399 resultaten
Waarom Capterra gratis is
monday.com, een bekroonde tool voor taakbeheer, helpt teams om beter en efficiënter samen te werken en taken op tijd te voltooien. Meer informatie over monday.com
monday.com, een bekroonde tool voor taakbeheer, helpt teams om beter en efficiënter samen te werken en taken in recordtijd te voltooien. Het gebruiksgemak en de flexibiliteit betekenen een snelle instap voor je team met de mogelijkheid om op je eigen manier prioriteiten te stellen, taken toe te wijzen en ze te volgen. Met krachtige productiviteitsfuncties zoals dashboards, kalenderweergave, meldingen van vervaldatums en automatiseringen kan je team veel meer bereiken in minder tijd. Meer informatie over monday.com
monday.com, een bekroonde tool voor taakbeheer, helpt teams om beter en efficiënter samen te werken en taken in recordtijd te voltooien. Het gebruiksgemak en de flexibiliteit betekenen een snelle insta...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Breng je teamwerk naar een nieuw niveau zonder spreadsheets, e-mails en het najagen van statusupdates. Perfect voor teams van meer dan 20 personen. Meer informatie over Wrike
Onttrek alle taken van je team aan spreadsheets, e-mails en dagelijkse takenlijsten en breng ze naar de realtime werkruimte van Wrike. Omdat alle informatie en discussies in één systeem worden opgeslagen, besteed je minder tijd aan het zoeken naar taakdetails en meer tijd aan het werk. Perfect voor teams in marketing, creatieve content, operationele activiteiten, IT en project- en productteams van meer dan 20 mensen. Meer informatie over Wrike
Onttrek alle taken van je team aan spreadsheets, e-mails en dagelijkse takenlijsten en breng ze naar de realtime werkruimte van Wrike. Omdat alle informatie en discussies in één systeem worden opgeslag...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 7000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor taakbeheer die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 75.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 195 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor taakbeheer die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en te...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. C...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Accelo biedt een naadloze aanpak van taakbeheer, zodat jij en je team je kunnen concentreren op het uitvoeren van het werk wat je graag doet. Meer informatie over Accelo
Verhoog de productiviteit met een naadloze aanpak van taakbeheer. Help mensen zich te richten op wat ze moeten doen, terwijl hun wijzigingen op taakniveau automatisch worden weergegeven in het totale projectplan, de omzet, het ticket of de provisie. Integreer direct met Google, Exchange/Outlook of Office 365, zodat alle taken die je op andere platforms hebt vermeld automatisch worden gesynchroniseerd. Met Accelo krijg je grip op je tijd met een compleet overzicht van je werk. Meer informatie over Accelo
Verhoog de productiviteit met een naadloze aanpak van taakbeheer. Help mensen zich te richten op wat ze moeten doen, terwijl hun wijzigingen op taakniveau automatisch worden weergegeven in het totale p...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Intuïtief en gemakkelijk te gebruiken taakbeheer voor softwareteams die een overzicht willen van het grote geheel. Meer informatie over Clubhouse
Intuïtief en gemakkelijk te gebruiken taakbeheer voor softwareteams die een overzicht willen van het grote geheel. Clubhouse wordt geleverd met alles wat je nodig hebt om aan een modern softwareproject te werken, maar is niet opgevuld met functies die je nooit zult gebruiken. Bekijk hoe realistisch je deadlines zijn met voortgangsregistratie en voorspellende analyses. Beschikbare integraties verminderen de proceskosten en automatiseren repetitieve taken: GitHub, Slack, Zapier, Dropbox, Drive, Box en meer… Probeer het vandaag nog gratis! Meer informatie over Clubhouse
Intuïtief en gemakkelijk te gebruiken taakbeheer voor softwareteams die een overzicht willen van het grote geheel. Clubhouse wordt geleverd met alles wat je nodig hebt om aan een modern softwareproject...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Azendoo brengt samenwerking naar een hoger niveau en maximaliseert de productiviteit van teamwerk met geweldige integraties en eersteklas functies. Meer informatie over Azendoo
Azendoo is een programma voor het bijhouden van werk, waarmee teams taken kunnen plannen en delen, projecten kunnen synchroniseren en efficiënter kunnen communiceren. Azendoo is beschikbaar als web, desktop en mobiele toepassing en stelt bedrijven van elke omvang in staat hun productiviteit te verhogen. Met Azendoo kun je je teams afstemmen op dezelfde doelen en het werk efficiënter bijhouden in realtime. Nu kun je je eindelijk minder bezighouden met e-mails, saaie vergaderingen en inefficiënte Excel-bladen. Azendoo maakt het ongelooflijk eenvoudig voor teams om werk te synchroniseren en tijd te besparen. Meer informatie over Azendoo
Azendoo is een programma voor het bijhouden van werk, waarmee teams taken kunnen plannen en delen, projecten kunnen synchroniseren en efficiënter kunnen communiceren. Azendoo is beschikbaar als web, d...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
ActiveCollab is software die je de volledige controle over je werk geeft. Krijg grip op je echte werk! Meer informatie over ActiveCollab
Je kunt taken gebruiken om je werk te organiseren in ActiveCollab. Op deze manier richt je je op wat echt belangrijk is, stel je verschillende prioriteiten, genereer je verschillende soorten rapporten en geniet je van een samenwerkingsomgeving. Je kunt ook alle updates bekijken zodra deze zich voordoen en stabiele voortgang van al je projecten mogelijk maken. Taakdependencies en automatische herplanning brengen je projectmanagementvaardigheden naar een geheel nieuw niveau. Meer informatie over ActiveCollab
Je kunt taken gebruiken om je werk te organiseren in ActiveCollab. Op deze manier richt je je op wat echt belangrijk is, stel je verschillende prioriteiten, genereer je verschillende soorten rapporten ...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer en samenwerking op het web. Meer informatie over MeisterTask
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer op het web. De flexibele projectborden passen zich perfect aan op de werkstroom van je team, of je nu een programmeur bent die met sprints werkt, een marketingteam dat het Kanban-systeem gebruikt of een evenementmanager die op zoek is naar een aantal eenvoudige maar krachtige takenlijsten. Via integraties met al je favoriete tools zoals Slack, GitHub en Zendesk kun je een naadloze workflow creëren, terwijl slimme automatiseringen ervoor zorgen dat je zowel consistent als efficiënt werkt. Meer informatie over MeisterTask
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer op het web. De flexibele projectborden passen zich perfect aan op de werkstroom van je team, of je nu een programmeur bent die met sprints werkt,...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Bitrix24 meest populaire gratis oplossing voor teamtaken en projectbeheer die door meer dan 4 miljoen teams wereldwijd wordt gebruikt. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies. Meer informatie over Bitrix24
Ben je op zoek naar de beste gratis software voor het beheren van teamtaken? Je zult onder de indruk zijn van Bitrix24. Ja, je krijgt gratis een onbeperkt aantal teams en gratis een onbeperkt aantal taken. Nog niet voldoende onder de indruk? Het platform heeft ook gratis tijdregistratie, subtaken, taaksjablonen en taakrollen. Wil je nog meer? OK, je krijgt ook nog Gantt-diagrammen, gedeelde agenda's, taakdelegatie, taakrapporten en supervisorweergave. Wil je supereenvoudig taakbeheer voor teams? Dat kun je krijgen. Ben je een grote gebruiker? Geen enkel probleem. 4 miljoen teams gebruiken Bitrix24. Meer informatie over Bitrix24
Ben je op zoek naar de beste gratis software voor het beheren van teamtaken? Je zult onder de indruk zijn van Bitrix24. Ja, je krijgt gratis een onbeperkt aantal teams en gratis een onbeperkt aantal ta...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Jira is een volledige taakbeheertool voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Meer informatie over Jira
Jira is de taakbeheertool voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Duizenden teams kiezen Jira om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Aan je bureau of onderweg, met de nieuwe mobiele interface helpt Jira je team om de klus te klaren. Meer informatie over Jira
Jira is de taakbeheertool voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Duizenden teams kiezen Jira om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volg...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Lichtgewicht, flexibele tool voor taakbeheer die iedereen in hun team of workflow kan implementeren. Meer informatie over IDoneThis
Lichtgewicht, flexibele tool voor taakbeheer die iedereen in hun team of workflow kan implementeren. Meer informatie over IDoneThis
Lichtgewicht, flexibele tool voor taakbeheer die iedereen in hun team of workflow kan implementeren....
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Toggl Plan is een eenvoudig te gebruiken tool voor taakbeheer. Gebruik borden om prioriteiten te stellen en tijdlijnen om te begrijpen wat er moet gebeuren en wanneer. Meer informatie over Toggl Plan
Gebruiksvriendelijke tool voor visueel taakbeheer. Plan taken op een tijdlijn om te begrijpen hoe je workflow er volgende week, volgende maand of volgend jaar uit zal zien. Gebruik het bordoverzicht om taken te prioriteren tijdens sprints zonder je te concentreren op tijdschattingen. Gewijzigde plannen? De eenvoudige slepen-en-neerzetten-interface maakt flexibele planning eenvoudig. Meer informatie over Toggl Plan
Gebruiksvriendelijke tool voor visueel taakbeheer. Plan taken op een tijdlijn om te begrijpen hoe je workflow er volgende week, volgende maand of volgend jaar uit zal zien. Gebruik het bordoverzicht o...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
SpiraPlan is een turn-key Agile systeem voor programmabeheer in grote ondernemingen dat je helpt bij het plannen, beheren en traceren van al je programma's en resources. Meer informatie over SpiraPlan
SpiraPlan is de Agile programmabeheertool voor ondernemingen waarmee je je projecten, programma's, portfolio's en resources synchroniseert om ervoor te zorgen dat de juiste mensen het juiste werk doen om je doelen te bereiken. Met SpiraPlan kun je je taken, vereisten, problemen, risico's en code snel en eenvoudig beheren. SpiraPlan bevat een robuust taakbeheersysteem waarmee gebruikers taken kunnen definiëren, in soorten kunnen categoriseren, op map kunnen ordenen, aan teamleden kunnen toewijzen en de voortgang tot voltooiing kunnen volgen. Meer informatie over SpiraPlan
SpiraPlan is de Agile programmabeheertool voor ondernemingen waarmee je je projecten, programma's, portfolio's en resources synchroniseert om ervoor te zorgen dat de juiste mensen het juiste werk doen ...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
4myRollout helpt hotels, restaurants en detailhandelmerken de consistentie te behouden door implementatietaken op alle locaties te beheren. Meer informatie over 4myRollout
4myRollout helpt hotels, restaurants en detailhandelmerken om consistent te blijven. Wanneer je een nieuw initiatief hebt waarbij elke locatie een reeks taken moet voltooien, biedt 4myRollout alle belanghebbenden een eenvoudige aanpak om op koers te blijven. Locatieleiders hebben één plek om te weten wat er moet gebeuren en wanneer. Projectmanagers kunnen eenvoudig taken toewijzen, bewerken of toevoegen aan locaties gedurende de levenscyclus van het project. Realtime rapportage geeft Brand Leaders vertrouwen in het succes van de implementatie. Meer informatie over 4myRollout
4myRollout helpt hotels, restaurants en detailhandelmerken om consistent te blijven. Wanneer je een nieuw initiatief hebt waarbij elke locatie een reeks taken moet voltooien, biedt 4myRollout alle bela...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van aangepaste toepassingen voor taakbeheer, zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van toepassingen voor taakbeheer, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het ontwerpen van toepassingen voor taakbeheer, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren. Meer informatie over Smartsheet
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen o...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM) en standaardprocedures (SOP's) van je team te beheren. Meer informatie over Process Street
Ga nu aan de slag met het ** voor altijd gratis ** plan. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows en terugkerende processen van je team te beheren. Met de eenvoudige software voor business process management (BPM) kun je snel workflows, checklists en standaardprocedures (SOP's) creëren. Volg workflows en processen en werk samen met je team. Beheer machtigingen, gebruik formulieren, plan processen in en integreer met meer dan 400 andere toepassingen. Meer informatie over Process Street
Ga nu aan de slag met het ** voor altijd gratis ** plan. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows en terugkerende processen van je team te beheren. Met de eenvoudige software voor bus...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
"De software van Agile CRM beheert projecten effectief met een gestroomlijnd hulpprogramma voor projectmanagement. Het is eenvoudig om taken te beheren tussen je verkoop- en marketingteams. De projectmanagementsoftware omvat verschillende opties om de status van je projecten te controleren en volgen. " Meer informatie over Agile CRM
"De software van Agile CRM beheert projecten effectief met een gestroomlijnd hulpprogramma voor projectmanagement. Het is eenvoudig om taken te beheren tussen je verkoop- en marketingteams. De projectm...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Quire is een samenwerkingsprogramma voor projectmanagement waarmee je taken en subtaken in een unieke boomachtige structuur kunt organiseren. Meer informatie over Quire
Quire is een samenwerkingsprogramma voor projectmanagement waarmee gebruikers gemakkelijk taken kunnen plannen en organiseren in een boomachtige structuur, waarbij doelen worden bereikt door ideeën op te splitsen in uitvoerbare taken die zijn genesteld in een hiërarchische lijst. Meer informatie over Quire
Quire is een samenwerkingsprogramma voor projectmanagement waarmee gebruikers gemakkelijk taken kunnen plannen en organiseren in een boomachtige structuur, waarbij doelen worden bereikt door ideeën op ...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Beheer je taken met de taakbeheersoftware van EngageBay en zorg ervoor dat je team nooit een vervolgactie over het hoofd ziet. Meer informatie over EngageBay
EngageBay biedt een eenvoudige en effectieve tool voor het toewijzen en beheren van taken tussen je marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams. Met de taakbeheersoftware kun je taken voor je teamleden creëren en toewijzen, en controleren of zij de toegewezen taken voor de dag hebben voltooid. Stel prioriteitsniveaus in en verstuur e-mailmeldingen voor taken die uitgevoerd moeten worden. Automatiseer het taaktoewijzingsproces en vermijd het gedoe van handmatige toewijzingen. Controleer de voortgang om ervoor te zorgen dat er tijdig aan taken wordt gewerkt. Meer informatie over EngageBay
EngageBay biedt een eenvoudige en effectieve tool voor het toewijzen en beheren van taken tussen je marketing-, verkoop- en ondersteuningsteams. Met de taakbeheersoftware kun je taken voor je teamleden...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Software voor het volgen van medewerkers en urenregistratie voor bedrijven, teams en freelancers. Meer informatie over Monitask
Monitask biedt oplossingen voor het volgen van medewerkers om de productiviteit, efficiëntie en verantwoordelijkheid binnen je team te verhogen. Geavanceerde schermopname- en activiteitsmonitors en urenregistratiecapaciteiten houden teams gericht op de taak. De software is krachtig en toch lichtgewicht, waardoor het eenvoudig en gebruiksvriendelijk is. Managers hebben ook toegang tot hun dashboard op elk van hun apparaten om hun team altijd en overal te volgen. Meld je aan voor Monitask en bespaar nu tijd en geld. Meer informatie over Monitask
Monitask biedt oplossingen voor het volgen van medewerkers om de productiviteit, efficiëntie en verantwoordelijkheid binnen je team te verhogen. Geavanceerde schermopname- en activiteitsmonitors en ure...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Profit.co is het beste platform voor OKR's. De UX is ontworpen om je bij te scholen tijdens het uitvoeren van je strategie. Meer informatie over Profit
Profit.co is het beste platform om OKR's voor je hele organisatie uit te rollen. Profit is extreem eenvoudig qua instap en gebruik, het wordt geleverd met meer dan 300 statistieken en stelt je in staat om eenvoudig je eigen maatstaven te definiëren. Je kunt zorgen voor volledige afstemming binnen je organisatie door gebruik te maken van Aligned OKR's, waarbij je OKR's op bedrijfsniveau kunt laten doorsijpelen naar elke individuele bijdrager. Je één-op-één vergaderingen zullen uiterst effectief zijn, gericht op uitkomsten en resultaten in plaats van op inspanningen en productie. Meer informatie over Profit
Profit.co is het beste platform om OKR's voor je hele organisatie uit te rollen. Profit is extreem eenvoudig qua instap en gebruik, het wordt geleverd met meer dan 300 statistieken en stelt je in staat...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Visueel foutenvolgsysteem. Het werkt hetzelfde als plaknotities, maar dan op een website. Leg feedback van klanten vast, los problemen op en beheer projecten op een visuele manier. Meer informatie over BugHerd
BugHerd is een visuele feedbacktool voor websites. Het lijkt op het gebruik van plaknotities om feedback van klanten te bevestigen en fouten direct op een pagina te volgen. Geliefd bij duizenden geweldige teams over de hele wereld om projecten op het internet te beheren. De browserextensie en zijbalk van BugHerd verzendt volledige en contextuele informatie van de feedback of ingediende bug (inclusief schermopnames, browser, OS- en CSS-selectorgegevens) die volledig kan worden beheerd via het kanban-bord voor project- en taakbeheer. Meer informatie over BugHerd
BugHerd is een visuele feedbacktool voor websites. Het lijkt op het gebruik van plaknotities om feedback van klanten te bevestigen en fouten direct op een pagina te volgen. Geliefd bij duizenden gewe...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Tool voor het bijhouden van problemen en agile projectmanagement van JetBrains. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack
Agile projectmanagementtool van JetBrains. YouTrack fungeert als één plek om je projecten te beheren, werk te plannen voor toekomstige releases, sprints en iteraties, en je dagelijkse taken, fouten en verzoeken van klanten bij te houden. Het spreekt jouw taal en is flexibel genoeg om jouw proces precies te volgen. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack
Agile projectmanagementtool van JetBrains. YouTrack fungeert als één plek om je projecten te beheren, werk te plannen voor toekomstige releases, sprints en iteraties, en je dagelijkse taken, fouten en ...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van CRM en functies op het gebied van taakbeheer, tijdregistratie en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van CRM en functies op het gebied van taakbeheer, tijdregistratie en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en ...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Gemakkelijk te gebruiken app voor workflowbeheer en -automatisering. Meer informatie over Metatask
Metatask is een eenvoudig te gebruiken app voor workflowbeheer en -automatisering. ~~~ Je kunt binnen enkele minuten elk bedrijfsproces creëren: administratie, HR, verkoop, on-boarding van werknemers of klanten, uitgaven en vakanties en zowat elk ander proces dat de kern vormt van je dagelijkse bedrijfsactiviteiten. ~~~ Metatask heeft ingebouwde workflowfuncties voor goedkeuringen, alternatieve en parallelle vertakkingen, en geneste taken. Het is eenvoudig om zelfs complexe workflowsituaties te creëren. Meer informatie over Metatask
Metatask is een eenvoudig te gebruiken app voor workflowbeheer en -automatisering. ~~~ Je kunt binnen enkele minuten elk bedrijfsproces creëren: administratie, HR, verkoop, on-boarding van werkneme...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Bedrijven kunnen van alles plannen, organiseren en volgen: taken, klanten, projecten en functies ... Meer informatie over Lumeer
Gemakkelijk en snel om alle taken van je team te plannen, organiseren en volgen. Lumeer biedt je supereenvoudig visueel taakbeheer. Iedereen weet vervolgens wat te doen, waarom het belangrijk is en hoe het moet gebeuren. Stop met onnodige synchronisatievergaderingen, eindeloze e-mailthreads en verwarrende spreadsheets. Extreme flexibiliteit geeft iedereen de vrijheid om de perfecte workflow te creëren en je voortgang te beheren en bij te houden. Flexibiliteit om te passen bij de manier waarop je teams nu werken en om mee te groeien met je behoeften. Meer informatie over Lumeer
Gemakkelijk en snel om alle taken van je team te plannen, organiseren en volgen. Lumeer biedt je supereenvoudig visueel taakbeheer. Iedereen weet vervolgens wat te doen, waarom het belangrijk is en hoe...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Teamgebaseerde taakbeheerder voor actieregisters die je niet in de steek laat. Beheer moeiteloos en veilig meerdere projecten en klanten. Meer informatie over ActionR
ActionR is de teamgebaseerde taakbeheerder voor actieregisters die je niet in de steek laat. Beheer moeiteloos en veilig meerdere projecten en klanten vanuit één database. Draait in je browservenster of op je mobiele apparaat, zodat je buiten de grenzen kunt beheren. Meer informatie over ActionR
ActionR is de teamgebaseerde taakbeheerder voor actieregisters die je niet in de steek laat. Beheer moeiteloos en veilig meerdere projecten en klanten vanuit één database. Draait in je browservenster o...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Samenwerkingssoftware die taakbeheer en communicatiefuncties combineert. Upgrade je teamcommunicatie naar het volgende niveau. Meer informatie over HeySpace
HeySpace is een taakbeheertool met chat. Dit is de plek waar je het werk uitvoert. Je kunt alles op één plek doen: chatten met collega's, rich text-documenten schrijven, taggen, voortgang markeren, start- en einddatums instellen en andere nuttige dingen. Stuur een bericht en kijk of ze het lezen, maak taken van berichten - als iemand iets belangrijks zegt, maak je er een kaart van die naar de kaartenlijst wordt verplaatst. Zo eenvoudig is het. Maak je tema-epos met HeySpace. Meer informatie over HeySpace
HeySpace is een taakbeheertool met chat. Dit is de plek waar je het werk uitvoert. Je kunt alles op één plek doen: chatten met collega's, rich text-documenten schrijven, taggen, voortgang markeren, sta...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Over 1,000,000 teams use Trello worldwide as a task management tool to plan, organize, and accomplish goals from any device.
Tools rarely celebrate the journey that teams take to tackle tasks and hit their goals, but Trello does by bringing reward and ease into the task management process. Teams can celebrate their achievements with fun and flexible features that are intuitively simple and encourage a personal touch. Teams can store and track information transparently, run better meetings, and automate repetitive tasks with an intuitive interface that makes it easy for anyone to onboard, all from the same platform.
Tools rarely celebrate the journey that teams take to tackle tasks and hit their goals, but Trello does by bringing reward and ease into the task management process. Teams can celebrate their achieveme...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Groepschat alleen is niet voldoende. Basecamp combineert *alle* tools die teams nodig hebben op één plek: berichtenborden, planningen, takenlijsten, groepschat, documenten en bestandsopslag en meer. In plaats van dat alles overal is verspreid, bevindt alles waar je aan werkt zich op één gestroomlijnde, georganiseerde plek. Iedereen zal weten wat te doen. Niets zal er nog door de mazen van het net glippen. Je weet altijd precies wat er aan de hand is.
Groepschat alleen is niet voldoende. Basecamp combineert *alle* tools die teams nodig hebben op één plek: berichtenborden, planningen, takenlijsten, groepschat, documenten en bestandsopslag en meer. In...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Todoist helpt mensen zich te organiseren, zodat ze een aangenamer en rustiger leven kunnen leiden.
Todoist is een eenvoudig maar krachtig takenlijstprogramma dat iedereen kan helpen zich te organiseren en de gemoedsrust te bewaren, ongeacht waar ze zijn of welk apparaat ze gebruiken. Van het plannen van grootschalige projecten tot het simpelweg onthouden om de huur te betalen, Todoist helpt dingen uit je hoofd en op je takenlijst te krijgen. Vertrouwd door meer dan 10 miljoen mensen en geprezen als een levensveranderende toepassing door The Guardian, USA Today, de New York Times, The Wall Street Journal, Forbes, Lifehacker en meer.
Todoist is een eenvoudig maar krachtig takenlijstprogramma dat iedereen kan helpen zich te organiseren en de gemoedsrust te bewaren, ongeacht waar ze zijn of welk apparaat ze gebruiken. Van het plannen...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapport...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Pak je takenlijst aan en veeg de chaos aan de kant met de toonaangevende cloudoplossing die door de meest bekende bedrijven in de sector wordt gebruikt.
Pak je takenlijst aan en veeg de chaos aan de kant met de toonaangevende cloudoplossing in de sector die door de grootste bedrijven wordt gebruikt om elk onderdeel van het ondernemingswerk te beheren. Met Workfront wordt het ideale proces gecombineerd met de zakelijke realiteit via projectgebaseerde takenlijsten die waardevolle statistieken automatisch in managementrapporten en dashboards verwerken. Naast taakbeheer en zichtbaarheid, kan Workfront je ook helpen bij het stroomlijnen van aanvragen, het plannen en prioriteren van projecten, het beheren van processen en het digitaal beoordelen van bedrijfsmiddelen.
Pak je takenlijst aan en veeg de chaos aan de kant met de toonaangevende cloudoplossing in de sector die door de grootste bedrijven wordt gebruikt om elk onderdeel van het ondernemingswerk te beheren. ...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Samenwerkingssoftware ontworpen om teams te helpen bestanden te delen, samen te werken aan content, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen.
Samepage is een bekroonde online taakbeheer- en samenwerkingssoftware die is ontworpen om de takenlijsten van je team op één lijn te houden met de rest van je projectmiddelen. De voortgang van taken wordt in realtime weergegeven op elk apparaat, taken kunnen worden toegewezen aan ieder aantal personen en ze zijn voorzien van ingebouwde herhalingen, deadlines en herinneringen. Deel taken samen met bestanden, video's, kaarten, teamchats en meer, of integreer Samepage met meer dan 100 apps zoals Slack, Dropbox, Freshdesk en Twitter zodat ze automatisch taken kunnen aanmaken.
Samepage is een bekroonde online taakbeheer- en samenwerkingssoftware die is ontworpen om de takenlijsten van je team op één lijn te houden met de rest van je projectmiddelen. De voortgang van taken wo...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Teamwork is intuïtieve software voor taakbeheer waarmee je teamleden hun werk kunnen beheren en al hun taken centraal kunnen bijhouden.
Van belangrijke mijlpalen tot de kleinste taken, helpt de taakbeheersoftware van Teamwork je om alles in kaart te brengen wat je moet doen om je doelen te bereiken. Beheer al je individuele en teamtaken op één centrale locatie zodat er niets verloren gaat, er prioriteit wordt gegeven aan het werk en deadlines worden gehaald.
Van belangrijke mijlpalen tot de kleinste taken, helpt de taakbeheersoftware van Teamwork je om alles in kaart te brengen wat je moet doen om je doelen te bereiken. Beheer al je individuele en teamtake...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
BigTime is de software waarmee grote adviesbureaus kunnen budgetteren en hun belangrijkste bedrijfsmiddel kunnen bijhouden en factureren: tijd.
Adviesbureaus hebben meer nodig dan alleen een urenstaat. Ze hebben een systeem nodig dat budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturering en projectfinanciën verenigt. BigTime biedt hele team de tools die ze nodig hebben om factureerbaar werk tijdig en binnen het budget op te leveren, waardoor hun klanten profiteren van een gemiddelde toename van de brutomarges van 25% en een substantiële toename van de omzet en verwijzingsinkomsten. Neem contact op met het verkoopteam voor meer informatie.
Adviesbureaus hebben meer nodig dan alleen een urenstaat. Ze hebben een systeem nodig dat budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturering en p...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee teams ideeën effectief kunnen plannen, volgen en beheren. Meer informatie over Favro
Favro is een uitgebreide tool voor projectmanagement en samenwerking waarmee ontwikkelaars, marketeers en leidinggevenden ideeën snel en moeiteloos kunnen plannen, volgen en evolueren. Favro is ontworpen om te voldoen aan de grootte en behoeften van elk project en stelt gebruikers in staat om functies en populaire integraties toe te voegen als en wanneer ze die nodig hebben. Met teamborden, schaalbare achterstanden en geaggregeerde rapporten naast ingebouwde ondersteuning voor Kanban en SCRUM, biedt Favro een eenvoudige maar robuuste projectmanagementoplossing voor bedrijven. Meer informatie over Favro
Favro is een uitgebreide tool voor projectmanagement en samenwerking waarmee ontwikkelaars, marketeers en leidinggevenden ideeën snel en moeiteloos kunnen plannen, volgen en evolueren. Favro is ontworp...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Een softwarepakket voor kleine, professionele dienstverleners met modules voor projectmanagement, urenstaten, uitgaven en facturering.
Avaza is een reeks softwareoplossingen voor kleine bedrijven. Het bevat modules voor projectmanagement en samenwerking, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Je kunt kiezen of je je taken in een lijst wil bekijken, of als Kanbanborden. Avaza biedt ook krachtige rapportagefuncties. Sleep en plaats bestandsbijlagen naar taken. Gebruik Avaza in de cloud en krijg toegang vanaf elk apparaat, of dit nu je desktop, tablet of mobiel is.
Avaza is een reeks softwareoplossingen voor kleine bedrijven. Het bevat modules voor projectmanagement en samenwerking, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Je kunt ...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Bekroonde online projectmanagementsoftware met projectdashboards, Gantt-diagrammen, kanbanborden en teamsamenwerking.
Het bekroonde ProjectManager biedt managers en hun teams krachtig online projectbeheer, urenregistratie en samenwerkingstools. Met realtime zichtbaarheid kunnen managers ervoor zorgen dat hun projecten en teams altijd op schema liggen. Bovendien waarderen teamleden de mogelijkheid om hun urenstaten en taken altijd en overal bij te kunnen werken. Het is gemakkelijk te begrijpen waarom teams in meer dan 100 landen, zoals NASA, Ralph Lauren, Volvo en Brookstone op ProjectManager vertrouwen.
Het bekroonde ProjectManager biedt managers en hun teams krachtig online projectbeheer, urenregistratie en samenwerkingstools. Met realtime zichtbaarheid kunnen managers ervoor zorgen dat hun projecten...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Voor macOS en iOS. Hou klanten, deals en projecten allemaal op één plaats bij. Verbeter de productiviteit van organisaties en teams.
EXCLUSIEF voor Mac, iPhone en iPad. Win meer zaken en krijg meer gedaan met Daylite. Kom je vervolgafspraken na. Rangschik leads en klanten in gerichte lijsten. Organiseer alle variabele delen van projecten en stroomlijn processen zodat er niets over het hoofd wordt gezien. Integreer met Apple Mail. Synchroniseer je Apple-contacten en Kalender. Werk offline. Bouw klantrelaties op, voer plannen uit en schaal je bedrijf op. Je klanten zullen denken dat je superkrachten bezit, en dat is ook zo!
EXCLUSIEF voor Mac, iPhone en iPad. Win meer zaken en krijg meer gedaan met Daylite. Kom je vervolgafspraken na. Rangschik leads en klanten in gerichte lijsten. Organiseer alle variabele delen van proj...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Workamajig - de projectmanagementsoftware voor de creatieve sector. Het is een alles-in-één oplossing voor bureaus en interne teams.
Breng je projectdetails en tijdlijnen samen op een manier die gemakkelijk kan worden doorzocht en gedeeld. Zelfs met meerdere deadlines en talloze taken kun je de mijlpalen van je project met gemak halen. Wijs taken toe, stel prioriteiten en bepaal de planning voor elke taak. Blijf georganiseerd met functionaliteit die duidelijkheid geeft over taak- en projecttijdlijnen. Blijf op de hoogte van het spectrum van projecten, van de kleine snelle oplevering tot de grote campagnes met voortgang in één oogopslag.
Breng je projectdetails en tijdlijnen samen op een manier die gemakkelijk kan worden doorzocht en gedeeld. Zelfs met meerdere deadlines en talloze taken kun je de mijlpalen van je project met gemak hal...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Podio is de nieuwe manier voor teams om te communiceren, organiseren en werk gedaan te krijgen. Gratis voor maximaal 10 gebruikers.
Citrix Podio is de nieuwe manier om te organiseren, communiceren en werk gedaan te krijgen. Meer dan 500.000 organisaties gebruiken Podio om projecten en afdelingen van bedrijven te runnen. Dit omvat iedereen, van kleine groeiende bedrijven die Podio gebruiken om hun hele bedrijf te runnen tot innovatieve teams in ondernemingen. Podio versnelt de communicatie en biedt de transparantie en verantwoording die nodig is voor efficiënt teamwerk, door mensen in staat te stellen het werk op één gebruiksvriendelijke plek te organiseren en bij te houden.
Citrix Podio is de nieuwe manier om te organiseren, communiceren en werk gedaan te krijgen. Meer dan 500.000 organisaties gebruiken Podio om projecten en afdelingen van bedrijven te runnen. Dit omvat i...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Flock is een tool voor teamcommunicatie die je helpt om je werk sneller gedaan te krijgen. Chatberichten, gedeelde takenlijsten, herinneringen, bestanden delen
Vereenvoudig je taakbeheer met Flock. E-mail minder, maar krijg meer werk gedaan. Van een chatfunctie tot het creëren van kanalen tot integratie met je favoriete externe apps zoals Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello en meer: met Flock kun je al je werkstromen organiseren. Flock is een krachtige werktool vol met ingebouwde functionaliteiten zoals gedeelde takenlijsten, herinneringen, notities, peilingen en meer. Je kunt er gratis mee beginnen.
Vereenvoudig je taakbeheer met Flock. E-mail minder, maar krijg meer werk gedaan. Van een chatfunctie tot het creëren van kanalen tot integratie met je favoriete externe apps zoals Google, MailChimp, D...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten.
Everhour is een complete urenregistratietool voor teams. Blijf op de hoogte van al je projectbudgetten, plan drempelwaarschuwingen, gebruik toekomstgerichte resourceplanning. Stel rapporten op en verzend professioneel ogende facturen. Everhour integreert native met je projectmanagement-app, zodat je de tijd voor taken kunt bijhouden, rechtstreeks vanuit de interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub en meer.
Everhour is een complete urenregistratietool voor teams. Blijf op de hoogte van al je projectbudgetten, plan drempelwaarschuwingen, gebruik toekomstgerichte resourceplanning. Stel rapporten op en verze...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Jolt is tabletgebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren, en realtime feedback te geven aan eigenaren en managers.
Jolt is tabletgebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas. Als mondiaal leider op het gebied van taakbeheer, biedt Jolt eigenaars en beheerders een realtime overzicht van checklists vanaf hun telefoon en gebruikt het tablets in de winkel om ervoor te zorgen dat aan je merknormen wordt voldaan. Jolt wordt internationaal vertrouwd door merken en heeft meer dan 300.000 uurloonwerknemers geholpen meer dan 700 miljoen taken te voltooien.
Jolt is tabletgebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas. Als mondiaal leider op het gebied van taakbeheer, ...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers.
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd geweldig werk af te leveren. Je kunt je projecten plannen, taken toewijzen, effectief communiceren, nooit een belangrijke update mislopen en gedetailleerde rapporten over de voortgang bekijken.
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd gew...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nod...
  • Samenwerkingstools
  • Subtaken maken
  • Beheer van terugkerende taken

Kopersgids voor Taakmanagement software

Wat is taakbeheer software?

Taakbeheer is een essentieel onderdeel van projectbeheer dat bedrijven helpt een project te segmenteren in geassocieerde en opeenvolgende taken. Elke taak wordt individueel gepland, gedistribueerd, gepland en gecontroleerd. Taakbeheer software helpt teams samen te werken met behulp van functies zoals taakplanning, voortgangsrapportage en urenregistratie. Het helpt gebruikers bij het bijhouden van de tijd die ze aan elke taak besteden en helpt de belanghebbenden om hun projectdeadlines te halen. Extra functies van het taakbeheer systeem zijn onder meer budgetplanning, e-mailsynchronisatie, to-do-lijsten en taakherinneringen.

De voordelen van taakbeheer software

Taakbeheer software helpt bedrijven hun projectlevenscyclus te stroomlijnen, de mogelijkheden van plotselinge obstakels te minimaliseren en teamoverschrijdende communicatie en samenwerking te vereenvoudigen; dit alles bespaart bedrijven tijd en geld.

Specifieke voordelen omvatten:

  • Verbeterde productiviteit: een taakbeheer tool stelt projectmanagers in staat projecten op te delen in taken en subtaken. Elke taak kan worden toegewezen aan een specifiek individu of team en heeft een unieke set van doelen, KPI's en mijlpalen. Elk teamlid krijgt specifieke taken en verantwoordelijkheden toegewezen.
  • Geoptimaliseerd werkstroombeheer: een taakbeheer tool stelt bedrijven in staat de hele levensduur van een project te analyseren om knelpunten en tijdrovende activiteiten te identificeren die speciale aandacht nodig hebben. Dit helpt managers bij het stellen van prioriteiten en het plannen van taken, maar ook bij het efficiënt ontwerpen van de algemene projectstrategie voor een soepele uitvoering.

Algemene functies van taakbeheer software

  • Waarschuwingen/mededelingen: het volgen van de belangrijkste mijlpalen en informeren van belanghebbenden over nieuwe opdrachten, updates, fouten en prestaties.
  • Bewerken/bijwerken van taken: het bewerken en bijwerken van een taak op basis van de behoefte van het project of de beschikbaarheid van middelen.
  • Volgen van de voortgang van taken: het bijhouden van de voortgang van de taken gedurende de gehele levenscyclus en het in de gaten houden van de belangrijkste prestatie-indicatoren.
  • Plannen van taken: het plannen en toewijzen van taken aan individuen of teams. Dit omvat het instellen van een startdatum en een deadline bij het aanmaken van een taak.
  • Task tagging: het aanmaken van tags en labels voor taken en subtaken om ze te organiseren en te categoriseren, context toe te voegen en taakgerelateerde informatie te verzamelen.
  • Subtaken aanmaken: het opsplitsen van taken in kleinere, werkbare subtaken om taken op microniveau uit te voeren en te beheren.
  • Terugkerend taakbeheer: het creëren van taken en gebeurtenissen die worden herhaald op een specifieke tijd en dag gedurende een week, maand of jaar. Zo wordt voorkomen dat bedrijven overtollig werk opnieuw inplannen.
  • Tijdregistratie: het bijhouden van de collectieve tijd die alle belanghebbenden besteden aan de aan hen toegewezen taken.

Overwegingen bij de aankoop van taakbeheer software

  • Zakelijke behoeften: taakbeheer software biedt over het algemeen een verscheidenheid aan abonnementsmogelijkheden, van basis tot geavanceerd. De abonnementskosten nemen toe naarmate er meer functies worden toegevoegd. Bedrijven dienen hun belangrijkste functie-eisen te evalueren, prijsplannen voor meerdere producten te vergelijken en een product te kiezen dat zowel aan hun eisen als aan hun budget voldoet.
  • Marktspecifieke software: als het bedrijf handelt in een nichemarkt zoals de gezondheidszorg, marketing, logistiek of de bouw, kan er een taakbeheer systeem overwogen worden dat specifiek voor de specifieke markt(en) is ontworpen. Deze oplossingen helpen om taken te beheren en te rapporteren volgens de specifieke wettelijke vereisten en de naleving ervan, zonder extra kosten. (Raadpleeg dit Capterra-artikel over HIPAA-conforme projectmanagementoplossingen als voorbeeld).
  • AI en chatbots zijn de volgende grote ontwikkeling: met kunstmatige intelligentie (AI) geïntegreerd in de kernoplossing, kunnen kleine bedrijven nu de meeste van hun redundante workflows automatiseren. Chatbots kunnen cruciale workflows van het taakbeheer systeem automatiseren, waaronder automatische taaktoewijzingen, contentpromotie, het opbouwen van statusrapporten en nog veel meer.
  • Mobiliteit: hoewel mobiliteit al geruime tijd in het taakbeheer systeem bestaat, blijft het een belangrijke trend. Met de toenemende globalisering en mobilisatie van middelen zijn gebruikers op zoek naar mobiel-klare taakbeheer software waarmee ze de aan hen toegewezen taken kunnen bijhouden, schema's kunnen controleren, de voortgang kunnen volgen en de communicatie vanaf elke plek kunnen opvolgen.