Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Customer loyalty software

Met customer loyalty software kunnen bedrijven de relaties met hun klanten op verschillende manieren versterken. Cadeaubonnen, punten- beloningsprogramma's, e-mailupdates, incentives, VIP-programma's en meer kunnen allemaal helpen een loyale klantendatabase te creëren. Zie ook: CRM systemen, klantenservice software, marketing automation software en PR-tools.

België Lokale producten weergeven

88 resultaten

Bied je klanten een gepersonaliseerde en gedenkwaardige ervaring zonder je loyaliteitsprogramma helemaal opnieuw te hoeven opbouwen. Meer informatie over Talon.One
Talon.One is zeer flexibele software voor promotiemarketing. Loyaliteit is slechts een van de vele diensten die het platform ondernemingen wereldwijd aanbiedt. De integratiemedewerkers en het klantensuccesteam begeleiden je door het hele proces en geven je alles wat je nodig hebt om eenvoudige of complexe loyaliteitsprogramma's voor je klanten aan te passen en te automatiseren. Ideaal voor zowel B2B- als B2C-bedrijven. Meer informatie over Talon.One

Functies

  • Klantenkaarten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • CRM
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Referenties bijhouden
  • Ledenportal
  • Gamification
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Campagnebeheer
  • Klantenonderzoeken
  • eCommerce-beheer
  • Bijhouden van klantenactiviteit
Zoho CRM Plus is uniforme software voor klantervaringen waarmee je krachtige/betrokken/aantrekkelijke klantloyaliteitsprogramma's kunt uitvoeren. Meer informatie over Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus is een platform voor klantervaringen dat verkoop-, marketing- en klantenserviceteams verenigt om in alle fasen van het klantentraject geweldige ervaringen te leveren. Het helpt bedrijven klanten te behouden, hun levenslange waarde te verhogen en ze om te zetten in loyale merkambassadeurs. De belangrijkste functies van het platform omvatten gepersonaliseerde loyaliteitsprogramma's, automatisering van e-mailmarketing, feedbackenquêtes, sms-automatisering, geavanceerde analyse en AI, en meer. Meer informatie over Zoho CRM Plus

Functies

  • Klantenkaarten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • CRM
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Referenties bijhouden
  • Ledenportal
  • Gamification
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Campagnebeheer
  • Klantenonderzoeken
  • eCommerce-beheer
  • Bijhouden van klantenactiviteit
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem. Meer informatie over Zoho CRM

Functies

  • Klantenkaarten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • CRM
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Referenties bijhouden
  • Ledenportal
  • Gamification
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Campagnebeheer
  • Klantenonderzoeken
  • eCommerce-beheer
  • Bijhouden van klantenactiviteit
GUUSTO.COM is een erkenningsplatform dat eenvoudig, impactvol en gratis is. Al het geld gaat daadwerkelijk naar je mensen voor een maximaal rendement.
GUUSTO.COM is een modern erkenningsplatform dat eenvoudig, impactvol en gratis is. Handelaren worden belast, dus al het geld dat je uitgeeft aan erkenning, gaat daadwerkelijk naar je mensen. Er kunnen geen opslagen en niet-opgeëiste geschenken worden geannuleerd (bespaart je nog eens 10-20% om je rendement te maximaliseren). Je mensen zullen de flexibiliteit waarmee ze kunnen inwisselen bij meer dan 60.000 partnerlocaties heel fijn vinden - door gebruik te maken van web-, mobiele of printopties, zodat niemand ooit buitengesloten wordt. Begin binnen enkele minuten, niet in maanden, aan een cultuur van erkenning. Meer informatie over Guusto

Functies

  • Klantenkaarten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • CRM
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Referenties bijhouden
  • Ledenportal
  • Gamification
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Campagnebeheer
  • Klantenonderzoeken
  • eCommerce-beheer
  • Bijhouden van klantenactiviteit
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Fivestars brengt klanten dubbel zo vaak terug en werft ook nieuwe.
Heb je een betere manier nodig om je klanten te bereiken? Meer dan 14.000 bedrijven gebruiken Fivestars om klanten dubbel zo vaak terug te brengen met marketingtools voor tekst, e-mail en mobiele apps. Dit platform biedt je een gratis touchscreen voor klanten, om klanten gemakkelijk aan te melden. Met functies voor autopilot en onbeperkte promoties blijf je altijd in de gedachten van je klanten, door hen automatisch te bereiken met het juiste aanbod op het juiste moment. Dit platform biedt ook gedetailleerde rapportage over het bezoek- en uitgavegedrag van je klanten. Meer informatie over FiveStars

Functies

  • Klantenkaarten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • CRM
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Referenties bijhouden
  • Ledenportal
  • Gamification
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Campagnebeheer
  • Klantenonderzoeken
  • eCommerce-beheer
  • Bijhouden van klantenactiviteit
Platform voor het beheer van restaurantreserveringen dat gebruikers helpt bij het beheren van wachtlijsten, tafelboekingen, de bezoekgeschiedenis van gasten, rekeningen en meer.
Platform voor het beheer van restaurantreserveringen dat gebruikers helpt bij het beheren van wachtlijsten, tafelboekingen, de bezoekgeschiedenis van gasten, rekeningen en meer. Meer informatie over OpenTable

Functies

  • Klantenkaarten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • CRM
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Referenties bijhouden
  • Ledenportal
  • Gamification
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Campagnebeheer
  • Klantenonderzoeken
  • eCommerce-beheer
  • Bijhouden van klantenactiviteit
Tool voor het beheren van klantbeoordelingen die je helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met je klanten.
Trustpilot is een tool voor het beheren van klantbeoordelingen die online bedrijven helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met hun klanten. Bedrijven gebruiken Trustpilot om de klantervaring te verbeteren, meer op te vallen in zoekmachines, het aantal conversies en verkopen op locatie te verhogen en een vertrouwde reputatie op te bouwen. Functies zijn onder andere: krachtige beoordelingsrapporten en -analyses, beoordelingen van Google-verkopers, rijke fragmentsterren, uitnodigingen en herinneringen voor beoordelingen, lokale evaluatiewidgets en meer. Meer informatie over Trustpilot

Functies

  • Klantenkaarten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • CRM
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Referenties bijhouden
  • Ledenportal
  • Gamification
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Campagnebeheer
  • Klantenonderzoeken
  • eCommerce-beheer
  • Bijhouden van klantenactiviteit
Bouw klantenrelaties voor het leven op met gegevensgerichte digitale marketing.
Maak kennis met Salesforce Marketing Cloud, de toonaangevende marketingoplossing om de betrokkenheid van elke consument te vergroten. Gebruik krachtig gegevensbeheer om zowel gegevens van de eerste, tweede en derde partij als offline gegevens te verzamelen, te organiseren en veilig op te slaan om volledige gegevensprofielen voor consumenten te creëren. Geef elke interactie tijdens het traject je eigen merkstijl met behulp van de ingebouwde AI. Betrek vervolgens elke individuele consument op schaal met toonaangevende oplossingen voor e-mail-, mobiel, reclame en sociale media. Meer informatie over Salesforce Marketing Cloud

Functies

  • Klantenkaarten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • CRM
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Referenties bijhouden
  • Ledenportal
  • Gamification
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Campagnebeheer
  • Klantenonderzoeken
  • eCommerce-beheer
  • Bijhouden van klantenactiviteit
Tango Card combineert eenvoudige technologie, aantrekkelijke beloningen en deskundige service om bedrijven te helpen het maximale uit hun beloningsprogramma's te halen.
Tango Card biedt toonaangevende technologie voor het leveren van incentives aan organisaties die actief zijn op het gebied van B2B. Wereldwijd gebruiken grote ondernemingen deze technologie om een uitgebreide catalogus van nationale en wereldwijde e-giftcards te leveren als onderdeel van loyaliteitsprogramma's voor consumenten, verkoopstimuleringsprogramma's, betrokkenheid bij gezondheid en welzijn en erkenning van werknemers. Tango Card is ervan overtuigd dat het onmiddellijk leveren van de meest gewenste beloningen de impact ervan maximaliseert en echte bedrijfsresultaten stimuleert. Meer informatie over Tango

Functies

  • Klantenkaarten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • CRM
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Referenties bijhouden
  • Ledenportal
  • Gamification
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Campagnebeheer
  • Klantenonderzoeken
  • eCommerce-beheer
  • Bijhouden van klantenactiviteit
Gratis cloudgebaseerd POS voor cafés en winkels met voorraadbeheer, loyaliteitsprogramma, elektronische ontvangstbewijzen en klantcommunicatie.
Beheer je verkoop- en loyaliteitsprogramma en inventaris vanaf een smartphone of tablet. Je kunt je klanten werven, behouden en betrekken, hun gemiddelde uitgaven verhogen, voorraad beheren en verkoopanalyse visualiseren. Stuur berichten en e-ontvangstbewijzen naar je klanten en verzamel waardevolle feedback. Meer informatie over Loyverse POS

Functies

  • Klantenkaarten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • CRM
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Referenties bijhouden
  • Ledenportal
  • Gamification
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Campagnebeheer
  • Klantenonderzoeken
  • eCommerce-beheer
  • Bijhouden van klantenactiviteit
Yotpo is een toonaangevend e-commercemarketingplatform met gegevensgestuurde, geïntegreerde oplossingen voor beoordelingen, loyaliteit, sms-marketing en meer.
Yotpo helpt e-commerce-merken om klantrecensies, foto's en vragen te verzamelen van een enkel platform om loyaliteit te bevorderen en om verkeer, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Als officiële partner van Google, Facebook en Shopify Plus en met integratie met toonaangevende handelsplatformen en tools, maakt Yotpo het gemakkelijk voor merken om de content van hun klanten te benutten in elk marketingkanaal. Het complete marketingplatform van Yotpos is perfect voor groeiende bedrijven die meer dan 300 bestellingen per maand verwerken. Meer informatie over Yotpo

Functies

  • Klantenkaarten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • CRM
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Referenties bijhouden
  • Ledenportal
  • Gamification
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Campagnebeheer
  • Klantenonderzoeken
  • eCommerce-beheer
  • Bijhouden van klantenactiviteit
ReferralCandy is een plug-in voor e-commerce die je helpt meer mond-tot-mondreclame te genereren.
Vergroot je omzet via mond-tot-mond-marketing! Beloon je klanten voor verwijzingen en zie de verkopen en aandelen binnenstromen. ReferralCandy maakt direct verbinding met populaire e-commerce-platforms (Shopify, WooCommerce, BigCommerce, Magento) of kies een aangepaste API en geavanceerde integraties. ReferralCandy kan ook worden geïntegreerd met andere marketingtools, zoals AdRoll, Mailchimp, Google Analytics, ReCharge, Fomo of Chargebee en vele andere. Meer informatie over ReferralCandy

Functies

  • Klantenkaarten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • CRM
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Referenties bijhouden
  • Ledenportal
  • Gamification
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Campagnebeheer
  • Klantenonderzoeken
  • eCommerce-beheer
  • Bijhouden van klantenactiviteit
Influitive – voorheen AdvocateHub – is een slim communityplatform dat B2B-bedrijven helpt om klanten te werven, je klantenbestand te laten groeien en klanten te behouden, op grote schaal.
Met Influitive kun je een community opbouwen en ambassadeurs (klanten, partners en medewerkers) uitnodigen om uitdagingen te voltooien: doorverwijzingen, productbeoordelingen, socialemediaberichten en nog veel meer. Bij het voltooien van deze uitdagingen, die kunnen worden toegespitst op groepen of individuen, verdienen ze automatisch punten, badges en niveaus om in aanmerking te komen voor extraatjes en privileges. Rapporteer eenvoudig over alle voltooide activiteiten en integreer met je CRM en andere systemen om belangenbehartiging deel te maken van elke stap. Meer informatie over Influitive

Functies

  • Klantenkaarten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • CRM
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Referenties bijhouden
  • Ledenportal
  • Gamification
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Campagnebeheer
  • Klantenonderzoeken
  • eCommerce-beheer
  • Bijhouden van klantenactiviteit
Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren.
Qualtrics CustomerXM (CX) is een flexibel platform voor verbetering van klantloyaliteit dat het bedrijven gemakkelijk maakt om elk belangrijk moment in het klantentraject te volgen, erop te reageren en het te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele, op rollen gebaseerde dashboards, dynamisch casemanagement en volledige CRM-integratie beschik je over de kracht om een ongeëvenaarde klantervaring te bieden. Vraag een gepersonaliseerde demo aan of meld je aan voor een gratis account om aan de slag te gaan. Meer informatie over Customer Frontlines

Functies

  • Klantenkaarten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • CRM
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Referenties bijhouden
  • Ledenportal
  • Gamification
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Campagnebeheer
  • Klantenonderzoeken
  • eCommerce-beheer
  • Bijhouden van klantenactiviteit
----> De eenvoudigste manier om de klantloyaliteit te verhogen en pleitbezorgers te creëren. Ontdek en koester terugkerende verkoopkansen. Probeer het gratis!
----> Gebouwd voor dienstverlenende bedrijven (B2C), SaaS en agentschappen. NiceJob is de gemakkelijkste manier om de klantloyaliteit te verhogen en pleitbezorgers te creëren door hen je bij al hun vrienden aan te laten bevelen via online beoordelingen. Zoals verwijzingen maar dan 1000 x beter. Kijk wie je grootste fans zijn en ontdek en koester kansen voor terugkerende klanten. Geen contracten, 14 dagen gratis proberen, daarna slechts $ 75/maand. ----> Meer informatie <---- Meer informatie over NiceJob

Functies

  • Klantenkaarten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • CRM
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Referenties bijhouden
  • Ledenportal
  • Gamification
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Campagnebeheer
  • Klantenonderzoeken
  • eCommerce-beheer
  • Bijhouden van klantenactiviteit
InviteReferrals is de eenvoudigste aanbevelingsmarketing-software voor het ontwerpen en lanceren van verwijzingsprogramma's voor klanten.
InviteReferrals is de eenvoudigste aanbevelingsmarketing-software voor het ontwerpen en lanceren van verwijzingsprogramma's voor klanten, zoals "Verwijs een vriend", "Vertel het aan een vriend", enz ..... Meer informatie over InviteReferrals

Functies

  • Klantenkaarten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • CRM
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Referenties bijhouden
  • Ledenportal
  • Gamification
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Campagnebeheer
  • Klantenonderzoeken
  • eCommerce-beheer
  • Bijhouden van klantenactiviteit
RepeatRewards is hooggewaardeerde software die je loyaliteitsmarketing automatiseert en naadloos samenwerkt met aangepaste marketingcampagnes.
RepeatRewards biedt effectieve en betaalbare software voor klantloyaliteit en meer. Je krijgt alle tools om een klantendatabase op te bouwen en te onderhouden en klanten te belonen, zodat ze meer uitgeven. Je zult de aangepaste marketingcampagnes, die bewezen effectief zijn en beschikbaar zijn via direct mail, e-mail en mobiele apps, geweldig vinden. Voeg andere diensten toe die werken met de loyaliteitssoftware van RepeatRewards, zoals verwijs-een-vriend en enquêtes. Werkt met veel POS. Meer informatie over RepeatRewards

Functies

  • Klantenkaarten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • CRM
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Referenties bijhouden
  • Ledenportal
  • Gamification
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Campagnebeheer
  • Klantenonderzoeken
  • eCommerce-beheer
  • Bijhouden van klantenactiviteit
Hiermee kunnen detailhandelaars klantbeoordelingen, recensies, profielen, foto's, video's, vragen, antwoorden en opmerkingen vastleggen en presenteren.
Hiermee kunnen detailhandelaars klantbeoordelingen, recensies, profielen, foto's, video's, vragen, antwoorden en opmerkingen vastleggen en presenteren. Meer informatie over Okendo

Functies

  • Klantenkaarten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • CRM
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Referenties bijhouden
  • Ledenportal
  • Gamification
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Campagnebeheer
  • Klantenonderzoeken
  • eCommerce-beheer
  • Bijhouden van klantenactiviteit
Werf nieuwe klanten, verbeter de loyaliteit en genereer meer omzet met een eenvoudige maar krachtige oplossing.
Met TapMango kun je je merkeigen loyaliteitsprogramma creëren. Je kunt contact maken met klanten via de krachtige functies voor sms/e-mailmarketing, nieuwe klanten verkrijgen door middel van het verwijzingssysteem en promoties via online beoordelingen, de omzet verhogen met flash-verkoop en mobiele bestellingen, naadloos integreren met je POS en nog veel meer. In combinatie met een klantenserviceteam van wereldklasse levert TapMango duizenden tevreden handelaren. Meer informatie over TapMango

Functies

  • Klantenkaarten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • CRM
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Referenties bijhouden
  • Ledenportal
  • Gamification
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Campagnebeheer
  • Klantenonderzoeken
  • eCommerce-beheer
  • Bijhouden van klantenactiviteit
Stimuleer loyaliteitscampagnes met exclusieve beloningen en aanbiedingen. Voer elk loyaliteitsprogramma uit met de Plum-beloningscatalogus.
Xoxoday Plum is een krachtige infrastructuur voor beloningen, incentives en uitbetalingen van secundaire arbeidsvoorwaarden die bedrijven helpt hun beloningsprogramma te vereenvoudigen en de beloningservaring aantrekkelijk te maken voor eindgebruikers. De native integratie van Xoxoday Plum met een aantal populaire tools voor HRMS, HRIS, CRM, Survey, marketing automation, SSO, SAML zoals SAP SuccessFactors, Zoho People, Darwin Box, Keka, Survey Monkey, Survey Gizmo, SAML 2.0, enz. geeft je de flexibiliteit om te belonen vanuit je workflow. Meer informatie over Xoxoday

Functies

  • Klantenkaarten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • CRM
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Referenties bijhouden
  • Ledenportal
  • Gamification
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Campagnebeheer
  • Klantenonderzoeken
  • eCommerce-beheer
  • Bijhouden van klantenactiviteit
Een uniforme oplossing voor handel (ERP + POS) voor detailhandel en horeca die is gebouwd op Microsoft Dynamics-technologie.
LS Central is een alles-in-één softwareoplossing die Microsoft Dynamics 365 Business Central uitbreidt en daarom POS- en ERP-functionaliteit biedt in één uniform systeem. Dit betekent dat je maar één volledige software hoeft te gebruiken om je financiën (de Microsoft ERP), POS, winkelactiviteiten, supply chain management, voorraad, e-commerce en klantloyaliteit te beheren. Meer informatie over LS Retail

Functies

  • Klantenkaarten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • CRM
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Referenties bijhouden
  • Ledenportal
  • Gamification
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Campagnebeheer
  • Klantenonderzoeken
  • eCommerce-beheer
  • Bijhouden van klantenactiviteit
Loyalzoo is een digitaal loyaliteitssysteem voor onafhankelijke detailhandelaren en restaurants dat uitgaven van klanten en terugkerende inkomsten helpt te verhogen.
Met Loyalzoo kunnen kleine en middelgrote bedrijven hun eigen loyaliteits- of lidmaatschapsprogramma snel en moeiteloos uitvoeren. De toepassing stelt bedrijven in staat om een loyaliteits- of lidmaatschapsprogramma op te zetten en digitaal uit te voeren op hun elektronische POS-systeem, waarbij klanten niet langer papieren of plastic klantenkaarten hoeven te bewaren. Bedrijven kunnen hun beloningen op maat maken door ervoor te kiezen een loyaliteitsprogramma op basis van punten in te stellen of een Prime-stijl betaald lidmaatschapsprogramma te runnen. *Klanten hebben geen app nodig. Meer informatie over Loyal Zoo

Functies

  • Klantenkaarten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • CRM
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Referenties bijhouden
  • Ledenportal
  • Gamification
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Campagnebeheer
  • Klantenonderzoeken
  • eCommerce-beheer
  • Bijhouden van klantenactiviteit
Goody is een oplossing voor klantloyaliteit en geautomatiseerde marketing die gewoon werkt.
Veel bedrijven hebben nog steeds moeite om te definiëren wie hun klanten zijn. Zonder die kennis vertrouwen bedrijven op dure externe programma's of onderzoek om hun strategie te bepalen. Goody lost dit op, tegen een fractie van de kosten in vergelijking met traditionele CRM of loyaliteitsprogramma's van coalities. Dit platform bereikt dit door detailhandelaars te voorzien van eenvoudige, geïntegreerde tools om hun eigen loyaliteits- en betrokkenheidsprogramma te creëren. Deze tools zijn geautomatiseerd en bieden detailhandelaars een geconsolideerd overzicht van hun klantenbestand. Meer informatie over Marsello

Functies

  • Klantenkaarten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • CRM
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Referenties bijhouden
  • Ledenportal
  • Gamification
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Campagnebeheer
  • Klantenonderzoeken
  • eCommerce-beheer
  • Bijhouden van klantenactiviteit
De online communities van Higher Logic geven een nieuwe invulling aan hoe je klanten communiceren, samenwerken en in contact blijven met je organisatie.
Het is vooral geschikt voor ondernemingen en middelgrote organisaties. Het Higher Logic Online Community-platform verschaft je organisatie de tools om met je klanten in contact te komen, waardoor betere klantenondersteuning, natuurlijke klantenaanbevelingen en meer klantbehoud mogelijk worden. Geef je klanten de tools die ze nodig hebben tijdens hun reis met je organisatie, zodat ze kunnen leren, ideeën uitwisselen en loyale voorstanders worden, wat uiteindelijk leidt tot retentie, omzet en klanttevredenheid. Meer informatie over Higher Logic Thrive

Functies

  • Klantenkaarten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • CRM
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Referenties bijhouden
  • Ledenportal
  • Gamification
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Campagnebeheer
  • Klantenonderzoeken
  • eCommerce-beheer
  • Bijhouden van klantenactiviteit
Beheer je merkeigen klantloyaliteitsprogramma. Geef erkenning bij aankopen en bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty

Functies

  • Klantenkaarten
  • Beheer van cadeaubonnen
  • CRM
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Referenties bijhouden
  • Ledenportal
  • Gamification
  • Marketing via meerdere kanalen
  • Campagnebeheer
  • Klantenonderzoeken
  • eCommerce-beheer
  • Bijhouden van klantenactiviteit