België Lokale producten weergeven
343 resultaten
Oplossing voor het beheer van leveranciersbetalingen, waarbij alle crediteurenprocessen worden geautomatiseerd, van de onboarding van de begunstigde tot betalingen en afstemming. Meer informatie over Tipalti
Tipalti verzamelt niet alleen informatie op een veilige manier, maar de bedrijfseigen regels-engine, die werkt op basis van 26.000 algemene regels, identificeert betalingsproblemen voordat ze plaatsvinden. Hierdoor wordt het foutenpercentage van betalingen met meer dan 66% verminderd. De regels controleren en valideren lokale bankroutingsdetails zoals SWIFT- en IBAN-codes op basis van het land van de begunstigde en de betaalmethode. Tipalti regelt ook de naleving van FATCA-belasting voor je, met gedigitaliseerde belastingformulieren, TIN-matching en voorbereiding van 1099/1042-S belastingaangifte. Meer informatie over Tipalti

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Een eenvoudig te gebruiken, krachtige, cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer gebaseerd op AI en automatisering. Kies vandaag nog een betere manier. Meer informatie over Gatekeeper
Een eenvoudig te gebruiken, krachtige cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer. Beheer leveranciers op een naadloze manier en ontvang geautomatiseerde meldingen van belangrijke datums, hou risico's in de gaten, beheer de werklast en sla bestanden en berichten op binnen het hele bedrijf - en dit alles op één plek. Profiteer van een onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, een portal voor leveranciers, prestatiebeheer voor leveranciers en een groot aantal tools voor samenwerking en automatisering. Verkrijg compleet overzicht en controle over je leveranciersportfolio, minimaliseer de bedrijfsrisico's en haal de maximale waarde uit je partners. Meer informatie over Gatekeeper

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
De mooie, eenvoudige software voor het beheer van leveranciers en aannemers. Meer informatie over Worksuite
Shortlist is een slim, gebruiksvriendelijk platform voor het beheer van leveranciers. Het maakt het gemakkelijk om met slechts een paar klikken je leveranciers en contracten te onboarden, beheren en volgen. Zorg voor compliance, monitor risico's, ontvang meldingen rond belangrijke datums en krijg in een fractie van de tijd toegang tot gedetailleerde rapporten. Meer informatie over Worksuite

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Beheer van leveranciersrisico's en beveiligingsvragenlijsten. StandardFusion is een GRC-oplossing voor het beheren van je informatiebeveiligingsprogramma's voor naleving en risicobeheer. Meer informatie over StandardFusion
Ontworpen voor het beheer van leveranciersrisico's en beveiligingsvragenlijsten. StandardFusion is een GRC-oplossing voor het technisch georiënteerde MKB en informatiebeveiligingsteams van grote ondernemingen. Elimineer het ongemak van het werken met spreadsheets door één enkel registratiesysteem te gebruiken. Cloudgebaseerd SaaS- of lokaal platform dat de naleving van informatiebeveiliging eenvoudig, toegankelijk en schaalbaar maakt. Beheer de naleving van meerdere standaarden; ISO, SOC2, NIST, HIPAA, AVG, PCI-DSS, FedRAMP en meer. Verbind wat je organisatie doet, met wat je organisatie moet doen. Meer informatie over StandardFusion

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Bespaar tijd en geld door handmatige werkzaamheden te beëindigen. Eenvoudig beheer van de leveranciersketen, geautomatiseerde PR en verwerking van inkooporders: allemaal in één software. Meer informatie over Precoro
Innovatieve software voor inkoop- en leveranciersbeheer voor kleine en middelgrote bedrijven die binnen no-time is geïmplementeerd en flexibele open prijzen heeft. Precoro helpt bedrijven in 50 landen om handmatig werk te elimineren, de zichtbaarheid te verbeteren en hun aankopen op de beste manier te beheren. Gestroomlijnde goedkeuringen, gecontroleerde budgetten, eenvoudige PR- en PO-processen - alles wat je nodig hebt om veel tijd en geld te besparen. Meer informatie over Precoro

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Een strategic sourcingoplossing die procesautomatisering integreert met leveranciersbeheer en geavanceerde analysefuncties. Meer informatie over MeRLIN
MeRLIN is een oplossing voor strategic sourcing die naadloos geïntegreerde automatisering van het sourcingproces biedt voor RFx/eAuctions, met functies voor leveranciersbeheer en planning, aangevuld met geavanceerde analysefuncties. Het speelt een belangrijke rol bij het verbeteren van de samenwerking tussen kopers en leveranciers op een intuïtief en gebruiksvriendelijk platform. MeRLIN is modulair, flexibel, configureerbaar en eenvoudig te implementeren. Het is de ideale oplossing voor de strategic sourcingbehoeften van enterprise sourcing-organisaties. Meer informatie over MeRLIN

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Kissflow biedt je de populairste cloudoplossing voor inkoop die flexibel is en alles biedt van inkoop tot leveranciersbeheer, alles in één platform. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud
Kissflow Procurement Cloud is de populairste flexibele inkoopoplossing met een compleet aanbod, van inkoop tot leveranciersbeheer, allemaal in één platform. Het bevat alles: inkooporders, inkoopaanvra gen, leveranciersbeheer, inkoopfacturering, analyses en integraties. Meer informatie over Kissflow Procurement Cloud

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
IntegrityNext - de oplossing voor controle op duurzaamheid en naleving van leveranciers om reputatierisico en nalevingsboetes te voorkomen. Meer informatie over IntegrityNext
IntegrityNext stelt organisaties in staat om 100% van hun leveranciers op duurzaamheid en naleving te controleren om aan de wettelijke vereisten te voldoen. Het IntegrityNext-platform verkrijgt automatisch de vereiste zelfbeoordelingen en certificaten van leveranciers, terwijl sociale media worden gecontroleerd op wanpraktijken en reputatierisico's. IntegrityNext dekt onder meer de bestrijding van omkoping en corruptie, milieubescherming, mensenrechten en arbeid, gezondheid en veiligheid, cyberbeveiliging en bedrijfscontinuïteit. Meer informatie over IntegrityNext

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Prokuria helpt inkoopafdelingen om hun leveranciersrelaties op efficiënte wijze te beheren via SRM, segmentatie, beoordelingen, onboarding, enz. Meer informatie over Prokuria
Prokuria helpt inkoopteams om de levenscyclus van hun leveranciers en contracten op efficiënte en conforme wijze te beheren met tools zoals leveranciersbeheer, segmentatie, prestatiebeoordelingen, onboarding en scorekaarten, en het stimuleert interne samenwerking, afstemming met belanghebbenden en snelheid van zakendoen. Meer informatie over Prokuria

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Yokoy automatiseert bedrijfsuitgaven en creditcardprocessen volledig. Controleer alleen speciale gevallen, de rest doet de AI. Meer informatie over Yokoy
Met behulp van kunstmatige intelligentie automatiseert Yokoy het uitgavenbeheer voor middelgrote en grote ondernemingen. Onkostenbeheer, factuurverwerking en slimme bedrijfskaarten worden gecombineerd in één intuïtief platform. Yokoy is een alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die biedt wat je nodig hebt. Meer informatie over Yokoy

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
*GRATIS tot 1 september 2020* ContractNow is een eenvoudige, krachtige oplossing voor contractbeheer met onbeperkte handtekeningen. Meer informatie over ContractNow
GRATIS tot 1 september 2020. ContractNow is een eenvoudige, krachtige oplossing voor leveranciersbeheer die speciaal is ontworpen om belangrijke contractvragen van bedrijven te beantwoorden tijdens COVID-19 en daarna. Centraliseer al je leveranciersgegevens en documentatie, extraheer belangrijke informatie en clausuletekst, en onderteken alle nieuwe contracten met de geïntegreerde eSign-functie van ContractNow. Krijg totale zichtbaarheid en controle over de contracten van je bedrijf, en creëer een stabiel platform voor toekomstige groei. Meer informatie over ContractNow

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Suppeco leverages customer-supplier relationships driving service excellence for a sustainable ecosystem and supply chain. Meer informatie over Suppeco
Trusted by market leaders, Suppeco is a collaborative relationship platform, that enables organisations in any industry to drive an infinite array of targeted opportunity for value creation, innovation, and growth. Suppeco provides an unrivalled frictionless environment for collaboration at scale, across distributed multi-party teams. A cloud native SaaS platform, Suppeco enables companies to successfully manage and optimise relationships with their external ecosystems, and supply chains. Meer informatie over Suppeco

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Audit management solution that helps third parties and departments plan and conduct inspections and manage risks. Meer informatie over Auditor
Auditor is an automated risk assessment solution. Using this, Internal & External Audits can be conducted on various Standards in 50% of the time,with 100% accuracy & in 30-40% lower costs. Risk scores are automatically calculated & Audit Report is generated in real time. We have ready Audits for ISO 27001, SOC 2, PCI DSS, EU GDPR & more. Auditor can be used to audit all vendors Meer informatie over Auditor

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
De inkoopoplossing van NetSuite helpt bedrijven om goederen en diensten tijdig en tegen een goede prijs te kopen.
Inkoop kan tijdrovend en inefficiënt zijn, vooral wanneer verzoeken om goederen en diensten handmatig moeten worden verwerkt via telefoongesprekken, e-mails, papieren catalogi en faxen. De inkoopoplos sing van NetSuite helpt bedrijven om goederen en diensten tijdig en tegen een goede te kopen door waardevolle tijd van werknemers te besparen dankzij gebruiksvriendelijke capaciteiten die de kosten verlagen door aankopen naar goedgekeurde leveranciers en vooraf onderhandelde contracten te leiden. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket. Hooggewaardeerde software voor leveranciersbeheer.
Meer dan 350 beoordelingen (4,7/5 sterren). "Eenvoudig, maar met een volledig functiepakket", zegt [email protected] Homes. Medewerkers kunnen inkoopverzoeken indienen tegen vooraf gedefinieerde budgetten en leveranciers via de webapp of vanaf hun iOS-/Android-apparaat. Keur uitgaven in een oogwenk goed. Bekroonde klantenservice en volledige ondersteuning bij het opzetten. Ideaal voor bouw, facilitair beheer, marketing en onderwijs met tussen de 10 en 200 medewerkers en biedt ook uitstekende integratie met QuickBooks Online en desktop. Meer informatie over ProcurementExpress.com

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
SecureLink is de leider in geprivilegieerd toegangsbeheer voor leveranciers voor sterk gereguleerde ondernemingen en technologieleveranciers.
SecureLink levert geprivilegieerde toegang voor leveranciers en oplossingen voor ondersteuning op afstand voor zowel sterk gereguleerde ondernemingen als technologieleveranciers. SecureLink bedient meer dan 30.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven van wereldklasse in meerdere industrieën, waaronder gezondheidszorg, financiële dienstverlening, juridische dienstverlening, de gokindustrie en de detailhandel vertrouwen op het veilige, speciaal ontworpen platform van SecureLinks. SecureLink heeft zijn hoofdkantoor in Austin, Texas. Meer informatie over SecureLink

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
The end-to-end ecommerce platform for companies who sell digital solutions to local businesses.
Vendasta provides an end-to-end ecommerce platform to channel partners who sell digital products and services to local businesses. Partners include marketing agencies, independent software vendors (ISVs), and media companies. The platform provides partners with everything needed to market, sell, bill, and fulfill digital solutions to local businesses all under one login. Partners receive access to rebrandable business apps for delivery to clients. Meer informatie over Vendasta

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Het uitgavenbeheer van Procurify is eenvoudig te gebruiken voor je hele organisatie, waardoor een volledige uitgavencontrole, snelle acceptatie en installatie mogelijk is.
Procurify is de ideale oplossing voor uitgavenbeheer voor middelgrote bedrijven. Honderden bedrijven over de hele wereld gebruiken Procurify om hun uitgaven te volgen, te controleren en te analyseren. Door de uitgebreide workflow en gebruikersvriendelijke interface hebben teams in aankoop, inkoop en financiën Procurify over afdelingen en teams heen kunnen implementeren om een betere bestedingscultuur te creëren. Ga binnen twee weken aan de slag, waarna dit product je kan helpen bij het transformeren van je inkoopproces. Meer informatie over Procurify

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
De software voor leveranciersbeheer van Zoho Creator helpt je om al je contracten, leveranciersdatabases, beoordelingen en SLA's vanaf één plek te beheren.
De software voor leveranciersbeheer biedt een centrale hub om al je leveranciers te controleren. Ontvang meldingen over de voortgang van actieve contracten en verlengingsherinneringen voor contracten die bijna verlopen. Je kunt leveranciers ook beoordelen op basis van de kwaliteit van de service, het tijdstip van levering, de klachtengeschiedenis en andere factoren. Met de workflowontwerper op basis van slepen en neerzetten van Zoho Creator kun je nieuwe functies toevoegen of bestaande workflows aanpassen, zelfs nadat je je apps hebt gestart. Pas deze app aan voor het web, Android, iPhone en iPad. Probeer het gratis. Meer informatie over Zoho Creator

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsbeheer, van klanten en bestellingen tot facturering en voorraad.
Open source-oplossing voor algemeen bedrijfsmanagement: verkoop, facturering, agenda, voorraad, inkooporders, e-mailen, boekhouding, onkostendeclaratie, verlofaanvragen. Afhankelijk van je behoefte zijn er honderden modules beschikbaar. Meer informatie over Dolibarr

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
IT Glue is een bekroond documentatieplatform dat IT-providers helpt om de verspilde tijd bij het zoeken naar informatie drastisch te verminderen.
MSP's zweren bij IT Glue en gaven het de afgelopen twee jaar meer dan 30 onderscheidingen in de sector. Met één blik zie je waarom. IT Glue automatiseert en structureert de documentatie die je nodig hebt om je klanten van dienst te zijn. De resultaten: 50% of meer van de tijd die je technici verspillen met zoeken naar informatie is geëlimineerd. Het verminderen van tijdverspilling leidt tot verhoogde productiviteit, betere klantenservice en uiteindelijk tot hogere marges. Meld je aan voor een demo en ontdek waarom IT Glue een essentieel onderdeel is van elke MSP-stack. Meer informatie over IT Glue

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
End-to-end, geautomatiseerde en doorlopende software voor leveranciersrisicobeheer en rapportage.
Minimaliseer blootstelling aan financiële, operationele, reputatie- en beveiligingsrisico's van derde partijen. ThirdPartyBond automatiseert de volledige levenscyclus van risicobeheer van derde partijen. De software beheert het hele proces, van onboarding door derde partijen, beoordeling en herstel tot prestatiebewaking en voortdurende beoordeling. Meer informatie over HighBond

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Het leveranciersbeheersysteem of VMS van SAP Fieldglass zorgt voor een revolutie in de manier waarop organisaties extern talent via meerdere kanalen beheren.
Het leveranciersbeheersysteem of VMS van SAP Fieldglass zorgt voor een revolutie in de manier waarop organisaties talent beheren via meerdere kanalen - waaronder tijdelijke werknemers, op werkomschrij ving-gebaseerde consultants, freelancers, onafhankelijke aannemers, projectwerkers en nog veel meer. VMS-platforms helpen bedrijven en organisaties hun tijdelijke werknemers effectiever te beheren in elke regio of sector, inclusief lucht- en ruimtevaart en defensie, bankwezen, bouw, spoorwegen, nutsbedrijven, professionele diensten en meer. Meer informatie over SAP Fieldglass

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Verkoop niet alleen kaartjes, maar beheer al je leveranciers, vrijwilligers, sponsors, donaties, sociale verkopen, marketing en meer met één systeem.
Een robuuste set webgebaseerde modules die speciaal zijn ontworpen voor festival- en evenementorganisatoren om al je ticketverkopen, registraties, vrijwilligers, leveranciers, sponsoren, deelnemers, bands/artiesten, donaties, rapportages, contracten en meer te beheren. Kies wat je nodig hebt. Qua ontwerp worden alle pagina's aangepast aan jouw website. Gebruik je eigen Merchant-account of die van de softwareaanbieder. Neem contact op om te ontdekken hoe je de benodigde uren om je evenement te organiseren drastisch kunt verminderen door alle kritieke aspecten te beheren in één 24/7-systeem. Meer informatie over Event Essentials

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
AuditBoard is het toonaangevende cloudgebaseerde GRC-platform, speciaal ontworpen dóór auditors, vóór auditors.
AuditBoard is het toonaangevende SaaS-platform dat de manier transformeert waarop ondernemingen risico's beheren. De geïntegreerde suite van audit-, risico- en compliance-oplossingen stroomlijnt interne audits, SOX-compliance, controlebeheer, risicobeheer en workflowbeheer. De klanten van AuditBoards variëren van vooraanstaande pre-IPO tot Fortune 50-bedrijven die hun functies willen verbeteren. AuditBoard is hoog beoordeelde GRC- en auditsoftware van G2 die onlangs door Deloitte werd gerangschikt als het op twee na snelst groeiende technologiebedrijf van Noord-Amerika. Meer informatie over AuditBoard

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Gratis software voor het beheer van aannemers die kwalificaties controleert, verplichte documenten bijhoudt en de nalevingsniveaus in realtime laat zien.
Verminder in een handomdraai de tijd die je besteedt aan het beheren van externe contractanten met 70%. De gratis software vereenvoudigt je bestaande proces voor het verzamelen, beheren en opnieuw kwalificeren van verplichte contractantvereisten (zoals verzekeringscertificaten). Aankomende audit? Verbeter en bewaak je nalevingsniveaus in realtime en zorg ervoor dat iedereen die ter plaatse werkt, over de vereiste documentatie beschikt om zijn werk te doen. Contractor Compliance kan in enkele minuten worden ingesteld en bespaart je bedrijf elke week uren aan tijd. Meer informatie over Contractor Compliance

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Een webgebaseerd platform dat de mogelijkheid biedt om inkooporders in minder dan een minuut aan te maken, te bekijken en goed te keuren, zelfs met mobiele apps.
Dit cloudgebaseerde inkoopordersysteem is bekroonde software, waardoor de inkoopworkflow wordt vereenvoudigd en de noodzaak van meerdere e-mails en handmatige circulatie wordt weggenomen. De geavanceerde gebruikersinterface van DPO is gemakkelijk te gebruiken en 24/7 beschikbaar. Het werkt met meerdere talen en valuta's en is ook beschikbaar via mobiele apps. De klanten hebben meer dan 200 opties om hun instellingen naar behoefte aan te passen. Gemiddeld duurt het minder dan vijf minuten om een definitieve goedkeuring binnen DPO te krijgen. Meer informatie over Digital Purchase Order

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Web-based vendor management software that supports clients utilizing multiple agencies for their variable and contingent labor.
Our goal is simple – to save you time and money. SimpleVMS automates procuring, managing, and analyzing contingent labor. The system also budgets, tracks, and manages time and expenses. SimpleVMS consolidates client contingent vendor pools to ensure HR policy compliance, reduce cost and accelerate time-to-hire. Meer informatie over SimpleVMS

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Centralize your vendors and shop across all of your vendors from 1 catalog. Automate payments & never pay more than 1 invoice a month.
On the Order platform, bring all of your vendors into one location and shop across all of your vendors from a centralized catalog. Pay 1 weekly or monthly Order invoice for all purchases instead of paying each vendor individually, or automatically schedule payments regardless of a vendor’s accepted payment method. Plus,reduce costs with Order’s vast vendor network and $4 billion in purchasing power to ensure that you always pay the lowest price for your purchases. Meer informatie over Order

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Krachtige en gebruiksvriendelijke risicobeheersoftware met dashboardstatistieken en grafieken, webportal, dreigingsbeoordelingen, risico-audits, geschiedenis van risicogegevens, workflowgoedkeuringen, meldingen, waarschuwingen, reactie op dreigingen, risicobeoordelingen en documenten. Integratie van rapportage met financiële software. Biedt ondersteunende modules om gebeurtenissen, incidenten, contracten, verzekeringen, claims, projecten en middelen bij te houden. Werkt in alle sectoren en wordt aangeboden in volledig gehoste of zelfgehoste versies met professionele ondersteuning en training. Meer informatie over A1 Tracker

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
HR-software, ATS, freelance platform, facturering en betalingen, Employer Branding.
Transformify is een volledig geïntegreerde oplossing bestaande uit HR-software, ATS (applicant tracking system, kandidatenvolgsysteem), facturering en betalingen en een freelanceplatform. Recruiter s uit meer dan 150 landen vertrouwen op Transformify om getalenteerde werknemers en freelancers te vinden en betalingen wereldwijd over te dragen. Alle vacatures worden gepubliceerd op 50+ vacaturesites. Het algoritme voor het matchen van kandidaten bespaart 60% op wervingskosten. Een unieke functie stelt recruiters in staat om te communiceren en in contact te komen met kandidaten voordat ze solliciteren. Meer informatie over Transformify

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Ranked as BEST Vendor Management System by Investopedia. Contract & vendor management tracking simplified with real-time data.
Investopedia lists Onspring as one of the Best Vendor Management Systems of 2021. Our cloud software helps you manage vendor relationships from all angles. We unite third-party information with powerful process automation capabilities for contracts, due diligence, risk assessments, and reporting. Perform vendor due diligence and analyze criticality, usage, and spend. Deliver external surveys and evaluations, manage contract reviews and renewals, and monitor key vendor metrics in real-time. Meer informatie over Onspring

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Software voor contract- en leveranciersbeheer: bijhouden van risico's, aangepaste rapportages, leveranciersportaal, workflowtools, 24/7 toegang, onbeperkte opslag.
VendorInsight is een webgebaseerde oplossing voor risicobeheer van leveranciers die je proces voor leveranciers- en contractbeheer vereenvoudigt door middel van geautomatiseerde workflows, gebruiksvri endelijke functionaliteiten en controle van leveranciersnieuws/-risico's. VendorInsight is ontworpen voor financiële instellingen, zorgbedrijven, advocatenkantoren en andere ondernemingen en biedt een kant-en-klare oplossing met 100% naleving gegarandeerd. De vooraf ontworpen beleidsregels, leveranciersportalen, sjablonen en formulieren vereenvoudigen due diligence, contractmonitoring en risicobeheer. Meer informatie over VendorINSIGHT

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Beheer je directe en indirecte inkoop op je eigen privéplatform voor inkoop. Gratis versie beschikbaar.
Eenvoudige software voor leveranciersbeheer voor bedrijven van elke omvang. Tradogram biedt aanpasbare tools om je aanvragen, inkooporders, prijsaanvragen/offerteaanvragen, contracten, ontvangst en factuurmatching te stroomlijnen. Beheer het proces ook met gebruikersrechten, goedkeuringen, budgetten, artikelcatalogus, leveranciersbeheer, projecten en nog veel meer. De nieuwste cloudtechnologie met topcriteria voor beveiliging en prestaties. Ontvang vandaag nog je gratis account en ontdek hoe eenvoudig het is om te gebruiken. Meer informatie over Tradogram

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Gebouwen verbeteren de communicatie, stroomlijnen werkorders, vereenvoudigen de preventieve onderhoudsplanning en beheren leveranciers met Tikkit.
Stimuleer de communicatie in je onderhouds- en managementteams door werkorders online, op smartphones, in e-mail en via sms te stroomlijnen. Betrek leveranciers erbij en gebruik eenvoudige preventieve onderhoudsplanning om tijd te besparen en de dienstverlening te verbeteren. De beoordelingen belichten andere redenen om Tikkit te waarderen. Meer informatie over Tikkit

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
TYASuite Vendor Management also aids in quality check of the vendors and also keeps a track on the whereabouts of the vendors which
TYASuite Vendor Management Software, India¿s 1st plug and play software is one of the most affordable and reliable tools to use in the current marketplace. From simple vendor onboarding to digital payments to blacklisting of fraud vendors, everything is managed flawlessly through this software Meer informatie over TYASuite

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Resolver helpt de impact en ernst van potentiële incidenten te verminderen door het volume en de complexiteit van leveranciersrisico's beter te begrijpen.
De Resolver-software voor het beheer van leveranciersrisico automatiseert en standaardiseert de beoordeling van honderden leveranciers die traditioneel worden vastgelegd via een groot aantal inconsistente spreadsheets, e-mails en beoordelingsverzoeken in één geconsolideerd platform naast beheer van ondernemingsrisico, interne audits, incidentbeheer en IT-risico. Volg SIG-vragenlijsten om leveranciers te evalueren, verzamel gegevens in de leveranciersportal en genereer realtime rapporten over leverancierskriticiteit, hiaten, herstelactiviteiten en meer. Meer informatie over Resolver

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Cloud-based total talent management platform for direct employers, staffing agencies & MSPs to manage candidates, employees & vendors.
UpGlide is the cloud-based total talent management platform that allows you to manage candidates, employees, vendors, and independent contractors in a central location. UpGlide software is customizabl e to meet the role-specific needs of direct employers, staffing agencies, and MSPs through its VMS, Timesheets, and Sub-Vendor Management products. Use it to support any piece of the workforce lifecycle, streamline program administration, and enable data exchange across external management systems. Meer informatie over UpGlide

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Ontdek hoe Fusion jouw leveranciersbeheerprogramma opnieuw kan definiëren.
De relaties die je hebt met je leveranciers zijn cruciaal voor je organisatie. Het Fusion Framework®-systeem zorgt ervoor dat je strategische leveranciers een onderdeel van je succes worden. Via een geïntegreerd portaal leveren externe partijen de informatie die je nodig hebt voor een efficiënt programma. Begin eenvoudig of verbeter je volgroeide programma met een systeem dat aan jouw behoeften voldoet. Meer informatie over Fusion Framework System

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
BidSync is een tool voor biedingsmeldingen die relevant bieden mogelijk maakt via kunstmatige intelligentie en aggregatie.
BidSync is een tool voor biedingsmeldingen die gebruikmaakt van geavanceerde zoek- en aggregatietechnologie om bijna realtime duizenden bureauwebsites te controleren. Met BidSync word je op de hoogte gebracht van nieuwe biedingen zodra ze zijn vrijgegeven. Geen gehaaste reacties of verloren biedingen meer vanwege late kennisgeving. Bovendien krijg je met BidSync realtime toegang tot biedingen van bureaus die samenwerken met Periscope Holdings, het moederbedrijf van BidSync. Veel van deze bureaus zijn alleen toegankelijk via BidSync. Meer informatie over Periscope S2G

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Software voor informatiebeveiliging en naleving voor risicobeoordeling, beleid, planning van bedrijfscontinuïteit, leveranciersbeheer en meer.
Tandem Security & Compliance Software is een innovatief pakket van tools voor informatiebeveiliging en compliance management dat wordt gebruikt door meer dan 1400 Amerikaanse financiële instellingen. De producten omvatten: risicobeoordeling, beleid, planning van bedrijfscontinuïteit, leveranciersbeheer, management van social media, auditbeheer, phishing, cyberbeveiliging en meer. Softwarefuncties omvatten veilige documentopslag, een onbeperkt aantal gebruikers, rollen en verantwoordelijkheden, taken, e-mailherinneringen en geweldige ondersteuning. Meer informatie over Tandem Software

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before.
A unique web-based platform that helps you to buy, sell, and manage cash more efficiently and effectively than ever before. Meer informatie over SAP Ariba

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor jou om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat je nodig hebt.
De inkoopsoftware van Coupa maakt het eenvoudig voor werknemers om te winkelen en inkoopaanvragen te creëren voor alles wat ze nodig hebben. Wanneer je medewerkers een verzoek hebben, begeleidt software Coupas hen voorzichtig naar het invullen van die behoefte op de juiste manier. Van interessante voorkeursitems tot bovenaan zoekresultaten brengen tot rekening houden met gecontracteerde voordelen zoals voorkeursprijzen en volumekortingen, het juiste doen is gemakkelijk voor gebruikers. Meer informatie over Coupa Business Spend Management

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
We’re Paytm Intelligence, or Pi for short. We help growth-stage fintechs stop fraud at every milestone of the customer journey.
Introducing Pi, our best-in-class fraud fighting software specifically tailored for growth-stage fintechs. Pi connects data across your entire business ecosystem and streamlines it into one central dashboard for optimum threat visibility. Make risk decisions twice as fast as the industry average, adjust rules easily and code-free, and proactively stop future threats with smart auto-adjusting models and machine learning rules. Meer informatie over Paytm

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Een softwarepakket dat opslag en distributie automatiseert om realtime online informatie over alle voorraden te bieden.
Latitude is het magazijnbeheersysteem van PathGuide. Latitude WMS is geavanceerde software die magazijnvoorraadtransacties automatiseert, waaronder de ontvangst, zoneselectie, plaatsing, planning van cyclustellingen, verzending via vrachtwagenroutes en het creëren van ladingsbrieven. Latitude WMS biedt flexibele, realtime controle en efficiëntie voor vrijwel elke magazijnactiviteit. Dit helpt je bedrijf de omzet, cashflow en winstgevendheid te verhogen door middel van nauwkeurige, directe informatie over de voorraadstatus. Vraag naar de geavanceerde VMI. Meer informatie over Latitude WMS

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
VENDX is an advanced version of traditional procurement solutions to ensure superior value delivery to its customers.
1. Sourcing+ : Completely configurable APIs to most effectively map your business needs & ensure compatibility with all the major ERPs. 2. Auction+ : Comes with a powerful rule engine with numerous permutations and combinations for achieving the best price discovery. 3. Vendor Portal+ : A robust centralized repository of information on vendors enabling 360-degree evaluation. 4. BI+ Module: Tee Brain of VENDX - which offers real-time analytics which enables you to make sound business decisions. Meer informatie over Vendx

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Spend management software that enables businesses to track, approve, and manage subscriptions, vendors, and funding requests.
PayEm is the global spend & procurement platform created to meet the needs of finance teams. Specifically designed for global SMEs and enterprises, the platform offers control and transparency by streamlining reimbursement, procurement, AP automation, and both virtual and physical credit card processes into corporate spending.The technology also has cross-border capabilities: finance teams using PayEm can send funds to over 200 territories in 130 different currencies in just one click Meer informatie over PayEm

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Het Vendor Risk Management-platform van LogicGate is een eenvoudig te gebruiken maar krachtige tool waarmee je leveranciersrisico's kunt opsporen en beperken.
Het Vendor Risk Management-platform van LogicGate wapent je organisatie met een eenvoudig te gebruiken en tegelijkertijd krachtige tool om leveranciersrisico's op te sporen en te beperken. Je kunt eenvoudig beginnen met het best practice-sjabloon, of starten vanaf de spreadsheets die je momenteel gebruikt en het platform configureren om het daarop aan te passen. Door LogicGate te gebruiken kun je ervoor zorgen dat je leveranciers de principes volgen die de beveiliging, privacy, beschikbaarheid en integriteit van je gegevens en systemen beschermen, zodat je kunt voldoen aan de AVG-vereisten. Meer informatie over Risk Cloud

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer
Increase visibility into your supply chain without the hassle, all while making it easier for your trusted partners.
SafetyChain is the #1 Plant Management Platform purpose-built to improve yield, maximize productivity, and ensure compliance standards. Supplier compliance is critical to reducing risk, ensuring quality, and meeting customer expectations, but the activities involved can be tedious and time-consuming. Know how well each supplier is performing, instantly. Increase visibility into your supply chain without the hassle, all while making it easier for your trusted partners. Meer informatie over SafetyChain

Functies

  • Prestatiemeetwaarden
  • Transactiegeschiedenis
  • Zelfserviceportal
  • Sourcingbeheer
  • Audittrail
  • Offboarding
  • Compliancebeheer