Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Software voor het beheer van secundaire arbeidsvoorwaarden

Software voor het beheer van secundaire arbeidsvoorwaarden helpt HR-professionals bij het organiseren van personeelsinformatie voor medische, tandheelkundige, 401K, arbeidsongeschiktheids- en pensioenuitkeringen. Deze software helpt ervoor te zorgen dat wordt voldaan aan de voorwaarden voor het in aanmerking komen voor uitkeringen en aan COBRA-normen, en het houdt de uitgaven voor de uitkeringen bij voor bedrijven in vrijwel elke sector. Deze oplossingen omvatten ook uitkeringsoverzicht software en uitkeringenplan software. Zie ook: HR-software, salarisadministratie software en personeelsbeheer software.

70 resultaten

Hoogwaardige, gepersonaliseerde, on-demand geestelijke gezondheidszorg voor je hele personeelsbestand Meer informatie over nilo.health
Een digitaal platform om de geestelijke gezondheid van werknemers te ontwikkelen en te ondersteunen. Op basis van behoeften en voorkeuren biedt nilo.health zowel individuen als teams precies de juiste mate van ondersteuning: van 1-op-1-sessies met psychologen tot groepssessies en zelfhulpmiddelen. Meer informatie over nilo.health

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Volledig beheer van pensioenregelingen met een vaste toezegging, pensioenregelingen met een vaste bijdrage, hybride regelingen, regelingen met meervoudige werkgevers, levensverzekeringsplannen en zorgverzekeringsplannen. Meer informatie over PX3000
Uitgebreid softwarepakket met volledige administratie van alle soorten pensioenplannen en arbeidsvoorzieningen. PX3000 is een schaalbare oplossing met robuuste rapportagefuncties, self-servicetoegang en de mogelijkheid om te integreren met andere bedrijfsoplossingen. Meer informatie over PX3000

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
bob is je alles-in-één platform voor secundaire arbeidsvoorwaarden. Met bob kun je de behoeften van je personeel voor secundaire arbeidsvoorwaarden beoordelen, optimaliseren en leveren. Meer informatie over Bob
bob is een alles-in-één platform voor secundaire arbeidsvoorwaarden. Met bob kun je de behoeften van je personeel voor secundaire arbeidsvoorwaarden beoordelen, optimaliseren en leveren, te beginnen met een automatische inschrijving voor bedrijfspensioenen. Aangezien bob de centrale hub is voor al je mensen en gegevens, regelt de oplossing de arbeidsvoorwaarden rechtstreeks binnen het platform. bob zoekt bijvoorbeeld uit wie van je personeel in aanmerking komt voor automatische inschrijving en wat het je zal kosten ten opzichte van de vier rekengrondslagen die de Britse pensioentoezichthouder heeft gedefinieerd. Je programma voor secundaire arbeidsvoorwaarden zal overeenkomen met je cultuur. Meer informatie over Bob

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Bespaar tijd en geld en krijg gemoedsrust met ADP Workforce Now, de gebruiksvriendelijke en complete oplossing voor het beheer van menselijk kapitaal voor bedrijven met meer dan 50 werknemers. Het volledig geïntegreerde ADP Workforce Now-pakket is vanaf de basis opgebouwd met een enkele database en biedt mogelijkheden voor Human Resources, payroll, arbeidsvoorwaarden, talentmanagement, tijd- en werkbeheer, compliance en HR Analytics. Workforce Now kan ook eenvoudig en veilig worden geïntegreerd met andere HR- en bedrijfstoepassingen. Meer informatie over ADP Workforce Now

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Gusto maakt online salarisadministratie, zorgverzekering, HR en arbeidsongeschiktheid verfrissend eenvoudig, in één geïntegreerd product.
Gusto is een modern, online personeelsplatform dat kleine bedrijven helpt om voor hun teams te zorgen. Deze producten en diensten helpen je met de onboarding, het betalen, verzekeren en betrekken van je team in één geïntegreerd, eenvoudig te gebruiken platform dat geliefd is bij meer dan 100.000 moderne werkgevers. Gusto maakt het een aangename ervaring om dingen te regelen voor je team, terwijl het je helpt je kosten te beheren en te voldoen aan de voorschriften. Je voelt je als een professional, hoe ingewikkeld de situatie ook is. Werk samen met Gusto om een werkplek te creëren waar iedereen tot ontplooiing kan komen. Meer informatie over Gusto

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Goed beoordeelde software voor het beheer van secundaire arbeidsvoorwaarden. Bied en beheer moeiteloos goede secundaire arbeidsvoorwaarden - ziektekostenverzekering, 401k, FSA, HSA en meer.
Goed beoordeelde software voor het beheer van secundaire arbeidsvoorwaarden. Bied en beheer moeiteloos goede secundaire arbeidsvoorwaarden - ziektekostenverzekering, 401k, FSA, HSA en meer. Allemaal in één, modern systeem. Meer informatie over Rippling

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Stroomlijn de HR- en salarisadministratieprocessen en krijg snelle toegang tot werknemersgegevens met behulp van één intuïtief platform.
Help je organisatie met Paycor om de efficiëntie te verbeteren, nalevingsproblemen te verminderen en de tijd terug te krijgen die je nodig hebt om je te concentreren op de bedrijfsstrategie. De alles-in-één-oplossing van Paycor voor HR en payroll maakt handmatig werk overbodig. De intuïtieve interface begeleidt je door elke stap van het proces, waardoor je alles rond payroll snel kunt regelen. Alle werknemersgegevens zijn beschikbaar op één plek. Importeer de uren van medewerkers rechtstreeks, bekijk contante vereisten voordat je loonlijsten indient en beheer werknemersinformatie. Meer informatie over Paycor

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Het beheer van secundaire arbeidsvoorwaarden is slechts een van de vele functies van het bekroonde BambooHR-platform voor personeelsbeheer.
Het beheer van secundaire arbeidsvoorwaarden is slechts één kenmerk van dit bekroonde kernpakket voor HR. BambooHR biedt het volgen van sollicitanten, tools voor on-boarding, e-handtekeningen, registratie van vrijgenomen tijd en beschikbaar prestatiebeheer, plus eenvoudige rapportage en een handige mobiele app. BambooHR bevrijdt HR uit de spiraal van gegevensbeheer, waardoor het effectiever, efficiënter en menselijker wordt. Ga naar bamboohr.com of bel voor een demo en start een gratis proefversie. Meer informatie over BambooHR

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Beheer salarisadministratie, online of in-house, en bespaar geld op urenregistratie, rapporten en verwerking van salarisadministratie.
Paychex Flex is een alles-in-één-oplossing voor payroll en HR waarop je kunt voortbouwen naarmate je bedrijf groeit of verandert. Gebruik het om salarisadministratie uit te voeren en je HR-administratie, pensioen en verzekeringsbeheer te integreren met uitstekende service en deskundige kennis van de regelgeving die van invloed kan zijn op je bedrijf. Ontvang 2 maanden gratis loonverwerking voor een beperkte tijd. Klik op de link voor meer informatie. Meer informatie over Paychex Flex

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
HR, workforce planning, recruiting, and talent management working together in one system.
Workday HCM is een enkele cloudbased oplossing voor planning, analyse en uitvoering die door veel Fortune-500 ondernemingen wordt gebruikt om met agility en efficiency te opereren en om ze voor te bereiden op de toekomst. In tegenstelling tot rigide HR-systemen of point-to-point-oplossingen biedt alleen Workday een op competentie gebaseerde HCM-basis. Daarnaast werkt Workday continu aan innovaties om klantensucces mogelijk te maken. Meer informatie over Workday HCM

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Krachtige, enkelvoudige toepassing met één gebruikerservaring en geen interfaces. Elimineert het onderhouden van interfaces tussen de module en de database.
Dayforce is een wereldwijd HCM-platform dat de werknemerservaring transformeert. Het integreert gegevens uit de gehele levenscyclus van medewerkers om betere besluitvorming op elk niveau mogelijk te maken. Dayforce is een uitgebreid cloudplatform dat in één toepassing HR, salarisadministratie, secundaire arbeidsvoorwaarden, personeelsbeheer en talentbeheer combineert. Het schaalbare platform is gebaseerd op één flexibel systeem voor regels gecombineerd met realtime updates en berekeningen die helpen bij het voldoen aan complexe wettelijke vereisten. Meer informatie over Dayforce HCM

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Op omvang afgestemde voordelen die passen bij je organisatie en medewerkers.
Kronos Workforce Ready is een reeks tools voor het beheer van menselijk kapitaal op één uniform cloudplatform waarmee je de volledige levenscyclus van je werknemers kunt beheren, van de fase voorafgaand aan het inhuren tot aan hun pensioen. Oplossingen voor HR, werving, onboarding, tijdregistratie, payroll en meer zijn eenvoudig toegankelijk via één enkele intuïtieve interface. Geautomatiseerde en schaalbare tools bieden één enkele bron van waarheid met gemeenschappelijke rapportage, dashboards en robuuste workflows. Inbegrepen self-service en een mobiele app zorgen voor eenvoudige, altijd beschikbare toegang. Meer informatie over UKG Ready

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Geniet van een gestroomlijnd proces voor het inschrijven voor secundaire arbeidsvoorwaarden voor jou en je medewerkers, op één enkel registratiesysteem zonder opnieuw invoeren van gegevens.
Geniet van een gestroomlijnd proces voor het inschrijven voor secundaire arbeidsvoorwaarden voor jou en je medewerkers, op één enkel registratiesysteem zonder opnieuw invoeren van gegevens. Gebruik deze software voor het beheer van secundaire arbeidsvoorwaarden voor 24/7 toegang tot informatie over secundaire arbeidsvoorwaarden, het aanpassen van de opzet van het plan, de inhoudingsbedragen, de inschrijfdatums en wachttijden, batchupdates van de inhoudingsbedragen voor alle werknemers, de mogelijkheid voor werknemers om te testen hoe de inhoudingen het nettoloon beïnvloeden, het veilig online updaten van wijzigingen voor providers en meer. Meer informatie over Paycom

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
De beste plannen met de beste tarieven.
Zenefits helpt je bij het vinden van de juiste verzekeringsplannen voor je werknemers en je bedrijf. Je kunt je bestaande plannen, tarieven en leveranciers behouden, of binnen enkele minuten nieuwe regelingen instellen. Dit platform kan je helpen bij het beheren van allerlei soorten verzekeringen - medisch, tandheelkunde, gezichtsvermogen, levensverzekering en arbeidsongeschiktheid, inboedel- en aansprakelijkheidsverzekering, HSA, FSA en meer. Meer informatie over TriNet Zenefits

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Online oplossing voor loonlijst en HCM waarmee kleine tot grote ondernemingen de beloningen, secundaire arbeidsvoorwaarden en meer van werknemers kunnen beheren en bijhouden.
Online oplossing voor loonlijst en HCM vermindert administratieve taken en houdt nauwkeurige tijd- en aanwezigheidsgegevens bij voor individuele werknemers, allemaal op één plek. Bovendien worden nieuwe medewerkers automatisch aan het systeem toegevoegd, waardoor de processen nog verder worden gestroomlijnd. Het platform is 24/7 toegankelijk vanaf elke locatie met behulp van de mobiele toepassing. Meer informatie over Paylocity

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Via het PEO-model hebben je werknemers toegang tot ziektekostenverzekering, tandartsverzekering en oogheelkundige verzekering.
Zorg ervoor dat je team zich veilig en gewaardeerd voelt met toegang tot professionele voordelen tegen betaalbaardere tarieven. Als Professional Employer Organisation (PEO) combineert Justworks toegang tot secundaire arbeidsvoorwaarden, naleving, HR-tools en loonadministratie onder een overkoepelende dienst, en worden medewerkersgerelateerde verantwoordelijkheden voor je geregeld. Dit product is vanaf de grond opgebouwd om het runnen van je bedrijf zo makkelijk mogelijk te maken. En met 24/7/365 ondersteuning staat de oplossing altijd voor je klaar. Meer informatie over Justworks

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Branch is een mobiele technologie die werknemers op uurbasis helpt om financieel te groeien.
Branch stelt ondernemingen in staat om medewerkers op uurbasis aan te trekken en te behouden met behulp van een mobile-first technologie die ze een voorsprong geeft op financieel vlak. Het personeelsverloop is nog nooit zo hoog geweest, en het kost werkgevers meer dan $ 2500 om één uurloonwerknemer te vervangen. Het behouden en betrekken van werknemers kan de productiviteit, klantervaringen en winstgevendheid van een bedrijf verbeteren. Meer informatie over Branch

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Full-service salarisadministratie, gebouwd door Square. Betaal je team met een paar klikken. Beheer je bedrijf op één plek. Het platform verwerkt je belastingaangifte.
Het bedrijf dat creditcard-acceptatie heeft vereenvoudigd, maakt het nu gemakkelijk om je team te betalen. Square Payroll is een full-service salarisadministratieproduct dat online of via een gratis mobiele app (iOS en Android) beschikbaar is. Betaal W-2-werknemers, 1099 aannemers of beide. Onbeperkte looncycli en alle belastingaangiften inbegrepen voor slechts $ 29/maand plus $ 5/betaald persoon. Square verwerkt alle loonbelastingberekeningen en betalingen. Je hebt ook toegang tot personeelsvoorzieningen zoals ziektekostenverzekeringen en pensioenspaarregelingen. Landelijk beschikbaar. Meer informatie over Square Payroll

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
De UltiPro® cloudoplossingen voor HR, salarisadministratie en talentbeheer van Ultimate Software helpen organisaties de werknemerservaring te verbeteren en te laten groeien.
Ultimate Software streeft ernaar mensen altijd op de eerste plaats te zetten. Dit kernprincipe stimuleert de creatie van deze bekroonde technologie voor HR-, payroll- en talentbeheer; levering van toonaangevende klantenservice; en het belang van werknemersgerichte cultuur. Ultimate staat sinds 2012 in de top 25 van de jaarlijkse Fortune-rangschikking van 100 beste bedrijven om voor te werken, en is door Fortune vier jaar op een rij (2016-2019) uitgeroepen tot de beste grote werkplek in technologie. Meer informatie over UKG Pro

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Loonadministratie en naleving ontworpen voor het wereldwijde personeel. Deel ondersteunt meer dan 4500 klanten, van mkb’s tot beursgenoteerde bedrijven.
Deel is wereldwijde salarisadministratie en conforme werving ontworpen voor externe teams, waarbij iedereen, ongeacht hun locatie, in dienst kan worden genomen en betaald. Neem fulltime werknemers of onafhankelijke aannemers over de hele wereld binnen enkele minuten onmiddellijk legaal in dienst. Met Deel regelen teams de internationale loonadministratie vanuit een zelfbedieningsplatform. Eenvoudig loonadministratiebeheer zorgt ervoor dat iedereen op tijd wordt betaald, en gelokaliseerde oplossingen voor secundaire arbeidsvoorwaarden ondersteunen pensioen, bonussen, vakanties, aandelenbeurzen en meer. Meer informatie over Deel

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Uitgebreide, volledig schaalbare HCM-software voor al je personeelsmanagementprocessen.
Uitgebreide, volledig schaalbare HCM-software voor al je personeelsmanagementprocessen. Meer informatie over isolved

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Namely is het platform voor human resources, salarisadministratie en secundaire voorwaarden waar je werknemers graag mee zullen werken.
Namely is meer dan alleen de administratie van secundaire voorwaarden, het is een human resources-platform dat werknemers graag gebruiken. Namely is krachtige, gebruiksvriendelijke technologie waarmee kleine tot middelgrote bedrijven (50 tot 1000 werknemers) hun human resources, salarisadministratie, secundaire voorwaarden, en tijd en aanwezigheid op één plek kunnen afhandelen. In combinatie met toonaangevende ondersteuning, krijgt elke klant van Namely de software en service die ze nodig hebben om eersteklas human resources en een sterke, betrokken bedrijfscultuur te bieden. Plan je gratis demo. Meer informatie over Namely

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
De alles-in-één app voor declaraties, creditcards en employee benefits
Met onze intuïtieve app kunnen bedrijven en hun werknemers al hun zakelijke uitgaven eenvoudig beheren. Van declaraties en zakelijke creditcards in eigen beheer, tot employee benefits die je helpen talent aan je te binden. Krachtige integraties met boekhouding-, salaris-, reis- en HR-systemen in heel Europa maken een veilig end-to-end proces en efficiënte samenwerking tussen boekhouding, controlling en HR mogelijk. We bieden een snelle onboarding en service van hoge kwaliteit, samen met andere add-ons om aan de specifieke behoeften van jouw bedrijf te voldoen. Met Circula maak jij je medewerkers blij door ze tijd terug te geven. Meer informatie over Circula

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Software voor het vereenvoudigen van personeelstaken zoals loonadministratie of vakanties, voor kleine en middelgrote bedrijven.
Krachtige software voor kleine en middelgrote bedrijven gericht op het vereenvoudigen van de saaiste personeelstaken zoals loonadministratie of vakanties. Het is gelukt om de persoonlijke, praktische behandeling van een arbeidsadviseur te combineren met de veilige en snelle technologie van een startup om bedrijven een krachtige service te bieden als geen ander. Meer informatie over Factorial

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Xactly Incent is de toonaangevende softwareoplossing voor verkoopprestatiebeheer voor bedrijven op ondernemingsniveau.
Xactly Incent is de toonaangevende oplossing voor het beheer van verkoopprestaties voor ondernemingen. Van programmaontwerp en -berekeningen tot benchmarking, rapportage en analyse, Xactly maakt de meest gecompliceerde compensatieprogramma's eenvoudig te beheren en foutloos. Verbeter prestaties: zichtbaarheid en begrip via dashboards en rapportage. Neem de controle: test met gebruik van verschillende scenario's om de impact te zien voordat veranderingen hun uitwerking hebben. Ga mobiel: breng de kracht van incentives naar het mobiele apparaat van elke vertegenwoordiger. Meer informatie over Xactly Incent

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Toonaangevende software voor salarisadministratie en HR uit India die naadloos, nauwkeurig en kosteneffectief is.
greytHR is volledig geïntegreerde cloudgebaseerde software voor HR en salarisadministratie met 100% wettelijke naleving. greytHR automatiseert belangrijke gebieden van HR, salarisbeheer, verlof en aanwezigheidsregistratie. Krachtig ESS-portal met een mobiele app voor managers en medewerkers biedt directe en mobiele toegang tot loonstrookjes en verlof- en aanwezigheidsgegevens. Met meer dan 6500 zeer tevreden klanten en het beheer van meer dan 800.000 werknemersdossiers, begrijpt dit platform wat er nodig is om 24/7 een hoogwaardige softwareservice te leveren. Meer informatie over greytHR

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
SurePayroll maakt salarisadministratie eenvoudig, waardoor je tijd bespaart en je de flexibiliteit hebt om de salarisadministratie in je planning op te nemen. Ideaal voor 1-10 werknemers.
Small Business Payroll van SurePayroll is een toonaangevende online payroll service voor kleine bedrijven door het hele land. Gepersonaliseerde ondersteuning is afkomstig van een bekroond in de VS gebaseerd klantenserviceteam dat beschikbaar is via telefoon, e-mail en chat. Small Business Payroll vereenvoudigt en garandeert het proces, waardoor salarisadministratie gemakkelijk kan worden ingediend - vanaf elke locatie op elk gewenst moment. Meer informatie over SurePayroll

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
ADP TotalSource is je full-service partner voor HR, secundaire arbeidsvoorwaarden, salarisadministratie, compliance, werknemerscompensatie, in dienst nemen, onboarden en meer.
ADP TotalSource is een PEO-oplossing die kleine en middelgrote bedrijven alle voordelen biedt van een full-service HR-afdeling plus toegang tot voordelen van een Fortune 500-kaliber. Experts bieden precies de hulp die je nodig hebt om te helpen met alledaagse zaken zoals in dienst nemen, personeelsproblemen, naleving van de regelgeving, betalen van je werknemers en trainingen. Bovendien zijn er experts beschikbaar om je te helpen bepalen hoe je van je bedrijf een geweldige werkplek kunt maken, naar nieuwe gebieden kunt uitbreiden en meer. Meer informatie over ADP TotalSource

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Het beheer van secundaire arbeidsvoorwaarden is eenvoudig gemaakt via een bibliotheek van contracten, beleidsregels en documenten, evenals een claimbeheersysteem dat is geïntegreerd in de functie voor salarisadministratie.
Employment Hero maakt het beheren van secundaire arbeidsvoorwaarden voor iedereen eenvoudig. Ten eerste heeft dit platform een volledige bibliotheek met arbeidscontracten, HR-beleidsregels en documenten tot je beschikking wanneer je ze nodig hebt. Dit maakt het veel gemakkelijker om de secundaire arbeidsvoorwaarden voor individuele werknemers bij te houden en rapporten te creëren over salarissen en secundaire arbeidsvoorwaarden binnen hun pakket. Dit platform heeft ook een claimbeheersysteem geïntegreerd in de functie voor salarisadministratie. Meer informatie over Employment Hero

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
OrangeHRM is 's werelds meest populaire oplossing voor personeelsbeheer, met meer dan 3,5 miljoen gebruikers wereldwijd.
OrangeHRM is de meest flexibele en kostenbesparende software voor personeelsbeheer (HRM) ter wereld. Orange HRM biedt keuze, flexibiliteit en betaalbaarheid en geeft je drie eersteklas producten: Open source: gratis, veelzijdige, intuïtieve software voor zeer kleine bedrijven. Professional: perfect voor snel groeiende kleine tot middelgrote organisaties. Enterprise: biedt een keuze aan gespecialiseerde modules die zijn ontworpen voor internationale ondernemingen. Meer informatie over OrangeHRM

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Cloudgebaseerd HCM-platform waarmee bedrijven van elke omvang loonlijsten, aanwezigheid, voorzieningen en andere HR-diensten kunnen beheren.
ADP Vantage biedt geïntegreerde tools zoals HR-salarisadministratie, personeelsbeheer, secundaire voorwaarden, werving, talentbeheer en introductie voor nieuwe medewerkers. Bovendien kunnen personeelsmanagers met de self-service-opties volledig inzicht krijgen in hun wervingsinspanningen en kandidaten in dienst nemen met uitgebreide vaardigheden. Self-service-oplossingen voor medewerkers en managers stroomlijnen het onboardingproces. De ingebouwde oplossing voor talentbeheer helpt de prestaties van medewerkers te synchroniseren met bedrijfsdoelstellingen. Meer informatie over ADP Vantage HCM

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Tot ziens papier, hallo gemak
Ease (voorheen EaseCentral) maakt het eenvoudig om secundaire arbeidsvoorwaarden in te stellen en te beheren, nieuwe medewerkers te onboarden, compliant te blijven en werknemers één locatie te bieden voor al hun personeelsinformatie. Sluit je vandaag aan bij de 60.000 mkb's die Ease gebruiken om de registratietijd te verkorten en de medewerkersbetrokkenheid bij secundaire arbeidsvoorwaarden en HR-programma's te vergroten. Meer informatie over Ease

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Een cloudgebaseerd systeem dat werkgevers helpt de levenscyclus van werknemers te beheren van hun werving tot pensionering.
Een cloudgebaseerd systeem dat werkgevers helpt de levenscyclus van werknemers te beheren van hun werving tot pensionering. Meer informatie over Netchex

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Employee Navigator is voordelen-, HR- en compliance-software voor makelaars en hun klanten.
Employee Navigator is voordelen-, HR- en compliance-software voor makelaars en hun klanten. Met Employee Navigator kunnen makelaars hun klanten nu een enkele oplossing bieden om alles te beheren, van uitkeringsadministratie tot onboarding en PTO (paid time off, betaald verlof). En omdat het systeem zelfstandig bediend kan worden, konden de kosten van de technologie met meer dan 90% worden verlaagd, waardoor eersteklas technologie in handen kwam van elke makelaar en werkgever in de Verenigde Staten. Meer informatie over Employee Navigator

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Secundaire arbeidsvoorwaarden zijn vaak complex, maar het beheren ervan hoeft dat niet te zijn. Met BerniePortal kun je werknemers moeiteloos inschrijven voor secundaire arbeidsvoorwaarden en deze beheren en bekijken.
Met de eenvoudige online BerniePortal-functie voor secundaire arbeidsvoorwaardenl is het beheren van deze arbeidsvoorwaarden eenvoudiger dan ooit. Werkgevers hebben de mogelijkheid om meer concurrerende secundaire arbeidsvoorwaarden te bieden en de eenvoudige winkelwagenervaring stelt werknemers in staat om moeiteloos secundaire arbeidsvoorwaarden te selecteren en de kosten ervan te vergelijken. Bovendien hebben ze een uitstekend aanbod. Het is slechts een van de vele functionaliteiten waarmee je de volledige levenscyclus van medewerkers beter kunt beheren. BerniePortal brengt een revolutie teweeg in de manier waarop jij HR beheert, van het kandidatenvolgsysteem en onboarding tot en met het beheren van secundaire arbeidsvoorwaarden. Meer informatie over BerniePortal

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Verenig HR + secundaire arbeidsvoorwaarden + loonlijst in een vereenvoudigd, gepersonaliseerd, alles-in-één mensenplatform.
Verenig HR + secundaire arbeidsvoorwaarden + loonlijst in een vereenvoudigd, gepersonaliseerd, alles-in-één mensenplatform. Rise bespaart Canadese bedrijven tijd en geld en helpt de aandacht weer te richten op wat echt belangrijk is: mensen. Boek vandaag nog een live platformdemo. Meer informatie over Rise

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
GoCo biedt moderne HR en secundaire arbeidsvoorwaarden, ontworpen voor flexibiliteit en gebruiksgemak. Breng je eigen secundaire voorwaarden en tussenpersoon mee, of laat een passende voor je vinden.
Upgrade je secundaire arbeidsvoorwaarden met modern, gebruiksvriendelijk beheer van HR en secundaire arbeidsvoorwaarden. GoCo is één enkele oplossing voor het inschrijven en beheren van alle aanbiedingen van secundaire arbeidsvoorwaarden van je bedrijf, waaronder: gezondheids-, tandheelkundige en oogzorg; FSA, HSA, HRA; levens-, ongeval- en invaliditeitsverzekering; 401k, forensenvoordelen en meer. En met GoCo krijg je het gemak en comfort van een modern online inschrijvingsplatform, zonder de rompslomp van het wisselen van aanbieders of tussenpersonen. Je kunt je eigen tussenpersoon meenemen, of een passende voor je laten vinden. Meer informatie over GoCo

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Humi is de toonaangevende oplossing in Canada voor HR, secundaire arbeidsvoorwaarden en loonadministratie die je bedrijf zeer zal waarderen. Lees meer op de website van Humi.
Humi is de toonaangevende oplossing in Canada voor HR, loonadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden. Humi is gebruiksvriendelijke maar impactvolle software voor kleine tot middelgrote bedrijven. Gebruik Humi HR voor het onboarden van medewerkers, verlof en alles daartussenin. Gebruik Humi Payroll voor eenvoudige, conforme en tijdige uitvoeringen van de loonadministratie. Gebruik Humi Benefits om flexibele pakketten te beheren die jij en je medewerkers zeer zullen waarderen. Sluit je aan bij de duizenden bedrijven die Humi kiezen voor het beheer van alles wat met HR, loonadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden te maken heeft. Lees meer op de website van Humi. Meer informatie over Humi

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van secundaire arbeidsvoorwaarden waarmee bedrijven hun regelingen voor woon-werkverkeer, fitnessprogramma's, cadeaubonnen en meer kunnen beheren.
Een geconsolideerd platform voor secundaire arbeidsvoorwaarden met wellnessprogrammering, beheer van bruto secundaire arbeidsvoorwaarden en werknemersbeloningen en -erkenning. Dit platform is gericht op het vergroten van de medewerkersbetrokkenheid door werknemers één platform te bieden voor toegang tot en gebruik van hun secundaire arbeidsvoorwaarden. Er is ook een lage administratieve last voor HR-managers, omdat ze via deze portal hun programma's kunnen beheren en een toegewijde accountmanager hebben. Meer informatie over ThrivePass

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
PeopleKeep is automatiseringssoftware voor gezondheidsvoordelen die het aanbieden van voordelen eenvoudig, moeiteloos en persoonlijk voor iedereen maakt.
PeopleKeep is geautomatiseerde software voor gezondheidsvoordelen die exclusief voor kleine bedrijven is gemaakt. Met PeopleKeep kunnen bedrijven hun werknemers belastingvrij geld geven om te besteden aan de gezondheidsdiensten die zij het meest waardevol vinden. Voor bedrijven voor wie een collectieve ziektekostenverzekering geen optie is, is PeopleKeep vaak perfect. Met deze software besparen bedrijven gemiddeld 35% belasting vergeleken met het verhogen van het salaris. Ga naar peoplekeep.com om een gratis demo van de software aan te vragen en begin met het aanbieden van gezondheidsvoordelen. Meer informatie over PeopleKeep

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Digitaal platform dat het gemakkelijker maakt om 401(k)-pensioenplannen aan te bieden en te beheren door traditionele knelpunten te verwijderen.
Digitaal platform dat het gemakkelijker maakt om 401(k)-pensioenplannen aan te bieden en te beheren door traditionele knelpunten te verwijderen. Meer informatie over Vestwell

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Systeem voor salarisadministratie, bestaande uit advies op maat, marktgegevens en informatie, software, training en doorlopende ondersteuning.
Compease is een uitgebreid, geautomatiseerd programma voor loonadministratie met onder meer deskundig advies over beloningen, actuele salarismarktgegevens, gebruiksvriendelijke software en jaarlijkse updates. Compease helpt bij het handhaven van nauwkeurige en concurrerende salaristarieven, aangepast aan jouw arbeidsmarkt en sector, en bij het beheren van loonsverhogingen en beloningsbudgetten. Blijf in de hedendaagse economie competitief door ervoor te zorgen dat in jouw organisatie de salarissen marktconform en billijk zijn. Meer informatie over Compease

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Pakket met toepassingen voor het beheer van menselijk kapitaal: HR, secundaire arbeidsvoorwaarden, salarisadministratie, prestatie- en talentbeheer.
Pakket met toepassingen voor het beheer van menselijk kapitaal: HR, secundaire arbeidsvoorwaarden, salarisadministratie, prestatie- en talentbeheer. Meer informatie over Oracle Cloud HCM

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Oplossing voor HRIS, beheer van menselijk kapitaal en secundaire arbeidsvoorwaarden die tal van knelpunten binnen HR verwijdert.
Flock is een geautomatiseerde oplossing voor HRIS, het beheer van menselijk kapitaal en het beheer van secundaire arbeidsvoorwaarden. Het verwijdert tal van knelpunten en vereenvoudigt de tijdrovende en dure HR-administratieve taken die nodig zijn om werknemers te onboarden en continu te beheren, van aanwerving tot pensionering. Meer informatie over Flock

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Ascentis biedt krachtige maar gebruiksvriendelijke uitgebreide beheer van menselijk kapitaal-software voor middelgrote, Amerikaanse bedrijven.
Begin op elke gewenste plek. Voeg op elk gewenst moment toe. Het toonaangevende a-la carte uitgebreide technologieplatform voor het beheer van menselijk kapitaal en oplossingen voor personeelsbeheer van Ascentis worden ondersteund door een voortdurende inzet voor het leveren van een onovertroffen klantervaring. De technologiemodules van Ascentis werken onafhankelijk of samen om te voldoen aan de behoeften van elke klant, waar ze zich ook bevinden in het traject voor beheer van menselijk kapitaal. Meer informatie over Ascentis

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Collage is ideaal voor kleine en middelgrote bedrijven (minder dan 200 medewerkers) die het beheer van HR en secundaire arbeidsvoorwaarden willen vereenvoudigen.
Collage is Canada's toonaangevende tweetalige platform voor het beheer van HR en secundaire arbeidsvoorwaarden dat speciaal is ontworpen voor de behoeften van kleine en middelgrote bedrijven in verschillende sectoren. Platformfuncties omvatten het bijhouden van personeelsdossiers, onboarding van nieuwe aanwervingen, administratie van secundaire arbeidsvoorwaarden, verlofregistratie, werving (ATS), prestatiebeoordelingen, HR-rapportage en volledig beheerde salarisadministratie. Collage digitaliseert ook groepsplannen voor secundaire arbeidsvoorwaarden door te synchroniseren met elke verzekeraar in Canada. Meer informatie over Collage HR

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Verleid en behoud wereldwijd talent door een concurrerend secundair arbeidsvoorwaardenpakket en voordelen aan te bieden die op hun land zijn afgestemd.
Remote begrijpt dat verschillende mensen aan verschillende dingen waarde hechten, dus biedt het aangepaste pakketten arbeidsvoorwaarden die op elk land afgestemd zijn. Bedrijven kunnen secundaire arbeidsvoorwaarden en voordelen van wereldklasse bieden die niet alleen voldoen aan de lokale wetgeving, maar ook voldoen aan de hoge normen van werknemers. Van betaald verlof en vakanties tot gezondheidszorg en levensverzekeringen, het eenvoudig beheren van secundaire arbeidsvoorwaarden is slechts één onderdeel van het Remote-platform. Meer informatie over Remote

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Tijdbesparende software voor inroostering en HR die het MKB helpt hun mensen op de eerste plaats te zetten en hun bedrijf vooruit te helpen.
Breathe biedt tijdbesparende software die het MKB helpt om hun mensen op de eerste plaats te zetten. Tot dusver zijn er twee gebruiksvriendelijke systemen beschikbaar, één om de HR-administratie te vereenvoudigen en de andere om inroostering van personeel te beheren. Beide systemen zijn in eigen huis ontwikkeld. Ze zijn ontworpen voor bedrijven met maximaal 250 werknemers en zijn supereenvoudig in het gebruik. Laat de spreadsheets en het tijdrovende papierwerk achterwege en ontdek een betere manier om je mensen te beheren. Start vandaag nog met je 14-daagse proefperiode en ontdek hoe de intuïtieve producten van Breathe je kunnen helpen. Meer informatie over Breathe

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer
Zorgprofessionals kunnen nu gebruikmaken van verzekeringsvoordelen en tegelijkertijd de beperkingen van het in een netwerk zijn vermijden.
Anagram, voorheen Patch, is een online verzekeringsassistent die zorgverleners en patiënten helpt om binnen enkele minuten voordelen buiten het netwerk te begrijpen en online claims in te dienen. Nooit meer telefonisch contact opnemen met verzekeringsmaatschappijen of papieren claims indienen. Met behulp van Patch kunnen zorgaanbieders patiënten het exacte te verwachten vergoedingsbedrag laten weten en automatisch namens hen een geoptimaliseerde claim indienen. Meer informatie over Anagram

Functies

  • Beheer van aftrekposten
  • Administratie voor werknemersvoordelen
  • Administratie van ziektekostenverzekeringen
  • Providerbeheer
  • ACA-rapportage
  • Zelfserviceportal
  • Compliancebeheer
  • Werknemersdatabase
  • Payrollbeheer