518 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Bynder is de gemakkelijkste manier om je digitale middelen professioneel te beheren. Teams kunnen 24/7 snel de juiste bestanden vinden met cloudopslag en delen, samenwerken met realtime bewerkingen en goedkeuringen, en bestanden verspreiden met auto-opmaak voor een verscheidenheid aan kanalen en bestandstypes. Merken die Bynder gebruiken hebben het gemak van één centrale hub voor alle merkactiviteiten en digitale content. Meer informatie over Bynder Bynder is een innovatieve cloudgebaseerde oplossing voor marketingprofessionals die al hun digitale content moeiteloos willen beheren. Meer informatie over Bynder
monday.com is bekroonde managementsoftware en helpt teams om gezamenlijk contentstrategieën die resultaten opleveren te plannen, in te roosteren en uit te voeren. Het gebruiksgemak en de flexibiliteit betekent een snelle on-boarding voor je team en de mogelijkheid om je content op jouw manier te beheren. Het platform bevat krachtige functies waaronder voortgangs- en urenregistratie, geautomatiseerde meldingen, aanpasbare workflows, dashboards, tijdlijnweergaven, integraties en meer. Meer informatie over monday.com monday.com is bekroonde managementsoftware en helpt teams om gezamenlijk contentstrategieën die resultaten opleveren te plannen en uit te voeren. Meer informatie over monday.com
Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om momentum op te bouwen en hun beste werk te leveren. In tegenstelling tot document- en bestandsdelingstools is Confluence open en collaboratief, waardoor je van alles kunt creëren, beheren en samen kunt doen, van productlanceringsplannen tot marketingcampagnes. Vind je werk eenvoudig terug met toegewijde en georganiseerde ruimtes, sluit naadloos aan op teams en integreer naadloos met het Atlassian-pakket of pas het aan met apps van de Marketplace. Meer informatie over Confluence Confluence is een open en gedeelde werkruimte die mensen verbindt met de ideeën en informatie die ze nodig hebben om hun beste werk te leveren. Meer informatie over Confluence
Content is het middelpunt van je merk en daarom is er dotCMS. Onder begeleiding van een Content as Infrastructure-filosofie, kun je met dotCMS al je content in één gecentraliseerd systeem bouwen, beheren en schalen. Bovendien geeft het je de levering, integratie en API's die nodig zijn om aan je behoeften te voldoen in een steeds veranderende digitale wereld. Lever content aan websites, intranetten, apps voor één pagina en elke webgebaseerde toepassing. dotCMS kan moeiteloos worden geïntegreerd met systemen van derden. Beschikbaar voor gratis download. Meer informatie over dotCMS dotCMS is een open source content management system (CMS) voor het beheer van content en contentgestuurde sites en applicaties. Meer informatie over dotCMS
Squarespace is het alles-in-één platform waarmee je een aantrekkelijke online aanwezigheid kunt opbouwen. Kom vanaf het begin over als een expert, met bekroonde sjablonen voor je website, online store of portfolio. Pas het ontwerp aan op je persoonlijke stijl en professionele behoeften. Word in zoekopdrachten door meer mensen gevonden met krachtige SEO-tools. Ontdek waar je websiteverkeer vandaan komt, waar je bezoekers naar op zoek zijn en hoe ze omgaan met je content of producten met diepgaande analysetools. Meer informatie over Squarespace Squarespace is het alles-in-één platform om een aantrekkelijke website, online store of portfolio te creëren. Meer informatie over Squarespace
Met Maglr kun je van je content een geweldig visueel verhaal maken en dit op elk apparaat voor je lezers beschikbaar stellen. Perfect voor marketeers en ontwerpers die hun content willen omzetten in een interactief en boeiend verhaal. Geen technische expertise vereist. Maglr bestaat uit een eenvoudige editor voor marketeers waarbij je begint met sjablonen. Daarnaast is er een Pro-editor voor ontwerpers die met een leeg canvas willen werken. Beide editors zijn gericht op 3 oplossingen: online tijdschriften, interactieve aanbiedingen en verkooppresentaties. Meer informatie over Maglr Met Maglr zet je je content eenvoudig om in visuele verhalen. Te gebruiken voor online tijdschriften, bestemmingspagina's en verkooppresentaties. Meer informatie over Maglr
Het Jahia-platform is een kruising van een platform op bedrijfsniveau met een CMS (Content Management System) en een CDP (Customer Data Platform), met de flexibiliteit om in te pluggen op jouw beste producten, terwijl tegelijkertijd de verschillende gebruikersgemeenschappen (ontwikkelaars, marketeers, eindgebruikers) samen worden gebracht. Het omvat de beveiliging en schaalbaarheid die wordt geëist door een onderneming, out of the box-mogelijkheden en moderne API's die nodig zijn voor een breed scala aan projecten en een nieuw bruikbaarheidsniveau om bijdragers van inhoud te versterken. Meer informatie over Jahia Jahia is een agile digitaal ervaringsplatform dat slimme inhoud aanbiedt, mogelijk gemaakt door klantgegevens. Meer informatie over Jahia
HubSpot CMS bevat alle tools die je nodig hebt voor het moeiteloos creëren en beheren van aantrekkelijke, geoptimaliseerde websitepagina's die zijn gepersonaliseerd voor verschillende bezoekers. HubSpot CMS stelt ontwikkelaars in staat om een website te creëren met de tools die zij verkiezen, met bronnen en ondersteuning van een levendige ontwikkelaarsgemeenschap. Omdat HubSpot CMS in de cloud wordt gehost, hoeft je IT-team zich nooit zorgen te maken over het onderhoud van plug-ins of over uitvaltijd. Ontdek waarom HubSpot CMS het CMS bij uitstek is voor het opschalen van bedrijven. Meer informatie over CMS Hub HubSpot CMS maakt websitebeheer moeiteloos en maakt het eenvoudig om een krachtige website te creëren waar jij en je klanten dol op zullen zijn. Meer informatie over CMS Hub
Bitrix24 is een 100% gratis content management system (CMS) met onbeperkte pagina's, bandbreedte en je eigen domeinnaam. Het wordt gebruikt door meer dan 6 miljoen bedrijven en wordt geleverd met vastleggingsformulieren, CRM, e-mailmarketing en verkoopautomatisering. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 is een 100% gratis CMS met onbeperkte pagina's, bandbreedte en je eigen domeinnaam. Meer informatie over Bitrix24
Mis geen enkele deadline meer met de werkbeheersoftware van Wrike. Stroomlijn je contentvereisten met ingebouwde formulieren, verdeel het werk over je contentteam, volg de voortgang van het werk, en regel online het bewerken, evalueren en goedkeuren van bestanden. Meer informatie over Wrike Plan, beheer en volg je contentcampagnes met Wrike. Meer informatie over Wrike
Flipsnack is een online, browsergebaseerd publicatieprogramma dat door mensen van over de hele wereld wordt gebruikt om digitale catalogi, tijdschriften, brochures, portfolio's, rapporten, fotoalbums, kranten en vele andere soorten publicaties te creëren en te publiceren. Hoe werkt het? Je hoeft alleen maar een pdf te uploaden en het wordt automatisch een prachtig online magazine, met effecten voor het omslaan van pagina's. Als alternatief kun je de online Design Studio gebruiken om je eigen online publicatie helemaal vanaf de grond te creëren. Meer informatie over Flipsnack De beste online publicatietool als je moeiteloos catalogi, brochures, tijdschriften, portefeuilles en meer wilt creëren en publiceren. Meer informatie over Flipsnack
Sched is het nummer één platform voor sessieregistratie en aanwezigheidsbeheer. Beheer alle details voor je complexe multitrack-evenement op één plek. Geef sprekers de tools om hun sessies te promoten. Publiceer een merk-app in de Apple- en Google Play-appstores. Meer informatie over Sched Sched is het nummer één platform voor sessieregistratie en aanwezigheidsbeheer. Meer informatie over Sched
De cloud-gebaseerde oplossing voor contentbeheer van Wedia biedt een gecentraliseerd platform voor al je marketingmiddelen (afbeeldingen, video's, documenten, enz), waardoor het gemakkelijk is om miljoenen digitale middelen te vinden en te beheren binnen verschillende teams, kanalen en markten. Deze oplossing geeft jou nauwkeurige controle over je media doordat teams wereldwijd de middelen kunnen creëren, delen en opnieuw gebruiken, terwijl er tegelijkertijd wordt gezorgd dat alle gepubliceerde content wordt bijgehouden en geregistreerd in een intelligente mediabibliotheek met één enkele bron van waarheid. Meer informatie over Wedia De oplossing van Wedia maakt het gemakkelijk voor internationale merken om vanaf één enkel platform content te vinden, beheren, delen, hergebruiken en volgen. Meer informatie over Wedia
Unily is het bekroonde platform voor werknemerservaring, in het hart van je digitale werkplek, dat voor iedereen beter werk mogelijk maakt. Overal in de onderneming, waar mensen ook zijn en wat ze ook doen, verbindt en verenigt de software hen, hun productiviteitstoepassingen en de kennis die ze nodig hebben en willen, in een centrale, zinvolle, digitale ervaring. Meer informatie over Unily Unily helpt ondernemingen in alle sectoren te verenigen door hun personeel te betrekken via geweldige en bekroonde werknemerservaringen. Meer informatie over Unily
Easily store and share photos, large file videos, and Adobe files, alongside traditional files in Dropbox. Dropbox Business is a digital workplace trusted by over 300,000 business teams worldwide and over 50% of the Fortune 500 for its industry leading file sync, collaboration, and extensive administration and security features that scale as teams grow. Easily store and share photos, large file videos, and Adobe files, alongside traditional files in Dropbox.
Open source-software die gratis kan worden gebruikt voor het creëren van blogs en websites. 's Werelds meest populaire software voor het creëren van blogs en websites. Het is open source-software die gratis te gebruiken is.
Box werkt in elke browser en stelt je in staat om al je content moeiteloos online op te slaan en te beheren. Hiermee kun je ook bestanden direct delen en overal toegang krijgen tot documenten. Ongeacht welk apparaat je kiest, je krijgt snelle, gemakkelijke toegang tot documenten, projectplannen, presentaties en video's. Altijd de nieuwste pitch voor je klanten, zowel online als offline. Box maakt het gemakkelijk voor beheerders om een centraal overzicht van alle content en gebruikers in hun account te behouden via een krachtige beheerdersconsole. Box is een modern platform voor contentbeheer dat transformeert hoe organisaties werken en samenwerken om sneller resultaten te bereiken.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards. Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Marketing 360 heeft een volledig geïntegreerd platform voor contentbeheer: Natural Listing Ads. Het Natural Listing Ads-programma richt zich niet alleen op het verhogen van je rangschikking en zichtbaarheid, maar ook op het vergroten van de klikbaarheid van je vermeldingen en vervolgens de convertibiliteit van je organische verkeer. Populairste marketingplatform voor het MKB.
ContentStudio is een hulpprogramma voor management binnen social media en contentmarketing voor meerdere doeleinden waarmee je de beste content kunt ontdekken, samenstellen en delen. Het heeft een reeks producten voor het ontdekken, publiceren, plannen, analyseren en automatiseren van content om marketingteams voor sociale media efficiënt te laten werken en samenwerken. Het is de perfecte tool om trending content te ontdekken, meerdere sociale medianetwerken te beheren, altijd-populaire berichten te recyclen, prestaties te analyseren, samen te werken met je team en meer. ContentStudio is een gegevensgestuurde tool voor sociale media en contentmarketing waarmee je boeiende content kunt ontdekken, samenstellen en delen.
CMS is ontworpen om zowel beginnende gebruikers als deskundige ontwikkelaars te helpen bij het bouwen van websites en toepassingen. CMS is ontworpen om zowel beginnende gebruikers als deskundige ontwikkelaars te helpen bij het bouwen van websites en toepassingen.
Open source content management system (CMS) gebruikt door enkele van de grootste websites zoals The Economist en het Witte Huis. Open source content management system (CMS) gebruikt door enkele van de grootste websites zoals The Economist en het Witte Huis.
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoegen voor zijn klanten. De cloudgebaseerde oplossingen van Widen voor enterprise-DAM, creatieve workflow en merkbeheer ondersteunen voornamelijk middelgrote tot grote organisaties van meer dan 1000 werknemers en leveren een complete ervaring van hoogwaardige software met een ongeëvenaarde service. Geef je content extra kracht met een bekroonde DAM-oplossing en ongeëvenaarde service. Vanaf $ 29.900 per jaar.
Lucidpress is een merksjabloon- en ontwerpplatform voor teams die verkoop- en marketingcontent creëren. Geef iedereen de mogelijkheid om merkitems op te slaan, sjablonen te maken, content aan te passen en te distribueren via digitale kanalen of drukwerk. Vergrendelbare sjablonen beschermen je merk en geven collega's de mogelijkheid om kleine bewerkingen te maken, waardoor de werklast van je creatieve team wordt verlicht. Reken af met ongepaste branding met Lucidpress – het merksjabloonplatform dat door meer dan 6 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Creëer, beheer en verspreid content sneller met behulp van vergrendelbare sjablonen waarmee iedereen marketingmateriaal kan ontwerpen in lijn met het merk.
Webgebaseerd open source e-commerceplatform dat helpt bij het creëren van een online winkel met thema's, betaling, verzendopties en meer. Webgebaseerd open source e-commerceplatform dat helpt bij het creëren van een online winkel met thema's, betaling, verzendopties en meer.
M-Files biedt een intelligent contentbeheerplatform van de volgende generatie dat de bedrijfsprestaties verbetert door mensen te helpen informatie effectiever te vinden en te gebruiken. Verbeter de workflow, verhoog het hergebruik van informatie, elimineer redundantie, beheer inhoud op veilige wijze en vermijd conflicten en gegevensverlies, in één enkele intuïtieve oplossing voor contentbeheer die kan worden geïntegreerd met Windows Explorer. Duizenden organisaties in meer dan 100 landen gebruiken M-Files voor het beheren van hun bedrijfsinformatie. Krachtige software voor contentbeheer waarmee je moeiteloos al je documenten en informatie kunt organiseren en beheren.
Je kunt het werk van je team centraliseren en organiseren, documenten creëren en delen, projecten beheren en bij elke stap onderling in contact blijven. Quip combineert documenten, spreadsheets, taken en een chatfunctie in één naadloze ervaring. Gebruikt door duizenden innovatieve bedrijven over de hele wereld, waaronder Facebook, NewRelic, Quora en Pinterest. Beschikbaar op het web, Mac, Windows, Android, en iOS. Ga gratis aan de slag met Quip. Je kunt het werk van je team centraliseren en organiseren, documenten creëren en delen, projecten beheren en bij elke stap onderling in contact blijven.
Het delen en vinden van inhoud tussen afzonderlijke afdelingen kan een uitdaging zijn. Bloomfire biedt een gecentraliseerd punt waar teams informatie kunnen plaatsen, delen of ernaar zoeken om het delen van kennis eenvoudig te maken. Bloomfire ondersteunt alle bestandstypen en biedt instellingen voor leden en community's, zodat je kunt bepalen wie toegang heeft tot inhoud, naast krachtige zoekfuncties en suggesties voor gerelateerde inhoud. Bedrijven die Bloomfire gebruiken, rapporteren een verhoogde productiviteit omdat teams minder tijd kwijt zijn met het zoeken naar inhoud. Ontworpen om gemakkelijk kennis en inhoud te delen tussen afzonderlijke afdelingen. Vind de informatie die je nodig hebt met een eenvoudige zoekopdracht.
ClubRunner is een bekroond platform voor lidmaatschapsbeheer en communicatie dat wereldwijd al honderdduizenden mensen heeft ondersteund. Je kunt je club beter organiseren, je communicatie verbeteren en mensen in staat stellen om verbinding te maken, online te communiceren en samen te werken aan hogere doelen. ClubRunner heeft momenteel klanten in meer dan 30 landen wereldwijd en biedt zijn software aan in meerdere talen. ClubRunner stelt je groep in staat om zijn aanwezigheid op het web op te bouwen, de samenwerking tussen de leden te verbeteren, het beheer te automatiseren en meer.
Zoho Docs is online software voor het opslaan en beheren van bestanden. Bewaar al je afbeeldingen, video's, bestanden en documenten en open ze overal en altijd, op alle apparaten. Synchroniseer je offline bestanden naar de cloud met behulp van Zoho Docs Sync. Je gegevens worden tijdens het transport beveiligd en versleuteld. Deel bestanden, werk samen met je team, beheer toegangsrechten, wijs taken toe en krijg je werk gedaan zonder gedoe. Je kunt ook een voorbeeld van meer dan 160 verschillende bestandstypen bekijken zonder ze te hoeven downloaden. Een online bestandsbeheersysteem waarmee je bestanden veilig kunt creëren, opslaan, organiseren, eraan samenwerken en delen.
For documentation and technical writing specialists! SmartDocs for complete component content management and reuse for all of your company's MS Word content. SmartDocs brings state-of-the-art content management and document automation tools directly into Word's intuitive and familiar environment. Your teams, in-house and remote, will easily reuse only approved content, track usage, apply conditional text, and dramatically improve content processes. Optimize MS Word and SharePoint with SmartDocs. SmartDocs transforms Microsoft Word into a complete content management and reuse solution.
OnSemble is meer dan een intranet voor medewerkers. Het is een complete hub die je mensen verbindt met de informatie die ze nodig hebben wanneer ze die nodig hebben. Het is de startpagina voor je organisatie. OnSemble's slepen-en-neerzetten-interface betekent dat je verbeelding de enige limiet is. Ontwerp pagina's die je cultuur weerspiegelen zonder een enkele coderegel in te voeren. Het is een intranet dat je medewerkers graag en daadwerkelijk gebruiken. Meer dan een intranetportaal. Een medewerkersplatform voor samenwerking, betrokkenheid en documenten waarmee je kunt bouwen zonder te programmeren.
Visuele websitebouwer met slepen en neerzetten-functionaliteit voor het ontwerpen van aangepaste, professionele websites zonder code te hoeven schrijven. Visuele websitebouwer met slepen en neerzetten-functionaliteit voor het ontwerpen van aangepaste, professionele websites zonder code te hoeven schrijven.
B12 maakt aangepaste websites toegankelijk voor kleine bedrijven. Met een Do It For You (DIFY)-aanpak creëert dit bedrijf websites met de kwaliteit van ontwerpbureaus tegen een fractie van de kosten en tijd. Ten eerste maakt de bedrijfseigen AI binnen 60 seconden een ruwe versie van je website, waarin de deskundige webdesigners jouw feedback opnemen om je site te ontwerpen en deze binnen enkele dagen te lanceren. Na de lancering biedt het bedrijf aangepaste, maandelijkse aanbevelingen voor manieren om je website te verbeteren, zodat je website zich blijft verbeteren naarmate je bedrijf groeit. B12 creëert aangepaste websites met de kwaliteit van ontwerpbureaus tegen een fractie van de kosten en tijd. AI schetst binnen 60 seconden een concept voor de site. Experts ontwerpen en lanceren.
CoSchedule is de enige manier om je marketing te organiseren op één plek. CoSchedule is een familie van agile marketingproducten en bedient meer dan 7000 klanten wereldwijd. Het helpt je geconcentreerd te blijven, projecten op tijd af te leveren en je hele marketingteam tevreden te houden. CoSchedule is een van de top 15 toonaangevende softwareleveranciers op de lijst van Inc. 5000 en wordt erkend in Gartners 2019 Magic Quadrant voor Content Marketing Platforms. Het is de snelstgroeiende oplossing voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen. CoSchedule is de enige manier om je marketing te organiseren op één plek. De snelstgroeiende oplossing voor middelgrote bedrijven en grote ondernemingen.
SellPoints is een e-commerce optimalisatieplatform waarmee merken hun productverhalen op detailhandelwebsites kunnen delen via interactieve contentervaringen die shoppers betrokken maken, informeren en inspireren, resulterend in een meetbare incrementele toename in add-to-cart percentages en de op een pagina doorgebrachte tijd. SellPoints levert bovendien robuuste gegevens en inzichten om klanten te helpen weloverwogen bedrijfsbeslissingen te nemen over het optimaliseren van hun productpagina's. Met de oplossingen voor klantenbinding van SellPoint kunnen merken shoppers betrokken maken, informeren en inspireren via interactieve contentervaringen.
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop, verbetert de succespercentages en levert grotere deals voor de afdeling Verkoop, terwijl het effect op de winstmarge stijgt. Grote bedrijven gebruiken Seismic om de verkoopproductiviteit te verhogen door middel van automatische verspreiding van relevante informatie en gepersonaliseerde content naar vertegenwoordigers voor kopersinteractie. Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop.
Een oplossing voor het beheer van webinhoud waarmee bedrijven controle kunnen houden over hun inhoud nadat deze is gepubliceerd. Een oplossing voor het beheer van webinhoud waarmee bedrijven controle kunnen houden over hun inhoud nadat deze is gepubliceerd.
PageTiger wordt gebruikt door middelgrote, grote en internationale organisaties om hun communicatie met personeel en klanten te verbeteren. Het biedt gebruikers een unieke mogelijkheid om in één gebruiksvriendelijk systeem interactieve presentaties en documenten te creëren, distribueren en volgen. PageTiger is volledig uniek door zijn combinatie van inspirerende sjablonen met een krachtig analysepakket en een intuïtieve ontwerptool. Een platform waarmee niet-ontwerpers verbazingwekkende interactieve digitale content kunnen creëren. PowerPoint ontmoet Moonpig!
Een softwarebedrijf. Makers, ontwerpers en ingenieurs. Allemaal. Maar ook gewoon mensen. Mensen raken zoals iedereen gefrustreerd door technologie. Sommige mensen gooien met hun computer als ze gefrustreerd zijn, maar hier wordt de frustratie afgereageerd op het toetsenbord. Frustraties door technologie worden opgelost. Er wordt gebouwd aan oplossingen voor die irritante, dagelijkse frustraties. Er wordt software gecreëerd die wordt aangedreven door jouw ideeën en jouw behoeften. Omdat software alleen werkt zoals jij dat doet. OnBase bestaat uit makers, ontwerpers en ingenieurs. Het bouwt software die wordt aangedreven door jouw ideeën en jouw behoeften.
OnBase enterprise content management-software combineert geïntegreerd documentbeheer, bedrijfsprocesbeheer en archiefbeheer in één applicatie. OnBase kan worden gebruikt als een gehoste of on-premises-oplossing, waarmee organisaties bedrijfsprocessen kunnen automatiseren en de tijd en kosten voor het uitvoeren van belangrijke bedrijfsfuncties kunnen verminderen door het beheer en de controle van inhoud. ECM-oplossing die geïntegreerd documentbeheer, bedrijfsprocesbeheer en archiefbeheer combineert.
Met MODX CMS en cloudhosting heb je volledige controle over je creatieve visie en de ervaringen die je biedt, zonder beperkingen en zonder compromissen. Je kunt je meer richten op het bouwen van geweldige digitale ervaringen, en minder op het hosten en onderhouden van complexe webinfrastructuur. Als je ooit hulp nodig hebt, zijn MODX Professionals wereldwijd beschikbaar en bieden ondersteuning vanuit het MODX-team. Het platform voor digitale ervaringen van MODX biedt alles wat je nodig hebt om geweldige websites op jouw manier te bouwen, hosten en onderhouden.
SpringCM genereert, automatiseert, beheert en bewaart je documenten en contracten, waardoor je bedrijfsprocessen worden vereenvoudigd, zodat je je zakelijke opdrachten sneller kunt afsluiten. Waardoor het voor je klanten gemakkelijker wordt om met je te werken. Want wanneer je documenten stromen, stroomt het werk ook. SpringCM gaat verder dan contractbeheer met een robuust en schaalbaar workflowsysteem dat zelfs de meest complexe documentprocessen kan automatiseren. Standaardiseer je bedrijfsprocessen en vergroot het inzicht bij elke stap. Laat het werk stromen door je contractbeheerproces te automatiseren, allemaal op het veiligste platform voor documentbeheer.
Tool voor het maken van websites die bloggers, bedrijven en fotografen helpt bij het ontwikkelen van websites met sjablonen, inzichten en CRM-formulieren. Tool voor het maken van websites die bloggers, bedrijven en fotografen helpt bij het ontwikkelen van websites met sjablonen, inzichten en CRM-formulieren.
Redtail CRM is een webgebaseerde gebruiksvriendelijke klantbeheeroplossing die speciaal is ontworpen voor financiële professionals. Redtail CRM is een webgebaseerde gebruiksvriendelijke klantbeheeroplossing die speciaal is ontworpen voor financiële professionals.
Kantoorautomatiseringsoplossingen die slimme digitale workflow- en documentbeheer bieden en een nieuw tempo instellen voor de productiviteit van werknemers en bedrijfsprestaties. Flexibele integratie, mobiel en uiterst gebruiksvriendelijk met compromisloze cloudservices. Met name geschikt voor het digitaliseren, automatiseren en transformeren van belangrijke processen met meer dan 500.000 tevreden gebruikers bij 18.000 bedrijven in 70 landen. De kantoorautomatiseringsoplossingen van DocuWare bieden slimme digitale workflow- en documentcontrole voor aanzienlijke productiviteitswinsten.
Panopto is een toonaangevend videoplatform voor training, onderwijs en presenteren. Fortune 1000-bedrijven en toonaangevende academische instellingen, waaronder GE, Qualcomm, New York Life, Duke, Stanford en Oxford, gebruiken Panopto om trainingsvideo's en lezingen vast te leggen, evenementen live te streamen en hun video's te publiceren op een veilig YouTube-achtig portaal. Drie jaar op een rij is het videoplatform van Panopto door Gartner erkend als toonaangevend in het beheer van videocontent. Het complete videoplatform van Panopto is de eenvoudigste manier om video's in je organisatie te beheren, live te streamen, op te nemen en te delen.
Shelf is het platform voor content management met toonaangevende zoekmogelijkheden in de sector. Shelf wordt gebruikt door organisaties zoals Slalom, Amazon en Nielson, en is ontworpen door een kennisbeheerexpert van Harvard voor toonaangevende zoekmogelijkheden en organisatie. Shelf beschikt ook over beveiliging op ondernemingsniveau en is bekroond voor zijn bruikbaarheid. Klanten waarderen de software omdat het content management eenvoudig maakt. Neem contact op voor een gratis demo. Shelf is het platform voor het delen van content met toonaangevende zoekmogelijkheden in de sector. Organiseer en vind snel en eenvoudig elk type content.
Clinked brengt je bedrijf dichter bij je team vanuit veilige en aanpasbare cloudwerkruimten. Clinked wordt gebruikt door bedrijven in alle sectoren, van het mkb tot ondernemingen, en de uitgebreide oplossing bespaart je bedrijf kostbare tijd en verbetert tegelijkertijd de efficiëntie. Belangrijke functies zijn het delen van bestanden, geïntegreerde groepschat, taakbeheer, discussieforums, teamagenda's, mobiele app met logo en meer. Meld je vandaag nog aan voor een gratis proefperiode van 10 dagen. Clinked biedt cloudoplossingen op maat voor bedrijven. Deel bestanden op veilige wijze, communiceer met klanten en houd je taken bij.
Kentico is een volledig geïntegreerd platform voor ASP.NET CMS, e-commerce en online marketing waarmee je werkelijk geoptimaliseerde digitale klantervaringen kunt creëren op meerdere kanalen. Met webfarms, voortdurende integratie, AVG en gegevensbescherming en MVC-ontwikkeling volledig ondersteund op het hele platform, stelt Kentico je ontwikkelaars in staat om sneller ultramoderne websites en ervaringen te leveren. Kentico is een alles-in-één platform voor CMS-, e-commerce en online marketing dat bedrijfsresultaten stimuleert voor bedrijven van elke omvang.
Een professionele communicatietool waarmee je moeiteloos traceerbare websites van één pagina kunt creëren en delen via een interface op basis van slepen en neerzetten. Een professionele communicatietool waarmee je moeiteloos traceerbare websites van één pagina kunt creëren en delen via een interface op basis van slepen en neerzetten.
The Canvas CMS Platform is the ultimate professionally supported digital marketing platform. The Canvas CMS Platform is developed to power both responsive websites designed for conversion and digital marketing campaigns. Within Canvas you can create dynamic landing pages, launch digital campaigns, monitor analytics, manage contacts within the CRM, send email campaigns and much more! Canvas® CMS is a software as a service platform for content management and digital marketing.
ContentCal is de ultieme contentkalender en platform voor contentbeheer dat duizenden particulieren, bedrijven en bureaus helpt bij hun contentplanning en sociale media. Definieer gebruikersrechten en stroomlijn het goedkeuringsproces, beheer meerdere accounts op één centrale locatie en communiceer en werk samen met je team aan aankomende content. Met de ContentCal-functies voor analytics en reageren kun je ook de prestaties van de content bijhouden en leren hoe je deze voor de toekomst kunt verbeteren. Content management system voor je social media team dat wordt vertrouwd door gebruikers over de hele wereld om geweldige content te plannen en te publiceren.
SubHub membership software makes it easy to build a membership site and charge for access to premium content. Additionally, you can make money from advertising, affiliates or selling products and downloads. Our online publishing and membership platform makes it easy to build a membership site and charge for access to premium content.
Naylor AMS-software bevat een uitgebreid contentbeheersysteem voor je website dat je vereniging voorziet van een nieuwe site en ledenportaal dat je ledengegevens direct integreert. De adviserende aanpak van dit platform bouwt een partnerschap dat je voorziet van een probleemloze AMS-implementatie. Simpel gezegd: je krijgt alles wat er nodig is om je vereniging te organiseren, te automatiseren en te optimaliseren. Dit platform staat 24/7 aan je zijde met expertise en live klantenondersteuning. Wanneer je samenwerkt met Naylor krijg je alles wat er nodig is om de website en content van je vereniging te organiseren, te automatiseren en te optimaliseren.
Directus is a headless CMS/API that manages custom SQL database architectures. It's a simple and lightweight framework that would provide content management for multi-client projects or ones that require complete control over the database. It's also completely free and open-source... Simple, secure and scalable headless CMS and API that manages your content, not your workflow.
Strapi is het open-source headless CMS op basis van Node.js voor alle behoeften van je ontwikkelaars op het gebied van contentbeheer en API. Binnen enkele minuten heb je een werkende API en kun je je concentreren op het ontwikkelen van software zonder de rompslomp van CMS-complexiteiten. Al je gegevens worden beschikbaar gesteld via een 100% aanpasbare API, waardoor het perfect aan je behoeften kan voldoen. Het platform regelt de backend voor je, zodat jij dat niet hoeft te doen. Bedrijven van elke omvang maken al gebruik van Strapi in de productie. Geavanceerde open-source Node.js headless CMS om binnen enkele minuten een krachtige API te creëren.
Het CMS (content management system, contentmanagementsysteem) van Xerox DocuShare biedt je de eenvoudigste methode om al je papieren en digitale documenten te beheren. Gebruikers kunnen eenvoudig toegang krijgen tot informatie in slechts een paar klikken en deze delen en verwerken. Accepteert papieren inhoud, digitale bestanden, video's, afbeeldingen en e-mailinhoud in een beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Het CMS (content management system, contentmanagementsysteem) van Xerox DocuShare biedt je de eenvoudigste methode om al je papieren en digitale documenten te beheren.
Contentful is het flexibele en toekomstvriendelijke contentmanagementplatform waarmee je moeiteloos content kunt publiceren op verschillende platforms. Maak één keer content en publiceer deze overal! Redacteuren beheren de content op interactieve wijze in een eenvoudig te gebruiken bewerkingsinterface, terwijl ontwikkelaars de content leveren met de programmeertaal en sjablonen van hun keuze. Klanten kiezen voor deze oplossing vanwege de flexibiliteit en stabiliteit van de modellering en levering van content. Probeer het zelf! Het API-gestuurde contentinfrastructuurplatform waarmee je eenvoudig content kunt beheren op verschillende platforms.
Tiled is een microapp-platform ontworpen om de betrokkenheid van kijkers en inzicht in het bedrijf te vergroten. Dit platform haalt het harde werk uit het leveren van interactieve content en maakt het voor verkoopteams gemakkelijk om de betrokkenheid van kijkers te begrijpen, zodat ze meer deals kunnen afsluiten. Tiled stelt niet-ontwikkelaars in staat om interactieve multimedia-ervaringen te creëren die presteren zoals systeemeigen apps of volledig gecodeerde websites, nieuwe inzichten te ontdekken met het volledige analysepakket en direct te publiceren naar klanten en teamleden over de hele wereld. Microapp-platform ontworpen om de betrokkenheid te vergroten en inzicht te leveren.
Clipicious is a full-suite collaboration platform that allows users to capture, customize, organize, and share content with other users. With the web clipper tool, any site, document, image, or video can be captured with just one click and made ready to annotate and customize. Clipicious also includes time tracking, user permissions, and a robust set of content editing tools making it one of the most versatile collaboration tools on the market. Full-suite collaboration platform that allows you to capture, store, organize, annotate, share, tag, and manage content.
Agility is op een veilige manier ontworpen als een daadwerkelijk cloudplatform dat presteert in een cloud met meerdere gebruikers, en het kan naadloos worden geïntegreerd met bestaande platforms. Het product biedt je een hoge bedrijfstijd, uitstekende prestaties, veiligheid en wereldwijde beschikbaarheid. Als SaaS biedt het product een op abonnementen gebaseerd betalingsmodel, voortdurende verbeteringen, uitstekende klantenservice met ondersteuning door een toegewijde klantensuccesmanager en voortdurende ondersteuning. Agility is een headless CMS met alle functies van een traditioneel CMS. Een toonaangevend digitaal contentplatform.
Siteimprove offers the world's most comprehensive cloud-based Digital Presence Optimization (DPO) software. The Siteimprove Intelligence Platform provides eye-opening insights that empower you and your team to create higher quality content, drive better traffic, measure digital performance, and work towards regulatory compliance - all from one place. Siteimprove is also proud to offer best-in-class technical support, academy courses, services, and technology integrations. Siteimprove cloud-based software combines everything you need to perfect your digital presence.
DataLife Engine bevat een zeer krachtig beheersysteem voor nieuws, artikelen en gebruikers en is voornamelijk ontworpen voor het creëren van eigen massamediawebsites en blogs. Dankzij een breed scala aan geïntegreerde basisfuncties van het systeem is DataLife Engine in staat om zijn naaste concurrenten een stap voor te blijven op het gebied van websitecreatie. Een oplossing voor contentbeheer met functies voor het publiceren van nieuws, video's, berichten en mailings.
CMS2CMS is an innovative online migration service specializing in website migration across CMS & forum solutions by transferring a vast array of not only textual but also media content almost in no time. The converter serves a good option for both high-skilled developers and web novices alike searching to go through the migration procedure seamlessly and trouble-free. CMS2CMS is a web service that allows website owners move their site content across different CMS and forum solutions.
Filestack is the #1 File Handling Service for Developers. Upload files into your app with 100x more reliability. Take those uploads and transform images at any URL by adding a few parameters and automatically generating a fully transformed image. Filestack provides responsive, reliable and secure delivery so that your files are delivered with unparalleled speed and control. Filestack is the #1 File Handling Service for Developers. Upload files into your app with 100x more reliability.
Mobile ready open Source CMS designed to allow your organization to build a website without coding. Mobile ready open Source CMS designed to allow your organization to build a website without coding.
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ervaring voor je klanten te bieden, je klanteneducatie naar een hoger niveau te tillen en je klanten on-demand hulp te bieden, waar en wanneer ze dit maar nodig hebben. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om klanteneducatie te verbeteren en de ondersteuningswerklast te verlagen. Probeer de GRATIS 14-daagse proefversie. Help je klanten om zichzelf te helpen! Elevio biedt je klanten self-service ondersteuning on-demand, waar en wanneer ze het maar nodig hebben.
Paperflite is verkozen tot het eenvoudigst te gebruiken managementplatform voor verkoop (content) en is geliefd bij gebruikers van zowel grote als kleine bedrijven. Paperflite stelt marketingteams in staat om hun content te beheren, te organiseren, er samen aan te werken en onmiddellijk te distribueren naar verkoopteams, teams van klantensucces en kanaalpartners. Met realtime betrokkenheidsanalyse en een ongeëvenaarde contentervaring voor inkopers kunnen verkoopvertegenwoordigers zich richten op de juiste prospects en zich onderscheiden van de rest. Paperflite stelt marketing- en verkoopteams in staat om verkoopcontent te ontdekken, te delen en te volgen en realtime betrokkenheidsanalyses te krijgen.
Highspot is the sales enablement platform that reps love. We empower companies to elevate customer conversations that drive strategic growth. Our intuitive platform combines intelligent content management, training, contextual guidance, customer engagement, and actionable analytics. Go-to-market teams use Highspot to deliver a unified buying experience that increases revenue, customer satisfaction, and retention. We empower companies to elevate customer conversations that drive strategic growth.
BrightInfo doubles your conversion rate using a personalization algorithm that automatically analyzes visitor behavior and serves highly relevant content to each at suitable points during the natural browsing flow. BrightInfo runs autonomously and requires no extra-work from the site operator. A/B testing during free trial ensures BrightInfos impact on conversion rate is beyond reproach. BrightInfo doubles conversion rates using a personalization algorithm that analyzes visitor behavior and serves highly relevant content
More than 2,000 companies and their clients rely on Progress Sitefinity to engage, convert and retain customers across the entire customer lifecycle. Companies large and small look to Sitefinity to engage audiences with thoughtful, relevant content; personalized experiences that increase conversions; a consistent, responsive experience across all channels, including mobile; ready integration with backend systems; digital commerce; and Sitefinity Insight. With Progress Sitefinity, businesses can seamlessly extend their reach across multiple channels to engage customers on their own terms.
Are you frustrated that you don't have enough control over your website and marketing? DSS is an inbound marketing software with CMS/CRM capabilities that allows you to take your business to the next level. It has everything you need to manage your marketing easily and effectively. Manage your website, clients, email marketing, client feedback and reviews, social media posting, lead tracking and follow up campaigns in one easy to use tool! Stop taping solutions together and use one smarter tool. Marketing software with a CMS & CRM that lets you take your business to the next level. We will teach you how to market your business!
XWiki is a powerful Open Source collaborative platform allowing companies of all sizes to save time and money while enhancing collaboration on both team and organizational level. Being focused on strengthening communication and efficient collaboration, XWiki redefines the value of business knowledge by allowing any user to access critical information in a fast and efficient way while reducing the organizational silos. XWiki is an Open Source collaborative platform allowing companies of all sizes to save time and money by enhancing collaboration.
Slickplan is the perfect app to help you start planning a website or app. Build sitemaps, design user flow, plan content, and share design mockups all from one easy to user web application. Built by designers for design professionals, teams and agencies. Get started by building your sitemap from a blank canvas or inputting the structure of a current website by using our site crawler or importing a Google XML file. Slickplan is everything you need to plan a website. Site mapping, diagramming, content planning, and mockup sharing all in one tool.
Easily gather information, files and documents from clients and stakeholders. Content Snare is a single source of truth for all of your information gathering that makes things easy for your clients. Ditch those endless email trails to collect everything you need in one place. Automated client reminders provide keep your stakeholders responsible. Used by digital agencies, higher education, internal marketing teams, event planners, law firms, mortgage, accounting and more. Collect information and request files from stakeholders & clients - automatically. Ditch endless email trails and save time.
elink.io is the fastest and easiest way to save, bundle and create content from web links. Over 90K+ professionals use elink to create email newsletters, website content and single web pages in minutes. Choose from 30+ modern beautiful grid layouts to make your content stand out and drive traffic. Elink is integrated and works with nearly every email service providers and website builders like Gmail, Outlook, Mailchimp, Active Campaign, Wordpress, Wix, Squarespace & more popular applications. It is the fastest way to create published content in minutes | email newsletters, website content & single web pages
DialogsCMS is THE cloud-based website builder for business. It's affordable, secure & compliant and is mobile-ready. Simple editing tools allow you to update your own content. Add ecommerce as well as customer relationship, learning, asset, & document management systems at any time. Manage multiple locations and users, stage future content releases, & much more. All the tools you need with no ongoing license fees. Let our outstanding design and development team create your website. Free demo! DialogsCMS is a proven, secure, website CMS configured by our outstanding design and development team. Easy-to-edit flexible content.
myClubhouse is an easy to use and highly flexible, all-in-one CMS website builder + online club management system, to let you run your club the way you want. We help clubs, societies and businesses save time on all types of admin and provide a great website. Full control over content and access permissions. With us you'll get a premium experience, fully-branded, no adverts, no hidden fees and exceptional quality client-driven features. Support includes free site set-up and data import. Premium online membership management & CMS software suitable for all clubs, societies, groups & membership organisations.
Its for power users who need a CMS that is so nimble and flexible, you might literally freak out a little. And were not done. We arent standing still because technology evolves and we want Zephyr to set pace. Transparency, killer support, and direct access is a big part of our commitment to partner agencies. You deserve front row access to the brains behind Zephyr, and thats what youll get. For users who need a CMS that is secure, fast, nimble and flexible.
Control, organize and deliver your brand assets simply and efficiently. With a focus on rights management, CleanPix is purposefully designed to allow you to quickly handle incoming media requests with effective search and tagging tools so you can get more done. CleanPix delivers generous storage options with flat, easy to budget rates. Available right from the cloud, our system puts real emphasis on straightforward workflows that take minutes--not hours--to accomplish. Take control of your critical brand files all from one place. CleanPix has generous storage options and easy to budget flat-rate plans.
With Ultradox for G Suite you can automate tedious tasks and create your own enterprise apps without hiring a team of developers. The unique combination of form builder, workflow and template engine allows you to merge, send and print documents, generate websites or send out responsive emails as part of your process. Beside automations that run in the background - like creating and sending out weekly reports - you can also create interactive apps like approval flows and document signing. Cloud based document generation and process automation platform for G Suite.
Contensis is the CMS that powers websites for some of the UK's leading organisations. It handles huge sites and publishes global content, naturally. But it is also easy to use, and simple to manage. Built on a scalable architecture, Contensis can deliver content through multiple channels formatted for any device. People love Contensis. It provides them with an elegant user experience and an unrivalled sense of ownership over their content. Content management system for running websites with high or growing traffic.
GatherContent is a Content Operations Platform that helps teams produce effective content, at scale. Planning, organising and managing content across multiple systems with 100's of stakeholders is chaotic. GatherContent tames the chaos with a single platform to manage the people, and process, for producing effective content that meets user needs and business goals. Take control of your content operations with GatherContent and deliver effective content, consistently. GatherContent is a Content Operations Platform that helps teams produce effective content, at scale.
Magnolia is een op Java gebaseerd, open source bedrijfs-CMS, gericht op hoge prestaties en schaalbaarheid, flexibele integratie en gebruiksgemak. Verbind gegevens vanuit elke bron. Beheer content in elke vorm. Publiceer op elk apparaat. Het Content Management System van Magnolia is de beste in zijn klasse en is zeer flexibel, zodat JIJ de systemen kunt kiezen en integreren die JIJ wilt. Niet de systemen waar de leverancier op aandringt. Dit geeft je flexibiliteit en bespaart kosten op de lange termijn. Een op Java gebaseerd, open source bedrijfs-CMS, gericht op hoge prestaties en schaalbaarheid, flexibele integratie en gebruiksgemak.
Who Uses This Software? Marketing and sales professionals who want to optimize their sales and marketing processes, encourage collaboration across their organizations and improve business results. Mobile Locker is a powerful, yet cost-effective, sales enablement system. It makes it easy for marketers to develop, update and distribute content and monitor its usage and effectiveness. The app also makes it simple for salespeople to access and customize sales materials and share them with buyers. Mobile Locker enables you to easily upload and distribute all of your sales materials, presentations, & forms to the right team members
We are a web-based documentation platform that enables businesses to build, maintain, and publish excellent product documentation in multiple languages. Our platform helps you analyze how your customers interact with your documentation and provide you with insights on how to improve your docs. We are a web-based documentation platform that enables businesses to build, maintain, and publish excellent product documentation.
Nuclino biedt een eenvoudige manier om kennis in teams te organiseren en te delen. Gebruikers kunnen realtime samenwerkingsdocumenten creëren en deze meteen verbinden als een wiki. Gebruik de boom-, bord- en grafiekweergave om je kennis visueel te verkennen en te ordenen. Het werkt geweldig voor notulen van bijeenkomsten, productvereisten, documenten, beslissingen en meer. Enkele opvallende kenmerken zijn een WYSIWYG-collaboratieve realtime editor en de visuele weergave van teamkennis in een grafiek. Webgebaseerde oplossing voor samenwerking en beheer die teamleden samenbrengt via werkruimten, visuele borden en het delen van documenten.
Alfresco Content Services provides open, flexible, scalable Enterprise Content Management (ECM) capabilities. Content is accessible wherever and however you work and easily integrates with other business applications. When Alfresco Content Services is combined with the platforms extensive Alfresco Process Services, your content works for you and business flows. Adding context to content supports better decision making, improves productivity and enhances information governance. Open source out-of-the-box portal integration and full content control with integrated document management and workflow.
No technical experience required! Make your free website with our easy drag & drop functionality. No technical experience required! Make your free website with our easy drag & drop functionality.
LRS Antilles CMS iss an intuitive, easy-to-use interface with flexible, customizable modules built to your specs. Custom & template designs, app development available. Integrated with Monsido for quality assurance, accessibility, and SEO. We provide person-to-person training; friendly Helpdesk, project management. We're always evolving and enhancing features for LRS Antilles. Get a high-quality framework that's tested, reliable. Backed by 40+ years of innovation at Levi Ray & Shoup. Customizable modules are Easy to use for all skill levels and flexible pricing.UX, Accessibility, SEO, Helpdesk, training included
CMS designed for building websites, version control, as well as managing long-form content. CMS designed for building websites, version control, as well as managing long-form content.
FlippingBook is software and cloud service for creating professional documents. We offer a family of products that help marketing, sales, and HR teams to improve their communication processes. They create digital ebooks, brochures, catalogs from simple PDFs and distribute them via multiple channels. Their online documents look engaging on any device with a smooth page flip effect, embedded videos, and outbound links. Turn simple PDFs into interactive and engaging documents with a professional look, manage marketing tools, analyze files, and more.
Zesty is a SaaS Cloud CMS that provides everything needed to create, deploy, maintain, and optimize enterprise web properties. Businesses can maximize IT value, optimize marketing efficiency, capture valuable user behavior data, and improve production and deployment times of digital content. Zesty provides implementation teams with features and tools to make them more collaborative, efficient, and productive. Manage all clients from one portal and develop web properties 4x faster. A WCMS loved by marketing, approved by IT, for enterprise of any size.
Real-time CMS with front-end freedom, templates, custom fields, and more. Real-time CMS with front-end freedom, templates, custom fields, and more.
Ingeniux is the leading provider of intelligent content management and digital experience software. Ingeniux technology empowers organizations with a .NET platform for websites, portals, communities, and structured content delivery. Available as a hosted service (SaaS) or an on-premise application. Ingeniux CMS is an agile .NET content management platform designed for the modern web. Available as a hosted service or on-premise.
Elvis DAM is een intuïtief beheersysteem voor digitale middelen dat uitgevers, creatieve bureaus en marketingafdelingen helpt bij het bereiken van hun doelen voor kwaliteit, kostenefficiëntie, time-to-market en het genereren van inkomsten. Het ondersteunt zakelijke en operationele processen met betrekking tot het opslaan, indelen, openen, delen en beheren van rechten en machtigingen van rich-media middelen. Zowel in de cloud als lokaal beschikbaar. Elvis DAM helpt je bij het beheren en creëren van geweldige middelen en stelt creatieven in staat effectiever samen te werken.
MadCap Software is a trusted resource for more than 20,000 companies around the globe for single-source, multi-channel authoring and publishing solutions designed to streamline the process of developing and delivering training content, learning & development programs, technical documentation, online Help, knowledge bases, and more. From authoring, publishing, and translation, streamline content delivery and manage the entire content development lifecycle. From authoring, publishing, and translation to cloud-based content management, streamline the entire content development lifecycle.
The Vertafore ImageRight content management and workflow solution is the leading provider of insurance-focused content management, enterprise workflow and business intelligence solutions for Carriers and MGAs Content management and workflow solution that provides insurance-focused content management and business intelligence solutions.
django CMS is an Enterprise Content Management built with Django and one of the most active open-source projects in the Django ecosystem. Since 2007 it powers tens of thousands of sites large and small across the world, and benefits from a friendly and welcoming developer community. Open-source project, written in programming language Python and based on the Django web framework.

Kopersgids voor CMS-systemen

Wat is een CMS-systeem?

Met een CMS-systeem (content management system, CMS) kunnen bedrijven digitale content op websites beheren zonder dat er uitgebreide HTML-ervaring is vereist. De software helpt bij het opzetten van een gecategoriseerde opslagplaats voor content en maakt het mogelijk om allerlei soorten digitale middelen zoals documenten, afbeeldingen en video's te creëren, te wijzigen, op te slaan en te verwijderen.

De voordelen van een CMS-systeem

  • Gestroomlijnde processen door middel van workflowbeheer: contentbeheerders moeten toezicht houden op een aantal verschillende processen zoals ideevorming, het creëren van content, goedkeuring, bewerking, publicatie en promotie, waarbij steeds een andere groep mensen is betrokken. Een CMS-systeem biedt een collaboratief platform waar managers contentprocessen kunnen implementeren en de status van alle content in een dashboard kunnen bijhouden. Het platform stimuleert ook samenwerking door gebruikers de mogelijkheid te bieden om opmerkingen toe te voegen aan documenten en documenten moeiteloos door te sturen.
  • Website CMS-systeem: traditioneel gezien vereist het wijzigen van content op een webpagina verstand van HTML-codering en web-design. Met een modern CMS-systeem, dat meestal een grafische interface heeft, kunnen gebruikers de content op hun website vanaf één enkel dashboard beheren zonder dat ze enige codering hoeven te gebruiken. Gebruikers kunnen de content op webpagina's moeiteloos wijzigen, wijzigingen naar alle pagina's kopiëren, nieuwe content publiceren of oude content verwijderen.

Algemene functies van een CMS-systeem

  • Tools voor samenwerking: het delen van bestanden, communiceren en samenwerken met teamleden aan content.
  • Documentbeheer: het creëren, uploaden, opslaan en delen van documenten in een doorzoekbare, centrale locatie.
  • Publiceren van web content: het publiceren van content voor openbare distributie via meerdere kanalen, zoals websites en sociale mediasites.
  • Zoeken in volledige tekst: het zoeken naar documenten en mediabestanden in een online archief.
  • Tekstbewerking: het creëren en bewerken van content in een online tekstverwerker.
  • Toegangsbeheer en machtigingen: het definiëren van machtigingsniveaus voor gebruikers om toegang te krijgen tot specifieke bestanden of mappen met de bevoegdheid om te lezen, te schrijven of te bewerken.

Overwegingen bij de aankoop van een CMS-systeem

  • Integraties en plug-ins van derden: integraties en plug-ins van derden breiden de functionaliteit van een CMS-systeem verder uit dan het systeemeigen aanbod in de software. Gebruikers kunnen hun CMS-systeem integreren met andere bedrijfsoplossingen om de invoer/uitvoer van gegevens tot een minimum te beperken en de productiviteit te verbeteren. Zo biedt de integratie van Google Analytics met een CMS-systeem gebruikers bijvoorbeeld de mogelijkheid om de belangrijkste prestatiecijfers bij te houden binnen het dashboard van CMS-tools. Hierdoor kunnen contentmarketeers beter reageren op veranderingen in het webverkeer en de strategieën voor zoekmachineoptimalisatie dienovereenkomstig aanpassen. Kopers moeten hun behoeften op het gebied van samenwerking tussen toepassingen evalueren en vervolgens producten op de shortlist plaatsen die de integratie met hun bedrijfstoepassingen ondersteunen.
  • Opties voor implementatie: er zijn verschillende manieren om een CMS-systeem te implementeren: cloudgebaseerd, op de pc geïnstalleerd of een hybride implementatie. Een cloudgebaseerd CMS-systeem is gemakkelijk online toegankelijk en heeft meestal een lage herhalende abonnementsprijs. Een op de pc geïnstalleerde versie heeft hogere aanschafkosten en vereist een grote IT-investering voor de gebruiker, maar biedt een betere controle over de software door de gebruiker. Gebruikers moeten hun mogelijkheden voor IT-middelen en -investering analyseren voordat ze een CMS-systeem voor hun bedrijf kiezen.
  • AI zal de automatisering van CMS-systemen bevorderen: omdat AI (artificial intelligence, kunstmatige intelligentie) door steeds meer bedrijven wordt ingezet, is het niet verwonderlijk dat leveranciers van CMS-tools zijn begonnen met het verkennen van gebruiksscenario's van AI-technologie. AI helpt bedrijven momenteel om content te personaliseren en de betrokkenheid van bezoekers te optimaliseren door het uitvoeren van analyse van het bezoekersgedrag. Ook helpt AI gebruikers met het organiseren van content door betere content tags aan te bieden met behulp van algoritmes voor "tekstclustering". In de komende drie tot vijf jaar zullen er naar verwachting meer van dit soort gebruiksscenario's voor AI verschijnen.
  • Beeldherkenning zal de zoekfunctionaliteit in CMS-systemen aandrijven: de vraag naar visuele content en beelden groeit sneller dan ooit. Content met afbeeldingen levert zelfs een 650% hogere betrokkenheid op, vergeleken met content zonder afbeeldingen. Beeldherkenning en meta-tagging, aangedreven door machine learning en deep learning, maken een vollediger zoeken naar beelden mogelijk. Met behulp van deze technologie kunnen bedrijven hun archief doorzoeken naar afbeeldingen zonder het exacte trefwoord in te hoeven voeren. Omdat de vraag naar visuele content blijft toenemen, wordt de komende drie tot vijf jaar een toename van de toepassing van deze technologie verwacht.