Helpt Belgische bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Formulier software

Formulier software geeft bedrijven de mogelijkheid om de aanvoer van documenten te stroomlijnen. Deze oplossingen optimaliseren het maken, afdrukken, faxen, samenvoegen en de beveiliging van documenten, alsook inkomend en uitgaand documentverkeer. Bedrijven kunnen vrijwel elk soort document maken en beheren, van facturen tot incidentrapporten, en kunnen gemakkelijk verzamelde informatie volgen. Formulier software is relevant voor de meeste sectoren. Zie ook: business process management software, CMS-systemen, contract management software en DMS-systemen.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Formulier software met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

167 resultaten

Maak moeiteloos interactieve formulieren, leadtrechters en clickflows met de ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten. Oneindige ontwerpflexibiliteit en geen codering. Meer informatie over Heyflow
Ga verder dan standaardformulieren. Met de ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten van Heyflow kun je moeiteloos interactieve formulieren, leadtrechters en clickflows creëren waar mensen graag mee werken. Oneindige ontwerpflexibiliteit en geen codering vereist. Verzamel gegevens, converteer verkeer en leg leads vast. Integreer formulieren op je website of deel ze via een eenvoudige URL. Verbind ze moeiteloos dankzij de native integraties met Google Ads & Analytics, GTM, FB, Hubspot, Zapier en meer. Gebouwd in Duitsland, gehost in Europa en 100% in overeenstemming met de AVG. Meer informatie over Heyflow

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Meer dan 5 gebruikers. Een web-mobiel platform dat operationele uitwisselingen tussen teams centraliseert via op maat gemaakte mobiele apps. Meer informatie over Daxium-Air
Daxium-Air is een web-mobiele oplossing die op één platform operationele uitwisselingen met veldteams organiseert en managers in staat stelt om snel en veilig gedocumenteerde beslissingen te nemen. Met dit uiterst aanpasbare platform kunnen klanten ook hun eigen toepassingen creëren om te voldoen aan de meerdere specifieke behoeften van hun diensten. Meer informatie over Daxium-Air

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Eenvoudig te maken formulieren die volledig geautomatiseerd zijn, maar ook leuk en in gespreksvorm. Meer informatie over Typeform
Maak stijlvolle formulieren met automatisch gegenereerde rapporten en nuttige inzichten. Met 120+ integraties met je favoriete apps kun je je werkstroom automatiseren en verzamelde gegevens overal naartoe sturen waar je ze nodig hebt. Typeforms zijn responsief en volledig aanpasbaar aan je merk, waardoor je een gepersonaliseerde ervaring krijgt die ook volledig is geautomatiseerd. De eenvoudige formulierbouwer betekent dat je er binnen enkele minuten een kunt bouwen en starten, en het is allemaal beschermd met beveiliging op ondernemingsniveau. Meer informatie over Typeform

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
PandaDoc is een alles-in-ééntool om snel en gemakkelijk al je verkoopdocumenten te maken, te bewerken, te verzenden, te volgen en elektronisch te ondertekenen. Meer informatie over PandaDoc
PandaDoc is een alles-in-ééntool om snel en gemakkelijk verkoopdocumenten te maken, te bewerken, te volgen en elektronisch te ondertekenen. Ontdek een betere manier om professioneel ogende zakelijke documenten te genereren. Sluit meer deals met een onbeperkt aantal elektronische handtekeningen, herbruikbare sjablonen, in-appbewerking, CRM-integratie, API's en 24/7 live ondersteuning door mensen. Onze gemiddelde gebruiker maakt een document in minder dan 4 minuten en meldt een stijging van 20% in het aantal gesloten deals. Voeg je bij 50.000 bedrijven die de documentenwerkstroom automatiseren, de pijplijn versnellen en meer deals binnenhalen Meer informatie over PandaDoc

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van procedures die de efficiëntie en realtime inzichten vanuit het veld bevordert. Eenvoudig te gebruiken. Meer informatie over MaintainX
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van procedures waarmee frontlijnteams vanuit het veld inspecties, veiligheidsprocedures, checklists en meer kunnen uitvoeren. De MaintainX-app transformeert op papier gebaseerde procedures en formulieren om realtime zakelijke inzichten en samenwerking binnen je team mogelijk te maken. Organisaties die MaintainX gebruiken zien onmiddellijk een toename van 50% in de nauwkeurigheid van gegevensinvoer en een toename van 800% in de snelheid van gegevensinvoer. Meer informatie over MaintainX

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Het alles-in-één cloudplatform van Caspio biedt alles wat je nodig hebt om functierijke webformulieren te creëren en te automatiseren, zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van functierijke webformulieren, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één cloudplatform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Bitrix24 is een gratis formulierontwerper die wordt gebruikt door meer dan 12 miljoen bedrijven wereldwijd. Formulieren voor extern (website) en intern (verzoeken) gebruik. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis formulierontwerper die wordt gebruikt door meer dan 12 miljoen bedrijven wereldwijd. Formulieren voor extern (website) en intern (verzoeken) gebruik. Systeemeigen integratie met Bitrix24 CRM en functies voor formulierautomatisering. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Professionele inspectie-app, beschikbaar op iOS, Android en webbrowser, probleemregistratie, analyse Meer informatie over Auditus
Auditus is een inspectie-app en cloudgebaseerde software die door meer dan 9000 klanten wordt gebruikt om inspecties, audits, nalevingscontroles of kwaliteitsborgingstests uit te voeren. Auditus-app ondersteunt je werknemers in het veld. Een meertalige inspectie-app die online en offline beschikbaar is op meerdere platforms (iOS, Android, internetbrowser). Het ultramoderne scoresysteem en de functies voor het bijhouden van problemen, risicowaarschuwingen en krachtige realtime rapportage geven volledige zichtbaarheid van je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Auditus

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Kissflow Workflow is toonaangevende end-to-end workflowsoftware die zowel gestructureerde als ongestructureerde workflows ondersteunt. Meer informatie over Kissflow
Kissflow is toonaangevend als software voor formulierautomatisering. Het is algemeen bekend als workflowsoftware en BPM-tool. Kissflow staat voor een 'Keep it Simple and Smart' formulieroplossing, omdat zakelijke gebruikers er de volledige levenscyclus van formulieren mee kunnen beheren zonder ondersteuning van IT. Zoals de naam al aangeeft is het met behulp van Kissflow heel eenvoudig om workflows en formulieren te creëren. Meer informatie over Kissflow

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Het platform van Fluix stroomlijnt de documentenstroom en communicatie tussen je mobiele medewerkers, klanten en backoffice. Meer informatie over Fluix
Fluix is een gebruiksvriendelijke softwareoplossing zonder code die bedrijven helpt documenten te digitaliseren en routinetaken te automatiseren, allemaal op één plek. Dit platform lost de pijnpunten op van kantoor- en veldteams die sneller willen leveren en veilige, betrouwbare gegevens willen verzamelen, terwijl veiligheid en naleving de topprioriteiten blijven. Fluix is toegankelijk via de native app voor iOS, Android of via een webbrowser. Maak je team productiever en je bedrijf efficiënter. VOOR TEAMS VAN MEER DAN 10 GEBRUIKERS. Meer informatie over Fluix

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Maak, verzend en ontvang formulieren moeiteloos online. Meer informatie over FormDr
Maak snel formulieren met de eenvoudige formuliermaker op basis van slepen en neerzetten. Geen code nodig. Bewerk formulieren met e-handtekeningen, conditionele logica, tabellen, bijlagen, betalingen, tekeningen en meer. Ingezonden formulieren worden versleuteld en opgeslagen op beveiligde servers. Pas formulieren aan met je eigen kleuren, lettertypen en logo zodat ze eenvoudig te herkennen zijn. Je formulieren kunnen volledig worden aangepast aan je merk en stijl. Zet formulieren op je website, stuur sms-/e-mailuitnodigingen, maak QR-codes aan en stuur automatische herinneringen. Meer informatie over FormDr

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Webgebaseerde toepassing waarmee je eenvoudig en snel online formulieren kunt creëren. Meer informatie over forms.app
Webgebaseerde toepassing waarmee je eenvoudig en snel online formulieren kunt creëren. Meer informatie over forms.app

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Slim mobiel platform voor auditing en inspecties. De efficiënte manier om kwaliteit, veiligheid, operationele normen en naleving te verbeteren. Meer informatie over GoAudits
Slimme mobiele app en complete oplossing voor auditing en inspecties. Plan inspecties, voer snelle mobiele audits uit op je favoriete apparaat (zelfs offline), wijs onmiddellijk corrigerende taken toe. Genereer na een inspectie direct inzichtelijke rapporten en e-mail ze automatisch naar de juiste mensen voor realtime informatie. Met het geavanceerde analysedashboard krijg je ongekende inzichten in je activiteiten en maximaliseer je je rendement. Eenvoudige en betaalbare oplossing voor professionals. Meer informatie over GoAudits

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud. Meer informatie over Google Workspace

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Toepassing voor het ontwerpen van enquêtes waarmee je aanpasbare formulieren kunt creëren die tussen voorbeelden kunnen worden gedeeld met een web-URL.
Toepassing voor het ontwerpen van enquêtes waarmee je aanpasbare formulieren kunt creëren die tussen voorbeelden kunnen worden gedeeld met een web-URL. Meer informatie over Google Forms

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Een toonaangevend enquêteplatform.
Het door mensen aangedreven gegevensplatform van SurveyMonkey wordt vertrouwd door 98% van de Fortune 500 en wordt gebruikt in meer dan 350.000 organisaties. Het biedt miljoenen mensen over de hele wereld een manier om feedback om te zetten in actie die groei en innovatie stimuleert. Meer informatie over SurveyMonkey

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
DocuSign verandert de manier van zakendoen door iedereen in staat te stellen om altijd, overal en op elk apparaat met vertrouwen en zekerheid transacties uit te voeren.
DocuSign verandert de manier van zakendoen doordat het meer dan 250.000 bedrijven en meer dan 100 miljoen gebruikers in 188 landen in staat stelt om overeenkomsten altijd, overal en op elk apparaat met vertrouwen en zekerheid te verzenden, ondertekenen en beheren. DocuSign vervangt afdrukken, faxen, scannen en het versturen van papieren documenten om zaken af te handelen. De technologie stelt organisaties van elke omvang, sector en geografie in staat om elke overeenkomst volledig digitaal te maken, om het bedrijf vooruit te helpen. Meer informatie over DocuSign

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Maak eenvoudig formulieren aan en zet reacties om in workflows op het open platform van monday.com, zodat je team alle verzoeken op één plek kan afhandelen.
Digitaliseer je formulieren en zet antwoorden eenvoudig om in workflows met het open, codevrije platform van monday.com. Maak binnen enkele minuten formulieren aan met vooraf gemaakte sjablonen en deel een link om antwoorden te krijgen van niet-ontwikkelaars of klanten. Verzamel reacties in een visueel bord als je de status van open tickets op één plek moet volgen. Of genereer rapporten van antwoorden om betere beslissingen te nemen over je prioriteiten. Voeg vervolgens automatiseringen toe om repetitieve taken over te nemen en het hele proces te stroomlijnen. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Gebruik de software en apps van Vagaro Salon om reserveringen aan te nemen, betalingen te verwerken, herinneringen te verzenden en je bedrijf te promoten. Startprijs: $ 25 per maand.
Verhoog je productiviteit en maak tijd vrij met Vagaro. Plan afspraken vanaf een desktop of gebruik de Vagaro Pro-app om klanten onderweg te beheren. Neem reserveringen aan op de beauty-marktplaats, je boekingspagina, Facebook, Yelp, Instagram of op je eigen website via de boekingswidget van Vagaro. Stuur geautomatiseerde herinneringen en e-mails. Beheer pakketten. Verwerk veilig betalingen. Vagaro Pro is de meest gedownloade/beoordeelde app voor Apple en Android. Prijzen vanaf $ 25 per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 1 maand. Meer informatie over Vagaro

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
De software voor formulierautomatisering van Wrike heeft 2,3 miljoen gebruikers. Organiseer verzoeken, stroomlijn de intake en help teams om de details te krijgen die ze nodig hebben.
De software voor formulierautomatisering van Wrike wordt wereldwijd door meer dan twee miljoen mensen in 140 landen vertrouwd. Maak aangepaste formulieren die automatisch aanvragen organiseren, de intake stroomlijnen en je teams helpen elke taak te starten met alle informatie die ze nodig hebben. De gebruiksvriendelijke software voor formulierautomatisering van Wrike helpt teams om nieuwe projecten te organiseren, HR-, marketing-, verkoop- en IT-verzoeken te automatiseren en je teams te geven wat ze nodig hebben, wanneer ze het nodig hebben. Start nu een gratis proefversie. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Automatiseer je gehele formulierproces met Jotform Enterprise. Creëer formulieren, pas ze aan, verzend en analyseer ze in één centrale gedeelde werkruimte.
Automatiseer je gehele formulierproces met Jotform Enterprise. Creëer, pas formulieren aan, verzend en analyseer ze in één centrale gedeelde werkruimte. Houd automatisch de antwoorden op formulieren bij in een spreadsheet, genereer gegevensrapporten en automatiseer e-handtekeningen op één plek. Besteed minder tijd en geld aan rommelige papieren formulieren en schakel je bedrijf over naar de eenvoudig te automatiseren werkruimte voor online digitale formulieren van Jotform. Integreer je favoriete apps in je formulieren, genereer formulierrapporten, host gegevens lokaal, importeer bestaande formulieren en meer. Meer informatie over Jotform

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
UpKeep biedt hoog aangeprezen, mobielgerichte software voor het automatiseren van formulieren, om werkorders, faciliteiten en activabeheer te stroomlijnen.
De software van UpKeep voor het automatiseren van formulieren is een hoog aangeprezen, mobielgerichte oplossing voor het onderhouds- en activabeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Maak boeiende, platformonafhankelijke en mooie enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen feedback verzamelen.
SurveyLegend is de volgende generatie boeiende, platformonafhankelijke en mooie online enquêtes. Zowel grote als kleine bedrijven en particulieren kunnen mobielvriendelijke, prachtige enquêtes maken. Nu kun je prachtige enquêtes op je pc of tablet maken, het uiterlijk van je enquête naar wens aanpassen en verzamelde gegevens weergeven met opvallende afbeeldingen en inzichtelijke graphics. Vragenlijsten maken doe je eenvoudig door te slepen en neer te zetten, en je hoeft geen expert in marktonderzoek te zijn om de tool te gebruiken. Meer informatie over SurveyLegend

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren
Een alles-in-één online pdf-editor, ingebouwde e-ondertekening en invulbare formulierenbouwer.
PDFfiller biedt een AVG-compatibele, online pdf-editor, een beheerder voor e-signatures en een invulbare pdf-formulierbouwer in één web-app. Bewerk en e-onderteken pdf-documenten online, maak invulbare pdf-formulieren en verstuur ze ter ondertekening. Deel documenten via e-mail of sociale media of host ze op de website van je bedrijf. Fax, print of verzend pdf's via USPS rechtstreeks vanuit je PDFfiller-account. Ontvang voltooide kopieën van verzonden en ondertekende pdf-formulieren en extraheer automatisch gegevens naar een Excel-bestand, CRM of database. Meer informatie over pdfFiller

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Samenwerkingstools
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Proces- en workflowautomatisering
  • Versiebheer
  • Slepen en neerzetten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Formulierbeheer
  • Aanpasbare formulieren