264 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Digitaliseer je formulieren en zet antwoorden eenvoudig om in workflows met het platform zonder code van monday.com. Begin gemakkelijk met een vooraf gemaakte sjabloon en verander, bewerk of voeg eenvoudig toe wat je nodig hebt om in je workflow te passen. Creëer je formulieren in enkele minuten en sluit je formulier overal in of deel een link om direct antwoorden te krijgen. Verzamel al je antwoorden op een eenvoudig en visueel bord, analyseer je antwoorden, verkrijg inzichten en splits ze op, op basis van een groot aantal verschillende parameters om je gegevens op je eigen manier aan te passen. Meer informatie over monday.com Creëer eenvoudig formulieren en zet reacties om in workflows met monday.com. Meer informatie over monday.com
Voor ondernemingen, met robuuste formulieren. Gebruik Nintex Forms om gegevens vast te leggen, workflows te activeren en je organisatie te automatiseren. Aanpasbare formulieren zijn met behulp van slepen-en-neerzetten in een handomdraai gepubliceerd. Maak merkeigen formulieren of gebruik vooraf gemaakte thema's. - Creëer formulieren via slepen en neerzetten. - Op regels gebaseerde intelligentie om gegevens naar de juiste plek te sturen. - Mobiele formulieren om gegevens op elk apparaat vast te leggen. - Offlineformulieren om online toegang tot formulieren te krijgen. Meer informatie over Nintex Process Platform Voor ondernemingen, met robuuste formulieren. Gebruik Nintex Forms om gegevens vast te leggen, workflows te activeren en je organisatie te automatiseren. Meer informatie over Nintex Process Platform
Kizeo Forms is een flexibele toepassing die dure papieren documenten vervangt door aangepaste digitale formulieren die je kunt invullen vanaf elk mobiel apparaat/tablet. De gegevens kunnen moeiteloos worden geïntegreerd in je bedrijfssystemen. Genereer onmiddellijk aangepaste rapporten en verzend ze automatisch via e-mail. Profiteer van verschillende opties zoals foto, geolocatie, handtekening, NFC-tag, streepjescode, audio, checkbox, enz. Automatiseer je formulieren door over te stappen naar de digitale formulieren van Kizeo Forms. Verhoog je efficiëntie, bespaar tijd en geld! Meer informatie over Kizeo Forms Kizeo Forms is een flexibele, intuïtieve tool waarmee veldmedewerkers aangepaste digitale formulieren kunnen creëren en invullen vanaf elk mobiel apparaat. Meer informatie over Kizeo Forms
KiSSFLOW is beoordeeld als de beste automatiseringssoftware voor formulieren. Dit platform staat algemeen bekend als Workflow Software en Business Process Management (BPM) tool. KiSSFLOW staat voor Keep It Simple and Smart Form Solution omdat zakelijke gebruikers hiermee de volledige levenscyclus van formulieren kunnen beheren zonder ondersteuning van IT. Zoals de naam al doet vermoeden, is het heel eenvoudig om workflows en formulieren te creëren met behulp van KiSSFLOW. Meer informatie over Kissflow - Digital Workplace KiSSFLOW is beoordeeld als de beste workflowsoftware en -tool voor business process management (BPM) in de Google Apps Marketplace. Meer informatie over Kissflow - Digital Workplace
Besteed minder tijd aan het leren en meer tijd aan het gebruiken. De aangepaste mobiele bedrijfsformulieren zijn eenvoudig te creëren, heel gemakkelijk te verbinden en zeer krachtig. Vraag naar de PRIVATE LABEL-versie. Met de functie voor slepen en neerzetten en vertrouwde ontwerptools voor Word en Excel kun je sneller aan de slag. Eindgebruikers waarderen de snelheid van een native app en de mogelijkheid om zonder verbinding OFFLINE te werken, waarbij zelfs hun volledige datalijsten worden bijgehouden, zoals cliënten en andere referentiegegevens. Geen programmeerervaring vereist. Meer informatie over Forms On Fire - Mobile Jouw gemakkelijk te creëren, eenvoudig te verbinden systeem voor aangepaste mobiele bedrijfsformulieren en werkprocessen dat betrouwbaar en veilig is. Gebruik het Private Label! Meer informatie over Forms On Fire - Mobile
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van functierijke webformulieren, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één cloudplatform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio Het alles-in-één cloudplatform van Caspio biedt alles wat je nodig hebt om functierijke webformulieren te creëren en te automatiseren, zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
Formstack is een veelzijdige online formulierenbouwer waarmee je webformulieren kunt bouwen en ontwerpen zonder enige kennis van codering. Sluit mobielvriendelijke formulieren in op je website en sociale media om online betalingen te innen, feedback van klanten te verzamelen, leads voor marketing te verzamelen, geautomatiseerde workflows te creëren en nog veel meer. Formstack voldoet aan de HIPAA-voorschriften en biedt meerdere robuuste functies, waaronder meer dan 50 integraties met apps zoals Salesforce, MailChimp en PayPal. Meer informatie over Formstack Forms Meer dan 500.000 mensen in 112 landen gebruiken Formstack om repetitieve bedrijfsprocessen te automatiseren en informatie efficiënter te beheren. Meer informatie over Formstack Forms
Bitrix24 de populairste gratis formulierontwerper die wordt gebruikt door meer dan 4 miljoen bedrijven wereldwijd. Formulieren voor extern (website) en intern (verzoeken) gebruik. Systeemeigen integratie met Bitrix24 CRM en functies voor formulierautomatisering. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 de populairste gratis formulierontwerper die wordt gebruikt door meer dan 4 miljoen bedrijven wereldwijd. Formulieren voor extern (website) en intern (verzoeken) gebruik. Meer informatie over Bitrix24
Lusha helpt zakelijke professionals een snelle en daadwerkelijke verbinding te maken met hun leads, contacten en kandidaten. B2B-betrokkenheid is gebaseerd op vertrouwen. Lusha helpt je dat vertrouwen op te bouwen met behulp van eenvoudige tools waarmee je bedrijfsprofielen kunt verrijken en verifiëren. Tegenwoordig transformeren meer dan 250.000 verkoopvertegenwoordigers, wervingsmanagers en marketeers de manier waarop ze omgaan met hun leads, contacten en kandidaten door dagelijks Lusha te gebruiken. Meer informatie over Lusha Biedt B2B-contactgegevens met één druk op een knop. Meer informatie over Lusha
(0 reviews)
Bezoek website
Met EasySend kunnen banken en financiële instellingen papierwerk omzetten in een digitale ervaring. Geen codering vereist. EasySend is een platform voor het bouwen en optimaliseren van digitale klantreizen, zonder te hoeven programmeren. EasySend is op maat gemaakt om te voldoen aan de unieke vereisten van wereldwijde financiële instellingen en verzekeringsmaatschappijen. Elke bank- en verzekeringszaak wordt met vooraf gebouwde componenten ondersteund, waaronder end-to-end digitale hypotheek, kredietverlening, beleidsvernieuwing, claims en introductie van klanten. Meer informatie over EasySend Met EasySend kunnen banken en financiële instellingen papierwerk omzetten in een digitale ervaring. Geen codering vereist. Meer informatie over EasySend
De software van UpKeep voor het automatiseren van formulieren is een hoog aangeprezen, mobielgerichte oplossing voor het onderhouds- en activabeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. UpKeep biedt hoog aangeprezen, mobielgerichte software voor het automatiseren van formulieren, om werkorders, faciliteiten en activabeheer te stroomlijnen.
Ideaal voor bedrijven van elke omvang. Het is een tool voor het maken van formulieren waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen maken en tegelijkertijd inzendingen kunnen beoordelen. Ideaal voor bedrijven van elke omvang. Het is een tool voor het maken van formulieren waarmee gebruikers enquêteformulieren kunnen maken en tegelijkertijd inzendingen kunnen beoordelen.
Ga nu aan de slag met het ** voor altijd gratis ** plan. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows en terugkerende processen van je team te beheren. Met de eenvoudige software voor business process management (BPM) kun je snel workflows, checklists en standaardprocedures (SOP's) creëren. Volg workflows en processen en werk samen met je team. Beheer machtigingen, gebruik formulieren, plan processen in en integreer met meer dan 400 andere toepassingen. Process Street is de eenvoudigste manier om de workflows, terugkerende processen (BPM) en standaardprocedures (SOP's) van je team te beheren.
IntakeQ provides beautiful and secure electronic intake forms for health professionals, enabling them to offer an amazing onboarding experience, while also optimizing and streamlining the intake process. As a bonus, IntakeQ also offers powerful practice management features, including scheduling, payment, appointment reminders, secure messaging, telehealth, invoicing and insurance billing. Affordable pricing, 14-day free trial, no credit card required, no software to install. Send secure intake and consent forms privately to your clients. HIPAA compliant, e-signature support, online booking and payment
MaintainX is mobile-first procedure digitization software that allows frontline teams to conduct inspections, safety procedures, checklists and more from the field. The MaintainX app transforms paper-based procedures and forms to enable real-time business insights and collaboration across your team. Organizations using MaintainX have an immediate 50% increase in accurate data entry, and an 800% increase in data entry speed. MaintainX is mobile-first procedure digitization software that increases efficiency and real-time insights from the field. Easy to use!
Wufoo maakt het gemakkelijk om aangepaste online formulieren te maken, zodat je gegevens, RSVP's, betalingen en meer kunt verzamelen, allemaal zonder een enkele regel code te schrijven. Wufoo wordt vertrouwd door meer dan 3 miljoen gebruikers, waaronder bedrijven als Amazon en Disney, en het heeft een bekroonde interface voor het maken van formulieren, eenvoudige aanpassing, meer dan 400 sjablonen en rapportage. Of je nu formulieren op je website wilt opnemen of een directe link wilt delen, met Wufoo kan het. Wufoo maakt het gemakkelijk om aangepaste online formulieren te maken, zodat je gegevens, RSVP's, betalingen en meer kunt verzamelen, allemaal zonder code te hoeven schrijven.
ProntoForms is toonaangevend op het gebied van professionele mobiele formulieren. ProntoForms is gebouwd met het oog op teams in het veld en maakt realtime, nauwkeurige gegevensverzameling snel en gemakkelijk. Stel je medewerkers in het veld in staat om bij het eerste bezoek op betrouwbare wijze complexe inspecties, audits en andere taken uit te voeren. Deze oplossing met weinig code integreert naadloos met je backoffice-systemen en cloudservices. ProntoForms is eenvoudig te implementeren zonder serviceonderbrekingen en kan eenvoudig in elk bedrijfsproces worden geschaald. ProntoForms is toonaangevend op het gebied van professionele mobiele formulieren. Het platform versnelt en vereenvoudigt realtime, nauwkeurige gegevensverzameling voor teams in het veld.
GoCanvas is a cloud-based software that enables businesses to replace expensive and inefficient paper forms with powerful apps on their smartphones and tablets. GoCanvas enables users to collect information using mobile devices, share that information and easily integrate with existing backend systems. GoCanvas also offers the first business-only application store of its kind, with 30,000+ pre-built, fully customizable apps that work on all mobile platforms and serve 30+ vertical markets. GoCanvas enables any businesses to replace inefficient paper forms with customizable mobile apps. No IT or coding required.
Fulcrum, een product van Spatial Networks, is toonaangevende cloudgebaseerde software voor mobiele formulieren en een app voor gegevensverzameling waarmee organisaties aangepaste formulieren kunnen bouwen met behulp van een bouwer met slepen-en-neerzetten-functionaliteit. (Geen codering nodig.) Buitendienstmedewerkers verzamelen geo-tagged gegevens nauwkeurig en efficiënt met behulp van hun iOS- of Android-apparaten, met of zonder internetverbinding. Meer dan 47.000 organisaties in meer dan 180 landen gebruiken Fulcrum om hun workflows te stroomlijnen en de manier waarop ze hun gegevens gebruiken te optimaliseren. Met Fulcrum kunnen gebruikers met iOS en Android-apparaten mobiele enquêtes bouwen en implementeren.
Rhumbix moderniseert bouwwerkzaamheden in het veld, waardoor bouwers papierloos kunnen werken door één enkele bron van waarheid te bieden voor het vastleggen van veldgegevens. Dit platform voor veldgegevens is een cloudgebaseerde mobiele oplossing voor personeelsbeheer die gegevens van eerdere op papier gebaseerde workflows verzamelt en digitaliseert. Hierdoor worden verrassingen tussen de realiteit van de werklocatie en het projectplan voorkomen. Dit zorgt ervoor dat alle belanghebbenden van het project over de beste gegevens beschikken wanneer ze deze nodig hebben, zodat ze betere beslissingen kunnen nemen en bruikbare inzichten verkrijgen. Rhumbix is de enige bron van waarheid voor veldgegevens.
Security-focused online form builder for easy and secure data collection and sharing. Create online forms and surveys from scratch or choose from a variety of editable free templates. Ready form fields to drag and drop in our intuitive interface, no coding! Payment, social, and 3rd party app integrations supported. Secure and free data storage and form hosting. Use our forms on your website, blog, or social media to collect feedback, contacts, leads, payments, credit cards and more. Free form builder with easy to set up web forms. Secure data collection, payment, and credit card authorization forms.
Repsly geeft je de mogelijkheid om pen en papier te vervangen door aanpasbare mobiele formulieren, zodat je team consistente, opgeschoonde gegevens uit het veld kan verzamelen en deze gegevens in realtime kan omzetten naar bruikbare trends en inzichten. Met functionaliteiten zoals aangepaste formulieren, orderafname, contactbeheer, territoriumbeheer, geavanceerde rapportage, scannen van streepjescodes en nog veel meer, helpt Repsly je buitendienstteam om topprestaties te behalen en de verkoop in de winkel te stimuleren. Repsly maakt gebruik van een unieke gegevensgestuurde aanpak, waardoor CPG-veldteams in staat zijn om topprestaties te behalen en de detailhandelverkoop te stimuleren.
Laat je webformulier het zware werk doen door te integreren met andere webtoepassingen zoals Salesforce, MailChimp en Constant Contact. Het instellen van de applicatielogica kost minder dan 5 minuten, maar biedt aanzienlijke besparing doordat het afrekent met handmatige gegevensoverdracht. Je kunt zelfs informatie van je online formulieren vanuit meerdere gegevensbronnen naar je eigen SQL-server verzenden voor verder gebruik. Met 123FormBuilder kun je elk type webformulier creëren, van algemene contactformulieren tot complexe bestel- en registratieformulieren.
Account Ability is een netwerkklare softwaretoepassing die voldoet aan de behoeften van kleine tot middelgrote bedrijven met een eenvoudige, maar krachtige oplossing voor de gecompliceerde taak van jaarlijkse naleving van 1095, 1098, 1099, 3921, 3922, 5498, W2G, W2 en W2c. Kopieën van begunstigden/betalers kunnen op gewoon kopieerpapier worden afgedrukt, op voorbedrukte formulieren of als PDF-bestand worden opgeslagen. Kopieën voor de belastingdienst (IRS), sociale verzekeringszorg (SSA) en staat kunnen elektronisch worden opgeslagen of afgedrukt op door de belastingdienst goedgekeurde formulieren die verkrijgbaar zijn bij de formulierenafdeling. Account Ability stelt belastingformulieren 1095, 1098, 1099, 3921, 3922, W2G, W2 en W2C elektronisch op, op gewoon papier en door de belastingdienst goedgekeurde formulieren.
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme formulieren maken, inspecties uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren zodat je je gegevens elektronisch kunt vastleggen en inzicht kunt krijgen in waar verbeteringen kunnen worden aangebracht. Leg meer informatie vast en neem rijke media op, sla je auditgeschiedenis digitaal op en bekijk trends in de loop van de tijd. Bouw slimme formulieren en checklists, voer inspecties uit, maak onmiddellijke rapporten en ontdek moeiteloos verbeterpunten.
Met het SmartSurvey SaaS-platform kunnen gebruikers vrijwel elk soort gegevens vastleggen, analyseren en rapporteren via een eenvoudige, maar stijlvolle, online enquêteservice. Met SmartSurvey kunnen gebruikers rechtstreeks de mensen bereiken van wie de mening het belangrijkst is, klanten, partners, patiënten, studenten en leveranciers. SmartSurvey is gespecialiseerd in het leveren van enquête-oplossingen voor multinationale zakelijke klanten, met specifieke ondersteuning en veilige gegevensopslag op servers in het VK en de EU. SmartSurvey is een online enquête-oplossing die iedereen helpt enquêtes te maken, gegevens te verzamelen en resultaten te analyseren.
Een app voor het invullen van formulieren om middelen en processen voor industriële en bouwbedrijven te helpen beheren. Een app voor het invullen van formulieren om middelen en processen voor industriële en bouwbedrijven te helpen beheren.
Paperform is veel meer dan alleen een formulierbouwer. Met Paperform kan iedereen gemakkelijk prachtige formulieren, betalings- of productpagina's maken die echt je merk vertegenwoordigen. Paperform is een online tool waarmee iedereen eenvoudig prachtige formulieren, betaal- of productpagina's kan maken die echt van jou zijn.
Leg gegevens elektronisch vast met mobiele formulieren die er precies hetzelfde uitzien als je papieren formulieren. GoFormz is een eenvoudige en snelle manier om je bestaande formulieren en documenten om te zetten naar identieke, digitale versies (of om volledig nieuwe te maken). Vul je mobiele formulieren online in of op mobiele apparaten. Je kunt nieuwe gegevenstypen opnemen (zoals gps, kaarten en afbeeldingen), ze in de cloud bewaren en in realtime toegang tot gegevens krijgen. Je kunt GoFormz zelfs verbinden met je andere bedrijfssystemen (zoals ServiceMax, Box, Zapier en meer). GoFormz is een eenvoudige, snelle en zeer betaalbare manier om je formulieren en administratieve verwerking te digitaliseren.
Snappii is een toonaangevend bedrijf voor mobiele zakelijke apps en formulieren, biedt bedrijfsprocesautomatisering en veldrapportage-apps die voornamelijk worden gebruikt in bouw-, inspectie- en werkorderbeheer. Het heeft de digitale transformatie betaalbaar gemaakt, met name voor kleine en middelgrote bedrijven. Snappii helpt bij het ontwerpen, bouwen en leveren van functierijke zakelijke apps en het vormen van apps in dagen versus maanden zonder enige codeervaardigheden. Elke zakelijke app en formulierenapp kan snel, gemakkelijk en betaalbaar worden gemaakt. Snappii is een toonaangevend bedrijf voor mobiele apps en formulierenapps. Ongeveer 500.000 mensen gebruiken Snappii Business-apps in 30+ sectoren.
Zoho Forms is een online formulierontwerper die werkt met slepen en neerzetten en zonder enige codering, en die je kunt gebruiken om formulieren voor elk gewenst doel te creëren. Het biedt verschillende aanpassingsopties, ondersteunt taaktoewijzing en goedkeuringswerkstromen en reageert ook op mobiele browsers. Zoho Forms kan goed worden geïntegreerd met Zoho-producten, Salesforce en Google-apps. Zoho Forms biedt ook native toepassingen voor zowel iOS- als Android-apparaten waarmee je rechtstreeks vanaf je mobiele apparaat formulieren kunt creëren en gegevens kunt verzamelen, en het werkt ook offline. Ontwerp krachtige formulieren online. Verzamel bruikbare gegevens, integreer online met andere apps en automatiseer je workflows waar je ook bent.
WinAutomation is het krachtigste en meest intuïtieve platform voor Windows-automatisering waarmee gebruikers zonder enige moeite elke taak op de desktop of online kunnen automatiseren. De intelligente softwarerobots van WinAutomation kunnen worden aangeleerd om elke taak moeiteloos uit te voeren, waardoor organisaties grotere efficiënties kunnen bereiken met behulp van automatisering. WinAutomation is het krachtigste en meest intuïtieve platform voor Windows-automatisering dat moeiteloze desktop- en webautomatisering mogelijk maakt.
Cognito Forms is een geavanceerde online formulierbouwer met een intuïtieve, gebruiksvriendelijke interface en de meest robuuste set gratis functies op de markt. Het platform is vanaf de grond af ontworpen voor het internet van vandaag en biedt zeer krachtige functies, waaronder het samenvoegen van documenten, het uploaden van bestanden, het herhalen van secties, opslaan en hervatten, voorwaardelijke logica en geïntegreerde betalingen. Neem je formulieren naadloos op in je website en ontvang een melding via e-mail wanneer nieuwe inzendingen worden ingediend. Gratis online formulierbouwer met incassofunctie. Geen formulier- of veldlimieten, geen indieningslimieten, geen functies met beperkt gebruik.
DocuPhase biedt software en diensten voor het automatiseren van ondernemingen. Dit platform omvat alles wat een organisatie nodig heeft om zijn strategieën voor digitale transformatie, procesverbetering en groei uit te voeren. De automatiseringsexperts. Werk samen met het DocuPhase-team om de manier waarop je werkt te transformeren. Ga aan de slag. Ga voor meer informatie naar de website van DocuPhase. DocuPhase is een compleet browsergebaseerd platform dat ongeëvenaarde efficiëntie en prestaties biedt aan bedrijven over de hele wereld.
Formidable Forms is a WordPress form builder plugin, that doubles as an application builder. We've got you covered from lead generation forms to business directories, paid classified ads, real estate listings, job boards, recipe management, and nutrition and weight tracking. Easily create contact forms, polls and surveys, email forms, and any other forms you imagine with simple drag and drop forms. Get your projects done faster, and take on more than before. All you need is a WordPress site. Take on bigger freelance projects, earn more clients and grow your business with an application and form builder that makes you shine.
WorkClout helps frontline workers streamline their safety & quality inspections, data reporting, work instructions, ISO compliance, corrective actions, & knowledge building. We're best suited for companies in the manufacturing, construction, healthcare, retail, facilities/property management, and transportation industries. We have the most customizable inspection template builder in the market and world-class reporting. WorkClout is available on iOS, Android, and Desktop. WorkClout centralizes digital inspections, corrective actions, safety & quality procedures, knowledge building, and data reporting.
Device Magic is a mobile forms software and data collection app that replaces unreliable paper forms with customizable mobile forms. Build your digital forms using our simple drag-and-drop online form builder. Deliver accurate data from the field to the office in real-time. Collect data without an Internet connection using your own mobile devices. Deliver data in whatever format you choose. Integrate with the business tools you're already using, like Box, Slack, SQL, OneDrive, Zapier and more. Eliminate paperwork, improve data quality and increase efficiency with mobile forms for business data collection and delivery.
Alpha biedt een snelle manier om papieren formulieren om te zetten naar mobiele apps. Met Alpha TransForm (codevrij) kunnen zakelijke gebruikers en ontwikkelaars optimaal profiteren van de smartphonecapaciteiten om elk formulier binnen enkele minuten om te zetten naar een mobiele app, terwijl intensieve gebruikers geavanceerde functionaliteit kunnen toevoegen met de scripttaal van het platform. Ontwikkelaars gebruiken Alpha Anywhere om de ontwikkeling te versnellen en de implementatie van volledig geïntegreerde, platformonafhankelijke mobiele en web-bedrijfstoepassingen te beheren. De snelste manier om papieren formulieren om te zetten naar mobiele bedrijfstoepassingen. Tools voor zakelijke gebruikers en IT-ontwikkelaars.
Bouw eenvoudig professionele online html-formulieren en webenquêtes. Kies uit meer dan 100 vooraf gemaakte sjablonen voor webformulieren die je kunt aanpassen voor registraties, reserveringen, beveiligde bestellingen, klantonderzoeken en het innen van betalingen. Met de editor met de functie voor slepen en neerzetten kan je eenvoudig bijna elk type webformulier of enquête ontwerpen. Responsieve formulieren zijn standaard, waardoor ze er geweldig uitzien op alle apparaten. De software host je formulier en slaat je resultaten veilig op die je op elk gewenst moment kunt e-mailen, analyseren, delen en downloaden. Maak online klantformulieren en enquêtes, verzamel snel resultaten en analyseer en deel gegevens.
Docupilot is a cloud based document automation software. Unlike competing products with steep pricing tiers, Docupilot is priced affordably, and is free forever for the first 20 documents generated. Built with an emphasis on usability, Docupilot also offers integrates with different data sources like CRM, Forms, Online databases, HR, Surveys etc. Lets users automate the document generation process from intelligent templates and data sources like CRM, Forms, Online databases etc.
Offering unlimited scanning, automated data capture options, and un-matched reporting and auditing tools, Dokmee Capture is the ideal software for scanning service bureaus, centralized scanning departments within large corporations, or companies looking to convert a large backlog of files. This is a state of the art solution for streamlining the conversion from paper to searchable electronic files in a manner that saves both time and money. Improving business processes with no per click charges or limitations sounds almost too good to be true, but with Dokmee Capture it is!
Metatask is een eenvoudig te gebruiken app voor workflowbeheer en -automatisering. ~~~ Je kunt binnen enkele minuten elk bedrijfsproces creëren: administratie, HR, verkoop, on-boarding van werknemers of klanten, uitgaven en vakanties en zowat elk ander proces dat de kern vormt van je dagelijkse bedrijfsactiviteiten. ~~~ Metatask heeft ingebouwde workflowfuncties voor goedkeuringen, alternatieve en parallelle vertakkingen, en geneste taken. Het is eenvoudig om zelfs complexe workflowsituaties te creëren. Gemakkelijk te gebruiken app voor workflowbeheer en -automatisering.
Form.com is een toonaangevende leverancier van oplossingen voor het automatiseren van formulieren voor de onderneming, zowel in het veld als op kantoor. Verbeter de kwaliteit, bevorder de veiligheid en zorg voor naleving met intelligente toepassingen voor mobiele formulieren en robuuste rapportagemogelijkheden. De engineers van Form.com configureren elke oplossing voor jouw unieke gegevensbehoeften en integreren ze in je systemen om bedrijfsprocessen te stroomlijnen en de operationele efficiëntie te maximaliseren. Ga naar Form.com voor meer informatie. Form.com is een toonaangevende leverancier van oplossingen voor het automatiseren van formulieren voor de onderneming, zowel in het veld als op kantoor.
allGeo a leading provider of cloud-hosted, low-IT low-code field service automation solutions that helps mid-size & Enterprise businesses achieve field service excellence through automation. The allGeo platform helps businesses automate & customize their field service workflows to better manage & optimize their field operations, field employees & field assets. With allGeo, Field service businesses can significantly reduce payroll & operations costs while improving productivity & accountability. Forms for Field Employees on any Mobile Phone, Collect any type of Data: Forms, Signature, QR, Barcode, Pictures!
Digitize and automate any form-based workflow to reduce effort and eliminate data entry errors! Flowfinity empowers you to configure flexible, scalable data collection apps to optimize mobile work and data collection. Explore our intuitive platform combining a no-code app editor, cloud database, interactive dashboard reports, 30+ form field types, robotic process automations and simple, reliable integrations. Free 14-day trial with demo apps and dedicated support to get you started. Eliminate tedious data re-entry! Digitize and automate any form-based process using a proven no-code app configuration platform.
Beheer, werk samen en communiceer met je gegevens zonder ooit een regel code te schrijven. Je kunt nu binnen enkele minuten een krachtige, professionele en mogelijk complete database-webtoepassing creëren zodat je bedrijf het potentieel kan bereiken dat het verdient. De belofte is: jouw app en jouw controle. Je zult zien dat Tadabase en al zijn functies zijn gebaseerd op het vermogen om jou de volledige controle te geven over alle aspecten van je toepassing. Beheer, werk samen en communiceer met je gegevens zonder ooit een regel code te schrijven.
PerfectForms is a feature-rich, web-based development environment - complete with pixel-perfect forms, form automation and powerful reporting capabilities - that lets you quickly build and deploy a wide variety of business applications, all without writing a single line of code. You can build engaging, visually rich forms, design simple or complex workflows, send automatic notifications and escalations, create impressive drill-down reports, and even integrate with external systems. Enables anyone to build web forms, workflow applications, surveys and detailed reporting without writing any code.
Pruvans service business software and mobile app deliver real-time field visibility to better manage quality, costs, and crews for any service business. Prove a job was done right and on time with our third-party certified photos, videos, and mobile forms and win new business. Why spend thousands of dollars and countless hours on a mobile app when you could use Pruvans expertise instead? Utilize our state-of-the-art mobile technology to take your service business to the next level. Mobile app that delivers real-time field visibility to better manage quality, costs, and crews for service businesses.
No-code document assembly software to create custom webforms that populate data into your Word or PDF documents. Two steps: 1. First, create your questionnaire (like on Typeform). 2. Load your template documents and connect the questions to your documents. Add logic jumps, conditions, calculations, and formatting specifications. Then, run your workflow or share with others to generate finalized docs. Users save 90% of drafting time. Book a live demo: www.documate.org/automation/demo/ No-code document automation software to turn your frequently-used forms and template documents into intelligent web forms.
EASY Mobile Forms Automation App + FREE TRIAL FAT FINGER empowers anyone to build apps in seconds. + Drag & Drop No Code Easy Build + Off-line / No Internet required Mobile Apps + Dashboards & Real-time reporting + API Integration Try for free now EASY Mobile Forms Automation App FAT FINGER empowers anyone to build apps in seconds. + Drag & Drop No Code Easy Builder
Youreka is de enige native Salesforce-app voor slimme mobiele formulieren die offline werkt. Creëer en bewerk Salesforce-dossiers zonder internetverbinding, en ze worden naadloos gesynchroniseerd zodra je opnieuw verbinding maakt. Wanneer veldteams slimme mobiele formulieren gebruiken, zijn ze niet alleen vakjes aan het aanvinken. Ze voeren begeleide audits, installaties, inspecties en beoordelingen uit die zich gaandeweg aanpassen. Verhoog de personeelsvoorbereiding, minimaliseer het risico. Synaptic AP is een adviserende partner voor de implementatie van Salesforce op zilverniveau. Youreka: de enige native Salesforce-app voor slimme mobiele formulieren die offline werkt. Voer begeleide audits, installaties en inspecties uit.
Array is waar gegevens, taken en workflows samenkomen. In plaats van je bestaande platformkader af te breken, sluit Array naadloos aan. Wil je beginnen met het uitproberen van efficiëntere gegevensverzameling met mobiele formulierbouwers? Array leent zich perfect voor deze taak. Wil je workflows verbeteren met taakbeheersystemen? Arrays doet het moeiteloos. Wil je simpelere, eenvoudigere rapportage? Wend je tot Array. Begin klein maar denk groot, dan zal Array binnen de kortste keren leiden tot efficiëntere, veiligere activiteiten. Array verbetert workflows en gegevensverzameling voor al je activiteiten. Intern. In het veld. Klantgericht. Snel en eenvoudig.
Integrify biedt een krachtige, webgebaseerde automatiseringsoplossing voor formulieren met een krachtige routing engine. Bouw aangepaste, dynamische formulieren via slepen en neerzetten en implementeer deze vervolgens op elke website of portal. Verzend ingediende formulieren met aangepaste bedrijfslogica zonder code. Stel meldingen, herinneringen en escalaties in. Toon/verberg elementen, ontwerp complexe formulier-layouts, vul velden vooraf in, maak verbinding met elke database, ontwerp herbruikbare formuliersjablonen en meer. Maak dynamische, herbruikbare, mobielvriendelijke formulieren via slepen en neerzetten. Stuur formulieren door met behulp van bedrijfsregels, stel meldingen in, implementeer overal.
PDF Share Forms Ultimate Form Solution Enabling business users to manage full form life cycle without support from IT Award-winning PDF Share Forms solution is focused on PDF forms integration with SharePoint. We provide benefits to any organization working with forms: local governments, financial institutions, manufacturing companies, medical and pharmaceutical companies, construction, oil &energy organizations. Our solutions are a vital tool to HR, procurement, audit & compliance, and more Ultimate Form Solution for SharePoint enabling business users to manage full form life cycle without support of IT.
Enable your business to create clipboard apps to replace paper forms, bringing you faster, cleaner data for real-time reporting and a leaner process. Mi-Apps transforms your paper forms process and workflows into a mobile-first digital solution to produce increased efficiency, improved productivity, enhanced accuracy, quicker reporting & business cycles, and much more. It is extremely flexible and can integrate with any existing enterprise backend system. The Mobile Impact Platform is an intuitive, user-friendly mobile data capture platform that handles 100% of your mobile form needs.
With Ultradox for G Suite you can automate tedious tasks and create your own enterprise apps without hiring a team of developers. The unique combination of form builder, workflow and template engine allows you to merge, send and print documents, generate websites or send out responsive emails as part of your process. Beside automations that run in the background - like creating and sending out weekly reports - you can also create interactive apps like approval flows and document signing. Cloud based document generation and process automation platform for G Suite.
FastField is a mobile forms automation solution for efficient and accurate data collection. FastField allows for offline data capture to achieve a completely paperless workflow. Build highly customizable digital forms for Android, IOS and Web without any prior coding experience. FastField is ideal for audits, inspections, safety reports, and any other custom business forms. With FastField you can integrate proprietary data to pre-populate forms and automatically deliver custom reports. FastField is an extremely flexible mobile forms solution to collect data and automate your digital forms workflow.
Form Builder is a PHP library that allows you to build any type of form, from the simplest to the most complex. Whatever framework you use: Bootstrap 3, Bootstrap 4, Material Design, Materialize, Foundation, PHP Form Builder is able to generate all the HTML & CSS code for you. PHP Form Builder is a fully featured library built on a PHP class, giving you the ability to program any kind of form
Supervise and Perfect your operational Standards. Build a tailor made end to end mobile APP for deploying your supervision and internal communication processes. Design in real time your workflows and create as many Checklists as you want to ensure the fulfillment on your field operational units. BeepQuest is a completely flexible and self manageable solution that allows companies to create a complete strategy for operational supervision via Checklists, Audits, Inspections and more! Supervise and Perfect your operational Standards. Build a tailor made end to end mobile APP for deploying your supervision process
Met Formotus bouw je snel aangepaste mobiele formulieren, zonder te hoeven coderen. Onbeperkte formulieren en inzendingen bij elk pakket. Je gegevens overschrijden nooit servers van Formotus. Voldoet aan HIPAA en AVG. Offline gegevensverzameling met offline mobiele formulieren. Stuur aanpasbare pdf's van ingevulde formulieren. Workflows. Verzendingen. Flexibele licenties: per gebruiker, per maand. Sjabloon beschikbaar om nog sneller formulieren te creëren. Converteer bestaande InfoPath-formulieren naar mobiele formulieren. Gebruik de Formotus-service om je papierwerk te transformeren tot professionele mobiele formulieren, zonder codering. Ondersteuning voor Windows 10, iOS, Android.
CaptureFast is the world's first cloud-based document capture application. It aims to help businesses automate forms processing by extracting valuable information currently stuck in physical or digital forms. CaptureFast is a cloud-based document capture solution that allows you to automate forms processing.
EASE is the innovative mobile platform manufacturers use to simplify how they administer, conduct and respond to plant floor audits. With best-in-class support for layered process audits, plus COVID-19 audit, safety, 5S & more. EASE drastically reduces labor costs while ensuring your audit programs drive real business value. Used by companies such as Dana, Brose, Continental, & Tenneco, EASE reduces defects and drives quality, while improving employee safety and customer satisfaction. EASE is the mobile platform manufacturers use to administer & conduct plant floor audits with dedicated layered process audit support.
Decisions is the only CODE-FREE, seamlessly integrated workflow and rules platform, delivering completely visual workflow and rules business process management solutions for any business. Entire workflows with any combination of human and data-driven interactions and rules are built graphically, without code. The Decisions rule engine is the most robust in the industry, providing users with a code-free way to build even the most complex types of rule sets. No code, no limits - Decisions BPM. Dynamic Forms: Decisions forms can be created for both browser based and mobile platforms using no code.
Formplus is a robust drag-and-drop online form builder perfect for creating mobile-friendly forms that can be used offline. There are 200+ form templates to help you collect customer feedback, create workflows, or receive payments. The Formplus app is packed with powerful features such as; document merge, digital signatures, file uploads, repeating data sections, save & resume, partial submissions, and conditional logic. Formplus has numerous sharing options - Website embed, WordPress plugin Create secure, mobile-friendly forms & workflows to simplify your data collection processes.
Quik! enterprise forms automation is a service to automate paperwork. Quik! forms are fillable, interactive, secure and e-signable versions of your existing paper and electronic forms and applications. Let Quik! convert your PDFs to HTML forms and empower your users to do their best work prefilling forms, submitting them online and processing business faster. Do your best work with Quik! Enterprise forms automation service to convert PDF forms to HTML forms to be filled out and edited on any browser.
Eddy is a true disrupter in the credentialing and privileging space due to its comprehensive approach that offers added value to healthcare organizations of ANY size. EddyCore is a self-service, cloud-based software for credentialing, privileging, and enrollment, but Eddy does offer CVO and Enrollment services. Eddy also includes EddyOne, a provider platform, which puts data back in the hands of the providers while maintaining standards of compliance at all times. EddyCore is the ONLY software you need to complete credentialing, privileging and enrollment processes for any size organization.
Developed by CYBRA Corporation, MarkMagic solves your barcode labels and forms design and printing needs. CYBRA's MarkMagic is the print engine inside some of the most popular warehouse management software (WMS) and retail inventory management software in the industry such as Infor, Manhattan Associates' WMi, and WMOS systems, VAI S2k, Oracle, and many more. MarkMagic is the barcode labeling and printing software relied on by thousands of retailers and manufacturers worldwide.
The SilverBlaze Customer Portal enables Utilities to engage with their customers through self-service web portals that connect customers with utility providers on any device. Intuitive and feature-rich, The SilverBlaze Customer Portal integrates with ANY Billing, CIS, and Smart Meter platform. Completely functional directly out of the box, The SilverBlaze Customer Portal streamlines your utility processes, reduces costs, extends your service to a 24/7 model, and increases customer satisfaction. Provide customers with the 24/7 access they demand with self-service web portals that integrate with your current utility systems.
Whether you are a large title or escrow company with hundreds of users or a small business with one or two employees, our flexible and customizable solutions allow you to choose exactly what you need and add on additional features and functionality later. You can automate your entire process, submit 1099-S form Complete title and escrow application with process automation, accounting, 1099 submission, endless integrations, and more.
Teamscope is the worlds easiest to use data collection app for clinical and field research. With Teamscope you can build powerful forms with branching logic, data validation and automatic calculations. Use mobile forms to collect data without the need for an internet connection. Create cases, share them with your team and capture data across time. Keep your data secure at all moments with a passcode and data encryption. Create powerful mobile forms, collect data offline and visualize it with a few clicks.
PaperSurvey.io is a cloud-based paper form recognition software which enables businesses to create, print and upload paper-based questionnaires for automated data extraction. PaperSurvey.io uses OMR (optical mark recognition) to recognize answers from choice boxes and HTR (handwritten text recognition) to digitize handwritten text responses | GDPR compliant | Free trial Paper questionnaire recognition software. Create, print, scan and upload hand-filled paper forms for automated data recognition.
Docxpresso is a software package that greatly simplifies the generation of dynamical documents in a web server. Docxpresso is a software package that greatly simplifies the generation of dynamical documents in a web server.
EZFORMS - Mobile Forms is a real-time mobile and online forms data collection platform that enables users to streamline field data collection by automating workflows and to instantly aggregate data to quickly identify issues, spot trends and take action to improve your business. The cloud-based solution transforms traditional business processes while creating opportunities for extraordinary leaps in productivity and value creation. EZFORMS is a digital document and data management platform that automates business processes by eliminating pen and paper workflows.
A simple and powerful no-code application builder that puts solutions into the hands of employees, reducing costs and saving time. Design your app from scratch or use one of our handy templates to get started. You'll be able to share, manage security and workflows every step of the way. Worried about transferring your data from an older system? Don't be. GW Apps is perfect for upgrading legacy platforms including Lotus Notes, FileMaker and Microsoft Access. A simple and powerful no-code application builder that puts solutions into the hands of employees, reducing costs and saving time.
FormDocs lets you replace your standard paper forms with compliant electronic forms that can be stored, filled-in, and distributed right from your user's desktops, laptops, or network. FormDocs has extensive experience meeting the forms needs of city, town, and county government, law offices, and businesses in their procurement, purchase requisitions, reporting, recording, asset management, and human resources operations. Electronic forms tool that helps create forms for proposals, quotations, & work orders using auto-fill, field validations, etc.
Simplify Field Visits Action Cards mobile operations management software helps to simplify and optimize unit-level operations. Equipping the management team with Action Card can help drive consistency, meet quality standards, and uphold brand requirements through a visible and approachable location inspection. Remove your dependency on paper, laminated sheets or mis-calculated spreadsheets and bring efficiency and accountability to your business processes. Action Card's operations management software simplifies how operations & brand standards are managed across multiple locations
MoreApp allows companies to become eco-conscious and replace the hassle of paper forms. Begin with digital surveys, audits,instructions, inspections, surveys, time tracking, work orders, reviews, inventories, test drives, leases, appraisals, damage reports, proof of delivery and more! Create professional, smart and offline forms for inspections, work order or surveys just in a few minutes!
Easily create complex forms backed by the power of the Flowingly Digital Process Automation Platform. Flowingly forms can be published to your website or via email and social. Make forms internal only and control who can start, process or approve. Edit the workflow behind your form in realtime with a complete Business Process Management engine. Try Flowingly forms today! Easily create complex forms backed by the power of the Flowingly Digital Process Automation Platform.
Auditus is een inspectie-app en cloudgebaseerde software die door meer dan 9000 klanten wordt gebruikt om inspecties, audits, nalevingscontroles of kwaliteitsborgingstests uit te voeren. Auditus-app ondersteunt je werknemers in het veld. Een meertalige inspectie-app die online en offline beschikbaar is op meerdere platforms (iOS, Android, internetbrowser). Het ultramoderne scoresysteem en de functies voor het bijhouden van problemen, risicowaarschuwingen en krachtige realtime rapportage geven volledige zichtbaarheid van je bedrijfsprestaties. Professionele inspectie-app, beschikbaar op iOS, Android en webbrowser, probleemregistratie, analyse
Malcolm! is een set van eenvoudig te gebruiken webgebaseerde tools waarmee je kunt communiceren met je gebruikers. Zet terugkerende taken en procedures om in workflows. Creëer moeiteloos formulieren, enquêtes, wizards en vragenlijsten. Met de kennisbank van veelgestelde vragen kunnen je gebruikers hun eigen antwoorden vinden via zoeken in natuurlijke taal of browsen. Malcolm! kan volledig door dit platform worden gehost of op je huidige site worden geplaatst via insluitingen, widgets, invoegtoepassingen, pop-ups enz. Volledige controle over de branding/stijl. Dit platform kunnen ook worden aangesloten op meer dan 1500 andere apps. Malcolm! is een set eenvoudig te gebruiken tools waarmee je gebruikers online kunnen werken, communiceren en contact met je onderhouden.
LeadQuizzes allows marketers to create quizzes, surveys, and forms to increase your leads and learn about your audience without a developer. Leverage user-provided quiz answers to segment and update your contacts with our integrations. Capture more leads and data from your website with our powerful popup controls. Create highly targeted custom audiences using our Facebook integration. Steal inspiration from our hundreds of templates and case studies! LeadQuizzes allows marketers to create quizzes, surveys, and forms to increase your leads and learn about your audience.
At the core of our mobile field service software solution is Mobile Forms - an intuitive digital forms platform created specifically for the field service industry. It was originally conceived in 2002 as a solution to support a construction industry in need of a mobile forms product that was simple to use, yet reliable in the field. Today, Mobile Forms is the foundation on which our entire software suite is built upon. At the core of our mobile field service software solution is Mobile Forms - an intuitive digital forms platform created specifically fo
If you're using paper, PDFs or even -smart- web forms to support everyday interactions, you're missing an opportunity to really engage. And , you're wasting a ton of time and money. Intelledox helps guide your customers through the simple, successful completion of applications, contracts, claims and other documents, in record time, through digital conversations instead of static forms. Low-code, solution-ready platform doesn't require scarce IT resources. API's to connect with back-end systems. SmartIQ is the leading forms transformation solution for enterprise customer communications
SeamlessDocs empowers governments to go paperless and deliver better, accessible online services to staff and citizens. They specialize in ADA, 508, and WCAG 2.1 compliant form automation software, and offer solutions to help governments go digital and automate business processes. To date, SeamlessDocs has allowed millions of citizens and government staff to submit online forms from any browser or device with eSignatures, payments, and attachments. To learn more, visit https://seamlessdocs.com/ SeamlessDocs works with Governments to understand their form processes and help them digitize and automate their operations.
FileChucker lets you present custom forms to your users, from the simple to the complex. You can optionally accept files with the form data as well. The submissions can be saved to your database and/or delivered via email to you, with notifications back to the user as well. And FileChucker's admin console lets you review all the submitted data in one place. It's easy to install, or we can install it for you, and we offer free tech support 7 days a week. Process forms with complete flexibility. Save to database. Send via email. With or without files. Plus free, fast, thorough support.
Digioh is built for marketers who have outgrown standard web form options. Thousands of customers (including Crayola, Nascar, and Soylent) choose Digioh to grow their email lists and reduce abandoned shopping carts. Targeting rules, trigger conditions, and a dynamic content editor allow for endless customizations (without writing any code). Our ecommerce features help recover up to 15% of abandoned carts. Digioh integrates with 400+ marketing tools so you can start growing your list right away. Grow your lists & increase revenue with Digioh's personalized & targeted lightboxes and on-site widgets. Launch campaigns in minutes.
Provides secure electronic intake and consent forms for healthcare professionals, counselors, physiotherapists, medical doctors, naturopathic doctors, nutritionists, dentists, massage therapists, coaches, etc. Provides secure electronic intake and consent forms for healthcare professionals,
With Borneosoft Online Forms, you can create and publish forms in minutes, make mobile friendly forms without additional steps, accept credit/debit card and PayPal payment and subscription/recurring payment, use spreadsheet and formulas to auto calculate payment total, or discount, accept gift voucher, create multi-tabs/pages form, and include conditional logic into the form. Online Forms with payment for anyone to create online forms without any coding.
Getsitecontrol is a tool designed to help website owners increase user engagement, promote content and drive traffic to certain pages, boost the number of subscribers, and much more. It allows you for creating highly-customized and stylish call-to-action popups, surveys, email subscription and contact forms in a user-friendly dashboard. Set of handy widgets for website optimization: surveys and polls, CTA popups, email subscription and contact forms.
TDSmaker is the worlds most simple to use software for creating and editing professional datasheets. It is much easier to use than the desktop design software that businesses currently use to create data sheets, such as Microsoft Office, Quark, and Adobe Framemaker. Because TDSmaker is so easy to use, there is essentially zero learning curve for learning how to use it. This saves businesses a tremendous amount of time and money in training costs. TDSmaker is a cloud-based datasheet creation and management system that reduces the time and cost by over 85%
Quixy is a cloud-based user-friendly digital transformation platform that empowers business users with no coding skills to automate any paper based forms and associated workflows, using simple drag and drop design, ten times faster compared to traditional approach consequently enhancing efficiency, transparency and productivity of business operations. Try it for FREE. Quixy is a cloud-based platform that empowers business users with no coding skills automate paper based forms and associated workflows.
With its emphasis on mobile workers at solar companies, Scoop is form builder software unlike any other. The user-friendly platform integrates a drag & drop form builder, workflow, analytics, reporting, and collaboration features. Start quickly with templates based on industry best-practices. From residential site surveys to solar farm O&M maintenance, Scoop simplifies field data collection, increases operational efficiency, & enables real time collaboration to solve problems in the field. Scoop is intuitive solar forms builder software for everything from residential site surveys to large solar farm O&M procedures.
A powerful, comprehensive Low Code platform priced for the SME market. Productivity is delivered by abstracting the technical complexity inherent in data integration, UI and workflow development. The Verj.io PaaS provides 1-click Cloud deployment and run-time autoscaling. Use cases include: Bespoke Intranet and Internet browser application development; Custom and bespoke software developments; Digital Transformation and Electronic Forms; Workflow Processing and Data Integration; PWAs. Low code development, high productivity application PaaS. Cloud and on-premise deployment. Priced for SME.
Autopilot enables you to automate your business procedures and recurring tasks, ensuring that the right things happen at the right time, so you know everythings on course. The product comes with preset forms, flows and schedules ready to use or quick to customise so you can get standard business, admin and service routines off the ground fast. Autopilot is cloud-based and pay-as-you-grow, radically reducing the hassles and expenses of traditional workflow solutions.
Make time-consuming and frustrating document and form creation, review, tracking, approval, and management simple and fast. OnTask gives you an easy-to-use, flexible, and affordable cloud-based platform to take control of all your documents and forms. Go from manual to modern document and forms administration with HIPAA compliant OnTask. OnTask is a business process automation tool that standardizes workflow, collects data, and populates documents and forms. OnTask helps you automate business processes by creating, routing, reviewing, signing and approving forms and documents in a workflow.
ConvertCalculator helps small businesses grow sales and reduce hassle. With ConvertCalculator you can create your own calculator that you can embed on your website. It works great for price quotes, savings, bookings, financial calculators and as a product configurator. Boost sales and engagement. Reduce hassle.
Contract Express automates your legal document creation process and ensures your documents are complete and accurate every time. With its intuitive markup, compliance, and relevancy tools, Contract Express automates and simplifies the drafting process for complex legal documents without requiring IT programmers. Generate documents by filling out dynamic, web-based forms also called questionnaires created automatically from your templates. Everyone in your organization can use with ease! Quickly automate and update even the most complex legal documents without programmers. That's the Contract Express difference.
Use drag-and-drop to build easy-to-use and customisable dynamic forms. Use them to automate form-based workflows, create self-service solutions, and gain control of data not captured in manual processes. Track activity using audit trail transcripts. Join over 20 companies including Deloitte, Allianz, Cayton Utz, and Telstra to automate decision-making, workflows, and document generation. Use drag-and-drop to build customisable dynamic forms and automate form-based workflows.
On-premise forms automation platform that enables businesses to create, review, personalize and approve documents using MS Word. On-premise forms automation platform that enables businesses to create, review, personalize and approve documents using MS Word.
A tool that helps you create information collecting forms for your website. Form builder and email marketing solution that helps businesses automate sales, monitor leads, manage subscription billing, and more.