België Lokale producten weergeven
808 resultaten
Robuuste en gebruiksvriendelijke visuele planningsoftware om alle soorten middelen te volgen. Meer informatie over Visual Planning
Door Visual Planning te gebruiken voor buitendienstbeheer, krijg je een gebruiksvriendelijke toepassing die voldoet aan al je specifieke vereisten om je after-sales activiteiten te beheren, je teams toe te wijzen, je interventies te plannen en moeiteloos de behoeften van je klanten bij te houden. Visual Planning geeft je inzicht in je toewijzing van middelen en helpt de efficiëntie van je buitendienstteam te verhogen. Eén klik en je hebt afgerekend met vertragingen, dubbele boekingen en niet-gefactureerde taken. Meer informatie over Visual Planning

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
België Lokaal product
Een goede buitendienst begint bij een vlotte werkorder voorbereiding. Van aanvraag tot oplevering: alles in één oplossing. Meer informatie over Odyssee Field Service
Field Service Management Software - voor de planning en uitvoering van technische interventies. Wereldwijd vertrouwen bedrijven op onze oplossing om hun teams efficiënter te laten werken en hun klanten superieure service aan te bieden. Beheer uw klanten en installaties, plan werkorders en geef uw technici intelligente tools om deze uit te voeren. Via de Service App hebben uw technici altijd en overal toegang tot de relevante informatie, kunnen ze hun werk registreren en hoogwaardige servicerapporten genereren. Meer informatie over Odyssee Field Service

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, tijdregistratie, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks en Zoho. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Meer dan 10 gebruikers. Een web-mobiel platform dat operationele uitwisselingen tussen teams centraliseert via op maat gemaakte mobiele apps. Meer informatie over Daxium-Air
Daxium-Air is een web-mobiele oplossing die op één platform operationele uitwisselingen met veldteams organiseert en managers in staat stelt om snel en veilig gedocumenteerde beslissingen te nemen. Met dit uiterst aanpasbare platform kunnen klanten ook hun eigen toepassingen creëren om te voldoen aan de meerdere specifieke behoeften van hun diensten. Meer informatie over Daxium-Air

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing. Meer informatie over Odoo
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
inFlow helpt je om tools, onderdelen en doorlopend werk vanaf overal bij te houden. Werk de voorraad in realtime bij, op kantoor of in het veld. Meer informatie over inFlow Inventory
inFlow voorraadsoftware is een eenvoudige manier om je buitendienstgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Als je meerdere projecten en werkterreinen tegelijk beheert, kun je de zaken gemakkelijk uit het oog verliezen. Met de mobiele apps van inFlow maak je voorraadaanpassingen door eenvoudig te tikken of te scannen. Je kunt je voorraad bijwerken terwijl je het uit de schappen haalt, en grote foto's zorgen ervoor dat je het juiste product krijgt. Klik op Website bezoeken om nu je gratis proefversie van 14 dagen te krijgen. Meer informatie over inFlow Inventory

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Platform van de volgende generatie voor het optimaliseren van de routing en slimme logistiek dat bedrijven van elke omvang helpt de laatste kilometers te winnen. Meer informatie over Route4Me
Met meer dan 10 jaar ervaring in de sector en meer dan 2 miljoen iOS- en Android-app-downloads blijft Route4Me de routeplanning en optimalisatie van de laatste kilometers in opkomende markten verbeteren. Doorgaans helpt Route4Me bedrijven om de productiviteit en efficiëntie van de meeste routing- en logistieke activiteiten met 300% te verhogen door hen te helpen niet alleen hun routes, maar ook toeleveringsketens, wagenparken, gedistribueerde teams en andere bedrijfsmiddelen te optimaliseren. Ontvang vandaag nog je gratis proefversie. Meer informatie over Route4Me

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Boek meer opdrachten, word sneller betaald en beheer je hele bedrijf vanuit je broekzak met de alles-in-één app van vcita voor de buitendienst. Meer informatie over vcita
vcita, speciaal ontworpen voor buitendienstverleners, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent: >> Laat je klanten vacatures ontdekken, boeken en betalen terwijl jij aan het werk bent. >> Incasseer moeiteloos betalingen vanaf elk mobiel apparaat, geen luxe hardware vereist. >> Creëer en verkoop servicebundels, sluit deals voor de langere termijn en terugkerende projecten. >> Vergroot je bereik door je tevreden klanten hun vrienden en familie te laten doorverwijzen. Meer informatie over vcita

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Bouw slimme checklists en formulieren, voer audits uit, maak onmiddellijke rapporten en ontdek moeiteloos verbeterpunten. Meer informatie over iAuditor
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme checklists maken, audits uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren zodat je je gegevens elektronisch kunt vastleggen en inzicht kunt krijgen in waar verbeteringen kunnen worden aangebracht. Leg meer informatie vast en neem rijke media op, sla je auditgeschiedenis digitaal op en bekijk trends in de loop van de tijd. Meer informatie over iAuditor

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
eLogii is toonaangevende software voor buitendienstbeheer die route-optimalisatie en dispatching voor HVAC en buitendienst automatiseert. Meer informatie over eLogii
eLogii is toonaangevende cloudgebaseerde multi-stop routeringsoftware voor HVAC- en buitendienstbedrijven. eLogii combineert de logistiek van afhaal- en leveringsplanning tot multi-stop routering en optimalisatie, en helpt je om buitendienst-verzoeken moeiteloos te beheren voor al je activiteiten. Met eLogii kun je dispatching automatiseren, realtime inzicht krijgen in technici, voertuigen en serviceritten, bewijs van levering krijgen en servicetijd met klanten afspreken. Meer informatie over eLogii

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Helpt kleine buitendienstbedrijven papierloos te functioneren via een mobiele app voor Android en IOS. Meer informatie over Repair-CRM
Helpt kleine buitendienstbedrijven papierloos te functioneren via een mobiele app voor Android en IOS, en de omzet te verhogen met regelmatiger onderhoud. Innovatieve mobiele apps voor je technici. Plan klussen in en volg je onderhoudstaken terwijl je onderweg bent. Meer informatie over Repair-CRM

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes. Meer informatie over Dynamics 365

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Alles-in-één-app om je bedrijf te runnen. Online klusboekingen, betalingsverwerking, facturering, planning en meer. Vraag je gratis demo aan!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer! Meer informatie over Housecall Pro

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
BIM 360 is de perfecte tool voor project-, veld- en BIM-managers om de levering te versnellen, geld te besparen en risico's te verminderen.

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Online planning en agenda's, online delen van documenten en foto's, online wijzigen van bestellingen en selectiegoedkeuringen.
Buildertrend biedt geavanceerde, cloudgebaseerde software voor projectmanagement. Met bijna 1 miljoen gebruikers over de hele wereld geeft Buildertrend de bouwsector een betere manier om te bouwen. De software van Buildertrend helpt bouwprofessionals bij het bouwen van meer projecten en vermindert vertragingen, elimineert communicatiefouten en verhoogt de klanttevredenheid. De reeks functies staat klaar om je te helpen, van functies voor het begroten, plannen en wijzigen van bestellingen tot klantcommunicatie en documentbeheer. Meer informatie over BuilderTREND

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
UpKeep is hoog aangeprezen, mobielgerichte software voor buitendienstbeheer voor het stroomlijnen van werkorders, faciliteiten en activabeheer.
De toepassing van UpKeep voor buitendienstbeheer is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. 100% gratis downloaden en aanmelden. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
KeepTruckin is het populaire platform voor wagenparkbeheer dat wordt vertrouwd door meer dan 500.000 chauffeurs en 55.000 wagenparken.
KeepTruckin is het populaire platform voor wagenparkbeheer dat wordt vertrouwd door meer dan 500.000 chauffeurs en 55.000 wagenparken. Volg voertuigen, aanhangwagens en andere bedrijfsmiddelen met realtime gps. Bescherm je bedrijf met veiligheidsscorekaarten voor de bestuurder en volledig geïntegreerde dashcams. Vereenvoudig de naleving met behulp van een populaire ELD-oplossing. Verhoog de operationele efficiëntie en verlaag de kosten met robuuste, intuïtieve KPI-rapportage. Meer informatie over Motive

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor servicebeheer om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je buitendienstbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
Verizon Connect Work helpt je je mobiele medewerkers op een efficiëntere manier te beheren. Deze oplossing geeft je de controle over je planningen, facturen en offertes door ze naar de cloud te verplaatsen. Verzamel relevante informatie zoals locatiegegevens, foto's en handtekeningen van klanten, terwijl je je technici voorziet van software die compatibel is met hun smartphones en tablets. Taken kunnen worden aangepast aan de behoeften van elke werkorder en kunnen worden toegevoegd, bijgewerkt, opnieuw toegewezen en gesynchroniseerd met je back-office. Meer informatie over Verizon Connect

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven met een buitendienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine bedrijf groter lijken met de software van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven met een buitendienst om hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; synchroniseer automatisch met je accountingsoftware; dit alles vanaf kantoor of in het veld. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Stroomlijn je servicebedrijf met de app voor ramingen, planning van werkorders en facturering. Gratis proefversie met volledige toegang.
Met RazorSync software voor buitendienstbeheer kun je je bedrijf beheren vanaf een telefoon, tablet of computer op kantoor. Bekijk werknemers en projecten op een kaart, plan en dispatch werknemers via sms of e-mail en verkort de betalingscyclus met facturering vanaf de werklocatie. Klantendossiers worden automatisch bijgewerkt in QuickBooks, waardoor invoer en fouten door de back-office worden gereduceerd. Al je gegevens worden opgeslagen in de cloud met toegang vanaf elk mobiel apparaat. Klanten melden hogere facturen, omzet en klanttevredenheid. Meer informatie over RazorSync

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Mobiliseer je servicebedrijf en verhoog je winst met de unieke forfaitaire prijzen van Coolfront die je volledig kosteloos kunt gebruiken.
Ben je klaar om je servicebedrijf naar een hogere versnelling te schakelen met een vast tarief en digitaal werkorderbeheer? Met Coolfront Mobile kunnen technici moeiteloos de belangrijkste vraag van een huiseigenaar, "hoeveel gaat dit kosten?" beantwoorden. De uitgebreide database met vaste tarieven van Coolfront omvat meer dan 30.000 reparaties en 16.000 onderdelen. Coolfront is de toonaangevende kosteloze app voor werkorderbeheer en vaste tarieven met QuickBooks-integratie. Bovendien hebben ze een uitstekend aanbod. Je kunt Coolfront gratis proberen met 50 testwerkorders. Meer informatie over FieldEdge Flat Rate Mobile

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Online en lokale oplossing die bedrijven helpt met gegevensbeheer, voorspellende modellen, geocodering, planning en meer.
Geïntegreerde verzameling van GIS-softwareproducten; biedt een op standaarden gebaseerd platform voor ruimtelijke analyse, gegevensbeheer en kaarten. Meer informatie over ArcGIS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Platform voor bedrijfsproductiviteit dat verbouwingsaannemers helpt bij het beheren van workflow, medewerkers, verkoop en veldactiviteiten.
JobProgress is een alles-in-één "Beheer je bedrijf"-app voor alle aannemers. JobProgress voorziet aannemers van een gebruiksvriendelijke app die ongeëvenaarde resultaten oplevert doordat je je bedrijf altijd en overal kunt controleren, organiseren en beheren. JobProgress is eenvoudig en krachtig, waardoor teamwork en workflow mogelijk zijn vanuit het oogpunt van de verbouwingsaannemer, zodat jij en je team de voortgang intuïtief kunnen volgen, bewaken en meten. Meer informatie over JOBPROGRESS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Gebouwd en vertrouwd door professionele servicebedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers.
Gebouwd en vertrouwd door professionele servicebedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers. Compleet projectbeheer: planning, beheer van leads, schattingen, uitvoer van volledige opdrachten vanuit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Ook is het een bewezen platforms om je serviceactiviteiten mee te vereenvoudigen en te beheren. Al meer dan 20 jaar vertrouwd door duizenden servicebedrijven. Meer informatie over Kickserv

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
De app voor kleine bedrijven. Met dit platform kun je taken inplannen, offertes en facturen creëren, formulieren voor gezondheid en veiligheid op het werk voltooien en zelfs creditcardbetalingen accepteren.
ServiceM8 is bedoeld voor kleine dienstverlenende bedrijven met minder dan 30 medewerkers. Krachtig beheer van offertes, planning, facturering, onderhoudsschema's, veiligheidsrapporten, klanten en nog veel meer. Verlaag de administratietijd aanzienlijk door facturen rechtstreeks naar Quickbooks Online of Xero te verzenden. ServiceM8 is eenvoudig te gebruiken, je kunt er snel mee aan de slag en het biedt een gratis proefversie, dus probeer het vandaag nog uit! Meer informatie over ServiceM8

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Software om je hele HVAC- of loodgietersbedrijf te runnen - FieldEdge helpt je tijd te besparen en meer geld te verdienen.
Met FieldEdge, vertrouwd door HVAC- en loodgietersprofessionals, kun je moeiteloos de klantengeschiedenis volgen, dispatchen, betalingen aannemen, serviceovereenkomsten opstellen en meer. Bespaar meer dan 20 uur per week met een naadloze QuickBooks-integratie - dubbele invoer is vanaf nu verleden tijd. Deze mobiele app biedt technici alle informatie die ze nodig hebben om geweldige klantenservice te bieden en ter plaatse efficiënter te zijn. Minder gedoe en meer controle: FieldEdge is de ultieme software voor de buitendienst om je team zowel op kantoor als in het veld te verbinden. Meer informatie over FieldEdge

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Mobiele en webapplicaties van ServiceTrade coördineren kantoorpersoneel en veldtechnici om een geweldige klantervaring te bieden.
ServiceTrade is ontworpen voor commerciële dienstverleners en helpt bedrijven bij het leveren van geweldige klantenservice die hun bedrijf waardevoller maakt. De klantenservicefunctionaliteiten bieden online betrokkenheid gedurende de hele servicecyclus en bouwt winstgevende, langdurige relaties op. ServiceTrade stroomlijnt bewerkingen met werkorderbeheer en planning, en de web- en mobiele apps zetten servicelevering om in digitale marketingimpressies die gedenkwaardig en nuttig zijn voor klanten. Meer informatie over ServiceTrade

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Voeg planning, dispatching, klantrelatiebeheer en meer toe aan QuickBooks met Smart Service, de software voor de buitendienst.
Je gebruikt QuickBooks al om je bedrijfsfinanciën te beheren. Ga nu een stap verder met Smart Service, de directe QuickBooks-add-on die planning, facturering, dispatching, klantrelatiebeheer, werkorders, routering en alle andere behoeften van het moderne buitendienstbedrijf behendig regelt. Vervang je klemborden en archiefkasten door een mobiel, papierloos systeem dat je activiteiten stroomlijnt, verspilling elimineert en je nettowinst verhoogt. Meer informatie over Smart Service

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Heb je behoefte aan software voor ongediertebestrijding? Probeer GorillaDesk gratis. Ontvang alle uitstekende functies en eersteklas ondersteuning, geen creditcard vereist.
Het runnen van een ongediertebestrijdingsbedrijf betekent het dispatchen van teamleden, het beheren van de dagelijkse activiteiten, het binnenhalen van nieuwe klanten en het verzenden van facturen. Er is veel gaande en nog veel meer om te onthouden. Je kunt vertrouwen op de ongediertebestrijdingssoftware van GorillaDesk om te voorkomen dat die belangrijke details over het hoofd worden gezien. Dus klik op de bovenstaande oranje knop "Website bezoeken" om GorillaDesk gratis te proberen. Je ontvangt gedurende 14 dagen alle uitstekende functies en eersteklas ondersteuning, geen creditcard vereist. Meer informatie over GorillaDesk

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Software en mobiele oplossing voor ongediertebestrijding. Je kunt papierwerk verminderen, routes en roosters optimaliseren en je account gebruiken op mobiele apparaten.
PestPac by WorkWave is DE bewezen, complete oplossing voor bedrijven van elke omvang op het gebied van ongediertebestrijding. Alles wat je nodig hebt om je bedrijf te beheren en te laten groeien, op één plek. Laat dit product je helpen het papierwerk te verminderen, efficiënter te werken, meer leads te genereren, meer verkopen te sluiten en meer klanten te behouden. WorkWave is hèt toonaangevende technologiebedrijf in de sector, met duizenden klanten en meer dan 30 jaar ervaring in het ontwikkelen van oplossingen, die speciaal voor de ongediertebestrijding zijn ontwikkeld. Meer informatie over PestPac

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
DynaScape is gespecialiseerd in ontwerpsoftware en bedrijfsmanagementoplossingen voor de professionele landschapsarchitectuur.
DynaScape is gespecialiseerd in ontwerpsoftware en bedrijfsmanagementoplossingen voor de professionele landschapsarchitectuur. Produceer snel buitengewone ontwerpen met de op CAD gebaseerde software, exporteer naar DynaScape Color om je tekeningen tot leven te brengen met volledige kleurenweergave, of breng je ontwerpen naar een hoger niveau met Sketch3D, de uitgebreide bibliotheek met 3D-componenten. Met Manage360 kun je elk aspect van je bedrijfsactiviteiten volgen, van de eerste offerte tot de uiteindelijke factuur. Meer informatie over DynaSCAPE

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over Weave

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Innovatieve oplossingen en bruikbare inzichten om je wagenpark te betrekken.
GPS Insight helpt klanten hun wagenpark te betrekken door innovatieve oplossingen en bruikbare inzichten te leveren. Organisaties in Noord-Amerika wenden zich tot GPS Insight wanneer ze de hoge operationele kosten van hun wagenpark beu zijn, zich zorgen maken over de veiligheid op de wegen en te maken hebben met inefficiënties die waardevolle tijd en geld verspillen. GPS Insight biedt allesomvattende wagenparksoftware voor organisaties met wagenparken, aanhangwagens en andere mobiele bedrijfsmiddelen. Meer informatie over GPS Insight

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Maxpanda blijft de CMMS-sector verstoren met snelle, uitstekende en goedkope software.
15 dagen gratis CMMS-proefversie - starterplannen zijn $ 39/m met een onbeperkt aantal gebruikers. Stel het je eens voor: geen installatiekosten, geen contract, een onbeperkt aantal gebruikers, en dat alles tegen een zachte prijs. Maxpanda CMMS vereist geen personeelstraining, draait op elke pc, MAC, smartphone of tablet. Het platform werkt samen met AWS, dus het enige dat je ooit nodig zult hebben is je smartphone, tablet of computer. Begin vandaag nog: meld je aan om een gratis webinar te bekijken waarin Maxpanda wordt vergeleken met andere dure, gecompliceerde versies van een CMMS. Meer informatie over Maxpanda CMMS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Badger Maps is een tool voor het in kaart brengen van klanten waarmee externe verkopers de verkoop kunnen versnellen met automatisch territoriumbeheer.
Badger Maps is een softwarebedrijf dat de tools en toepassingen biedt waarmee verkopers in het veld efficiënter en effectiever kunnen zijn. Met Badger kan het verkoopteam zijn territorium beheren door het combineren van Google Maps, gegevens uit de CRM, roosterplanning, route-optimalisatie en het genereren van leads op het mobiele apparaat van de verkoper. Badger biedt een uitstekende softwareoplossing voor het in kaart brengen van klantaccounts en verkooproutes. Meer informatie over Badger Maps

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Beheer de planning van je servicebedrijf, volg opdrachten in realtime, maak facturen en offertes, ontvang betalingen en krijg statistieken.
Workiz helpt duizenden servicemedewerkers om meer winstgevende vijfsterrenactiviteiten te runnen. Slotenmakers, elektriciens, klusjesmannen, loodgieters en meer gebruiken Workiz om sneller betaald te worden, meer opdrachten binnen te halen en meer vijfsterrenreviews te krijgen. Volg alle aspecten van je bedrijf, van planning tot facturering in realtime, ontvang betalingen, elimineer diefstal door werknemers, verhoog je advertentie-effectiviteit en maak rapportages, op desktop, tablet of mobiel. Het team helpt je bij het configureren zodat je al binnen enkele dagen resultaten ziet. Meer informatie over Workiz

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
ServiceTitan wordt vertrouwd door meer dan 100.000 aannemers en is de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële service- en vervangingsbedrijven.
VOOR AANNEMERS IN SANITAIR, HVAC, ELEKTRICITEIT, GARAGEDEUREN EN WATERZUIVERING MET 2+ TECHNICI: 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software-oplossing. Klanten van ServiceTitan ervaren een omzetstijging van 24% in 9 maanden. ServiceTitan is het enige systeem dat je nodig hebt om je bedrijf te runnen: planning, dispatch, service, verkoop, marketing, inventaris, loonadministratie, overeenkomsten, boekhouding en meer. Ontvang nu een gratis demo en zie hoe krachtig en gebruiksvriendelijk ServiceTitan is! Meer informatie over ServiceTitan

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Cloudgebaseerde oplossing die software voor gazononderhoud biedt voor het uitvoeren van schattingen, facturering, planning, geautomatiseerde sms-berichten en meer.
LawnPro, met meer dan 20.000 gebruikers en sinds 2003 actief in het bedrijfsleven, is cloudgebaseerde software voor gazononderhoudsprofessionals om hun bedrijfsprocessen en workflows te automatiseren. LawnPro regelt taakplanning, verzenden, automatische facturering, automatische sms-meldingen voor klanten, automatische betalingsverwerking, automatisering van herinneringen over betalingsachterstanden, online boekings-/klantenportal, herinneringen over follow-up van potentiële klanten en nog veel meer. Meer informatie over LawnPro

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Houd alle belangrijke gegevens van buitendienstactiviteiten op één plek bij, zodat distribiteurs en technici georganiseerd kunnen blijven.
Gebruik de buitendienstbeheer-app van GoCanvas om het verzamelen en rapporteren van essentiële, gedetailleerde veldgegevens te automatiseren. Deze formulieren ondersteunen je buitendienstmedewerkers optimaal, zodat ze gedetailleerde aangepaste rapporten kunnen maken voor factureringsdoeleinden. Als bedrijf stelt het je in staat de algehele serviceprestaties en onderhoudstaken te verbeteren. Hiermee kan je details over onderdelen, materialen en arbeidskosten opnemen en het bevat meerdere velden voor het vastleggen van handtekeningen om ervoor te zorgen dat nauwkeurige gegevens worden vastgelegd. Meer informatie over GoCanvas

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je bij het beheren van je CRM, offertes, werkorders, planningen voor technici, middelenbeheer, inventaris, PPM, SLA's, checklists en facturering, en het kan worden geïntegreerd met populaire tools zoals MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks en Google-agenda. Het is toegankelijk op je pc, Mac, iPhone, iPad, Android-telefoon of Android-tablet. Meer informatie over Commusoft

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Geef technici in het veld de beschikking over professionele mobiele apps. Verzamel rijke, betrouwbare gegevens en integreer met registratiesystemen.
ProntoForms is toonaangevend in apps met weinig code voor de buitendienst. Ze maken complexe taken eenvoudiger. Integreer met huidige FSM-systemen en cloudservices om naadloze workflows te creëren. Gebruik de app-bouwer met weinig code om aangepaste buitendienst-apps te bouwen en te implementeren. Verzend automatisch nieuwe taken en activeer realtime meldingen. Je technici in het veld kunnen op betrouwbare wijze de rijke gegevens verzamelen die je nodig hebt, zelfs zonder netwerkverbinding. Ontgrendel het potentieel van je oplossing voor buitendienstbeheer. Meer informatie over ProntoForms

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Je krijgt in realtime een volledig beeld van snelheidsovertredingen, het rijgedrag van de bestuurder en de status van het voertuig. Probeer vandaag nog een gratis demo.
Azuga Fleet maakt gebruik van de kracht van GPS, voertuigdiagnostiek en bestuurdersbeloningen om een wagenparkvolgsysteem te creëren dat de klus klaart, maar de taak voor iedereen gemakkelijker en veiliger maakt. Elke kilometer, elke stop, elk voertuig en elke bestuurderswaarschuwing wordt gevolgd, geanalyseerd en gerapporteerd om de veiligheid en efficiëntie van de bestuurder op elk moment te verbeteren. Alle verzamelde gegevens worden goed gebruikt, zowel voor het runnen van het bedrijf en voor de beste chauffeursbeloningen van de sector, maar ook door de transportsector als geheel. Meer informatie over Azuga Fleet

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Run een productiever, efficiënter en winstgevender buitendienstbedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor taakbeheer.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender buitendienstbedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen. Meer informatie over BigChange

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Slimme oplossing ontworpen voor groeiende bedrijven. Gebruiksvriendelijke agenda op basis van slepen en neerzetten, met groepstoewijzingen en visueel overzicht. Gewaardeerd door meer dan 6000 gebruikers.
Fergus slimme projectbeheersoftware vereenvoudigt het buitendienstbeheer door jou op elke gewenste locatie alles te geven wat je nodig hebt, precies wanneer je het nodig hebt. Het plannen en volgen van je buitendienstpersoneel wordt eenvoudig gemaakt met de projectenagenda op basis van slepen en neerzetten, directe meldingen en realtime projectgegevens. Communicatie met externe medewerkers en GPS-tracking maken het eenvoudig om teams in te zetten voor een spoedopdracht. Er zijn al meer dan 1,3 miljoen projecten geboekt via Fergus en deze visuele workflow maakt het eenvoudig om honderden jobs te beheren. Meer informatie over Fergus

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Service Fusion helpt buitendienstbedrijven om zonder enorme uitgaven hun werkzaamheden te stroomlijnen, klanten te winnen en indruk op hen te maken.
Service Fusion helpt buitendienstbedrijven om zonder enorme uitgaven hun werkzaamheden te stroomlijnen, het gedoe voor werknemers te verminderen en sneller betaald te krijgen. Deze complete oplossing voor servicebeheer is eenvoudig te gebruiken en bevat volgens de klanten een "fantastische klantenservice". Het Service Fusion-platform biedt razendsnelle invoer van werkorders, intelligente planning en dispatch, realtime communicatie met buitendienstmedewerkers en meer. Meer informatie over Service Fusion

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Grote webupdate in 2019 | Een CRM voor servicebeheer. Bekend om servicebeheer, planning, verkoop en indrukwekkende mobiele apps.
Grote webupdate in 2019 | Een CRM voor servicebeheer, bekend om servicebeheer, planning en verkoop. Levert indrukwekkende iOS- en Android-apps voor bedrijven die de veldwerkstroom moeten beheren binnen een klant- of projectcontext. Inclusief robuust desktopplatform en indrukwekkende integraties met Google, QuickBooks, Xero en online formulieren. Solve wordt ook gebruikt om realtime apparatuurgegevens op te nemen in klantdossiers en distributieworkflows. Vraag het bedrijf hoe dit mogelijk is. Erkend door duizenden voor uitstekende ondersteuning. Meer informatie over Solve CRM

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening

Kopersgids voor Field service software

Field service software stelt bedrijven in staat hun mobiele arbeidskrachten te beheren en met ze te communiceren terwijl de werknemers in het veld zijn. Field service oplossingen verbeteren de productiviteit van werknemers en de klantervaring doordat constant contact tussen het personeel in het veld en hun dispatch-kantoor mogelijk is, en de software biedt toegang tot klantinformatie, servicegeschiedenis, planning tools en een organisatie-brede kennisbank.

Een field service systeem beheert workflows door het verminderen van papierwerk, het afhandelen van dispatch-problemen, het markeren van dringende verzoeken, het afstemmen van de vaardigheden van de technicus op de taakvereisten en het beheersen van brandstofverbruik door het volgen van geoptimaliseerde routes. Deze systemen worden voornamelijk gebruikt door bedrijven in de servicesector (bijv. loodgieters, schoonmaakdiensten en verwarming-, ventilatie- en airconditioningbedrijven).

De voordelen van field service software

  • Verbeterde klanttevredenheid: een field service systeem verbetert de coördinatie tussen de teamleden om organisaties te helpen de responstijden voor serviceverzoeken te verkorten. Managers kunnen de klantenservice verbeteren door de technicus in het veld te identificeren die het snelst de locatie van een klant kan bereiken en de kennis en vaardigheden heeft die nodig zijn om vragen/kwesties van de klant af te handelen.
  • Realtime zichtbaarheid van informatie: met een field service systeem kunnen bedrijven de locatie van de werknemer, de klantgeschiedenis, de taakstatus en de informatie over middelen in realtime volgen, wat helpt om de activiteiten soepel te laten verlopen. Deze informatie kan ook worden gedeeld met de medewerkers van het kantoor om taken toe te wijzen of afspraken opnieuw in te plannen als een medewerker niet beschikbaar is.
  • Automatisering van de activiteiten: een field service systeem automatiseert routinematige bedrijfsactiviteiten, zoals het opstellen van facturen en offertes, het bijhouden van tijd en aanwezigheid, communicatie met de klant en beheer van terugkerende taken. Deze automatisering voorkomt inefficiëntie als de eisen van de klant veranderen, waardoor managers tijd hebben om zich te concentreren op de productiviteit van het team.

Algemene functies van field service oplossingen

  • Dispatching: het toewijzen van veldtechnici aan serviceverzoeken van klanten en het volgen van hun locatie in realtime.
  • Mobiele toegang: het in staat stellen van werknemers om foto's te nemen, streepjescode op locatie te lezen en geoptimaliseerde routes naar de werklocatie te bekijken. De software kan ook de handtekeningen van klanten registreren en een dynamische prijsstelling voor onderdelen bieden.
  • Planning: het bieden van een interface op basis van slepen en neerzetten om taken te prioriteren en toe te wijzen aan technici. Gebruikers kunnen planningsregels instellen voor de toewijzing van taken en gegevens synchroniseren om de taakstatus te bekijken.
  • Beheer van werkbonnen: het gebruiken van vooraf ingestelde sjablonen om werkbonnen aan te maken, toe te wijzen, opnieuw toe te wijzen of te verwijderen. Technici kunnen klanten ook laten aftekenen na het voltooien van de taak.
  • Database met contactpersonen: het verstrekken van een doorzoekbare database waarin klanteninformatie en gegevens over bruikbare apparatuur worden opgeslagen. Gebruikers kunnen aangepaste velden toevoegen om aan hun zakelijke behoeften te voldoen.
  • Betalingen op locatie: het bieden van integratie met betalingsverwerkende partners om online betalingen te accepteren.
  • Bijhouden van servicegeschiedenis: het bijhouden van de geschiedenis van de klantenservice om technici te helpen bij het oplossen van nieuwe problemen en het bekijken van eerdere acties.

Overwegingen bij de aankoop van field service oplossingen

  • Configuratie en aanpassingsopties: hoewel alle servicegerichte bedrijven te maken hebben met werkbonnen, projecten, contracten en mobiele arbeidskrachten, verschillen de bijbehorende processen van bedrijf tot bedrijf. Kijk bij het zoeken naar een field service systeem naar een oplossing die het mogelijk maakt om wijzigingen aan te brengen op basis van de zakelijke behoeften, zoals de mogelijkheid om aangepaste factuurvelden, rapporttype en beschikbaarheid toe te voegen en aangepaste workflows te genereren, en white label functionaliteit om te voldoen aan de eisen van het merk.
  • Integratie met andere tools: aangezien de meeste bedrijven meerdere softwareoplossingen gebruiken om hun dagelijkse activiteiten te beheren, is integratie met bestaande tools een belangrijke overweging bij het selecteren van een field service systeem. Voorafgaand aan de aanschaf van een field service systeem moet worden verzekerd dat het naadloos aansluit op de bestaande systemen en dat de klantgegevens, personeelsgegevens en voorraadniveaus naadloos kunnen worden gesynchroniseerd.
  • De impact van chatbots op field service software: momenteel zoeken buitendienstmedewerkers naar klantinformatie door handmatig door de softwareoplossingen van hun bedrijf te navigeren. In de komende jaren zal de adoptie van sprekende gebruikersinterface technologie in field service systemen technici in staat stellen om in realtime met chatbots te communiceren; de bot kan de klantgegevens en servicegeschiedenis van de apparatuur direct doorzoeken. Chatbots vereenvoudigen ook de planning door klanten serviceverzoeken te laten boeken via chat in plaats van via de telefoon, en door automatische realtime meldingen, herinneringen en pushmeldingen naar klanten en werknemers te sturen.
  • Voorspellend onderhoud met behulp van IoT (Internet of Things) en AI (Artificial Intelligence): voorspellend onderhoud helpt bedrijven om de reparatiekosten te verlagen, stilstand van apparatuur te voorkomen en onderhoudsovereenkomsten na te komen. In het kader van de toenemende toepassing van IoT- en AI-technologie, brengen sensoren die in de apparatuur van een bedrijf zijn geïnstalleerd gegevens over de toestand van de machines in realtime over naar de cloud. Met behulp van IoT- en AI-tools kunnen bedrijven toegang krijgen tot deze gegevens en deze analyseren om de machinecondities te voorspellen en preventief onderhoud te plannen.