198 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Produceer winnende biedingen en voorstellen tot 70% sneller met XaitPorter, een alles-in-één oplossing voor de automatisering van voorstellen en co-auteurschap. Meer informatie over XaitPorter
Produceer sneller winnende biedingen en voorstellen met XaitPorter, een toonaangevende alles-in-één oplossing voor documentautomatisering en co-auteurschap. Met XaitPorter kun je documenten creëren en bewerken met veel secties en subsecties, elk met hun eigen auteur, recensent en goedkeurder, die elk hun individuele deadlines hebben. XaitPorter biedt je ook de vrijheid om toegangsrechten te beheren en informatie te delen, en je hele team kan tegelijkertijd aan hetzelfde document werken. Win meer zakelijke opdrachten met XaitPorter. Meer informatie over XaitPorter

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
PandaDoc is het complete platform voor documentbeheer waarmee je je documenten op één plaats kunt opstellen, verzenden, elektronisch ondertekenen en volgen. Meer informatie over PandaDoc
Met PandaDoc is het gemakkelijker dan ooit tevoren om professionele voorstellen van hoge kwaliteit te maken, direct in je CRM. Gebruik sjablonen en tokens om binnen enkele seconden automatisch nieuwe voorstellen te creëren, of gebruik de bouwer met slepen en neerzetten om aangepaste, media-rijke voorstellen te maken die je prospects versteld zullen doen staan. Zodra ze zijn verzonden, kun je je voorstelweergaven en -handtekeningen overal volgen met geavanceerde analytics. Meer informatie over PandaDoc

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Markeer RFP's voor bieden/niet bieden, opdrachten, enz. rechtstreeks vanuit MS Word. Werk in realtime samen met aangepaste rapporten en automatische meldingen. Meer informatie over Expedience Proposal Software
Met Expedience blijven voorstelmanagers binnen MS Word wanneer ze vereisten, verduidelijkingen, bieden/niet bieden, opdrachten en winnende thema's vastleggen en nog veel meer. Werk in realtime samen binnen Office 365. Maak gebruik van moderne MS Word-opmerkingen om aangepaste rapporten te produceren en breng het MKB automatisch op de hoogte. Garandeer volledige zichtbaarheid met eenvoudige rapporten die rechtstreeks naar Excel worden gepusht. Beantwoord Word-, Excel- en web-RFP's met een eenvoudige en intuïtieve op Word gebaseerde inhoudsbibliotheek die consistente opmaak, branding en berichten afdwingt. Meer informatie over Expedience Proposal Software

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Offerte- en voorstelbeheer maakt deel uit van Manufacturing X - het verkoopplatform dat de kracht van CRM, CPQ en handel combineert. Meer informatie over In Mind Cloud
Offerte- en voorstelbeheer maakt deel uit van Manufacturing X - het verkoopplatform dat de kracht van CRM, CPQ en handel combineert voor de productiesector. 100% correcte producten, prijzen en marges. Lever succesvolle offertes op maat om de klanttevredenheid en het sluiten van deals te stimuleren. Automatiseer, vereenvoudig en versnel het voorstelproces om de offertetijd te verkorten en kosten te besparen. Documenteer de RFQ-geschiedenis centraal en volg alle wijzigingen om de verantwoording en wettelijke naleving te verbeteren. Meer informatie over In Mind Cloud

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Een compleet systeem om bedrijfsregels vast te leggen en offertes en andere productgerelateerde documenten te genereren en verspreiden. Meer informatie over Merkato
Merkato is zeer gebruiksvriendelijk en verrassend eenvoudig in gebruik. De software zit boordevol slimme, gebruikersgerichte functies. De gebruikersinterface is strak en adaptief. De gebruiker ziet op elk moment wat hij nodig heeft. Vanwege deze en vele andere moderne opties, zijn implementatietijden zeer kort. Wijzigingen aanbrengen in regels of layout is geen probleem. Het gebruik van slepen en neerzetten en kopiëren en plakken vanuit Excel en vele andere slimme functies, wijzigingen en verbeteringen zijn leuk om te implementeren. Meer informatie over Merkato

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Conga CPQ heeft de capaciteiten die je nodig hebt om sneller nauwkeurige voorstellen te leveren en slimmere deals te creëren. Meer informatie over Conga CPQ
Meer dan 80 procent van de B2B-beslissers denkt dat verkopers niet goed voorbereid zijn. En verkopers besteden slechts ongeveer 22% van hun tijd aan daadwerkelijk verkopen. Wat als je je verkoopteam in staat kunt stellen om meer te verkopen, met een snellere verkoopcyclus? Conga CPQ maakt gebruik van AI en machine learning om te fungeren als "virtueel coachingpersoneel". Door handmatige processen te elimineren en beter verkoopgedrag te stimuleren, stelt CPQ vertegenwoordigers in staat om sneller en nauwkeuriger voorstellen te genereren, wat uiteindelijk leidt tot grotere deals met een hoger winpercentage. Meer informatie over Conga CPQ

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Webgebaseerde software waarmee je sneller voorstellen kunt maken die er geweldig uitzien en sneller de opdracht kunt winnen met digitale handtekeningen. Meer informatie over Better Proposals
Better Proposals helpt je om je voorstellen sneller te creëren, maakt ze professioneler en geeft je alle tools die je nodig hebt om de job zo snel mogelijk te winnen. Als je weet wanneer je voorstellen worden geopend, doorgestuurd en gedownload, kun je op het juiste moment op de meest geschikte manier vervolgstappen ondernemen. Als je je klanten toestaat je voorstellen online te ondertekenen, kun je het ijzer smeden terwijl het heet is. Het verzenden van betere voorstellen levert jou een beter bedrijf op. Meer informatie over Better Proposals

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Oneflow transformeert het verouderde contractproces in een prachtig verbonden digitale ervaring voor, tijdens en na ondertekening. Meer informatie over Oneflow
Oneflow automatiseert het hele contractproces van begin tot eind, allemaal op één plek. Het zet onhandige, statische overeenkomsten om in nuttige, digitale contracten. Creëer en werk rechtstreeks in de browser samen met aannemers. Onderteken met één klik. Beheer de levenscyclus en krijg contractinzichten. Naadloos geïntegreerd met je CRM. Processen en deals zijn sneller en beslissingen beter. Het is een eenvoudigere, soepelere en slimmere manier voor teams van alle soorten en maten om hun contracten af te handelen. Meer informatie over Oneflow

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
DealHub is eenvoudig in te stellen en gebruiksvriendelijk en creëert de perfecte merkervaring bij elke offerte, voorstel, contract of overeenkomst die je verzendt. Meer informatie over DealHub
DealHub is eenvoudig in te stellen en gebruiksvriendelijk en creëert de perfecte merkervaring bij elke offerte, voorstel, bestelbon, contract en overeenkomst die je verzendt. Automatiseer je verkoopworkflows, goedkeuringen en volg de betrokkenheid van kopers. Sluit meer deals en sluit ze sneller met deze end-to-end-oplossing. De DealHub-oplossing is native binnen Salesforce en Microsoft Dynamics CRM. Meer informatie over DealHub

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Bit2win CPQ stelt verkooporganisaties in staat om het maken en vastleggen van offertes en bestellingen te automatiseren en optimaliseren. Systeemeigen gebouwd op Salesforce. Meer informatie over bit2win CPQ
Bit2win CPQ stelt verkoop, partners en klanten in staat om complexe producten/diensten te configureren, nauwkeurige offertes te leveren en slimmere deals te creëren met de meest bijgewerkte product- en prijsinformatie. Bit2win, ontworpen voor ondernemingen die digitaal gaan en verkoop- en offerteprocessen willen automatiseren, ondersteunt de verkoop van tastbare goederen en abonnementen, terugkerende en op gebruik gebaseerde prijzen, bundels en wijzigingen van bestaande servicecontracten, en biedt uitmuntende out-of-the-box prijsfunctionaliteit. Meer informatie over bit2win CPQ

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Transformeer je documentgerichte processen en voorzie zakelijke gebruikers van toonaangevende documentgeneratie en -automatisering. Meer informatie over Xpertdoc
Het innovatieve en intuïtieve product voor het genereren en automatiseren van documenten van Xpertdoc stelt je in staat om consistente processen voor het maken, genereren, beheren, leveren, opslaan en elektronisch ondertekenen van documenten te vereenvoudigen, te optimaliseren en te automatiseren. Het doet dit sneller, wat resulteert in verbeterde communicatie, versnelde bedrijfsprocessen, verhoogde productiviteit en verminderde afhankelijkheid van IT. Bovendien biedt het integraties met toonaangevende CRM-platforms en kernsystemen van ondernemingen, zoals ERP, CPQ, ECM en meer. Meer informatie over Xpertdoc

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Salesforce Addon Flexbilling is een add-on voor CPQ en facturering op basis van Salesforce die is ontworpen om betaalbaar en krachtig te zijn. Meer informatie over Flexbilling
Salesforce Addon Flexbilling voegt CPQ- en factureringsprocessen toe die zijn ontworpen om betaalbaar en krachtig te zijn. Dankzij de architectuur van Flexbilling is het mogelijk de meest complexe prijsschema's te modelleren met pakketten, opties, hiërarchieën, aggregaties, formules en workflows. Klanten verhogen hun omzet met gemiddeld 31%. De oplossing is 100% gebaseerd op Salesforce en 100% aanpasbaar aan elke behoefte. Meer informatie over Flexbilling

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Meer informatie over Deltek Vision

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Qwilr helpt je om aantrekkelijke, intuïtieve verkoop- en marketingdocumenten te creëren die er indrukwekkend uitzien en kunnen worden geïntegreerd met je bedrijf.
Qwilr biedt een geheel nieuw perspectief voor de manier waarop je met je klanten communiceert. Het product helpt je om aantrekkelijke, intuïtieve verkoop- en marketingdocumenten te creëren die er indrukwekkend uitzien en naadloos kunnen worden geïntegreerd met je bedrijf. Profiteer van de volgende functies om voorstellen, offertes, rapporten en nog veel meer te creëren: interactieve tools voor prijsstelling, teamsamenwerking, merkregels, ingebouwde acceptatie, e-handtekeningen en e-betalingen, uitgebreide analyses, geavanceerde beveiliging, krachtige integraties en API's voor het massaal automatiseren van offertes. Meer informatie over Qwilr

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Stroomlijn je verkoopproces met aantrekkelijk ontworpen voorstellen waarmee je sneller deals kunt sluiten. Gratis proefperiode van 14 dagen.
Proposify is een eenvoudige manier om winnende voorstellen te leveren. Bespaar meer dan 2 uur in vergelijking met Word, InDesign of Google Docs. Onbeperkte toegang tot een galerij van aantrekkelijke sjablonen met vooraf geschreven tekst voor een verscheidenheid aan diensten. Alle sjablonen kunnen worden aangepast aan jouw bedrijf en merkeigen taalgebruik. Dit product is de favoriete tool voor verkopers en ondernemers, omdat het begrijpt hoe de verkoop werkt. Dit product begrijpt de uitdagingen van bedrijfsgroei. Elke functie is ontworpen om je een stap dichter bij de definitieve klantondertekening te brengen. Meer informatie over Proposify

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
RFP360 benut de best beschikbare innovatieve technologieën om het RFP-proces te vereenvoudigen.
RFP360 benut de best beschikbare innovatieve technologieën om het RFP-proces te vereenvoudigen. Misschien geef je RFP's uit en zoek je naar een betere manier om de antwoorden te vergelijken. Of misschien reageer je op RFP's en wil je eerder gebruikte content sneller kunnen vinden en hergebruiken. Hoe dan ook, dit platform kan je helpen. Deze toonaangevende RFP-software stelt mensen zoals jij in staat meer tijd en energie te besteden aan wat er echt belangrijk is: je kernactiviteiten. Meer informatie over RFP360

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement.
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement.

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
ClientPoint voorheen Paperless Proposal. Profiteer van hogere succespercentages, kortere verkoopcycli en de bliksemsnelle creatie van voorstellen.
ClientPoint voorheen Paperless Proposal. Deze software helpt je aan meer omzet. Profiteer van hogere succespercentages, kortere verkoopcycli en bliksemsnelle creatie van voorstellen met deze positief beoordeelde oplossing voor verkoopbevordering. Creëer, verzend, beheer en volg snel boeiende multimedia e-brochures, voorstellen, prijs- en productoffertes, contracten, presentaties en meer. Integreert met Salesforce, Microsoft Dynamics, NetSuite, Hubspot, Zoho, Base, DocuSign, Sertifi en Right Signature. Meer informatie over ClientPoint

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
SmartDocs transforms Microsoft Word into an easy proposal creation tool. Improve productivity from Day 1. Powerful yet easy-to-use.
SmartDocs brings state-of-the-art proposal automation tools right into Microsoft Word's intuitive and user-friendly environment. Our customers see a productivity improvement of up to 80%. That means what takes you days or weeks to produce will now take mere minutes to create with SmartDocs. No IT professional is needed to implement and maintain SmartDocs. Your team will centralize approved content, automate templates, and eliminate costly mistakes. Scalable for teams of 5 to 5000+ writers. Meer informatie over SmartDocs

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Tool voor elektronische handtekeningen waarmee bedrijven van elke omvang documenten kunnen delen met meerdere klanten om handgeschreven handtekeningen te verzamelen.
Tool voor elektronische handtekeningen waarmee bedrijven van elke omvang documenten kunnen delen met meerdere klanten om handgeschreven handtekeningen te verzamelen.

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Proposable stelt je bedrijf in staat om al je voorstellen te creëren, bij te houden en te ondertekenen zonder het gebruikelijke gedoe.
Proposable stelt je bedrijf in staat om al je voorstellen te creëren, bij te houden en te ondertekenen zonder het gebruikelijke gedoe. Proposable automatiseert het hele voorstelproces, van het creëren en verzenden van traceerbare webgebaseerde voorstellen tot het afsluiten van de deal met geïntegreerde e-handtekeningen. Meer informatie over Proposable

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Online tool voor offertes en voorstellen waarmee offertes en voorstellen onmiddellijk kunnen worden geaccepteerd en die is geïntegreerd met Xero en QuickBooks Online.
Quotient is zeer intuïtieve online software voor offertes en voorstellen waarmee je je offertes en voorstellen kunt creëren, verzenden en beheren. Met Quotient bespaar je tijd en verdien je meer geld. Overal 100% veilig beschikbaar op de Mac, Windows en iPhone/iPad. Quotient integreert naadloos met Zapier, Xero, QuickBooks Online, Insightly, Capsule, Highrise en MailChimp. Meer informatie over Quotient

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Practice Ignition is een krachtige manier om je klantgerichte bedrijf te runnen. Voorstellen, contracten, facturering, business intelligence +
Practice Ignition is een krachtige manier om je klantgerichte bedrijf te runnen. Maak en volg voorstellen met ingebouwde contracten en opdrachtbevestigingen, stuur je klanten een factuur met variabele betalingsopties (terugkerend, eenmalig, enz.) en krijg belangrijke zakelijke inzichten allemaal op één plaats. Vervolgens kan je je boekhoud- en workflowtaken automatiseren door middel van integraties. Practice Ignition helpt je meer klanten binnen te halen, de cashflow te verbeteren, on-boarding van klanten te stroomlijnen en het succes van je bedrijf te voorspellen. Meer informatie over Practice Ignition

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Software voor offerteaanvragen die het responsproces verbetert door samenwerking, gecentraliseerde content en rapportage.
De cloudgebaseerde software van RFPIO helpt bij het stroomlijnen van het offertebeheer in het responsproces voor offerteaanvragen. De oplossing automatiseert import- en exportfuncties, centraliseert content en vergemakkelijkt de samenwerking tussen stakeholders. Een dynamische antwoordbibliotheek ondersteund door een intelligent aanbevelingssysteem biedt gecentraliseerde content en een centraal punt voor samenwerking. Dankzij integraties met technologie kunnen teams onmiddellijk verbinding maken met mensen en content, en rapporten en dashboards geven duidelijk inzicht in de voortgang van de offerte. Meer informatie over RFPIO

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
QuoteWerks is een gebruiksvriendelijke oplossing voor offertes en voorstellen waarmee bedrijven van elke omvang hun verkoopproces kunnen stroomlijnen.
QuoteWerks is een betaalbare kant-en-klare oplossing voor offertes en voorstellen met meer dan 86.000 gebruikers in 101 landen. Wat QuoteWerks onderscheidt, zijn de meer dan 55 integraties met CRM (zoals ACT!, Autotask, ConnectWise, Salesforce, MS CRM, Outlook en meer), accounting (QuickBooks en Sage 50), distributeurs (Ingram Micro, Tech Data, Synnex en meer), FedEx/UPS, leasing, omzetbelasting, Dell, Cisco, HP, CDW en meer. Meer informatie over QuoteWerks

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Krachtige offertesoftware en verkoopbevordering-tool om snel, nauwkeurig en veilig te reageren op offertes en vragenlijsten.
RocketDocs heeft de meest robuuste offertesoftware en verkoopbevordering-tool. Enkele van de grootste financiële, middelenbeheer-, zorg- en technologiebedrijven gebruiken RocketDocs om hun RFP-responsprocessen te stroomlijnen, waardoor ze in staat zijn om hoge offertevolumes te beheren met lean teams. Zoek moeiteloos naar goedgekeurde content in een gecentraliseerde database, maak binnen enkele minuten offertes in het assemblagecentrum en stroomlijn goedkeuringen met je vakdeskundigen - allemaal met een paar klikken. Meer informatie over RocketDocs

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
De RFP-responssoftware van Loopio helpt ondernemingen om content te beheren en samen te werken aan antwoorden op RFP's en beveiligingsonderzoeken.
De RFP-responssoftware van Loopio stroomlijnt de manier waarop bedrijven reageren op RFP's, RFI's en beveiligingsonderzoeken. Waarom zou je verzoeken uit het verleden doorspitten, deskundigen achternazitten en urenlang bezig zijn met het bijwerken van oude content, als Loopio je kan helpen om dit voor je te automatiseren? Vraag vandaag nog een demo aan en ontdek waarom klanten zeggen dat Loopio "De beste oplossing is voor RFP's”. Meer informatie over Loopio

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Architectuur, engineering en constructie, groei- en relatiebeheer voor CRM, offertebeheer, marketing.
Offertebeheer voor constructie, architectuur en engineering. Verhoog je omzet, verlaag de kosten van het winnen van nieuwe opdrachten en maak een eind aan de chaos met de software voor groei en relatiebeheer van Cosential voor CRM, offertebeheer, marketing en meer. Met Cosential kun je de juiste kansen vinden, gebruikmaken van interne ervaring, de relatiegeschiedenis begrijpen, winnende offertes genereren, teammogelijkheden organiseren, het biedingsproces drastisch versnellen en meer. Bekijk een demo van 30 minuten. Meer informatie over Cosential

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Automatisering van offertes en facturen, altijd en overal, ontworpen voor leveranciers van IT-oplossingen
ConnectWise Sell biedt aanbieders van IT-oplossingen van elke omvang een cloudgebaseerde offerte-oplossing waarmee het quote-to-cash-proces soepel verloopt. De belangrijkste functies helpen technologiebedrijven snel offertes te genereren, op te volgen en gemakkelijk omzet te genereren. Strakke integraties met toonaangevende CRM's zoals NetSuite, Salesforce en ConnectWise Manage, bieden end-to-end inzicht in de verkooppipeline van het maken van offertes en voorstellen tot bestellen, nakomen en factureren. Meer informatie over ConnectWise Sell

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Software voor professionele voorstellen. Maak moeiteloos aantrekkelijke voorstellen. Maak indruk op je klanten en win meer projecten.
Software voor professionele voorstellen. Maak moeiteloos aantrekkelijke voorstellen. Maak indruk op je klanten en win meer projecten.

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Webgebaseerde tool die bedrijven helpt bij het automatiseren van documentgeneratieprocessen en door alle bedrijfsonderdelen met elkaar te verbinden.
Transformeer je documentgeneratie en creëer processen die alle delen van je bedrijf verbinden. Creëer een gemakkelijke, nauwkeurige en efficiënte informatiestroom over de documentstappen die je bedrijf runnen. * Documentsjablonen, workflows en goedkeuringen instellen. * Op wizard gebaseerde documentcreatie. * Deel en werk veilig in realtime samen aan documenten. * Houd documenten veilig en toegankelijk in een centrale, beveiligde cloudrepository. Meer informatie over Conga Document Generation

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Software voor offerteprijzen die wordt gebruikt door federale agentschappen en aannemers om lokale en op Excel gebaseerde prijsstellingstools te vervangen.
PROPRICER is een reeks toonaangevende tools voor offertes die wereldwijd door meer dan 400 overheidsaannemers en -instellingen worden gebruikt. PROPRICER blijft een ongeëvenaarde oplossing voor het ontwikkelen, indienen, analyseren en herzien van offertes. De software ondersteunt schattings- en prijsstellingsteams, overheidskostenanalisten en managers gedurende de gehele acquisitiecyclus. PROPRICER-software vervangt eigen en op Excel gebaseerde prijsstellingstools door een gecentraliseerde databasegestuurde oplossing. Meer informatie over ProPricer

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Qorus is een intuïtieve, op Microsoft gebaseerde oplossing waarmee gebruikers efficiënter pitches, offertes, verkoopvoorstellen en RFP’s kunnen creëren.
Qorus is een intuïtieve oplossing voor het beheer van offertes en RFP's waarmee teams die werken aan verkoop, offertes en biedingen alle offertegerelateerde content kunnen creëren, eraan samenwerken en delen zonder de vertrouwde wereld van Microsoft Office en CRM te verlaten. Qorus wordt gebruikt door bod- en offerteteams en verkoop- en marketingteams wereldwijd. Qorus helpt organisaties productiever te zijn bij het lokaliseren, creëren, samenwerken en beheren van bedrijfskritieke documenten zoals pitches, offertes, contracten, werkomschrijvingen en offertereacties. Meer informatie over QorusDocs

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Quoter is een modern, cloudgebaseerd offerteplatform dat dienstverleners in de technologiesector helpt meer te verkopen en sneller betaald te krijgen.
Quoter is een modern, cloudgebaseerd offerteplatform dat dienstverleners in de technologiesector helpt meer te verkopen en sneller betaald te krijgen. Quoter is ontworpen door de oorspronkelijke ontwikkelaars van IT Glue en is bliksemsnel, gebruiksvriendelijk, en ontwikkeld om meer mensen offertes te laten maken. Met de onbeperkte tariefplannen voor gebruikers in combinatie met de automatiseringsworkflows kun je meer van je medewerkers laten verkopen, zonder bang te hoeven zijn om de controle te verliezen. Meer informatie over Quoter

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Stuur een samenwerkingsvoorstel dat prospects door het kopersproces leidt. Wijs de volgende stappen toe, deel inhoud en chat in realtime.
Werk in realtime samen met prospects via dynamische voorstellen. Wijs de volgende stappen toe aan potentiële klanten (met deadlines), breng meerdere beslissers samen, deel verkoopinhoud en chat in realtime. Tijdens elke stap. Elimineer onnauwkeurige prognoses door precies te weten wie je inhoud heeft bekeken, met wie ze deze hebben gedeeld en de vereiste volgende stappen. Meer informatie over Recapped

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Maak mooie voorstellen zonder de strijd aan te gaan met software of te graven door oude bestanden. Besteed meer tijd aan klanten, minder tijd aan voorstellen.
Er is uitvoerig gesproken met honderden succesvolle consultants en bureaus over voorstellen. Dit is hieruit naar voren gekomen: Het leveren van voorstellen is een constante strijd met uitstelgedrag, overdreven complexe tools en verspreide organisatie. Nusii is vanaf de grond af ontworpen om je te helpen mooie voorstellen te maken zonder de strijd aan te gaan met software of te graven door oude bestanden. Besteed meer tijd aan je klanten en minder tijd aan voorstellen. Dat zal uiteindelijk meer werk opleveren. Meer informatie over Nusii

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Salesforce CPQ automatiseert verkoopoffertes, waardoor bedrijven het product kunnen configureren, de prijs kunnen bepalen, offertes kunnen genereren en orders kunnen beheren.

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Betere teamsamenwerking in het beheerproces van je biedingen en offertes betekent een kortere tijd tussen de kans en de inkomsten.
Klanten delen dat ze 35% efficiënter zijn wanneer ze Huddle gebruiken om biedingen en offertes te beheren. Met Huddle krijg je een eenvoudigere manier om offerteteams samen te stellen, bestanden op te vragen, documenten gezamenlijk te bewerken en eraan samen te werken en bestandsversies te beheren. De ingebouwde goedkeuringswerkstroom betekent dat je nooit meer een deadline zult missen, en de gratis mobiele app houdt je verbonden, zelfs als je onderweg bent. Huddle is cloudgebaseerd, eenvoudig te implementeren, en wordt geleverd zonder installatiekosten. Het is ook goedgekeurd voor gebruik in overheidsaanbestedingen. Meer informatie over Huddle

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Qvidian is cloudgebaseerde software voor automatisering voor RFP's en offertes die ondernemingen in staat stelt hun succespercentage te verhogen. 2018 APMP Leverancier van het Jaar.
2018 APMP Leverancier van het Jaar. Produceer sneller professionele verkoopdocumenten om meer deals te kunnen winnen. Qvidian is zeer geschikt voor bedrijven van minstens 1000 medewerkers. Stimuleer de efficiëntie met één enkele vertrouwde contentbibliotheek. Versnel het creëren van RFP-ontwerpen met een intelligente functie voor automatisch invullen. Stroomlijn de goedkeuringen van content met geautomatiseerde workflows. Meet de resultaten met behulp van dashboards voor visuele analyse. Gemiddeld melden klanten van Upland Qvidian een stijging van de productiviteit met 40% en een toename van het succespercentage met 28%. Meer informatie over Qvidian

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Integreer Windward in je toepassing om snel en gemakkelijk de aantrekkelijke documenten te leveren waar je gebruikers om vragen.
Voeg indrukwekkende documentautomatisering (en rapportage) toe aan je toepassing door Windward te integreren in je toepassing. Met slimme documentlogica en een ongelooflijk intuïtieve interface bespaart Windward je tijd en geld. Meer informatie over Windward Core

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Groeiende en goed presterende teams gebruiken QuoteOnSite om aantrekkelijke offertes en voorstellen te maken, te verzenden en bij te houden. Geen training vereist.
Vereenvoudig de manier waarop je professionele offertedocumenten maakt, verzendt en bijhoudt. Of je nu een sologebruiker of een bedrijf met tientallen offerte- en voorstelschrijvers bent, QuoteOnSite herstelt de verloren tijd die is verspild aan offertes. Toon kortingen, hou P&L bij voor elke offerte (of voor alle offertes), maak prijslijsten voor hergebruik, vraag moeiteloos offertegoedkeuringen aan en definieer je gebruikshiërarchie. QuoteOnSite integreert met je website met behulp van de plug-in voor het contactformulier; offertes worden automatisch gegenereerd op basis van websiteverzoeken. Meer informatie over QuoteOnSite

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Indy is a productivity platform for managing independent businesses, from contract creation to getting paid and everything in between.
Indy is a workflow platform for talented independent professionals who are free to work how they want. Indy's mission is to create a reliable set of business admin tools so that any freelancer can instantly find the resources they need to be successful. We’ve built a place where freelancers can create proposals, draft contracts, send invoices, and get paid - all in a single app to make independent life even better. Meer informatie over Indy

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Achieve more results with an online CRM that was designed for photographers and creative entrepreneurs.
Grow faster and better using a CRM system that is designed to support the needs of individual entrepreneurs and creative businesses. You can access customer data anytime and take actions when you need it, and not after deadlines or important dates. Meer informatie over Alboom CRM

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Tilkee verandert de manier waarop je je product verkoopt en op de markt brengt op revolutionaire wijze. Dit platform integreert intelligentie en efficiëntie opnieuw in je verkoop- en marketingprocessen.
Tilkee is een SaaS-tool die je precies vertelt hoe iedereen elk document leest dat je via elk kanaal verzendt, zodat je op het juiste moment contact kunt opnemen met de juiste prospect, met de juiste actie om naadloos meer deals te sluiten en je omzet te maximaliseren. Tilkee waarschuwt je in realtime over hoeveel tijd elke persoon op elke pagina heeft besteed, op welk apparaat, het percentage van het document dat is gelezen, enz. Het algoritme scoort de interesse van elke prospect om je te helpen bij het prioriteren van je vervolgacties en het sluiten van de deal. Meer informatie over Tilkee

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Software voor het beheer van biedingen en aanbestedingen is speciaal ontworpen om tijd te besparen, de kwaliteit te verbeteren en jou te helpen meer werk te winnen.
EasyPQQ software voor offerte- en aanbestedingsbeheer is speciaal ontworpen om tijd te besparen, de kwaliteit te verbeteren en jou te helpen meer werk te winnen. Het is de ideale oplossing voor het stroomlijnen van het proces voor het voltooien van alle soorten RFI, RFP, RFQ PQQ, ITT en alle andere soorten biedingen. Functies omvatten: contentbeheer; systeemeigen zoekopdrachten; suggesties voor automatische respons, kennisbank met voorgaande antwoorden; database van cv's en casestudy's; branding en ontwerp; rapportage. Meer informatie over EasyPQQ

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Creating proposals can be painful. Ease that pain with Nulius!
Creating proposals can be painful. Ease that pain with Nulius!

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Document analysis software for proposal and contract teams. Optimize every step of the proposal and contract review process.
VT Docs is a document analysis software for proposal and contract teams. Shred RFPs and create a compliance matrix in minutes. Make faster bid decisions. Save 66.7 hours per proposal. Ensure compliance by spotting gaps & risks. Reduce ‘Scope Creep’ in RFP/BID Responses. VT Docs allows government contractors to optimize every step of their proposal and contract review process, without forcing behavior change. Improve compliance, reduce risk and boost efficiency. Meer informatie over VT Docs

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
Sofon helpt verkoopmedewerkers om klantvereisten eenvoudig en snel te vertalen naar foutloze professionele voorstellen en offertes.
Sofon is een oplossing voor verkoopautomatisering die het verkoopproces van klantspecifieke producten of diensten vereenvoudigt, versnelt en verbetert. Sofon helpt verkoopmedewerkers om klantvereisten eenvoudig en snel te vertalen naar foutloze professionele voorstellen en offertes. Offertes kunnen automatisch worden omgezet in productieorders. Sofon begeleidt de verkoop om het beste product te kiezen dat voldoet aan de behoeften van de potentiële koper en om hen te helpen bij een aankoopbeslissing. Meer informatie over Sofon Guided Selling

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer
With GetAccept, your proposals will never get lost in the shuffle again. Create and track stunning sales proposals, all in one place.
With GetAccept, your proposals will never get lost in the shuffle again. GetAccept’s proposal management feature allows you to craft stunning sales proposals, and understand what content wins so your reps can shorten their sales cycle. Upload your proposals and make them come to life with a video explainer or use our stunning templates. Smart fields ensure the right people fill in the right information. Our content library makes creating and organizing successful proposals a breeze. Meer informatie over GetAccept

Functies

  • Beheer van offerteaanvragen
  • Documentbeheer
  • Contentbibliotheek
  • Samenwerkingstools
  • Sjablonen
  • Kennisbankbeheer