van IT-oplossingen
Meer informatie over ConnectWise CPQ
ConnectWise Sell biedt aanbieders van IT-oplossingen van elke omvang een cloudgebaseerde offerte-oplossing waarmee het quote-to-cash-proces soepel verloopt. De belangrijkste functies helpen technologiebedrijven snel offertes te genereren, op te volgen en gemakkelijk omzet te genereren. Strakke integraties met toonaangevende CRM's zoals NetSuite, Salesforce en ConnectWise Manage, bieden end-to-end inzicht in de verkooppipeline van het maken van offertes en voorstellen tot bestellen, nakomen en factureren.
Meer informatie over ConnectWise CPQ
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
De X-factor voor het winnen van offertes en voorstellen. XaitPorter is de oplossing voor co-auteurschap en voorstellen van benchmarkteams.
Meer informatie over XaitPorter
XaitPorter is de softwareoplossing voor co-auteurschap en automatisering van benchmarkteams voor voorstellen, offertes en andere bedrijfskritische documenten. Laat je co-auteurs zich concentreren op het creëren van offerte-winnende content, terwijl teams efficiënter worden om de productietijd en -kosten te verminderen. Stroomlijn en optimaliseer je documentproductie om je omzet te maximaliseren. Lever documenten van hoge kwaliteit tot 70% sneller. Ontdek vandaag nog de X-factor voor offertes en voorstellen.
Meer informatie over XaitPorter
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Reageer op offerteaanvragen in enkele minuten. Vanaf slechts $ 39 per licentie omvat IQX sjablonen, product-prijsconfiguratie, gratis ondersteuning en meer.
Meer informatie over iQuoteXpress
Reageer sneller en professioneler op offertes met iQuoteXpress, een RFP-reageertool gemaakt door verkopers VOOR verkopers. Vanaf slechts $ 39 per licentie kun je met IQX in slechts enkele minuten RFP's en verkoopoffertes maken. Gebruik op zich of integreer met HubSpot, Zoho, Dynamics, Salesforce, Shopify en meer. IQX omvat aangepaste offertesjablonen, gecentraliseerde product- en prijsconfiguratie, tracking van verkoopoffertes en rapportagetools, en GRATIS ondersteuning.
Meer informatie over iQuoteXpress
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
XaitProposal maakt het eenvoudig om je zakelijke documenten op te bouwen met relevante, actuele content en een automatisch opgemaakt document.
Meer informatie over XaitProposal
XaitProposal is een gebruiksvriendelijke oplossing voor het beheren van commerciële documenten. Gebruikers kunnen er op een efficiënte en relevante manier commerciële offertes en reacties op aanbestedingen mee maken, individueel of in teamverband. Klanten schatten een tijdsbesparing tot 70% in bij de opbouw van hun documenten.
De voordelen voor jou? Een gedeelde contentbasis, controle over je merkimago en consistentie van formulier en content.
De voordelen voor de schrijvers? Actuele content, automatische lay-out, tijdbesparende en relevantere offertes.
Meer informatie over XaitProposal
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
DocuSign verandert de manier van zakendoen door iedereen in staat te stellen om altijd, overal en op elk apparaat met vertrouwen en zekerheid transacties uit te voeren.
DocuSign verandert de manier van zakendoen doordat het meer dan 250.000 bedrijven en meer dan 100 miljoen gebruikers in 188 landen in staat stelt om overeenkomsten altijd, overal en op elk apparaat met vertrouwen en zekerheid te verzenden, ondertekenen en beheren.
DocuSign vervangt afdrukken, faxen, scannen en het versturen van papieren documenten om zaken af te handelen. De technologie stelt organisaties van elke omvang, sector en geografie in staat om elke overeenkomst volledig digitaal te maken, om het bedrijf vooruit te helpen.
Meer informatie over DocuSign
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
Meer informatie over HoneyBook
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie.
Meer informatie over Deltek Vision
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Qwilr helpt je om aantrekkelijke, intuïtieve verkoop- en marketingdocumenten te creëren die er indrukwekkend uitzien en kunnen worden geïntegreerd met je bedrijf.
Qwilr biedt een geheel nieuw perspectief voor de manier waarop je met je klanten communiceert. Het product helpt je om aantrekkelijke, intuïtieve verkoop- en marketingdocumenten te creëren die er indrukwekkend uitzien en naadloos kunnen worden geïntegreerd met je bedrijf. Profiteer van de volgende functies om voorstellen, offertes, rapporten en nog veel meer te creëren: interactieve tools voor prijsstelling, teamsamenwerking, merkregels, ingebouwde acceptatie, e-handtekeningen en e-betalingen, uitgebreide analyses, geavanceerde beveiliging, krachtige integraties en API's voor het massaal automatiseren van offertes.
Meer informatie over Qwilr
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement.
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement.
Meer informatie over Agiled
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten.
Sage 100cloud is een ERP-platform voor groeiende en middelgrote distributeurs en fabrikanten. Financiële informatie, supply chain, rapportage, analyse en samenwerking maken allemaal deel uit van de mobielvriendelijke oplossing.
Financiële processen binnen het systeem zijn ontworpen om automatisch niet-geregistreerde transacties te detecteren, fouten en discrepanties te vinden, documentcorrecties te maken en bankafschriften en boeken af te stemmen.
Meer informatie over Sage 100
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
RFP360 benut de best beschikbare innovatieve technologieën om het RFP-proces te vereenvoudigen.
RFP360 benut de best beschikbare innovatieve technologieën om het RFP-proces te vereenvoudigen. Misschien geef je RFP's uit en zoek je naar een betere manier om de antwoorden te vergelijken. Of misschien reageer je op RFP's en wil je eerder gebruikte content sneller kunnen vinden en hergebruiken.
Hoe dan ook, dit platform kan je helpen. Deze toonaangevende RFP-software stelt mensen zoals jij in staat meer tijd en energie te besteden aan wat er echt belangrijk is: je kernactiviteiten.
Meer informatie over RFP360
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Stroomlijn je verkoopproces met aantrekkelijk ontworpen voorstellen waarmee je sneller deals kunt sluiten. Gratis proefperiode van 14 dagen.
Proposify is een eenvoudige manier om winnende voorstellen te leveren. Bespaar meer dan 2 uur in vergelijking met Word, InDesign of Google Docs. Onbeperkte toegang tot een galerij van aantrekkelijke sjablonen met vooraf geschreven tekst voor een verscheidenheid aan diensten. Alle sjablonen kunnen worden aangepast aan jouw bedrijf en merkeigen taalgebruik. Dit product is de favoriete tool voor verkopers en ondernemers, omdat het begrijpt hoe de verkoop werkt. Dit product begrijpt de uitdagingen van bedrijfsgroei. Elke functie is ontworpen om je een stap dichter bij de definitieve klantondertekening te brengen.
Meer informatie over Proposify
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
QuoteWerks is een gebruiksvriendelijke oplossing voor offertes en voorstellen waarmee bedrijven van elke omvang hun verkoopproces kunnen stroomlijnen.
QuoteWerks is een betaalbare kant-en-klare oplossing voor offertes en voorstellen met meer dan 86.000 gebruikers in 101 landen. Wat QuoteWerks onderscheidt, zijn de meer dan 55 integraties met CRM (zoals ACT!, Autotask, ConnectWise, Salesforce, MS CRM, Outlook en meer), accounting (QuickBooks en Sage 50), distributeurs (Ingram Micro, Tech Data, Synnex en meer), FedEx/UPS, leasing, omzetbelasting, Dell, Cisco, HP, CDW en meer.
Meer informatie over QuoteWerks
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
ClientPoint voorheen Paperless Proposal. Profiteer van hogere succespercentages, kortere verkoopcycli en de bliksemsnelle creatie van voorstellen.
ClientPoint voorheen Paperless Proposal. Deze software helpt je aan meer omzet. Profiteer van hogere succespercentages, kortere verkoopcycli en bliksemsnelle creatie van voorstellen met deze positief beoordeelde oplossing voor verkoopbevordering. Creëer, verzend, beheer en volg snel boeiende multimedia e-brochures, voorstellen, prijs- en productoffertes, contracten, presentaties en meer. Integreert met Salesforce, Microsoft Dynamics, NetSuite, Hubspot, Zoho, Base, DocuSign, Sertifi en Right Signature.
Meer informatie over ClientPoint
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Webgebaseerde software die je het werk van voorstellen maken uit handen neemt en je helpt om sneller opdrachten binnen te halen.
Met Better Proposals maak je een uitstekende eerste indruk op je klanten met voorstellen van hoge kwaliteit die er op elk apparaat geweldig uitzien. Pas een van de meer dan 100 professioneel ontworpen sjablonen aan of maak je eigen sjabloon in enkele minuten dankzij de intuïtieve editor. En zodra je voorstellen zijn verzonden, weet je precies wanneer ze ontvangen, geopend, gelezen, afgedrukt, doorgestuurd en ondertekend zijn.
Meer informatie over Better Proposals
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Practice Ignition is een krachtige manier om je klantgerichte bedrijf te runnen. Voorstellen, contracten, facturering, business intelligence +
Practice Ignition is een krachtige manier om je klantgerichte bedrijf te runnen. Maak en volg voorstellen met ingebouwde contracten en opdrachtbevestigingen, stuur je klanten een factuur met variabele betalingsopties (terugkerend, eenmalig, enz.) en krijg belangrijke zakelijke inzichten allemaal op één plaats. Vervolgens kan je je boekhoud- en workflowtaken automatiseren door middel van integraties. Practice Ignition helpt je meer klanten binnen te halen, de cashflow te verbeteren, on-boarding van klanten te stroomlijnen en het succes van je bedrijf te voorspellen.
Meer informatie over Ignition
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
"Een perfecte zakelijke tool voor zelfstandige ondernemers." - INC Magazine
17hats biedt één enkel knooppunt voor klantcommunicatie, voorstellen, contracten, online betalingen, projectmanagement, boekhouding, klantenbeheer en meer. 17hats is ontworpen om administratieve rompslomp te elimineren en vereenvoudigt repetitieve taken met sjablonen en geautomatiseerde workflows. Meer dan 40.000 ondernemers gebruiken 17hats thuis of onderweg om zich te organiseren, te systematiseren, sneller betaald te krijgen, hun bedrijf te laten groeien en meer klanten binnen te halen.
Meer informatie over 17hats
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Proposable stelt je bedrijf in staat om al je voorstellen te creëren, bij te houden en te ondertekenen zonder het gebruikelijke gedoe.
Proposable stelt je bedrijf in staat om al je voorstellen te creëren, bij te houden en te ondertekenen zonder het gebruikelijke gedoe. Proposable automatiseert het hele voorstelproces, van het creëren en verzenden van traceerbare webgebaseerde voorstellen tot het afsluiten van de deal met geïntegreerde e-handtekeningen.
Meer informatie over Proposable
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Online tool voor offertes en voorstellen waarmee offertes en voorstellen onmiddellijk kunnen worden geaccepteerd en die is geïntegreerd met Xero en QuickBooks Online.
Quotient is zeer intuïtieve online software voor offertes en voorstellen waarmee je je offertes en voorstellen kunt creëren, verzenden en beheren. Met Quotient bespaar je tijd en verdien je meer geld. Overal 100% veilig beschikbaar op de Mac, Windows en iPhone/iPad. Quotient integreert naadloos met Zapier, Xero, QuickBooks Online, Insightly, Capsule, Highrise en MailChimp.
Meer informatie over Quotient
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Software voor offerteaanvragen die het responsproces verbetert door samenwerking, gecentraliseerde content en rapportage.
De cloudgebaseerde software van RFPIO helpt bij het stroomlijnen van het offertebeheer in het responsproces voor offerteaanvragen. De oplossing automatiseert import- en exportfuncties, centraliseert content en vergemakkelijkt de samenwerking tussen stakeholders.
Een dynamische antwoordbibliotheek ondersteund door een intelligent aanbevelingssysteem biedt gecentraliseerde content en een centraal punt voor samenwerking.
Dankzij integraties met technologie kunnen teams onmiddellijk verbinding maken met mensen en content, en rapporten en dashboards geven duidelijk inzicht in de voortgang van de offerte.
Meer informatie over Responsive (formerly RFPIO)
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Webgebaseerde tool die bedrijven helpt bij het automatiseren van documentgeneratieprocessen en door alle bedrijfsonderdelen met elkaar te verbinden.
Transformeer je documentgeneratie en creëer processen die alle delen van je bedrijf verbinden. Creëer een gemakkelijke, nauwkeurige en efficiënte informatiestroom over de documentstappen die je bedrijf runnen.
* Documentsjablonen, workflows en goedkeuringen instellen.
* Op wizard gebaseerde documentcreatie.
* Deel en werk veilig in realtime samen aan documenten.
* Houd documenten veilig en toegankelijk in een centrale, beveiligde cloudrepository.
Meer informatie over Conga Document Generation
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Professionele voorstelsoftware. Maak met gemak mooie voorstellen. Maak indruk op uw klanten en win meer projecten.
Professionele voorstelsoftware. Maak met gemak mooie voorstellen. Maak indruk op uw klanten en win meer projecten.
Met Prospero kunt u vanaf elk apparaat prachtige voorstellen maken, hun prestaties volgen en ze digitaal laten ondertekenen door uw klanten.
Kies uit verschillende kant-en-klare inhoud en sjablonen, sla uw eigen secties en sjablonen op, bespaar veel tijd en integreer met betalings-, CRM- en factureringstools.
U kunt ook uw teamleden uitnodigen en machtigingen en rollen instellen.
Meer informatie over Prospero
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Qorus is een intuïtieve, op Microsoft gebaseerde oplossing waarmee gebruikers efficiënter pitches, offertes, verkoopvoorstellen en RFP’s kunnen creëren.
Qorus is een intuïtieve oplossing voor het beheer van offertes en RFP's waarmee teams die werken aan verkoop, offertes en biedingen alle offertegerelateerde content kunnen creëren, eraan samenwerken en delen zonder de vertrouwde wereld van Microsoft Office en CRM te verlaten. Qorus wordt gebruikt door bod- en offerteteams en verkoop- en marketingteams wereldwijd. Qorus helpt organisaties productiever te zijn bij het lokaliseren, creëren, samenwerken en beheren van bedrijfskritieke documenten zoals pitches, offertes, contracten, werkomschrijvingen en offertereacties.
Meer informatie over QorusDocs
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Krachtige offertesoftware en verkoopbevordering-tool om snel, nauwkeurig en veilig te reageren op offertes en vragenlijsten.
RocketDocs heeft de meest robuuste offertesoftware en verkoopbevordering-tool. Enkele van de grootste financiële, middelenbeheer-, zorg- en technologiebedrijven gebruiken RocketDocs om hun RFP-responsprocessen te stroomlijnen, waardoor ze in staat zijn om hoge offertevolumes te beheren met lean teams. Zoek moeiteloos naar goedgekeurde content in een gecentraliseerde database, maak binnen enkele minuten offertes in het assemblagecentrum en stroomlijn goedkeuringen met je vakdeskundigen - allemaal met een paar klikken.
Meer informatie over RocketDocs
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
De RFP-responssoftware van Loopio helpt ondernemingen om content te beheren en samen te werken aan antwoorden op RFP's en beveiligingsonderzoeken.
De RFP-responssoftware van Loopio stroomlijnt de manier waarop bedrijven reageren op RFP's, RFI's en beveiligingsonderzoeken. Waarom zou je verzoeken uit het verleden doorspitten, deskundigen achternazitten en urenlang bezig zijn met het bijwerken van oude content, als Loopio je kan helpen om dit voor je te automatiseren? Vraag vandaag nog een demo aan en ontdek waarom klanten zeggen dat Loopio "De beste oplossing is voor RFP's”.
Meer informatie over Loopio
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Architectuur, engineering en constructie, groei- en relatiebeheer voor CRM, offertebeheer, marketing.
Offertebeheer voor constructie, architectuur en engineering. Verhoog je omzet, verlaag de kosten van het winnen van nieuwe opdrachten en maak een eind aan de chaos met de software voor groei en relatiebeheer van Cosential voor CRM, offertebeheer, marketing en meer. Met Cosential kun je de juiste kansen vinden, gebruikmaken van interne ervaring, de relatiegeschiedenis begrijpen, winnende offertes genereren, teammogelijkheden organiseren, het biedingsproces drastisch versnellen en meer. Bekijk een demo van 30 minuten.
Meer informatie over Unanet CRM by Cosential
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Groeiende en goed presterende teams gebruiken QuoteOnSite om aantrekkelijke offertes en voorstellen te maken, te verzenden en bij te houden. Geen training vereist.
Vereenvoudig de manier waarop je professionele offertedocumenten maakt, verzendt en bijhoudt. Of je nu een sologebruiker of een bedrijf met tientallen offerte- en voorstelschrijvers bent, QuoteOnSite herstelt de verloren tijd die is verspild aan offertes.
Toon kortingen, hou P&L bij voor elke offerte (of voor alle offertes), maak prijslijsten voor hergebruik, vraag moeiteloos offertegoedkeuringen aan en definieer je gebruikshiërarchie.
QuoteOnSite integreert met je website met behulp van de plug-in voor het contactformulier; offertes worden automatisch gegenereerd op basis van websiteverzoeken.
Meer informatie over DocFlite
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Betere teamsamenwerking in het beheerproces van je biedingen en offertes betekent een kortere tijd tussen de kans en de inkomsten.
Klanten delen dat ze 35% efficiënter zijn wanneer ze Huddle gebruiken om biedingen en offertes te beheren. Met Huddle krijg je een eenvoudigere manier om offerteteams samen te stellen, bestanden op te vragen, documenten gezamenlijk te bewerken en eraan samen te werken en bestandsversies te beheren. De ingebouwde goedkeuringswerkstroom betekent dat je nooit meer een deadline zult missen, en de gratis mobiele app houdt je verbonden, zelfs als je onderweg bent.
Huddle is cloudgebaseerd, eenvoudig te implementeren, en wordt geleverd zonder installatiekosten. Het is ook goedgekeurd voor gebruik in overheidsaanbestedingen.
Meer informatie over Ideagen Huddle
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Software voor offerteprijzen die wordt gebruikt door federale agentschappen en aannemers om lokale en op Excel gebaseerde prijsstellingstools te vervangen.
PROPRICER is een reeks toonaangevende tools voor offertes die wereldwijd door meer dan 400 overheidsaannemers en -instellingen worden gebruikt. PROPRICER blijft een ongeëvenaarde oplossing voor het ontwikkelen, indienen, analyseren en herzien van offertes. De software ondersteunt schattings- en prijsstellingsteams, overheidskostenanalisten en managers gedurende de gehele acquisitiecyclus.
PROPRICER-software vervangt eigen en op Excel gebaseerde prijsstellingstools door een gecentraliseerde databasegestuurde oplossing.
Meer informatie over ProPricer
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Oneflow transformeert het verouderde contractproces in een prachtig verbonden digitale ervaring voor, tijdens en na ondertekening.
Oneflow automatiseert het hele contractproces van begin tot eind, allemaal op één plek. Het zet onhandige, statische overeenkomsten om in nuttige, digitale contracten.
Creëer en werk rechtstreeks in de browser samen met aannemers. Onderteken met één klik. Beheer de levenscyclus en krijg contractinzichten. Naadloos geïntegreerd met je CRM.
Processen en deals zijn sneller en beslissingen beter. Het is een eenvoudigere, soepelere en slimmere manier voor teams van alle soorten en maten om hun contracten af te handelen.
Meer informatie over Oneflow
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Quoter is een modern, cloudgebaseerd offerteplatform dat dienstverleners in de technologiesector helpt meer te verkopen en sneller betaald te krijgen.
Quoter is een modern, cloudgebaseerd offerteplatform dat dienstverleners in de technologiesector helpt meer te verkopen en sneller betaald te krijgen.
Quoter is ontworpen door de oorspronkelijke ontwikkelaars van IT Glue en is bliksemsnel, gebruiksvriendelijk, en ontwikkeld om meer mensen offertes te laten maken.
Met de onbeperkte tariefplannen voor gebruikers in combinatie met de automatiseringsworkflows kun je meer van je medewerkers laten verkopen, zonder bang te hoeven zijn om de controle te verliezen.
Meer informatie over Quoter
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Salesforce CPQ automatiseert verkoopoffertes, waardoor bedrijven het product kunnen configureren, de prijs kunnen bepalen, offertes kunnen genereren en orders kunnen beheren.
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Maak mooie voorstellen zonder de strijd aan te gaan met software of te graven door oude bestanden. Besteed meer tijd aan klanten, minder tijd aan voorstellen.
Er is uitvoerig gesproken met honderden succesvolle consultants en bureaus over voorstellen. Dit is hieruit naar voren gekomen:
Het leveren van voorstellen is een constante strijd met uitstelgedrag, overdreven complexe tools en verspreide organisatie.
Nusii is vanaf de grond af ontworpen om je te helpen mooie voorstellen te maken zonder de strijd aan te gaan met software of te graven door oude bestanden.
Besteed meer tijd aan je klanten en minder tijd aan voorstellen. Dat zal uiteindelijk meer werk opleveren.
Meer informatie over Nusii
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Stuur een samenwerkingsvoorstel dat prospects door het kopersproces leidt. Wijs de volgende stappen toe, deel inhoud en chat in realtime.
Werk in realtime samen met prospects via dynamische voorstellen.
Wijs de volgende stappen toe aan potentiële klanten (met deadlines), breng meerdere beslissers samen, deel verkoopinhoud en chat in realtime. Tijdens elke stap.
Elimineer onnauwkeurige prognoses door precies te weten wie je inhoud heeft bekeken, met wie ze deze hebben gedeeld en de vereiste volgende stappen.
Meer informatie over Recapped
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Qvidian is cloudgebaseerde software voor automatisering voor RFP's en offertes die ondernemingen in staat stelt hun succespercentage te verhogen. 2018 APMP Leverancier van het Jaar.
2018 APMP Leverancier van het Jaar. Produceer sneller professionele verkoopdocumenten om meer deals te kunnen winnen. Qvidian is zeer geschikt voor bedrijven van minstens 1000 medewerkers. Stimuleer de efficiëntie met één enkele vertrouwde contentbibliotheek. Versnel het creëren van RFP-ontwerpen met een intelligente functie voor automatisch invullen. Stroomlijn de goedkeuringen van content met geautomatiseerde workflows. Meet de resultaten met behulp van dashboards voor visuele analyse. Gemiddeld melden klanten van Upland Qvidian een stijging van de productiviteit met 40% en een toename van het succespercentage met 28%.
Meer informatie over Qvidian
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
DealHub is eenvoudig in te stellen en gebruiksvriendelijk en creëert de perfecte merkervaring bij elke offerte, voorstel, contract of overeenkomst die je verzendt.
Eén verkoopgesprek op één locatie.
Sluit deals sneller door je koper en verkoper bij elkaar te brengen in een collaboratieve digitale ervaring.
De DealRoom-softwaretechnologie voor verkoopvoorstellen van DealHub stelt verkoopteams in staat om snel aangepaste zakelijke voorstellen samen te stellen en te genereren in één handige en eenvoudig te verzenden digitale ruimte, terwijl het een intuïtieve ervaring, gepersonaliseerde inhoud en alle informatie biedt die klanten nodig hebben in elke fase van het kooptraject.
Meer informatie over DealHub
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Tilkee verandert de manier waarop je je product verkoopt en op de markt brengt op revolutionaire wijze. Dit platform integreert intelligentie en efficiëntie opnieuw in je verkoop- en marketingprocessen.
Tilkee is een SaaS-tool die je precies vertelt hoe iedereen elk document leest dat je via elk kanaal verzendt, zodat je op het juiste moment contact kunt opnemen met de juiste prospect, met de juiste actie om naadloos meer deals te sluiten en je omzet te maximaliseren.
Tilkee waarschuwt je in realtime over hoeveel tijd elke persoon op elke pagina heeft besteed, op welk apparaat, het percentage van het document dat is gelezen, enz.
Het algoritme scoort de interesse van elke prospect om je te helpen bij het prioriteren van je vervolgacties en het sluiten van de deal.
Meer informatie over Tilkee
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Software voor het beheer van biedingen en aanbestedingen is speciaal ontworpen om tijd te besparen, de kwaliteit te verbeteren en jou te helpen meer werk te winnen.
EasyPQQ software voor offerte- en aanbestedingsbeheer is speciaal ontworpen om tijd te besparen, de kwaliteit te verbeteren en jou te helpen meer werk te winnen.
Het is de ideale oplossing voor het stroomlijnen van het proces voor het voltooien van alle soorten RFI, RFP, RFQ PQQ, ITT en alle andere soorten biedingen.
Functies omvatten: contentbeheer; systeemeigen zoekopdrachten; suggesties voor automatische respons, kennisbank met voorgaande antwoorden; database van cv's en casestudy's; branding en ontwerp; rapportage.
Meer informatie over EasyPQQ
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Alles-in-één betalingsplatform ontworpen om de handel voor B2B- en B2C-bedrijven te versnellen.
BlueSnap biedt een alles-in-één betalingsplatform dat is ontworpen om de handel voor B2B- en B2C-bedrijven te versnellen. Het platform ondersteunt online en mobiele verkoop, marktplaatsen, abonnementen, factuurbetalingen, geautomatiseerde debiteuren en handmatige bestellingen via een virtuele terminal. Met een enkele integratie met het platform kun je elke betaling gemakkelijk accepteren. Het platform biedt toegang tot 100 betalingsmethoden, waaronder populaire e-wallets en ingebouwde fraudepreventie van wereldklasse om je verkopen te beschermen.
Meer informatie over BlueSnap
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Sofon helpt verkoopmedewerkers om klantvereisten eenvoudig en snel te vertalen naar foutloze professionele voorstellen en offertes.
Sofon is een oplossing voor verkoopautomatisering die het verkoopproces van klantspecifieke producten of diensten vereenvoudigt, versnelt en verbetert. Sofon helpt verkoopmedewerkers om klantvereisten eenvoudig en snel te vertalen naar foutloze professionele voorstellen en offertes. Offertes kunnen automatisch worden omgezet in productieorders. Sofon begeleidt de verkoop om het beste product te kiezen dat voldoet aan de behoeften van de potentiële koper en om hen te helpen bij een aankoopbeslissing.
Meer informatie over Sofon Guided Selling
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
De voorsteltool van Proteus betekent dat je sneller complexe voorstellen kunt schrijven, met 100% nauwkeurigheid en meer omzet kunt genereren.
Gebruik Proteus om sneller foutloze en consistente voorstellen voor je klanten te schrijven. Proteus is gebouwd door energie-experts voor bedrijven in de energiesector en combineert het binnenhalen van opdrachten, middelenbeheer, projectmanagement, samenwerking, projectfinanciën en business intelligence in één geïntegreerde oplossing. Behoud de controle over je verkoopproces en prognoses met het Proteus-dashboard en de rapportagetool, en win meer omzet door al je nieuwe klantkansen te volgen en te bewaken.
Meer informatie over Proteus
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Biedt leadbeheer, verkoopschatting, offertes en contracteren van klanten vanaf het eerste contact tot het eindcontract.
De toonaangevende software voor verkoopbeheer, "van contact tot contract", is gecreëerd om klanten te helpen bij het opbouwen van sterke en permanente operationele methodologieën in hun hele bedrijf. WeSuite biedt leadbeheer, het flexibel genereren van offertes, realtime rapportage, in-the-field offertes en enquêtes, naast meer dan 10 softwaremodules die zijn gericht op bedrijfsverbetering. De oplossingen van WeSuite bieden onmiddellijke besparingen op het rendement en uitstekende training en doorlopende ondersteuning.
Meer informatie over WeSuite
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
AI-aangedreven, cloudgebaseerde offertesoftware die een getrouw beeld geeft van de levenscyclus van aanbiedingen, vooral bij creatieve offertes op maat.
Werk efficiënt samen door het maken, beoordelen en ondertekenen van elke offerte op één centrale opslagplaats. Alles-in-één documentbeheer om individuen en teams te helpen bij het runnen van hun bedrijf. RevvSales is een superieur alternatief voor Google-documenten of Microsoft Word met gebruiksvriendelijke sjablonen, goedkeuringen en workflows. Meer dan 1000 bedrijven vertrouwen hun documentbeheer aan dit platform toe. Integreer gegevens met je registratiesystemen: CRM, salarisadministratie, boekhouding. Jouw documenten beheren, ieder en elk bestand, dat doen wij voor je.
Meer informatie over Revv
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Offorte helpt je om meer opdrachten te winnen en tijd te besparen door je slim indrukwekkende offertes te laten maken en delen
Offorte helpt je om meer opdrachten te winnen en tijd te besparen door je op slimme wijze indrukwekkende offertes te laten maken en delen.
Maak indruk op klanten met een voorstel die naadloos aansluit en verwachtingen overtreft. Ervaar het offerte programma en win meer opdrachten.
Geen gedoe met Word en Pdf. Geen saaie opdrachtbevestigingen die eruit zien als een factuur. Vanuit je browser maak je snel en geautomatiseerd digitale offertes die je helpen bij het sales proces.
Meer informatie over Offorte
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Conga CPQ heeft de capaciteiten die je nodig hebt om sneller nauwkeurige voorstellen te leveren en slimmere deals te creëren.
Meer dan 80 procent van de B2B-beslissers denkt dat verkopers niet goed voorbereid zijn. En verkopers besteden slechts ongeveer 22% van hun tijd aan daadwerkelijk verkopen. Wat als je
je verkoopteam in staat kunt stellen om meer te verkopen, met een snellere verkoopcyclus?
Conga CPQ maakt gebruik van AI en machine learning om te fungeren als "virtueel coachingpersoneel". Door handmatige processen te elimineren en beter verkoopgedrag te stimuleren, stelt CPQ vertegenwoordigers in staat om sneller en nauwkeuriger voorstellen te genereren, wat uiteindelijk leidt tot grotere deals met een hoger winpercentage.
Meer informatie over Conga CPQ
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling
Eenvoudig te starten, gebruiksvriendelijke software voor content- en procesbeheer. Altijd en overal veilig toegang tot je bestanden.
Contentverse is eenvoudig te gebruiken bestandsbeheersoftware die voldoet aan de normen van de sector en naadloos integreert met je bestaande hardware en software.
Dankzij de veelzijdigheid van Contentverse kunnen de oplossingen worden geïmplementeerd in verschillende verticale markten, zoals boekhouding, bouw, onderwijs, financiële dienstverlening, gezondheidszorg, productie, juridische zaken, overheid en nog veel meer. Als je organisatie veel papierwerk heeft, digitaal wil gaan en processen te beheren heeft, past Contentverse goed bij jou.
Meer informatie over Contentverse
...
Meer informatie
Functies
- Documentbeheer
- Contentbibliotheek
- Audittrail
- Elektronische handtekening
- Workflowbeheer
- Versiebheer
- Kennisbankbeheer
- Contract- en licentiebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Voorstellen genereren
- Controle van goedkeuringsbeheer
- Automatische indeling