Helpt Belgische bedrijven al 17 jaar
bij het vinden van de juiste software
Re:amaze vs. Zoho Desk
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Capterra biedt objectief, onafhankelijk redactioneel onderzoek en reviews van geverifieerde gebruikers. Wanneer je via onze links een leverancier bezoekt, kunnen wij een vergoeding ontvangen voor de verwijzing.
Meer informatie
Beginprijs
US$ 29,00/maand
US$ 14,00/maand
Scores
In totaal
4,8 (53)In totaal
4,5 (2.163)Ideaal voor
Re:amaze is ontworpen voor alle bedrijven, variërend van startups met snelgroeiende apps tot e-commercebedrijven met meerdere online storefronts.
Zoho Desk, de web-based klantenservice software van Zoho, helpt bedrijven van alle soorten en maten een uitstekende klantenservice te bieden zonder een fortuin uit te geven.
Functies
- Bewaking
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Contentbeheer
- E-mailsjablonen
- Interactie bijhouden
- Mobiele toegang
- Realtime analyse
- Realtime meldingen
- Zelfserviceportal
- Bewaking
- Callcenterbeheer
- Communicatie via meerdere kanalen
- Contentbeheer
- E-mailsjablonen
- Interactie bijhouden
- Mobiele toegang
- Realtime analyse
- Realtime meldingen
- Zelfserviceportal
Implementatie
- Cloudgebaseerd
- On-premise
- Cloudgebaseerd
- On-premise
Training
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
- Live online
- Webinars
- Documentatie
- Video's
Ondersteuning
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten
- E-mail/helpdesk
- Veelgestelde vragen/forum
- Kennisbank
- Telefonische ondersteuning
- 24/7 (contact met medewerker)
- Chatten