259 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Sign In App is de slimme beheeroplossing voor bezoekers, boordevol functies en beschikbaar met één jaarabonnement. Meer dan 10 miljoen aanmeldingen. Meer informatie over Sign In App
Sign In App Smart Visitor Management is een toonaangevende cloudgebaseerde app met gebruikers over de hele wereld en meer dan 10 miljoen aanmeldingen. Met één eenvoudig abonnement je geen last van moeilijke betalingsplannen. Omvat: foto's van bezoekers, badges afdrukken, inloggen van personeel, brand/evacuatielijst, inloggen van mobiele apparaten, beleidsregels/NDA's, AVG-naleving, meerdere apparaten per site, onbeperkt aanmelden, Office365-integratie, badgemaker, SMS/e-mailmeldingen, pre-registratie. Neem contact op voor een gratis proefversie van 15 dagen. Meer informatie over Sign In App
Sign In App Smart Visitor Management is een toonaangevende cloudgebaseerde app met gebruikers over de hele wereld en meer dan 10 miljoen aanmeldingen. Met één eenvoudig abonnement je geen last van moei...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Stroomlijn je receptie met een slimme maar eenvoudige oplossing voor bezoekersbeheer. Ongeëvenaarde waarde, slim ontwerp en geweldige ondersteuning. Meer informatie over SwipedOn
Stroomlijn je receptie met een slimme maar eenvoudige oplossing voor het beheren van bezoekers: de papierloze gateway maakt de verbinding tussen bezoekers en hosts intuïtief en eenvoudig. Ongeëvenaarde waarde en slim ontwerp, ondersteund door goede en eerlijke klantenservice. Functies omvatten een dashboard voor beheerders met volledig overzicht; volledig aanpasbaar aan je merk; onmiddellijke meldingen van aankomst van bezoekers; registratie van ondertekende bezoekersovereenkomsten; draadloos afdrukken van ID-badges. Meer informatie over SwipedOn
Stroomlijn je receptie met een slimme maar eenvoudige oplossing voor het beheren van bezoekers: de papierloze gateway maakt de verbinding tussen bezoekers en hosts intuïtief en eenvoudig. Ongeëvenaarde...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Oplossing voor bezoekersbeheer: Webdashboard voor personeel, receptie en beveiliging, iPad-app voor inchecken, iPhone-app voor personeelsmeldingen. Meer informatie over Proxyclick
Proxyclick wordt vertrouwd door topbedrijven als L'Oréal, Airbnb en Audi om het beheer van hun bezoekerservaring te transformeren en gestroomlijnde communicatie tussen bezoekers, gastheren/-vrouwen en receptiemedewerkers te creëren. Met maatwerk kun je een unieke ervaring creëren, van badgeontwerpen tot de incheckstroom zodat alles past bij je bestaande processen en merk. En naast het elimineren van het papieren logboek bij je receptie, zul je je bezoekerservaring verbeteren en automatiseren hoe je je gasten verwelkomt. Meer informatie over Proxyclick
Proxyclick wordt vertrouwd door topbedrijven als L'Oréal, Airbnb en Audi om het beheer van hun bezoekerservaring te transformeren en gestroomlijnde communicatie tussen bezoekers, gastheren/-vrouwen en ...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Bezoekersregistratie vereenvoudigd! Vizito is een strakke, moderne en aanpasbare oplossing voor het registreren, volgen en beheren van bezoekers. Meer informatie over Vizito
Vizito is een volledig uitgeruste oplossing voor bezoekersregistratiebeheer. Het is cloudgebaseerd en maakt gebruik van een iOS- of Android-tablet voor registratie in combinatie met een website voor configuratie en rapportage. Het kan worden aangepast op je wensen (zonder advertenties) en biedt ondersteuning voor balies zonder receptionisten. Kenmerken: Sms-meldingen, digitale ondertekening en een realtime dashboard. Papieren gastenboeken waarborgen de privacy van je gasten niet. Met behulp van Vizito wordt alle informatie privé opgeslagen en wordt het verkeer versleuteld. Meer informatie over Vizito
Vizito is een volledig uitgeruste oplossing voor bezoekersregistratiebeheer. Het is cloudgebaseerd en maakt gebruik van een iOS- of Android-tablet voor registratie in combinatie met een website voor co...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Raptool is een aanpasbare, AVG-conforme oplossing voor bezoekersregistratiebeheer voor elke hardware. App voor evacuatie- en parkeerwachters. Meer informatie over Raptool
Raptool is een AVG-conform, aanpasbaar bezoekersbeheersysteem. Te gebruiken met Windows, Android of Apple. Kies voor het videopakket, en de presentator zal de bezoekers helpen bij het aanmelden. 100% aanpasbaar: achtergrond, knoppen, kleuren en welke invoervelden moeten worden ingevuld. Cloudgebaseerde of lokale opslag van informatie. Maak rapporten met een enkele klik. Real application betekent offline mogelijkheden en snelle respons. App voor evacuatie- en parkeerwachters. Sms- en e-mailmeldingen. Meerdere talen. Meer informatie over Raptool
Raptool is een AVG-conform, aanpasbaar bezoekersbeheersysteem. Te gebruiken met Windows, Android of Apple. Kies voor het videopakket, en de presentator zal de bezoekers helpen bij het aanmelden. 100% a...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Stimuleert de productiviteit en efficiëntie door het proces van inchecken te versnellen. Meer informatie over Vizitor
Vizitor is een cloudgebaseerde totaaloplossing voor al je behoeften op het gebied van zakelijk ontvangstbeheer, van vreemden tot verwachte gasten. Het is zo ontworpen dat je volledige bezoekersproces digitaal geregeld wordt, van het verzamelen van bezoekerslogboeken tot hun feedback. Met de extra veiligheidsfuncties zoals kennisgevingen aan gastheren/-vrouwen, het vastleggen van bezoekersfoto's, het verifiëren van bezoekers via OTP en het afdrukken van unieke badges voor elke persoon die over je drempel komt, wordt je werkplek beveiligd. Meer informatie over Vizitor
Vizitor is een cloudgebaseerde totaaloplossing voor al je behoeften op het gebied van zakelijk ontvangstbeheer, van vreemden tot verwachte gasten. Het is zo ontworpen dat je volledige bezoekersproces d...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Laat het bezoekersboek achterwege en verras je klanten met Villo voor een toonaangevende aanmeldingservaring. Volledig aangepast aan je merk. Meer informatie over Villo
Laat het bezoekersboek achterwege en verras je klanten en cliënten met Villo, toonaangevende software voor bezoekersbeheer voor bedrijven, onderwijsinstellingen, gezondheidszorg- en lifestyle-faciliteiten en meer. De eerste indrukken zijn blijvend, dus presenteer je merk met de optimale aanmeldingservaring, volledig aanpasbaar met je bedrijfsbranding. Met Villo kun je contactloze handtekeningen aanbieden, geheimhoudingsverklaringen presenteren, badges afdrukken en zelfs een drankje bestellen. Start de gratis proefperiode en breng je ontvangst vandaag nog naar een hoger niveau. Meer informatie over Villo
Laat het bezoekersboek achterwege en verras je klanten en cliënten met Villo, toonaangevende software voor bezoekersbeheer voor bedrijven, onderwijsinstellingen, gezondheidszorg- en lifestyle-facilitei...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Met WorkforceID is het gemakkelijk om iedereen weer op de werkplek te verwelkomen en tegelijkertijd te voldoen aan de specifieke gezondheids- en beveiligingsbehoeften van je organisatie. Meer informatie over HID WorkforceID Visitor Manager
De bezoekerservaring begint bij de receptie: maak indruk dankzij een veilig, eenvoudig en effectief aanmeldingsproces. Met WorkforceID bezoekersbeheer is het eenvoudig om: - het inchecken te automatiseren en de wachttijden te verkorten; - screeningsvragen aan te passen op je beveiligingsbehoeften; - contactloos te werken en infectierisico's te minimaliseren bij een self-service bezoekerskiosk; - naleving te automatiseren en te handhaven via bezoekerstoegang en op beleid gebaseerde registratie in alle kantoren. Meer informatie over HID WorkforceID Visitor Manager
De bezoekerservaring begint bij de receptie: maak indruk dankzij een veilig, eenvoudig en effectief aanmeldingsproces. Met WorkforceID bezoekersbeheer is het eenvoudig om: - het inchecken te automati...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Ease the pressure on your front desk reception and delight your visitors with a fast and safe check-in process. Meer informatie over Bisner Visitor Management
Enhance the visitor experience with Bisner's state of the art Visitor Management system. Welcome your visitors with our easy yet sophisticated visitor management software and safeguard their health and that of your employees. Pre-registration enables you to screen your visitors and with touchless sign-in you give them a contactless and safe entry. Meer informatie over Bisner Visitor Management
Enhance the visitor experience with Bisner's state of the art Visitor Management system. Welcome your visitors with our easy yet sophisticated visitor management software and safeguard their health and...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Sine is een softwaresysteem voor de werkplek voor het registreren van bezoekers, aannemers, personeel, studenten en koeriers via het web, tablet en mobiel.
Complete werkpleksoftware voor bezoekers, aannemers, personeel, studenten en koeriers. Internationaal vertrouwd door JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Qantas en duizenden andere organisaties. Drukke, terugkerende gebruikers kunnen inchecken met behulp van hun smartphone, gastheren kunnen gasten vooraf registreren en een melding ontvangen via sms, e-mail of de Sine-app bij aankomst van de bezoeker. Onmiddellijke installatie, eenvoudig te gebruiken met alle hardware die wordt aangeboden via de online winkel. 24 uur per dag ondersteuning en een gratis proefversie van 30 dagen. Geen creditcard vereist.
Complete werkpleksoftware voor bezoekers, aannemers, personeel, studenten en koeriers. Internationaal vertrouwd door JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Qantas en duizenden andere organisaties. Drukke, te...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Maak kennis met de moderne receptie. Van mensen tot pakketten, Envoy helpt je alles te beheren dat door de voordeur naar binnen komt.
Envoy zorgt ervoor dat werkplekken beter functioneren. Sluit je aan bij bedrijven zoals Slack, Pinterest, Spotify, Nike en American Express die met Envoy hebben samengewerkt om meer dan 50 miljoen bezoekers op meer dan 10.000 internationale locaties te verwelkomen. Soepele iPad-aanmelding voegt een extra factor toe aan je receptie, en slimme functies verbeteren je beveiliging en maken compliance-inspanningen eenvoudig.
Envoy zorgt ervoor dat werkplekken beter functioneren. Sluit je aan bij bedrijven zoals Slack, Pinterest, Spotify, Nike en American Express die met Envoy hebben samengewerkt om meer dan 50 miljoen bezo...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Probeer het enige systeem voor bezoekersbeheer dat tweerichtingscommunicatie via sms, e-mail en Slack biedt, evenals bezoekersstromen op basis van knoppen.
Het is een veelzijdig, effectief en gebruiksvriendelijk systeem voor bezoekersbeheer. De app wordt alom gebruikt door duizenden bedrijven over de hele wereld, van kantoren met slechts enkele werknemers tot meer dan 50.000. Of je nu op zoek bent naar een eenvoudig systeem voor bezoekersregistratie om je bezoekersverkeer bij te houden, of een volledig configureerbaar, op sms en e-mail gebaseerd tweerichtingscommunicatiesysteem met het afdrukken van badges, The Receptionist voor iPad kan je specifieke kantoorbehoeften oplossen.
Het is een veelzijdig, effectief en gebruiksvriendelijk systeem voor bezoekersbeheer. De app wordt alom gebruikt door duizenden bedrijven over de hele wereld, van kantoren met slechts enkele werknemers...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Het meest aanpasbare platform voor bezoekersbeheer dat ongeëvenaarde beveiliging en ervaring biedt voor ondernemingen zoals Netflix.
Als leider in bezoekersbeheer voor ondernemingen maakt Traction Guest het opvangen van bezoekers moeiteloos, onvergetelijk en veilig. Met ongeëvenaarde aanpassingen verhogen wereldwijde organisaties zoals Netflix en Thermo Fisher de beveiliging en voldoen ze aan nalevingsvereisten zoals ITAR of AVG. Met het enige bezoekersbeheersysteem (VMS) dat inchecken voor bezoekers met behulp van iPads of ID-scanners biedt, kun je unieke bezoekerservaringen voor meerdere locaties ontwerpen. Selecteer integraties, volglijsten en gegevensresidentie met een SOC2-gecertificeerd VMS.
Als leider in bezoekersbeheer voor ondernemingen maakt Traction Guest het opvangen van bezoekers moeiteloos, onvergetelijk en veilig. Met ongeëvenaarde aanpassingen verhogen wereldwijde organisaties zo...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
iLobby vervangt je receptie en voegt een extra niveau van beveiliging en naleving toe, zelfs in sterk gereguleerde faciliteiten.
iLobby optimaliseert je receptie en voegt een extra beveiligingsniveau toe, zelfs in sterk gereguleerde faciliteiten zoals overheidsinstellingen, banken, luchthavens, fabrieken, scholen en kantoren. Het platform stroomlijnt het complexe proces van het screenen van bezoekers in één snel en eenvoudig controlepunt. Dankzij de functionaliteiten op ondernemingsniveau is het eenvoudig om binnen enkele seconden een hoog niveau van beveiliging en naleving te bereiken. Gebruikt door de Fortune 500, overheidsinstellingen en het MKB.
iLobby optimaliseert je receptie en voegt een extra beveiligingsniveau toe, zelfs in sterk gereguleerde faciliteiten zoals overheidsinstellingen, banken, luchthavens, fabrieken, scholen en kantoren. He...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
MRI Software stroomlijnt je aangepaste bezoekersbeheer en verbetert tegelijkertijd de beveiliging van het gebouw.
Stroomlijn je lobbyverkeer en verbeter de beveiliging van gebouwen met een intuïtieve interface met bezoekersbeheer van MRI Software. Registreer en check bezoekers snel in terwijl je nauwkeurige vastgoedbeheergegevens verstrekt, zowel in realtime als historisch. Registreer gasten van tevoren of in een handomdraai in slechts een paar seconden met aangepaste badgedetails inclusief foto, streepjescode en de optionele geïntegreerde toegang met de systemen van je bedrijf.
Stroomlijn je lobbyverkeer en verbeter de beveiliging van gebouwen met een intuïtieve interface met bezoekersbeheer van MRI Software. Registreer en check bezoekers snel in terwijl je nauwkeurige vastgo...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Teamgo is de nieuwe benchmark voor bezoekersbeheer die de recepties van ondernemingen en overheden over de hele wereld verandert.
Teamgo levert wereldwijd oplossingen voor bezoekersbeheer aan klanten binnen de overheid, ondernemingen, onderwijs en non-profitorganisaties. Vertrouwd door merken als Target, Officeworks, BlueScope Steel, Bunnings, CocaCola, McDonalds, Sydney Airport, Bayer en meer. De cloudoplossing is volledig AVG-compatibel en biedt de meest aanpasbare functies in bezoekersbeheer - ontwerp en bouw je eigen bezoekerskiosk met aangepaste stromen voor gasten, werknemers, aannemers en meer.
Teamgo levert wereldwijd oplossingen voor bezoekersbeheer aan klanten binnen de overheid, ondernemingen, onderwijs en non-profitorganisaties. Vertrouwd door merken als Target, Officeworks, BlueScope St...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Beheersoftware voor beveiligingsteams die de voortgang van bewakers volgt, handmatige taken vermindert en overheadkosten bespaart.
TrackTik biedt personeelsbeheersoftware voor beveiliging die is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van al het personeel in de beveiligingsruimte en hun belanghebbenden. Met deze krachtige mobiele en web-based software kunnen managers de voortgang van hun bewakers volgen, handmatige taken verminderen en bruikbare inzichten uit gegevens genereren. TrackTik, vertrouwd door meer dan 450 klanten over de hele wereld, verbindt je frontline met je back-office en geeft je op één plek een overzicht van je volledige beveiligingsactiviteiten.
TrackTik biedt personeelsbeheersoftware voor beveiliging die is ontworpen om te voldoen aan de behoeften van al het personeel in de beveiligingsruimte en hun belanghebbenden. Met deze krachtige mobiele...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Next generation visitor management, using the latest hybrid-cloud mobile technology to accurately control visitor access in real-time.
Gate Sentry is the next generation in visitor management! Cloud based mobile applications link hosts directly to security and eliminate outdated paper logs and expensive hardware. Hosts manage their own guest list in real-time and receive automatic visitor arrival notifications, providing the most accurate visitor tracking available. Using hybrid-cloud technology, Gate Sentry even works without power or internet connectivity ... truly the next generation in visitor management!
Gate Sentry is the next generation in visitor management! Cloud based mobile applications link hosts directly to security and eliminate outdated paper logs and expensive hardware. Hosts manage their ow...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Greetly helpt zakelijke klanten en toonaangevende bedrijven op een vriendelijke manier tijd besparen, geld besparen en meer gedaan te krijgen. Probeer de digitale ontvangst-app vandaag nog.
Greetly helpt zakelijke klanten en toonaangevende bedrijven in de industrie op een vriendelijke manier tijd besparen, geld besparen en meer gedaan te krijgen. Greetly wordt al gebruikt door bedrijven als DHL, Garmin, Industrious Office en Office Evolution, en is ongelooflijk aanpasbaar om perfect aan je merk- en ontvangstbehoeften te voldoen. Greetly's digitale ontvangst-app heeft alle functies die je zoekt, maar is eenvoudig in te stellen. Bezoekers zullen het snelle incheckproces wel kunnen waarderen. Bespaar je ADMINuten met Greetly.
Greetly helpt zakelijke klanten en toonaangevende bedrijven in de industrie op een vriendelijke manier tijd besparen, geld besparen en meer gedaan te krijgen. Greetly wordt al gebruikt door bedrijven a...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Bescherm de mensen en plaatsen die je organisatie aansturen met WhosOnLocation.
WhosOnLocation biedt beheersoftware voor de aanwezigheid van personen voor organisaties van ondernemingsgrootte, om de veilige en beveiligde verplaatsing van mensen door gebouwen en werklocaties te bewaken en beheren. De krachtige, cloudgebaseerde oplossing verenigt het beheer van bezoekers, aannemers, werknemers en noodsituaties, waardoor organisaties hun faciliteiten kunnen beveiligen en de veiligheid van elke persoon ter plaatse kunnen waarborgen. Bedient organisaties in 35 landen en beschermt miljarden dollars aan activa en IP.
WhosOnLocation biedt beheersoftware voor de aanwezigheid van personen voor organisaties van ondernemingsgrootte, om de veilige en beveiligde verplaatsing van mensen door gebouwen en werklocaties te bew...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Beveiligd inchecksysteem voor bezoekers via de iPad voor onderwijsinstellingen, bedrijven en de gezondheidszorg die is gericht op verhoogde beveiliging, efficiëntie en een moderne ervaring.
Beveiligd inchecksysteem voor bezoekers via de iPad voor onderwijsinstellingen, bedrijven en de gezondheidszorg die is gericht op verhoogde beveiliging, efficiëntie en een moderne ervaring.
Beveiligd inchecksysteem voor bezoekers via de iPad voor onderwijsinstellingen, bedrijven en de gezondheidszorg die is gericht op verhoogde beveiliging, efficiëntie en een moderne ervaring....
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Elimineer het papierwerk, automatiseer de gastenregisters en verhoog de productiviteit van het personeel met dit revolutionaire systeem voor bezoekersbeheer.
Zoek je manieren om je processen voor receptie en gastenontvangst te verbeteren? Of wil je de openingstijden van bezoekers bijhouden, papieren aanmeldingen automatiseren en de evacuatieprocedures voor je locatie bijwerken? Dan is het tijd om de overstap te maken naar VisitUs Reception, het toonaangevende bezoekersbeheersysteem dat de zakenwereld verovert. 200 internationaal erkende organisaties zoals Yamaha, Nespresso en overheidsinstanties hebben deze bezoekersbeheersoftware al succesvol geïntegreerd.
Zoek je manieren om je processen voor receptie en gastenontvangst te verbeteren? Of wil je de openingstijden van bezoekers bijhouden, papieren aanmeldingen automatiseren en de evacuatieprocedures voor ...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Lobbipad is een een met vijf sterren beoordeelde, AVG-compatibele oplossing waarmee je (on)verwachte bezoekers op een professionele manier kunt beheren.
Lobbipad is een met vijf sterren beoordeelde, AVG-compatibele oplossing die jou en je werknemers in staat stelt (on)verwachte bezoekers op een professionele, gepersonaliseerde en efficiënte manier te beheren. Sinds 2015 heeft Lobbipad hotels, fabrieken, bedrijven, scholen, musea, professionele verenigingen, co-werkplekken, non-profitorganisaties en kantoren met meerdere huurders in staat gesteld om bezoekerservaringen moeiteloos te beheren, vanaf vóór de aankomst tot en met het vertrek en met de prioriteit aan de veiligheid van gasten en medewerkers.
Lobbipad is een met vijf sterren beoordeelde, AVG-compatibele oplossing die jou en je werknemers in staat stelt (on)verwachte bezoekers op een professionele, gepersonaliseerde en efficiënte manier te b...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Eén cloudgebaseerd bezoekersplatform dat kan voldoen aan al je vereisten. Eenvoudig voor werknemers om te gebruiken en eenvoudig voor managers om aan te passen. Probeer het nu.
Donesafe is een softwareoplossing voor bezoekersbeheer die je managementsysteem verbindt, van je bezoekers tot je interne managementteam. Donesafe maakt het snel en eenvoudig om bezoekersgegevens in realtime te openen, in te voeren en te rapporteren. Donesafe is een modern en nieuw platform met end-to-end functionaliteit. Het werkt online met elk apparaat, en ook offline met systeemeigen iOS- en Android-apps. Gebruik de out-of-the-box sjablonen of configureer het platform om aan te sluiten bij jouw specifieke vereisten. Probeer het nu.
Donesafe is een softwareoplossing voor bezoekersbeheer die je managementsysteem verbindt, van je bezoekers tot je interne managementteam. Donesafe maakt het snel en eenvoudig om bezoekersgegevens in re...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Bezoekersbeheer dat workflows verbetert, het imago van je merk verbetert en de veiligheid van je personeel, faciliteit en gegevens verhoogt.
Deze cloudgebaseerde software voor bezoekersbeheer BreezN wordt ondersteund door het wereldwijde militaire beveiligingserfgoed en wordt gehost op de Microsoft Azure Cloud die SOC 1-, 2- en 3-rapporten biedt. De software wordt vertrouwd door bedrijven zoals Johnson & Johnson, Liberty Mutual en NASA om de beveiliging van hun personeel, faciliteit en gegevens te verhogen, en tegelijkertijd workflows te verbeteren. iPad check-in is snel, gebruikersintuïtief, beschikt over ID scannen, fotobadge afdrukken, en helpt met nalevingsbehoeften zoals HIPAA en ITAR.
Deze cloudgebaseerde software voor bezoekersbeheer BreezN wordt ondersteund door het wereldwijde militaire beveiligingserfgoed en wordt gehost op de Microsoft Azure Cloud die SOC 1-, 2- en 3-rapporten ...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Software voor bezoekersbeheer van iOFFICE zorgt van begin tot eind voor een positieve ervaring voor bezoekers.
Software voor bezoekersbeheer van iOFFICE biedt je de tools die je nodig hebt om topkandidaten aan te trekken en je beste klanten te behouden. Je kunt de registratie van gasten, werknemers, leveranciers en aannemers stroomlijnen, meldingen ontvangen van ongewenste gasten om je personeel te beveiligen, toegang krijgen tot realtime inzichten in de bezoekersgeschiedenis en receptieactiviteiten en meer. Je kunt ook toegang krijgen tot realtime inzichten in de bezoekersgeschiedenis en receptieactiviteiten.
Software voor bezoekersbeheer van iOFFICE biedt je de tools die je nodig hebt om topkandidaten aan te trekken en je beste klanten te behouden. Je kunt de registratie van gasten, werknemers, leverancier...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Cloudgebaseerd platform voor werkplekanalyse dat bedrijven helpt het gebruik van werkruimten en de efficiëntie van werknemers te maximaliseren.
Het platform voor werkplekbeleving van Teem integreert dynamische tools in de fysieke en digitale werkplek. Op medewerkers gerichte vergadertools, beeldschermen in vergaderruimtes, bezoekersbeheer en meer worden gecombineerd om gegevens te verzamelen over hoe ruimtes en faciliteiten worden gebruikt. Innovatieve bedrijven zoals Box, LinkedIn, GE, Boston Consulting Group en Airbnb gebruiken Teem om de productiviteit van werknemers te verhogen en de gegevensgestuurde besluitvorming te ondersteunen.
Het platform voor werkplekbeleving van Teem integreert dynamische tools in de fysieke en digitale werkplek. Op medewerkers gerichte vergadertools, beeldschermen in vergaderruimtes, bezoekersbeheer en m...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Cloudgebaseerde oplossing die bezoekersbeheer biedt door middel van tweestapsverificatie, gegevensverzameling, toegangscontrole en meer.
VAMS (bezoekersverificatie- en beheersysteem) is een webgebaseerde oplossing met tweestapsverificatie, die helpt om je gebouwen te beveiligen tegen frauduleuze bezoekers. Het is een moderne oplossing voor veilige gegevensverzameling van bezoekers. De software helpt om bezoekers te verifiëren voordat ze in je pand kunnen komen en beveiligt je bedrijf daardoor tegen verdachte bezoekers. Het wordt gebruikt door ondernemingen, gebouwen met meerdere gebruikers, residentiële gebouwen, enz.
VAMS (bezoekersverificatie- en beheersysteem) is een webgebaseerde oplossing met tweestapsverificatie, die helpt om je gebouwen te beveiligen tegen frauduleuze bezoekers. Het is een moderne oplossing ...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Software voor bezoekersbeheer waarmee scholen bezoekers, te late leerlingen, vrijwilligers, personeel, enz. kunnen volgen.
De gebruiksvriendelijke software voor basis- en middelbaar onderwijs van Ident-A-Kid voor het beheer van schoolbezoekers zal je kantoor beveiligen en stroomlijnen door alle bezoekers, vrijwilligers, personeel en leerlingen bij te houden die inchecken op je campus. De beveiliging wordt verbeterd door het gebruik van bedrijfseigen badges met een recente foto van de bezoeker en alle relevante incheckinformatie. Het is ook een systeem om te waarschuwen tegen seksuele overtreders. Het systeem kan een rijbewijs van een bezoeker scannen en vervolgens snel de database met overtreders van de overheid controleren.
De gebruiksvriendelijke software voor basis- en middelbaar onderwijs van Ident-A-Kid voor het beheer van schoolbezoekers zal je kantoor beveiligen en stroomlijnen door alle bezoekers, vrijwilligers, pe...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Visitor Management software designed specifically for schools.
Our Visitor Management is a unified component of our School Safety and Accountability System, it integrates with Student Information Systems to manage student pick-up and custodial issues. Our expertise in providing smart ID card automation to schools allows our Visitor Management service to read school credentials and issue smart tokens to frequent visitors. We know that no two schools operate a like, for flexibility our visitor service is available is several software and hardware formats.
Our Visitor Management is a unified component of our School Safety and Accountability System, it integrates with Student Information Systems to manage student pick-up and custodial issues. Our expertis...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Visitor Management Solutions for corporate and government facilities. Real time communication, check in/out, digital content and more.
ALICE is the most advanced and complete visitor management solution on the market today. Our extensive product features give ALICE customers more capability than any other technology in the space. Real time communication, securing employees, processing visitors, and displaying content are just some of the features ALICE offers. Find out why more and more large companies and government agencies are choosing ALICE!
ALICE is the most advanced and complete visitor management solution on the market today. Our extensive product features give ALICE customers more capability than any other technology in the space. Real...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Sign in visitors, notify hosts, alert security and manage evacuation with Lobbytrack online visitor management software and mobile apps
Pre-register visitors using a phone app, allow visitors to pre-complete registration from home, sign in visitors via self-serving kiosk running on iOS, Android or Windows tablet. Take photo, sign NDA, print badge, integrate with access control system, check watch list and lot more. With Lobbytrack, you can also track entry and exit of employees and access evacuation reports on a mobile phone.
Pre-register visitors using a phone app, allow visitors to pre-complete registration from home, sign in visitors via self-serving kiosk running on iOS, Android or Windows tablet. Take photo, sign NDA, ...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Affordable Patient Queuing using and iPad or Touch PC
Medical Check In is an affordable and simple solution to replace the sign in sheet at medical facilities. It is a cloud based system focused on the queuing process to streamline patient arrivals and notification to staff. Using an Apple iPad or touch PC for the kiosk, Medical Check In remains one of the least expensive products to implement and maintain.
Medical Check In is an affordable and simple solution to replace the sign in sheet at medical facilities. It is a cloud based system focused on the queuing process to streamline patient arrivals and no...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Desktop application with web accessibility Contains all you need to process a visitor Designed to ask the right questions
SMS visitors regiter ! A fully digitalised, crimes deterrent, secure, reliable and highly effective to serve the purpose it is designed for. Replaces the outdated manual way of registering visitors. Keeps the safe holding of the records of all visitors in case of emergencies. Detects visitors anomaly, visitors information travels with them where they go, and they are no longer required to present identification each time they visit.
SMS visitors regiter ! A fully digitalised, crimes deterrent, secure, reliable and highly effective to serve the purpose it is designed for. Replaces the outdated manual way of registering visitors. Ke...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Een digitaal systeem voor wachtrijbeheer dat de bezoekerservaring verbetert en realtime gegevensinzichten biedt.
Qminder is een cloudgebaseerd systeem voor wachtrijbeheer. Met slechts een paar klikken helpt Qminder winkellocaties met het beheren van hun verkoopvloer, waardoor klanten kunnen winkelen in plaats van in een rij te wachten. Deze software maakt klanten tevreden en verhoogt de omzet door de kracht van gepersonaliseerde service. Qminder ondersteunt actief miljoenen klanten over de hele wereld en wordt vertrouwd door winkels van AT&T, Sprint en Verizon en klantenservicelocaties bij Uber, de Wereldbank en de Olympische Spelen.
Qminder is een cloudgebaseerd systeem voor wachtrijbeheer. Met slechts een paar klikken helpt Qminder winkellocaties met het beheren van hun verkoopvloer, waardoor klanten kunnen winkelen in plaats van...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Download and test for free. Visitor Management System with GDPR functions. VisitLog guides and help thousands of visitors every day.
Download and test for FREE. VisitLog is a flexible Visitor Management System for managing company visitors. Now with improved functionality for GDPR. At any time, you can access a list of signed in or app, including their contact details. Some functions: -Badge print, - SMS/Mail to host and guest, - Prebook visitors, - Wifi Guest account management, - Parking spot management and badge, -Active Directory integration. Preebooking plugin for Office365 & Exchange 2016
Download and test for FREE. VisitLog is a flexible Visitor Management System for managing company visitors. Now with improved functionality for GDPR. At any time, you can access a list of signed in or...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
A mobile-friendly iPad Visitor management solution. Designed to assist with visitor registration, check-ins and badge printing.
A mobile-friendly iPad Visitor management solution. Designed to assist with visitor registration, check-ins and badge printing.
A mobile-friendly iPad Visitor management solution. Designed to assist with visitor registration, check-ins and badge printing....
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
iPad-enabled, simple, modern and fast visitor management for your visitors, customers, contractors and employees to sign in
iPad-enabled, simple, modern and fast visitor management for your visitors, customers, contractors and employees to sign in and sign out. Features - iPad based sign in/out, Web Dashboard, Realtime host notifications, instant badge printing, facial recognition, free version, out of the box integrations and many more.
iPad-enabled, simple, modern and fast visitor management for your visitors, customers, contractors and employees to sign in and sign out. Features - iPad based sign in/out, Web Dashboard, Realtime hos...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Maak kennis met het allereerste Kiosk as a Service (KaaS) digitale conciërgeplatform dat je binnen enkele minuten kunt opstarten.
Communiceren op locatie met je klanten, personeel, studenten en bezoekers is nu GEEN project van zes maanden. Met de Kiosk as a Service (KaaS)-benadering van HootBoard kun je binnen enkele minuten aan de slag. Geen software om te ontwikkelen, geen hoofdpijn. Ideaal voor lobby's, onderwijsinstellingen, bezoekerscentra, transportcentra, hotels, ziekenhuizen of voor gemeenschappelijke ruimtes. Meld je nu aan voor een demo en een GRATIS proefversie OP LOCATIE.
Communiceren op locatie met je klanten, personeel, studenten en bezoekers is nu GEEN project van zes maanden. Met de Kiosk as a Service (KaaS)-benadering van HootBoard kun je binnen enkele minuten aa...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
A cloud-based intelligent visitor management system that authenticates, monitors, and tracks all categories of people.
VersionX EntryPoint is a customizable and feature-rich visitor management system. It digitizes the management of visitors, staff, housekeeping, vendors, laborers, etc. EntryPoint records and fast-tracks all entry & exit processes. Instant authentication, appointment creation, and many such features ensure not only enhanced premises security but also gives a smooth experience to all visitors as well as staff. Intelligent analytics of the system gives you a birds eye view of all actions across mu
VersionX EntryPoint is a customizable and feature-rich visitor management system. It digitizes the management of visitors, staff, housekeeping, vendors, laborers, etc. EntryPoint records and fast-track...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
LobbyGuard offers visitor management solutions for assisted and unassisted check-in with detailed reports to faciliate contact tracing.
LobbyGuard offers visitor management solutions for security, compliance, and savings. The system offers instant screening against the US Government Consolidated List and pre-approved lists, supporting pre-screening for COVID-19 exposure. Email/text notifications sent for failed screenings. Custom badges include photo, time stamp, and COVID-19 screening clearance. Detailed reports capture visitor records and facilitate contact tracing. All-in-one kiosks support both assisted and unassisted entry.
LobbyGuard offers visitor management solutions for security, compliance, and savings. The system offers instant screening against the US Government Consolidated List and pre-approved lists, supporting ...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Manage your school or facility's visitor management, volunteer management and much more all through an easy-to-use system.
KeepnTrack eliminates the worries and guesswork for the safety of your schools and students. KeepnTrack solves your visitor, volunteer, student, staff and vendor tracking challenges while utilizing inexpensive technology. With a check of local, state and national databases, KeepnTrack denies entry of unauthorized visitors and automatically notifies appropriate personnel. KeepnTrack also records details of all visitor traffic, runs instant background checks, and prints ID badges.
KeepnTrack eliminates the worries and guesswork for the safety of your schools and students. KeepnTrack solves your visitor, volunteer, student, staff and vendor tracking challenges while utilizing ine...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
A visitor registration and management solution with arrival notifications, visitor information, visitor badges, and more.
A visitor registration and management solution with arrival notifications, visitor information, visitor badges, and more.
A visitor registration and management solution with arrival notifications, visitor information, visitor badges, and more....
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Een verbeterde bezoekerservaring door je receptie te stroomlijnen met een slim en veilig systeem voor bezoekersbeheer met robuuste functies.
Verwelkom je gasten met een vriendelijke en uitstekende bezoekerservaring met een slim systeem voor bezoekersbeheer. Versnel je receptieproces met behulp van een slim systeem voor bezoekersbeheer dat de beveiliging van je kantoor verbetert door zorgvuldige toegang tot faciliteiten en dat de algemene bezoekerservaring verbetert. Moderniseer je werkplek met slim inchecken door bezoekers, kennisgevingen aan gastheren/gastvrouwen en een noodevacuatiesysteem voor een veiligere werkplek. Eén oplossing voor meerdere sectoren.
Verwelkom je gasten met een vriendelijke en uitstekende bezoekerservaring met een slim systeem voor bezoekersbeheer. Versnel je receptieproces met behulp van een slim systeem voor bezoekersbeheer dat ...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Schedule meetings, book meeting rooms, hot desks, catering and extra service from within your familiar Outlook environment.
Complete meeting room booking system for Microsoft Outlook, Exchange and Office 365. Resource Central is a user-friendly solution that helps your business optimize management of meeting rooms, resources and associated services such as catering, AV-equipment and table arrangements. Service providers are automatically notified with orders and changes. The system includes mobile Web App booking, Visitor Management and support for Skype for Business and other 3rd party video conferencing solutions.
Complete meeting room booking system for Microsoft Outlook, Exchange and Office 365. Resource Central is a user-friendly solution that helps your business optimize management of meeting rooms, resource...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Visitor management solution that helps businesses with workspace scheduling, event planning, meeting reservations management, and more.
EMS Software removes the barriers to inspired work by connecting your people, tools and technology within a single platform. AIG, Yale University, Accenture, and thousands of others rely on EMS Software's comprehensive, enterprise-class resource management solution to power their dynamic work and learning environments. The EMS platform integrates with both hardware and software infrastructures to provide the visibility, control and insight needed to drive real value for your enterprise.
EMS Software removes the barriers to inspired work by connecting your people, tools and technology within a single platform. AIG, Yale University, Accenture, and thousands of others rely on EMS Softwar...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Cloud-based solution that provides visitor management through access credentialing, front desk concierge, mobile patrol and more.
The dwellingLIVE Visitor Management System is the premier solution for communities of any type and size who are concerned about controlling who comes and goes in their community. It provides Community Managers and HOAs with a flexible, web-based interface through which they can configure and monitor the system. Gate Attendants can expedite visitor and resident access through purpose-built computers, while still maintaining a highly secure and professional image.
The dwellingLIVE Visitor Management System is the premier solution for communities of any type and size who are concerned about controlling who comes and goes in their community. It provides Community ...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
Provides your employees and visitors with a simple way to sign in and out of any location.
Virtual In/Out saves you time and money by helping you better communicate the status of your workforce and site visitors. Simple, mobile responsive, and highly customizable, it's easy to adapt the product to your unique business environment. Take the stress out of guessing, stay up to date with who is in the building, who is out, what they are doing and when they will be back.
Virtual In/Out saves you time and money by helping you better communicate the status of your workforce and site visitors. Simple, mobile responsive, and highly customizable, it's easy to adapt the prod...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
TAAP Visitor Book is a solution for every organisation of any size that wants a digital touchless visitor book.
TAAP Visitor Book is a solution for every organisation of any size that wants a digital contactless visitor book. It provides multi-site visibility of visitors across an organisation. Visitor Book is completely contactless and eliminates the need to touch a pen, paper visitor book, or digital kiosk. It's many features streamlines the sign in process for visitors and staff. Visitor Book is suitable across many environments including offices, retail, hospitality, schools and sports clubs.
TAAP Visitor Book is a solution for every organisation of any size that wants a digital contactless visitor book. It provides multi-site visibility of visitors across an organisation. Visitor Book is ...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf
TIKS Visitor Management System is world-class visitor management platform with an optional integrated contractor management system.
TIKS is an innovative technology company dedicated to safer workplaces around the world. Our integrated solutions mitigate risk, enhance productivity and solve the challenges of safety and compliance for businesses across all industries. TIKS Visitor Management System is world-class visitor management platform with an optional integrated contractor management system used by some of the worlds leading companies across many industries.
TIKS is an innovative technology company dedicated to safer workplaces around the world. Our integrated solutions mitigate risk, enhance productivity and solve the challenges of safety and compliance f...
  • Self check-in
  • Badgebeheer
  • Bezoekers bijhouden
  • ID-scan
  • Volglijst
  • Registratiebeheer
  • Registratie vooraf

Kopersgids voor Bezoekersregistratie software

Wat is bezoekersregistratie software?

Met bezoekersregistratie software kunnen organisaties het inchecken van bezoekers stroomlijnen door middel van ID-scanning, voorregistratie van bezoekers en aanpasbare bezoekersbadges, en e-mailmeldingen. Bedrijven kunnen nauwkeurige gegevens verzamelen en moeiteloos bezoekersgegevens ophalen en bijhouden om de veiligheid van werknemers en faciliteiten te helpen controleren. Bezoekersregistratie systemen zijn met name nuttig voor ziekenhuizen, bedrijven voor zakelijk vastgoedbeheer, scholen en overheidsgebouwen.

De voordelen van bezoekersregistratie software

  • Gestroomlijnd inchecken van bezoekers: bezoekersregistratie software maakt gestroomlijnd inchecken van groepen mogelijk met behulp van voorregistratie, realtime scannen en verwerking van achtergrondverificatie. De software kan informatie rechtstreeks ophalen uit door de overheid verstrekte identiteitskaarten, zoals rijbewijzen, paspoorten en zorgverzekeringskaarten. Geautomatiseerde gegevensinvoer vermindert het aantal handmatige fouten en creëert een elektronisch dossier voor toekomstig gebruik.
  • Minder administratieve taken: receptiemedewerkers hoeven geen triviale taken uit te voeren zoals gegevensinvoer en achtergrondverificatie. Dankzij papierloze verwerkingen kunnen receptiemedewerkers aanvragen snel verwerken, online goedkeuringen verkrijgen en de wachttijd voor bezoekers verkorten. Informatie over terugkerende bezoekers kan eenvoudig uit de database van het bezoekersregistratie systeem worden opgehaald om te voorkomen dat ze het registratieproces opnieuw moeten doorlopen.

Algemene functies van bezoekersregistratie software

  • Contactbeheer: het in een centrale database registreren en opslaan van contactgegevens van bezoekers, zoals naam, adres en telefoonnummers.
  • Registratiebeheer: het in staat stellen van bezoekers om zichzelf te registreren voor het inchecken. Organisators kunnen bezoekers ook vooraf registreren en hen een QR-code sturen voor een snelle aanmelding.
  • Bezoekersregistratie: het bijhouden van de in- en uitchecktijd van bezoekers, de naam van de gastheer/-vrouw en het doel van het bezoek. Gebruikers kunnen ook rapporten genereren om precies te weten hoeveel bezoekers er op een bepaald moment in het gebouw zijn.
  • Zelf inchecken: het in staat stellen van bezoekers om in te checken door een identiteitskaart te scannen en vervolgens een aangepaste bezoekersbadge te ontvangen.
  • Zwarte lijst: het evalueren van bezoekers aan de hand van een "zwarte lijst" en het informeren van het beveiligingspersoneel over hun aanwezigheid.
  • Waarschuwingen/meldingen: het melden aan de gastheer/-vrouw wanneer bezoekers arriveren en het informeren van medewerkers over evenementen en taken door middel van systeembrede meldingen.

Overwegingen bij de aankoop van een bezoekersregistratie systeem

  • Integratie met software en hardware van derden: integratie met andere systemen is een essentiële factor waarmee rekening moet worden gehouden voordat er een aankoopbeslissing wordt genomen. Bezoekersregistratie oplossingen kunnen worden geïntegreerd met verschillende hardware- en softwaretools. De oplossing moet goed werken met hardwaretools zoals printers, kiosken en streepjescodescanners, en software zoals tools voor achtergrondverificatie, database management software en analyseoplossingen. Kopers moeten bij de selectie van een bezoekersregistratie systeem hun technologische infrastructuur en integratiebehoeften beoordelen.
  • Vereisten voor budget en functionaliteiten: de prijzen voor bezoekersregistratie software kunnen onderling sterk variëren en zijn vaak gebaseerd op verschillende tariefmodellen. Sommige van deze variaties zijn afhankelijk van het soort implementatie, de IT-vereisten, het aantal gebruikers en dergelijke. Kopers moeten hun vereisten op het gebied van functionaliteiten, dagelijkse bezoekersaantallen, aantal gastheren/-vrouwen en kantoorlocaties en implementatieopties evalueren, omdat al deze factoren een rol zullen spelen bij het bepalen van de totale eigendomskosten van bezoekersregistratie software.
  • Wearable computers zullen het bezoekersregistratie systeem transformeren: de algemene acceptatie van wearable apparaten zal de behoefte aan bezoekersregistratie verminderen, aangezien sommige bezoekersinformatie toegankelijk is met behulp van gegevensverbindingen en -sensoren. Volgens een onderzoek van Capterra is meer dan de helft van de kleine bedrijven van plan om tegen 2020 wearable computertechnologie toe te passen. Disney's Magicband is een van de succesvolle gebruikstoepassingen die het mogelijk heeft gemaakt om met behulp van RFID-scanners bezoekers op maat te beheren.