Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software

ICT-beheersoftware

ICT-beheersoftware biedt de tools en processen voor het besturen en controleren van computernetwerken, waaronder: besturingssystemen, toepassingen, netwerkapparatuur, beveiligingsmaatregelen, mainframes, toegangscontrolesystemen, webservices en databases. Organisaties gebruiken IT-beheertoepassingen om activiteiten binnen hun systemen te beheren en te evalueren: capaciteit, gebruikersactiviteiten, software-inventaris en -installatie, serverbeschikbaarheid en bescherming tegen virussen of malware. Zie ook: APM-software, business continuity software, database management software, server software, network monitoring software en netwerkbeveiliging software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie ICT-beheersoftware met de meeste reviews van onze gebruikers

België Lokale producten weergeven

175 resultaten

Abraxio is de ideale oplossing voor alle IT-afdelingen van het mkb-ETI die hun interne klanten een efficiënte dienst willen bieden. Meer informatie over Abraxio
abraxio, est la 1ère plateforme collaborative de gestion et de pilotage des directions informatiques des PME-ETI. Nous avons créé la plateforme pour accompagner les DSI à devenir pleinement acteurs de la transformation et de l'innovation de leur entreprise. abraxio est la solution pour une DSI performante, ouverte et collaborative dans la gestion de : votre budget, portefeuille de projets, fournisseurs et vos équipes. Meer informatie over Abraxio

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Servercontrole
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Incidentenbeheer
  • Auditing van problemen
  • Onderhoudsplanning
NinjaOne is een eenvoudige alles-in-één-oplossing voor IT-beheer en monitoring op afstand die IT-professionals graag gebruiken. Meer informatie over NinjaOne
NinjaOne is een alles-in-één SaaS-platform voor IT-monitoring- en -beheer met een robuuste set functies om je te helpen met het ontwerpen, plannen, leveren, bedienen en beheren van IT-diensten. Je kunt netwerkapparaten beheren, waaronder Windows- en Mac-eindpunten, patching uitvoeren, op afstand toegang krijgen, antivirusscans implementeren en uitvoeren, scripts automatiseren op alle apparaten, websiteprestaties controleren en meer. Het is gebouwd op een eenvoudig en intuïtief, cloudgebaseerd platform waardoor je binnen 5 minuten aan de slag kunt, zonder servers. Meer informatie over NinjaOne

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Servercontrole
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Incidentenbeheer
  • Auditing van problemen
  • Onderhoudsplanning
Online ITIL-servicedesk die je helpt je IT-infrastructuur te beheren zonder de complicaties. Meer informatie over Freshservice
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Met andere functies zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en kennis, past Freshservice perfect bij de IT-managementbehoeften van jouw organisatie. Meer informatie over Freshservice

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Servercontrole
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Incidentenbeheer
  • Auditing van problemen
  • Onderhoudsplanning
Blijf op de hoogte van de voortgang en activiteit van je projecten. Coderen, testen en implementeren. Meer informatie over GitLab
Blijf op de hoogte van de voortgang en activiteit van je projecten. Coderen, testen en implementeren. Meer informatie over GitLab

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Servercontrole
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Incidentenbeheer
  • Auditing van problemen
  • Onderhoudsplanning
Het helpt beheerders bij het automatiseren, standaardiseren, beveiligen en controleren van hun Windows-netwerk. Desktop Central ondersteunt nu ook MDM. Meer informatie over ManageEngine Endpoint Central
Webgebaseerde software voor Windows desktopmanagement die helpt bij het beheren van duizenden desktops vanaf één centrale locatie. Het kan desktops zowel in LAN als via WAN beheren. Het automatiseert normale desktopbeheeractiviteiten zoals het installeren van software, patches en servicepacks, en standaardiseert de desktops door het toepassen van uniforme configuraties zoals achtergronden, snelkoppelingen, printers, enz. Simpel gezegd, het helpt beheerders bij het automatiseren, standaardiseren, beveiligen en controleren van hun Windows-netwerk. Meer informatie over ManageEngine Endpoint Central

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Servercontrole
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Incidentenbeheer
  • Auditing van problemen
  • Onderhoudsplanning
Atera is de ultieme oplossing voor IT-beheer voor MSP's en IT-professionals. Alles wat je nodig hebt op één plek. Probeer het nu gratis. Meer informatie over Atera
Atera biedt een uitgebreid IT-beheer voor MSP's en IT-professionals. Het platform biedt één geïntegreerde oplossing: volledige bewaking en beheer op afstand, PSA, toegang op afstand, patchbeheer, facturering, rapporten en nog veel meer. Het disruptieve tariefmodel van Atera helpt managed IT-serviceproviders ook hun bedrijf op te schalen en tegelijkertijd eersteklas service te blijven bieden. Alle abonnementen omvatten een onbeperkt aantal apparaten, dus je betaalt alleen per technicus. Probeer Atera vandaag nog gratis. Meer informatie over Atera

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Servercontrole
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Incidentenbeheer
  • Auditing van problemen
  • Onderhoudsplanning
ManageEngine OpManager biedt 5-in-1 geïntegreerde netwerkbeheersoftware voor prestatiebewaking, foutdiagnostiek en probleemoplossing. Meer informatie over ManageEngine OpManager
ManageEngine OpManager is een geïntegreerd netwerkbeheerplatform dat grote ondernemingen, serviceproviders en kleine en middelgrote bedrijven helpt om hun datacenters en IT-infrastructuur efficiënt en zuinig te beheren. Het biedt monitoring van netwerkprestaties, fysieke en virtuele servermonitoring, verkeersanalyse, configuratiebeheer, firewall-logbeheer en IP-adresbeheer. Het biedt een bedrijfsweergave, e-mail/sms-waarschuwingen, workflowautomatisering, aangepaste rapporten en gecombineerde snapshotweergave. Meer informatie over ManageEngine OpManager

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Servercontrole
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Incidentenbeheer
  • Auditing van problemen
  • Onderhoudsplanning
monday.com is een flexibel platform dat IT-managers de zichtbaarheid biedt die ze nodig hebben om teams zo efficiënt mogelijk te laten draaien.
monday.com is een flexibel platform waarmee IT-managers eenvoudig kunnen samenwerken met externe en interne belanghebbenden en toezicht kunnen houden op grote projecten en processen. Kies een van de meer dan 200 oneindig aanpasbare sjablonen. Pas het vervolgens binnen een paar uur aan op je workflows met behulp van kolommen, widgets en apps op basis van slepen en neerzetten. Van IT-verzoeken tot voorraadbeheer, monday.com geeft je de directe zichtbaarheid die je nodig hebt om je team beter te ondersteunen waar ze jou nodig hebben. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Servercontrole
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Incidentenbeheer
  • Auditing van problemen
  • Onderhoudsplanning
Rippling-oplossingen voor app-, apparaat- en identiteitsbeheer geven IT-beheerders controle en inzicht in de toegang van werknemers tot apparaten en systemen.
Rippling geeft IT-beheerders controle over de toegang tot werknemers-apps en -apparaten als onderdeel van bestaande onboarding flows. Met Rippling kunnen beheerders volledig geconfigureerde Macs en pc's kopen en verzenden naar werknemers en deze apparaten vervolgens op afstand monitoren en beheren. Ze kunnen ook accounts aanmaken voor nieuwe medewerkers in meer dan 450 apps zoals Google Workspace, Microsoft 365, Slack en Salesforce. Wanneer een werknemer vertrekt, verzamelt en herconfigureert Rippling zijn/haar apparaat voor de volgende werknemer, zonder dat IT er iets voor hoeft te doen. Meer informatie over Rippling

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Servercontrole
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Incidentenbeheer
  • Auditing van problemen
  • Onderhoudsplanning
Wrike is software voor IT-werkmanagement met sjablonen, Gantt-diagrammen, geavanceerde beveiliging, geautomatiseerde goedkeuringen en meer dan 400 integraties.
Wrike is software voor IT-werkmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers. Stroomlijn je IT-beheer met behulp van aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, geautomatiseerde workflows en goedkeuringen, budgetbeheer en geavanceerde rapportage, allemaal op één plek. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen zoals GitHub voor naadloze ontwikkeling en tracering. Pas je werkstromen aan zodat je bij elke stap de voortgang kunt zien. Transformeer je IT-beheer met Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Servercontrole
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Incidentenbeheer
  • Auditing van problemen
  • Onderhoudsplanning
Cloudgebaseerd pakket van cyberbeveiligingsoplossingen waarmee bedrijven bedreigingen op een uniform platform kunnen identificeren, analyseren en verhelpen.
Cloudgebaseerd pakket van cyberbeveiligingsoplossingen waarmee bedrijven bedreigingen op een uniform platform kunnen identificeren, analyseren en verhelpen. Meer informatie over Malwarebytes for Business

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Servercontrole
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Incidentenbeheer
  • Auditing van problemen
  • Onderhoudsplanning
AVG Antivirus Business Edition 2018 beschermt de gegevens van je MKB-bedrijf en klanten in realtime tegen online bedreigingen.
AVG Antivirus Business Edition 2018 beschermt de gegevens van je bedrijf en je klanten tegen actuele ransomware, virussen, malware en uitbraken in realtime. Het wordt aangedreven door nieuwe cloudgebaseerde functies zoals CyberCapture, verbeterde malwaredetectie en verbeterd webshield. Dit product bevat ook gratis beheer op afstand en geweldige rapportage. De gebruikersinterface van de client is ook bijgewerkt. Beschikbaar voor Windows-pc's, desktops en servers. AVG biedt klanten 24/7 gratis telefonische ondersteuning. Meer informatie over AVG Antivirus Business Edition

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Servercontrole
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Incidentenbeheer
  • Auditing van problemen
  • Onderhoudsplanning
Loonadministratie en naleving ontworpen voor het wereldwijde personeel.
Deel is wereldwijde salarisadministratie en conforme werving ontworpen voor externe teams, waarbij iedereen, ongeacht hun locatie, in dienst kan worden genomen en betaald. Neem fulltime werknemers of onafhankelijke aannemers over de hele wereld binnen enkele minuten onmiddellijk legaal in dienst. Met Deel kunnen bedrijven de salarisadministratie regelen en gelokaliseerde juridische contracten opstellen in meer dan 150 landen met behulp van een technologisch ondersteund zelfbedieningsproces. Deel ondersteunt meer dan 3500 klanten, van het MKB tot beursgenoteerde bedrijven. Meer informatie over Deel

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Servercontrole
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Incidentenbeheer
  • Auditing van problemen
  • Onderhoudsplanning
IT-beheer is nog nooit zo belangrijk geweest als in de huidige externe omgeving. Integreert naadloos met Zendesk, Jira etc.
Beheer de volledige levenscyclus van IT-middelen voor je externe personeel met gebruiksvriendelijke, cloudgebaseerde software voor IT-beheer. Verminder de uitvaltijd, waarborg naleving van softwarelicenties en versnel het oplossen van problemen door alle hardware te volgen, inclusief Windows-/Mac-apparaten en -software. Behoud volledig inzicht in je IT-landschap met volledig bedrijfsmiddelenbeheer, inkooporders, onderhoud, gebruiksoptimalisatie. Integreert naadloos met Zendesk, Jira helpdesks, evenals SCCM, JAMF en vele andere. Meer informatie over EZOfficeInventory

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Servercontrole
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Incidentenbeheer
  • Auditing van problemen
  • Onderhoudsplanning
Platform voor het volgen van middelen dat cloudgebaseerd is met mobiele apps (IOS/Android). Onbeperkt aantal gebruikers. Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo.
Asset Panda is een krachtig platform in de cloud en via mobiele app voor het volgen van vaste activa, waarmee je slimmer kunt werken. Dit platform helpt mensen hun vaste activa gedurende hun hele levenscyclus te volgen, beheren en ondersteunen. Deze software is geconfigureerd voor de manier waarop klanten werken, is beveiligd en maakt gebruik van de mobiele apparaten die je werknemers al bij zich hebben. Prijzen vanaf $ 1499 per jaar. Er zijn ook aangepaste prijzen beschikbaar. Meer informatie over Asset Panda

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Servercontrole
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Incidentenbeheer
  • Auditing van problemen
  • Onderhoudsplanning
Met ISL Light software voor ondersteuning op afstand kun je een externe computer of een mobiel apparaat besturen. Het is platformonafhankelijk, veilig, snel, aanpasbaar.
ISL Light is een webgebaseerde oplossing voor externe desktops, waarmee je elke Windows-, Mac- of Linux-computer binnen enkele seconden vanaf elke computer of elk mobiel apparaat kunt openen en beheren of ad hoc technische ondersteuning kunt bieden aan gebruikers van mobiele apparaten. Platform-onafhankelijke, veilige, snelle schermdeling, licentie ofwel cloudgebaseerd of lokaal. Dankzij de uitgebreide aanpassingsopties kun je de software omvormen naar je eigen huisstijl en geavanceerde beveiligingsmaatregelen toepassen. Meer informatie over ISL Light

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Servercontrole
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Incidentenbeheer
  • Auditing van problemen
  • Onderhoudsplanning
Splashtop biedt sterk presterende IT-oplossingen: SOS voor on-demand hulp en ondersteuning op afstand voor onbeheerde toegang.
Het oplossingenpakket van Splashtop zorgt voor een revolutie in IT-beheer. Splashtop SOS maakt snelle on-demand hulp op afstand mogelijk en lost onverwachte problemen snel op. Splashtop Remote Support biedt onbeheerde toegang tot alle apparaten, waardoor regelmatige IT-taken worden vereenvoudigd. Splashtop Enterprise optimaliseert grootschalige activiteiten met geavanceerde functionaliteiten en beheert en bewaakt externe werkstations op efficiënte wijze. Deze tools voldoen aan de veranderende behoeften in de IT en leveren veilige, krachtige externe toegang en ondersteuning. Meer informatie over Splashtop

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Servercontrole
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Incidentenbeheer
  • Auditing van problemen
  • Onderhoudsplanning
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Servercontrole
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Incidentenbeheer
  • Auditing van problemen
  • Onderhoudsplanning
Samanage maakt het IT-beheer naadloos, waardoor je taken en processen kunt stroomlijnen en automatiseren met de kracht van AI!
Samanage verenigt werknemers over de hele wereld door bedrijven te ondersteunen bij het beheren en automatiseren van een breed scala aan IT-beheerprocessen en -taken. Powered by AI stroomlijnt de ticketroutering, biedt slimme voorgestelde oplossingen en zorgt ervoor dat je helpdesk zich kan concentreren op het grotere plaatje in plaats van op repetitieve taken. Het is ontworpen met beste praktijken van ITIL en brengt je snellere werkticket-oplossingen, verbeterde SLA's en nog veel meer terwijl de dienstverlening op naadloze, slimme en zinvolle manieren wordt geleverd. Meer informatie over SolarWinds Service Desk

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Servercontrole
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Incidentenbeheer
  • Auditing van problemen
  • Onderhoudsplanning
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Spiceworks Cloud Help Desk

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Servercontrole
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Incidentenbeheer
  • Auditing van problemen
  • Onderhoudsplanning
Wij bieden oplossingen voor Mac, iPad, iPhone en Apple TV voor elk bedrijf, overheidsinstelling of school, op elke schaal.
Jamf biedt een beheeroplossing voor Apple apparaten die geavanceerde functionaliteit, configuratiemogelijkheden en compatibiliteit biedt. Met onze MDM producten Jamf Pro en Jamf Now kunt u elk gewenst aantal Apple apparaten efficiënt beheren. Uw eindgebruikers zullen genieten van een geconfigureerd apparaat, een gepersonaliseerde gebruikerservaring en u wordt niet langer gebombardeerd met IT-tickets. Een echte win-win situatie! Meer informatie over Jamf Pro

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Servercontrole
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Incidentenbeheer
  • Auditing van problemen
  • Onderhoudsplanning
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard.
De helpdesk van SysAid biedt één plaats en dashboard om al je IT-ondersteuning te beheren. Je vindt alle benodigdheden die je nodig hebt op één plaats, waaronder een krachtige tool voor ticketbeheer, IT-activabeheer, selfserviceportal en meer. Implementeer vandaag nog eenvoudig en snel je aanpasbare helpdesk vanuit de cloud of downloadbare on-premise-software. SysAid heeft meer dan 15 jaar ervaring, en heeft wereldwijd al meer dan 100k admins geholpen. Download nu een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen. Meer informatie over SysAid

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Servercontrole
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Incidentenbeheer
  • Auditing van problemen
  • Onderhoudsplanning
Centraliseer al je externe verbindingen, wachtwoorden en inloggegevens in een uniek platform waar mensen graag mee werken.
Met Remote Desktop Manager kun je al je externe verbindingen, wachtwoorden en inloggegevens centraliseren in een uniek platform waar mensen graag mee werken. Stimuleer beveiliging, snelheid en productiviteit in je organisatie, en reduceer tegelijkertijd de risico's voor je IT-afdeling. Sluit je aan bij meer dan 400.000 gebruikers in meer dan 140 landen die gebruikmaken van Remote Desktop Manager. Meer informatie over Remote Desktop Manager

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Servercontrole
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Incidentenbeheer
  • Auditing van problemen
  • Onderhoudsplanning
Een tool die ontwikkelaars helpt bij het implementeren van softwarepatches en gelijktijdige updates naar meerdere Windows-pc's.
Een tool die ontwikkelaars helpt bij het implementeren van softwarepatches en gelijktijdige updates naar meerdere Windows-pc's. Meer informatie over PDQ Deploy & Inventory

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Servercontrole
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Incidentenbeheer
  • Auditing van problemen
  • Onderhoudsplanning
Vereenvoudigd eindpuntbeheer voor desktops, servers en mobiele laptops.
LogMeIn Central is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor eindpuntbeheer waarmee IT-professionals hun eindpuntinfrastructuur effectief kunnen bewaken, beheren en beveiligen. Of je nu externe werknemers of mondiaal verspreide eindpunten hebt, LogMeIn Central biedt IT-organisaties de snelheid, flexibiliteit en het inzicht die nodig zijn om de productiviteit te verhogen, IT-kosten te verlagen en risico's te beperken. Meer informatie over LogMeIn Central

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Licentiebeheer
  • Servercontrole
  • Capaciteitsbeheer
  • Compliancebeheer
  • Ticketbeheer
  • Toegang en controle op afstand
  • Incidentenbeheer
  • Auditing van problemen
  • Onderhoudsplanning