Uitgelichte software
Software met meeste reviews
Bekijk de producten in de categorie ICT-beheersoftware met de meeste reviews van onze gebruikers
Filterresultaten (153)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
België
Australië
Canada
Duitsland
Verenigd Koninkrijk
Ierland
Mexico
Nederland
Nieuw-Zeeland
Verenigde Staten
Prijsopties
Producttype
153 resultaten
De alles-in-één-app voor middelenbeheer voor mkb-bedrijven. Automatiseer tijdrovende taken en digitaliseer je apparatuurworkflows voor weinig geld.
Meer informatie over Bulbthings
Bulbthings is een probleemloze en flexibele app voor het volgen van IT-middelen voor groeiende bedrijven. Met de QR-codescanner van de mobiele app wordt je inventaris eenvoudig en kunnen teams apparatuur gemakkelijk delen. Het aanpasbare ontwerp beheert efficiënt uitgebreide workflows tegen concurrerende prijzen en insteltijden. Ga mobiel, werk meer samen en verken dynamische analyses om je bedrijfsactiviteiten te verbeteren en je kosten te beheersen.
Meer informatie over Bulbthings
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Ontdek hoe ConnectWise Manage je kan helpen te profiteren van de verbeterde cashflow, verhoogde winstgevendheid en nog veel meer.
Meer informatie over ConnectWise PSA
Het opbouwen en beheren van een succesvol technologiebedrijf is uitdagend en boeiend, maar soms ook intimiderend. Met de juiste tools kun je meer bereiken met minder stress. Ontdek hoe ConnectWise Manage je kan helpen een beeld van 360 graden van je bedrijf te krijgen en te profiteren van de voordelen van een verbeterde cashflow, verhoogde winstgevendheid en nog veel meer. Bekijk je demo!
Meer informatie over ConnectWise PSA
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten.
Meer informatie over JIRA Service Management
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
NinjaOne is een eenvoudige alles-in-één-oplossing voor IT-beheer en monitoring op afstand die IT-professionals graag gebruiken.
Meer informatie over NinjaOne
NinjaOne is een alles-in-één SaaS-platform voor IT-monitoring- en -beheer met een robuuste set functies om je te helpen met het ontwerpen, plannen, leveren, bedienen en beheren van IT-diensten. Je kunt netwerkapparaten beheren, waaronder Windows- en Mac-eindpunten, patching uitvoeren, op afstand toegang krijgen, antivirusscans implementeren en uitvoeren, scripts automatiseren op alle apparaten, websiteprestaties controleren en meer. Het is gebouwd op een eenvoudig en intuïtief, cloudgebaseerd platform waardoor je binnen 5 minuten aan de slag kunt, zonder servers.
Meer informatie over NinjaOne
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Wrike is software voor IT-werkmanagement met sjablonen, Gantt-diagrammen, geavanceerde beveiliging, geautomatiseerde goedkeuringen en meer dan 400 integraties.
Meer informatie over Wrike
Wrike is software voor IT-werkmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers. Stroomlijn je IT-beheer met behulp van aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, geautomatiseerde workflows en goedkeuringen, budgetbeheer en geavanceerde rapportage, allemaal op één plek. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen zoals GitHub voor naadloze ontwikkeling en tracering. Pas je werkstromen aan zodat je bij elke stap de voortgang kunt zien. Transformeer je IT-beheer met Wrike.
Meer informatie over Wrike
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
ConnectWise Automate (voorheen LabTech), is het enige RMM-platform ontworpen door systeemingenieurs met ervaring in de IT-dienstensector.
Meer informatie over ConnectWise Automate
ConnectWise Automate (voorheen LabTech), is het enige RMM-platform dat is ontworpen om op dezelfde manier te werken als jij werkt, omdat het is ontworpen door een managed service provider (MSP) specifiek voor MSP's. Automate is ontworpen met geavanceerde agenttechnologie en biedt ongekend gecentraliseerd inzicht in de IT-systemen van je klanten. De krachtige ingebouwde monitors waarschuwen je wanneer er IT-problemen worden gevonden, zodat je problemen proactief kunt oplossen voordat ze tot uitvaltijd voor je klanten leiden. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
Meer informatie over ConnectWise Automate
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
ShareGate, de out-of-the-box beheeroplossing voor Microsoft 365 die gewoon werkt.
Meer informatie over ShareGate
Van grote migraties tot dagelijkse activiteiten via Teams en op SharePoint. ShareGate is de out-of-the-box beheeroplossing voor Microsoft 365 die gewoon werkt.
ShareGate verandert M365 in een veilige omgeving voor samenwerking en wordt vertrouwd door meer dan 75.000 IT-beheerders. Begin binnen enkele minuten met het opschonen van je tenants, bouw je managementstrategie op waarbij je je richt op best practices en automatiseer self-service met gebruikers die de beperkingen respecteren die je hebt ingesteld.
Meer informatie over ShareGate
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
monday.com is een flexibel platform dat IT-managers de zichtbaarheid biedt die ze nodig hebben om teams zo efficiënt mogelijk te laten draaien.
monday.com is een flexibel platform waarmee IT-managers eenvoudig kunnen samenwerken met externe en interne belanghebbenden en toezicht kunnen houden op grote projecten en processen. Kies een van de meer dan 200 oneindig aanpasbare sjablonen. Pas het vervolgens binnen een paar uur aan op je workflows met behulp van kolommen, widgets en apps op basis van slepen en neerzetten. Van IT-verzoeken tot voorraadbeheer, monday.com geeft je de directe zichtbaarheid die je nodig hebt om je team beter te ondersteunen waar ze jou nodig hebben.
Meer informatie over monday.com
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Eén modern systeem voor loonadministratie, secundaire arbeidsvoorwaarden, HR en IT
Rippling is de eerste manier voor bedrijven om hun hele HR en IT te beheren, van salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden tot werknemerscomputers en apps, allemaal in één, modern systeem.
In slechts 90 seconden kan een bedrijf de loonlijst, ziektekostenverzekering, werkcomputer en apps van derden (zoals Gmail, Microsoft Office en Slack) instellen (of uitschakelen).
Meer informatie over Rippling
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Zapier is automatisering voor drukbezette mensen. Het verplaatst automatisch informatie tussen je webtoepassingen, zodat je je kunt concentreren op je belangrijkste werk.
Zapier geeft je superkrachten op het internet om de webtoepassingen die je gebruikt te integreren en te automatiseren, van Asana tot Zoho CRM.
Meer informatie over Zapier
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Cloudgebaseerd pakket van cyberbeveiligingsoplossingen waarmee bedrijven bedreigingen op een uniform platform kunnen identificeren, analyseren en verhelpen.
Cloudgebaseerd pakket van cyberbeveiligingsoplossingen waarmee bedrijven bedreigingen op een uniform platform kunnen identificeren, analyseren en verhelpen.
Meer informatie over Malwarebytes for Business
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
AVG Antivirus Business Edition 2018 beschermt de gegevens van je MKB-bedrijf en klanten in realtime tegen online bedreigingen.
AVG Antivirus Business Edition 2018 beschermt de gegevens van je bedrijf en je klanten tegen actuele ransomware, virussen, malware en uitbraken in realtime. Het wordt aangedreven door nieuwe cloudgebaseerde functies zoals CyberCapture, verbeterde malwaredetectie en verbeterd webshield. Dit product bevat ook gratis beheer op afstand en geweldige rapportage. De gebruikersinterface van de client is ook bijgewerkt. Beschikbaar voor Windows-pc's, desktops en servers. AVG biedt klanten 24/7 gratis telefonische ondersteuning.
Meer informatie over AVG Antivirus Business Edition
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
IT-beheer is nog nooit zo belangrijk geweest als in de huidige externe omgeving. Integreert naadloos met Zendesk, Jira etc.
Beheer de volledige levenscyclus van IT-middelen voor je externe personeel met gebruiksvriendelijke, cloudgebaseerde software voor IT-beheer. Verminder de uitvaltijd, waarborg naleving van softwarelicenties en versnel het oplossen van problemen door alle hardware te volgen, inclusief Windows-/Mac-apparaten en -software. Behoud volledig inzicht in je IT-landschap met volledig bedrijfsmiddelenbeheer, inkooporders, onderhoud, gebruiksoptimalisatie. Integreert naadloos met Zendesk, Jira helpdesks, evenals SCCM, JAMF en vele andere.
Meer informatie over EZOfficeInventory
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk.
Probeer de diepe integraties met het Microsoft-ecosysteem, Atlassian-ecosysteem, Slack, Box, DropBox, Sketch en meer om de productiviteit van je teamsamenwerking te verbeteren.
Verken meer dan 250 sjablonen en interactieve frameworks om snel met je team te gaan samenwerken.
Meer informatie over Miro
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Blijf op de hoogte van de voortgang en activiteit van je projecten. Coderen, testen en implementeren.
Blijf op de hoogte van de voortgang en activiteit van je projecten. Coderen, testen en implementeren.
Meer informatie over GitLab
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Met ISL Light software voor ondersteuning op afstand kun je een externe computer of een mobiel apparaat besturen. Het is platformonafhankelijk, veilig, snel, aanpasbaar.
ISL Light is een webgebaseerde oplossing voor externe desktops, waarmee je elke Windows-, Mac- of Linux-computer binnen enkele seconden vanaf elke computer of elk mobiel apparaat kunt openen en beheren of ad hoc technische ondersteuning kunt bieden aan gebruikers van mobiele apparaten. Platform-onafhankelijke, veilige, snelle schermdeling, licentie ofwel cloudgebaseerd of lokaal.
Dankzij de uitgebreide aanpassingsopties kun je de software omvormen naar je eigen huisstijl en geavanceerde beveiligingsmaatregelen toepassen.
Meer informatie over ISL Light
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Het helpt beheerders bij het automatiseren, standaardiseren, beveiligen en controleren van hun Windows-netwerk. Desktop Central ondersteunt nu ook MDM.
Webgebaseerde software voor Windows desktopmanagement die helpt bij het beheren van duizenden desktops vanaf één centrale locatie. Het kan desktops zowel in LAN als via WAN beheren. Het automatiseert normale desktopbeheeractiviteiten zoals het installeren van software, patches en servicepacks, en standaardiseert de desktops door het toepassen van uniforme configuraties zoals achtergronden, snelkoppelingen, printers, enz. Simpel gezegd, het helpt beheerders bij het automatiseren, standaardiseren, beveiligen en controleren van hun Windows-netwerk.
Meer informatie over ManageEngine Endpoint Central
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Splashtop voor zakelijke toegang is een externe desktopoplossing voor zakelijke professionals en teams. Centraal beheer van de externe toegang van gebruikers.
Splashtop voor zakelijke toegang is een externe desktopoplossing voor zakelijke professionals en kleine teams. Krijg toegang tot je computers vanaf een andere computer of mobiele apparaten. Bevat gratis apps voor iOS en Android.
Functionaliteiten van Splashtop voor zakelijke toegang zijn:
+ ongeëvenaarde prijs (bespaar tot 90% in vergelijking met andere vergelijkbare externe desktopoplossingen);
+ hoge prestaties;
+ toegang vanaf elk apparaat;
+ externe bestandsoverdracht;
+ afdrukken op afstand;
+ externe activering;
+ robuuste beveiliging.
Ga aan de slag met een gratis proefversie.
Meer informatie over Splashtop
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Samanage maakt het IT-beheer naadloos, waardoor je taken en processen kunt stroomlijnen en automatiseren met de kracht van AI!
Samanage verenigt werknemers over de hele wereld door bedrijven te ondersteunen bij het beheren en automatiseren van een breed scala aan IT-beheerprocessen en -taken. Powered by AI stroomlijnt de ticketroutering, biedt slimme voorgestelde oplossingen en zorgt ervoor dat je helpdesk zich kan concentreren op het grotere plaatje in plaats van op repetitieve taken. Het is ontworpen met beste praktijken van ITIL en brengt je snellere werkticket-oplossingen, verbeterde SLA's en nog veel meer terwijl de dienstverlening op naadloze, slimme en zinvolle manieren wordt geleverd.
Meer informatie over SolarWinds Service Desk
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Download gratis IT-helpdesksoftware voor IT-professionals en systeembeheerders. Ondersteuning en mobiele apps ook gratis.
De IT-helpdesk van Spiceworks is speciaal gebouwd voor IT-professionals. Alles wat je nodig hebt wordt geboden om een betere interne IT-helpdesk en een beter bedrijf te runnen. Begin binnen enkele minuten met het afhandelen van tickets met gratis helpdesk-software (op je server of in de cloud). Bovendien doet het meer dan alleen het volgen van tickets: begrijp (en verander) teamgedrag en breng je waarde voor het bedrijf naar voren. Probeer het vandaag nog gratis.
Meer informatie over Spiceworks
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Online ITIL-servicedesk die je helpt je IT-infrastructuur te beheren zonder de complicaties.
Freshservice is een online ITIL-servicedesk met een unieke aanpak. De tool biedt een verfrissende gebruikerservaring bovenop krachtige mogelijkheden voor ticketing- en middelenbeheer zoals automatische detectie van nieuwe bronnen, krachtig configuratiebeheer en verbeterde impactanalyse. Met andere functies zoals beheer van incidenten, problemen, veranderingen, vrijgave en kennis, past Freshservice perfect bij de IT-managementbehoeften van jouw organisatie.
Meer informatie over Freshservice
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Wij bieden oplossingen voor Mac, iPad, iPhone en Apple TV voor elk bedrijf, overheidsinstelling of school, op elke schaal.
Jamf biedt een beheeroplossing voor Apple apparaten die geavanceerde functionaliteit, configuratiemogelijkheden en compatibiliteit biedt. Met onze MDM producten Jamf Pro en Jamf Now kunt u elk gewenst aantal Apple apparaten efficiënt beheren. Uw eindgebruikers zullen genieten van een geconfigureerd apparaat, een gepersonaliseerde gebruikerservaring en u wordt niet langer gebombardeerd met IT-tickets. Een echte win-win situatie!
Meer informatie over Jamf Pro
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Beheer eenvoudig al je helpdeskactiviteiten met een bewezen IT-oplossing. Je vindt alle benodigdheden in één dashboard.
De helpdesk van SysAid biedt één plaats en dashboard om al je IT-ondersteuning te beheren. Je vindt alle benodigdheden die je nodig hebt op één plaats, waaronder een krachtige tool voor ticketbeheer, IT-activabeheer, selfserviceportal en meer. Implementeer vandaag nog eenvoudig en snel je aanpasbare helpdesk vanuit de cloud of downloadbare on-premise-software. SysAid heeft meer dan 15 jaar ervaring, en heeft wereldwijd al meer dan 100k admins geholpen. Download nu een gratis proefversie of neem contact op om te zien wat SysAid voor jou kan betekenen.
Meer informatie over SysAid
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Centraliseer al je externe verbindingen, wachtwoorden en inloggegevens in een uniek platform waar mensen graag mee werken.
Met Remote Desktop Manager kun je al je externe verbindingen, wachtwoorden en inloggegevens centraliseren in een uniek platform waar mensen graag mee werken. Stimuleer beveiliging, snelheid en productiviteit in je organisatie, en reduceer tegelijkertijd de risico's voor je IT-afdeling. Sluit je aan bij meer dan 400.000 gebruikers in meer dan 140 landen die gebruikmaken van Remote Desktop Manager.
Meer informatie over Remote Desktop Manager
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Vereenvoudigd eindpuntbeheer voor desktops, servers en mobiele laptops.
LogMeIn Central is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor eindpuntbeheer waarmee IT-professionals hun eindpuntinfrastructuur effectief kunnen bewaken, beheren en beveiligen.
Of je nu externe werknemers of mondiaal verspreide eindpunten hebt, LogMeIn Central biedt IT-organisaties de snelheid, flexibiliteit en het inzicht die nodig zijn om de productiviteit te verhogen, IT-kosten te verlagen en risico's te beperken.
Meer informatie over Central
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Een tool die ontwikkelaars helpt bij het implementeren van softwarepatches en gelijktijdige updates naar meerdere Windows-pc's.
Een tool die ontwikkelaars helpt bij het implementeren van softwarepatches en gelijktijdige updates naar meerdere Windows-pc's.
Meer informatie over PDQ Deploy
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Atera is de ultieme alles-in-één RMM-software voor MSP's en IT-professionals. Vaste kosten met een onbeperkt aantal apparaten, zo eenvoudig is het. Probeer het gratis.
Atera biedt een uitgebreid IT-beheer voor MSP's en IT-professionals. Het platform biedt één geïntegreerde oplossing: volledige bewaking en beheer op afstand, PSA, toegang op afstand, patchbeheer, facturering, rapporten en nog veel meer. Het disruptieve tariefmodel van Atera helpt managed IT-serviceproviders ook hun bedrijf op te schalen en tegelijkertijd eersteklas service te blijven bieden. Alle abonnementen omvatten een onbeperkt aantal apparaten, dus je betaalt alleen per technicus. Probeer Atera vandaag nog gratis.
Meer informatie over Atera
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Patch Manager Plus is geautomatiseerde patchbeheersoftware voor het patchen van Windows-, Mac-, of Linux-updates en meer dan 300 toepassingen van derden.
Patch Manager Plus is geautomatiseerde patchbeheersoftware die ondernemingen één enkele interface biedt voor alle patchbeheertaken. Werkt op verschillende platforms en helpt je bij patches voor Windows, Mac, Linux en meer dan 300 externe toepassingen.
Je kunt de scan voor ontbrekende patches automatiseren, testen en goedkeuren voor probleemloos patchen, het implementatiebeleid aanpassen om aan zakelijke behoeften te voldoen, patches weigeren en kwetsbaarheidsrapporten genereren.
Patch Manager Plus is nu zowel in de cloud als lokaal beschikbaar.
Meer informatie over ManageEngine Patch Manager Plus
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Eindpuntbescherming tegen gegevensverlies en beveiligingsplatform waarmee kleine bedrijven herstel van verwijderde bestanden en meer kunnen beheren.
Bescherming tegen verlies van eindpuntgegevens en beveiligingsplatform waarmee kleine bedrijven en organisaties verloren gegevens kunnen herstellen die zijn veroorzaakt door menselijke fouten, ransomware of een andere online ramp, waarbij de herstelde bestanden kunnen worden gevolgd via statusrapporten.
Meer informatie over CrashPlan
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Datadog is een service die helpt de uptime te verhogen en de prestaties van services te maximaliseren via gecentraliseerde monitoring en waarschuwingen.
Datadog is een op SaaS gebaseerd monitoring-, beveiligings- en analyseplatform voor cloudinfrastructuur, toepassingen, logboeken en meer. Het platform helpt organisaties bij het verbeteren van flexibiliteit, het verhogen van de efficiëntie en het leveren van end-to-end zichtbaarheid in dynamische of grootschalige infrastructuren. Door het verzamelen van statistieken en evenementen uit meer dan 400 out-of-the-box diensten en technologieën stelt Datadog de ontwikkelings-, beveiligings- en operationele teams in staat om de bedrijfstijd van toepassingen te garanderen en de go-to-market activiteiten te versnellen.
Meer informatie over Datadog
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Cloudsoftware die mensen, systemen en data verbindt in één weergave voor zichtbaarheid en bruikbare intelligentie voor alle activiteiten.
PagerDuty is een agile oplossing voor incidentbeheer die kan worden geïntegreerd met ITOps en DevOps monitoringstacks om de operationele betrouwbaarheid en flexibiliteit te verbeteren. Van het verrijken en aggregeren van gebeurtenissen tot het correleren ervan tot bruikbare waarschuwingen, PagerDuty stroomlijnt de levenscyclus van incidentbeheer door ruis en resolutietijden te verminderen. PagerDuty biedt honderden native integraties met operationele tools, evenals geautomatiseerde planning, geavanceerde rapportage en gegarandeerde betrouwbaarheid.
Meer informatie over PagerDuty
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
JumpCloud Directory-as-a-Service beheert en verbindt je gebruikers veilig met hun systemen, applicaties, bestanden en netwerken.
JumpCloud Directory-as-a-Service biedt een vernieuwde vormgeving voor Active Directory en LDAP. JumpCloud beheert en verbindt je gebruikers veilig met hun systemen, applicaties, bestanden en netwerken.
JumpCloud beheert gebruikers en hun systemen, of het nu gaat om Mac, Linux of Windows, en biedt toegang tot lokale en cloudresources zoals Office 365, G Suite, AWS, Salesforce en Jira. Dezelfde login verbindt gebruikers met netwerken en gedeelde bestanden via RADIUS en Samba, respectievelijk, en beveiligt de WiFi van organisaties.
Meer informatie over JumpCloud Directory Platform
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Duizenden MSP's en kleine IT-afdelingen gebruiken Kaseya VSA-software voor IT-beheer om hun IT te automatiseren. Begin vandaag nog met je gratis proefversie.
MSP's en interne IT-afdelingen gebruiken Kaseya VSA-software om IT te beheren en automatiseren. Krachtige automatisering stelt je in staat om veelgebruikte IT-processen zoals patchbeheer te automatiseren. Krijg realtime inzicht in de patchstatus van de apparaten in je IT-omgeving en ontdek en beheer eindpunten binnen en buiten het netwerk. Remote Control stelt IT in staat om op afstand problemen op te lossen en eindpunten van eindgebruikers te beheren, ongeacht hun locatie. Krijg toegang tot eindpunten zonder gebruikers te storen en proactief problemen op te lossen.
Meer informatie over Kaseya VSA
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden.
Splunk is een aanpasbaar platform voor gegevensanalyse dat gegevens omzet in antwoorden. Onderzoek, controleer en handel om operationele informatie te verkrijgen en de bedrijfsresultaten te verbeteren.
Meer informatie over Splunk Enterprise
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Transformeer je IT-waardeketen, van planning tot activiteiten. Stimuleer innovatie op een enkel cloudplatform om moderne, door AI aangestuurde werknemersdiensten te leveren.
Met ServiceNow ITSM kan je je IT-tools consolideren in een enkel datamodel om de service-ervaring te transformeren, workflows te automatiseren, realtime zichtbaarheid te krijgen en de IT-productiviteit te verbeteren waardoor je je operationele IT-kosten kunt omzetten naar strategische investeringen. ITSM versnelt je digitale transformatie en verhoogt gebruikerservaringen met machine learning en AI-aangedreven chatbots. ITSM verbetert je IT-productiviteit met 20+% met gestructureerde machine learning die routinetaken automatiseert.
Meer informatie over ServiceNow
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Pulseway is de one-stop-shop voor IT-monitoring en -management. Als nummer 1 beoordeeld door PC Magazine voor IT-management.
Uitstekende IT-beheersoftware waarmee je je IT-omgeving altijd en overal kunt monitoren en beheren met je smartphone, desktop of tablet. Pulseway biedt systeembeheerders en MSP's een enkel overzicht van hun gehele IT-omgeving, zodat ze op elk moment precies weten wat er aan de hand is. De software is zeer schaalbaar en werkt goed voor IT-afdelingen van elke grootte. Het kan worden uitgebreid naarmate het bedrijf groeit.
Meer informatie over Pulseway
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
IT Glue is een bekroond documentatieplatform dat IT-providers helpt om de verspilde tijd bij het zoeken naar informatie drastisch te verminderen.
MSP's zweren bij IT Glue en gaven het de afgelopen twee jaar meer dan 30 onderscheidingen in de sector. Met één blik zie je waarom. IT Glue automatiseert en structureert de documentatie die je nodig hebt om je klanten van dienst te zijn. De resultaten: 50% of meer van de tijd die je technici verspillen met zoeken naar informatie is geëlimineerd. Het verminderen van tijdverspilling leidt tot verhoogde productiviteit, betere klantenservice en uiteindelijk tot hogere marges. Meld je aan voor een demo en ontdek waarom IT Glue een essentieel onderdeel is van elke MSP-stack.
Meer informatie over IT Glue
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
300.000 redenen om PRTG Network Monitor te proberen: dat is het aantal gebruikers dat er elke dag op vertrouwt. Begin meteen met de proefversie.
Maak kennis met PRTG Network Monitor, een allesomvattende monitoringoplossing. Begin met het bewaken van "alles wat IT is", inclusief je besturingssystemen, toepassingen, netwerkapparaten, verschillende beveiligingsmaatregelen, webservices, databases en nog veel meer. PRTG kan worden geschaald naar netwerken van elke omvang, waardoor het leven voor klanten met groeiende netwerken veel gemakkelijker wordt gemaakt, omdat ze gewoon PRTG kunnen blijven gebruiken. Bovendien bespaart het natuurlijk kosten door kritieke storingen te voorkomen en tegelijkertijd de algehele netwerkkwaliteit te optimaliseren.
Meer informatie over PRTG Network Monitor
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren.
Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren.
Meer informatie over Vivantio
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Cloudgebaseerde oplossing die systeembeheer op afstand biedt voor desktops, servers en mobiele laptops.
Met de release van LogMeIn Central en LogMeIn Pro, de nieuwste LogMeIn-oplossingen voor toegangs- en systeembeheer op afstand, is LogMeIn IT Reach niet langer beschikbaar voor nieuwe klanten. Het bedrijf zal bestaande IT Reach-klanten blijven ondersteunen en helpen bij hun overgang naar de nieuwe producten.
Meer informatie over Pro
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
E-mailclient voor desktop die ook bedrijven helpt bij het beheren van taken, het organiseren van agenda's, bladeren door contacten, toevoegen van notities en meer.
eM Client is een handige e-mailclient voor desktop ontworpen om te helpen bij het afhandelen van e-mailcommunicatie, de dagelijkse agenda, aankomende (online) evenementen, samenwerken met collega's en meer, in een uniforme, overzichtelijke interface. Met de app kunnen beheerders een bedrijfsbreed beleid voor e-mailversleuteling (PGP, S/MIME) handhaven, e-mails archiveren of aanpasbare handtekeningen, e-mailsjablonen en QuickTexts maken en opslaan om communicatieprocessen te stroomlijnen. Internationale teams kunnen rekenen op onmiddellijke vertaling van alle e-mails.
Meer informatie over eM Client
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Een oplossing voor het beheer van de datacenterinfrastructuur die je in realtime breed en diepgaand inzicht biedt in je activiteiten en energiebeheer.
DCIM van Sunbird is een van de weinige oplossingen op de markt die zich exclusief richt op twee van de grootste en duurste uitdagingen waarmee exploitanten van datacenters worden geconfronteerd: monitoring en operationele activiteiten. In tegenstelling tot andere DCIM-providers, die overdreven complexe, opgeblazen en dure software aanbieden, is de oplossing van Sunbird eenvoudig te implementeren en gebruiken. Het biedt de mogelijkheid om middelen, verandering en capaciteit beter te beheren; en maakt ook stroombewaking, omgevingsbewaking en energiebeheer mogelijk.
Meer informatie over Sunbird DCIM
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Blijf op de hoogte van gebruikersactiviteit en configuraties in je on-premises en cloudgebaseerde IT-systemen.
Netwrix Auditor is een zichtbaarheidsplatform dat controle over wijzigingen, configuraties en toegang in hybride IT-omgevingen mogelijk maakt en de stress wegneemt van je volgende compliance-audit.
Zie wie er toegang heeft tot welke zaken, hoe vaak wijzigingen worden aangebracht, op welke systemen dit van invloed is en wiens acties voor uitvaltijd zorgen. Beantwoord vragen van compliance-auditors sneller en met veel minder inspanning van het beperkte personeel dat je hebt.
Meer informatie over Netwrix Auditor
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Gratis IT-waarschuwingsplatform dat bruikbare gegevens verbindt met de mensen die ze nodig hebben, zodat ze direct vanaf de melding actie kunnen ondernemen.
xMatters is een IT-waarschuwingsplatform dat bruikbare gegevens tussen systemen doorgeeft en de juiste mensen erbij betrekt om incidenten sneller op te lossen. xMatters automatiseert en brengt structuur in de communicatie, zodat je proactief storingen kunt voorkomen, incidenten kunt oplossen en de juiste mensen op de hoogte kunt houden. xMatters brengt je toolchain samen om IT en ontwikkeling mogelijk te maken, waardoor de connectiviteit tussen je oplossingen en de overdracht in je proces verbeterd wordt. Ontvang xMatters gratis!
Meer informatie over xMatters
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Hoogst gewaardeerd: Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare ontwikkelings- en operationele diensten.
Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare diensten, waarmee ontwikkelings- en operationele teams kunnen inplannen voor serviceonderbrekingen en de controle kunnen behouden tijdens incidenten. Met meer dan 200 diepgaande integraties en een zeer flexibel regelsysteem, worden met Opsgenie waarschuwingen gecentraliseerd, worden de juiste mensen op de hoogte gesteld en kunnen ze snel actie ondernemen. Opsgenie houdt alle activiteiten bij en biedt bruikbare inzichten om de productiviteit te verbeteren en doorlopend operationele efficiëntie te bevorderen.
Meer informatie over OpsGenie
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
SmartDeploy's unieke gelaagde aanpak maakt single-image management van Windows en applicaties mogelijk.
SmartDeploy is een toonaangevende leverancier van moderne oplossingen voor eindpuntbeheer. Dankzij een flexibele gelaagde architectuur is het voor IT mogelijk om 50-50.000 eindpunten te ondersteunen via centraal single-image management. De bekroonde technologie van SmartDeploys combineert het beste van progressieve oplossingen zoals SCCM, gecentraliseerde oplossingen zoals VDI en legacy imaging-oplossingen zoals Ghost, zonder de veelvoorkomende nadelen. Meer dan 3000 organisaties vertrouwen op SmartDeploy voor het implementeren en beheren van hun apparaten voor eindgebruikers.
Meer informatie over SmartDeploy
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Aanpasbare oplossing omvat projectmanagement, CRM en servicedesk met geïntegreerde urenregistratie en facturering die vanuit dezelfde database worden uitgevoerd.
Autotask is alles-in-één online software waarmee VAR's, MSP's en IT-serviceproviders hun IT-producten en -diensten kunnen verkopen, implementeren, beheren en factureren. De geïntegreerde modules van Autotask omvatten service desk, CRM/contactbeheer, outsourcing, projectmanagement, contractbeheer, urenregistratie, facturering, rapportage en bedrijfsanalyse - en ze draaien allemaal op dezelfde database, altijd en overal beschikbaar, overal waar je verbinding kunt maken met het internet.
Meer informatie over Autotask PSA
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Pandora FMS is één platform voor het bewaken en beheren van je hele IT-stack. Dit alles in lokale of cloudmodus.
Krijg hardware-informatie op laag niveau, gecombineerd met bedrijfstoepassingsgegevens, besturingssysteemstatistieken en voorraadgegevens voor elk systeem. Gebruik het geïntegreerde externe systeem om verbinding te maken via een extern bureaublad (je hoeft geen grote client te installeren), logboeken te bekijken vanaf elke computer alsof je er voor zit, of bestanden over te dragen zonder je browser te verlaten. Configureer netwerkapparatuur, detecteer wijzigingen in configuraties, maak back-ups, update firmwares en implementeer wijzigingen in tientallen apparaten tegelijk.
Meer informatie over Pandora FMS
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Het uniforme bewakingsplatform van LogicMonitor vergroot de mogelijkheden voor bedrijven door de achterliggende technologie te verbeteren.
Monitoring is een essentieel instrument dat nieuwe wegen naar groei kan ontsluiten. LogicMonitor breidt de mogelijkheden voor bedrijven uit door de achterliggende technologie te verbeteren. Het bewaakt infrastructuren naadloos, waardoor bedrijven zich minder hoeven te richten op probleemoplossing en meer op evolutie. Het schakelt binnen enkele minuten een compleet overzicht in, zet de wijzerplaat van onderhoud naar innovatie en slaat de hoek om van zicht naar visie. Doe mee en geef de informatierevolutie vorm.
Meer informatie over LogicMonitor
...
Meer informatie
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer
Controleren en beheren van mobiele en desktopapparaten in de cloud via een beveiligd dashboard.
Controleren en beheren van mobiele en desktopapparaten in de cloud via een beveiligd dashboard.
Meer informatie over Cisco Meraki
Functies
- Capaciteitsbeheer
- Auditing van problemen
- Voorraadbeheer
- Compliancebeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Patchbeheer
- Licentiebeheer
- Toegang en controle op afstand
- Onderhoudsplanning
- Ticketbeheer