Helpt Belgische bedrijven al 18 jaar
bij het vinden van de juiste software
Cayzu vs. Zoho Desk
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
US$ 4,00/maand
US$ 14,00/maand
In totaal
5,0
(31)
In totaal
4,5
(2.193)
Van startups tot grote ondernemingen, meer dan 20.000 klanten vertrouwen op Cayzu voor hun behoeften aan klantenondersteuning.
Zoho Desk, de web-based klantenservice software van Zoho, helpt bedrijven van alle soorten en maten een uitstekende klantenservice te bieden zonder een fortuin uit te geven.
- Aanpasbare branding
- Beheer van negatieve feedback
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Kennisbankbeheer
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Projectbeheer
- Real-Time Data
- Taakbeheer
- Zelfserviceportal
- Aanpasbare branding
- Beheer van negatieve feedback
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Kennisbankbeheer
- Ondersteuningstickets bijhouden
- Projectbeheer
- Real-Time Data
- Taakbeheer
- Zelfserviceportal
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten