België Lokale producten weergeven
77 resultaten
De alles-in-één app voor je activagerelateerde activiteiten. Voer je activiteiten vlotter uit, verbeter de klantenservice en bespaar kosten. Meer informatie over Bulbthings
Bulbthings digitaliseert taken en activiteiten voor elk fysiek bedrijfsmiddel waarop je vertrouwt voor je bedrijfsvoering. De QR-codescanner van de mobiele app maakt inventaris en snelle acties op je bedrijfsmiddelen zeer eenvoudig. Van kleine items in bulk tot gedeelde apparatuur of volledig wagenparkbeheer, automatiseer je workflows tegen concurrerende prijzen en insteltijden. Ga mobiel, werk meer samen en verken dynamische analyses om het gebruik en de kosten van je middelen te optimaliseren. Meer informatie over Bulbthings

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die de efficiëntie en realtime inzichten bevordert. Meer informatie over MaintainX
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Operationele leiders worden efficiënter doordat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert. Meer informatie over MaintainX

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
België Lokaal product
Toonaangevend FMIS dat het assetmanagement verbetert en de workflows optimaliseert. Out-of-the-box oplossing met mobiele tools. Meer informatie over Spacewell
Het FMIS van Spacewell stelt facilitair managers in staat om faciliteiten en middelen te stroomlijnen en te optimaliseren. Onze software helpt bij de meerjarenonderhoudsplanning (MJOP) en ondersteunt ook eindgebruikers en dienstverleners met gespecialiseerde, eenvoudig te gebruiken mobiele apps. Wij zijn een erkende leider op het gebied van FMIS en bieden een schaalbare, zeer configureerbare oplossing voor het beheer van gebouwen, faciliteiten die gemakkelijk met het IoT kan worden geïntegreerd. Voor bedrijven 500+. Meer informatie over Spacewell

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Wrike is software voor het beheer van vaste activa waarop drukke teams vertrouwen om moeiteloos hun apparatuur, voertuigen en computers te beheren.
Wrike is een softwareoplossing voor het beheer van vaste activa die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven in 140 landen. Controleer de staat van bedrijfsapparatuur, voertuigen en computers met gemak dankzij de robuuste oplossing voor het beheer van vaste activa van Wrike. Houd de status van vaste activa in de gaten voor verschillende afdelingen en tijdzones en houd altijd grip op de beschikbare voorraad. Verbeter de operationele efficiëntie en houd je apparatuur in topconditie met updates waartoe je hele team in realtime toegang heeft. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Platform voor het volgen van middelen dat cloudgebaseerd is met mobiele apps (IOS/Android). Onbeperkt aantal gebruikers. Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo.
Asset Panda is een krachtig platform in de cloud en via mobiele app voor het volgen van vaste activa, waarmee je slimmer kunt werken. Dit platform helpt mensen hun vaste activa gedurende hun hele levenscyclus te volgen, beheren en ondersteunen. Deze software is geconfigureerd voor de manier waarop klanten werken, is beveiligd en maakt gebruik van de mobiele apparaten die je werknemers al bij zich hebben. Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo. Meer informatie over Asset Panda

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Software voor het levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen die is opgebouwd rond je behoeften op het gebied van het volgen van bedrijfsmiddelen. Afschrijving, barcoding en meer. Probeer het gratis uit.
Met deze toonaangevende software voor levenscyclusbeheer van bedrijfsmiddelen kun je moeiteloos inkooporders creëren, diensten plannen en leveranciers beheren. Eenvoudig afschrijvingsbeheer en aangepaste rapporten helpen je goed geïnformeerde zakelijke beslissingen te nemen. Gebruik de mobiele app voor het scannen van RFID-tags, streepjescodes en QR-codes; zorg voor naleving met wet- en regelgevende instanties. Locatie- en onderhoudsgeschiedenis maken dit een must voor het beheer van vaste activa. Dit product is ook geïntegreerd met Zendesk en Jira. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Beheer vaste activa en leases met NetSuite. Bewaak de volledige levenscyclus van activa. Automatische registratie van waardeverminderingen en afschrijvingen.
NetSuite beheert de volledige levenscyclus van vaste activa, van aankoop tot buitengebruikstelling. Houd een volledig en actueel register bij van activa in bedrijfseigendom en geleasete activa, met de bijbehorende kosten, data van inbedrijfstelling en andere informatie. Stel correcte financiële overzichten op en zorg ervoor dat de boekhoudkundige regels en de belastingwetgeving worden nageleefd door de kosten van waardevermindering en afschrijving consequent en correct te boeken volgens de juiste methode en het juiste schema voor alle activa. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Een intuïtieve CMMS die het beheer van werkorders en vaste bedrijfsmiddelen stroomlijnt. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
De software van UpKeep voor het beheer van vaste bedrijfsmiddelen is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. 100% gratis downloaden en aanmelden. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen brandstof- en bedrijfskosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren. Meer informatie over Verizon Connect

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Verbeter de gezondheid en prestaties van bedrijfsmiddelen met behulp van de AI, integraties en mobiele capaciteiten van Fiix om je onderhoud te plannen en te optimaliseren.
Fiix is de oplossing voor het beheer van vaste activa waarmee teams onderhoud kunnen plannen, organiseren en bijhouden. Het is een innovatief cloudgebaseerd CMMS, waarmee technici en beheerders gegevens over bedrijfsmiddelen kunnen volgen, onderhoud kunnen automatiseren en rapporten kunnen creëren. De ongeëvenaarde mobiele ervaring van Fiix zorgt ervoor dat werk op de werkvloer of in het veld kan worden gevolgd - zelfs zonder internetverbinding. Beleef onderhoud zonder beperkingen met Fiix. Meer informatie over Fiix

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Projectgebaseerde oplossing voor PS-bedrijven die projectboekhouding, resource management, projectbeheer, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert.
Deltek Vision is een projectgebaseerde oplossing voor professionele dienstverleners die projectboekhouding, resource management, projectmanagement, tijd-/kostenbeheer en klantbeheer combineert in één product. Deltek Vision is een webgebaseerde oplossing die beschikbaar is voor implementatie in de cloud of op locatie. Meer informatie over Deltek Vision

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Toonaangevende oplossing voor het volgen van bedrijfsmiddelen voor organisaties van elke omvang die het beheer van bedrijfsmiddelen willen vereenvoudigen.
AssetCloud software voor activabeheer maakt het gemakkelijk om de fysieke bedrijfsmiddelen van je bedrijf te beheren. Voer snel audits uit en weet altijd wat je hebt en wie het heeft. Met deze apps voor smartphone en tablet, beschikbaar voor iOS- en Android-gebruikers, is de informatie die je nodig hebt binnen handbereik. Voor diegenen die een complete oplossing voor het volgen van bedrijfsmiddelen willen implementeren biedt Wasp alles wat je nodig hebt, inclusief draagbare scanners, streepjescodeprinters, labels voor bedrijfsmiddelen, gepersonaliseerde training en technische ondersteuning. Meer informatie over AssetCloud

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
eMaint CMMS helpt onderhoudsteams de efficiëntie te verbeteren en de onderhoudskosten te verlagen. Plan vandaag nog een gratis demo online in.
eMaint is een wereldwijde cloudgebaseerde CMMS-softwareoplossing van Fluke Reliability. Al meer dan 30 jaar vertrouwd met meer dan 50.000 gebruikers wereldwijd en ondersteunt 26 talen. eMaint kan worden aangepast aan de unieke behoeften van klanten. Plan vandaag nog een gratis online demo en leer meer. Optimaliseer workflows, automatiseer PM's en zorg voor beschikbaarheid van reserveonderdelen voor aankomende werkorders. Genereer snel rapporten over naleving van de regelgeving en bekijk de status en achterstand van werkorders op één scherm. Mobiele app beschikbaar. Meer informatie over eMaint CMMS

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren. Meer informatie over Limble CMMS

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
AssetTiger is een cloudgebaseerde tool voor het beheren van vaste activa met functies zoals barcodescannen, onderhoudsplanning en meer.
AssetTiger is een eenvoudig te gebruiken, volledig functionerende oplossing voor al je wensen voor het beheer van vaste activa. Het is gratis voor de eerste 250 activa. Het programma biedt al je activa binnen handbereik op een strakke, gemakkelijk te begrijpen, gepersonaliseerde website. Verbind je werklocaties over de hele wereld, met toegang wanneer je dat nodig hebt. Zolang je verbinding kunt maken met internet, heb je toegang tot het systeem vanaf je computer, smartphone of tablet, zodat je geen extra apparatuur hoeft aan te schaffen. Meer informatie over AssetTiger

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Het platform biedt een gepatenteerde totaaloplossing voor het volgen van vaste activa die de kracht van smartphones, QR-codes en cloudsoftware gebruikt.
GoCodes biedt een totaaloplossing voor het beheer van vaste activa met alles wat kleine en middelgrote teams nodig hebben om hun activa onderweg veilig te volgen en te beheren. Verlaag belastingen en verhoog inkomsten* door afschrijvingen nauwkeurig te berekenen met behulp van de nieuwste IRS/GAAP-regels en -aanbevelingen. De oplossing omvat krachtige en veilige cloudgebaseerde software, mobiele scanner-apps en gepatenteerde QR-codelabels. Zodat je snel aan de slag kunt gaan. Meer informatie over GoCodes

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Asset Essentials is een cloudgebaseerde onderhoudsoplossing die is ontwikkeld voor het dagelijkse geavanceerde beheer van onderhoudswerkzaamheden.
Asset Essentials is een cloudgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer die is ontwikkeld ter ondersteuning van op activa gerichte operationele activiteiten. Met deze software kunnen gebruikers hun processen op elke gewenste locatie verbeteren met gestroomlijnde workflows en geavanceerd onderhoud. De belangrijkste functionaliteit ondersteunt operationele teams binnen afdelingen met verbeterd realtime inzicht in de werkorders. Verbeter de arbeidsactiviteiten, beheer de inventaris en verleng de levensduur van je bedrijfsmiddelen, en dit allemaal binnen een flexibele, gebruiksvriendelijke oplossing. Meer informatie over Asset Essentials

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Maxpanda blijft de CMMS-sector verstoren met snelle, uitstekende en goedkope software.
15 dagen gratis CMMS-proefversie - starterplannen zijn $ 39/m met een onbeperkt aantal gebruikers. Stel het je eens voor: geen installatiekosten, geen contract, een onbeperkt aantal gebruikers, en dat alles tegen een zachte prijs. Maxpanda CMMS vereist geen personeelstraining, draait op elke pc, MAC, smartphone of tablet. Het platform werkt samen met AWS, dus het enige dat je ooit nodig zult hebben is je smartphone, tablet of computer. Begin vandaag nog: meld je aan om een gratis webinar te bekijken waarin Maxpanda wordt vergeleken met andere dure, gecompliceerde versies van een CMMS. Meer informatie over Maxpanda CMMS

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
ManagerPlus is een populaire oplossing voor het beheer van vaste activa. Met ManagerPlus hoef je de onderhoudsschema's voor vaste activa nooit uit het oog te verliezen.
ManagerPlus is een populaire oplossing voor het beheer van vaste activa. Met ManagerPlus hoef je de onderhoudsschema's nooit uit het oog te verliezen en kun je ervoor zorgen dat je over de benodigde inventaris beschikt om je onderhoud te voltooien. Welke activa je ook moet onderhouden, ManagerPlus biedt er ondersteuning voor. ManagerPlus is een op SaaS gebaseerd platform en is daarom overal toegankelijk via de mobiele app, met of zonder internettoegang. ManagerPlus is het platform voor het beheer van vaste activa dat je nodig hebt om je onderhoud van activa naar een hoger niveau te tillen. Meer informatie over ManagerPlus

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
IT Glue is een bekroond documentatieplatform dat IT-providers helpt om de verspilde tijd bij het zoeken naar informatie drastisch te verminderen.
MSP's zweren bij IT Glue en gaven het de afgelopen twee jaar meer dan 30 onderscheidingen in de sector. Met één blik zie je waarom. IT Glue automatiseert en structureert de documentatie die je nodig hebt om je klanten van dienst te zijn. De resultaten: 50% of meer van de tijd die je technici verspillen met zoeken naar informatie is geëlimineerd. Het verminderen van tijdverspilling leidt tot verhoogde productiviteit, betere klantenservice en uiteindelijk tot hogere marges. Meld je aan voor een demo en ontdek waarom IT Glue een essentieel onderdeel is van elke MSP-stack. Meer informatie over IT Glue

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
De oplossing voor vaste activa van Sage levert van overname tot verwijdering een gebruiksvriendelijke oplossing voor het beheer van vaste activa aan organisaties van elke omvang.
De oplossingen van Sage voor vaste activa helpen bedrijven om redundante gegevensinvoer te elimineren, de nauwkeurigheid te verhogen en de kosten te verlagen en tegelijkertijd te waken tegen niet-naleving van de regelgeving. Dit wordt bereikt door een combinatie van meer dan 300.000 IRS-belastingvoorschriften en GAAP-regels, evenals meer dan 50 afschrijvingsmethoden en een intuïtieve interface, met uitgebreide afschrijvingsberekeningen voor financiële en belastingrapportage, de inventarisatie en afstemming van activa, voortgangsbeheer van bouwprojecten en aangepaste rapportage. Meer informatie over Sage Fixed Assets

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
NETfacilities biedt een hoger rendement door geavanceerde functionaliteiten voor middelenbeheer.
Koppel je bedrijfsmiddelen moeiteloos aan hun specifieke locatie op het terrein en combineer ze in groepen van apparatuur voor een betere organisatie. Als je behoefte hebt aan meer geavanceerde functies zijn er veel andere functionaliteiten zoals streepjescodes, het bijhouden van garanties, het instellen van boven-/onderliggende relaties, het bijhouden van meterstanden en zelfs het instellen van geïntegreerde triggers om werkorders te genereren zodra metingen buiten de door jou ingestelde acceptabele parameters vallen. Meer informatie over NetFacilities

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
België Lokaal product
Neem de volledige controle over je bedrijfsmiddelen met de gebruiksvriendelijke, innovatieve software voor het beheer van bedrijfsmiddelen van CHEQROOM.
CHEQROOM biedt een duidelijk overzicht van je apparatuur in de cloud. Dankzij de mobiele app voor het beheer van vaste activa kun je je bezittingen altijd in de gaten houden, waar je ook bent. Je kunt er gerust op zijn dat CHEQROOM je apparatuurgegevens actueel en op de juiste plek houdt, zodat jij je inventaris de baas kunt blijven. En zeker niet te vergeten: voeg facturen, overeenkomsten en vertrouwelijke bestanden toe – de CHEQROOM-oplossing voor activabeheer kan het allemaal! Meer informatie over Cheqroom

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Rentman helpt je controle te krijgen over je activa vanaf elke locatie. Vervang tijdrovende spreadsheetregistraties door een visueel systeem.
Elke voorraad is uniek, dus dit platform heeft een flexibel systeem ontworpen om je vaste activa te organiseren, van camera's tot operationele apparatuur. Scheid artikelen van onderdelen en houd alles bij elkaar met flexibele bundels en accessoirebeheer. Volg elk item met tags die je eenvoudig kunt scannen met een mobiel apparaat. Meer informatie over Rentman

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Moderniseer het onderhoud met een sectorleidende oplossing voor CMMS voor kleine tot grote bedrijven. Lokale of cloudgebaseerde edities beschikbaar.
Klaar om het onderhoud te moderniseren? De flexibele, krachtige en gebruiksvriendelijke MaintiMizer is al meer dan 30 jaar een leider op het gebied van CMMS. Dit bedrijf is gebouwd op de overtuiging dat een CMMS zich moet kunnen aanpassen aan elke omgeving, zowel lokaal geïmplementeerd als in de cloud. In combinatie met een ondersteuningsteam van wereldklasse heeft dit het bedrijf in staat gesteld om zowel de bedrijfsresultaten als de efficiëntie te verbeteren voor bedrijven in sectoren die variëren van voedsel/drank tot productie tot logistiek en alles daartussenin. Meer informatie over MaintiMizer

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Optimaliseer de workflow, verbeter de communicatie en geef inzicht in het doorlopende onderhoud van je faciliteiten.
Communicatie- en oplossingsbeheer voor detailhandelaars en restaurants. Het beheren van meerdere detailhandellocaties vereist een gecoördineerde planning, communicatie en uitvoering om de effectieve implementatie van operationele bedrijfsstrategieën te garanderen. Big Sky Technologies biedt een geavanceerd communicatie- en oplossingsbeheersysteem voor het vastleggen, volgen, beheren en oplossen van problemen die van invloed zijn op detailhandelbedrijven met meerdere locaties. Meer informatie over ServiceChannel

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
eWorkOrders helpt bij het stroomlijnen van processen in alle bedrijven/sectoren. . Volg, beheer en ondersteun activa gedurende de gehele levensduur van activa.
Als marktleider in CMMS integreert software voor eWorkOrders-middelenbeheer al het activabeheer en het bijhouden in één gebruiksvriendelijke gecentraliseerde database. Houd activadetails, onderhouds- en onkostenactiviteiten bij gedurende de gehele levensduur van de activa, die kunnen worden gebruikt voor discussies over prognoses en afschrijvingen. Maak gedetailleerde rapporten voor audits en inspecties. Meer informatie over eWorkOrders CMMS

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Een aanpasbaar en volledig uitgerust platform voor het volgen van goederen. Eenvoudig te begrijpen en te gebruiken door alle medewerkers. Cloudgebaseerd en mobiel.
Reftab is een platform voor het volgen en beheren van goederen dat bedrijven en scholen helpt te begrijpen hoe hun apparatuur wordt gebruikt door personeel, leerlingen en klanten. Reftab stuurt je proactief informatie en waarschuwingen, zodat je je geen zorgen hoeft te maken over dat je reparaties of garanties mist of te weinig voorraad hebt. De eenvoudig te gebruiken mobiele apps scannen items vanaf elke locatie, zodat je geen informatie hoeft te onthouden en terug hoeft te lopen naar een laptop om iets op te zoeken of updates uit te voeren. Meer informatie over Reftab

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Of je nu het onderhoud wilt stroomlijnen of de kosten van downtime wilt verlagen, MEX is de juiste oplossing voor het beheer van vaste activa voor jou.
Het beheersysteem voor vaste activa MEX biedt een duidelijk en uitgebreid overzicht van al je vaste activa. Met een onfeilbaar middelenregister kan je met een paar klikken werkorders aanmaken, metingen invoeren en preventief onderhoud toewijzen aan je activa. Met Mex kan je productiviteit plannen en te weten komen welk bezit onderhoud nodig heeft, wanneer en welke specifieke taak vereist is. Of je nu het onderhoud wilt stroomlijnen of de kosten van downtime wilt verlagen, MEX is de juiste oplossing voor jou. Meer informatie over MEX Maintenance

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
De intuïtieve UI van Leading2Lean is ontworpen door fabrikanten voor fabrikanten en betrekt het personeel bij het oplossen van productieproblemen.
De Lean Execution System-software van Leading2Lean, CloudDISPATCH, is een digitaal productiesysteem dat fabrikanten over de hele wereld helpt bij het elimineren van afwijkingen in productie, kwaliteit en onderhoud door realtime bruikbare gegevens te verstrekken. Met deze gegevens kunnen zowel operators als leidinggevenden systematische fouten waardoor ze niet aan hun KPI-doelen (bijv. OA en OEE) kunnen voldoen, ontdekken en duurzaam oplossen. Meer informatie over L2L Smart Manufacturing Platform

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Overzichtelijke software voor het beheer van bedrijfsmiddelen, onderhoud en werkorders. Ideale software vereist geen uren voor installatie en training.
Overzichtelijk onderhoudsbeheer met functies zoals volgen van bedrijfsmiddelen, voorraad, rapportage en aantrekkelijke, toonaangevende systeemeigen mobiele apps. Fixd, de toonaangevende verstoorder in de sector voor onderhoudsbeheersoftware, is de ideale software om naar over te stappen wanneer je verouderde software niet met je mee kan groeien naar de toekomst. Meer informatie over Maintainly

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Timly zorgt voor een 360°-overzicht van de volledige inventaris van je bedrijf en automatiseert het volgen van apparaten, tools, machines, faciliteiten en meer.
Met deze oplossing is het volgen en beheren van bedrijfsmiddelen eenvoudig. Timly zorgt voor een 360°-overzicht van de volledige inventaris van je bedrijf. Volg apparaten, tools, machines, faciliteiten en wagenparken op een efficiënte manier. Timly automatiseert alle processen die te maken hebben met fysiek voorraadbeheer: > Wat heb ik? > Waar is het? > Wie heeft het? > Planning: wanneer en waar? > Wanneer is de volgende service? > Onderhoud en reparaties. > Volg defecten. > Gebruiksgegevens. > Wat is het waard? Timly geeft je alle antwoorden met slechts één klik. Meer informatie over Timly

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Krachtige en gebruiksvriendelijke risicobeheersoftware met dashboardstatistieken en grafieken, webportal, dreigingsbeoordelingen, risico-audits, geschiedenis van risicogegevens, workflowgoedkeuringen, meldingen, waarschuwingen, reactie op dreigingen, risicobeoordelingen en documenten. Integratie van rapportage met financiële software. Biedt ondersteunende modules om gebeurtenissen, incidenten, contracten, verzekeringen, claims, projecten en middelen bij te houden. Werkt in alle sectoren en wordt aangeboden in volledig gehoste of zelfgehoste versies met professionele ondersteuning en training. Meer informatie over A1 Tracker

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Drakewell is voorraadbeheersoftware voor olie en gas voor voorraadbeheer, workflow voor activabehoud, verzending en activabewaking voor buitendienst- en gereedschapsverhuurbedrijven.
Drakewell is voorraadbeheersoftware voor olie en gas voor voorraadbeheer, workflow voor activabehoud, verzending en activabewaking voor buitendienst- en gereedschapsverhuurbedrijven. Lees meer over de activa en inventaris van Drakewell op de website. Meer informatie over Drakewell

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Real Asset Management, een MRI-softwarebedrijf, is een toonaangevende leverancier van software voor het beheren en volgen van vaste activa, met meer dan 3000 implementaties in 70 landen. Als krachtig register voor vaste activa volgt en registreert Asset4000 alle wijzigingen die optreden tijdens de levensduur van een bezit. Afschrijving kan worden berekend voor een boek of meerdere boeken om te voldoen aan staats-, federaal en bedrijfsbeleid. Asset4000 is conform SOX, GAAP, de Amerikaanse belastingwetgeving en FASB. Meer informatie over Asset4000

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Volg, beheer, onderhoud en huur retourneerbare fysieke activa.
TrackAbout maakt het gemakkelijk om fysieke vaste activa en het onderhoud dat erop wordt uitgevoerd, bij te houden. Zet streepjescodes of RFID-tags op je activa. Gebruik smartphones, tablets of robuuste handhelds om ze te inventariseren en beheren. Voeg aangepaste velden en mobiele werkstromen toe. Groei met TrackAbout en voeg extra modules toe wanneer je er klaar voor bent. Gratis, onbeperkte klantenondersteuning is inbegrepen voor alle klanten. Je wordt geholpen bij elke stap. Meer informatie over TrackAbout

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Kalibratiebeheersoftware voor één afdeling of voor een hele onderneming, papierloze import en export van gegevens en nog veel meer.
Als het gaat om het beheren van instrumentkalibraties en systeemkwalificaties biedt ProCalV5 unieke voordelen. Of het nu voor een enkele afdeling of een hele onderneming is, je werkproces- en toezichtspraktijken kunnen worden geautomatiseerd, gesystematiseerd en verbeterd. Voor FDA, ISO en andere kwaliteitsgerelateerde faciliteiten is migratie naar papierloze activiteiten de beproefde strategie geworden om kostenbesparingen te realiseren, naleving van wet- en regelgeving te waarborgen en een sterke basis te leggen voor continue verbetering. Meer informatie over ProCalV5

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
CHAMPS, de eerste commercieel beschikbare CMMS-software, biedt al meer dan 40 jaar oplossingen voor ondernemingen.
CHAMPS, de eerste software met een geautomatiseerd onderhoudsbeheersysteem, biedt al meer dan 40 jaar bedrijfsoplossingen voor de controle van werk, middelenbeheer, materiaalbeheer, inkoop- en veiligheidsoplossingen. Toepassingsonderdelen kunnen op zichzelf of als onderdeel van een bedrijfspakketmodule worden geleverd. Opties voor systeemimplementatie: Mobiel; webgebaseerde cloud; on-premises webgebaseerd; en Windows C/S. Licentieopties: SaaS; gehost; en eeuwig durend gebruik. Meer informatie over CHAMPS

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Houdt de financiële, contractuele en inventarisgegevens van hardware, software en virtuele infrastructuur bij, evenals niet-IT-middelen, gedurende hun gehele levenscyclus.
Houdt de financiële, contractuele en inventarisgegevens van hardware, software en virtuele infrastructuur bij, evenals niet-IT-middelen, gedurende hun gehele levenscyclus. Meer informatie over Hardware Asset Management

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Online cloudgebaseerd ticketingsysteem voor helpdesks, ontworpen om jou voor één lage prijs alles te bieden wat je nodig hebt.
SeamlessDesk is betaalbare cloudgebaseerde helpdesksoftware waarmee je de ondersteuningsdoelen van je bedrijf kunt bereiken met intuïtieve software boordevol functies. In tegenstelling tot andere helpdesksoftware beperkt SeamlessDesk je niet met dure pakketplannen om de functies te kunnen krijgen die je wilt of nodig hebt. Dit product biedt onbeperkte toegang tot elke beschikbare productfunctie, ongeacht het pakket dat je kiest. Geef simpelweg aan hoeveel medewerkers je nodig hebt en klaar is Kees. Meer informatie over SeamlessDesk

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
McMain Online is Maintenance Management-oplossing waarmee jullie je asset management kunnen optimaliseren en jullie onderhoudsprocessen kunnen verbeteren.
Wij willen dat onderhoudssoftware voor iedereen toegankelijk is, hoe groot of klein je budget ook is. Ons eigentijdse design en de drag & drop functionaliteiten maken onze software gebruiksvriendelijk. Wil je dat zelf ervaren? Meld je dan aan voor onze trial. Je krijgt dan 30 dagen gratis toegang tot de gehele software, dus neus lekker rond. Ben je overtuigd van het gemak? Laat het ons weten, dan zorgen wij dat alle aangemaakte data meegaat wanneer jullie overstappen. Wij streven ernaar om McMain Online binnen 30 dagen draaiend te hebben op jouw devices. Zo gaat er geen waardevolle informatie verloren en gaan jullie vliegend van start. Meer informatie over McMain

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
PEMAC-middelen: - beheer van bedrijfsmiddelen; - live rapporten; - kalibraties; - conform 21CFR; - beheer van vergunningen en aannemers; - papierloos volgen.
Lever verbeterde bedrijfsprestaties en een veiligere werkomgeving door alle voordelen van een onderhoudsbeheeroplossing te integreren met een uitgebreid pakket van gezondheids- en veiligheidstools, allemaal in één intuïtief platform. Plan, volg en rapporteer over al je apparatuur en je mensen met behulp van dit slimmere CMMS-geautomatiseerde informatiesysteem. PEMAC Assets is geïntegreerd met PEMAC Paperless en H and S-software, waardoor je onderhoudsstrategie wordt ondersteund en onderhoudsinformatie wordt geleverd. Meer informatie over PEMAC Assets

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Beheertool voor eindpuntsystemen waarmee bedrijven IT-middelen, voorraden, systeemimplementatie en beveiligingspatches kunnen beheren.

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Asset Infinity biedt uitgebreide software voor het beheer van vaste activa om al je bedrijfsmiddelen te bewaken, beheren en onderhouden om de efficiëntie te verbeteren.
De Asset Infinity software voor het beheer van vaste activa kan volledig worden aangepast aan de behoeften van de klant. Met het platform kun je alle activagerelateerde informatie in één dashboard bekijken en op één plek een lijst met al je bedrijfsmiddelen inzien. Filter je bedrijfsmiddelen op basis van locatie, categorieën, afdeling, medewerkers, toestand of aangepaste zoekopdracht. Classificeer bedrijfsmiddelen als eigen of partner-eigendom, gehuurde bedrijfsmiddelen, enz. Leg gegevens over bedrijfsmiddelen vast door afbeeldingen en video's toe te voegen. Het kan helpen bij het verlengen van de levensduur van bedrijfsmiddelen en het bijhouden en onderhoud ervan. Meer informatie over Asset Infinity

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
IoT- en AI-gestuurd ondernemingsplatform voor realtime facilitaire diensten en onderhoud. Optimaliseert wereldwijd meer dan 14 miljoen vierkante meter aan ruimte.
Het Connected CMMS van Facilio biedt je realtime inzicht in je bedrijfsmiddelen, zodat je de controle houdt over je bedrijfsmiddelenbeheer. Het platform kan worden geïntegreerd met je bestaande systemen en apps voor een uniforme technische stack voor operationele en onderhoudswerkzaamheden. Onderhoudsteams krijgen hun tijd terug met geautomatiseerde werkprocessen. Meer informatie over Facilio

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Onderhoud van apparatuur, wagenparkbeheer, planning van verzending, tijdregistratie, realtime rapportage, cloud- en offline-capaciteiten.
REDLIST is een oplossing voor productieplanning en activabeheer voor je team. Voor desktop, telefoon en tablet is REDLIST overal en altijd gemakkelijk toegankelijk. Maak onderweg werkorders, leg kritieke gegevens in realtime vast, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang meldingen wanneer activa uitvallen. REDLIST bouwt de snelste en gemakkelijkste digitale tools die de gegevenshiaten tussen managers, teams en machines wegwerken, waardoor je bedrijf beter dan ooit draait. Meer informatie over Redlist

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Canfigure is een modulaire IT-oplossing voor servicebeheer en activabeheer gebaseerd op de principes van een bibliotheek voor informatietechnologie-infrastructuur. Canfigure kan lokaal worden geïmplementeerd of in de cloud worden gehost.
Canfigure is ontworpen om een schaalbare, kosteneffectieve oplossing te bieden. Dankzij de bibliotheek met goed ontworpen modules is het mogelijk uitsluitend de functionaliteit te implementeren die je nodig hebt, en vervolgens uit te breiden in een tempo dat bij je past. De out-of-the-box functionaliteit bestaat uit ondersteuning voor geïntegreerde CMDB (Configuration Management Database), beheer van bedrijfsmiddelen, verandermanagement en service desk. Met de intuïtieve beheerfuncties kun je de database aanpassen en uitbreiden met alle configuratie-informatie die je wilt bijhouden. Meer informatie over Canfigure

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Krijg de controle over je bedrijfsmiddelen en neem afscheid van spreadsheets. Gratis tot 50 bedrijfsmiddelen. Probeer de demo direct zelf.
Neem afscheid van spreadsheets en onhandige systemen met BlueTally. BlueTally is krachtige software voor middelenbeheer waarmee je georganiseerd kunt blijven en alles kunt beheren, van piano's tot telefoons. "Waar is dit?" Krijg een overzicht van waar je bedrijfsmiddelen zich bevinden en hoeveel bedrijfsmiddelen zich op een locatie bevinden. "Wie heeft dit?" Vind welke medewerker het bedrijfsmiddel heeft waarnaar je op zoek bent en wie het eerder had. "Hoeveel zijn er nog over?" Bekijk gemakkelijk hoeveel bedrijfsmiddelen klaar zijn voor gebruik of momenteel gerepareerd worden of in gebruik zijn. Meer informatie over BlueTally

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
Een oplossing voor het volgen van kantoor- en IT-middelen die werknemers, hardware, abonnementen en locaties met elkaar verbindt.
Setyl is een speciale oplossing voor het volgen van kantoor- en IT-middelen. Het kan gebruikt worden om bedrijfsmiddelen en software-abonnementen over een organisatie te distribueren, te beheren en terug te halen. Setyl kan zelf en snel worden geïmplementeerd. Setyl vervangt spreadsheets en gedeelde mappen en stelt je in staat om relaties op te bouwen tussen activa, software- en serviceabonnementen en werknemers op verschillende locaties en juridische entiteiten. Meer informatie over Setyl

Functies

  • Streepjescodes/RFID
  • Beheer van afvalverwijdering
  • Voorraad bijhouden
  • Afschrijvingsbeheer
  • Levensduurbeheer van assets