764 resultaten
Waarom Capterra gratis is
De webgebaseerde en mobiele CMMS-oplossing voor aanbieders van vastgoedonderhoud Meer informatie over Twimm
Twimm is een webgebaseerd en mobiel platform voor probleemoplossing, onderhoud en werkzaamheden in de bouw dat oplossingen biedt voor de dagelijkse organisatie van preventieve en curatieve interventies en voor het uitvoeren van werkzaamheden. Twimm biedt technici een mobiele toepassing die zich aanpast aan hun dagelijks leven. De toepassing synchroniseert automatisch met de desktop voor realtime updates van planningen en interventies. Er is ook een energiebeheermodule beschikbaar. Meer informatie over Twimm
Twimm is een webgebaseerd en mobiel platform voor probleemoplossing, onderhoud en werkzaamheden in de bouw dat oplossingen biedt voor de dagelijkse organisatie van preventieve en curatieve interventies...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
10 + users. Web-mobile platform which centralizes operational exchanges between teams through tailor-made mobile applications. Meer informatie over Daxium-Air
10 + users, DAXIUM-Air is a web-mobile solution that organizes all operational exchanges with field teams on a single platform and allows for fast and documented decisions to be made safely. This ultra-customizable platform also allows customers to create their own applications to cover the multiple specific needs of theirservices. Meer informatie over Daxium-Air
10 + users, DAXIUM-Air is a web-mobile solution that organizes all operational exchanges with field teams on a single platform and allows for fast and documented decisions to be made safely. This ultra...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Collaboratieve visuele plannings- en afsprakensoftware om alle soorten bronnen te volgen, robuust en gebruiksvriendelijk. Meer informatie over Visual Planning
Visual Planning is gezamenlijke plannings- en afsprakensoftware die wordt gebruikt om alle soorten bronnen te beheren. Dankzij de unieke flexibiliteit kan je projecten, functies, taken, klanten, werkorders, werknemers, apparatuur en meer volgen in één tool, zodat je je kunt concentreren op wat er echt toe doet. Door gegevens te centraliseren worden teams efficiënter. Gebruikers kunnen overal samenwerken en hebben toegang op mobiele apparaten. Stuur e-mail-/sms-waarschuwingen naar teamleden en verbind planningen met persoonlijke agenda's. Meer informatie over Visual Planning
Visual Planning is gezamenlijke plannings- en afsprakensoftware die wordt gebruikt om alle soorten bronnen te beheren. Dankzij de unieke flexibiliteit kan je projecten, functies, taken, klanten, werkor...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks, Salesforce en Zoho. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Synchroteam biedt tracering, planning, dis...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
OptimoRoute helpt bedrijven bij het plannen van efficiënte routes en schema's voor bezorgers en onderhoudstechnici. Meer informatie over OptimoRoute
De cloudgebaseerde software helpt bedrijven bij het plannen van efficiënte routes en schema's voor bezorgers en onderhoudstechnici. De voordelen van OptimoRoute zijn onder andere: 15-25% hogere efficiëntie (meer bestellingen uitgevoerd dankzij efficiënte routes met minder rijtijd), minder kilometers, mogelijkheid om middelen toe te wijzen aan de hand van vaste regels die zijn gebaseerd op de strategische prioriteiten van het bedrijf, zichtbaarheid in de situatie in het veld en snellere planning en herplanning. Meer informatie over OptimoRoute
De cloudgebaseerde software helpt bedrijven bij het plannen van efficiënte routes en schema's voor bezorgers en onderhoudstechnici. De voordelen van OptimoRoute zijn onder andere: 15-25% hogere efficië...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Beheer klanten, afspraken en betalingen vanuit één app. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over vcita
vcita, speciaal ontworpen voor kleine bedrijven, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent: >> Hou je interacties met klanten moeiteloos bij door notities te documenteren en de betalingsgeschiedenis van klanten te bekijken vanaf een gebruiksvriendelijk dashboard. >> Beheer je facturering in no-time door het verzenden van offertes, facturen en ontvangstbewijzen met je merknaam. Stuur automatische betalingsherinneringen om betalingsachterstanden te voorkomen. >> Doe net als de grote jongens: maak strakke e-mail- en sms-campagnes. Geef klanten de mogelijkheid om een afspraak te plannen via een klantenportal. Meer informatie over vcita
vcita, speciaal ontworpen voor kleine bedrijven, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent: >> Hou je interacties met klanten moeiteloos bij door notities te documenteren en de betalings...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Platform voor personeelsbeheer. Het is net een CRM voor het operationele team, samenwerking/productiviteit. Start/stop op elk gewenst moment - GEEN contracten. $ 5/licentie/maand. Meer informatie over AI Field Management
Platform voor het intelligent beheer van bedrijfsactiviteiten met gps en vertaling van berichten (>100 talen). Geen contract (start/stop op elk gewenst moment). Start vanaf $ 5/licentie/maand. Deze platformonafhankelijke apps kunnen worden gebruikt op een laptop, tablet of mobiel en kunnen gemakkelijk worden geschaald van 1 naar 10.000 werknemers. Voorkom dubbele boekingen met het systeem voor de beschikbaarheid van werknemers. Deel documenten en foto's in realtime, wereldwijd. ==> Twijfel je wie de beste medewerker is voor de klus? Vraag het aan je "digitale Sherpa": die weet het op basis van je aangepaste criteria. Meer informatie over AI Field Management
Platform voor het intelligent beheer van bedrijfsactiviteiten met gps en vertaling van berichten (>100 talen). Geen contract (start/stop op elk gewenst moment). Start vanaf $ 5/licentie/maand. Deze pla...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Groepscommunicatie, vacatures volgen, beoordeling, betaling, analyse van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuwe gebruikers binnen te halen. Urbest kan zich aanpassen aan elk type gebouw of organisatie. Kies ervoor om alleen met Urbest te werken of koppel hem aan je ERP- of middelenbeheersysteem. Na een paar maanden krijg je toegang tot analyses van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuw...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
eLogii is het krachtigste end-to-end systeem van cloudgebaseerde planning-, routing- en dispatch-software. Meer informatie over eLogii
eLogii is een schaalbaar en modulair end-to-end platform voor levering/buitendienstbeheer, dat van de grond af is opgebouwd met behulp van de modernste technologie. Het eLogii-platform biedt bedrijven de flexibiliteit om te integreren in bestaande systemen, waardoor elke gebruikssituatie op het gebied van levering of de buitendienst nu en in de toekomst kan worden gefaciliteerd. Meer informatie over eLogii
eLogii is een schaalbaar en modulair end-to-end platform voor levering/buitendienstbeheer, dat van de grond af is opgebouwd met behulp van de modernste technologie. Het eLogii-platform biedt bedrijven ...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Bookup

Bookup

(0 reviews)
Geef je bedrijf kracht met Bookup, de eenvoudige, alles-in-één business management software die je siteverkeer omzet in leads. Meer informatie over Bookup
De eenvoudige manier om meer leads te krijgen, je planning te organiseren en je boekingen te beheren. Meer informatie over Bookup
De eenvoudige manier om meer leads te krijgen, je planning te organiseren en je boekingen te beheren....
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Geïntegreerde bedrijfsmanagementoplossing die financiële, klantrelatie- en supply chain-processen automatiseert.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics werkt net als vertrouwde Microsoft-producten, waardoor de implementatie soepel verloopt en de risico's die komen kijken bij nieuwe oplossingen worden verminderd. Deze oplossingen automatiseren en stroomlijnen financiële, klantrelatie- en supply chain-processen op een manier die bijdraagt aan zakelijk succes.
Microsoft Dynamics is een lijn van geïntegreerde, aanpasbare bedrijfsmanagementoplossingen waarmee jouw mensen met meer vertrouwen belangrijke zakelijke beslissingen kunnen nemen. Microsoft Dynamics we...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een all...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
BIM 360 is de perfecte tool voor project-, veld- en BIM-managers om de levering te versnellen, geld te besparen en risico's te verminderen.
...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanb...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Online planning en agenda's, online delen van documenten en foto's, online wijzigen van bestellingen en selectiegoedkeuringen.
Buildertrend biedt geavanceerde, cloudgebaseerde software voor projectmanagement. Met bijna 1 miljoen gebruikers over de hele wereld geeft Buildertrend de bouwsector een betere manier om te bouwen. De software van Buildertrend helpt bouwprofessionals bij het bouwen van meer projecten en vermindert vertragingen, elimineert communicatiefouten en verhoogt de klanttevredenheid. De reeks functies staat klaar om je te helpen, van functies voor het begroten, plannen en wijzigen van bestellingen tot klantcommunicatie en documentbeheer.
Buildertrend biedt geavanceerde, cloudgebaseerde software voor projectmanagement. Met bijna 1 miljoen gebruikers over de hele wereld geeft Buildertrend de bouwsector een betere manier om te bouwen. De ...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Cloudgebaseerd CMMS dat werkorder- en facilitair beheer stroomlijnt. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
Het CMMS van UpKeep is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt.
Het CMMS van UpKeep is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor servicebeheer om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je buitendienstbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je buitendienstbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele e...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Ontworpen om alles aan te kunnen voor iedereen. Wintac heeft al meer dan 30 jaar duizenden aannemers geholpen om zich beter te organiseren en winstgevender te worden.
Sinds 1988 heeft Wintac duizenden buitendienstbedrijven geholpen efficiëntere, georganiseerde en winstgevende bedrijven te runnen. Verspil geen tijd en geld meer, ga vandaag nog papierloos en beheer je bedrijf vanuit slechts één programma. Dit is een van de meest betaalbare oplossingen voor servicecontractanten, met functies zoals: plannen en dispatchen, mobiele toegang, werkgeschiedenis bijhouden, apparatuurinstallatie en onderhoudsregistratie, voorraadbeheer, facturering, boekhouding, wagenparkbeheer, enz.
Sinds 1988 heeft Wintac duizenden buitendienstbedrijven geholpen efficiëntere, georganiseerde en winstgevende bedrijven te runnen. Verspil geen tijd en geld meer, ga vandaag nog papierloos en beheer je...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen brandstof- en bedrijfskosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen brandstof- en bedrijfskosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken....
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken ...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Met software die mobiele telefoons, tablets en computers synchroniseert, kunnen loodgietersbedrijven personeel, dossiers en klanten efficiënt beheren.
Stroomlijn het beheer van je loodgietersbedrijf met RazorSync-software voor mobiele telefoon, tablet en computer. Plan, dispatch, factureer en beheer klantrecords vanuit het veld. Bekijk projecten en technici op een kaart, plan ze opnieuw in en dispatch ze om tijd en reiskosten te besparen. Gegevens worden opgeslagen in de cloud, voor eenvoudige toegang en klantendossiers werken je QuickBooks op kantoor automatisch bij. Gebruikers van RazorSync melden hogere facturen, omzet en klanttevredenheid. Begin vandaag nog met je gratis proefversie.
Stroomlijn het beheer van je loodgietersbedrijf met RazorSync-software voor mobiele telefoon, tablet en computer. Plan, dispatch, factureer en beheer klantrecords vanuit het veld. Bekijk projecten en t...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Mobiliseer je servicebedrijf en verhoog je winst met de unieke forfaitaire prijzen van Coolfront die je volledig kosteloos kunt gebruiken.
Ben je klaar om je servicebedrijf naar een hogere versnelling te schakelen met een vast tarief en digitaal werkorderbeheer? Met Coolfront Mobile kunnen technici moeiteloos de belangrijkste vraag van een huiseigenaar, "hoeveel gaat dit kosten?" beantwoorden. De uitgebreide database met vaste tarieven van Coolfront omvat meer dan 30.000 reparaties en 16.000 onderdelen. Coolfront is de toonaangevende kosteloze app voor werkorderbeheer en vaste tarieven met QuickBooks-integratie. Bovendien hebben ze een uitstekend aanbod. Je kunt Coolfront gratis proberen met 50 testwerkorders.
Ben je klaar om je servicebedrijf naar een hogere versnelling te schakelen met een vast tarief en digitaal werkorderbeheer? Met Coolfront Mobile kunnen technici moeiteloos de belangrijkste vraag van ee...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Het geheim achter meer dan 940.000 groothandelaren, detailhandelaren en producenten wereldwijd. Moeiteloos de voorraad bijhouden, bestellingen beheren, factureren, verzenden en meer.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie, detailhandel, productie en e-commerce wereldwijd. De kans is groot dat het ook goed voor jouw bedrijf zal werken! inFlow helpt je moeiteloos de voorraad te volgen, bestellingen te beheren, te factureren, te verzenden, rapporten te ontvangen en meer. Ondersteuning van wereldklasse beschikbaar via livechat, e-mail en telefoon. Klik op Website bezoeken om nu je gratis proefversie van 14 dagen te krijgen.
inFlow voorraadsoftware is de eenvoudigste manier om je artikelgebaseerde bedrijf te runnen en beheren. Het is het geheim achter meer dan 940.000 kleine bedrijven in de groothandel, distributie, deta...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Online en lokale oplossing die bedrijven helpt met gegevensbeheer, voorspellende modellen, geocodering, planning en meer.
Geïntegreerde verzameling van GIS-softwareproducten; biedt een op standaarden gebaseerd platform voor ruimtelijke analyse, gegevensbeheer en kaarten.
Geïntegreerde verzameling van GIS-softwareproducten; biedt een op standaarden gebaseerd platform voor ruimtelijke analyse, gegevensbeheer en kaarten....
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Platform voor bedrijfsproductiviteit dat verbouwingsaannemers helpt bij het beheren van workflow, medewerkers, verkoop en veldactiviteiten.
JobProgress is een alles-in-één "Beheer je bedrijf"-app voor alle aannemers. JobProgress voorziet aannemers van een gebruiksvriendelijke app die ongeëvenaarde resultaten oplevert doordat je je bedrijf altijd en overal kunt controleren, organiseren en beheren. JobProgress is eenvoudig en krachtig, waardoor teamwork en workflow mogelijk zijn vanuit het oogpunt van de verbouwingsaannemer, zodat jij en je team de voortgang intuïtief kunnen volgen, bewaken en meten.
JobProgress is een alles-in-één "Beheer je bedrijf"-app voor alle aannemers. JobProgress voorziet aannemers van een gebruiksvriendelijke app die ongeëvenaarde resultaten oplevert doordat je je bedrijf ...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Vereenvoudig je servicebedrijf. Compleet plannings- en projectbeheer. Beheer leads, schattingen, projecten, facturen, betalingen waar je ook bent.
Gebouwd en vertrouwd door professionele servicebedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers. Compleet projectbeheer: planning, beheer van leads, schattingen, uitvoer van volledige opdrachten vanuit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Ook is het een bewezen platforms om je serviceactiviteiten mee te vereenvoudigen en te beheren. Al meer dan 20 jaar vertrouwd door duizenden servicebedrijven.
Gebouwd en vertrouwd door professionele servicebedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers. Compleet projectbeheer: planning, beheer van ...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
De app voor kleine bedrijven. Met dit platform kun je taken inplannen, offertes en facturen creëren, formulieren voor gezondheid en veiligheid op het werk voltooien en zelfs creditcardbetalingen accepteren.
ServiceM8 is bedoeld voor kleine dienstverlenende bedrijven met minder dan 30 medewerkers. Krachtig beheer van offertes, planning, facturering, onderhoudsschema's, veiligheidsrapporten, klanten en nog veel meer. Verlaag de administratietijd aanzienlijk door facturen rechtstreeks naar Quickbooks Online of Xero te verzenden. ServiceM8 is eenvoudig te gebruiken, je kunt er snel mee aan de slag en het biedt een gratis proefversie, dus probeer het vandaag nog uit!
ServiceM8 is bedoeld voor kleine dienstverlenende bedrijven met minder dan 30 medewerkers. Krachtig beheer van offertes, planning, facturering, onderhoudsschema's, veiligheidsrapporten, klanten en nog ...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Mobiele en webapplicaties van ServiceTrade coördineren kantoorpersoneel en veldtechnici om een geweldige klantervaring te bieden.
ServiceTrade is ontworpen voor commerciële dienstverleners en helpt bedrijven bij het leveren van geweldige klantenservice die hun bedrijf waardevoller maakt. De klantenservicefunctionaliteiten bieden online betrokkenheid gedurende de hele servicecyclus en bouwt winstgevende, langdurige relaties op. ServiceTrade stroomlijnt bewerkingen met werkorderbeheer en planning, en de web- en mobiele apps zetten servicelevering om in digitale marketingimpressies die gedenkwaardig en nuttig zijn voor klanten.
ServiceTrade is ontworpen voor commerciële dienstverleners en helpt bedrijven bij het leveren van geweldige klantenservice die hun bedrijf waardevoller maakt. De klantenservicefunctionaliteiten bieden ...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Voeg planning, dispatching, klantrelatiebeheer en meer toe aan QuickBooks met Smart Service, de software voor de buitendienst.
Je gebruikt QuickBooks al om je bedrijfsfinanciën te beheren. Ga nu een stap verder met Smart Service, de directe QuickBooks-add-on die planning, facturering, dispatching, klantrelatiebeheer, werkorders, routering en alle andere behoeften van het moderne buitendienstbedrijf behendig regelt. Vervang je klemborden en archiefkasten door een mobiel, papierloos systeem dat je activiteiten stroomlijnt, verspilling elimineert en je nettowinst verhoogt.
Je gebruikt QuickBooks al om je bedrijfsfinanciën te beheren. Ga nu een stap verder met Smart Service, de directe QuickBooks-add-on die planning, facturering, dispatching, klantrelatiebeheer, werkorder...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
De software om je hele bedrijf te runnen - FieldEdge helpt je tijd te besparen en meer geld te verdienen.
De software voor buitendienstbeheer om je hele bedrijf te runnen is die software die de eigenaar, het kantoorpersoneel en de technici daadwerkelijk nuttig vinden. Volg moeiteloos klantengeschiedenis, dispatching, financiën, serviceovereenkomsten en meer. FieldEdge is door aannemers hoog beoordeeld en bespaart kantoorpersoneel meer dan 20 uur per week met een naadloze Quickbooks-integratie - dubbele invoer is vanaf nu verleden tijd. Deze mobiele app biedt technici alle informatie die ze nodig hebben om geweldige klantenservice te bieden en ter plaatse efficiënter te zijn.
De software voor buitendienstbeheer om je hele bedrijf te runnen is die software die de eigenaar, het kantoorpersoneel en de technici daadwerkelijk nuttig vinden. Volg moeiteloos klantengeschiedenis, d...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Platform van de volgende generatie voor het optimaliseren van de routing en slimme logistiek dat bedrijven van elke omvang helpt de laatste kilometers te winnen.
Met meer dan 10 jaar ervaring in de sector en meer dan 2 miljoen iOS- en Android-app-downloads blijft Route4Me de routeplanning en optimalisatie van de laatste kilometers in opkomende markten verbeteren. Doorgaans helpt Route4Me bedrijven om de productiviteit en efficiëntie van de meeste routing- en logistieke activiteiten met 300% te verhogen door hen te helpen niet alleen hun routes, maar ook toeleveringsketens, wagenparken, gedistribueerde teams en andere bedrijfsmiddelen te optimaliseren. Ontvang vandaag nog je gratis proefversie.
Met meer dan 10 jaar ervaring in de sector en meer dan 2 miljoen iOS- en Android-app-downloads blijft Route4Me de routeplanning en optimalisatie van de laatste kilometers in opkomende markten verbetere...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Eenvoudige planningssoftware voor het beheren van je afspraken, klanten en medewerkers allemaal vanaf één plek. Snel en gemakkelijk te configureren en te gebruiken.
TimeFlow is de enige cloudgebaseerde oplossing die je kunt downloaden als een toepassing op je bureaublad. Met ScheduFlow kun je je afspraken en medewerkers allemaal vanaf één plek beheren. Beheer je klanten of patiënten door snel en eenvoudig afspraken te plannen. Wijs taken toe aan werknemers om het werk gedaan te krijgen. Een gebruiksvriendelijke workflow die al je medewerkers binnen enkele minuten kunnen leren. Ontdek waarom ze op bijna elke vergelijkingssite met 5 sterren worden beoordeeld. Gratis proefperiode van 30 dagen.
TimeFlow is de enige cloudgebaseerde oplossing die je kunt downloaden als een toepassing op je bureaublad. Met ScheduFlow kun je je afspraken en medewerkers allemaal vanaf één plek beheren. Beheer je k...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Heb je behoefte aan software voor ongediertebestrijding? Probeer GorillaDesk gratis. Ontvang alle uitstekende functies en eersteklas ondersteuning, geen creditcard vereist.
Het runnen van een ongediertebestrijdingsbedrijf betekent het dispatchen van teamleden, het beheren van de dagelijkse activiteiten, het binnenhalen van nieuwe klanten en het verzenden van facturen. Er is veel gaande en nog veel meer om te onthouden. Je kunt vertrouwen op de ongediertebestrijdingssoftware van GorillaDesk om te voorkomen dat die belangrijke details over het hoofd worden gezien. Dus klik op de bovenstaande oranje knop "Website bezoeken" om GorillaDesk gratis te proberen. Je ontvangt gedurende 14 dagen alle uitstekende functies en eersteklas ondersteuning, geen creditcard vereist.
Het runnen van een ongediertebestrijdingsbedrijf betekent het dispatchen van teamleden, het beheren van de dagelijkse activiteiten, het binnenhalen van nieuwe klanten en het verzenden van facturen. Er ...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nod...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Software en mobiele oplossing voor ongediertebestrijding. Je kunt papierwerk verminderen, routes en roosters optimaliseren en je account gebruiken op mobiele apparaten.
PestPac by WorkWave is DE bewezen, complete oplossing voor bedrijven van elke omvang op het gebied van ongediertebestrijding. Alles wat je nodig hebt om je bedrijf te beheren en te laten groeien, op één plek. Laat dit product je helpen het papierwerk te verminderen, efficiënter te werken, meer leads te genereren, meer verkopen te sluiten en meer klanten te behouden. WorkWave is hèt toonaangevende technologiebedrijf in de sector, met duizenden klanten en meer dan 30 jaar ervaring in het ontwikkelen van oplossingen, die speciaal voor de ongediertebestrijding zijn ontwikkeld.
PestPac by WorkWave is DE bewezen, complete oplossing voor bedrijven van elke omvang op het gebied van ongediertebestrijding. Alles wat je nodig hebt om je bedrijf te beheren en te laten groeien, op éé...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Innovatieve oplossingen en bruikbare inzichten om je wagenpark te betrekken.
GPS Insight helpt klanten hun wagenpark te betrekken door innovatieve oplossingen en bruikbare inzichten te leveren. Organisaties in Noord-Amerika wenden zich tot GPS Insight wanneer ze de hoge operationele kosten van hun wagenpark beu zijn, zich zorgen maken over de veiligheid op de wegen en te maken hebben met inefficiënties die waardevolle tijd en geld verspillen. GPS Insight biedt allesomvattende wagenparksoftware voor organisaties met wagenparken, aanhangwagens en andere mobiele bedrijfsmiddelen.
GPS Insight helpt klanten hun wagenpark te betrekken door innovatieve oplossingen en bruikbare inzichten te leveren. Organisaties in Noord-Amerika wenden zich tot GPS Insight wanneer ze de hoge operati...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Badger Maps is een tool voor het in kaart brengen van klanten waarmee externe verkopers de verkoop kunnen versnellen met automatisch territoriumbeheer.
Badger Maps is een softwarebedrijf dat de tools en toepassingen biedt waarmee verkopers in het veld efficiënter en effectiever kunnen zijn. Met Badger kan het verkoopteam zijn territorium beheren door het combineren van Google Maps, gegevens uit de CRM, roosterplanning, route-optimalisatie en het genereren van leads op het mobiele apparaat van de verkoper. Badger biedt een uitstekende softwareoplossing voor het in kaart brengen van klantaccounts en verkooproutes.
Badger Maps is een softwarebedrijf dat de tools en toepassingen biedt waarmee verkopers in het veld efficiënter en effectiever kunnen zijn. Met Badger kan het verkoopteam zijn territorium beheren door ...
Maxpanda blijft de CMMS-sector verstoren met snelle, uitstekende en goedkope software.
15 dagen gratis CMMS-proefversie - starterplannen zijn $ 39/m met een onbeperkt aantal gebruikers. Stel het je eens voor: geen installatiekosten, geen contract, een onbeperkt aantal gebruikers, en dat alles tegen een zachte prijs. Maxpanda CMMS vereist geen personeelstraining, draait op elke pc, MAC, smartphone of tablet. Het platform werkt samen met AWS, dus het enige dat je ooit nodig zult hebben is je smartphone, tablet of computer. Begin vandaag nog: meld je aan om een gratis webinar te bekijken waarin Maxpanda wordt vergeleken met andere dure, gecompliceerde versies van een CMMS.
15 dagen gratis CMMS-proefversie - starterplannen zijn $ 39/m met een onbeperkt aantal gebruikers. Stel het je eens voor: geen installatiekosten, geen contract, een onbeperkt aantal gebruikers, en dat ...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
ServiceTitan wordt vertrouwd door meer dan 100.000 aannemers en is de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële service- en vervangingsbedrijven.
VOOR AANNEMERS MET 2+ TECHNICI. Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële onderhouds- en vervangingsbedrijven met meer dan 2 technici. Klanten van ServiceTitan ervaren een omzetstijging van 24% in 9 maanden. ServiceTitan is het enige systeem dat je nodig hebt om je bedrijf te runnen: planning, dispatch, service, verkoop, marketing, inventaris, loonadministratie, overeenkomsten, boekhouding en meer. Ontvang nu een gratis demo en zie hoe krachtig en gebruiksvriendelijk ServiceTitan is!
VOOR AANNEMERS MET 2+ TECHNICI. Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor residentiële onderhouds- en vervangingsbedrijven met meer dan 2 technici...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Vervang inefficiënt papierwerk en processen door aanpasbare mobiele apps. Geen codering of programmering nodig.
GoCanvas is cloudgebaseerde software waarmee bedrijven dure en inefficiënte papieren formulieren kunnen vervangen door krachtige apps op hun smartphones en tablets. GoCanvas stelt gebruikers in staat om informatie te verzamelen met behulp van mobiele apparaten, die informatie te delen en eenvoudig te integreren met bestaande backend-systemen. GoCanvas biedt ook een unieke app store alleen voor bedrijven, met meer dan 30.000 vooraf gebouwde, volledig aanpasbare apps die op alle mobiele platforms werken en meer dan 30 verticale markten bedienen.
GoCanvas is cloudgebaseerde software waarmee bedrijven dure en inefficiënte papieren formulieren kunnen vervangen door krachtige apps op hun smartphones en tablets. GoCanvas stelt gebruikers in staat o...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
ProntoForms is toonaangevend op het gebied van professionele mobiele formulieren. Het platform versnelt en vereenvoudigt realtime, nauwkeurige gegevensverzameling voor teams in het veld.
ProntoForms is toonaangevend op het gebied van professionele mobiele formulieren. ProntoForms is gebouwd met het oog op teams in het veld en maakt realtime, nauwkeurige gegevensverzameling snel en gemakkelijk. Stel je medewerkers in het veld in staat om bij het eerste bezoek op betrouwbare wijze complexe inspecties, audits en andere taken uit te voeren. Deze oplossing met weinig code integreert naadloos met je backoffice-systemen en cloudservices. ProntoForms is eenvoudig te implementeren zonder serviceonderbrekingen en kan eenvoudig in elk bedrijfsproces worden geschaald.
ProntoForms is toonaangevend op het gebied van professionele mobiele formulieren. ProntoForms is gebouwd met het oog op teams in het veld en maakt realtime, nauwkeurige gegevensverzameling snel en gema...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Je krijgt in realtime een volledig beeld van snelheidsovertredingen, het rijgedrag van de bestuurder en de status van het voertuig. Probeer vandaag nog een gratis demo.
Azuga Fleet maakt gebruik van de kracht van GPS, voertuigdiagnostiek en bestuurdersbeloningen om een wagenparkvolgsysteem te creëren dat de klus klaart, maar de taak voor iedereen gemakkelijker en veiliger maakt. Elke kilometer, elke stop, elk voertuig en elke bestuurderswaarschuwing wordt gevolgd, geanalyseerd en gerapporteerd om de veiligheid en efficiëntie van de bestuurder op elk moment te verbeteren. Alle verzamelde gegevens worden goed gebruikt, zowel voor het runnen van het bedrijf en voor de beste chauffeursbeloningen van de sector, maar ook door de transportsector als geheel.
Azuga Fleet maakt gebruik van de kracht van GPS, voertuigdiagnostiek en bestuurdersbeloningen om een wagenparkvolgsysteem te creëren dat de klus klaart, maar de taak voor iedereen gemakkelijker en veil...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je bij het beheren van je CRM, offertes, werkorders, planningen voor technici, middelenbeheer, inventaris, PPM, SLA's, checklists en facturering, en het kan worden geïntegreerd met populaire tools zoals MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks en Google-agenda. Het is toegankelijk op je pc, Mac, iPhone, iPad, Android-telefoon of Android-tablet.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je ...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Cloudgebaseerde oplossing die software voor gazononderhoud biedt voor het uitvoeren van schattingen, facturering, planning, geautomatiseerde sms-berichten en meer.
LawnPro, met meer dan 20.000 gebruikers en sinds 2003 actief in het bedrijfsleven, is cloudgebaseerde software voor gazononderhoudsprofessionals om hun bedrijfsprocessen en workflows te automatiseren. LawnPro regelt taakplanning, verzenden, automatische facturering, automatische sms-meldingen voor klanten, automatische betalingsverwerking, automatisering van herinneringen over betalingsachterstanden, online boekings-/klantenportal, herinneringen over follow-up van potentiële klanten en nog veel meer.
LawnPro, met meer dan 20.000 gebruikers en sinds 2003 actief in het bedrijfsleven, is cloudgebaseerde software voor gazononderhoudsprofessionals om hun bedrijfsprocessen en workflows te automatiseren. ...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Goed gewaardeerde alles-in-één oplossing ontworpen voor vakbedrijven. Beheer al je projecten moeiteloos vanaf het moment dat ze binnenkomen totdat ze worden betaald.
Of het nu gaat om huisbezoeken of grote commerciële klussen, de Fergus full-service projectbeheersoftware voor vakbedrijven biedt je alle tools die je nodig hebt om een succesvol vakbedrijf te runnen. Fergus is ontworpen door een vakman en zorgt voor alle details, van offertes, planning en facturering tot het beheer van je team en gezondheid en veiligheid. Er zijn al meer dan 1,3 miljoen projecten geboekt via Fergus en deze visuele workflow kan je helpen om honderden jobs te beheren vanaf elke gewenste locatie.
Of het nu gaat om huisbezoeken of grote commerciële klussen, de Fergus full-service projectbeheersoftware voor vakbedrijven biedt je alle tools die je nodig hebt om een succesvol vakbedrijf te runnen. ...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Grote webupdate in 2019 | Een CRM voor servicebeheer. Bekend om servicebeheer, planning, verkoop en indrukwekkende mobiele apps.
Grote webupdate in 2019 | Een CRM voor servicebeheer, bekend om servicebeheer, planning en verkoop. Levert indrukwekkende iOS- en Android-apps voor bedrijven die de veldwerkstroom moeten beheren binnen een klant- of projectcontext. Inclusief robuust desktopplatform en indrukwekkende integraties met Google, QuickBooks, Xero en online formulieren. Solve wordt ook gebruikt om realtime apparatuurgegevens op te nemen in klantdossiers en distributieworkflows. Vraag het bedrijf hoe dit mogelijk is. Erkend door duizenden voor uitstekende ondersteuning.
Grote webupdate in 2019 | Een CRM voor servicebeheer, bekend om servicebeheer, planning en verkoop. Levert indrukwekkende iOS- en Android-apps voor bedrijven die de veldwerkstroom moeten beheren binnen...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Gemakkelijk. Krachtig. Mobiel. Beheer van schattingen en taken, dispatch, facturering, elektronische en mobiele betalingen. Vanaf $ 99/maand, geen gebruikerskosten.
Gemakkelijk. Krachtig. Mobiel. Schattingen en taken maken en deze binnen 60 seconden inplannen. Factureren en creditcards verwerken. De geschiedenis van klantapparatuur bijhouden, omzet- en commissierapporten uitvoeren. Sms-berichten en e-mailherinneringen naar klanten sturen. Geïntegreerd met QuickBooks Desktop en Online. Geen kosten per gebruiker, geen contracten. Vanaf $ 99 per maand per bedrijf. Vraag vandaag nog een gratis demo aan.
Gemakkelijk. Krachtig. Mobiel. Schattingen en taken maken en deze binnen 60 seconden inplannen. Factureren en creditcards verwerken. De geschiedenis van klantapparatuur bijhouden, omzet- en commissiera...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
Volledig geïntegreerde software die voldoet aan alle aspecten van het beheer van HVAC, aannemers- en servicebedrijven.
Jonas-software voor de bouwsector levert al 25 jaar toonaangevende software voor de boekhouding, bouw- en servicebeheer. Deze volledig geïntegreerde oplossing biedt alle tools die je nodig hebt om de productiviteit te verhogen en je bedrijfsresultaten te verbeteren. Jonas heeft deze oplossing specifiek ontworpen om aan de behoeften van de bouwsector te voldoen, zodat bouwbedrijven hun bedrijfsactiviteiten kunnen stroomlijnen en zowel hun efficiëntie als hun groei kunnen vergroten.
Jonas-software voor de bouwsector levert al 25 jaar toonaangevende software voor de boekhouding, bouw- en servicebeheer. Deze volledig geïntegreerde oplossing biedt alle tools die je nodig hebt om de p...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening
ServSuite software voor ongediertebestrijding is een alles-in-één oplossing om je bedrijf te beheren en te laten groeien, met meer dan 20 jaar ervaring.
Beheer en groei je bedrijf voor ongediertebestrijding met ServSuite software voor ongediertebestrijding, dat wordt vertrouwd door meer dan 50.000 gebruikers. ServSuite biedt verschillende hulpmiddelen die de manier waarop je zaken doet zullen verbeteren, zoals: planning, facturering, vernieuwingen, commissies, incasso's, creditcardverwerking, evenals functies die zakelijke processen automatiseren en een papierloze omgeving creëren, zoals de ServSuite mobiele app, gps-voertuigregistratie, spraak- en sms-meldingen, diensten voor afdrukken naar e-mail en nog veel meer.
Beheer en groei je bedrijf voor ongediertebestrijding met ServSuite software voor ongediertebestrijding, dat wordt vertrouwd door meer dan 50.000 gebruikers. ServSuite biedt verschillende hulpmiddelen ...
  • Voorraadbeheer
  • Verzendbeheer
  • Werkorderbeheer
  • Mobiele toegang
  • Routering
  • Online tijdklok
  • Elektronische handtekening

Kopersgids voor Field service software

Field service software stelt bedrijven in staat hun mobiele arbeidskrachten te beheren en met ze te communiceren terwijl de werknemers in het veld zijn. Field service oplossingen verbeteren de productiviteit van werknemers en de klantervaring doordat constant contact tussen het personeel in het veld en hun dispatch-kantoor mogelijk is, en de software biedt toegang tot klantinformatie, servicegeschiedenis, planning tools en een organisatie-brede kennisbank.

Een field service systeem beheert workflows door het verminderen van papierwerk, het afhandelen van dispatch-problemen, het markeren van dringende verzoeken, het afstemmen van de vaardigheden van de technicus op de taakvereisten en het beheersen van brandstofverbruik door het volgen van geoptimaliseerde routes. Deze systemen worden voornamelijk gebruikt door bedrijven in de servicesector (bijv. loodgieters, schoonmaakdiensten en verwarming-, ventilatie- en airconditioningbedrijven).

De voordelen van field service software

  • Verbeterde klanttevredenheid: een field service systeem verbetert de coördinatie tussen de teamleden om organisaties te helpen de responstijden voor serviceverzoeken te verkorten. Managers kunnen de klantenservice verbeteren door de technicus in het veld te identificeren die het snelst de locatie van een klant kan bereiken en de kennis en vaardigheden heeft die nodig zijn om vragen/kwesties van de klant af te handelen.
  • Realtime zichtbaarheid van informatie: met een field service systeem kunnen bedrijven de locatie van de werknemer, de klantgeschiedenis, de taakstatus en de informatie over middelen in realtime volgen, wat helpt om de activiteiten soepel te laten verlopen. Deze informatie kan ook worden gedeeld met de medewerkers van het kantoor om taken toe te wijzen of afspraken opnieuw in te plannen als een medewerker niet beschikbaar is.
  • Automatisering van de activiteiten: een field service systeem automatiseert routinematige bedrijfsactiviteiten, zoals het opstellen van facturen en offertes, het bijhouden van tijd en aanwezigheid, communicatie met de klant en beheer van terugkerende taken. Deze automatisering voorkomt inefficiëntie als de eisen van de klant veranderen, waardoor managers tijd hebben om zich te concentreren op de productiviteit van het team.

Algemene functies van field service oplossingen

  • Dispatching: het toewijzen van veldtechnici aan serviceverzoeken van klanten en het volgen van hun locatie in realtime.
  • Mobiele toegang: het in staat stellen van werknemers om foto's te nemen, streepjescode op locatie te lezen en geoptimaliseerde routes naar de werklocatie te bekijken. De software kan ook de handtekeningen van klanten registreren en een dynamische prijsstelling voor onderdelen bieden.
  • Planning: het bieden van een interface op basis van slepen en neerzetten om taken te prioriteren en toe te wijzen aan technici. Gebruikers kunnen planningsregels instellen voor de toewijzing van taken en gegevens synchroniseren om de taakstatus te bekijken.
  • Beheer van werkbonnen: het gebruiken van vooraf ingestelde sjablonen om werkbonnen aan te maken, toe te wijzen, opnieuw toe te wijzen of te verwijderen. Technici kunnen klanten ook laten aftekenen na het voltooien van de taak.
  • Database met contactpersonen: het verstrekken van een doorzoekbare database waarin klanteninformatie en gegevens over bruikbare apparatuur worden opgeslagen. Gebruikers kunnen aangepaste velden toevoegen om aan hun zakelijke behoeften te voldoen.
  • Betalingen op locatie: het bieden van integratie met betalingsverwerkende partners om online betalingen te accepteren.
  • Bijhouden van servicegeschiedenis: het bijhouden van de geschiedenis van de klantenservice om technici te helpen bij het oplossen van nieuwe problemen en het bekijken van eerdere acties.

Overwegingen bij de aankoop van field service oplossingen

  • Configuratie en aanpassingsopties: hoewel alle servicegerichte bedrijven te maken hebben met werkbonnen, projecten, contracten en mobiele arbeidskrachten, verschillen de bijbehorende processen van bedrijf tot bedrijf. Kijk bij het zoeken naar een field service systeem naar een oplossing die het mogelijk maakt om wijzigingen aan te brengen op basis van de zakelijke behoeften, zoals de mogelijkheid om aangepaste factuurvelden, rapporttype en beschikbaarheid toe te voegen en aangepaste workflows te genereren, en white label functionaliteit om te voldoen aan de eisen van het merk.
  • Integratie met andere tools: aangezien de meeste bedrijven meerdere softwareoplossingen gebruiken om hun dagelijkse activiteiten te beheren, is integratie met bestaande tools een belangrijke overweging bij het selecteren van een field service systeem. Voorafgaand aan de aanschaf van een field service systeem moet worden verzekerd dat het naadloos aansluit op de bestaande systemen en dat de klantgegevens, personeelsgegevens en voorraadniveaus naadloos kunnen worden gesynchroniseerd.
  • De impact van chatbots op field service software: momenteel zoeken buitendienstmedewerkers naar klantinformatie door handmatig door de softwareoplossingen van hun bedrijf te navigeren. In de komende jaren zal de adoptie van sprekende gebruikersinterface technologie in field service systemen technici in staat stellen om in realtime met chatbots te communiceren; de bot kan de klantgegevens en servicegeschiedenis van de apparatuur direct doorzoeken. Chatbots vereenvoudigen ook de planning door klanten serviceverzoeken te laten boeken via chat in plaats van via de telefoon, en door automatische realtime meldingen, herinneringen en pushmeldingen naar klanten en werknemers te sturen.
  • Voorspellend onderhoud met behulp van IoT (Internet of Things) en AI (Artificial Intelligence): voorspellend onderhoud helpt bedrijven om de reparatiekosten te verlagen, stilstand van apparatuur te voorkomen en onderhoudsovereenkomsten na te komen. In het kader van de toenemende toepassing van IoT- en AI-technologie, brengen sensoren die in de apparatuur van een bedrijf zijn geïnstalleerd gegevens over de toestand van de machines in realtime over naar de cloud. Met behulp van IoT- en AI-tools kunnen bedrijven toegang krijgen tot deze gegevens en deze analyseren om de machinecondities te voorspellen en preventief onderhoud te plannen.